Zpět na článek

Diskuze: AMD Radeon R9 390X - přeznačený R9 290X za 550 EUR!

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

VeCkO
VeCkO
Level 1 Level 1
14. 6. 2015 09:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Trochu jsem doufal, že to takhle nedopadne.. Tohle smutné přeznačení měla zachránit cena(když už se na více jak OC pamětí a 8GB neměli :cry: ), ale jak se dívám na ty pálky 500-550e za nereferenční verze, tak mě přešla chuť.

Leda že FijiPRO by byla za nějakou přijatelnou cenu.. jinak to vidím, že hodně lidi tohle akorát více donutí koupit nVidii. (teď aby nezačla zase zdražovat :lol: )

Jespi
Jespi
Level 1 Level 1
14. 6. 2015 09:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Asi si AMD říká, přece musíme novou technologii a kvalitu řádně ohodnotit velkou cenou, zkusíme to jako NVIDIA :D :D :D :roll:

15degren
15degren
Level 1 Level 1
14. 6. 2015 09:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jespi Tak jistě že se musí chovat jako konkurence, obvzlášť když Nvidia tak vydělává :-) A propo AMD není zatim nějak pozadu:

8800-HD2900
9800-HD3870
GTX280-HD4970
GTX480-HD5850
GTX580-HD6970
GTX680-HD7970
GTX780-R290
GTX 980/Titan- Fury ?

michalos
michalos
Level 20 Level 20
14. 6. 2015 12:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@15degren HD4970 neznám, max HD4870 či HD4890 :)

15degren
15degren
Level 1 Level 1
14. 6. 2015 09:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co si o tom myslím Zdeněčku ? Že se necháváš únést jako DD. Na druhou stranu máš pravdu, řada R300 bude asi fail. To ale nic nemění na situaci pro běžné lidi jako já, protože ty víc než 10 tisíc za grafiku nedají a myslím si že většina ani ne víc jak 6 tisíc. A v tomto cenovém segmentu jediné co se nabízí jako novinka je podle mě jen předražená 970 s fake parametry. Takže z mého pohledu se nic nemění- sucho na poli HW s GK pokračuje i třetím rokem, ale to se dalo očekávat když už jedem tak dlouho na poměrně starém 28 nm produkci. Z mého pohledu selhávají oba výrobci. AMD proto že vydává high end čipy, aby mohla srovnat krok se střední třídou nvidia (Ano R290 vnímám jako high end od AMD za to 980 mi spíš parametrem připomíná kartu GTX560 a proto jí z mého pohledu šíleně předražuje a má tam asi solidní marže). Jeden výrobce předvádí jak klepat z lidí prachy a druhý předvádí jak si topit v zimě. Takže sucho a faily, nejsou jen chybou 28 nm, ale jisto jistě i šílenou honbou za co největší zisk :-)

VaxMarkus
VaxMarkus
Level 1 Level 1
14. 6. 2015 10:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@15degren Přesně je třeba tu technologii pořádně vyždímat. Nemůžeme přece zbytečně vývoj uspěchat dokud pořádně nevyděláme. Věřím, že firmy zdržují vývoj vědomě. Už dnes bychom mohli mít karty na 14 nm, ale proč taky, že?

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
14. 6. 2015 14:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@VaxMarkus To je jako s těma elektromobilama. Proč by vyvíjeli baterie který vydržej na nabití 2000 km (i když je to už možný) když investovali 100 let do patentů na spalovací motor? :D

michalos
michalos
Level 20 Level 20
14. 6. 2015 12:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@VaxMarkus 14nm proces bude je pro CPU... GPU budou na 16nm....

Roboquee
Roboquee
Level 1 Level 1
14. 6. 2015 10:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Muhehe, ZO praskla cevka a pekne si to tady s radosti a chuti otisknul. Nu, stejne jako DD, doporucuji nejake leky. Taktez doporucuji utrit si usta od slin a peny. Zpravy se daji psat i bez emoci, s nadhledem a nezaujatosti, objektivitou. Samozrejme, to co zprava sdeluje je take k smichu mozna k placi, AMD se asi zblaznilo, nemam slov. Jejich politika je hloupa, podvodna, spatna, lziva a znackuposkozujici.

FuManchu
FuManchu
Level 1 Level 1
14. 6. 2015 11:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ma zrejme ine dovody. USD cena je nastavena na 389 dolarov za 390X. Zrejme kombinacia vysokych ciel/dani predrazuje nove serie kariet. Neviem, ci nie je pri dovoze teraz nejaka nova 25% prirazka. Zdrazeju aj nVidie ked sa minu starsie zasoby zrejme, ak to su priciny.

Seriozny redaktor by sa poobzeral po pricinach vysokej ceny a snazil sa to objasnit racionalne, najma ak USD cena vyzera normalne a iba EU cena vystreluje. Obrmaier ale samozrejme hned vystreli, ze AMD sa zblaznilo a chce tu hrat nejake finty. Emocie do serioznej zurnalistiky nepatria pani, aj ked ide iba o graficke karty. Zbavte sa pan Obrmaiera, ma uroven ako ten cerveny saso z DDWorldu a taha Vas dolu.

