@DukeNukemCZ
@n_ck-cz: Pokud nevite co tvorit, doporucuji http://www.system16.com/ Je to muzejni databaze nekdejsich automatovek. Na boku v seznamu nahore "Museums" je seznam firem, po jejich kliknuti vetsinou naskoci seznam hardwaru, po kliknuti na nej, je tam seznam i her s obrazkem. Pak si clovek muze stahnout i mame32, do toho romku s prislusnou hrou: [code]http://www.romnation.net/[/code] [code]http://www.rom-world.com/dl.php?name=MAME[/code] [code]http://www.arcade.estranky.cz/[/code] Na mensi rozjezd a nabrani zkusenosti to bohate staci ;) S velkym skokem si clovek vetsinou rozbije i hodne hubu :P
Proc treba nepredelat staryho Froggera? :D [code]http://www.mamedb.com/game/frogger[/code] Nekdo by rekl "na mobil s tim", ale nevim zda UDK je na mobilu bez chyb. A na tuhle platformu tusim potrebuje licenci. Ale to uz je jina otazka, zda unity, apod.
@DukeNukemCZ
@n_ck-cz: Pokud nevite co tvorit, doporucuji http://www.system16.com/ Je to muzejni databaze nekdejsich automatovek. Na boku v seznamu nahore "Museums" je seznam firem, po jejich kliknuti vetsinou naskoci seznam hardwaru, po kliknuti na nej, je tam seznam i her s obrazkem. Pak si clovek muze stahnout i mame32, do toho romku s prislusnou hrou: http://www.romnation.net/ http://www.rom-world.com/dl.php?name=MAME http://www.arcade.estranky.cz/ Na mensi rozjezd a nabrani zkusenosti to bohate staci ;) S velkym skokem si clovek vetsinou rozbije i hodne hubu :P
Proc treba nepredelat staryho Froggera? :D http://www.mamedb.com/game/frogger Nekdo by rekl "na mobil s tim", ale nevim zda UDK je na mobilu bez chyb. A na tuhle platformu tusim potrebuje licenci. Ale to uz je jina otazka, zda unity, apod.
A opravdu nemegalomanstit :P Spoustu dobrych myslenek ma kazdy. Zpracovat je, umi malokdo ;) Udelat si radsi dopredu prurez hrou (napr. 1 auto, 1character, 1 jednoduchy level) Nezvladnute megalomanstvi, je vetsinou zaklad amaterismu :P
@DukeNukemCZ
@n_ck-cz: Pokud nevite co tvorit, doporucuji http://www.system16.com/ Jedna seo muzejni databazi nekdejsich automatovek. Na boku nahore v seznamu "Museums" je seznam firem, po kliknuti naskoci seznam hardwaru, pro ktery psali hry, po kliknuti vyskociseznam i her s obrazkem. Pak si clovek stahne napr. nejaky emulator starych her - mame32, do toho romku s prislusnou hrou: http://www.romnation.net/ http://www.rom-world.com/dl.php?name=MAME http://www.arcade.estranky.cz/ Na mensi rozjezd a nabrani zkusenosti to bohate staci ;) S velkym skokem si clovek vetsinou rozbije i hodne hubu. Proc treba nepredelat staryho Froggera? http://www.mamedb.com/game/froggerNekdo by rekl "na mobil s tim", ale nevim zda UDK je na mobilu bez chyb. Tusim ze potrebuje i licenci. Ale to uz je jina otazka, zda unity, apod. Za zadnou cenu nemegalomanstit !!! Spoustu dobrych myslenek ma kazdy. Zpracovat je, umi malokdo ;) Udelat si radsi dopredu prurez hrou (napr. 1 auto, 1character, 1 jednoduchy level) Nezvladnute megalomanstvi, je vetsinou zaklad amaterismu. Vzit papir a delat si ruzny nacrty. Hrat si na kluky kteri si chteji hrat. Nikoli hollywoodskeho producenta :P Drzim palce s tvorbou. Nakonec, krerativita je tak krasna vec. :D ;)
@DukeNukemCZ
