Zpět na článek

Diskuze: AMD konečně veřejně představilo procesory s jádrem Zen

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 11:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Blablabla, pro mě jako koncového zákazníka představili velké houby tak akorát. Dokud nebude reálná nabídka s reálnýma cenama a testama ve hrách, tak jsou to všechno jen marketingové bláboly a "nicneříkající" obrázky plné marketingových blábolů. Za půl roku nazdar :twisted:

Hell Kitty
Hell Kitty
Level 1 Level 1
20. 8. 2016 22:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč Hraní digitálních her to je trapná zábava pro zoufalce a tragédy v této činnosti, kteří u toho vysedávají většinu svého volného času.

Flexo90
Flexo90
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 23:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč já nechápu že máš neustále potřebu se ztrapňovat těma tvejma blbejma kecama většího blbce ze sebe už stejně neuděláš tak se o to nesnaž

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 14:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nvidiots Ještě tu vidím jeden detail. A to frekvenci Zenu. i7-6900K totiž zvládne při vytížených všech jádrech jet na 3,7GHz a při 8 jádrech to dá už slušných pár procent navíc.
Ve videu jeli oba na 3GHz. Pokud to je ale například maximum Zenu, stále bude i7-6900K za 1/2-3/4 roku(v době kdy Zen vyjde) o nějakých 20% rychlejší.
Jen podotýkám že video je fajn, ale říká jen že IPC Zenu je srovnatelné s IPC Broadwell-E.
Trochu skeptisizmu stále mám, protože ve videu je zároveň ukázána křivka závislosti příkon/frekvence u FET v porovnání se starou 28nm a křivka frekvence FinFET končí odhadem již někde v polovině křivky frekvence 28nm procesu. Když vemem že nejvýše taktované FX byly na 5GHz s trochou optimizmu jde předpokládat že Zen bude opravdu končit na +- 3GHz.
Dále, a to už je spíš dotaz na redaktory, si nemyslím, že se rozesílají ES čipy nějakých "slabších" variant z finálního produktového portfolia, ale spíše ty nejsilnější zástupci dané třídy. Ano, lišit se od konečných produktů můžou, ale mám doma jeden ES i7-3770 a ten se liší od "ostré" verze jen -100MHz základní takt a odemčeným násobičem (klasika ES). Tohle by mohl vědět Zdenda co se obvykle rozesílá za ES čipy.

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 13:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nvidiots No pokud to nebylo v laboratorních podmínkách tak HURÁ!

7R7
7R7
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 13:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nvidiots Je to len jedna aplikácia, takých bolo čiže naozaj počkajme času ako hus klasu.
Netvrdím že to nemôže byť tak ale je to prezentácia AMD a tam určite dajú len to najlepšie.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 13:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nvidiots Na Buldozer bol tiež pekný hype a nedopadol dobre. Počkal by som si kým tu tie CPU budú. Tiež ale dúfam, že sa podaria. Chcelo by to nižšie ceny za CPU a 8 jadrá v mainstreame.

Nvidiots
Nvidiots
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 14:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nvidiots @cursedslayer: Intel 14nm Skylake-S ES-1 Sample Pictured – Disappointing 2.4/2.9 Ghz Turbo Clock Speed
http://wccftech.com/intel-14nm-skylakes-engineering-samples-spotted/

Stačí?

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 15:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nvidiots @Nvidiots: No ale to je Sková řada. Tam to budou 4 jádra při 35W což by celkem odpovídalo.

kovarmichal
kovarmichal
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 16:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nvidiots @cursedslayer: 35W modely mají označení T. Skylake S značí modely do LGA, ostatní (H,U,Y) jsou do BGA. Takže tohle "S" nemá s TDP nic společného.

