@Darth36
@Kryptofasista Myslím si, že jsi se v tom tvym zaprděnym pokojíčkovym hEjTu trošku ztratil, spíš bych řekl, že ses zasekl někde v dobách, kdy se tyto funkce začaly implementovat (léta páně). Pokud by tvoje komenty psané standartem "ZaKomančůByloLíp - Club" Famboye, nebyly pod tímto článkem, ale pod článkem např. mířený na výsledky DLSS v Red Dead Redemption 2, nevěřím tomu, že by někdo vůbec pomyslel na to Ti nedat za pravdu. Ale mimo možnosti vypnout cokoliv v nastavení atd.. Si romantizuješ "před a po" (což je pro člověka zcela přirozené a nemyslím to hanlivě), schválně si zkus najít dvě totozné scenérie z nějaké hry v jakémkoliv rozlišení, třeba v mediocru 1080p, jedna v nativu, druhou s DLSS a porovnej, která je ostřejší.... No a teď ŠOKR, zjistíš že ta s DLSS je ostřejší, protože pokud to bude alespoň s Balanced-DLSS s nějakým aslespoň polovičním sharpeningem, stane se to, že algoritmus se ti bude resizingem "výhybat", ale věci, které nelze z vlastností lidského oka zaznamenat( mlha, mraky v dálce, pre-render okolí za tebou, PreRender LODu vedle zorného pole atd.. projde resizingem, tim vznikne obrovský headroom pro zaostření scenérie před kamerou, datastream najednou může vykreslit mnohem víc objektů v dálce a TEĎ SE PODRŽ, dokonce je detailně vykreslit :O wooooooooow