Zpět na článek

Diskuze: AMD Radeon RX 480 (p)review: rychlejší, úspornější, lepší!

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

woodydaocas
woodydaocas
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 19:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ocekavam omluvu od vsech AMD bojovniku za posledni dny ve vsech predchozich clancich, co umite jenom minuskovat a opakovat blbosti naslibovany oDDbornikem

Kharnix
Kharnix
Level 18 Level 18
30. 6. 2016 17:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@woodydaocas Tvoje diskuse, tvoje pravidla co :)

s3icc0
s3icc0
Level 0 Level 0
30. 6. 2016 09:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@woodydaocas Normálně tady nekomentuju, ale nemůžu si pomoct - budu reagovat na tebe, ale je to i pro všechny pod tebou:

1) Co se týče porovnání CF RX480 a GTX1080, tak se to dělo v syntetických testech a a v podstatě se dá říct, že to odpovídá - ten výkon je tam stejný. Pokud se budeme bavit o DX12 tak 2xRX480=1xGTX1080

2) Pro toho, kdo má svoje DX11 (a starší) tituly a ty mu stačí - ať si koupí nVidii ...

3) Pro toho kdo chce hrát pod DX12 (a že už se to rojí - viz BF1 např), tak je volba jediná - AMD ... a pro mě to sice nebude RX480 (ne že by to byla zlá karta, ale prostě si nekupuju grafiku pod 10k)

Takže shrnutí? DX12/Vulkan hráči/uživatelé čekají na generaci Vega ...

jo a víte o tom že RX480 rozdupe nVidii když přijde na h265/HEVC encoding ....

WortexCZ
WortexCZ
Level 1 Level 1
30. 6. 2016 21:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@s3icc0 Normalne tady nekomentuju, ale nemuzu si pomoct - budu reagovat na tebe.... ale jen pro tebe.

1) Vsichni ze vseho nejradsi hrajeme synteticky testy. To je prece starej, znamej fakt.

2) VSICHNI! mame porad este "svoje" DX11 a starsi tituly. Ono totiz jednou upocenou zaplatou v Tombriderovi a jednou v DOTA kompletni portfolio her proste nenadelas. Bez ohledu na to, ze vysledky sou vic, nez jen rozpacite. A mel bych k vuli tomu hrat veci co me nebavej? No tak TO ASI NE!... ze.

3) Uz se nam "roji!"... jeden battlefield. To je roj jako krava cece! A "Jedina volba". Tak to uz je zase jen zcestnej nazor bez jakykoli hodnoty. Bez rozhledu. Pasivne agresivni - a este smesny. Ook! Beru. Neresim. Jo! A taky nekupuju novou kartu pod 20K.
Pod! Budem po sobe hazet cislama...

Takze shrnuti? DX12 = stale jeste jen a pouze na Win10 a stale k prdu. AMD porad jen na neco ceka. At uz je to Vega, nebo Magion. Vulkan. Muzu videt zase nejake to "kouzelne" rojeni titulu co bezi pod timhle API? Bez ohledu na to, ze jak se ukazalo nVidia dokaze z Vulkanu tezit stejne dobre jako AMD. V tech tvych oblibenych, syntetickych testech dokonce i lip.

jo a vite, ze NOVA karta s vykonem ctyry roky STARY karty, se spotrebou a teplotou na urovni karty s jednou takovym vykonem je spouste lidi totalne ukradena?

mmj. "Karta nad 20K" zni asi nafoukane a arogantne, ale... Vemte si, ze se patym rokem stale nemusim v nicem omezovat. Cokoli na MAX a dal nic neresit. A to samy ocekavam od svy novy karty. Minimalne ctyri roky sluzby v Hi-Endu. Takovou grafarnu mi ale AMD nenabidla. Takhle jim OPET! ujede vlak a budou tam, kde byli... vlastne tam kde sou. Hi-End obsadi nVidia a nez se AMD uraci vydat adekvatni odpoved, tak uz bude mit kdekdo v kompu nejaky to "GTX". Jestlipak AMD jeste nekdy na TOP alespon zautoci... jednim jadrem. (SLI/Crossfire) si muzou vsichni strcit do mist, kam jim slunce nesviti. Tupa polofunkcni berlicka uz od dob vzniku (Hail to The 3DFX baby) Tfuj! velebnosti.

