Zpět na článek

Diskuze: AMD má prázdné sklady a nemůže hráčům vyměnit přehřívající se Radeony RX 7900 XTX

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Stanislav
Stanislav
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
12. 1. 2023 11:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevíte nahodou někdo kdy mají konečně vyjít ty nereferenčky? Mám dva pc rozdělane protože potrebuju 7900xtx nejlépe msi trio nebo suprim ale karty porad v nedohlednu a referencky nechcou

Jan Kratochvíl
Jan Kratochvíl
Level 1 Level 1
12. 1. 2023 22:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stanislav @stasek No MSI už vyšlo a další modely taky problém je, že se v obchodech ohřejí tak den. Včera byly dneska už ne co jsem koukal. Každý den sledovat. 7900xtx se prodáva očividně slušně je jich však očividně málo. Já čekám taky na nějakou pěknou xtx+, dám tomu ještě pár měsiců at vím, že koupim dobře... když už tak strašně draho, tak alespoň co nejbytelněji.

Trek
Trek
Level 16 Level 16
11. 1. 2023 10:53 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pro srovnání jak tenhle problém řeší Nvidia. Toho času léta páně 2010 ovladače 196.75 obsahovaly chybu ohledně rychlosti ventilátorů. Nvidia tyto ovladače okamžitě stáhla a na webu vydali upozornění. AMD se umí jen vytáčet a zamlžovat aby neměli náhodou nějaký vícenáklady. Ovladače AMD jsou pořád v troskách, jako byly vždy, žádné zlepšení není, jak někdo občas tvrdí. Tyto problémy nemá Nvidia nejméně už 10 let. AMD problémy by se daly možná tolerovat s výraznou slevou grafik, ale to není.

A Nvidia neměla problém stáhnout grafiky 4080 12GB, aby vyhověli stížnostem lidí, že to označení není košér. Nvidia se nebojí utratit nějakej dolar ze svého ke spokojenosti zákazníků narozdíl od AMD (který nechce ani stáhnout defektivní karty), který o tom jenom mluvěj a jejichž filosofie je co nejvíce zamítat reklamace apod.

uni1
uni1
Level 37 Level 37
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
11. 1. 2023 12:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Trek @Trek Ne. Tečka.

Trek
Trek
Level 16 Level 16
11. 1. 2023 12:51 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@uni1 @uni Ale ano. Tečka je to pro značku Radeon. AMD absolutně nic nedělá, aby odstranili problémy. U defektivních grafik to nechali prej ať si uživatelé reklamují - fikaně, aby později mohli zamítat reklamace (rozdělals kartu, kosmetický škrábanec, koroze, z druhé ruky, apod.) a maximalizovali zisk. Určitě počítají i s tím, že hodně běžných uživatelů ani neví o problému a budou používat defektivní grafiku, která v mnoha případech dojede do konce záruky (zvláště v regionech, kde je záruka krátká - i méně než 12 měsíců někde). To je hnus.

Druhá věc je ten killswitch v ovladačích, už i tady na fóru jsou dnes reporty, že člověk zapnul PC a mrtvá grafika 6900XT. Počítám, že úmysl to snad od AMD není, čili hrubá nekompetence.

uni1
uni1
Level 37 Level 37
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
11. 1. 2023 19:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@uni1 @Trek Ne. Tečka.

warhawk223
warhawk223
Level 23 Level 23
10. 1. 2023 10:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vie niekto, preco stale nie su nove Radeony v SK/CZ eshopoch? vsade len par kusov.. a take pre mna nie moc normalne znacky..... chcel by som MSI alebo ASUS, .... wtf? som myslel, ze cipova kriza uz je za nami...
teraz ked Nvidia vydala 4070ti, tak v eshopoch boli hned dostupne (MSI/ASUS,atd.)...
a AMD nic...
"kde udelala AMD chybu"?

