Zpět na článek

Diskuze: Zakladatel Linuxu Linus Benedict Torvalds se tvrdě opřel do společnosti Nvidia

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Ocik
Ocik
Level 1 Level 1
17. 6. 2012 19:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

48:15

ppromi
ppromi
Level 1 Level 1
17. 6. 2012 19:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak za tohle má u mě Linus velké plus, protože Nvidia dělá opravdu shitské ovladače pro Linux! Když to neumí, tak mají dát podklady komunitě, která by si ovladače vytvořila sama a byly by daleko výkonější atd...
Vidím, že Linus Torvalds není jediný, který tuhle firmu nemusí 8).

maltra
maltra
Level 1 Level 1
17. 6. 2012 19:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ppromi Tomu neverim, Nvidia ma predsa najlepsie ovladace na svete.

taxik007
taxik007
Level 1 Level 1
17. 6. 2012 19:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@maltra :D

//Nvidia má opravdu lepší ovladače než AMD a ostatní ale mluvím o Windowsu :lol:

Darkhunter
Darkhunter
Level 1 Level 1
17. 6. 2012 19:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sympaťák ;) Ale já se dočetl, že nV má lepší ovladače na linux než AMD...Sice to je dva roky zpátky, ale psali to všude...

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
17. 6. 2012 20:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darkhunter Stale se to tvrdi, ale osobne mam Radeon a na uzavrene ovladace si zatim stezovat nemuzu. Myslim si, ze vetsina spatne reputace na Linuxove Catalysty opravdu prameni spis ze starsich verzi... ikdyz je fakt, ze i dnes to uplne neni ono. Gnome3 stale neni funkcni, rychlost reakce na zmeny verzi Xorg ci kernelu jsou pomale... Tady vsak nejde o to, kdo dela jake ovladace, jde tu o to, ze Nvidia naprosto ignoruje komunitu a hraje si na vlastnim pisecku, prestoze sama se snazi tlacit svoji Tegru na Linuxovy trh (Android), neuvolnuje dokumentaci, neprispiva... atd. Toto vse AMD treba dela.

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
18. 6. 2012 08:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Přesně tak. Čistě technicky musím uznat, že closed source ovladače nvidie jsou pro Linux lepší, nicméně nvidia to "zabíjí" svou politikou "zneužívání" open-source. V tomto ohledu už řádově předstihla Microsoft, který v poslední době naopak už celkem spolupracuje (viz určitá podpora interoperability projektu samba.org), i když tomu ještě před pár lety tak nebylo a MS uvolňoval marketingové materiály "proč je linux špatný".

Ale to se jim (nV) nakonec vrátí jako bumerang, zápas s linuxem nelze vyhrát, lze se pouze přizpůsobit a naopak využít synergií :-), MS to už pochopil.

Mers
Mers
Level 1 Level 1
17. 6. 2012 20:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sice nepoužívám nic od nVidie, ale chápu to, proč by se srali s ovladači pro systém, který používá jen pár bláznivých nerdů :-D

ppromi
ppromi
Level 1 Level 1
17. 6. 2012 21:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mers Ano, je nás asik jenom pár milionů, ale takovýmto přístupem se Linux nikdy na desktop neprotlačí. Ale říkám linuxákům bláznivý nerd není to správné. Linux je v dnešní době dosti rozšířený, jen o tom málokdo vý... Má 90% v superpočítačích, Android má taky velkou část, jede na něm daleko více webů než na Microsoftích produktech, je v navigacích (těch co jsou v autě), firewall, router co máte doma jede určitě na linuxu...
Nevidím důvod, proč by se nemohl rozšířit i na desktop, kdyby to byl špatný OS, tak nemá takovou velkou převahu na serverových poli oproti MS... Bohužel, Linux by byl úspěšný kdyby 1) výrobce by věnoval pár drobných do vývojáře, který udělá ovladač, 2) větší propaganda 3) více software co jede pod Windows 8)

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
18. 6. 2012 12:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ppromi sice mas pravdu ale kdo vsechno se hrabe v tech superpocitacich, firewallech a routerech? Ze by prave ti blaznivi nerdi?