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
14. 6. 2015 11:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FuManchu Nevim proc by se mel pct zbavovat obra, kdyz stejne informace prebiraji renomovane magaziny. BIOSy 390x jsou venku, fotky pcb taky, ceny taky. Co se cen tyce, nevim co se kdo divi, to jste cekali, ze 3xx rada bude levnejsi nez 2xx? Ceny jsou nastaveny proti cilovym produktum nvidie, stejne jako R290X stoji stejne jako 970ka. R390X bude mirit na 980ku a bude stat stejne. Marketing AMD si zrejme mysli, ze na to maji narok. Zakaznici je vyvedou z omylu.

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
15. 6. 2015 11:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo Aby Hnízdo neobhajoval :-) No třeba proto, že tu pak funguje schizofrénie... Kdy Zdenda píše něco a zbytek PCT to pak vyvrací... A pak buď maže či přepisuje a pobavily mě ty důvody proč tomu tak je to už je fakt na chocholouška :-) No já se příjemně bavím a usmívám... Počkám si v klidu na realitu...

Jinak souhlasím s mnohými názory tady ZO tahá tento web pěkně k zemi... Tohle jsme už ale taky mnohokráte psal... Ostatně původní tým PCT utekl a založil EHW a tohoto pána sebou nevzali čemuž se nedivím...

Byť nemusím třeba souhlasit se vším od Adama Vágnera tak se s ním aspoň dá mluvit a chová se jako redaktor ICT a né jako tady pan... který si v ničem nezadá s časopisy jako BLESK a pod...

oihnoj
oihnoj
Level 1 Level 1
14. 6. 2015 15:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo hej "expert" R9 290X bola uvedená na trh 09/2013 a GTX 970 09/2014. Takže podľa teba AMD nastavilo cenu R9 290X podľa GTX 970 o celý rok skôr, ako vôbec GTX 970 bola uvedená na trh. Ach, niektorí ľudia by nemali mať právo vyjadrovať svoj názor verejne.

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
15. 6. 2015 17:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @KOCHREN: Aby Kochren nelhal ;) Umis jen kydat spinu a grafomanit - skutek a dukaz utek.

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
14. 6. 2015 16:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @oihnoj: Problem s chapanim psaneho textu je mezi dnesni skolni mladezi casta diagnoza, nic si z toho nedelej.

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
16. 6. 2015 01:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @hnizdo: uveď mi příklad chlapče :-) myslím že se zapotíš než něco vymyslíš :-) Ale jako troll funguješ naprosto bezchybně ;-)

Fofrer
Fofrer
Level 1 Level 1
14. 6. 2015 11:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jestli je to tak exkluzivní a zaručený jako minulé novinky.. tak to je opravdu bomba :lol:

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
14. 6. 2015 11:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ceny vypadají fakt děsivě, ale počkal bych, co ty karty předvedou, třeba na nich fakt zamakali... ne, že bych tomu nějak věřil, ale odsoudit je předem podle ceny, doufám, že příští týden budou už recenze.

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
14. 6. 2015 11:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč No jiste, nadeje umira poslední ze.

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
14. 6. 2015 15:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mibfox Nadeje umira posledni, protoze ta svine uz vsechny zabila...

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
14. 6. 2015 14:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mibfox A proto jedu furt na GTX460, protože furt na něco čekam. :D

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
15. 6. 2015 11:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mibfox @abubaga: 460tka byla super kartička :-) Pak jsem zkusil plnohodnotný čip 560TI a teď jsem na R9 270X a nic mě zatím nenutí abych musel posilovat grafický výkon.. Krom toho si počkám na nový výrobní proces 28mn už nechávám ladem...

-_maC
-_maC
Level 1 Level 1
14. 6. 2015 15:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mibfox @abubaga: takovejch je nas vic :DD

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
15. 6. 2015 21:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mibfox @KOCHREN: Jo, po výměně chladiče to jde přetaktovat a převoltovat tak že jsem s tim ještě nedávno hrál nový hry na plno. Když zrušim přetaktování tak mi spadne FPS třeba z 50 na 30 ve wolfensteinovi a Zaklínač je pak uplně nehratelnej, toho ale jedu v nízkym rozlišení, v 1920x1200 to je už fakt hrůza, tam mam kolem 25 FPS.

Aros
Aros
Level 1 Level 1
15. 6. 2015 11:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mibfox @KOCHREN: Hm, ta finta s HairWorks ve Witcherovi asi zase nezabrala... :wink:

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
15. 6. 2015 21:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mibfox @Aros: To vypínaj i lidi co maj nvidie s dostatečnym výkonem. Proč by si zbytečně kradli tolik FPS kvůli tomu aby vlci byly chlupatější?

