Zpět na článek

Diskuze: AMD má problémy s HD 5000 - druhá část a hotfix!

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Pyshtone
Pyshtone
Level 1 Level 1
6. 2. 2010 12:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

O zadne zametani pod koberec se nejedna, AMD chybu priznala a vydava hotfix pro Cypress, pro Juniper je ocekavan behem nekolika malo dni.

Facebook PCT ani mnozstvi odkazu na google o chybovosti nerikaji vubec nic, nemyslim si, ze je vhodne na zaklade takovychto dat delat zavery. Navic jasna souvislost s aktualnimi Win7 updaty vrha spatny stin na Microsoft a jeho WHQL certifikaci. WHQL ma zajistit, aby ovladace fungovaly korektne a nekolidovaly s kernelem a OS ovladaci. WHQL Ati Catalyst drivery, ktere pred tim slapaly bez problemu, po updatu najednou zlobi. Z meho pohledu neni chyba u Ati, ale u MS a jeho testovani vlastnich ovladacu/patchu, ktere asi neni tak dukladne jak by melo byt.

Chaythere
Chaythere
Level 1 Level 1
6. 2. 2010 16:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pyshtone Jestli uživateli myslíš pana Stacha, tak možná. Člověk co se na věci okolo sebe dívá realným pohledem dobře ví, že se něco nepovedlo. To, že pár blbců bude tvrdit, že neexistuje problém je stejná blbost jak OBR.

lukasg
lukasg
Level 1 Level 1
6. 2. 2010 12:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pyshtone Dost dlouhou dobu trvalo než se tím AMD začalo zabývat, až se z toho stal daleko větší problém... Jen doufám, že se této diskuzi vyhnout FANATICI s blbýma kecama :D

fotobaNEW
fotobaNEW
Level 1 Level 1
6. 2. 2010 15:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@lukasg Vsimol si niekto, ze sa problem netyka Linuxu?

T.j. problem nie je v gardveri ale softveri...

To bola v Linuxe a je vo Windows Achylova pata AMD/Ati.

xJirikx
xJirikx
Level 1 Level 1
6. 2. 2010 12:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pyshtone [quote]Uživatelé AMD jsou ale trpěliví a s firmou
loajální, takže problém je tak trochu zlehčován a zametán pod koberec.[/quote]
Pokud se nepletu tak podmět týhle věty jsou uživatelé. Tudíž tam není vůbec nic o postoji AMD jako firmy..

bukva
bukva
Level 1 Level 1
6. 2. 2010 13:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xJirikx Ne, podmětem té věty je "problém", proto ti uniká smysl textu.

xJirikx
xJirikx
Level 1 Level 1
6. 2. 2010 14:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xJirikx @bukva: dobře upřesním to: v první větě je podmět uživatelé a ne AMD. stačí? pro mě je to jasně napsaný a rozhodně to neobviňuje AMD z toho že jí to dlouho trvá...

Bohumil Stejskal
Bohumil Stejskal
Level 1 Level 1
6. 2. 2010 14:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xJirikx @bukva: Mohl jsem sem napsat něco v tom smyslu, že nVidia je tak zoufalá z nekonkurenceschopnosti svých výrobků, že musí uplácet pisálky v provinčním HW mágu nebo že tento článek je výplodem nVidiota ztrácejícího poslední zbytky soudnosti, ale já jsem si řekl ne! :D Nyní je už opravdu třeba vyjevit pravou příčinu těchto době a místu poplatných plků, které tu pravidelně obtěžují zdravě uvažující čtenáře - tou příčinou je zanedbaný sex :lol: :P :lol: P.S. : pane Obře, je únor, měl byste se nám omluvit za tu na vánoce slíbenou recenzi nVidia Fermi, že tu ještě stále není, doufám, že aspoň tolik slušnosti ve vás ještě zbylo. :!:

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
6. 2. 2010 14:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xJirikx @bukva: Ono těch podmětů je tam více, protože je to souvětí8)

ptakovec
ptakovec
Level 1 Level 1
6. 2. 2010 12:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No pokud to třeba náhodou někomu uteklo... AMD vydalo den po zveřejnění 1. zprávy zde na PCT tiskové prohlášení, které celý problém vysvětluje.