Nvidiots
Nvidiots
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 15:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nvidiots @cursedslayer: Ne. Je tam psáno, že to je i7 a ta se dělá nejslabší s 3.4 GHz Turbem. A článek je 2 roky starej btw. Takže vyvozovat závěry o frekveních Zenu podle podobných úniků je dost zcestné.

kovarmichal
kovarmichal
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 16:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nvidiots @Nvidiots: Já ti nevím, v tom článku jsem zmínku o i7 a i5 našel jen v místě, kde se mluví o Broadwellu. U ES se mluví o TDP 95W a 80W, ale zase obratem, který bych přeložil jako "by mělo být", ne že se týká toho konkrétního kusu. Celkově z toho článku nevím, co konretně to bylo za křemík.
Souhlasím ale s tím, že vyvozovat v tuhle chvíli o tom, jaký bude finální Zen, je notně předčasné.

kovarmichal
kovarmichal
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 16:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nvidiots @kovarmichal: sakryš, "co konkrétně to bylo za křemík"

Nvidiots
Nvidiots
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 12:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč Histerické výkřiky AMD haterů, kterým se pomalu hroutí svět, znamenají jediné..

AMD is BACK !! :lol:

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 11:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

+40% IPC - 25% takt. Tak už jenom vědět jak smýšlejí o modulech v excavatorech a jádrech v Zenu. Jestli se v IPC počítalo dle 1modul exc.=1jádro nebo 2 jádra Zenu.

Jerrow
Jerrow
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
19. 8. 2016 12:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ale video, kde je porovnáván výkon s Core i7-6900K na stejném taktu v Blenderu tady není, že mě to nepřekvapuje. A výsledek? Zen těsně vyhrál...
Jestli to ve finále bude takhle výkonné, tak to bude pecka :wink:

Nvidiots
Nvidiots
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 13:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jerrow Už jen to, že Intel v den AMD prezentace záměrně "leaknul" nové info o Kaby Lake (i7-7700K atd..) a Nvidia narychlo přesunula představení 3GB 1060 z pův. 24.8. taky na včerejšek, znamená, že oba výrobci ví, že AMD je v laufu a mají patřičně nahnáno. :!: :lol: :lol:

7R7
7R7
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 13:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nvidiots Kde ty na tieto perly chodíš?

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 13:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nvidiots Nepovedal by som, že nahnáno. :-) Skôr sa snažia strategicky pripútať pozornosť na seba v čase, keď ju chce AMD. BTW NV s týmto fakt nemá čo robiť a predstavenie 1060tky v 3GB verzii by som bral kľudne za náhodu. AMD totiž predstavuje úplne iný typ produktu. NVIDIA sa fakt nemá prečo báť procesorov či už od Intelu alebo AMD. Žiadne totiž nevyrába. :-)

Nvidiots
Nvidiots
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 14:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nvidiots @mareknr: Ale no tak, na takovou náhodu snad nevěříš. :D A je to pro ně konkurenční firma tak jako tak, takže se ji budou snažit uškodit v každém případě. Když Zen uspěje, zlepší to povědomí o značce AMD i mezi zájemci o koupi nové grafiky, to je snad jasné. Tady jde o brand.
Takže AMD musí bojovat na dvou frontách.

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 13:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nvidiots @7R7: Stachuj mu to šeptá do ouška při pravidelném večerním styku :D Ty fantasmagorie, co červení plácají, to vždcky dokáže zaručeně pobavit.

showtek
showtek
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 13:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nvidiots @mareknr: Prave naopak, v kazdom smere chce zamedzit prezentu konkurencie a to aj v pripade CPU, pretoze ak by by im nechali volny priebeh a ZEN sa ukazal v dobrom svetle tak by zakaznik pockaj aj na ponuku gk. Samozrejme je to marketingova strategia ktoru nemozno zazlievat, urobilo by to aj AMD ak by pozicia trhu bola v ich prospech. AMD ma smolu len v tom ze ako nvidia nechce uspesny prezent CPU od AMD tak intel nechce uspesny prezent GK.

Nvidiots
Nvidiots
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 15:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nvidiots @PC-hráč: http://cs.wikipedia.org/wiki/Latentn%C3%AD_homosexualita
PC-hráč 4.8.2016: To těžko, tady ta mrdkokarta nikoho nezajímá, snad jen červené buzny viz výše.
PC-hráč 19.7.2016: a jeho velký Guru Stachuj Červený mu tam přikuřuje
PC-hráč 19.7.2016: Nebreč, DD tě vykouří třeba zítra, když to dneska nevyšlo.
PC-hráč 19.7.2016: Jo tak... Belka jak můžeš vidět nasává Stachujovy moudra a jak nemůžeš, tak jeho penis.
PC-hráč 25.7.2016: tydýte už jsi dnes vykouřil DDho a zapl přímotop v bedně?
PC-hráč 14.8.2016: to jsem se zas nasmál jak ten krypl tam lže a tupé ovce ho za to fajčí
atd.. je toho moc
Tím se vysvětluje ta PC-hráčova věčná agrese... doporučuji comming out. :!:

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 14:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nvidiots @PC-hráč: Teraz DD pobavil týmto pri videu na nový Deus Ex:

Údajně kvůli nutným optimalizacím se zdrží DirectX12 verze hry DeusEx, která vychází 23.8.2016. DX12 verze pak přijde v týdnu od 5.9.2016. Skutečný důvod neznáme, ale asi to souvisí s konkurenčním bojem výrobců grafik, kdy DeusEX bude rozhodně používán v testech grafik.

No a už sa tam našli takí, čo to zobrali ako fakt a spravodlivo na NV nadávajú. A teraz to ešte budú šíriť ďalej samozrejme.

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 15:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nvidiots @mareknr: :D DDement jede. Ta hra je DX12 asi jako moje auto F1.

Nový DeusEx používá upravený engine z Hitman Absolution, tj. několik let starý engine, DX12 tam budou jen připlácnuté nějaké blbiny, tohle nemá s DX12 nic společnýho ježiši :)
Už se těším jak to na mé 70tce povalí ...

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 15:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nvidiots @PC-hráč: Je vidět jaký je to magor z Anal Microstáje DDement (DD+B), když si dá práci s hledáním a vypisováním tohoto :D

Twan
Twan
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 12:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jerrow Kéž by to tak bylo, nic jiného si nepřeji. Intel CPU hrozně natáhl na ceně, protože mohl. Teď se to snad vrátí do normálu.

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 12:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jerrow Tyhle videa může brát vážně jen blb, samozřejmě si AMD vybere program a testuje to, co jí vyhovuje. Tak to dělají všichni, až realita ukáže. Vzpomeňme ty marketingové sračky o efektivitě Polarisu a pak nějaká 480 na úrovni 970 vyšťavuje sběrnice a žere jak nejsilnější karta světa 1080 :D

Samozřejmě budu rád, když se Zen povede a bude konečně konkurence pro Intel (moc tomu nevěřím a stejně si koupím i tak Intel, protože to je jistota, AMD by muselo mít aspoň nějaké kvalitní období, abych jim věřil a přešel na ně, ne, že vydají zrovna jednu věc z deseti co je teď ok a já to poletím koupit a pak za rok, dva budu nadávat).

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 14:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč já bych měl docela silný argument pro ZEN architekturu - je to nová mladá a perspektivní architektura narozdíl od vousaté Core kde se výkon v posledních generacích hýbe hodně kosmeticky. Je tu reálná možnost že se od doby Phenomů trh i výkon konečně rozhýbe :idea:

showtek
showtek
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 13:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč Lepsie obdobie? co je toto za argument v dnesnom svete IT a hlavne "pc-hraca", mozno v sagmente servery sa da chapat urcita preferencia k znacke kvoli infrastrukture ale ze hrac bude cakat na solidne vysledky firmy v dlhodobom horizonte? A to mam konkretne ja vsetko postavene na intel cpu (i7 5960x, i7 4930k, i7 2700k, i5 2400s, i3 2100 3240, g4400, servery pre produkciu a lab par xeon cpu), kazdopadne ak sa ukaze ZEN v dobrom svetle bez vahania ho zacnem kupovat, tak ako som svojo casu bez vahania presiel od amd na c2d od intelu.

T_xy
T_xy
Level 1 Level 1
20. 8. 2016 04:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč @DDR0: Osobně si myslím, že AMD už nemělo prostor na nějaké hrdinství, tak okopírovalo intel jak to jen šlo, jenom aby to fungovalo.