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
15. 6. 2015 17:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mibfox @Aros: přiznám se že mi hend nedocvaklo cos tím myslel a říkal jsme si žes dal asi post jinde, ale v zápětí mi to došlo :-D JJ nezabrala :-)

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
16. 6. 2015 02:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mibfox @abubaga: no podle toho co jsme čet stačí mít nastavenou hodnotu na 16 a rozdíl pouhým okem ani nepoznáš...

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
16. 6. 2015 12:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mibfox @KOCHREN: Ale poznas :) Pri hodnote mensi jak 32 to uplne zmrsi vsechny tesselovane povrchy (cesty, pole, voda, stromy, skaly). W3 masivne pouziva tesselaci na vsechny vizualne plasticke povrchy. Resilo se to tady na foru, staci projit W3 thread.

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
16. 6. 2015 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mibfox @hnizdo: Tak Ti nevim pises neco jineho nez weby ktere to pravdu testovali a ti napsali jasne ze 16 je beze zmen az nizsi hodnoty meni teren kolem a pod... Ale asi mas zas svou pravdu... PS kouka m ze ses naucil novou vetu kdyz uz dosly argumenty a inteligence :-) a to "hmmm, tak urciteee...."

No ale aspon to pises vseobecne ruznym utivatelum :-) Koukam ze na to ty Tvoje strevni bakterie o kterych jsi tak psal staci :-)

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
16. 6. 2015 14:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mibfox @KOCHREN: Muzes sem postnout ty weby, o kterych hovoris, ty jedna strevni bakterie?

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
14. 6. 2015 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takze 285tka a fury kripl plus full jadro.
Pouze 3 karty jsou opravdu nove.
A myslim ze vic se proda z tech 3 285tek.
To ma jako amd zachranit?

Takze když ma clovek 290x a je fanda amd, tak si prinese z kramu 390x celej natesenej flakne to do pc a ma stejne fps jako předtím (rekneme ze tu starou trochu pretocil)
Ba co vic! S horsim novym kusem mozna pojede ještě pomaleji.
Tak to je dobry, to se vyplati.
Za tech 15k si radsi kupte 980tku nebo priplatte na TI, počkejte na FURY nebo kupte r290x na bazosi za 5500,- když uz setrim.
Nevidim důvod jit do kramu AMD v soucasne době.

Padre
Padre
Level 1 Level 1
14. 6. 2015 12:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak ony hodně ustřeléné vypadají ceny hlavně u Sapphire. Když se srovnají s Gigabyte, je tam rozdíl 100+ éček u 390ky...a to pár MHz nebo jiný větrák neomluví...Když verze 380 jsou od sebe 10-20 EU...
Jinak je to samozřejmě absurdní, pro fullHD se neoplatí nic jiného než bazarová 290ka (X) kol 6k dle záruky a provedení, není důvod kupovat cokoliv jného. A pokud bych měl přejít na větší rozlišení, tak si pár korun přihodím a pořídím 980Ti raději, než staronovou 390X...

Maphish
Maphish
Level 1 Level 1
14. 6. 2015 12:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Milý Zdenečku, jestli jsou pro tebe ceny brutální, nekupuj to - to nejsou karty pro socky. Když to nebudou kupovat ostatní, ceny půjdou dolů. To je jednoduchý tržní pravidlo. Nikam jinam se totiž s cenou jít nedá. Každý chce maximalizovat zisk.

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
14. 6. 2015 13:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maphish Problem s tebou Mafisicku je v tom, ze tem trznim pravidlum nerozumis. Pokud na zacatku cenu prestrelis, musis potom zlevnovat mnohem vic, nez kdybys cenu trefil spravne (a nemusel treba zlevnovat vubec). Prodas toho pak podstatne min za podstatne min penez. to bude dobry pro zakazniky, ale vsichni vime, ze amd je na pul cesty ke dnu a tyhle omyly si uz nemuze dovolit.

Maphish
Maphish
Level 1 Level 1
14. 6. 2015 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo A oni to přestřelili? Ty už máš tržní analýzy? Nebo je cena přestřelená jen proto, že si ji nemůžeš dovolit? Určitě jsi ty ten pravý, který by měl v tomto okamžiku hodnotit, jestli je cena dostatečně nízká na to, aby zboží bylo prodejné..., experte.

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
14. 6. 2015 14:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @Maphish: Pokud hodlaji R390X skutecne launchnout za 15k, tak ano, tezce prestrelili, o dobry tri litry, a to beru v uvahu, ze je to novinka. Vzdyt GB 980ka windforce stoji 14kkc.
Jinak covece kdyz to vezmu zpetne, od TNT2 jsem nekoupil gpu pod 10kkc. Zatim nejdrazsi co jsem mel byla MSI8800GTX Ultra za 16kkc.

Maphish
Maphish
Level 1 Level 1
14. 6. 2015 15:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @hnizdo: Asi četls něco jinýho. Je tam cena 13600. Cena 15k je u OC verze. A čekals, že nová karta bude o dvě stovky dražší než stará, jen proto, že má stejný čip? Podívej se, o kolik dražší jsou facelifty aut oproti starým verzím (motor atd. stejný).

