profile-image

Kalimero13

0 bodů
Zbývá 100 bodů do dalšího levelu
0 100

Neevidujeme žádnou aktivitu.

Komentáře

Kalimero13
Kalimero13
Level 1 Level 1
15. 3. 2011 15:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomáš Šulc [quote=Tomáš Šulc]Zdravim,
co se tyce procesoru, reagoval jsem vyse. Dalsi vase vytka smeruje k jedne konkretni vete, kde se maji vyskytovat hned tri hlouposti. Pokud je tou prvni hlouposti (dle vaseho nazoru) spatna formulace, pak se vam velmi omlouvam. Mne osobne ta veta i nyni po opakovanem cteni prijde smysluplna a logicka. Krome mne cetl clanek jeste editor Jirka Zahradka a ocividne mu take prisla v poradku. Co se tyce onoho (jak vy sam uvadite)„zblitku“, jsou nektere rozdily velmi male a proto jsem v ostrych vyjadrenich velmi opatrny. Jako priklad z jine oblasti mohu uvest situaci mezi 4× a 8× AA. Ja osobne rozdily v drtive vetsine her nevidim a staci mi 4× AA, nekomu ale hrany prijdou prilis zubate a vyzaduje 8× AA. Protiprikladem jsem se naopak setkal i s lidmi, kteri tvrdi, ze vyhlazovani nepotrebuji vubec (a take jich nebylo malo). Proto se jiz v clancich delsi dobu neodvazuji tvrdit, jakou uroven vyhlazovani by mel kdo pouzivat a stejne tak jsem opatrny i v posuzovani detailu (kde nekdo rozdil vidi, jiny jej videt nemusi).
Posledni vase vytka smeruje k nastaveni blur obecne. Blur (rozmazani) jako takove ma ruzne podoby a rozhodne nejde pouze o motion blur neboli rozmazani pri rychlem pohybu, ktere uvadite (vice informaci napriklad na wiki). V pripade testovaneho DA2 pak High-quality blur vubec rozmazani pri pohybu (motion blur) nemeni. Vyvojari dali ke kazdemu nastaveni popisek, ktery je uveden nad srovnavacimi obrazky. Nastaveni High-quality blur zlepsuje pomoci compute shaderu pod DirectX 11 kvalitu bloom efektu. Bloom efekt je presviceni pri pohledu z tmaveho mista na osvetlene. Domnivam se proto, ze pohled ze zastineneho pristresku smerem na sluncem oslnene nabrezi by melo byt presne ono misto, kde se ruzne nastaveni bloom efektu projevi.
Shrnuto a podtrženo - pohled kazdeho cloveka na stylistiku je silne individualni a respektuji, ze moje formulace vam nepripada nejlepsi. Stejne tak jsem otevren diskusi k tomu, jak ostra by mela ci nemela byt jednotliva hodnoceni. Musim vsak nesouhlasit s tim, ze clanek je po fakticke strance bezcenny a plny nesmyslu.[/quote]
U prvního bodu jsem měl na mysli samozřejmě slovo "vylepeného", kde mělo být zřejmě "vylepšeného". O prkotinách jako forma věty se tu asi nemusíme nijak extra bavit, když nám jde především o informace, ne o beletrii. Co se týče těch změn v obrázku. Plně souhlasím s tím co píšete o vyhlazování, ale tohle není ten případ. Je to jednoduché - porovnáváte dva efekty - buď tam vidíte rozdíl a řekněte "vidím rozdíl tady a tady (třeba ho na obrázku i znázorněte) a člověk si už udělá představu, jak moc je ta změna zásadní, popřípadě i vy sám můžete říct, že ač to nevypadá například, v průběhu hry je ten efekt hodně znatelný. Věta, že jste si nevšiml větších rozdílu říká, že tam asi vidíte nějaké menší. Tak jaké. Čili buď tam jsou, ukažte, nebo nejsou, tak to řekněte narovinu.Nikdo rozumný vám hlavu neukousne, když se dodatečně najdou. Však se dá článek vždy dodatečně upravit. A co se týče bluru, bude tedy chyba na mé straně. Zřejmě jsem si nepřečetl popisek v naivním domění, že blur tu znamená blur, jako všude jinde a ne bloom.
Každopádně co jsem zde psal není problém jen tohoto článku, všímám si toho déle. Nechci tu rozpoutávat diskuzi, kde bych se musel začít ohánět konkrétními příklady, ale matně si třeba vybavuju Borderlands, který mám koupený a tedy jsem ho sám zkoušel a tam to bylo to stejné. DoF jste ukazovali na uplně špatném obrázku, kde prakticky nebyl vidět rozdíl. Ten jde vidět hlavně při zoomu zbraně bez optiky. Stejně další obrázky se září a odobně. Cílem není ukazovat na jednotlivé obrázky a říkat špatně špatně. Jen jsem chtěl říct, že ne všichni čtou vaše články jako hloupé stádo a na konci hodí koment "dobrej článek", aniž by se probrali z nevědoméno deliria :)