Upřímně jsem nečekal že se zde dočteme o vyjádření AMD k celé věci, což se mi také potvrdilo...

drgw
drgw
Level 1 Level 1
6. 2. 2010 12:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jaká škoda, po přečtení nadpisu sem doufal že to zas bude něco od obra a že se zasměju. Ale co se dá dělat, tak aspoň doufám, že už má zákaz psát další články. Pokud ne, tak bych na to téma uvítal nějakou anketu.

rigix
rigix
Level 1 Level 1
6. 2. 2010 12:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tyhle pruhy u mojí HD5850 bohužel znam, ale musim říct že mě to nejak netrapí. Uděla to tak jednou za týden a potom co se to stane se obraz zase normálně rozhýbe a jedu normálně dál. Je to podle mě dost zveličovaný.

HAGGI
HAGGI
Level 1 Level 1
6. 2. 2010 15:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rigix přesně tento problém šedé proužky byl u mojí HD4850 VAPOR-X 512MB takže to není zas tak nic nového už jsem o tom četl i na jiných fórech problém u řady 48**,tyhle proužky to dělalo ze začátku 1 denně a ted tak max 1/měsíc , systém úplně zamrzne větrák na GPU se roztočí na max a rozsvítí se varovná dioda teploty ... přitom ty jsou uplně v pohodě je nutný restart a pak zas jedu v poho dál, ted už s nějak holka uklidnila 8)

kondom xxl
kondom xxl
Level 1 Level 1
6. 2. 2010 13:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No keď ste odobrali prémie obrovi....odoberáte aj Kočímu ??? Za čo ? Že vás o niečom informoval ??? S vami asi nie je niečo v poriadku....a tipujem že všetky mínuska idú od držiteľov AMD kariet.....

Navazka
Navazka
Level 1 Level 1
6. 2. 2010 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kondom xxl Mám nvidii a přesto jsem ti dal mínusko a autorovi odebral prémii. Článek je totiž psaný anti ATI stylem, což na seriózním webu být nesmí, ten musí být nezávislý.

matysbrno
matysbrno
Level 1 Level 1
6. 2. 2010 13:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kondom xxl Aniž bych se díval na autora článku, tak mě bylo jasné, že je to buď OBR nebo pan Kočí. Až vyjdou nové karty od NV, tak bych rád viděl tu onanii v redakci PCtunigu nad novými kartami v čele s těmito dvěma horlivci. Kolikrát mě přijde, že tito dva mají akcie NV. Jejich tendenční články na ukázání každého pšouku proti Ati a naopak jejich nejtrapnějších spekulací na nové gk od NV je, pokud tohle má být nezávislý web neospravedlnitelné.

rigix
rigix
Level 1 Level 1
6. 2. 2010 13:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kondom xxl Nezlob se, ale osobně mam z toho članku dojem, že AMD se snaží problém zamaskovat, ale přitom AMD vydalo veřejné prohlášení, že chyba existuje a snaží se jí řešit. Narozdíl od nvidie, která ututlala problém se špatnou pajkou svých čipů. Dva noty v rodine s 8600 M grafikou a oba byli kvůli grafice na reklamaci. Po záruční době stejně zase grafiky odešli. Jako promin ale timhle si u mě nvidia udělala sakra velkej černej puntík a o mobilních grafikach od nvidie už nechci ani slyšel 2X 28 tisíc v prdeli.Takovou chybu jako koupit si mobilní grafiku od nvidie už v životě neudělam.

