profile-image

kovarmichal

0 bodů
Zbývá 100 bodů do dalšího levelu
0 100

Neevidujeme žádnou aktivitu.

Komentáře

kovarmichal
kovarmichal
Level 1 Level 1
27. 3. 2022 14:19 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @czhunter Tak k těm knihovnám (berte to jako odlehčení, když už jsme sem zabrousili) - v jedné pracuju už přes 20 let a ano, přesně takto se malá (naštěstí) skupina lidí chová "tady jsem a dejte mi něco ke čtení, co mě bude zajímat", ideálně ještě z dodatkem "ne, nedám vám nápovědu, co mě zajímá - předveďte se". To jsem opravdu zažil, kontroval jsem větou "Nemám žádnou absolutní knihu, která se zaručeně líbí každému". To ještě Youtube má výhodu, že nemusí přímo reagovat - namátkou "Proč nemáte v tématu (doplňte něco patřičně obskurdního) zase něco nového?!!" - "Protože k tomu vychází 2 knihy ročně a obě letošní jste už četla."
Naše knihovna má cca 2500 čtenářů, přímo v oddělení, kde jsem to je 1500. Problém je, že nejsem počítač s absolutní pamětí a tihle nesamostatní mi "splývají" - problém není v tom doporučit, ale v tom nedoporučovat pořád to samé (protože v každém žánru začnu od toho nejlepšího a teprve v počítači mi to pípne, že už byla půjčena - tihle experti si obvykle nepamatují nic). Takže s tím algoritmem Youtubu soucítím - vím, jaké to je. Principielně mi nevadí jakýkoliv požadavek, ale irituje mě, když mám pocit, že mám za dotyčného i myslet - to mám chuť se zeptat, jestli číst už bude sám nebo mu budu muset předčítat. :)
Až bude někdo točit "Kdyby byl Youtube obyčejný chlápek ...", tak to bude o mě. :D
Mimochodem, když jsem koukal na "Kdyby byl Google obyčejný chlápek ...", tak jsem se v několika situacích taky našel, jsme přeci i "informační pracovníci".

kovarmichal
kovarmichal
Level 1 Level 1
20. 1. 2015 07:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jack08 @Rafan: Nikdy jsem neměl pocit, že by PCtuning byl web pro hráče nebo dokonce pro lidi "co se moc o hw nezajímají".
U "testů" her tady testují různá CPU i GPU.
U testů CPU jsou hry jen jedním z druhů zátěže, dělané tak, aby co nejvíce zviditelnily rozdíly mezi CPU. Tam není cílem testovat ani hru ani GPU.

kovarmichal
kovarmichal
Level 1 Level 1
6. 10. 2012 20:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kovarmichal @Shakall605: To bezpochyby, nicméně okamžité reakce se zpětně dost blbě rekonstruují a zas tak důležité to není, abych to podstupoval. Ale jinak ... :D

kovarmichal
kovarmichal
Level 1 Level 1
20. 12. 2012 10:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WiQiX @wiqix: Ale to není zlé :D , mít pracovnu, tak prvních 10 zapnutí si užívám nové hračky. Doufám, že to má audio doprovod procesů. (Varování. Teplota jádra CPU na 85°C a stoupá. Opuste místnost.) :shock:
Takhle mám CM Silencio, chtěl jsem něco decentního (a u Fractalu mě odradily nepotřebné, byť zaslepitelné, perforace).

kovarmichal
kovarmichal
Level 1 Level 1
13. 12. 2013 14:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pjetro de @CNN: Palec nahoru za schopnost uznat vlastní omyl. Na to v diskuzích moc často nenarážím.
Nebojte, taky mi občas někdo připomene, kde mám mezery zase já. :)

kovarmichal
kovarmichal
Level 1 Level 1
11. 5. 2014 15:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kovarmichal @elcrys: 21. století? Znáte Epochu? :shock:

kovarmichal
kovarmichal
Level 1 Level 1
5. 9. 2014 16:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Koudz @winycz: Čili pověst - prodavači žijí v době minulé, atd. I když bude AMD sekat výborné produkty, tihle jedinci to možná ani nezaznamenají. Ale i tak nezbývá než zapřáhnout PR, dodávat co nejlepší zboží, dobrá podpora ... cílovým výsledkem bude zlepšení pověsti.
S nějakými zatvrzelými nehnete, ale přesto je třeba se snažit.
Pochopte, proti AMD nic nemám. Ale:
- tohle je problém, který jako zákazník nevyřešíte.
- pokud firma není schopná si na sebe vydělat, skončí.
- a zejména, k občasným tvrzením, že AMD je lidumil, který je levnější než nVidia úmyslně - v současné fin. situaci AMD, pokud to tak opravdu dělají, tak si kopou hrob. Pokud, jak píšete, by AMD chtělo prodávat dráž, ale nemůže ... viz. váš komentář, tak by se mělo začít snažit. Protože nikdo jiný to za něj neudělá. A historie zná celou řadu lepších řešení, která podlehla méně dobrým. Spíš spoléhají na větší objem prodeje za cenu menší marže.
" a kde se správné informace mají dozvědět?" - tohle je ten problém. Vážně si myslíte, že nějaký DDWorld nebo PCTuning něčím "hýbou"? Obvinit CNN-na, že on a jemu podobní kazí AMD kšefty ... pokud by to byla reálná možnost, tak je to problém pro PR AMD. Ve skutečnosti AMD nestojí a nepadá s pár lidmi z internetových fór. Flank3r se může snažit na obě strany a stejně je to kapka v moři.
Takže to je můj závěr - ano, AMD buď zvládne samo sebe "prodat", dostane do veřejného povědomí, že je stejně dobrou nebo lepší alternativou než nVidia a může nasadit stejné nebo i vyšší ceny. Nebo to nezvládne ... ale pořád je to jeho problém. Může být třeba tím utiskovaným, v právu, lepším ... jakmile padne, bude tím poraženým. A všechno ostatní bude historie.
A mimochodem, nejsem "přející duše", která by to AMD přála. Ale takhle tu situaci vidím, bez brýlí jedné či druhé strany.

