Zpět na článek

Diskuze: Dragon Age II — RPG se sporným přínosem DirectX 11

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

csjacob1.5
csjacob1.5
Level 1 Level 1
30. 3. 2011 06:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=johnik55]To nikdo nemá odvahu vydat něco tak nadčasového, jak bylo Crysis ve své době?[/quote]

A co například taková EA s Battlefield 3 to vypadá docela slibně. Sice se nakonec rozhodli že pro konzole budou ale osekaný. No a už jenom to že na pc nebudou podporovat XP něčemu naznačuje. No i kdyby to bylo s Dx 11 podobné jako u DA II tak se rozhodně na bettly těším víc.

johnik55
johnik55
Level 1 Level 1
14. 3. 2011 05:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak dlouho ještě budou vycházet hry "se sporným přínosem directx 11" ? To nikdo nemá odvahu vydat něco tak nadčasového, jak bylo Crysis ve své době?

jurash
jurash
Level 1 Level 1
14. 3. 2011 08:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@johnik55 jak vidim jeste stale malo z vas chape ze hry jsou ted primarne delany na konzole a ne pro PC. kazda spolecnost vi ze muze udelat neco naozaj nadhernyho pro PC ale kdo to pak bude hrat ? par vyvolenych co maji PC za 70000Kc. Uz tady videt ze efekty chteji i vykon. Nikdo neudela neco na com nevydela a vydelava se dnes na PS3, Xbox a Wii (co se her tyce). pro PC udelaji verzi s kousek hezcimi efekty , ale ne natolik aby se kazdymu vice oplatilo stahnout hru z netu a hrat na PC kdyz muze hrat na konzoli na velkem TV ve full HD.
BTW, stejne myslim ze DA2 je skvela hra i kdyz ji nemuzu hrat na maximu, mne staci i o stupinek nizsi :)

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
16. 3. 2011 11:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jurash Jen takovy dotaz. A co me brani pripojit PC k full HD televizi a hrat na ni, vzdyt ptece k televizi nemusi byt jen konzole

deridon
deridon
Level 1 Level 1
14. 3. 2011 06:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@johnik55 teď koukám, že jsem to prohodil.. Zaklínač je to co vypadá úžasně samozřejmě :) to bude mínusů :D

deridon
deridon
Level 1 Level 1
14. 3. 2011 06:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@johnik55 asi ještě nějákou dobu.. ale takovou prasárnu co předvedl DA2 s DX11 jsem dlouho neviděl, ještěže tam ty efekty doopravdy nejsou něják zasádní, takže je to lepší hrát na nižší nastavení... jinak snad DX11 nastoupí až s novou generací konzolí jinak to nevidim a hlavně tu budeme mít nativní Battlefield 3, který by to taky mohl trochu prolomit.. oni se v DX9/10 dají dělat pořád pěkné hry (co se týče RPG, tak DA2 je oproti Zaklínači 2 úžasný, nehraje si na marketingové DX11 efekty) ale prostě pokud vývojáři chtějí cpát dx11 efekty tak s optimalizací a ne takhle..

eaglelukash
eaglelukash
Level 1 Level 1
14. 3. 2011 08:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ten DAO screen s Alistairem a groupu v Rudoskali je v galerii naschval?:)

Aros
Aros
Level 1 Level 1
14. 3. 2011 11:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@phula Jo, to je z jedničky a ještě k tomu je to zapausované a v němčině, to někde sebrali :-) Zbytek byl podle screenů testován v angličtině.

Tomáš Šulc
Tomáš Šulc
Level 1 Level 1
14. 3. 2011 13:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Aros [quote=DOC_ZENITH]...[/quote]
Samozrejme mate v tom, co jste napsal, naprostou pravdu. Nicmene pro hrace je zasadni fakt, jak vykonny procesor potrebuje, aby mu dana hra jela plynule (tedy s jakym cipem se dostane na hratelny framerate). V tomto pripade je to cca Core 2 Duo na frekvenci okolo 3 GHz (byt se samozrejme muzeme prit o tom, nakolik je ci neni 30 fps dostatecnych). Pokud bude mit procesor slabsi, logicky mu nepomuze svecena voda ani dve HD 6990 v CrossFire. Naopak pokud bude mit v pocitaci pet let starou grafickou kartu, nepomuze mi k plynulemu frameratu ani sestijadrovy procesor.
Tohle jsou bohuzel fakty, ktere si mnoho mene znalych uzivatelu vubec neuvedomuje a proto jsou takrka na dennim poradku problemy, kdy si hraci koupi GeForce GTX 570 k procesoru Athlon X2 a do rozliseni 1680 × 1050 px.

Tomáš Šulc
Tomáš Šulc
Level 1 Level 1
14. 3. 2011 13:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Aros Uz jsem jej odstranil. Ten screen se mezi ostatni zatoulal omylem, diky za upozorneni.

iran
iran
Level 1 Level 1
14. 3. 2011 09:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mozna by nebylo spatne zminit take moznost doinstalovani High Resolution Texture Packu, ktery grafiku jeste dokaze vylepsit, osobne hraju na DX11 s HR packem na high nastaveni vcetne plneho vyhlazeni a hra vypada paradne. FPS je min. 40 na AMD6870. Pri nastaveni na Very high je pravda ze FPS padaji na 22FPS ovsem bez nejakeho znatelnejsiho rozdilu v grafice.

DOC_ZENITH
DOC_ZENITH
Level 1 Level 1
14. 3. 2011 10:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vy to asi nechápete. Ala "GTX580 mi limitovalo až C2D pod 3GHZ takže ke slabším kartám buse stačit klidně starý Athlon X2". Core2 duo na 3GHZ vám to limitovalo na 30 což je dle mého názoru nic moc framerate a už zrovna ne úplná plynulost. Procesor jde vždy první v redering procesu, až pak grfika. Rovněž DX11 efekty on/off závislost na CPU niak nemění. Pokud bych je vypnul tak bych místo 90fps s timhle CPU měl na té GTX580 pořád 30. I se slabší kartou by bylo pořád 30 protože by to byl CPU limit. Přestaňme si tady dávat ty souvilosti mezi " na tuhle kartu stačí tenhle cpu a na tuhle potřebujete tenhle". Hry maj faktor cpu naáročnosti, RAM náročnosti a GPU náročnosti, které se spolu niak moc neváží, pokud hra chce silné CPU, rozhodně nemůžete zůstat v klidu s tim že " já mam stejně slabé GPU ". Ne že by DragonAge byl doslova tento případ, ale spoustakrát to tu už tak vyznělo což je od základu špatně. Jakmile nestíhá CPU tak jsme v koncích a GPU nám nepomůže, CPU jde před ním.

Tomáš Šulc
Tomáš Šulc
Level 1 Level 1
14. 3. 2011 13:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DOC_ZENITH Samozrejme mate v tom, co jste napsal, naprostou pravdu. Nicmene pro hrace je zasadni fakt, jak vykonny procesor potrebuje, aby mu dana hra jela plynule (tedy s jakym cipem se dostane na hratelny framerate). V tomto pripade je to cca Core 2 Duo na frekvenci okolo 3 GHz (byt se samozrejme muzeme prit o tom, nakolik je ci neni 30 fps dostatecnych). Pokud bude mit procesor slabsi, logicky mu nepomuze svecena voda ani dve HD 6990 v CrossFire. Naopak pokud bude mit v pocitaci pet let starou grafickou kartu, nepomuze mi k plynulemu frameratu ani sestijadrovy procesor. Tohle jsou bohuzel fakty, ktere si mnoho mene znalych uzivatelu vubec neuvedomuje a proto jsou takrka na dennim poradku problemy, kdy si hraci koupi GeForce GTX 570 k procesoru Athlon X2 a do rozliseni 1680 × 1050 px.

DOC_ZENITH
DOC_ZENITH
Level 1 Level 1
14. 3. 2011 14:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomáš Šulc Ano práve to chci říci, ale nepodávejte to jako tento cpu k tomuhle GPU.

Rendering proces jde přes CPU pak do GPU. Takže napřed je potřeba mít dost, ram, pak CPU a až pak GPU. Pokud mam Athlon X2 a k němu GTX580, nepomůže mi nic, snížim rozlišení na polovic = framerate stejnej, vypnu DX11 = žádná změna. Snízim detaily = většinou také žádná změna. Hlavně co se týče min. fps. Kdežto když mam I7 a k ní třeba jen 5670 a něco mi nejede ok - trochu šahnu na nastavení a už to jede. Ala slabej CPU je neřešitelná věc, u slabého GPU pomáhá snížení detailů a nastavení.

Mafian277198
Mafian277198
Level 1 Level 1
14. 3. 2011 17:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomáš Šulc @DOC_ZENITH: Jo, tak nějak. Ale tohle vzniklo možná tím, že dnešní BFU náctiletý dnes „frajeří“ hlavně co se týče GPU a za našich mladejch let nic jako GPU nebylo a de facto vše táhlo jen CPU..... tak tím se dnes tak nějak strká CPU na průměr a grafika aby byla co nejlepší a to je samozřejmě chyba.

Type
Type
Level 1 Level 1
14. 3. 2011 12:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, ta grafika vypadá hodně staře, alespoň tesselace na dlažbě je vidět.

Kalimero13
Kalimero13
Level 1 Level 1
14. 3. 2011 12:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vážený pane redaktore,
mám rád tuto sekci, rád sleduji, kam se technologie v nových hrách posunula a jak vypadají změny v jednotlivých nastaveních, stejně jako hardwarové nároky.
Nejsem žádná erudovaná osoba v této oblasti ani profík, ale u toho co čtu tady mě vstávají vlasy hrůzou.
Možná naivně, ale přesto předpokládám, že člověk co píše na jeden z největších webů z tohoto oboru u nás, by snad měl znát základní fakta a být si tzv. jistý v kramflecích. Váš článek je toho plný, jak už tu psal i kolega nade mnou. Já jako příklad uvedu jen jednu větu, jednu jedinou větu, kde ste schopen říct tři uplné hlouposti a defakto tak jasně říkáte, že snad ani nemáte právo psát do této sekce, což snad věřím není pravda.

"Ani u vylepeného efektu blur jsem si nevšiml žádných větších rozdílů ve vizuální stránce".
1) Ani já nejsem žádný "češtin", ale vy byste snad měli mít na "lepené" věci korektora, však?
2) Toto mě naprosto irituje - pokud pane redaktore porovnáváte dva obrázky s nastavením, tak buď tam ty rozdíly sakva vidíte, a poukažte na ně (byť byste měl okomentovat, že jsou malé) nebo tam ty rozdíly prostě nejsou, tak mějte ty kule od toho to přiznat! Tady ty věty "nevšiml jsem si žádných větších rozdílů" jsou s prominutím nicneříkající zblitek.
3) A do třetice pro vás bohužel nejtrapnější věc - zagooglete si, co to je efekt bluru. Ukazovat na obrázku, v jehož dění se nic nehýbe (kamera ani postava) přínos bluru, už ani není směšné.

Shrnuto a podtrženo - první bod mi nevadí, druhý a třetí se v článcích tohoto typu objevují STÁLE a naprosto to znehodnocuje jakýkoliv pokus o přínos informací v článku. Věčně vídám obrázky, které mají ukázat rozdíly v daném efektu, ale autor totálně netuší co daný efekt znamená a tak obrazovku namíří tam, kde daný efekt ani nikdy být nemůže a tak co celé svede hláškou výše zmíněnou hláškou.

Berte to prosím jako konstruktivní kritiku, kterou jsem se snažil podat slušnou formou. Píšu ji zde proto, že tato sekce má potenciál který mě zajímá a rád bych to viděl u her, které nemám možnost ještě hrát, nebo je hrát nebudu. Pokud to půjde ale tímto stylem, tak je většina informací zbytečných.

A co se týče "přínosu" DX 11 v DA 2, tak to je jeden z největších failů poslední doby, jdoucích bohužel ve šlépjejích celého DA 2.

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
16. 3. 2011 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kalimero13 jj souhlasim, taky bych mel navrh na znovuzavedeni prekryvajicich se obrazku u porovnani rozdilnosti detailu apod. jako jste meli drive viz.[url]https://pctuning.tyden.cz/multimedia/hry-a-zabava/18175-arma-2-operation-arrowhead-vojenska-evoluce?start=7[/url]

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
16. 3. 2011 12:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalda69 tak jsem si precetl odpoved nize a samorzejme souhlasim s tim ze by se meli uvadet ty male rozdily kterych si autor vsimnul nez napsat nicnerikajici vetu ze si nevsimul vetsich rozdilu po vizualni strance. Jinak k nalezeni takovychto rozdilu by napomohlo i to prekryvani obrazku, kde je pak jasne videt jestli je tam neco navic ci nikoliv

The_Ball
The_Ball
Level 1 Level 1
14. 3. 2011 12:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

v bulletstormu nebyla testovaná 5970, protože by stejně měla 62FPS, ale tady, kdy jde o mega náročnou hru, by mně zajímalo, jak si stojí tahle, sice neaktuální, avšak stále dle mýho výkonostní královna :)

to se opravdu v redakci neválí jedna karta jen tak bokem, kdyý už všichni vyměnili svoje karty za 580? :D:D

supervisor
supervisor
Level 22 Level 22
14. 3. 2011 13:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Článek super, ale titulek jak z bulváru. Trochu jsem čekal, že tam bude plno screanu porovnání DX9 a DX11, ale nic. To mě trochu mrzí.

Tomáš Šulc
Tomáš Šulc
Level 1 Level 1
14. 3. 2011 14:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravim,
co se tyce procesoru, reagoval jsem vyse. Dalsi vase vytka smeruje k jedne konkretni vete, kde se maji vyskytovat hned tri hlouposti. Pokud je tou prvni hlouposti (dle vaseho nazoru) spatna formulace, pak se vam velmi omlouvam. Mne osobne ta veta i nyni po opakovanem cteni prijde smysluplna a logicka. Krome mne cetl clanek jeste editor Jirka Zahradka a ocividne mu take prisla v poradku. Co se tyce onoho (jak vy sam uvadite)„zblitku“, jsou nektere rozdily velmi male a proto jsem v ostrych vyjadrenich velmi opatrny. Jako priklad z jine oblasti mohu uvest situaci mezi 4× a 8× AA. Ja osobne rozdily v drtive vetsine her nevidim a staci mi 4× AA, nekomu ale hrany prijdou prilis zubate a vyzaduje 8× AA. Protiprikladem jsem se naopak setkal i s lidmi, kteri tvrdi, ze vyhlazovani nepotrebuji vubec (a take jich nebylo malo). Proto se jiz v clancich delsi dobu neodvazuji tvrdit, jakou uroven vyhlazovani by mel kdo pouzivat a stejne tak jsem opatrny i v posuzovani detailu (kde nekdo rozdil vidi, jiny jej videt nemusi).
Posledni vase vytka smeruje k nastaveni blur obecne. Blur (rozmazani) jako takove ma ruzne podoby a rozhodne nejde pouze o motion blur neboli rozmazani pri rychlem pohybu, ktere uvadite (vice informaci napriklad na wiki). V pripade testovaneho DA2 pak High-quality blur vubec rozmazani pri pohybu (motion blur) nemeni. Vyvojari dali ke kazdemu nastaveni popisek, ktery je uveden nad srovnavacimi obrazky. Nastaveni High-quality blur zlepsuje pomoci compute shaderu pod DirectX 11 kvalitu bloom efektu. Bloom efekt je presviceni pri pohledu z tmaveho mista na osvetlene. Domnivam se proto, ze pohled ze zastineneho pristresku smerem na sluncem oslnene nabrezi by melo byt presne ono misto, kde se ruzne nastaveni bloom efektu projevi.
Shrnuto a podtrženo - pohled kazdeho cloveka na stylistiku je silne individualni a respektuji, ze moje formulace vam nepripada nejlepsi. Stejne tak jsem otevren diskusi k tomu, jak ostra by mela ci nemela byt jednotliva hodnoceni. Musim vsak nesouhlasit s tim, ze clanek je po fakticke strance bezcenny a plny nesmyslu.

Kalimero13
Kalimero13
Level 1 Level 1
15. 3. 2011 15:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomáš Šulc [quote=Tomáš Šulc]Zdravim,
co se tyce procesoru, reagoval jsem vyse. Dalsi vase vytka smeruje k jedne konkretni vete, kde se maji vyskytovat hned tri hlouposti. Pokud je tou prvni hlouposti (dle vaseho nazoru) spatna formulace, pak se vam velmi omlouvam. Mne osobne ta veta i nyni po opakovanem cteni prijde smysluplna a logicka. Krome mne cetl clanek jeste editor Jirka Zahradka a ocividne mu take prisla v poradku. Co se tyce onoho (jak vy sam uvadite)„zblitku“, jsou nektere rozdily velmi male a proto jsem v ostrych vyjadrenich velmi opatrny. Jako priklad z jine oblasti mohu uvest situaci mezi 4× a 8× AA. Ja osobne rozdily v drtive vetsine her nevidim a staci mi 4× AA, nekomu ale hrany prijdou prilis zubate a vyzaduje 8× AA. Protiprikladem jsem se naopak setkal i s lidmi, kteri tvrdi, ze vyhlazovani nepotrebuji vubec (a take jich nebylo malo). Proto se jiz v clancich delsi dobu neodvazuji tvrdit, jakou uroven vyhlazovani by mel kdo pouzivat a stejne tak jsem opatrny i v posuzovani detailu (kde nekdo rozdil vidi, jiny jej videt nemusi).
Posledni vase vytka smeruje k nastaveni blur obecne. Blur (rozmazani) jako takove ma ruzne podoby a rozhodne nejde pouze o motion blur neboli rozmazani pri rychlem pohybu, ktere uvadite (vice informaci napriklad na wiki). V pripade testovaneho DA2 pak High-quality blur vubec rozmazani pri pohybu (motion blur) nemeni. Vyvojari dali ke kazdemu nastaveni popisek, ktery je uveden nad srovnavacimi obrazky. Nastaveni High-quality blur zlepsuje pomoci compute shaderu pod DirectX 11 kvalitu bloom efektu. Bloom efekt je presviceni pri pohledu z tmaveho mista na osvetlene. Domnivam se proto, ze pohled ze zastineneho pristresku smerem na sluncem oslnene nabrezi by melo byt presne ono misto, kde se ruzne nastaveni bloom efektu projevi.
Shrnuto a podtrženo - pohled kazdeho cloveka na stylistiku je silne individualni a respektuji, ze moje formulace vam nepripada nejlepsi. Stejne tak jsem otevren diskusi k tomu, jak ostra by mela ci nemela byt jednotliva hodnoceni. Musim vsak nesouhlasit s tim, ze clanek je po fakticke strance bezcenny a plny nesmyslu.[/quote]
U prvního bodu jsem měl na mysli samozřejmě slovo "vylepeného", kde mělo být zřejmě "vylepšeného". O prkotinách jako forma věty se tu asi nemusíme nijak extra bavit, když nám jde především o informace, ne o beletrii. Co se týče těch změn v obrázku. Plně souhlasím s tím co píšete o vyhlazování, ale tohle není ten případ. Je to jednoduché - porovnáváte dva efekty - buď tam vidíte rozdíl a řekněte "vidím rozdíl tady a tady (třeba ho na obrázku i znázorněte) a člověk si už udělá představu, jak moc je ta změna zásadní, popřípadě i vy sám můžete říct, že ač to nevypadá například, v průběhu hry je ten efekt hodně znatelný. Věta, že jste si nevšiml větších rozdílu říká, že tam asi vidíte nějaké menší. Tak jaké. Čili buď tam jsou, ukažte, nebo nejsou, tak to řekněte narovinu.Nikdo rozumný vám hlavu neukousne, když se dodatečně najdou. Však se dá článek vždy dodatečně upravit. A co se týče bluru, bude tedy chyba na mé straně. Zřejmě jsem si nepřečetl popisek v naivním domění, že blur tu znamená blur, jako všude jinde a ne bloom.
Každopádně co jsem zde psal není problém jen tohoto článku, všímám si toho déle. Nechci tu rozpoutávat diskuzi, kde bych se musel začít ohánět konkrétními příklady, ale matně si třeba vybavuju Borderlands, který mám koupený a tedy jsem ho sám zkoušel a tam to bylo to stejné. DoF jste ukazovali na uplně špatném obrázku, kde prakticky nebyl vidět rozdíl. Ten jde vidět hlavně při zoomu zbraně bez optiky. Stejně další obrázky se září a odobně. Cílem není ukazovat na jednotlivé obrázky a říkat špatně špatně. Jen jsem chtěl říct, že ne všichni čtou vaše články jako hloupé stádo a na konci hodí koment "dobrej článek", aniž by se probrali z nevědoméno deliria :)

Ajax
Ajax
Level 1 Level 1
14. 3. 2011 15:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomáš Šulc Dobrý den. Je hezké, že jste si to všichni přečetli, jak je ale možné, že je v článku věta: "Pro vývojáře prý nyní bylo podstatně jednodušší vytvořit různé typy prostředí z vlastní atmosférou." :roll: Patrně jste nečetli důkladně jinak si to nedovedu vysvětlit.

koutlosh
koutlosh
Level 1 Level 1
14. 3. 2011 18:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ajax Sedmý pád je prevít :lol:
Ale jinak se ke kritice uživatele Kalimero nepřipojuji. S ČJ to jde na internetu z kopce i na "serióznějších" webech, ale je pravda, že to není důvod snižovat laťku, takže by Jirka Zahrádka měl být krapet pozornější, jinak ale v poho :wink:

Ajax
Ajax
Level 1 Level 1
14. 3. 2011 20:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ajax @koutlosh: Tak já to taky nemyslel zle, i když jsem to asi napsal moc útočně, jen mě to úplně "bouchlo" do očí když jsem četl článek :-) A se špatnou úrovní gramatiky na internetu obecně musím jen souhlasit.

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
14. 3. 2011 17:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

..ta hra vypadá prakticky stejně jako AoC, akorát s tim rozdílem, že je asi tak 10x tak náročnější. :) No popravdě, některé kusy AoC vypadají lépe. Na druhou stranu, AoC je taky DX10 hra a opravdu tam ty technologie jsou využité..

AlesRFK
AlesRFK
Level 1 Level 1
14. 3. 2011 18:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daemonius hezčí voda ? xD

h0n24
h0n24
Level 1 Level 1
14. 3. 2011 20:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podle počtu "jsem" v první kapitole soudím, že autor je pěkný narcis :) A nebo by se hodil korektor...

h0n24
h0n24
Level 1 Level 1
14. 3. 2011 20:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=h0n24]Podle počtu "jsem" v první kapitole soudím, že autor je pěkný narcis :) A nebo by se hodil korektor...[/quote]

druhé!

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
15. 3. 2011 10:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak musim povedat že ak ma byt tato hra tak narocna ako je a vyzerat tak ako vyzera tak je to asi nejaky BUG. Inak si to neviem vysvetlit. Hra vyzera priemerne a rozdiel medzi DX9 a DX11 je enormný v pocte FPS. samozrejme bud to spravy nejaky patch alebo mozem prehlasit ze toto je prvy EPIC Fail tohto roka a to po vsetkých strankach hratelnostou je to oproti jednotke odpad a pokaslane tech spracovanie je ten povestny klincek do rakvicky. RPI Dragon Age s tymto pokracovani tato seria u mna zomrela.

Stratoss
Stratoss
Level 1 Level 1
15. 3. 2011 10:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Trochu me mrzi pouzite ovladace, konkretne pro NV. Podle meho podpora pro DA2 v NV ovladacich je az od v.267.24 se starsimi ovladaci na me sestave s GTX470 @ 900Mhz absolutne nehratelne, nepouzitelne. Pouzite ovladace v racenzi v.266.56 - tj. nejaky preklep, ci beta ?

Dostane se mi nejake vysvetleni ?

sam_217
sam_217
Level 1 Level 1
17. 3. 2011 01:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stratoss Taky by mě toto zajímalo,když se kouknete na výsledky karet ATi a Nvidia tak to vypadá přesně tak, jako když vyjde NV-friendly hra, která šlape na NVčkách jak hodinky a na ATi je to hr§za, tak teď je to obráceně...tahle hra je snad vyloženě optimalizovaná na ati, protože karta HD6870 si to dává sklidem ve FullHD DX11 na 30FPS a geforce GTX560 ti, která je lepší jak GTX470, která je zas sama o sobě kapku lepší jak HD6870 má strašných 14 snímků? Správně by Geforce 560 měla mít cca 33FPS v nejlepším nastavení, nebo pokud se pletu tak tam kde má HD6970 2GB 36Fps, tam by měla mít gtx560 33fps...

sam_217
sam_217
Level 1 Level 1
17. 3. 2011 01:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sam_217 +resp no dovolte, ale aby HD5770 měla lepší výsledky jak geforce GTX470 a 560...

Stratoss
Stratoss
Level 1 Level 1
17. 3. 2011 02:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sam_217 @sam_217: Že je hra spíše AMD-friendly mě vůbec netrápí, ale jak jsem již napsal výše ... Nechi rejpat ale datum testování jest kdy ?

Cituji:
"Pro karty GeForce jsem použil ovladače GeForce 266.56, pro ATI Radeony pak Catalyst 11.2 WHQL. Oba ovladače byly v nejnovější WHQL verzi, novější či přesně určené pro Dragon Age II v době testování dostupné nebyly." - Ono je sice hezké otestovat hru jako jeden z prvním magazínů ale má to cenu za předpokladu že vypovídající hodnotu článku bude nulová ?!?

Test:
publikováno 14.3.2011

Release date drv:
266.56 ?!?
266.58 whql - January 18, 2011
267.24 beta - March 1, 2011

V mém případě za použití drv.v.266.58 byla hra nehratelná, ať už po stránce výkonové či vizuální (artefakty, špatně se zobrazující stíny, textury, atd, ...) Po instalaci drv.v.267.24 hra je podstatně plynulejší a žádné chyby v obraze.

T1ger
T1ger
Level 1 Level 1
20. 3. 2011 16:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=sam_217]+resp no dovolte, ale aby HD5770 měla lepší výsledky jak geforce GTX470 a 560...[/quote]
Je to tak ako vravis. Neviem co na tom nechapes. Ten kto to finansuje ma lepsie vysledky. Jednoduche ako facka. Neskor cez patche sa to ako tak dotiahne.

Druha vec je, ze pokial tu budu multiplatformove hry tak nikto nemoze ocakavat ani pri dx11 ci dx12 ze to bude fenomenalny rozdiel oproti konzolam. Proste tolko do toho z vyvojarov nikto nebude investovat. Tam sa hlada kompromis medzi narocnostou a kvalitou a potom este je optimalizacia ktora vatsinou zhadzuje celkovy vykon na PC. Crysis 1 bol jedine na PC a ani dnes sa maloco moze rovnat jej kvalitam. Tak to proste je. Dodavam, ze bohuzial pre mna ako PCckara ktori vlastni uz dx11kovu kartu vyse roka :(

Reklama
Reklama