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
10. 1. 2023 11:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@warhawk223 @warhawk223 Je to fungl nový produkt, takže klasika u AMD – na první vlnu prodejů jdou referenční karty s nalepenou značkou jednotlivých výrobců, než výrobci připraví nereference, které je pak nahradí.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
10. 1. 2023 09:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a kdo to nesleduje a nevie ze ma vadny chladic, zisti to az ked sa mu ugriluje ram.

vr43x3m
vr43x3m
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
10. 1. 2023 08:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V novom videu der8auer dobre okomentoval konanie konanie AMD. Pokial vedia, ze maju vadnu seriu kariet, tak maju oni sami kontaktovat zakaznikov a vymenit im vadne karty a nie ze 'vsak nech sa ozvu'. Nie kazdy si ten pocitac sklada sam a vie zistit, ze sa mu prehrieva karta a tym padom znizuje vykon.

Zda sa, ze karma je zdarma a po tom ich vysmechu 12+4 pinu nvidii ich postretlo nieco este horsie.

uni1
uni1
Level 37 Level 37
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
10. 1. 2023 08:40 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vr43x3m @vr43x3m Přehřívající se karta vs riziko požáru? He? Máš tedy divně postavený žebříček rizik 😅
Ty jsi taková naše Hermiona co? 🙂

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
10. 1. 2023 09:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@uni1 @uni prehrievajuca karta s vadnym chladicom, vs idioti , co nevedia dotlacit kabel? to mas pravdu, keby amd malo tak vadny konektor, vyhoria vsetci zakaznici amd, lebo oni nepotrebuju dotlacit nikde kable 🤣🤣🤣

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
10. 1. 2023 09:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@uni1 @uni inak amd chladic nielen ze spomali kartu , ale behom chvile sa upece ram ;)
inak moze sa problem tykaz az 40.000 az 60.000 kariet, jedna davka ma 10.000 kusov a postihnute mozu byt 4 az 6 davok. inak najvetsi problem su uz predane superdrahe zostavy.

uni1
uni1
Level 37 Level 37
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
10. 1. 2023 18:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@uni1 @mhmiro Heatpipe jde z GPU, paměti a napájení je chlazeno přímo stykem s chladičem.

uni1
uni1
Level 37 Level 37
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
10. 1. 2023 18:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@uni1 @mhmiro Nejde o idioty. Jde o špatný návrh konektoru, kde např. signální dráty očividně nedělají co mají, dat signál, že není korektní zapojení.

brutax05
brutax05
Level 26 Level 26
10. 1. 2023 20:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@uni1 @mhmiro Pokud se nepletu, ten konektor je v té kartě utopený, takže není možné pohledem zkontrolovat, zda je doražený a s nevýrazným cvaknutím to není ani slyšet. Navíc na proudy které jím mají procházet, je hodně malý. Ostatně už jen varování výrobce o omezení počtu zacvaknutí a rozepnutí mi dává najevo, že ten konektor je poddimenzovaný. Jako konstruktér, pokud bych měl na výběr, bych ho nikdy nepoužil. Je to výsledek šetření materiálem na špatném místě.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
10. 1. 2023 22:48 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@uni1 @brutax05 Dohledejte si, na kolik zapojení se takové konektory dimenzují běžně, jo?

https://www.molex.com/webdocs/datasheets/pdf/en-us/0455860005_PCB_HEADERS.pdf

Dimenzování na desítky zapojení jsou naprosto běžná věc, protože nikdo nepředpokládá, že budete grafiku v PC zapojovat padesátkrát. Neznamená to, že při 31. zapojení ten konektor přestane fungovat. Jen to, že má na těch třicet zapojení garantovanou funkčnost.

Pohledem to zkontrolovat lze. Cvaknutí je někdy cítit dobře, ale ano, občas není moc zřetelné, a ten konektor jde hlavně napopré dost ztuha.

