@zero8324
@tombomino: JJ i v nižších rozlišeních to nemusí být dokonalé a jak píše, můžou se zase objevit jiné "šumy".
Jak píšu. Nejlepší je udělat co nejvíc možnejch testů v co nejvíc různejch rozlišeních a hrách s co nejvíce grafikama. A výsledky naházet do přehlednejch grafů.
Pak přijde uživatel projde to a na základě všech údajů se rozhodne co potřebuje.
@zero8324
@blackbox: To s tím, co jsem psal, moc nesouvisí. Snažil jsem se vysvětlit proč je důležité testovat v nízkých rozlišeních s co nejvýkonějšími grafikami (Aby nebyl procesor limitován grafikou)
Ale jinak souhlasím a taky doufám, že hry budou postupně čím dál lépe využívat celkový výkon procesoru a ne jen pár jader.
@PDSFab
To zhoršení 4KB read (ale i write) mi nesedí. Podle mě se jedná o vliv systémovejch spectre/meltdown záplat. Sedělo by to. Otázka je proč takové testy autor míchá dohromady. Pak je to celé naprosto zkreslené.
@zero8324
Procesory se testují v nízkém rozlišení s velmi výkonnými kartami aby se právěže ukázalo, co v těch procesorech je.
Když to budeš testovat se slabou kartou, nebo v příliš náročných podmínkách (4k) tak se ti do testu procesorů zanese šum v podobě toho, že grafika brzdí procesor a nedovolí mu jet na maximum.
Navíc dneska mezi procesory ve 4k není rozdíl, ale představ si, že přijde velmi silná grafika, ty jí koupíš a z rázu už ta grafika nebrzdí tvůj procesor ve 4k a v takové situaci dostaneš ty samé rozdíly mezi procesory, které teď máš v 1080p.
Imho testovat procesory se slabou grafikou nebo ve vysokém rozlišení nám řekne jen to, že v takovém případě je rozdíl mezi procesory mizivý, ale o výkonu procesoru to nečekne zhola nic.
Úplně nejlepší by bylo udělat testy na vše. Jak 1080p tak i ve vyších rozlišeních aby běžní uživatelé viděli, že na hraní nepotřebují procesor za 15k ale stačí jim ten za 5k. Procesor za 15k potebuješ když chceš streamovat během hraní nebo dělat další věci a nebo chceš dosáhnout co největších FPS