@n_ck-cz: Pokud nevite co tvorit, doporucuji http://www.system16.com/ Jedna seo muzejni databazi nekdejsich automatovek. Na boku nahore v seznamu "Museums" je seznam firem, po kliknuti naskoci seznam hardwaru, pro ktery psali hry, po kliknuti vyskociseznam i her s obrazkem. Pak si clovek stahne napr. nejaky emulator starych her - mame32, do toho romku s prislusnou hrou: http://www.romnation.net/ http://www.rom-world.com/dl.php?name=MAME http://www.arcade.estranky.cz/ Na mensi rozjezd a nabrani zkusenosti to bohate staci ;) S velkym skokem si clovek vetsinou rozbije i hodne hubu. Proc treba nepredelat staryho Froggera? http://www.mamedb.com/game/froggerNekdo by rekl "na mobil s tim", ale nevim zda UDK je na mobilu bez chyb. Tusim ze potrebuje i licenci. Ale to uz je jina otazka, zda unity, apod. Za zadnou cenu nemegalomanstit !!! Spoustu dobrych myslenek ma kazdy. Zpracovat je, umi malokdo ;) Udelat si radsi dopredu prurez hrou (napr. 1 auto, 1character, 1 jednoduchy level) Nezvladnute megalomanstvi, je vetsinou zaklad amaterismu. Vzit papir a delat si ruzny nacrty. Hrat si na kluky kteri si chteji hrat. Nikoli hollywoodskeho producenta :P Drzim palce s tvorbou. Nakonec, kreativita je tak krasna vec. Zkuste prizpusobit to co mate. Vytvaret to co nemate je casove (a vetsinou i financne) hodne narocne ;)
@n_ck-cz
@DukeNukemCZ: Neberu to z pohledu kodera. Jsem grafik. a bavim se o free projectech. kodera muzes mit, nicmene pokud ho to jednoho dne prestane bavit, muzes dopadnout jako Black Mesa mod. A na u script nepotrebujes programatora. Je to docela lehke. :wink: Ale to uz je vase vec. nicmene tyhle znalosti se vam v pripade zachranne brzdy budou hodne hodit.
@n_ck-cz
@DukeNukemCZ: Neberu to z pohledu kodera. Jsem grafik. a bavim se o free projectech. kodera muzes mit, nicmene pokud ho to jednoho dne prestane bavit, muzes dopadnout jako Black Mesa mod. A na u script nepotrebujes programatora. Je to docela lehke. Ale to uz je vase vec. nicmene tyhle znalosti se vam v pripade zachranne brzdy budou hodne hodit. :wink: Co se tyce profi projektu, tam uz mas preci jen jine workflow, takze o tom se bavit ani nechci.
@DukeNukemCZ
@Chaythere: Pokud nezvladas kodovani, je na case byt dobrym designerem :D :P Spravny designer je schopen ztopit svuj navrh a nasledujicich dalsich par dni vytvorit novy ;) Co v UDK jde? Napr. nejaka predelavka starych automatovek. Hodis kameru z vrchu v kismetu, das tam auto ze kteryho muzes vylezt a udelat si napr. levely - projizdis a kosis nepratele, pripadne skaces pres prekazky, kosis bose, atd. Skorpion ma super jizdni model, mas tam i mantu, udelas par barevnych variaci, zjistis si, jak je zapojeny(nikoli v Uscriptu, ale Animtree, atd) a udelas jiny model s totoznou kostrou a zmenis tusim jen konfig (ale tohle nevim jiste - DefaultCharInfo.ini). A voala - mas malou automatovou projizdecku, deatmatch, nebo dovezes "vlajku" v jinym provedeni. Muzes vystoupit z vozidla, udelas tam par opustenych vozitek, nechas to v kabate Mad Maxe a je to v suchu. 8) Problem je v tom, ze kazdy dostane do ruky mocny nastroj a hned megalomansti (neboj, ja take :D). Takze se zkrotit a prizpusobit sobe ;)
@n_ck-cz
@n_ck-cz: A jo. Prehled o kodu potrebujes, abys vubec vedel, co cely projekt potrebuje. Na tomhle konci zase spousta teamu. Nemaji prehled, neuci se, kazdy si dela pouze svoje...