Občas by bylo dobré si to nejdřív vyzkoušet, a až pak rozdávat rozumy.

empty
empty
Level 31 Level 31
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
10. 1. 2023 07:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak Nvidia tak AMD by měli ty karty měnit bez keců. U Nvidia sice user error při zasunutí konektoru, ale výrobce na to měl řádně a speciálně upozornit. To samé AMD, a ne vyplňovat nějaké lejstra o teplotách.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
10. 1. 2023 07:43 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@empty @empty samozrejme, i do maticnej dosky by si mal konektor dobre dotlacit a nenechat par mm, dokonca i napajaci kabel do pc by si nemal zastrcit len na polovicu. zachvilu aby napisali na toaletny papier po vysrati si tymto utri rit, ale len 1x kazdym utrzkom. pouzity papier nejest.

empty
empty
Level 31 Level 31
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
10. 1. 2023 08:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @mhmiro neslyšel jsem ale o případech, kdy by shořela deska při blbě zasunutém konektoru. Špatně zasunutý napájecí kabel taky člověk odhalí aniž by shořelo PSU. Plus je tady fakt, že ta karta nestojí 4-5k jako běžné desky, ale bavíme se tady o kartě za 50k...Jasně, ten problém se týkal pár uživatelů, ale prostě tu byl

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
10. 1. 2023 09:19 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @empty hej, tykal sa len par blbych uzivatelov. dufam , ze potom presli na amd karty. tam len im bude postupne zdochynat 🤣😆 a ani si nic nevsimnu

empty
empty
Level 31 Level 31
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
10. 1. 2023 11:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @mhmiro jo no, jak jsem už říkal, obě firmy by ty karty měli měnit bez keců okolo

Andir
Andir
Level 1 Level 1
10. 1. 2023 07:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

proto si radši připlatím za nvidii, nejen že lepší ovladače, rt atd ale tuto je katastrofa hlavně že si dělali vtipy

uni1
uni1
Level 37 Level 37
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
10. 1. 2023 08:42 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Andir @falve8472 A je tam navíc i odporové vyhřívající tělísko a pečlivá regulace výkonu pomocí kapacity VRAM, méně výkonu za více peněz. A to se vyplatí!
Tedy tady je dnes zase veselo 🙂

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
10. 1. 2023 06:25 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

amd nema tie predrazene smejdy za co vymenit. no pre taketo veci ludia na amd seru. nechces mat starosti, priplat si za nvidiu. nechces sa stale hrabat vo windows s ovladacmi, chces sa len hrat ? priplat si za nvidiu.

uni1
uni1
Level 37 Level 37
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
10. 1. 2023 08:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @mhmiro Předražené? Koukám jsi na tresty? Nebo jen tak zeleně plácáš???

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
10. 1. 2023 09:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@uni1 @uni amd predava prehrievajuce karty par euro pod nvidiu, kazdy hovorite, ze nvidia jepredrazena, tym padom je and tiez predrazene. 🤣👍 a stale dufam, ze strateny simo z Despotickeho Domova dostane infarkt z toho 🤪

uni1
uni1
Level 37 Level 37
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
10. 1. 2023 18:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@uni1 @mhmiro Ano, je to levnější a výkonnější karta. Druhá je dražší a méně výkonné. Která to vyjde jako, tvými slovy, předřazená? 😉

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
10. 1. 2023 22:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@uni1 @uni predrazena.

uni1
uni1
Level 37 Level 37
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
11. 1. 2023 12:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@uni1 @mhmiro Souhlas, nVidie.

brutax05
brutax05
Level 26 Level 26
10. 1. 2023 20:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @mhmiro Šlo o jednu sérii, pravděpodobně vinou vadné várky chladičů od dodavatele. Ale samozřejmě za to může AMD. Asi by to chtělo sundat filtr z očí.