Problém s tebou hnízdečko je v tom, že u nás na PC-tuningu zahálí tvůj obchodní talent, přitom kdyby si tě hloupé AMD najalo do obchodního oddělení, už dávno mohli strčit do kapsy Intel i s nVidií.

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
14. 6. 2015 15:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @Maphish: Mafisicku, jednak jsi prehledl slovo "pokud", a jednak porovnavam porovnatelne. MSI ve stejne edici jako 290X stoji 15. krome toho, za 13k6 to proti 980ce za 14 taky nikdo kupovat nebude. Kdyby stala R390X 12k, jeste ok.
Ale neboj, ono se ukaze, jak dlouho jim tyhle ceny vydrzi.

Maphish
Maphish
Level 1 Level 1
14. 6. 2015 15:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @hnizdo: Ano, ceny půjdou dolů, jak jsem psal výše, jdou totiž dolů pokaždé, ale to jsi asi z toho mýho textu - navzdory svému géniu - nepochopil.
Ale povídám, je tě tady škoda.

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
14. 6. 2015 15:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @Maphish: Cimz se vracime na zacatek a muj puvodni prispevek. Toliko k tvemu vlastnimu geniu.

skaven321
skaven321
Level 0 Level 0
15. 6. 2015 09:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @hnizdo: Segment Graphics Card GPU MSRP
Enthusiast R9 390X 8GB Enhanced Hawaii XT $389
Enthusiast R9 390 8GB Enhanced Hawaii Pro $329
Performance R9 380 4GB
Tonga Pro $225
Performance R9 380 2GB Tonga Pro $195
Performance R7 370 4GB Pitcairn Pro $165
Performance R7 370 2GB Pitcairn Pro $135
Performance R7 360 2GB Bonaire Pro $107

vyrobcovia nastavili ceny dobre, len EU ma sialene cla, to je vsetko

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
15. 6. 2015 10:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @skaven321: A ze se ty cla neprojevuji na jinych grafarnach, treba gtx980? Ktera se da v nemecku poridit stabilne za 13 a u nas stoji 14, coz je nachlup doporucena cena v dolarech + dph? Ale bylo by to fajn, 11k6 by celkem odpovidalo.

skaven321
skaven321
Level 0 Level 0
15. 6. 2015 10:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @hnizdo: to netusim, preco to tak je, ale serie ma to brutalne.
tieto ceny $/EU kritizuju vsade na zahranicnych forach

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
15. 6. 2015 12:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @skaven321: Tak je to jednoduche, at je to jakkoliv, clem to neni. Musime doufat, ze ty ceny byly pre-sale placeholdery. Jestli ne, jedinej kdo jako obvykle nechutne vydela, bude nvidia.

Maphish
Maphish
Level 1 Level 1
15. 6. 2015 12:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @hnizdo: Tak já ti řeknu čím to je. Prodejní ceny totiž stanovuje prodejce, nikoliv výrobce. A protože se Obr nezatěžoval najít ceny u jediného jiného (konkurenčního) obchodu, tak napsal ty ceny, které se mu hodily pro vyvolání flame.

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
15. 6. 2015 17:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @Maphish: Hmm, tak prodejce? Trochu ti to osvetlim, aby ses opet nezesmenil. Doporucene ceny stanovuje nvidia. Vyrobce karet u nereferencnich modelu muze cenu zvysit o pridanou hodnotu. No a prodejce si dava maximalne tak marzi, ktera cini u highendu desitky, v extremu stovky korun.

Maphish
Maphish
Level 1 Level 1
15. 6. 2015 23:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @hnizdo: Takže koncovou cenu stanovuje prodejce. Blbče.

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
16. 6. 2015 11:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @Maphish: hmmm, tak urciteee.... :lol:

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
14. 6. 2015 12:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maphish Někdo po letech vylezl z lesa? Poslední roky jsou právěže AMD karty pro socky. AMD nenabízí nic (jakože vážně nic) kromě trochu lepší ceny..

Maphish
Maphish
Level 1 Level 1
14. 6. 2015 14:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč Já vím, AMD=pro socky, nVidia=pro bohatý a pro tebe. lol
Žádná karta (žádného výrobce) v této cenové kategorii není pro socky. Ale pro zelený mozky je nVidia taková modla, že raději uvalí za kartu stejného výkonu víc, hlavně že se nezařadí do skupiny "socka s AMD". Svůj nerozumnej kup potom omlouvají imaginární přidanou hodnotou.

link
link
Level 1 Level 1
14. 6. 2015 12:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, bohužel asi novinky bude recenzovat tento velice zaujatý red... pardon, když je tak zaujatý tak to žádný redaktor ani není, takže snad na konkurenčních webech budou seriózní, nezaujaté recenze, ze kterých půjde něco vyčíst...

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
15. 6. 2015 11:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@link podíval bych se na EHW a jejich recenze... + bych si udělal screening napříč webem... Zdenda se nemůže brát vážně, ale tohle je už dlouhodobě známé.

