Tak podle me to totalne zabili. Hardware ktery uz je takhle na hrane, nicmene neni zas tak zly, totalne zmrzacit pomalymi GDDR3 pametmi, to musel vymyslet fakt pitomec! :roll:
Někde jsem před časem četl, týkalo se to tedy IvyBridge, že problém ani tak není pasta jako taková, ale tloušťka mezery mezi jádrem a IHS, kterou je potřeba pastou vyplnit. V tom článku byla jako příčina velké mezery zjištěna silná vrstva lepidla/silikonu, která drží IHS na místě. Rozhodně by mě zajímalo, jak by pokus dopadl s Coollaboratorkou, přeci jenom ještě tenčí vrstva, čtyřnásobná vodivost...se někde ukázat musí. Možná by stálo za to, spočítat jak velká je mezera mezi IHS a jádrem a IHS o něco podbrousit, aby se mezera zmenšila, pak aplikovat pastu a hodnoty uvést taktéž po 200 hodinách provozu, protože i Coollaboratory Liquid Pro se musí řádně zapéct.
Hra tedy vypadá úžasně, ovšem nepřijde mi, že by ve všech ohledech překonávala druhý díl s DX11 patchem - kupříkladu jsem zatím nikde nenarazil na tesselované cihlové zdi, v C3 prostě vidím jen plochou texturu i na Very High nastavení, taky tráva, ač jí je ve hře hodně, působí dost "ploše".
Co se týče nároků hry, poněkud mi to nesedí s benchmarky v článku. I na kompletní LOW nastavení se hra seká a je téměř nehratelná...Moje sestava: Core2Quad 9300@3200MHz Radeon HD 5870 1GB@900MHz 8GB RAM@1000MHz SSD OCZ Vertex2 128GB Windows 8 Professional, komplet ozáplatované, poslední beta Catalyst taktéž nainstalované.
Hra jde skoro stejně na medium i low, s FXAA i bez, málo kdy se dostanu do hratelných FPS. :cry: