[quote=Strom][quote=logik]S odpuštěním todle je blbina a hned kvůli několika důvodům:
1) ty větve jsou dneska aktivně řízený, takže nějaký takovýdle lineární vztahy tam takhle jednoduše neplatěj.
2) větev zdroje a šlahoun je velkej rozdíl, u zdrojů do 500W se dneska vícevětvový zdroje nedělaj (dobrej zdroj má dneska v podstatě vždy jednu 12V větev a DC-DC konverze).
3) Když pověsíš na šlahoun s diskem ještě grafiku, tak je to zapojení paralelní. Výslednej odpor na větvi tedy KLESNE![/quote] Mate pravdu. Ve vasi terminologii jsem mel na mysli ubytek na slahounu. Odpor slahounu je, kdyz zanedbame vliv teploty, stejny. Co se ale zmeni je odebirany proud a diky tomu vzroste i ubytek na slahounu. Jak takove aktivni rizeni funguje? Meri se napeti na konci slahounu, nebo na jeho zacatku. Co kdyz pripojim komponentu s velkym odberem na konec slahounu a pred ni jeste nejakou. Sebelepsi aktivni rizeni nedocili, aby na obou komponentach bylo stejnych 12V.[/quote]
Na obou komponentách bude stejné napětí, o to jaké napětí tam bude se právě stará to aktivní řízení, aby to bylo těch požadovaných 12V.
@libor777
Jestli to nebude tím, že na konzolích ty hry později budou vypadat mnohem hůř než na PC a na tom PC si to můžete za ty roky nastavit novou hru tak aby to jelo jako na té konzoli :) Příkladem buď třeba Borderlands2. :)