kovarmichal
kovarmichal
Level 1 Level 1
7. 10. 2014 21:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jerrow SoM souhlasím, stejný pocit. I když jsem zatím asi ve třetině, třeba se to zlepší.
Na AC Unity stříhám metr.

kovarmichal
kovarmichal
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 16:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nvidiots @kovarmichal: sakryš, "co konkrétně to bylo za křemík"

kovarmichal
kovarmichal
Level 1 Level 1
8. 4. 2014 20:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kovarmichal @Pavel Urbánek: Pane Urbánku, dal jste si práci s tím návrhem, vymyšlením konstrukce, zkonstruováním, zdokumentováním, publikací.
Následně se v převážné většině dozvíte, že máte odlišný vkus, celá řada komentů je k věcem, které rozebíráte a vysvětlujete v článku. Dozvíte se, že to děláta zbytečně pracně, nevhodný materiál, nevhodná konstrukce, špatná barva (!!!), jako byste někomu nutil (nikde sem si toho v textu nevšiml) že pouze vámi zvolené řešení je jediné správné. Výsledek vašeho úsilí je odmávnut, protože dotyčný tohle prostě ne (chtělo by se mi říct - a koho to zajímá?).
Někde výš píšete, že byste byl rád, kdyby se tu objevilo více takových článků. Pochybuju, že to sem dáváte proto, abychom vás tu budeme všichni plácat po ramenou. Technicko/technologické komentáře, návrhy k dané konstrukci určitě uvítáte, třeba by z toho pro příští projekt mohlo být zlepšení. Rady někoho, kdo má v dané oblasti víc zkušeností, si (nejspíš) rádi přečteme i my ostatní. Takže, více k tomuto projektu.
Jinak moc nevidím důvod, proč by sem vůbec někdo nějaký takovýhle článek dával. Bude mu zapotřebí, když se dozví, že to měl v první řadě natřít jinou barvou? :wink:
Neberte tenhle můj elaborát tak moc vážně, ale dost tady toho mi příjde vůči tomuhle projektu dost nespravedlivé, až mimo.

kovarmichal
kovarmichal
Level 1 Level 1
8. 4. 2014 20:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kovarmichal @Pavel Urbánek: Sakryš, špatná oprava věty.
Pochybuju, že to sem dáváte proto, abychom vás tu budeme všichni plácat po ramenou.
má být
Pochybuju, že to sem dáváte proto, abychom vás tu všichni plácali po ramenou.

kovarmichal
kovarmichal
Level 1 Level 1
15. 8. 2013 18:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomáš Šulc @Mysel_1: Mohl byste mi osvětlit, v čem je problém s přetaktovaným CPU?

kovarmichal
kovarmichal
Level 1 Level 1
13. 12. 2013 07:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pjetro de @CNN: Poučka o ploše, rostoucí se čtvercem rozměru. Jenže v tom případě je v závislosti plocha (mm2) a strana čtverce (mm). Tady se porovnávají dvě plochy, obě v mm2. 500 mm2 je čtverec o hraně cca 22.36 mm, 1000 mm2 o hraně 31.62 mm.
Čtverec o hraně 2 x 22.36 má plochu 2000 mm2 a to je (překvapivě) 4x víc než 500 mm2.
Jak sám uvádíte, tohle je matematika 1. stupně ZŠ.

kovarmichal
kovarmichal
Level 1 Level 1
4. 5. 2014 20:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cihla @cihla: To patří ke koloritu zdejších diskuzí :D Do neutrálně míněného dotazu si protistrana promítne vhodný "záporný podtón" a už je z vás někdo, koho je třeba potřít a ukázat mu jeho místo. A pozor, je to zjevně nakažlivé - v minulosti jsem byl přistižen i já. Děkuji protistraně, která mě na to tehdy výstižně upozornila.