@n_ck-cz
@DukeNukemCZ: mapu bez koderu si spustis pouze deatmatch. Krom toho, musis zapomoci nodu zadat v kismetu, aby ti vubec nejak behali. . Gamegoals jsou take popsany v gameinfo.uc. To co ty popisujes, je modding. Na to ti staci UT3. Udk je orezany a nejde v nem delat vse. ;) Mas tam dve zbrane, dva druhy her. Nemuzes savovat. V actor factory ti nebude fungovat teamindex. Musis si udelat nove menu v kismetUi. Pokud chces delat hru na udk, neni to opravdu pro jednoho cloveka. A v tom si take trochu odporujes. Na jedne strane rikas, ze je potreba vic lidi. Na druhe strane se stranis toho, ze je nutnost mit codera. Prave pro takove lidi je dle meho ten jejich dnesni clanek, lidi co chteji codovat udk. ;)
@n_ck-cz
@DukeNukemCZ: mapu bez koderu si spustis pouze deatmatch. Krom toho, musis zapomoci nodu zadat v kismetu, aby ti vubec nejak behali. . Gamegoals jsou take popsany v gameinfo.uc. To co ty popisujes, je modding. Na to ti staci UT3. Udk je orezany a nejde v nem delat vse. ;) Mas tam dve zbrane, dva druhy her. Nemuzes savovat. V actor factory ti nebude fungovat teamindex. Musis si udelat nove menu v kismetUi. Pokud chces delat hru na udk, neni to opravdu pro jednoho cloveka. A v tom si take trochu odporujes. Na jedne strane rikas, ze je potreba vic lidi. Na druhe strane se stranis toho, ze je nutnost mit codera. Prave pro takove lidi je dle meho ten jejich dnesni clanek, lidi co chteji codovat udk. ;) A tim jsem myslel jednu vec. Pokud si budes chtit zapojit novy character, napriklad maleho robutka, nemusis byt odbornik pres Uscript. Nicmene syntaxi budes muset umet. Budes si muset umet vytvorit vlastni tridu s novymi cestami. A take animace, ktere maji jmena urcene ve scriptu (napr. WeaponFire). Nepocitam auto, protoze to je nejvetsi porod. Nejvetsim prikladem se dle meho stane terminator mod. ten clovek ma spoustu kodu. Ma v tom bugy. Nicmene ma menu, ma level a spoustu dat, mozna na nic. Protoze kostru si nedokaze vytvorit. Ano. Nerikam. Sposuta modaru do toho vleze s nadsenim, ze vytvareni her je zabava - opravdu neni ;) Je to drina. motivovat se muzes drobnymi vysledky - napriklad zapojeni maleho autika, characteru, vytvarenim ruzneho contentu. Ale opravdu to neni kjednoduche. A pokud se nebudes ucit sam od sebe, nepujde ti to. ;)
@n_ck-cz
@DukeNukemCZ: mapu bez koderu si spustis pouze deatmatch. Krom toho, musis zapomoci nodu zadat v kismetu, aby ti vubec nejak behali. . Gamegoals jsou take popsany v gameinfo.uc. To co ty popisujes, je modding. Na to ti staci UT3. Udk je orezany a nejde v nem delat vse. ;) Mas tam dve zbrane, dva druhy her. Nemuzes savovat. V actor factory ti nebude fungovat teamindex. Musis si udelat nove menu v kismetUi. Pokud chces delat hru na udk, neni to opravdu pro jednoho cloveka. A v tom si take trochu odporujes. Na jedne strane rikas, ze je potreba vic lidi. Na druhe strane codera na Uscript jen tak nesezenes. Prave pro takove lidi je dle meho ten jejich dnesni clanek, lidi co chteji codovat udk. ;) A tim jsem myslel jednu vec. Pokud si budes chtit zapojit novy character, napriklad maleho robutka, nemusis byt odbornik pres Uscript. Nicmene syntaxi budes muset umet. Budes si muset umet vytvorit vlastni tridu s novymi cestami. A take animace, ktere maji jmena urcene ve scriptu (napr. WeaponFire). Nepocitam auto, protoze to je nejvetsi porod. Nejvetsim prikladem se dle meho stane terminator mod. ten clovek ma spoustu kodu. Ma v tom bugy. Nicmene ma menu, ma level a spoustu dat, mozna na nic. Protoze kostru si nedokaze vytvorit. Ano. Nerikam. Sposuta modaru do toho vleze s nadsenim, ze vytvareni her je zabava - opravdu neni ;) Je to drina. motivovat se muzes drobnymi vysledky - napriklad zapojeni maleho autika, characteru, vytvarenim ruzneho contentu. Ale opravdu to neni kjednoduche. A pokud se nebudes ucit sam od sebe, nepujde ti to. ;) sory ze to porad prepisuji. ;) Uz se nestane. :confused: Obcas neco prehlidnu a spamovat to tu nechci :)
@DukeNukemCZ
@Chaythere: Pokud chcete pomoct, musite byt akcni. Ucit se, ucit se, ucit se. Pokud to nezvladas (klidne casove), zalozit si klidne forum, nebo nekde cesky vlakno ;) Dnes bychom nebyli nikde, bez sdileni informaci :P
@n_ck-cz
Je fakt, ze priste by nekde mohl byt odkaz na Uncodex a zaklady jeho pouzivani - pokud nikde zatim nebyl. Docela jednoduche na pochopeni a cloveku hodne pomuze pro prehled. Aspon pro cteni a obecnou predstavu.