JFP
JFP
Level 28 Level 28
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
10. 1. 2023 02:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

napada me jedna stara prisprostla rikanka... do pr. . do pi... nemam vodu v chladici

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
10. 1. 2023 01:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"ať dodá pár údajů jako maximální teplota GPU, za jak dlouho jí dosáhne a jaké aplikace byly použity."
A to muze byt problem. Uz vidim ty odpovedi typu: v benchich se to prehriva, dobre ale mate kartu na hrani a karta je na hrani funkcni atd.
Proste prostor pro vytacky.
Solidni vyrobce by zklapnul, protoze "z ostudy kabat" a bez kecu menil.
A at mi nekdo vysvetli, ze jim dosly karty. Tak panacci prodavaji smejd a nenechaji si nic na vymenu?
Jako nemoznost vymeny polorozbiteho zbozi z vyroby za jine, to svedci o celkovem pristupu tohoto vyrobce k zakaznikum a ze se to stane AMD, to jsem ani ja necekal.
Tohle na reputaci neprida.

Maximumspeed77
Maximumspeed77
Level 38 Level 38
10. 1. 2023 01:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mibfox @mibfox neco jako NV s horicim konektorem, "blbci muzete si za to sami kdyz to neumite zastrcit, zadna zaruka nebude" :) No a mezi nama nejsem si moc jist jestli stejnym problemem nebo spise vlastnosti termalmanagementu GPU netrpi i nektere karty NV ze omezi boosty pri vyssich teplotach, docela bych si tipl ze ano.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
10. 1. 2023 06:27 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maximumspeed77 @Maximumspeed77 ibaze rozdiel je zle zastrceny konektor , ktore mozes ovplyvnit a ine je ked karta je skratka na hovno nech robis, co robis. keby sa to stane v nejakej strednej triede, ale vo vlajkovej lodi ....

roob
roob
Level 36 Level 36
10. 1. 2023 06:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maximumspeed77 @mhmiro tu hlavny problem nieje ten chladic, to sa da pochopit.. hlavny problem je, ze jak kwa nemaju grafiky??? Oni su tam na to aby vyrabali grafiky a nieze nemaju! Na jednej strane im klesa podiel, a na druhej strane maju tak velmi prazdne sklady, ze nemaju na vymenu "par kusov" vadnych grafik? To je mega pruser, nieze dodavatel dosral varku chladicov...

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
10. 1. 2023 07:40 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maximumspeed77 @roob lebo maju asi zlu vytaznost a nevedia vyrobit dostatok, tak len rozhodili par tisic, aby mohli povedat ze nieco maju , co moze konkurovat,a teraz nemaju cim nahradit. v nvidii sa musia teraz sulat od smiechu.
a to musi byt supet dat desiatky tisic za kartu, ktoru nemozes pouzivat, a cakaj si mesiace, kym sa vydari nejaka davka gpu. nedivil by som sa , keby po tomto nvidia este zdrazila...

vr43x3m
vr43x3m
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
10. 1. 2023 07:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maximumspeed77 @Maximumspeed77 Az nato, ze nvidia tie karty meni.

palqo
palqo
Level 23 Level 23
10. 1. 2023 09:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maximumspeed77 @vr43x3m Hej, ale tiez mali tyzden dva najprv blbe reci, kym ich verejny tlak donutil.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
10. 1. 2023 09:23 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maximumspeed77 @palqo ibaze ked amd nema tisice kariet na vymenu, nedonutiho nikdo, kym nevyrobia novu sarzu. vsetkym mali vratit peniaze za vadny vyrobok

Maximumspeed77
Maximumspeed77
Level 38 Level 38
10. 1. 2023 10:51 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maximumspeed77 @vr43x3m jo znas nekoho komu uznali zaruku se shorelym konektorem ? AMD asi vsecky 7900 vyprodala okamzite vzhledem k cene a vykonu neni divu. Otazka je jestli je duvod je menit, asi ne, kdyz je nemeni.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
10. 1. 2023 11:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maximumspeed77 @Maximumspeed77 Tak ono je v první řadě potřeba vůbec znát někoho, komu ten konektor shořel, a až pak se s ním dá řešit, jestli mu uznali nebo neuznali záruku.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
10. 1. 2023 11:20 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maximumspeed77 @palqo Zdroj? Protože co jsem zaregistroval já, tak jakmile se ten problém objevil, objevila se hned po něm reakce, že výrobci dostali pokyn takové karty od zákazníků vzít a poslat na přezkoumání.