shipo
shipo
Level 1 Level 1
18. 6. 2012 01:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ppromi "1) výrobce by věnoval pár drobných do vývojáře, který udělá ovladač" mluvíme tu o technologii Optimus(automatické přepínání grafik dle nároků aplikace), vzhledem k vlastnostem distribucí pochybuju že by se s tím vším někdo dobrovolně matlal "jen za pár drobných", NV se to nevyplatilo a raději dala přednost jistotě a stabilitě(ručnímu ovládání)

Smolda8
Smolda8
Level 1 Level 1
17. 6. 2012 23:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ppromi Linux sráží nekonzistentní API, a špatné programy. Vloni když jsem se pokoušel rozchodit šifrování emailů v Thunderbirdu na Linuxu, tak jsem u toho přišel o spoustu nervů. Ve Windows to byla záležitost několika minut. Radši ať Unixové systémy zůstanou jen u serverové části.

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 6. 2012 20:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mers Tak rozhodne jsem radsi, ze se plne soustredi na system, ktery pouzivam :) Linuxaci at si pouzivaji ati, je jim prano.

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 6. 2012 20:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Byt nvidii, tak po tomhle faux paux podporu pro linux uplne zrusim. Linuxaci by tomu arogantnimu frackovi pak mohli pekne podekovat.

kralyk
kralyk
Level 1 Level 1
18. 6. 2012 16:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo [quote=hnizdo]Byt nvidii, tak po tomhle faux paux podporu pro linux uplne zrusim. Linuxaci by tomu arogantnimu frackovi pak mohli pekne podekovat.[/quote]
Už se o tom diskutovalo na českých linux webech, nVidia na to nijak nezareaguje, protože všichni tihle vysoko postavení hráči uvažují čistě pragmaticky.

A on Linus sám to ke konci přednášky komentuje, že je občas rád sprostej a že je toho názoru, že lidi, kteří se rádi urážejí, si zaslouží být uraženi ;-) (volně přeloženo)

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
18. 6. 2012 08:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo jo jsem pro. :-) linux se bez nvidie obejde. Ty ovladače koneckonců slouží jen lidem, co si koupili jejich HW - nakonec budou nasraní jen uživatelé nvidií...

A BTW Torvalds si to může dovolit, za svůj systém nedostal ani korunu za autorská práva apod., všechno dal zdarma k dispozici - a to i té podělané nvidii, která si z linuxu dělá výnosný byznys a přitom se ještě chová jako cizopasná pijavice.

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 6. 2012 11:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt Kazdy kdo pouziva linux a neprispiva komunite, nebo na nem stavi byznys, coz je cca 99% embed vyrobcu a uzivatelu, jsou pijavice? To si zapamatuju.

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
17. 6. 2012 22:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo Ten arogantný fracek si to môže dovoliť, vytvoril systém, na ktorom sú postavené mnohé ďalšie ... napríklad aj najrozšírenejší mobilný OS - Android ... takže si myslím, že takéto gesto si môže s prehľadom dovoliť a plne s ním súhlasím ... Linux je skvelý OS, bohužiaľ podpora zo strany výrobcov je doslova žalostná ... firma ako nVidia sa môže hanbiť za ten ignorantský prístup aký voči Linuxu má ...

ppromi
ppromi
Level 1 Level 1
17. 6. 2012 21:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo A vy by jste je jakože pochválil za to, že takhle zprasí technologii pod OS, který používáte? Nikdy jste neměl chuť říct do očí nějakýmu výrobci HW/SW ať jde to kelu?

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 6. 2012 11:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ppromi Pokud se vam neoficialni podpora pro minoritni skupinu uzivatelu nelibi, mate tady preci konkurenci. Nuti vas nekdo nvidii kupovat?

Karliczek
Karliczek
Level 1 Level 1
17. 6. 2012 21:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Linux je šit pomalu nic na to mejede tak co by chtěl ubožák

Iwo
Iwo
Level 1 Level 1
17. 6. 2012 21:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S prominutim idiot, ale tak kazdy ma pravo na to vyjadrit se. Osobne kupuju GK jedine od NVidie a to prave z toho duvodu, ze provozuju linux a na linuxove ovladace od NVidie je stoprocentni spoleh, at uz 3D nebo rozsirena plocha na TV. Musel jsem kvuli tomu opustit i svoji oblibenou dostribuci Fedora, protoze serou do ni jako default Nouveau, ktere jsou naprosto nepouzitelne, ale tak Ubuntu nebo Mint nic takoveho nedelaji, tak pouzivam tyhle dve distra.