Kalimero13
Kalimero13
Level 1 Level 1
14. 3. 2011 12:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vážený pane redaktore,
mám rád tuto sekci, rád sleduji, kam se technologie v nových hrách posunula a jak vypadají změny v jednotlivých nastaveních, stejně jako hardwarové nároky.
Nejsem žádná erudovaná osoba v této oblasti ani profík, ale u toho co čtu tady mě vstávají vlasy hrůzou.
Možná naivně, ale přesto předpokládám, že člověk co píše na jeden z největších webů z tohoto oboru u nás, by snad měl znát základní fakta a být si tzv. jistý v kramflecích. Váš článek je toho plný, jak už tu psal i kolega nade mnou. Já jako příklad uvedu jen jednu větu, jednu jedinou větu, kde ste schopen říct tři uplné hlouposti a defakto tak jasně říkáte, že snad ani nemáte právo psát do této sekce, což snad věřím není pravda.

"Ani u vylepeného efektu blur jsem si nevšiml žádných větších rozdílů ve vizuální stránce".
1) Ani já nejsem žádný "češtin", ale vy byste snad měli mít na "lepené" věci korektora, však?
2) Toto mě naprosto irituje - pokud pane redaktore porovnáváte dva obrázky s nastavením, tak buď tam ty rozdíly sakva vidíte, a poukažte na ně (byť byste měl okomentovat, že jsou malé) nebo tam ty rozdíly prostě nejsou, tak mějte ty kule od toho to přiznat! Tady ty věty "nevšiml jsem si žádných větších rozdílů" jsou s prominutím nicneříkající zblitek.
3) A do třetice pro vás bohužel nejtrapnější věc - zagooglete si, co to je efekt bluru. Ukazovat na obrázku, v jehož dění se nic nehýbe (kamera ani postava) přínos bluru, už ani není směšné.

Shrnuto a podtrženo - první bod mi nevadí, druhý a třetí se v článcích tohoto typu objevují STÁLE a naprosto to znehodnocuje jakýkoliv pokus o přínos informací v článku. Věčně vídám obrázky, které mají ukázat rozdíly v daném efektu, ale autor totálně netuší co daný efekt znamená a tak obrazovku namíří tam, kde daný efekt ani nikdy být nemůže a tak co celé svede hláškou výše zmíněnou hláškou.

Berte to prosím jako konstruktivní kritiku, kterou jsem se snažil podat slušnou formou. Píšu ji zde proto, že tato sekce má potenciál který mě zajímá a rád bych to viděl u her, které nemám možnost ještě hrát, nebo je hrát nebudu. Pokud to půjde ale tímto stylem, tak je většina informací zbytečných.

A co se týče "přínosu" DX 11 v DA 2, tak to je jeden z největších failů poslední doby, jdoucích bohužel ve šlépjejích celého DA 2.

Kalimero13
Kalimero13
Level 1 Level 1
24. 4. 2012 13:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravím
předně bych chtěl redakci upozornit, že mi nefunguje přihlášení v chrome. Do fóra ano, na web ne. Musím se přihlásit z FF.

Z textu vyplývá, že za nepříjemné provozní vlastnosti a horší přetaktování může zřejmě nevyladěný výrobní proces. Docela se také liší hodnoty (ne výkonu) v různých recenzích a některé starší revize prý byly co do provozních vlastností naprosté zázraky, které by každý chválil.
Moje otázka zní - dle vašich zkušeností s tím jak a kdy se vyrábějí další revize - je možné a popřípadě kdy čekat nějakou novější revizi Ivy Bridge, která nebude pod takovým napětím, nebude tak topit a obecně bude mít vlastnosti, které se od nových tranzistorů a výrobního procesu čekali? Nebo se už nyní budou vyrábět jen revize E1?
Další otázkou je, jaký procesor nyní koupit. Budu skládat nové PC a jsem docela na vážkách, protože ač tomu nemůžu věřit, tak je snad výhodnější koupit sandy bridge. Jaký máte na to názor?
Jedná se mi totiž i o hlučnost PC a docela se bojím, že když ten procesor tak topí a ještě navíc účinnost chladiče je jaksi rapidně snížena, esli se nebude chladič valit o sto šest aby uchladil horkej procák ale on sám bude chladnej. Tedy v kostce -nebude mít tato vlastnost procesoru neblahý vliv na chování chladiče a s tím spojenou hlučnost?

Reklama
Reklama