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 13:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč @showtek: No já to myslel ve smyslu, že bych v PC musel mít AMD desku, AMD procák a to si tam, když vidím ty jejich procáky a desky co posledních x let dělají, nedám ani náhodou. Takže jak píšu, AMD by muselo mít nějaké delší období, kdy bych viděl, že se na jejich výrobky dá spolehnout a jsou fajn. Nestojím o nějaké jednorázové pokusy. Na Intelu jedu hromady let a vše šlape krásně jak má a dostanu přesně to, co od toho čekám pokaždé. Takže nevidím důvod, proč hned splašeně kupovat Zen případně, když tu je pořád Intel. To zas jen někteří červení bezmozci čekají modlu stejně jako u grafik a CENZURA z toho nakonec, uvidíš. Bohužel pro nás všechny, ale nebudu tu jak pako nadšeně vykřikovat skrze nějaký přiblblý marketingový slide jak Zen všechno zadupe do země. Omg, kdyby Intel chtěl, udělá takový procák, že AMD zkrachuje.

Kdo nechápe, že Intel+nV drží uměle AMD nad vodou (přestože se topí), tak to prostě nechápe a může mi dát minusko :)

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
20. 8. 2016 10:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč @T_xy: "okopírovalo intel"... zkus se vrátit na začátek byznysu AMD a dojde ti, že máš o roli, významu a byznysmodelu AMD silně zkreslené představy

showtek
showtek
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 22:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč @PC-hráč: 1. To ze intel v krize drzi AMD nad vodou je vec nutna nie chcena ale to zaroven nevylucuje ze AMD moze casom prekonat intel a ver mi ak by sa tak stalo (sanca je miziva) tak AMD by nechcene musela drzat intel nad vodou. 2. "Omg, kdyby Intel chtěl, udělá takový procák, že AMD zkrachuje." AMD dohana INTEL len vdaka tomu ze aktualny vyrobny a technologicky proces naraza na svoje limity a ak sa v tomto smere nepohnu dalej tak ich dotiahnu 1:1.

Nvidiots
Nvidiots
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 14:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč @PC-hráč: Omg, kdyby Intel chtěl, udělá takový procák, že AMD zkrachuje. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
20. 8. 2016 10:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč @Xcute: Stojí to hlavně na Global Foundries - pokud se ukáží jako konkurenceschopní a budou držet krok alespoň s těmi TSMC, pak není vůbec co řešit.

Některé absurdní výkřiky na adresu AMD fakt nepobírám - mají zkrátka byznys postavený úplně jinak, pružněji, narozdíl od Intelu, který už dnes např. také přistupuje na hru s výrobou licencovaných ARM.

Default
Default
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 13:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vidím, že už tu máme zase známého pacienta, který nám tvrdí, jak je Nvidia a Intel posraná z nových AMD produktů.

To stejné vlastně napsal teď i Stach u svejch článků. Vy jste fakt tragédi.

Nvidia a Intel neví, co dělat s prachama, ale strašně se bojí krachujícího AMD :-D

hashtag realitycheck

Usm82
Usm82
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 14:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Default tak za prvé, Intel a Nvidia se topí v prachách? Intel si myslím, že je daleko větší gigant než nějaká Nvidia a druhá věc krachující AMD - podle Obrmeaiera a jim podobných už AMD mělo zbankrotovat a zaniknout min. před 7 lety :D

Default
Default
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 14:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Usm82 Obermaiera neřeš, to je zas opačnej extrém k Stachudákovi.

Nvidia prosperuje, firmě se nebývale daří a neusíná na vavřínech a její nová generace zadupává rudé do země.

Můžeš mně nazývat fanboyem, je mi to jedno, ale nVidia má zlaté časy a kdyby chtěla, AMD už tu není. Nůžky mezi těmito firmami se rozevírají čím dál víc.

Je to logické, nvidia má obrovské finance k dispozici na výzkum, vývoj a prezentaci svých produktů, je tedy logické, že je lepší než AMD. Ti se musí spoléhat na nějakej totální majstrštyk, něco jako boxer, kterej jasně prohrává na body a tak se v posledním kole pokouší o K.O.

To ale samozřejmě nepřichází, i když se nás Stašulin a jemu podobní snaží už asi 5 let přesvědčit o opaku.

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 14:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Usm82 Ano, Intel i nV se topí v prachách, každoročně mají stomiliony dolarů čistého zisku. Kdežto AMD je neustále ve ztrátě, věř, že tu firmu drží nad vodou jiní, než ona sama. Proč? Protože se jim to hodí.