P.S. nVidia dnes upravila ceny GTX970, aby se v kramech prodavaly pod 7400 Kc. Az eshopy zareaguji, tak to taky treba rozhazi trumfy, i kdyz... netusim proc by si dneska nekdo kupoval jako novou kartu takovou starou ludru, jako je GTX970... i za tu cenu.
To uz vazne radsi tu RX480ku ;o)

WortexCZ
WortexCZ
Level 1 Level 1
30. 6. 2016 21:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@s3icc0 Normalne tady nekomentuju, ale nemuzu si pomoct - budu reagovat na tebe.... ale jen pro tebe.

1) Vsichni ze vseho nejradsi hrajeme synteticky testy. To je prece starej, znamej fakt.

2) VSICHNI! mame porad este "svoje" DX11 a starsi tituly. Ono totiz jednou upocenou zaplatou v Tombriderovi a jednou v DOTA kompletni portfolio her proste nenadelas. Bez ohledu na to, ze vysledky sou vic, nez jen rozpacite. A mel bych k vuli tomu hrat veci co me nebavej? No tak TO ASI NE!... ze.

3) Uz se nam "roji!"... jeden battlefield. To je roj jako krava cece! A "Jedina volba". Tak to uz je zase jen zcestnej nazor bez jakykoli hodnoty. Bez rozhledu. Pasivne agresivni - a este smesny. Ook! Beru. Neresim. Jo! A taky nekupuju novou kartu pod 20K.
Pod! Budem po sobe hazet cislama...

Takze shrnuti? DX12 = stale jeste jen a pouze na Win10 a stale k prdu. AMD porad jen na neco ceka. At uz je to Vega, nebo Magion. Vulkan. Muzu videt zase nejake to "kouzelne" rojeni titulu co bezi pod timhle API? Bez ohledu na to, ze jak se ukazalo nVidia dokaze z Vulkanu tezit stejne dobre jako AMD. V tech tvych oblibenych, syntetickych testech dokonce i lip.

jo a vite, ze NOVA karta s vykonem ctyry roky STARY karty, se spotrebou a teplotou na urovni karty s jednou takovym vykonem je spouste lidi totalne ukradena?

mmj. "Karta nad 20K" zni asi nafoukane a arogantne, ale... Vemte si, ze se patym rokem stale nemusim v nicem omezovat. Cokoli na MAX a dal nic neresit. A to samy ocekavam od svy novy karty. Minimalne ctyri roky sluzby v Hi-Endu. Takovou grafarnu mi ale AMD nenabidla. Takhle jim OPET! ujede vlak a budou tam, kde byli... vlastne tam kde sou. Hi-End obsadi nVidia a nez se AMD uraci vydat adekvatni odpoved, tak uz bude mit kdekdo v kompu nejaky to "GTX". Jestlipak AMD jeste nekdy na TOP alespon zautoci... jednim jadrem. (SLI/Crossfire) si muzou vsichni strcit do mist, kam jim slunce nesviti. Tupa polofunkcni berlicka uz od dob vzniku (Hail to The 3DFX baby) Tfuj! velebnosti.

P.S. nVidia dnes upravila ceny GTX970, aby se v kramech prodavaly pod 7400 Kc. Az eshopy zareaguji, tak to taky treba rozhazi trumfy, i kdyz... netusim proc by si dneska nekdo kupoval jako novou kartu takovou starou ludru, jako je GTX970... i za tu cenu.
To uz vazne radsi tu RX480ku ;o)

woodydaocas
woodydaocas
Level 1 Level 1
30. 6. 2016 12:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@s3icc0 sorry, ale "roji" a "priklad jedne hry", ktera bude kdovikdy, to je celkem dost v rozporu u mne :D