MajklGT
MajklGT
Level 1 Level 1
6. 2. 2010 17:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rigix Jak maly deti, AMD problem resi nV lidem lhala.... Furt dokola. Ptam se je toto clanek o nV? nV je uz z podstaty spatna, jakmile se ale AMD neco nepovede je tu plno fanatiku kteri to vsemozne omlouvaj. Proste chyba je a resi se a tecka. Tenhle flame uz je max NUDNEJ.

kondom xxl
kondom xxl
Level 1 Level 1
6. 2. 2010 13:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rigix No ono mobilní grafiky nejsou primárne na hraní. Vlastne celej NB není na hraní ale na práci, samozrejme když opomenu čisto hernej Alienware nebo Qosmio a pár podobných. Ale máš pravdu, keď ti odíde karta v NB dost to nasere, hlavne po záruce. Jasne, nVidia udelala chybu, a delá jich taky teď a Fermi je nekonečný príbeh, ale teraz tu ide o AMD, áno priznalo chybu a snaží sa ju riešiť čo sa mi páči, že sa neukrýva. Ja len nechcem aby tu ľudia dávali mínuska za všetky inf. ktoré nejak poškodzujú ich kartu, či nejaký iný HW. A toto tu vidieť každý deň.

rigix
rigix
Level 1 Level 1
6. 2. 2010 13:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rigix @kondom xxl: Když tam mam herní kartu tak počítam s tim že bude na hry, takže to že NB nejsou na hraní je apsurdní s hernim HW. Chyba ATi je navíc pravděpodobně jen softvérova a při nejhoršim to vyřeší další revizi čipů a problém se řeší, ale u nvidie se problem neřešil a vesele se používala dal původní pájka dokonce i u řady 9 tisíc a nvidia o tom problému dobře věděla. Přišel sem tim celkem o 56 tisíc řekni koho by to nenasralo ?

kondom xxl
kondom xxl
Level 1 Level 1
6. 2. 2010 13:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rigix @rigix: Prajem AMD aby problém vyriešila ale neprajem jej takých egostických zákazníkov ktorí sú aj tu.

kondom xxl
kondom xxl
Level 1 Level 1
6. 2. 2010 13:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rigix @rigix: No ale ty nevíš co tu já řeším. Uznávam tvoj názor, ako vidím tak si antifan nVidie a AMDfan.....uznávam. Ale mojim cieľom je kritizovať naivitu tunajších ľudí, ktorí si nevedia priznať že niečo nie je v poriadku a že ich karta je najlepšia na svete.

MajklGT
MajklGT
Level 1 Level 1
6. 2. 2010 17:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rigix @kondom xxl: Konecne normalni clovek, kterej na to nekouka pres cerveny brejlicky :)

DJPepik
DJPepik
Level 1 Level 1
6. 2. 2010 13:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslím, že všichni, co se pustili do Obra hned, jak o tom napsal, tak by se mu měli omluvit... Jedna věc je, že Obr rád Intel + NVidia, druhá věc je, když má právdu, ho zkritizovat. :!:

KarlosK
KarlosK
Level 1 Level 1
6. 2. 2010 14:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DJPepik omluvit? on by se měl omluvit čtenářům že z nich dělá voly :!: :!: :roll:

rigix
rigix
Level 1 Level 1
6. 2. 2010 13:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DJPepik Když uděláš co OBR napsal. Tj napiš problém HD58XX, tak je pravda že vyleze dost thredu, ale napiš si tam GTX260,275. Vypadne ti jich jednou tolik, tak nvm za co bych se mel omlouvat.

Lokavidu
Lokavidu
Level 1 Level 1
6. 2. 2010 13:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=rigix]o mobilních grafikach od nvidie už nechci ani slyšel 2X 28 tisíc v prdeli.Takovou chybu jako koupit si mobilní grafiku od nvidie už v životě neudělam.[/quote]

presne tak.. moje slova 8) je to smutny, svoji ti4200 jsem totiz mel rad (nez se zacla beznadejne kazit)

VaVa-CZ
VaVa-CZ
Level 1 Level 1
6. 2. 2010 14:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano, přinávám, mám raději INTEL a NVIDIi

Ale osobně sem se s problémem NVIDIe ani u známých nesetkal... Pouze jednou odešla 6600GT

Je to zajímavá, jak někdo vidí problémy jen u ATI, někdo jen u NVIDIe.
Já totiž kromě toho jednoho viděl problém jen u ATI - a to ve hrách.
Nicméně NVIDIA už mě taky začíná pomalu sr*t s těma nesmyslama...