kovarmichal
kovarmichal
Level 1 Level 1
10. 5. 2014 20:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kovarmichal @elcrys: To není otázka neumětelů na internetu. To už se týká třeba časopisů za 100 Kč za číslo. Jednu dobu jsem bombardoval redakce několika časopisů nakladatelství RF Hobby, protože v jediném číslo bylo několik do očí mlátících nesmyslů - autoři článků neuměli převádět anglosaské jednotky na matrický systém (ft není m), neuměli anglickou matematiku (bilion v angličtině opravdu není bilion v češtině), nebyli schopni přepočítat hp na kW - prostě přehlídka toho, když někdo, kdo o dané věci nemá ani páru, udělá překlad a ještě není schopný se nad těmi nesmysly pozastavit. A samozřejmě, časopis bratru 180 stran, úvodník na straně 25 (do té doby reklamy) a vlastní články dávaly tak třetinu obsahu.

kovarmichal
kovarmichal
Level 1 Level 1
10. 5. 2014 20:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kovarmichal @elcrys: Musím si pochválit znamenitou úroveň této diskuze. 30 příspěvků a žádné nadávky, žádný flamewar ... a ještě pod páně Rybky článkem.
:D

kovarmichal
kovarmichal
Level 1 Level 1
29. 8. 2014 20:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KiLLa_cz @c3cilka: Jako "důkaz" to je slabé, ale třeba tady:

http://www.nejmenovany konkurencni web/gigabyte-x99-desky-pro-nejvykonnejsi-desktopy/39364

druhý obrázek od vrchu. Ta marketinština.

kovarmichal
kovarmichal
Level 1 Level 1
5. 9. 2014 12:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Koudz @winycz: Pověst je věcí AMD, to mě jako zákazníka nemusí zajímat a neházejte mi to na záda. Pokud je na trhu "lidí, co přemýšlí podobně jako vy" tolik, že to ovlivňuje cenotvorbu, tak by se jejich marketing měl setsakra snažit, protože mají velký problém.
Jestli mají lepší produkty a dokáží je "prodat", tak jsou za vodou. Jestli ne, tak by s tím měli něco udělat. A pokud své zákazníky nedokáží přesvědčit, tak padnou. Bez ohledu na kvalitu toho, co mají.

kovarmichal
kovarmichal
Level 1 Level 1
16. 9. 2014 13:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oihnoj A je to na Kepleru. Takže mobilní Maxwell by byl (a bude) M9XX, zatímco desktop by byl 8XX.
Už to tam viděj? ;) Pročpak páni markeťáci přeskakují?
A zejména teď, když AMD přešlo na stovkové značení. Skoro se divím, že rovnou neskočili na 1XXX. Čtyřciferná číslice=známka výkonu. :D

kovarmichal
kovarmichal
Level 1 Level 1
30. 3. 2015 11:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kovarmichal @blahorodie: Hlavu si z toho nedělám, jen mě zajímal ten myšlenkový pochod za tím. :)

kovarmichal
kovarmichal
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 16:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nvidiots @Nvidiots: Já ti nevím, v tom článku jsem zmínku o i7 a i5 našel jen v místě, kde se mluví o Broadwellu. U ES se mluví o TDP 95W a 80W, ale zase obratem, který bych přeložil jako "by mělo být", ne že se týká toho konkrétního kusu. Celkově z toho článku nevím, co konretně to bylo za křemík.
Souhlasím ale s tím, že vyvozovat v tuhle chvíli o tom, jaký bude finální Zen, je notně předčasné.

kovarmichal
kovarmichal
Level 1 Level 1
29. 8. 2012 15:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@IQLogic @siddhi: Prakticky, jak to normálního člověka vytrhne? Současný komp mám 5. rok a jak vidím vývoj, tak ho ještě tak 3 roky mít budu. Když budu kupovat nový, tak jako tak to bude nejen CPU, ale i MB. Mám cpu z roku 2008 a pořád stačí. A sázet nový procesor do 5-6 let staré desky ... to tak jako tak radši koupím novou. Kdo dneska mění cpu každý rok (a proč)? Pro výkon +20%? Jasně, jsou tu nadšenci, OC machři, atd ... holt to bude dražší špás. Pro normálního člověka - kde je problém?

kovarmichal
kovarmichal
Level 1 Level 1
9. 9. 2012 20:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zach @moas: Příklad hloupnutí národa? Protože zkomolil jméno? Kolik náhodně vybraných lidí bude vědět, to co tady uvádí? Nebo jenom to, že Wichterle a kontaktní čočky mají něco společného? Nebudu optimista a řeknu, že tak 1 z 10. A obratem se dostanu k tomu, jestli je to důležitá informace. Dokonce i pro toho, kdo čočky používá. ;)

kovarmichal
kovarmichal
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 16:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nvidiots @cursedslayer: 35W modely mají označení T. Skylake S značí modely do LGA, ostatní (H,U,Y) jsou do BGA. Takže tohle "S" nemá s TDP nic společného.

kovarmichal
kovarmichal
Level 1 Level 1
30. 10. 2014 07:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Malá technická. Kapitola 5. "[i]slepic pro vajíčka, krav pro mléko a ovcí pro bavlnu.[/i]" - bavlna se získává z bavlníku, z ovcí vlna, nebo spíš rouno, z kterého ... atd.

Reklama
Reklama