Nvidiots
Nvidiots
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 15:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Usm82 @PC-hráč: Intel je na tom bídně. Prachy možná mají, ale business jim jde do kopru. Letos už propustil 15% zaměstnanců a firma prochází transformací. V mobilním segmentu totální fail, viz další novinka zde na PCT. Teď už jen bude muset produkovat čipy konkurenčnímu ARMu, aby ty prázdný fabriky vůbec uživil.
https://pctuning.tyden.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=40591&catid=1&Itemid=57

Nvidia je dočasně nahoře a chystá se na strmý pád dolů. Akcií se už všichni zbavují, ze strachu z AMD. Hledají kde se dá uplatnit. Prej budou dávat Drive PX2 do Škodovek nebo co, páč to nikdo jinej nechce. Tak snad si ten čip užije i PC-hráč, až našetří na Fábii HTP Junior. Apple už Nvidii nechce ani vidět, kvůli poruchovosti. Výrobci konzolí jakbysmet. Miliardovej trh NV prošvihla a teď poletí z kopce jak namydlenej blesk. Agentury už ji snižují rating na "underperform".
http://www.thestreet.com/story/13641328/1/nvidia-nvda-stock-slips-on-wells-fargo-downgrade.html

Mistery
Mistery
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 21:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Usm82 @Nvidiots: AMD propouší každý rok a kde je dnes ?
A že je na tom intel bídně ? Čisla za r.2015 mluví jasně.
Fet máš každopadně kvalitní to musím uznat,ale chtělo by to trošku zvolnit.

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 13:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Default To je holt Belka no :lol: Zasvětil svůj život diskuzím na eshopech, kde přesvědčuje lidi o tom jak je AMD boží. A nejlepší je, že sám má v PC Intel + nV. Prostě DDement :D

Default
Default
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 13:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč Hele, já si nemyslím, že to je Belka. Ten má takový autistický způsob psaní, koneckonců je ze zkumavky, takže je to logické. Toto mně připadá spíš jako nějaká verze Tynýta, který si hraje na slušňáka a pak ventiluje ten zbytek jako troll.

Ale je mě to celkem u prdele, jsou to zoufalci, třeba Tynýt, ten je zaregistrovanej snad na všech možnejch fórech. Co to je za lidi toto ? :D

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 15:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč @Default: Belka nebo Tydýt, jeden z těch dvou, tím jsem si poměrně jistý.

Nvidiots
Nvidiots
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 16:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč @PC-hráč: Zajímávé, že před pár dny jsem měl být zaručeně nějaký Belka a teď už zase někdo jiný. Jde vidět, že ve lhaní má PC-hráč praxi. :D

BELKA detekován - PC-hráč 14.8.2016 14:59:23
Mimochodem, teď jsem se dozvěděl, že ten idiot tady s tím nickem nvidiot je BELKA

Nvidiots
Nvidiots
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 15:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč @PC-hráč: Ty jseš si ve všem poměrně jistý. To je obecně problém hloupých lidí. :lol:

luciferik
luciferik
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 13:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

snad to zaboduje trh s CPU zamrol a kazda generacia je vpodstate minimalny narast...uz len to ze i5 ma stale len 4 jadra a pytaju zato cez 200 eur...

RuThaN
RuThaN
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 14:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Z toho co rekli a nerekli se da celkem snad odvodit zbytek jako vzdycky, kdyby tech aplikaci, kde je na tom Zen stejne jako Broadwell bylo vic, tak tam daj celej seznam, ale nic to neni.. Takze se to jedna amd friendly aplikace jako Ashes of Singularity nebo Hitman..
Sice ukazali Deus EX s Fury X ve 4k, ale neukazali framerate, protoze se bali, ze by to hned nekdo porovnal.

Desky, ktery slibujou technologie, ktery s Intelem mame 2 roky.

Celkove technologicky to zase bude druha liga a ted, muzou zase zabodovat pomerem cena/vykon a jenze Intel s nima asi cenove zavodit (750Ti,950 a 1060) narozdil od Nvidie nebude.