Fofrer
Fofrer
Level 1 Level 1
6. 2. 2010 14:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mistre Koci mel byste se ucit napr. od Lukfiho jak, ac byt fandou jedne znacky, psat objektivni novinky a clanky.
Nebo s tim prestat. Toto je opet hodno osobniho blogu a ne IT webu za ktery zatim PCT povazuji. Kdyz srovnam dobu pred par lety a ted tak tu jde pekne z kopce :cry:

kkt
kkt
Level 1 Level 1
6. 2. 2010 14:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=matysbrno]Aniž bych se díval na autora článku, tak mě bylo jasné, že je to buď OBR nebo pan Kočí. Až vyjdou nové karty od NV, tak bych rád viděl tu onanii v redakci PCtunigu nad novými kartami v čele s těmito dvěma horlivci. Kolikrát mě přijde, že tito dva mají akcie NV. Jejich tendenční články na ukázání každého pšouku proti Ati a naopak jejich nejtrapnějších spekulací na nové gk od NV je, pokud tohle má být nezávislý web neospravedlnitelné.[/quote]Naprostý souhlas :wink: .

Waa
Waa
Level 1 Level 1
6. 2. 2010 15:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hotfix nie je urceny pre karty rady 5700 len pre 5800 (Cypress). Vid. napr. http://twitter.com/CatalystMaker

Mirek Kočí
Mirek Kočí
PCTuning PCTuning
6. 2. 2010 15:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Waa [quote=Waa]Hotfix nie je urceny pre karty rady 5700 len pre 5800 (Cypress). Vid. napr. http://twitter.com/CatalystMaker[/quote]
V clanku chyba neni, hotfix podle Toms Hardware muze nekdy pomoci i majitelum HD 5700 i kdyz jim ovladac primarne urceny neni - takze za zkousku to urcite stoji!

Waa
Waa
Level 1 Level 1
6. 2. 2010 15:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mirek Kočí Tak si ten clanok precitajte este raz, je tam tiez update
http://www.tomshardware.com/news/ATI-Grey-Screen-Lines-Fix,9604.html

Mirek Kočí
Mirek Kočí
PCTuning PCTuning
6. 2. 2010 15:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Waa V clanku chyba neni -hotfix podle Toms Hardware muze nekdy pomoci i majitelum HD 57000 i kidyz jim primarne urcen neni - takze za zkousku to urcite stoji! :twisted:

Arnie_one
Arnie_one
Level 1 Level 1
6. 2. 2010 15:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Waa Mam tyden Vapor-X 5770. Kdzy jsem ji objednaval, pocital sem s tim, ze muze dealt fragmenty po obrazovce a muze mit 720 minsto 800 stream procesu (bios). Karta prisla, proscesu je 800 a zadny problem s fragmenty, nebo cernou obrazovkou nejsou. Takze ja sem rad, ze sem menil GTS250 za 5770.

Mirek Kočí
Mirek Kočí
PCTuning PCTuning
6. 2. 2010 16:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Waa]Tak si ten clanok precitajte este raz, je tam tiez update
http://www.tomshardware.com/news/ATI-Grey-Screen-Lines-Fix,9604.html[/quote]
vy taky - za prvé špatný odkaz, za druhé - ATI nejdrive tvrdila, ze hotfix je smerovan i rade HD 5700, nyni je to preskrtle, korekce probehla i u nas v novince. :)

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 2. 2010 17:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mirek Kočí AMD/ATi nic netvrdilo. Jejich mluvčí jen na otázku Tom's Hardware po telefonu odpověděl, že Hotfix je určen i pro karty série HD 5700. O opravě chyb u HD 5700 se nezmiňovali ani na Tom's Hardware, ani tiskový mluvčí AMD.
- Jan Kratěna

Waa
Waa
Level 1 Level 1
6. 2. 2010 16:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mirek Kočí Ano ja viem, vsak na to (update 1 preskrtnuty a novy update 2 pritomny) som tym smeroval :D

A k vadnemu linku: link je spravny, len redakcny system jak si nema rad ked su v linku ciarky (ktory normalny web by mal link s ciarkou) :)

tienovlas
tienovlas
Level 1 Level 1
6. 2. 2010 16:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja mám 5850 od XFX síce drahú ale ide ako hodiny.bola trosku pretaktovaná a má blok v biose.Osobne som s experimentami skončil pretože som taktovaním naposledy zabil 4870.Reklamácia dopadla pre mňa dobre a už naháňať fps nebudem.Len ma zaujíma či to niekto skúšal a či mu ten hotfix pomohol.A je tento hotfix určený aj mne ak som zatim nič nepostrehol.Lebo ak je to problém softwéru tak prečo ja nemám žiadne problémy.