Moc se omlouvam, ale kdyz si dam na jednu stranu to, ze:
-A TED POZOR, ze to vyzaduje win 10, o tom se moc nemluvi, ne kazdej je chce, do jiste miry to je omezeni.. anyway..
-dx12 hra neexistuje doted, i kdyz se o tom uz nejakej ten patek (par desitek patku :D ) mluvi, tak jsou vsecko nejaky pseudonastavby na tomb raidera, zde zmineneho total war, ashes ma vsude v testech vysledky, jakoby to ani zadnej bonus neumelo vyuzit, pritom takovej slibenej trumf ( no coco, mrknete na slibovany "taj to pojede o 40% lip" a vysledky ze vcerejsich testu >vsude< ).
Stejnej kram, jako nejaky pokusy s roubovanim teselace na naky dx10 nebo jaky hry, pamatuju si metro pokusy a nebo tam trochu sirsi narameniky :)) to byla fakt svanda, kazdopadne od zacatku, dx12 vyvijena hra proste neni a nejakou dobu nebude a nikdo nevim, jak to pojede, kazdopadne AMD ma dloooohodobe s BF problemy, takze na to bych moc nevsazel )
Hype s "omg tolik novych her a budoucnost na dlani" neni tak moc ruzova hele, s tim "rojenim dx12 her" fakt opatrne, uz se to zacina zajidat i tem nejvetsim fanouskum. Porad se totiz nic nedeje, zadna dx12 spasa se neblizi, jak uz tu spamuju celej mesic..

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
30. 6. 2016 11:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@s3icc0 píšeš jako obvykle fanatics amd ... prý nvidie pod dx12 nešlape a pod vulkanem je sice v té hře lepší, ale to je jen náhoda ... takže všichni čekají na Vegu ... asi s myslí, že ty HBM dostane zdarma ...

Gembler23
Gembler23
Level 1 Level 1
7. 7. 2016 12:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@s3icc0 @WortexCZ: Tak to nechápu, proč nemáš Radeon Pro Duo? Vždyť je to nejvýkonnější karta a taky stojí víc jak 20k :D

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
30. 6. 2016 12:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@s3icc0 @woodydaocas: taky většina stabilních hráčů hraje online, mmo ... je vůbec nějaká dx12 mezi nimi?

s3icc0
s3icc0
Level 0 Level 0
30. 6. 2016 11:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@s3icc0 @gogo1963: co na tom vidíš AMD fanatics? i výsledky z tohodle serveru jinde označovaného jak nVidia fanatic ukázaly že pod DX12 je to o něčem jiném ...

s3icc0
s3icc0
Level 0 Level 0
30. 6. 2016 16:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@s3icc0 @gogo1963: dota 2 na Vulkanu ...

woodydaocas
woodydaocas
Level 1 Level 1
30. 6. 2016 13:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@s3icc0 @gogo1963: ne. Zato dost frci novejsi black desert online, klasicky odflaknuta hra, ktera jede vicemene stejne, at si nastavis, co si nastavis :D
Hadej, jestli je tam brutalni vykon poznat a prispiva to plynulosti "v ruce", jestli ti takova plynulost pak pomuze v pvpcku, nebo ne :)
Just sayin'

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
30. 6. 2016 12:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@s3icc0 @s3icc0: není důležité, že o něčem jiném, ale o čem jiném ...

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 22:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@woodydaocas Nedá mi nezareagovať...
Očakávania boli u oDDborníkov... nemalé :lol:

18.6.2016
"Již dříve zmiňovaných 1,4GHz prý není problém"

22.6.2016
"RX 480 jde i v referenci taktovat a k 1,4GHz ji lze se štěstím dostat"

29.6.2016
"Sačkoliv u referencí snad nikdo nepřesáhl 1,4GHz."

Takže s "není problém" cez "se štěstím dostat" sme sa dopracovali k "snad nikdo nepřesáhl 1,4GHz"

Bude rozhorčený komentár o sklamaní z taktovania ? Uvidíme :P

woodydaocas
woodydaocas
Level 1 Level 1
30. 6. 2016 11:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 btw.. recenze u oDDbornika nebyla a sajta je dole od vcerejska.. co se jede ??

komplik
komplik
Level 21 Level 21
30. 6. 2016 09:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 jestě v recenzi na DD bylo že 1365 MHz je "skoro" standard :)

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
30. 6. 2016 12:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 @woodydaocas: recenziu pridal po polnoci... vraj začal nahrávať o 23:30 ale proste tie terabajty dát ktoré zaberá recenzia mu nestihlo nahrať za menej než pol hodiny :lol:

Ale samozrejme nezabúdajme že zmerané to mal už pred 6dňami takže neviem prečo začal nahrávať až tesne pred polnocou, iste náhoda :lol: "A to je opravdu málo na Radeon RX 480 (to už mám změřené ;)"

btw. z výsledkov si veľa nepamätám ale viem že vo výslednom porovnaní výkonu v1080p či 1440p - nepametám - trhla RX480 23% náskok na GTX970 + samozrejme o pár % prekonala aj GTX980 - svetový unikát :D :lol:

komplik
komplik
Level 21 Level 21
30. 6. 2016 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 @woodydaocas: recenze byla asi v 0:30... sesmolil dvě dlouhé stránky argumentů proč nedostatky nejsou nedostatky a strašně objektivně, protože každou chvíli se odkazoval na staré Maxwell karty nebo budoucí 1060.. takových výroků o těhle kartách bych čekal v recenzi těch karet, ne v recenzi naprosto jiné

woodydaocas
woodydaocas
Level 1 Level 1
30. 6. 2016 13:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 @Maťko911: :D
Svetove unikaty tam ma vzdy :DDDD

Hele, ja neverim, ze podvadi, nebo neco takoveho. Ale sem skalopevne presvedcenej o tom, ze si vzdy najde nejakou podelanou skulinku, nejaky misto, vykyv, kde proste ten udaj, uvedenej v tabulce byla pravda. Nejaka min narocna scena, max, nebo neco..
Nemel bych problem, kdyby pridal k recenzi afterburner monitoring file, kde by si clovek mohl prolednout prubeh, nebo to same v textaku z frapsu, ale o tom si muzu nechat jenom zdat, to se v zivote nestane, za tema vysledkama mereni, co tam ma, si nikdy nebude tak stat, aby do tohoto sel, tomu sam neveri :roll:

woodydaocas
woodydaocas
Level 1 Level 1
30. 6. 2016 13:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 @komplik: aha, to jsem nebyl online, skoda.. mozna google cache ? :)

Jinak mas pravdu, on se strasne rad opakuje, v dobe hypu neceho neni problem cist stale to stejne porad dokola v peti po sobe jdoucich clancich :)

A ze tam 480ka dopadne naprosto v pohode, to snad cekal kazdej :)
Jestli tam neuzna, ze ZASE sliboval neco, co neni pravda a vycucal si to akorat z prstu, protoze proc ne, tak snad uz prijde i o ty posledni zbytky fanousku, co tam ma, mel by se fakt chlapec nad sebou zamyslet a prestat se schovavat za to, ze prej neni profik atd.
Po tech letech uz by klidne aj mohl byt :wink:

brbla
brbla
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 19:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@woodydaocas to se nestane. ted tu budou spekulace o predpojatosti a linky na recenze z canucks a cojavim ceho. ktery sice ukazou stejny cisla jako tady, ale tamti budou urcite ferovejsi :D

brbla
brbla
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 19:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@woodydaocas to se nestane. ted tu budou spekulace o predpojatosti a linky na recenze z canucks a cojavim ceho. ktery sice ukazou stejny cisla jako tady, ale tamti budou urcite ferovejsi :D

Predator-X
Predator-X
Level 1 Level 1
30. 6. 2016 07:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@brbla Čechúni nadávajú na čechúnov :D to je zábava.. :)
Malé deti..sa hrajú na nvidia a amd bojovníkov s mečom.. :D
Vy trdlá.. :)
Aspon preložte tie vase divné nadavky typu kreten či skret ci čo..

komplik
komplik
Level 21 Level 21
29. 6. 2016 22:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@brbla a to je ta recenze ještě docela umírněná vůči nedostatkům. Třeba ty nereferenčky s OC. OC se ukázalo jako strašný žrout energie. Hype modely na 1,5GHz budou žrát možná víc než žraly 980Ti/Titany ale v lepším případě dosáhnou na výkon OC 980.