Jespi
Jespi
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 19:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, jak tu někdo řekl, kolem Buldozeru tu byl hype jak prase, pak to dopadlo, jak to dopadlo. Teď se více méně ten hype opakuje a něco mi říká, že to dopadne zase zle (i když bych si přál opak).
Takhle, nejsem zaujatej ani na červenou, ani na modrou, je to myslím jasně dané,
modrá - výkon single core
červená - výkon multitask/cena
Každý má ty priority jinak, ale mně osobně zajímá prostě single core výkon, kvůli způsobu práce na pc.
A pokud se Zen opravdu ukáže...a ukáže, že je v různých testech jen o dvě/tři vteřiny pomalejší, než rovnocenný intel, do toho nabídne o 1000 nižší cenu, odemčené taktování a né 4 core/8 thread, ale 8core/16 thread než vyděračský intel, tak nemám problém si poprvé v životě koupit červenej processor.
ALE, jestli to bude zase jako vždycky, v single core testech bude pomalejší o 6-10 vteřin, bude víc žrát a bude mít vyšší výkon v multitaskingu jen ve speciálních aplikacích a né v běžných (resp. v těch co používám já) aplikacích, tak jako nemám absolutně žádný důvod si nekoupit zase po x-té Intel.
A bojím se, že to se Zenem bude zase jako vždy už od dob bombovního Athlonu.

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 19:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jespi Třetinu nižší výkon za o litr menší cenu? To jsi dobrý blázen teda :)

Mimochodem vidíte děcka co se děje s 470/480? Prakticky totožná karta, akorát trošku osekaná, aby tolik nežrala a výsledek? 470 jsou skladem nereference a 480 nejsou doteď už 2 měsíce. Takže AMD potaji rychle nahrazuje 480 470tkou.. mazec, to tu ještě nebylo, aby vydali gpu, zjistili, že to je šit, tak ho ojebali a začali prodávat v nové verzi pod jiným číslem :)

Nvidiots
Nvidiots
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 19:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč Třetinu? Pochopení psaného textu ti evidentně dělá problém.
Jinak ten "shit RX480" si maže Nvidii v novém Deus Ex na chleba. :D http://gamegpu.com/images/stories/Test_GPU/Action/Deus_Ex_Mankind_Divided_/test/dem_1920_11_2.png
Tvoje imaginární 1070ka stěží dorovná maličké Nano staré generace. :lol: :lol:
Vega ty předražené zelené karty vypráská svinským krokem i s Huangem. :D

jeliman
jeliman
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 19:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč Nemel hovadiny radsi vysvetli zeleny mozecku opet spinavou hru Nv na zakaznika s 1060 kartou..Kdy 3gb karta neni stejna parametrove,ale prodava se jako 1060karta pry jenom s mensi pameti..Opet podvod od tehle firmy ...To se zase nachyta ovci co si tu kartu koupi a budou pak zklamani... :D

marcel1975
marcel1975
Level 1 Level 1
20. 8. 2016 11:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč @Nvidiots: Ano vypadá to dobře vůči NV 1070 54fps vs AMD RX480 48 FPS. RX je jen o 15% slabší. Nicméně DX12 je odloženo, protože NV na DX 12 spadla cca o 5% výkonem proti DX 11 a RX 480 cca o 10-15%.
Jinak je venku další test, který potvrzuje převahu RX480 VS NV 1060: http://www.pcgameshardware.de/Deus-Ex-Mankind-Divided-Spiel-55470/Specials/Benchmarks-Test-DirectX-12-1204575/
Dáte li v grafu RX 480 jako 100% tak 1060 je výkonově na 89 %. DD zas tak moc nekecal, že s každou další novou hrou se bude náskok NV tenčit.

Mistery
Mistery
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 20:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč @Nvidiots: To maličké nano co vyšlo loni a mělo startovací cenovku o 200$ vyšší ?
Jo to jo no.
A co se týče té 480tky.Myslel jsem že je na full hd topovka, ale co si budeme povídat 46 fps dneska není hitparáda, protože co si budeme povídat, s procákem za cenu kolem 5k si můžeme pár fps ještě ubrat.
JEstli chce dneska někdo hrát full hd s full detaily bude muset připlatit trošku více než 8k za RX480

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 19:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč @jeliman: To nejsou hovadiny, 480 je strašná sračka od které i sama AMD dává ruce pryč tím, že narychlo vypouští 470.. těším se na statistiky prodejů časem :)