Waa
Waa
Level 1 Level 1
6. 2. 2010 16:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tienovlas U mna sa ten problem vyskytoval natolko sporadicky (raz za niekolko dni), ze zatial nedokazem urcit ci mi hotfix naozaj pomol. Dam tomu tyzden ci dva nez budem robit zavery :)

Mirek Kočí
Mirek Kočí
PCTuning PCTuning
6. 2. 2010 16:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=tienovlas] ... [/quote]
To je otázka, zvlaště u řady HD 5700. Přeci jen, spoustě lidem pomohla reklamace a po nich mají klid, takže softwarová povaha celého problému je trochu sporná ..

Chaythere
Chaythere
Level 1 Level 1
6. 2. 2010 16:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dělat srandu na PCT umíte, to se musí nechat. Když se k problému přiznali a snaží se ho napravit, tak je to zametání pod koberec. To potom nV asi naváží špinavej sníh do Vancouveru.

prometheusx
prometheusx
Level 1 Level 1
6. 2. 2010 16:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no v pulce prispevku jsem prestal cist jelikoz to nedavalo smysl
dobre amd uznalo chybu proto vysel hotfix zaujalo me ze (padlo totu v jednom prispevku) neni problem v linuxu jen ve windows, takze otazka zni opravdu je to chyba amd ale co je jedno ci je to chyba podstatne je pro uzivatele ze ji nekdo napravi

PS: ja jsem u sve staricke ati saphire 9250 se 128mb ram taky zazil napriklad rozpad textur ( po testu na taktovani )
no tak co reklamoval jsem a vybavil poradnym zelmanem pro 6600 a uz mi tu slape par let na krasnych 36°C

tienovlas
tienovlas
Level 1 Level 1
6. 2. 2010 16:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na 4870 som si musel prepáliť bios aby som si zahral GTA 4 ,ale aj tak som rád že urobili cenovú revolúciu.Ale ide o to že niektoré hry ,ktoré sú podporované nejakým výrobcom sú furt nejak zle optimalizované pre toho druhého a tá vojna je potom pre nás čo si vyberáme kartu na škodu lebo musíme čakať na kdejaký hotfix . Mám zase Ati lebo nvidia nemá teraz nič a asi som mal šťastie. No uvidíme či zase nebudem prepaľovať nejaký bios.Pre nvidia hru.

choucas34
choucas34
Level 1 Level 1
6. 2. 2010 18:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tienovlas Ja neviem čo sa vám nepáči na tých prúžkoch. Taký pekný ukáz škoda to ošetriť hotfixom.

Mirek Kočí
Mirek Kočí
PCTuning PCTuning
6. 2. 2010 18:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Jan Kratěna]AMD/ATi nic netvrdilo. Jejich mluvčí jen na otázku Tom's Hardware po telefonu odpověděl, že Hotfix je určen i pro karty série HD 5700. O opravě chyb u HD 5700 se nezmiňovali ani na Tom's Hardware, ani tiskový mluvčí AMD.[/quote]
Tak mluvčí jim po telefonu odpověděl, nebo jim nakonec neodpověděl? Navíc určitě po telefonu nevystupoval za svoji osobu, ale reprezentoval firmu! :wink:

DJPepik
DJPepik
Level 1 Level 1
6. 2. 2010 18:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=DJPepik]Myslím, že všichni, co se pustili do Obra hned, jak o tom napsal, tak by se mu měli omluvit... Jedna věc je, že Obr rád Intel + NVidia, druhá věc je, když má právdu, ho zkritizovat. :!:[/quote]

