[quote]Udává se, že systém funguje s latencí do 80 ms, což odpovídá to zpoždění 5 frames při 60 fps. To samo o sobě údajně nepředstavuje problém, i na konzolích je běžné zpoždění vůči uživatelské reakci 3–4 frames a dle studie zveřejněné na Gamasutře se dá hrát i hra, která má latenci do 200 ms.[/quote] Nevěřím, že by bez jakýchkoli vnitřních optimalizací na klientovi (interpolace fyziky a animací, předevídání, atd.) to mohlo nějak solidněji běžet u většiny her ani s těma 80ms, natož pak 200ms. I v dnešních současných multiplayerovkách s thick klienty, které podobných technologií používají mnoho, se s podobnými pingy už stávají některé hry často hůře hratelné; s takovými optimalizacemi už ovšem jen dost těžko zase přenášet na klienta pouze audiovizuální output/input. Ačkoli má tento koncept celkově mnoho výhod a je to IMO také cestou do budoucna (alespoň částečně - sám jsem už i před časem studoval možnosti takovéto větší serverové centralizace a tenkých klientů pro naší hru, jakožto její programátor, takže vím o čem mluvím), nemyslím si, že by to bylo zatím v současné době příliš dobře proveditelné. Když to dotáhnou do zdárného konce, ještě se rád na vlastní oči přesvědčím, jak spolehlivě jim to funguje. :P