L!po
L!po
Level 1 Level 1
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
14. 6. 2015 12:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

uz se nemuzu dockat az to AMD zabali i s grafikama a nvidie zvedne ceny na dvojnasobky ne-li vic :) to pak budou vsichni zeleni tak stastni ze si (ne)muzou koupit svoji bezkonkurencne legendarni karticku...
je ale pravda ze to zatim vypada na slusnej fail cervenych... uvidime co recenze

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
15. 6. 2015 11:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@L!po I kdyby to AMD jako takové zabalilo, tak stejně budou další grafiky a i procesory jen se už nebudou jmenovat třeba ATI, AMD ale jinak...

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
14. 6. 2015 13:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@L!po Nikdo ceny nezvedne. Jednak existuje neco jako strop, kolik jsou lidi ochotni platit za herni komponenty, a jednak jsou tu konzole. Pokud by se ceny zvedly na dvojnasobek, jak rikas, vetsina BFu hracu proste z pc platformy odejdou.
Bez ohledu na to, ze amd by po krachu nekdo koupil, a mozna dokonce zacal tu firmu vest normalnim zpusobem.

humik
humik
Level 23 Level 23
14. 6. 2015 13:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"měli jsme tradičně pravdu" .. looooooooooooooooooooool

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
15. 6. 2015 11:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik A tam kde ji neměli tam to tradičně smazali ;-)

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
15. 6. 2015 14:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KOCHREN nekdo u Obrova clanku psal ze si udela printscreen tak at to sem postne. Alespon by byl nezvratny dukaz jestli Obr orwellovsky upravuje historii tohoto webu :wink:

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
15. 6. 2015 17:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KOCHREN @kalda69: Víš kolik už toho bylo? Třeba už od dob Fermi? Ten človíček mi nestojí za to abych se tím vůbec zabýval a dělal si nějaké screenshoty... Bylo by to ponižující... když dotyčný není ani natolik chlap, aby přiznal "barvu" tak... :-)

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
15. 6. 2015 18:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KOCHREN @KOCHREN: jojo, zvandat, to ti jde. Dokazovat a argumentovat, na to je pan moc nad Obrem. Covece co ty bys bez Obra byl? Nic. Jeste ze ho mas!

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
15. 6. 2015 17:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KOCHREN @KOCHREN: a DD už snáť farbu priznal ? :lol: :lol: :lol:

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
16. 6. 2015 01:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KOCHREN @hnizdo: Ty mě fakt dovedeš vždy úžasně povbavit :-) Narozdíl od Tebe Já ho fakt nepotřebuji ;-)

A znovu a naposled to že existuje DDworld jsem se dozvěděl právě díky takovým lidem jako jsi Ty, Maťko a podobní :-)

Krom toho taky znovu a naposled nechodím tam denně, ale ať už píše na DDworldu co píše ať už s tím souhlasím nebo ne... Nikdy jsem si nevšim přepisování či mazání článků... Samo můžu se mýlit nejsem tam denně... Ať už píše co píše stojí si za tím...

A na rozdíl od Vás kluci nemám vyhraněný názor :-) A ne Hnízdo nedonutíš mě ani kvůli Tobě nebudu dělat screeny fakt ne chlapče :-) Ty bys bez diskusí a hádání se na nich s lidmi asi ani nemohl existovat jak sem si všim... :-) Ale tak každý máme jiný styl zábavy... Jste tu silná trojka, která nikdy nezklame :-)

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
16. 6. 2015 11:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KOCHREN @KOCHREN: hmmm, tak urciteee.... :lol:

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
16. 6. 2015 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KOCHREN @hnizdo: nechmez malickych prijiti ke me :-)

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
16. 6. 2015 14:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KOCHREN @KOCHREN: co ti mam na to rict. jsi pod kazdym obrovym clankem. a jediny tvuj "prinos do diskuse" je napadani obra a vsech, kteri nevyjou s tebou, nedej boze by chteli nejake podklady pro tvoje kydani. zadna fakta, zadne argumenty. jen sproste kecy kecy kecy.

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
14. 6. 2015 13:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak ak AMD a výrobcovia skutočne nasadia takéto ceny za svoje "nové" grafiky kde jediným reálnym bonusom bude pridanie 1/2/4GB pamäte tak ako som muž minule písal, AMD za "letný" kvartál utečie kopa peňazí z GPU segmentu a pomer predajov bude o 3 mesiace 80/20 samozrejme v prospech nVidie :!:

Toto bude prúser jak mraky :oops:

btw. a to som sa tešil že v 10-11/2015 budem riešiť dilemu či 390X alebo GTX970, pri takých cenách nebudem :roll:

