profile-image

Quakes

0 bodů
Zbývá 100 bodů do dalšího levelu
0 100

Neevidujeme žádnou aktivitu.

Komentáře

Quakes
Quakes
Level 1 Level 1
26. 2. 2021 16:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt @rnb: Koupil jsem velice výhodně z druhé ruky pouze asi 4 měsíce starou desku ASRock X79 Extreme9 + Intel Core i7 3930k a skutečně jsem neměl potřebu zbytečně investovat do 32GB RAM, které bych pravděpodobně ani nevyužil. Raději jsem investoval do SSD disku a mohu říc že ten počítači pomohl více než nevyužitá větší RAM.
A taky jsem měl dříve v předchozí sestavě už několik let 8GB DDR2 a tak dvojnásobek byl prostě klasická volba stejně jako mám aktuálně 32GB, což je zase dvojnásobek předchozího PC. Stejně jsem měl před 8GB zase 4GB, předtím 2GB, předtím 1GB, předtím 512MB, předtím 192MB a v prvním PC 64MB.

Quakes
Quakes
Level 1 Level 1
27. 2. 2021 12:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt @Killing joke: Pokud škola s nástupem Windows Vista pořídila nová PC, tak bych to pochopil, v domácnostech ale nebyl nástup Visty tak rychlý a často byla tato verze přeskočena na Windows 7.

Quakes
Quakes
Level 1 Level 1
26. 2. 2021 14:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt @rnb: Tak to byla opravdu dobrá cena, já když jsem kupoval RAM, tak takto dobrá cena určitě nebyla. Přemýšlel jsem nad 32GB, ale cena mě odradila a řekl jsem si že 16GB bude stačit a také stačilo na hodně dlouho. I dnes po 9 letech je 16GB RAM asi nejběžnější konfigurace.

Quakes
Quakes
Level 1 Level 1
26. 2. 2021 23:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt @Killing joke: 8GB před 14 lety určitě nebylo běžné, v roce 2007 byl teprve vydán Windows Vista, což byl první standardně použitelný 64bit Windows, který uměl těch 8GB použít. Záměrně píšu standardě použitelný, aby zde zase někdo nepsal že první byl Windows XP 64bit. Minoritní Linux ani zmiňovat nebudu.

Quakes
Quakes
Level 1 Level 1
26. 2. 2021 10:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt @rnb: Tak to gratuluji mít 32GB RAM v době kdy byl standard tak 8GB RAM, předpokládám že to bylo poskládáno z 8GB modulů, které byly poměrně vzácné a nepoměrně dražší v poměru cena/kapacita než běžnější 4GB. Doufám jen že si nepletete rok 2012 s roky 2013 až 2014, protože to už se to značně změnilo a cena + dostupnost 8GB modulů byla mnohem lepší.

Quakes
Quakes
Level 1 Level 1
25. 4. 2012 12:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@r34ktor Přesně tak, změny v BOX chladičích jsou za několik posledních let poměrně velké (k horšímu) a pokud autor použil BOX chladič od procesoru s kterým testoval, tak ten se od dnešních BOX chladičů může výkonem poměrně dost lišit.

Quakes
Quakes
Level 1 Level 1
25. 4. 2012 23:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Theo_23 AMD box chladiče X2, X4 mají poměrně dost slušnou pasivní část, ale dost nechápu proč tuto část zabijí větráčkem o tak malém průměru a výšce. Kdyby zde byl použit větráček kolem 80mm síly 25mm tak by hlučnost i účinnost mohla být úplně někde jinde.

Quakes
Quakes
Level 1 Level 1
26. 4. 2012 00:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@msenko Před časem jsem používal na různé testy u desek 775 BOX chladič od Core 2 Duo E6750 který měl ještě měděné jádro a jen jsem odřízl klec s původním ventilátorem a na obrubu téměř přesně padl ventilátor Arctic Fan 8 PWM http://www.tortugahard.com/reviews/images/stories/Arctic_Fan_PWM/Arctic_Fan_PWM_09.JPG . Po této úpravě byl chladič dost tichý.

Quakes
Quakes
Level 1 Level 1
26. 2. 2021 00:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt @rnb: Řekl bych že v roce 2012 bylo 16GB RAM docela luxus chytrolíne, je to vlastně už skoro 9 let co jsem koukal. Kolik RAM jsi v tom roce měl ve svém PC?

Quakes
Quakes
Level 1 Level 1
26. 6. 2011 10:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jiří Zahrádka Děkuji za info, podle popisu mě připadalo že nebyl vůbec zařazen do soutěže.
Škoda že nebyla soutěž prodloužena.

Quakes
Quakes
Level 1 Level 1
25. 2. 2021 19:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt @rnb: Ne 128GB nemám, měl jsem 16GB a chtěl jsem 32GB, ale socket 2011 samozřejmě podporuje DDR3 paměti a ty jsou dnes oproti DDR4 podstatně dražší a už je i mizerný výběr. Z tohoto důvodu bylo už schůdnější překopat sestavu a použít DDR4 paměti a získat i M.2 slot pro SSD disk.

Quakes
Quakes
Level 1 Level 1
22. 2. 2011 17:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Již delší dobu vlastním 2 modely barebone Shuttle. První jsem pořídil v roce 2003/2004 a byl na socketu Intel 478, po osazení procesorem Pentium 4 3,2GHz Northwood a grafikou GeForce FX5900XT patřil ve své době tento PC na LAN party mezi nejvýkonnější a vždy vzbudil velkou pozornost.
Druhý jsem pořídil ve výprodeji asi o 2 roky později a je na socketu AMD 939 a mám jej osazen procesorem AMD Athlon 64 4000+ jádro San Diego.
Konstrukce těchto barebonů včetně chlazení je totožná s tímto testovaným a tak je vidět že se jedná o dlouho používanou a časem ověřenou konstrukci.