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
18. 6. 2012 08:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Iwo jenže tady nejde o nějaké bezvýznamné ovladače do Xek, ale o podporu linuxového jádra s ohledem na nové technologie (Tegra3). A to je trochu něco jiného. Navíc nvidia na to nemá právo, pokud používá GPL software (jako že linuxové jádro je pod GPL), pak musí zveřejnit alespoň zdrojové kódy vycházející z tohoto GPL. A konečně Torvalds vyjádřil "jen" své mínění o této společnosti. On není firma, on je "jen" člověk s velkými zásluhami a může si to dovolit (možná proto to nvidi.ty tak pobuřuje). :D

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
17. 6. 2012 21:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nebyl to vtip a nemyslel to na AMD/Ati? Tam bych tomu bez problémů věřil. NV vždy měla lepší podporu a nejen na Win, nejen DX ale kvalitně i OpenGL.
Já jsem vždycky zprovozňoval ati ovladače s obrovskými problémy - jednou to šlo a pak třeba dvakrát ne. U NV vše na první pokus šlapalo.
To že Optimus ještě pořádně nefunguje na linuxu ukazuje kde jsou priority - a 4% OS to nebude :D

Iwo
Iwo
Level 1 Level 1
17. 6. 2012 21:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak doufam, ze Nvidia je natolik inteligentni firma, ze skvele ovladace pro linux nedela pro nejakyho Torvaldse, ale pro nas, kteri jsme spokojeni uzivatele grafickych karet NVidia pod linuxem. Nvidie dekuji vam. :)

ppromi
ppromi
Level 1 Level 1
17. 6. 2012 22:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Iwo Řekněme, že po několika letech v nové 3xx verze vydává podporu pro Xrandr, takže se budou dát jednodušeji přepínat monitory, ale to, že ještě dnes pořádně nefunguje nvidia optimus je fakt k zamyšlení :confused:

Karliczek
Karliczek
Level 1 Level 1
17. 6. 2012 22:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Iwo]S prominutim idiot, ale tak kazdy ma pravo na to vyjadrit se. Osobne kupuju GK jedine od NVidie a to prave z toho duvodu, ze provozuju linux a na linuxove ovladace od NVidie je stoprocentni spoleh, at uz 3D nebo rozsirena plocha na TV. Musel jsem kvuli tomu opustit i svoji oblibenou dostribuci Fedora, protoze serou do ni jako default Nouveau, ktere jsou naprosto nepouzitelne, ale tak Ubuntu nebo Mint nic takoveho nedelaji, tak pouzivam tyhle dve distra.[/quote]nemám problém s vyjadřování ale tohle je ubohý todle neni názor todle je nadávka a pomluva

Arktur
Arktur
Level 1 Level 1
18. 6. 2012 07:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Karliczek To je len pomenovanie skutočnosti. Linus nemôže za to, že realita je taká brutálna, že nie sú dosť výstižné slová v slovnej zásobe na jej vyjadrenie. Na báseň to rozhodne nie je, ale ako glosa je to výstižné.

Potkan007
Potkan007
Level 23 Level 23
Procesor: Intel
Grafická karta: Intel
Operační systém: Windows
18. 6. 2012 08:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ať si je pán kdo chce, podle mého by se takhle neměl veřejně vyjadřovat nikdo. Jako že jsem si ho vážil, teď u mě tvrdě spadnul na dno sympatií, takhle se slušný a vzdělaný člověk nechová.

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
18. 6. 2012 08:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Potkan007 tomu pánovi vděčíš za svůj levný a rychlý internet (prakticky všichni čeští ISP linux používají). A taky za za rozšíření Webu a elektronické pošty, za Android, levné multifuknční STB, routery a jiná síťová udělátka.

To všechno udělal pro lidskou společnost zadarmo, zformoval kolem svého systému komunitu, která pokračuje ve vývoji - a že ten vývoj jde neustále dopředu je nepopiratelné. Co udělala pro společnost zdarma firma nvidia?