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
14. 6. 2015 14:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 Presne tak!
Zas to posrali.
Nemaj na tri grafiky VUBEC nic.
Ale oni nemaj nic ani v cpu divizi.
Intel ma momentalne nejvykonnejsi integrovanou grafiku. Jak dlouho udrželo amd toto prvenstvi? Jedine co nad Intelem měli.
Prodeje budou silene nizky.
Na alze uz se da vybrat se zárukou 9500,- 290x
Proboha proc by měli lidi kupovat to same o 5tis draz?
290x se jim valeli na sklade a valej se tam dal, v jinym obalu.
Kolik prodaji fury? Asi je to nezachrani.
A hlavne, jak to vypada? 2 stejny rady 2 ruzny ceny?
Tady ma někdo blizko k posmrtnym krecim.
Stezi vydaji konkurenci pro 2 nejvykonnejsi kartu nvidie a zbytek je out vykonove, spotřebou (a s ni plynouci problémy) a ani neumi dx12

To me zajima jak to prezijou do toho Zenu, tohle je fakt nespasi.

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
14. 6. 2015 14:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

AMD je podvodná a lživá firma který nesmíme věřit nic a nikdy. Jestliže nVidie se chová nečestně tak se to dejte na druhou a vyjde vám co dělá AMD. Vždycky to tak bylo, jejich karty byly vždycky zázračný a úžasný a revoluční ale v praxi si pak každej radši koupil nVidi když chtěl opravdu hrát. :D

Wendak
Wendak
Level 1 Level 1
14. 6. 2015 14:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Docela mě baví číst komentáře, obzvlášť když je to pod článkem OBRa. Jeho články beru s velkou rezervou, protože on vždycky všechno ví a nikdy se neplete. Realita je sice dost často jiná, ale jako "šiřitel paniky" je OBR skvělej.
Myslím, že ty 3 dny do odhalení každý vydrží, aby si ověřil fakta a ne spekulace.
Nejvíc mě pobavila ta věta o předraženosti a přeznačování AMD :) Jako by nVidia nebyla ještě horší. Jaký má ona ceny? A kolik má nových čipů za poslední rok? Takže myslím, že si obě firmy nemají co vyčítat Jen OBR to prezentuje jako největší katastrofu a epic fail.
Já si raději počkám, jak to bude ve skutečnosti :wink:

Roboquee
Roboquee
Level 1 Level 1
14. 6. 2015 18:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak Tak, diky za upresneni mych slov do rozvinutejsi verze.

HafanPetr
HafanPetr
Level 1 Level 1
14. 6. 2015 15:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak Já si těch pár dní ještě počkám, do té doby nikomu nevěřím. Protože jeden den to jsou přeznačené čipy, druhý den zase úplně nové čipy, a třetí den je zase všechno jinak. Tak jak? Už v tom začínám mít zmatek. Každopádně pokud by byla pravda, že se jedná pouze o přeznačený R-200 a navíc podstatně dražší, tak bych to chápal od AMD jako špatný vtip.

michalos
michalos
Level 20 Level 20
14. 6. 2015 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak Co třeba GM210, GM204 atd ? :) Tedy vesměs vše, jak GTX Titan X, GTX 980 TI, GTX980, GTX970, GTX960....

Ceny neber v potaz, za výkon, kvalitu a vývoj se platí :) Každého věc, co si koupí.... Pokud bude stát 390X 14-15 tisíc, tak je to epic fail... Cena může být maximálně 10-11 tisíc a karty stejně NIKDO nebude kupovat.

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
14. 6. 2015 14:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když člověk trochu zagooglí, těch zdrojů je víc.. to jsem teda zvědavý :)

http://www.3dcenter.org/news/erste-euro-haendlerpreise-und-liefertermine-zu-radeon-r300-modellen-von-gigabyte-msi-sapphire

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
14. 6. 2015 14:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč fuck, znova už to hledat nebudu :D

Samboush
Samboush
Level 21 Level 21
14. 6. 2015 15:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Aktuálně EUR:USD je 1.13. Tzn jedno Eur má hodnotu 1.13 USD.

tzn například toto
Gigabyte R9 390X 8GB Gaming G1 € 499.90 / $ 389.99
je asi nějaká ujetost. Cena v EURO větší než cena v USD.

Bujto je špatně cena v USD nebo v EUR. Ale určitě to asi neni OK.
Pokud by byla cena 390 USD, nebo 345 EUR tak to na naše bude střílet tak okolo 10000 Kč. Což by asi odpovídalo hodnotě tý karty podle spec. což pak odpovídalo.

kovarmichal
kovarmichal
Level 1 Level 1
14. 6. 2015 20:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Samboush Tady v Evropě se platí věc, která v USA nikoliv. Zove se to DPH a v ČR je momentálně 21%. A to nemluvím o marži prodejce. Ve srovnání s velkoobchodní cenou.