Njn si holt musíš zjistit rozdíly. Když jdeš koupit auto a vidíš na napsáno 2.0 u třech verzí, tak si taky myslíš, že to je stejně naladěný motor? :) Holt když AMD začíná dělat ko**tiny s 480/470,tak to nV zkouší asi takhle :D

jeliman
jeliman
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 19:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč @jeliman: Jo a nekteri tu psaly,ze 4gbpameti je fail od Amd,ale 3gb od Nv je super narez..... :lol:

Nvidiots
Nvidiots
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 21:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč @Mistery: Co si budeme povídat :lol: , srovnávat startovací cenu nové generace s kartou staré generace.. to je argumentace hodná chorého zeleného mozku. :D A kolik že stála 980Ti, která je v tom testu na stejno jak to Nano? :lol: :lol:

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 21:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč @Mistery: 1. ten graf je nesmysl, pravděpodobně fake nebo kdovíjaká verze hry, to jsou pomatení rusáci.. nV na tu hru ani ještě nevydala ovladače, logicky, když ještě nevyšla viz bod2 :)

2. hra ještě nevyšla

3. 480 tam má 35fps minimum co vidím já, což je sakra slabota, jelikož je to v integrovaném benchmarku, který má být ve hře obsažený (a ty jak známo nejsou kdovíjak náročné)

4. FuryX CrossFire má o 2fps víc, jak 70tka ... přitom ty karty dohromady stojí 3x tolik .. :D čili i takto by se to dalo brát, holt Belka je dement.

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 19:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč @jeliman: Tak je to fail na AMD top kartě jako je Fury, já to říkal už loni, že ta karta je strašný nesmysl. Nikdo to nekupoval tehdy, natož teď.

Mistery
Mistery
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 21:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč @Nvidiots: I dnes je dražší jak 1070.Něch si své trapné pokusy o urážky, protože to fakt nefunguje :)

Nvidiots
Nvidiots
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 21:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč @PC-hráč: Hra ještě nevyšla, proto je na ni už 30 recenzí.. :lol: http://www.metacritic.com/game/pc/deus-ex-mankind-divided
2x dražší předražený krám 1070 má v tomto nastavení min. 42 fps, takže bych pomlčel, když RX 480 je na tom skoro stejně :lol: :lol: Stači vypnout ultra a vyhlazování a každý si na 60 fps zahraje, to pochopí i lehce retardovaný jedinec.
A to poslední snad ani nemá cenu komentovat, když každý s IQ vyšším než 60 vidí, že jak SLI, tak CF ve hře nefunguje.

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 22:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč @Mistery: Ten magůrek prostě žije ve své naklikávací realitě :D

Nvidiots
Nvidiots
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 22:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč @Mistery: Nano už se dávno nevyrábí ty joudo, :lol: cenu zbylých skladovek určuje trh. Pokud je dražší než 1070, tak to znamená, že je o ty zbylé kusy extra zájem. Např. pro těžbu kryptoměn.

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 22:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč @Mistery: On tu psal/lhal minule kraviny jak má Fury v CF a že to v tom nejede? A co jako, tím hůř :)

Uvidíš, že tady ten benchmark je nesmysl až vyjdou další ... a hlavně, až si to zkusím sám doma.

Rabin
Rabin
Level 1 Level 1
21. 8. 2016 21:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč @Nvidiots: "Např. pro těžbu kryptoměn " to ma este nejaky vyznam ? si myslim ze pred rokom to skoncilo aspon co sa tyka tazby pomocou VGA .

nonestaciti
nonestaciti
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 19:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

http://finance.yahoo.com/quote/AMD?ltr=1

Nvidiots
Nvidiots
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 20:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nonestaciti Ano, dnes AMD +10% na téměř 8$. Před rokem jsem nakoupil za 2$. :D Zatím rozhodně neprodávat! Příští rok budou na dvacce.

ch3vr0n
ch3vr0n
Level 13 Level 13
20. 8. 2016 12:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nvidiots skoda.. prodal sem moc brzy, ale zisk 70% se taky pocita

Hell Kitty
Hell Kitty
Level 1 Level 1
20. 8. 2016 22:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

HBM pamětí to je jen další křemík bez inovace. Intel už dávno podporuje DDR4, PCex3 atd. Chce to něco pokrokového a tím by byla právě podpora HBM pamětí, tím by udělalo AMD významný krok v před proti Intelu.

Reklama
Reklama