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
18. 6. 2012 11:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt Tak tohle je demagogie I.A. tridy :) Hele volal jsem do Samsungu, a zadnej Torvalds u nich prej nedela :)

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
18. 6. 2012 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt @hnizdo: Hnízdo, nezlob se na mně, ale jsi úplně mimo mísu. Přečti si něco o GPL, o GNU, a pak se tu klidně můžeš ztrapňovat. Takhle jen vypadáš, žes moc rozumu nepobral.

FYI: jen díky tomu, že Linux/GNU je zcela zdarma (včetně zdrojáků) a že GPL je velmi benevolentní (až na požadavek zveřejnění kódů, které používají jiný kód GPL, opět pod GPL), tak jej mohou firmy jako Google nebo Samsung používat zcela bez jakýchkoli poplatků ve svých komerčních produktech.

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 6. 2012 11:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt @tynyt: No a co? Nic z toho nedava Torvaldsovi pravo chovat se jako pitomec. nvidia se chova jako normalni komercni subjekt, klidne se muze na linux vykaslat uplne, je to jeji pravo jako kazde jine.

Karliczek
Karliczek
Level 1 Level 1
18. 6. 2012 10:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=tynyt]tomu pánovi vděčíš za svůj levný a rychlý internet (prakticky všichni čeští ISP linux používají). A taky za za rozšíření Webu a elektronické pošty, za Android, levné multifuknční STB, routery a jiná síťová udělátka.

To všechno udělal pro lidskou společnost zadarmo, zformoval kolem svého systému komunitu, která pokračuje ve vývoji - a že ten vývoj jde neustále dopředu je nepopiratelné. Co udělala pro společnost zdarma firma nvidia?[/quote]já mám od nVidie za darmo ovladače to mi stačí s tim jsem spokojen

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
18. 6. 2012 12:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Karliczek Máš tam pravopisnou chybu: pokud máš grafiku od nvidie, máš ovladače "zadarmo" (to je fakt, platíš je totiž v ceně grafiky; to je první správná interpretace a zápis tvé věty). Druhá varianta je, že grafiku nvidie nemáš, a pak bys měl napsat "nadarmo".

Tož tak to je. :wink:

ch3vr0n
ch3vr0n
Level 13 Level 13
18. 6. 2012 10:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Karliczek zadarmo je nemas.. abys je moh pouzivat musel sis koupit jejich kartu :D

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
18. 6. 2012 12:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ch3vr0n ee staci kdyz najedu na jejich stranky a muzu si od nich stahnout ovladace i kdyz nevlastnim kartu :lol:

ch3vr0n
ch3vr0n
Level 13 Level 13
18. 6. 2012 12:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ch3vr0n @kalda69: nauc se cist

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
18. 6. 2012 17:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ch3vr0n @ch3vr0n: dobre kdyz chytat za slovo tak poradne: koupit tu kartu nemusis, staci ji od nekoho dostat, nekde ji ukrast nebo nekde na smetaku najit protoze podminkou neni koupe HW ale jeho vlastnictvi :wink:

tomsi
tomsi
Level 1 Level 1
18. 6. 2012 11:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Optimus sice začal fungovat až po nějaké době, ale kombinace ati + integrovaná v intel i5 nefunguje do teď dělá se to už leta, vychází nové a nové verze všech možných linuxových distribucí, ale přapínání ati / intel nefunguje do teď

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
18. 6. 2012 11:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=IQLogic]Ten arogantný fracek si to môže dovoliť, [/quote]

Ne. nemuze. Prave proto ze je Torvalds tim cim je, musi reprezentovat komunitu. Timto prezentuje linuxovou komunitu jako bandu asocialnich agresivnich pitomcu, jakkoliv je to (vetsinou) nespravedlive.

kralyk
kralyk
Level 1 Level 1
18. 6. 2012 16:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo [quote=hnizdo][quote=IQLogic]Ten arogantný fracek si to môže dovoliť, [/quote]
Ne. nemuze. Prave proto ze je Torvalds tim cim je, musi reprezentovat komunitu. Timto prezentuje linuxovou komunitu jako bandu asocialnich agresivnich pitomcu, jakkoliv je to (vetsinou) nespravedlive.[/quote]

Ty člověče absolutně vůbec nevíš, o čem mluvíš.