Samboush
Samboush
Level 21 Level 21
14. 6. 2015 23:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kovarmichal Sapphire R9 290X 4GB GDDR5 DUAL DVI-D/HDMI/DP TRI-X OC

na Amazonu USA za 434 USD
na Amazonu UK. za 364 EUR
na CNC CZ 10800 KČ.

jack08
jack08
Level 1 Level 1
14. 6. 2015 15:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Možná AMD jenom chce, aby se grafiky od nVidie lépe prodávali. Tak se na ně nezlobte.

oihnoj
oihnoj
Level 1 Level 1
14. 6. 2015 15:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jack08 spravte si screenshot tejto aktuality, pretože je možné, že 16.6. ju tu už nenájdete :lol:

-_maC
-_maC
Level 1 Level 1
14. 6. 2015 16:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

neobjektivnost toho clanku je na selfslap :!: :shock: za tohle toho typka musi nekdo dobre platit nebo je to http://www.fistofblog.com/wp-content/uploads/2008/11/big707528.jpg :lol:

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
14. 6. 2015 16:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-_maC Mas ten dojem? :arrow:

[url]http://hardforum.com/showthread.php?t=1865280[/url]

VeCkO
VeCkO
Level 1 Level 1
14. 6. 2015 17:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo Moje bývalá ocnutá Tri-X r9 290x s 1190/6400MHz OC má [b]13661 GPU skóre[/b]..

Takže jestli má R9 390x teď něco málo přes 12k GPU skóre tak i kdyby jí šlo vysoké OC tak to té kartě nedává náležet cenu 15.000,-Kč...

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
15. 6. 2015 18:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @VeCkO: Hm, tak sem mel spatnej kus. Ja vic z toho samyho jak 1090mhz nedal. Stejne je to CENZURA oc proti 9tkovy rade. Tam to napali uplne kazdej z 1100 na 1400 a ty karty se chovaji skvele.
To ja mel vrtulnik s 290x s oc o mohutných 40 mhz od zakladu.

Takze pro vas amd krome 2 karet z komplet "nove" nabídky nic nemá.
Koupite si fury? Nebo zustanete u svoji 390x - pardon 290x
Pro jinou krabici a nalepky a stejnou kartu asi nepujdete co?
Jako me amd zklamalo.

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
14. 6. 2015 17:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @VeCkO: Tak to je hodně tragiš. Tož BFU si to koupí, ale u zbytku si to teď AMD hezky pohnojilo. Podobné chuťovky znam spíš z protějšího tábora. Ale dalo se to čekat..

Osobně sem si koupil nVidii po letech dlouholetého vlastnictví AMD, prozatím sem neměl důvod litovat. A asi ani mít nebudu. :/

oldrick
oldrick
Level 1 Level 1
14. 6. 2015 16:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no, tak to je hejtu,ze chce AMD víc korunek za novinku! Autor, nechte v zelenem oparu nabada vsechny, aby to nekupovali...
este sem to nemel v ruce a uz je to shit,hmm,tak a kde je ten smazanej clanek? Dyt ho tam mate porad!
Uz piste poradny clanky, a ne takovyhle kraviny... tak to nekupujte,ale AMD vam to zadarmo neda!

Roska1974
Roska1974
Level 1 Level 1
14. 6. 2015 20:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zase obrovi amd nic nedalo

Usm82
Usm82
Level 1 Level 1
15. 6. 2015 10:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lidičky, vy si nepamatuje zaručené informace o nevydaných AMD kartách od pana Obrmaiera?

R9-280X bude stát min. 9000
R9-290(X) nebude mít 512bit sběrnici
R9-290X výkonem sotva dorovná GTX780
dvoučipovka R9-290X nebude, nedá se uchladit.

Takže tuhle zelenou kreaturu berte prosím s rezervou :D

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
15. 6. 2015 11:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Usm82 Bacha aby Ti ten přízpěvek zas nesmazal :-D

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
15. 6. 2015 13:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KOCHREN Vidíš, tu mu ho možno zmaže - obaja vieme že nie, keby obor chcel už by mazal dávno, no na worlde by už staško rozdával bany a oháňal sa nestrannosťou :wink:

Tam ti to už ale nevadí že ? :roll:

u honzu si jeden užívateľ dovolil včera napísať: "ale v tomto článku je zase viac červeno, ako by sa patrilo" a DD to už "tohle beru jako osobní urážku"

Čo by sa asi stalo keby ho niekto nazval agentom AMD alebo spochybnil a poukázal na jeho chybné predpovede ?

Z vlastnej skúsenosti ti môžem povedať že by dostal ban :lol:

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
15. 6. 2015 14:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KOCHREN @Maťko911: PS: možná Ti to nedošlo ale já reaguzju na to, že tento post mu už před nedávnem smazal upozorňovali jsme na to oba ;-) Teď už to bylo jen rýpnutí :-)

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
15. 6. 2015 14:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KOCHREN @Maťko911: ach joooo :-) Ty máš asi velmi krátkou paměť :-) tak si vzpomeň o čem jsme se kdysi bavili a najdi si spoustu mých přízpěvků na toto téma už mě to fakt nebaví psát to pořád dookola... naposledy minulý týden... Takže když už umíš tak pěkně procházet zprávy i rok z5tně a vydávat je aktuální jaks předved tak si to dohledej ;-) A já si říkal že Tě to už přešlo a nahradil Tě mistrovsky mistr Hnízdo :-) Ten pokročil dál a chce i screenshoty "aby uvěřil"... :-D Fakt jste tu 3 co máte stejný postup a přístup dycky si říkám že nezklamete :-D

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
15. 6. 2015 17:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KOCHREN @KOCHREN: Kochren , Obor s honzom si možu podať ruky ja obra nebhajujem ani nič, to na čo ale upozorňujem je že na worlde si nemôžeš dovoliť povedať na pána nezávislého a nestranného ani "pol slova" lebo si hneť troll a hlupák + samozrejme dostaneš ban kdešto tu na PCT si na obra dovolíš nadávať, upozorňovať na jeho chyby.

