Já bych v recenzi zmínil sluchátka Indexu - jsem s nimi velmi spokojený. Kdyby je Valve prodávalo samostatně, hned bych je koupil.
Jinak je v článku pár nepřesností: - Valve při vývoji indexu nespolupracovalo s HTC, sledovací systém SteamVR Tracking je ve vlastnictví Valve (a je mimochodem volně k použití) - konektor na kabelu je z čistě bezpečnostních důvodů - aby zatažení za kabel nevyrvalo konektor z počítače - USB konektor na heasetu není pro nějaké plánované rozšíření přímo od Valve, je určený pro výtvory komunity - výtrž baterií ovladačů by měla být kolem 7-8h, HTC Vive mělo 4-5h - šedou místo černé jde částečně řešit snížením jasu displeje (hodí se to třeba pro Elite: Dangerous), ale kontrast je určitě horší než u headsetů s AMOLED displejem - Half Life: Alyx upravuje ve hře rozlišení dynamicky tak, aby pokud možno zachoval nastavenou obnovovací frekvenci headsetu. Testy výkonu bez vypnutí této funkce nemají moc smysl (jde vypnout jen přes konzoli).