Zaprvý, Linus nereprezentuje komunitu, Linus je "jen" zakladatel vrchní správce jádra linux.

Zadruhý, NVidia si to plně zaslouží. Ta banda jde za ziskem, ziskem a pak taky ještě za ziskem, ale za ničím jiným. Ovladače pro Linux nejsou žádná charita, ale čistě obchodní tah, ačkoli se to běžnému desktop uživateli může připadat divný.

Zatřetí, Linus je tímhle způsobem sprostej dost často, to akorát tohle se dostalo hrozně do médií. Kdyby sis prošel mailing listy, zjistil bys, že fakuje pořád někoho. Má rád přímej přístup a s věcma se nebabrá. A já se nedivim - v jeho pozici si nechce a ani nemůže dovolit jednat přehnaně v rukavičkách, aby se náhodou někde někdo naurazil. To by s jádrem skončil než bys řekl GPU.

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 6. 2012 11:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kralyk Kazda spolecnost musi generovat zisk, to je normalni. Naopak neni normalni, kdyz se clovek s historii Torvaldse chova na verejnosti jako hysterka.

Jirka76
Jirka76
Level 21 Level 21
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
18. 6. 2012 16:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo hysterko :D

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
18. 6. 2012 12:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo Nemusí. Navíc někdy pregnantní výrok je stokrát lepší, než politické obkecávačky.

Navíc bych řekl, že zrovna vývojářská komunita mu za tento výrok zatleská.

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
18. 6. 2012 12:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo hnizdo ted si tomu dal korunu :D tak se priznejte kdo vsechno patri k teto komunite :lol: ja rozhodne ne a od linuxaku pocitam s minusama, tak sup sup

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
18. 6. 2012 12:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalda69 Dovolím si krátkou reakci mimo téma: tvé příspěvky nestojí ani za to kliknutí na mínus. :wink:

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
18. 6. 2012 17:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalda69 @tynyt: reknu ti to jednoduse, podle kvality diskuze davam kvalitni ci nekvalitni komenty. Pokud bych mel neco k novince tak bych dal vlastni koment a nereagoval na vase (nemyslim tim primo tebe ale diskuze ostatnich) obcas az slaboduchy hadani kdo docura dal (AMD vs Nvidia,AMD vs Intel,Win vs linux, Apple vs others apod.)

Ale diky ze kdyz to nestoji ani za kliknuti tak alespon za pisemnou reakci :wink:

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
18. 6. 2012 18:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalda69 @kalda69: stálo mi za to udělat si z tebe legraci.

Svůj názor na tebe jsem si udělal z příspěvku o nerdech.

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
19. 6. 2012 07:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalda69 @tynyt: zrejme to nepochopis ale osloveni nerd pro me neni urazkou ale poctou (od dob serialu Chuck a Big bang theory) navic mam taky kurzy na administraci Cisco routeru a switchu

d@rkWolf
d@rkWolf
Level 1 Level 1
18. 6. 2012 21:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak ho vyfuckuju tak, že zapomene, co ten prostředníček znamená

v serverch akcelerační 3D karty nejsou, už vůbec v nich není technologie Optimus, každej, kdo je tak blbej, že si instaluje na notebook s Optimusem Linux si zaslouží to, že si to musí ručně přepínat(a ještě vyliskat, samozřejmě) a nikde jinde tenhle zbytečnej nepoužitelnej nesmyslnej kripl systém nemá co dělat

kralyk
kralyk
Level 1 Level 1
18. 6. 2012 22:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@d@rkWolf V některých serverech jsou GPU karty. 10% superpočítačů používá Nvidia Fermi. A i bežné servery používají GPGPU akceleraci, viz třeba řešení od Dellu nebo IBM.

Jinak ale klidně si ho vyfuckuj, schválně kolik lidí na světě se tím bude trápit :D

Deja vu
Deja vu
Level 1 Level 1
19. 6. 2012 02:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=kalda69]sice mas pravdu ale kdo vsechno se hrabe v tech superpocitacich, firewallech a routerech? Ze by prave ti blaznivi nerdi?[/quote]
kde ze bydlis zaskocim si na net a mozna se ti pohrabu v kompu kdyz mas defaultne nastaveny router jo :?:

Reklama
Reklama