tady trochu protestuji proti tumu spojeni "nativni funkce". Ty slouzi k vytahnuti z c++. Bohuzel je Udk trochu omezeno. Hodnekrat se mi stalo, ze prave jen kvuli native u definice class mi to jelo pouze v okne, ktere se spousti v editoru. Hra mi spadla s klasickou chybou dont send... http://unreal.epicgames.com/UnrealScript.htm - tohle je asi nej do zacatku. Aspon pro pochopeni syntaxe a zbezneho uzivani. Pro cloveka ktery nemel nikdy zkusenosti s vyvojem to musi byt asi porod...
tady trochu protestuji proti tumu spojeni "nativni funkce". Ty slouzi k vytahnuti z c++. Bohuzel je Udk trochu omezeno. Hodnekrat se mi stalo, ze prave jen kvuli native u definice class mi to jelo pouze v okne, ktere se spousti v editoru. Hra mi spadla s klasickou chybou dont send... http://unreal.epicgames.com/UnrealScript.htm - tohle je asi nej do zacatku. Aspon pro pochopeni syntaxe a zbezneho uzivani. Pro cloveka ktery nemel nikdy zkusenosti s vyvojem to musi byt asi porod... Nicmene si prave tuhle dokumentaci nemohu vynachvalit.
tady trochu protestuji proti tumu spojeni "nativni funkce". Ty slouzi k vytahnuti z c++. Bohuzel je Udk trochu omezeno. Hodnekrat se mi stalo, ze prave jen kvuli native u definice class mi to jelo pouze v okne, ktere se spousti v editoru. Hra mi spadla s klasickou chybou dont send... http://unreal.epicgames.com/UnrealScript.htm - tohle je asi nej do zacatku. Aspon pro pochopeni syntaxe a zbezneho uzivani. Pro cloveka ktery nemel nikdy zkusenosti s vyvojem to musi byt asi porod... Nicmene si prave tuhle dokumentaci nemohu vynachvalit. Je docela skoda, ze clovek musi nejprve zacit u gameinfo.uc, protoze nema hru. AI jen tak nejede, pouze stoji. Baterka neexistuje. Zbrane nejsou. Charactery musi clovek zapojit ve family. Auto je docela porod, protoze to je obecne character s velkou nadstavbou. Pawn si musi zapojit, aby vedel jak se ma hybat, co delat. Vubec nejaky obecny dectruct mesh, ktery se zmeni na rozbity + particle si musi umet najit... Ach jo... :D a ze se uz z toho jen smeju, brzo ceka bily oblecek a lentilky :D
@n_ck-cz
Je fakt, ze priste by nekde mohl byt odkaz na Uncodex a zaklady jeho pouzivani - pokud nikde zatim nebyl. Docela jednoduche na pochopeni a cloveku hodne pomuze pro prehled. Aspon pro cteni a obecnou predstavu.