Quakes
Quakes
Level 1 Level 1
27. 2. 2013 16:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Plánuje nVidie grafickou kartu s cenou kolem 4000Kč, která by konkurovala AMD HD7850 1GB. Momentálně je mezi GeForce GTX650Ti a GTX660 poměrně velká cenová i výkonová propast.

Quakes
Quakes
Level 1 Level 1
26. 6. 2011 10:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wass Přesně, udělat takový model zabere mnoho hodin práce a hodně modelů je opravdu povedených. Škoda že třeba firma Alfa Computer a.s. která je asi hlavním sponzorem neocenila ostatní soutěžící třeba slevou na nákup ve obchodě.
Byla by to cena která by je moc nestála a možná by na tom ještě firma vydělala.

Quakes
Quakes
Level 1 Level 1
25. 2. 2021 09:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt Já jsem třeba mojí základní desku se socketem 2011 měl v mé sestavě skoro 8 let, mezitím jsem pouze po cca 3 letech vyměnil procesor za novější model, který méně topil a v postupné evoluci 2x vyměnil grafickou kartu a dal větší SSD disk. Vzhledem k tomu že v procesorech se za posledních X let výkon moc nezvedal, tak mě přetaktované 6 jádro na 4GHz vydrželo opravdu dlouho. Hlavní důvod výměny za novou sestavu ale nebyl nedostatek procesorového výkonu, ale spíše to že jsem chtěl více RAM a M.2. SSD disk.

Quakes
Quakes
Level 1 Level 1
4. 3. 2021 12:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@krysta24 Ano, to je určitě lepší volba než nákup u překupníka, ale nápis "Out of Stock" u veškerého zboží na tom jejich webu nezvěstí nic dobrého.

Quakes
Quakes
Level 1 Level 1
6. 3. 2021 12:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@shipo Po tom co má mít 3080Ti 12GB, tak bych s 16GB u 3070Ti moc nepočítal, možná se dočkáme 10GB s 320-bit. sbětnicí.

Quakes
Quakes
Level 1 Level 1
10. 3. 2021 15:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@brambora81 NV určitě není jedno komu grafiky jdou, protože to může mít negativní vliv do budoucna. Když dnes skoupí všechny slušné grafiky těžaři, tak hrozí že hráči přejdou na konzole, které jsou ale postavené na čipech konkurence a neobměňují se tak často jako grafické karty v herních PC. Dále může mít negativní vliv i to, že po pádu kryptoměn může dojít k zaplavení trhu bazarovým zbožím, což také negativně ovlivní prodej nových grafik. Herní trh je pro prodej grafických karet s ohledem na budoucnost stabilnější.

Quakes
Quakes
Level 1 Level 1
12. 3. 2021 10:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner Mě spíše překvapuje, že už USA nebo Evropská unie nějak nezasáhli proti kryptoměnám. Už delší dobu se stávají symbolem zločinu, vydírání a praní špinavých peněz a z ekologického hlediska je těžba také dost proti snaze států o omezení emisí.

Quakes
Quakes
Level 1 Level 1
27. 4. 2021 10:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@edemski Shořel v atmosféře v orbitálním modulu, byl přímo v kabině, takže asi těžko zůstal na měsíci v přistávacím stupni.

Quakes
Quakes
Level 1 Level 1
26. 6. 2011 09:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

I přes to že jsem se snažil jak jsem mohl a oznámení úspěšného odeslání e-mailu bylo ve 23:59 podle radiem řízených hodin, tak přesto nejsem zařazen do soutěže. Jsem velice zklamán pokud cestou nastalo zdržení za které již nemohu.
Může mě někdo napsat kdy skutečně e-mail došel?

Quakes
Quakes
Level 1 Level 1
24. 2. 2021 12:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Braňo1977 Už je i na Aukru od 34999Kč do 39990Kč. Krize u grafických karet je neskutečná, včera jsem viděl v obchodě prodávat skladovou GeForce GTX 1050Ti za skoro 9000Kč.

Quakes
Quakes
Level 1 Level 1
3. 3. 2021 10:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stratos Tato recenze určitě není plýtvání časem, protože díky ní si řada lidí co má grafickou kartu předchozí generace uvědomí, že za cenu za kterou ji koupily, by dnes koupily jen nižší model. Dříve se s každou generací grafik zlepšil poměr cena/výkon, ale dnes s novou generací za aktuální ceny se nezlepšilo nic. Novou grafiku dnes z hráčů koupí je ten, kdo chce větší výkon bez ohledu na to kolik ho to bude stát.

Quakes
Quakes
Level 1 Level 1
10. 3. 2021 16:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stratos Hlavně Nvidia i AMD nejsou koncový výrobci grafických karet, ale pouze prodejci grafických čipů a tak těžko můžou výrazně ovlivnit to, komu je následně výrobce prodá. Okrajově nějaké grafické karty snad i sami dělají, ale to je minimální množství.

Quakes
Quakes
Level 1 Level 1
4. 3. 2021 09:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je snad jasné že doporučená cena je v dnešní době kdy už došlo k totálnímu vyhladovění trhu grafických karet jenom pouhý sen, zase se na skladové kusy vrhnou překupníci a bude se nabízet za 25-35kkč.

Reklama
Reklama