To sice jo, ale tady jde o to, že Obr napsal, že tahle řada karet má problém jako taková. A jak vidíte, tak ATI vydává hotfix. Tzn. Obr MĚL PRAVDU... Tzn. ti co se do něj hned opřeli neměli pravdu... Víš o co mi jde. Ne o to jestli Obr je nebo není zaujatý. Měl pravdu a tečka... :arrow:

DJPepik
DJPepik
Level 1 Level 1
6. 2. 2010 18:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Mirek Kočí][quote=Jan Kratěna]AMD/ATi nic netvrdilo. Jejich mluvčí jen na otázku Tom's Hardware po telefonu odpověděl, že Hotfix je určen i pro karty série HD 5700. O opravě chyb u HD 5700 se nezmiňovali ani na Tom's Hardware, ani tiskový mluvčí AMD.[/quote]
Tak mluvčí jim po telefonu odpověděl, nebo jim nakonec neodpověděl? Navíc určitě po telefonu nevystupoval za svoji osobu, ale reprezentoval firmu! :wink:[/quote]

Kua tenhle komentář měl patřit k téhle reakci od uživatele "rigix"

viz....
Když uděláš co OBR napsal. Tj napiš problém HD58XX, tak je pravda že vyleze dost thredu, ale napiš si tam GTX260,275. Vypadne ti jich jednou tolik, tak nvm za co bych se mel omlouvat.

DJPepik
DJPepik
Level 1 Level 1
6. 2. 2010 18:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

kurva ty komentáře nějak blbnout!!! (dává se mi to k jiným reakcím....) Raději to ani nečtěte, protože je z toho taková patlanina, že ani já jako autor bych nepochopil cože se tu snažím vyjádřit... :(

tienovlas
tienovlas
Level 1 Level 1
6. 2. 2010 19:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Čo tu zas riešite.Tu ide o klamanie podľa mňa a neteší ma to.Pretože vlastním túto kartu.A nemám problém žiaden. Preto sa ešte raz pýtam je to ok alebo nie? Hotfix ?

iddqd.ouje
iddqd.ouje
Level 1 Level 1
6. 2. 2010 21:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pořát jen OBR OBR OBR ... to fakt nepřemejšlíte hlavama ?? on poukázal na problem ATIn řady 5000 kterej je evidentní !!! a vy ho tady kamenujete že vlasně lže :-/ tak mi teda vysvětlete proč AMD dělá opatření a nápravu ??? aby bylo o čem psát ?? fakt ste směšní a nepříznáte že AMD to podělalo .

gos
gos
Level 1 Level 1
8. 2. 2010 15:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@iddqd.ouje No řekl bych spíše "něco se podělalo", otázka kdo na tom má vinu, jestli AMD-ATI nebo Microsoft a když to bude do pár dnů opravené jak na HD 58xx a 57xx, tak zda-li pak se dá vůbec říkat podělali? Podle mě spíše sedí, chybička se vloudila, než slovo podělali.

Oriwen
Oriwen
Level 1 Level 1
6. 2. 2010 21:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@iddqd.ouje [quote=tienovlas]podělalo ?Už len ty si tu chýbal.Máš ati 5800?Ja ju mám a nemám problém.Ten hotfix je divný ale aj ty si divný.Zo železom je furt šanca že kúpiš šmejd a jej jedno od koho.Ale ide o to či je ten hotfix naozaj riešenie.[/quote]

U Obra se neresi ze o tom informoval, resi se to ze clanek napsal tendencne a nepravdive. Zvelicovani a tendencni clanky by nemely patrit na nestranny web.

tienovlas
tienovlas
Level 1 Level 1
6. 2. 2010 21:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

podělalo ?Už len ty si tu chýbal.Máš ati 5800?Ja ju mám a nemám problém.Ten hotfix je divný ale aj ty si divný.Zo železom je furt šanca že kúpiš šmejd a jej jedno od koho.Ale ide o to či je ten hotfix naozaj riešenie.

iddqd.ouje
iddqd.ouje
Level 1 Level 1
6. 2. 2010 23:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tienovlas ee mam 8800 GTčka ve SLI ... rači :wink:

wizard-ov
wizard-ov
Level 1 Level 1
6. 2. 2010 21:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ach, ach, další Stach :lol:

Reklama
Reklama