A jeste jedna vec mne napadla do budoucna. Mel jsem hodne velke problemy s Ai. Deatmatch Ai jede. Nicmene u mapy je potreba navolit properties a zadat hru, jejiz typ bude podporovat. Tam mi hodne delalo problem, ze actor factory vyhazuje Ai teamove, nicmene pri spusteni hry nejak divne loaduje gametype.uc. A pokud clovek nededi z temdeathmatch.uc, musi si to cele napsat sam, coz je porod. Proc to rikam: "Play as game" a "launch" z frotendu jinak nacita data, takze samotna hra z frontendu muze padat, zatimco editor fakci dokonale. Ale to spis jen jako podeleni o zkusenost. Kazdopadne autorovi dekuji moc za clanek. Jedine co mi tu chybi, je obecne uvahy o tom, co jsou funkce, k cemu slouzi, co jsou promenne, a pod. Predpokladam do budoucna. Nicmene jen tak dal a jsem opravdu rad, ze tuhle problematiku nekdo v cechach vubec zpracovava s tak uzasnym nastrojem, jakym udk dokaze byt ;)
mapu bez koderu si spustis pouze deatmatch. Krom toho, musis zapomoci nodu zadat v kismetu, aby ti vubec nejak behali. . Gamegoals jsou take popsany v gameinfo.uc. To co ty popisujes, je modding. Na to ti staci UT3. Udk je orezany a nejde v nem delat vse. ;) Mas tam dve zbrane, dva druhy her. Nemuzes savovat. Musis si udelat nove menu v kismetUi. Pokud chces delat hru na udk, neni to opravdu pro jednoho cloveka. A v tom si take trochu odporujes. Na jedne strane rikas, ze je potreba vic lidi. na druhe strane se stranis toho, ze budes potrebovat codera. Prave pro takove lidi je dle meho ten jejich dnesni clanek.
mapu bez koderu si spustis pouze deatmatch. Krom toho, musis zapomoci nodu zadat v kismetu, aby ti vubec nejak behali. . Gamegoals jsou take popsany v gameinfo.uc. To co ty popisujes, je modding. Na to ti staci UT3. Udk je orezany a nejde v nem delat vse. ;) Mas tam dve zbrane, dva druhy her. Nemuzes savovat. V actor factory ti nebude fungovat teamindex. Musis si udelat nove menu v kismetUi. Pokud chces delat hru na udk, neni to opravdu pro jednoho cloveka. A v tom si take trochu odporujes. Na jedne strane rikas, ze je potreba vic lidi. Na druhe strane se stranis toho, ze je nutnost mit codera. Prave pro takove lidi je dle meho ten jejich dnesni clanek, lidi co chteji codovat udk. ;) A tim jsem myslel jednu vec. Pokud si budes chtit zapojit novy character, napriklad maleho robutka, nemusis byt odbornik pres Uscript. Nicmene syntaxi budes muset umet. Budes si muset umet vytvorit vlastni tridu s novymi cestami. A take animace, ktere maji jmena urcene ve scriptu (napr. WeaponFire). Nepocitam auto, protoze to je nejvetsi porod. Nejvetsim prikladem se dle meho stane terminator mod. ten clovek ma spoustu kodu. Ma v tom bugy. Nicmene ma menu, ma level a spoustu dat, mozna na nic. Protoze kostru si nedokaze vytvorit. Ano. Nerikam. Sposuta modaru do toho vleze s nadsenim, ze vytvareni her je zabava - opravdu neni ;) Je to drina. motivovat se muzes drobnymi vysledky - napriklad zapojeni maleho autika, characteru, vytvarenim ruzneho contentu. Ale opravdu to neni kjednoduche. A pokud se nebudes ucit sam od sebe, nepujde ti to. ;)
@DukeNukemCZ
Nevim. Ale dle meho to napsal sice obecne, nicmene skocil k tomu nej. Proc? Protoze bez koderu si nespustis ani mapu. Udk rozdilne spousti hru a nahled na hru. takze se ti kolikrat napriklad stane, ze ti nepojede AI. V nahledu ano, nicmene v regulerni hre ano. Bohuzel bez scriptu absolutne nic nerozjedes. A A kdyby takhle neskoci a s tim jak pise to nejde. Kdo se nechce ucit, bohuzel to nikdy nerozjede. Zni to sice sobecky, ale je to bohuzel tak. Kromtoho, veci pro kodery by se meli obecne naucit a pak dlouho travit. Zase pak nekam postoupit a zase travit. Pripadne si dat oddech nejakou grafikou.