Ale ty máš stále tu pri Obrovi záchvaty lebo maže, prečo nie si tak aktívny na worlde kde DD dal bana za 2-3 roky viac užívateľom než dali na PCT/Diite/EHW za celú svoju historiu ? :?:

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
16. 6. 2015 01:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KOCHREN @Maťko911: A já nikdy nepsal že nemáš pravdu dyť říkám že jsme se na toto téma už bavili... Ano máš pravdu Ty aspoň na rozdíl od mistra Hnízda se nesnažíš obhajovat neobhajitelné... ale sorry budu si vždy pamatovat ten Tvůj pokus o podvod se starými články kdys tvrdil že to jsou ty aktuální... Nakonec jsi, ale přiznal že tam Zdenda mazal... Vím že na DD worldu dostávaj lidi jako výstrahu digi auru 0 :-) no vidíš a já si tam nejvíce povídám s uživatelem MACHINA, který se živí a pracuje v ICT stejně jako já... Podívej se na jeho digi auru :-)

Jinak ano Zdenda mi tu se svými lži a agresivními postoji (o nestrannosti radši ani nemluvím) vadí... Kazí práci ostatním redaktorům, kteří se snaží. Tohle snad dokážeš pochopit nebo ne?

HWSpeedy
HWSpeedy
Level 1 Level 1
16. 6. 2015 00:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KOCHREN @Maťko911: Jen pro zajimavost statistika uzivatelu DDzumpy:
- celkem uctu: 12450
z toho:
- jeste neschvalenych: 492
- zakazanych bancaliburem: 653
- uz neexistujicich (jina forma bananu): 1545

To znamena 2690 nefunkcnich uctu, coz je 21.6% !!!

nehalim
nehalim
Level 16 Level 16
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
15. 6. 2015 17:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

http://www.techpowerup.com/213455/radeon-r9-390x-taken-apart-pcb-reveals-a-complete-re-brand.html

TAK TOTO JE HANBA NA TRI ZIMY PRE AMD :lol: :lol:

Ttot prekonava o 100% kauzu nvidia 970 3,7 gb

sirjumanuel
sirjumanuel
Level 1 Level 1
15. 6. 2015 20:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ty ceny vůbec neodpovídají reálu ! Nová série R 300 bude stát stejné peníze jako stávajcí R 200. Ceny budou následující :
R9 390X 8Gb $389
R9 390 8Gb $329
R9 380 4Gb $225
R9 380 2Gb $195
R7 370 4Gb $165
R7 370 2Gb $135
R7 360 2Gb $107
+ DPH atp. a nato že je to přepracovaný čip, a výrazně zvýšené
takty + spotřeba se skoro nezvýší bude mít nVidia slušnou konkurenci.

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
15. 6. 2015 22:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sirjumanuel Aha, takže 389USD za napr. referenčnú 390X 8GB dnes keď sa ešte dajú v zahraničí zohnať nereferenčné OC 290X 4GB po 299USD.

Ti poviem "stejné peníze jako stávajcí R 200" :lol:

btw. môžem vedieť ako si prišiel na to že to bude "nato že je to přepracovaný čip" ? Už si testoval a mal nejaký čip pod mikroskopom ? :lol:

+ "a výrazně zvýšené
takty + spotřeba se skoro nezvýší"
Keď beriem napr. 390X na 1050MHZ, to ako tých 1050MHz je ako výrazné zvýšenie taktov ?

Oproti čomu, oproti tej každej druhej OC 290X MSI/GB/Asus/Sapp ktoré majú 1040-1050MHz na jadre ? :lol: :lol: :lol:

Reptile
Reptile
Level 1 Level 1
16. 6. 2015 19:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 Tak Zdeněčku... bylo by fajn...stejně jako umíš psát nadpisy o nesmyslných cenách budoucích karet AMD ... taky napsat nový článek s omluvou... když dnes AMD na E3 představilo R9 3xx Radeony:

AMD Radeon R9 Fury X - 649 USD
AMD ​Radeon R9 390X - ​429 USD
AMD ​Radeon R9 390 - 329 USD
AMD ​Radeon R9 380 - 199 USD

http://www.nejmenovany konkurencni web/amd-predstavuje-radeony-300-chysta-se-dvoucipova-fury/40652

Reklama
Reklama