Tak třeba hned v úvodu hry to moře (oceán) na mě působí dost nepřirozeným a umělým dojmem (i jeho napojení na navazující skaliska) a třeba pokud jde o to kymácení se stromů ve větru, tak se kymácí podle mě naprosto nepřirozeně, kdy jsem si všiml, že se jakoby úplně třepetají. V ostatních hrách využívajících SpeedTree mi pohyb stromů přišel přirozenější.
Myslím si, že bylo recenzováno z prvotní, neopatchované verze. S tím release hotfixem mi to totiž jede na netaktovaných Athlon II X4 935 2,9 Ghz, 4 GB RAM, HD 5770, Vista x64, v 1680x1050 na myslím, že skoro max. detaily úplně plynule a bez škubání (framerate přímo ale neměřen, nebyl důvod).
Viz i výsledky zde:[url]http://www.pcgameshardware.de/aid,793977/Patch-fuer-Arcania-Gothic-4-im-Test-Bis-zu-drei-Mal-hoehere-Fps-weniger-Ruckler/Rollenspiel-Adventure/Test/[/url]
Tak hlavně ten titulek je docela zavádějící, alespoň tedy z herního hlediska, protože [i]herně[/i] je naopak Arcania pekelně [i]nenáročnou [/i]hrou (třeba v porovnání s Risenem) :). Tím ale nechci říct, že to je hra špatná.
Pokud jde o hw, tak je pravdou, že já mám zkušenost a mnou udávaná plynulost je pouze spíše z úvodních částí hry (zatím jsem se dostal jen k tomu původně zavřenému mostu), takže je možné, že v pozdějších fázích hry půjdou hw nároky naroky a fps dolu, ale zatím (s patchem) skutečně bez problému.
Jasně, ale toto jsou zřejmě fotky Googlu někde z centrály v Kalifornii. Vypadá to tak i na pobočce v ČR a jaké skutečně tam jsou pracovní podmínky? Otázka taky, kolik má vlastně zaměstnanec na takové nepracovní vyžití času...
Mně tyto fotky přijdou jen jaková reklamní prezentace typu "pojďte k nám pracovat", ale skutečnost se pak může samozřejmě lišit..