@DukeNukemCZ
Nevim. Ale dle meho to napsal sice obecne, nicmene skocil k tomu nej. Proc? Protoze bez koderu si nespustis ani mapu. Udk rozdilne spousti hru a nahled na hru. takze se ti kolikrat napriklad stane, ze ti nepojede AI. V nahledu ano, nicmene v regulerni hre uz ne. Bohuzel bez scriptu absolutne nic nerozjedes. Kdyby takhle neskocil s tim jak pise, bylo by to na roky. Kdo se nechce ucit, bohuzel to nikdy nerozjede. Zni to sice sobecky, ale je to bohuzel tak. Kromtoho, veci pro kodery by se meli obecne naucit a pak dlouho travit. Zase pak nekam postoupit a zase travit. Pripadne si dat oddech nejakou grafikou.
@n_ck-cz
@DukeNukemCZ: mapu bez koderu si spustis pouze deatmatch. Krom toho, musis zapomoci nodu zadat v kismetu, aby ti vubec nejak behali. . Gamegoals jsou take popsany v gameinfo.uc. To co ty popisujes, je modding. Na to ti staci UT3. Udk je orezany a nejde v nem delat vse. ;) Mas tam dve zbrane, dva druhy her. Nemuzes savovat. V actor factory ti nebude fungovat teamindex. Musis si udelat nove menu v kismetUi. Pokud chces delat hru na udk, neni to opravdu pro jednoho cloveka. A v tom si take trochu odporujes. Na jedne strane rikas, ze je potreba vic lidi. Na druhe strane codera na Uscript jen tak nesezenes. Prave pro takove lidi je dle meho ten jejich dnesni clanek, lidi co chteji codovat udk. ;) A tim jsem myslel jednu vec. Pokud si budes chtit zapojit novy character, napriklad maleho robutka, nemusis byt odbornik pres Uscript. Nicmene syntaxi budes muset umet. Budes si muset umet vytvorit vlastni tridu s novymi cestami. A take animace, ktere maji jmena urcene ve scriptu (napr. WeaponFire). Nepocitam auto, protoze to je nejvetsi porod. Nejvetsim prikladem se dle meho stane terminator mod. ten clovek ma spoustu kodu. Ma v tom bugy. Nicmene ma menu, ma level a spoustu dat, mozna na nic. Protoze kostru si nedokaze vytvorit. Ano. Nerikam. Sposuta modaru do toho vleze s nadsenim, ze vytvareni her je zabava - opravdu neni ;) Je to drina. motivovat se muzes drobnymi vysledky - napriklad zapojeni maleho autika, characteru, vytvarenim ruzneho contentu. Ale opravdu to neni kjednoduche. A pokud se nebudes ucit sam od sebe, nepujde ti to. ;) sory ze to porad prepisuji. ;) Uz se nestane. :confused: Obcas neco prehlidnu a spamovat to tu nechci :)
@n_ck-cz
@DukeNukemCZ: mapu bez koderu si spustis pouze deatmatch. Krom toho, musis zapomoci nodu zadat v kismetu, aby ti vubec nejak behali. . Gamegoals jsou take popsany v gameinfo.uc. To co ty popisujes, je modding. Na to ti staci UT3. Udk je orezany a nejde v nem delat vse. ;) Mas tam dve zbrane, dva druhy her. Nemuzes savovat. V actor factory ti nebude fungovat teamindex. Musis si udelat nove menu v kismetUi. Pokud chces delat hru na udk, neni to opravdu pro jednoho cloveka. A v tom si take trochu odporujes. Na jedne strane rikas, ze je potreba vic lidi. Na druhe strane se stranis toho, ze je nutnost mit codera. Prave pro takove lidi je dle meho ten jejich dnesni clanek, lidi co chteji codovat udk. ;) A tim jsem myslel jednu vec. Pokud si budes chtit zapojit novy character, napriklad maleho robutka, nemusis byt odbornik pres Uscript. Nicmene syntaxi budes muset umet. Budes si muset umet vytvorit vlastni tridu s novymi cestami. A take animace, ktere maji jmena urcene ve scriptu (napr. WeaponFire). Nepocitam auto, protoze to je nejvetsi porod. Nejvetsim prikladem se dle meho stane terminator mod. ten clovek ma spoustu kodu. Ma v tom bugy. Nicmene ma menu, ma level a spoustu dat, mozna na nic. Protoze kostru si nedokaze vytvorit. Ano. Nerikam. Sposuta modaru do toho vleze s nadsenim, ze vytvareni her je zabava - opravdu neni ;) Je to drina. motivovat se muzes drobnymi vysledky - napriklad zapojeni maleho autika, characteru, vytvarenim ruzneho contentu. Ale opravdu to neni kjednoduche. A pokud se nebudes ucit sam od sebe, nepujde ti to. ;)