callisto
callisto
Level 43 Level 43
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
10. 1. 2023 14:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maximumspeed77 @Adam Vágner (pctuning.cz) To bude docela problem, na reditu je tech pripadu asi 37 a posledni je z pulky listopadu..

Maximumspeed77
Maximumspeed77
Level 38 Level 38
10. 1. 2023 15:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maximumspeed77 @mhmiro no jelikoz maji prazdne sklady tak ty karty asi nebudou nahovno nemyslis :) Jenze to ze konektor nebyl zastrceny je jen vymluva aby nemuseli uznat zaruku jinak je to proste tim ze je to poddimenzovane a kusy s mensim pritlakem v konektoru holt po case shori.

Maximumspeed77
Maximumspeed77
Level 38 Level 38
10. 1. 2023 15:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maximumspeed77 @Adam Vágner (pctuning.cz) jelikoz znam pouze 1 vola co si tu kartu koupil a ted ji provozuje na uskrcenou na 60% z obavy ze mu to shori tak tezko rict :-D

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
10. 1. 2023 16:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maximumspeed77 @Maximumspeed77 amd tych kariet zase vypustilo viac menej len na papiery, preto su sklady prazdne. a praveze su zle, lebo s tym vadnym chladenim ti skor ci neskor skapu pamate.

Stanislav
Stanislav
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
10. 1. 2023 22:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maximumspeed77 @Maximumspeed77 no ale i ta utažená si namaže na chleba 7900xtx a určitě to nemá utažené protože se bojí konektoru ale protože ta karta má minimální ztrátu výkonu při zaškrcení. A jestli ten vůl má 50-60 tisíc na GPU tak se asi špatně nemá a asi to zas takový vůl nakonec nebude .My jsme zapomněli tobě stačí 6700xt už bych zapoměl měl bys nám to sem tam připomenout :-D

Stanislav
Stanislav
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
10. 1. 2023 23:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maximumspeed77 @Maximumspeed77 vypadá to že máš zkušenosti s touhle kartou a konektorem sám osobně tak by ses mohl podělit o informace . Jo počkej vlastně ty si zas jeden z těch co kartu viděli max na obrázku nebo četli velké senzační nadpisy na DD wordu s obrázkem hořících karet a potom dělají závěry. Chceš být chytrej? kup si kartu online a do 14 dní jí mužes vrátit neboj někdo ti na ní pujčí, dneska ůvěry skoro rozdávají nebo řekneš mamce a můžes ji testovat doma 14 dní a pak nám dej echo jestli ti shořela. Mamka možná nebude chtít uroky jak penízky včas vrátíš. Já taky nedělám závěry s problémem u chladící kapaliny protože ty 2 karty od vydání co zákazníci chtěli do sestavy (protože více volů si to nekoupí) neměli žádny problém tak se nemám k tomu jak vyjádřit a přispět do diskuze

Maximumspeed77
Maximumspeed77
Level 38 Level 38
11. 1. 2023 00:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maximumspeed77 @Adam Vágner (pctuning.cz) blaznu co si koupi tak brutalne predrazeny HW je opravdu malo, rekl bych ze vsichni 3 budou zde v diskusi pritomni :-D

Maximumspeed77
Maximumspeed77
Level 38 Level 38
11. 1. 2023 00:47 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maximumspeed77 @stasek kamarade me je 45 mamka me opravdu karty nekupuje :) Nejaky debilni 16 pin NV nezajima to je jejich boj kdyz vymysli kraviny misto pouziti standartnich pcie 6+2 pinu kterych mohli pouzit treba 4.. Ta karta je pro me nezajimava, na tezbu je to o nicem, na hry v qhd 165hz me staci 6750 radeon..

Stanislav
Stanislav
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
11. 1. 2023 08:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maximumspeed77 @Maximumspeed77 😀😀 😀 4 tvoje příspěvky nad náma ohledně hořícího kabelu a karet , jenom tady ! A to není poprvé ,píšeš že špatně zastrčený konektor je jen výmluva a že je špatně poddimenzovaný, evidentně si to někde četl když to nemáš z vlastní zkušenosti. To se vylučuje s tvým tvrzením,, Nejaky debilni 16 pin NV nezajima” 😀😀😀😀 a promiň za ten věk 🫣 ono mě to trosku zmatlo že 45 chlap sežral všechny ty senzační články i s navijákem takže sem tipoval kolem 15. Prosím vás pánové z webu dejte tady základní IQ test při přihlašování aspoň se to tady třosku procedí 😀👍

palqo
palqo
Level 23 Level 23
11. 1. 2023 10:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maximumspeed77 @mhmiro Nie o tom bola rec. Tvrdil si, ze Nvidia to zvladala lepsie, co nie je pravda. Nikde som nepovedal, ze by AMD nemalo vratit peniaze.

palqo
palqo
Level 23 Level 23
11. 1. 2023 10:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maximumspeed77 @Adam Vágner (pctuning.cz) Internet a hlava nestrcena v piesku. Gamers nexus, Jayz2Cents, Linus Tech Tips....

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
11. 1. 2023 10:53 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maximumspeed77 @palqo https://www.igorslab.de/en/adapter-gate-nvidia-briefs-today-early-all-board-partners-and-makes-damage-an-absolute-chief-issue/

27. 10. měli výrobci pokyn takové karty od zákazníků brát a posílat na přezkoumání.

Smím poprosit o zdroj informace, že jeden až dva týdny předtím měla Nvidia blbé kecy a donutil je až veřejný tlak?

Když se první fotky vyhořelého konektoru na redditu objevily někdy kolem 24. října?

Maximumspeed77
Maximumspeed77
Level 38 Level 38
12. 1. 2023 15:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maximumspeed77 @mhmiro pameti ? ddr6 maji max provozni teplotu 95C pokud se chladi na spolecny chladic s GPU coz maji treba karty Sapphire nitro mel bys na GPU extremne vysoke teploty abys mohl upect pameti. Ty vydrzi pomerne hodne je to docela jednoduchy cip s velkym mnozstvim paralelnich obvodu, ale GPU je extremne slozity cip tam vadi teplo nejvice. Treba ASIC na BTC coz je take cip s obrovskym mnozstvim tranzistoru ale jsou to pomerne jednoduche obvody milionkrat paralelne ktere hreji celoplosne bezne za provozu v lete mely i 110 C i 120 jsem videl na stojich kde umrel za provozu vetrak a nic neumrelo vsecko bezelo x let. Takze o pameti se tolik nebojim ty vyrzi i 100C i kdyz uz to neni idealni pro zivotnost, ovsem pri hrach zdaleka nejsou tak extremne vytizene jako pri hashovani ethash, takze tak vysokych teplot pri hre nelze dosahnout budes min o 20 C niz na stejne karte nez ve hre, tam je zatizeno mnohem vic zas GPU.

brutax05
brutax05
Level 26 Level 26
10. 1. 2023 20:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mibfox @mibfox Oni by je měnili, ale není za co, vše je prodané. Proto přišli s dotazníkem. Ostatně kdyby jste někdy něco reklamoval, věděl by jste, že se vás servis taky může na pár věcí zeptat.

uni1
uni1
Level 37 Level 37
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
11. 1. 2023 09:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@brutax05 @brutax05 Nehledě na to, že v CZ funguje reklamační řízení jinak (a od letošního roku zase trochu jinak) než v US.

Reklama
Reklama