@n_ck-cz
@DukeNukemCZ: mapu bez koderu si spustis pouze deatmatch. Krom toho, musis zapomoci nodu zadat v kismetu, aby ti vubec nejak behali. . Gamegoals jsou take popsany v gameinfo.uc. To co ty popisujes, je modding. Na to ti staci UT3. Udk je orezany a nejde v nem delat vse. ;) Mas tam dve zbrane, dva druhy her. Nemuzes savovat. V actor factory ti nebude fungovat teamindex. Musis si udelat nove menu v kismetUi. Pokud chces delat hru na udk, neni to opravdu pro jednoho cloveka. A v tom si take trochu odporujes. Na jedne strane rikas, ze je potreba vic lidi. Na druhe strane se stranis toho, ze je nutnost mit codera. Prave pro takove lidi je dle meho ten jejich dnesni clanek, lidi co chteji codovat udk. ;)
@n_ck-cz
@n_ck-cz: A jo. Prehled o kodu potrebujes, abys vubec vedel, co cely projekt potrebuje. Na tomhle konci zase spousta teamu. Nemaji prehled, neuci se, kazdy si dela pouze svoje...
@n_ck-cz
@DukeNukemCZ: Neberu to z pohledu kodera. Jsem grafik. a bavim se o free projectech. kodera muzes mit, nicmene pokud ho to jednoho dne prestane bavit, muzes dopadnout jako Black Mesa mod. A na u script nepotrebujes programatora. Je to docela lehke. Ale to uz je vase vec. nicmene tyhle znalosti se vam v pripade zachranne brzdy budou hodne hodit. :wink: Co se tyce profi projektu, tam uz mas preci jen jine workflow, takze o tom se bavit ani nechci.
@n_ck-cz
@DukeNukemCZ: Neberu to z pohledu kodera. Jsem grafik. a bavim se o free projectech. kodera muzes mit, nicmene pokud ho to jednoho dne prestane bavit, muzes dopadnout jako Black Mesa mod. A na u script nepotrebujes programatora. Je to docela lehke. :wink: Ale to uz je vase vec. nicmene tyhle znalosti se vam v pripade zachranne brzdy budou hodne hodit.
@DukeNukemCZ
@Chaythere: Jen dodam par veci. Pokud mas vlastni character, mel by mit stejne animace (a stejne sockety - mista na ktere se prilepuji napr zbrane), jako pouzivaji puvodni charaktery v udk. Pokud ne: potrebujes novy Animtree pro skeletal mesh a umet si to zapojit. Kazda nova animace znamena take akci. Tudiz napsat o jakou akci se jedna (napr vytvorit tridu Myweapon (subclas UTweapon, vytvorit funkci a upravit stavajici)), potom napsat jak tuhle akci ma pouzivat AI (nikdo napr. nechce, aby booti ficeli kolem bez naboju (reload :D)), priradit klavesy k akci (player controler) a pokud mozno delat subclass (rozes*at si napr. MyPawn - nektere veci nejen v kismetu ti nebudou fungovat). Takze vlastne vlastni character s novymi animacemi asi nechces. Unreal script neni tezky. Nicmene potrebuje cas. http://tinyurl.com/yl4u8bo - tu mas maly tutorial
@DukeNukemCZ
@Chaythere: Aimink uz tam vlastne je. Jen udelat animaci zoomin, zoomout, idle, zoomfire a pouzivat je ve scriptu weaponclass misto zoomu ve sniper modu (podobne to ma delany napr. crysis). Je to funkce altfire (defaultne jako zoom).
@n_ck-cz
@Shampoo: Musi to byt svetlo ktere ma v nazvu toogleable - napr Pointlighttoogleable. Pokud se bude pohybovat, musi byt Moveable.
Mas na to tady tutorial http://udn.epicgames.com/Three/VideoTutorials.html 3dbuzz / lightning / zip obsahuje: 03_-_Lighting__004_Toggleable_Movable.mp4
Dole je link na Titlte. Nechte si to od nekoho prelozit (pokud neovladate eng), budete toho umet mnohem vic. Vysvetluje tam toho opravdu hodne.