woodydaocas
woodydaocas
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 21:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@brbla samozrejme si z toho delam srandu, nikdo mi nic nedluzi, ale za co jste teda bojovali ?
Chapu, nekomu nesmi do komplu nvidia, tak teda ted muze mit konecne amd, ktery je na tom stejne jako 970-980 za dobry penize, ale to je sakra malej posun za tu dobu, co ty karty uz existujou !
Milion minusek rozdano a zatim bylo vsechno pravda! Sahnete do svedomi, jestli je opravdu potreba takhle hatovat, kdyz nekdo nema vas nazor :P

V okamziku odpovedi s nejakym konkretnim dukazem dochazi argumenty vetsinou..
Diky za pekne preview

autisti-pice
autisti-pice
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 19:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@brbla kreteni cerveni uprdeni, taky cekam na omluvu.

a doufam, ze budete mit dost hrdosti na to, abyste se fakt omluvili

:0

Shylockus
Shylockus
Level 1 Level 1
30. 6. 2016 14:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@brbla @woodydaocas: Můžete mi prosím pomoci?

Kolik stála 970-980 v prvních měsících po vydání?
Kdo si je kupoval?
Kdo je koncový zákazník pro 480 ku?
Co má koncový zákazník v kompu za grafiku?
Jak rychle poroste náročnost nových her v FHD?
Kolik lidí si koupí další nutné příslušenství pro 4k a VR v dohledné době?
Kolik her je dnes ve 4k a jak podstatný je rozdíl ve vizuálu od FHD?

marcel1975
marcel1975
Level 1 Level 1
30. 6. 2016 08:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@brbla @woodydaocas: Ano, lze se vyjadřovat i slušně. Sám jsem příklonem k těm červeným a dle uniklých střípků jsem očekával o něco lepší výsledek. Spotřeba je v porovnáním s NV 1080 opravdu špatná. V podstatě, až teď po vydání 480 vyniká jak výbornou kartu s poměrem výkon/spotřeba NV vydala. Nicméně k NV 970. Rozhodně se vyplatí koupit jednoznačně RX 480 než 970. O to víc bude platit pak pro verzi se 4 GB, kde cena snad bude kolem 6500 Kč.
Očekávám jako u minulé generace,že s dalšími ovladači výkon poroste a i přesto, že některé DX 12 hry nedopadli pro RX 480 dobře, trend bude, ( díky AS shaderům a podporou ve hrách)navyšování rozdílu výkonu ve prospěch RX 480. Můj osobní odhad,že pokud za rok vezmu DX 12 hry a udělám test tak bude Radeon v průměru o 10% lepší.Navíc je tam vylepšená podpora true audio a dalších kodeků na grabování filmů atd. K očekávané NV 1060 tady bych moc neočekával a to ne proto,že nenabídne podobný výkon,ale proto, že nebude levnější. NV je na to jak dostat z z hráče co nejvíce peněz úplně dokonalá. Takže buď vydá kartu s podobným výkonem s tím,že v rukávu bude mít výrazně lepší spotřebu pak je jasné,že bude v průměru o 500 Kč dražší,ale protože to bude vzhledem k situaci na trhu málo tak myslím, že udělá kartu tak,že bude cca o 10% lepší(sama si do zelí nepoleze protože 1070 je cca +-o 40 % lepší než RX 480)a vuala cena bude vyšší o 1500 Kč takže bude třeba za 9000 Kč a bude se prodávat protože případná Vega bude cenově o dost výše a z Radeonů ji nikdo neohrozí.

brbla
brbla
Level 1 Level 1
30. 6. 2016 08:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@brbla @Predator-X: a cobol leze na cesky weby bo coboli zadny nemaj? :)

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
30. 6. 2016 08:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@brbla @Predator-X: "kretén" je myslím jasné i v Slovenském jazyce, je to stupeň mentálné retardace a "skřet" je škriatok :D

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
30. 6. 2016 08:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@brbla @Predator-X: čo ti zbúrali bábovku na piesku? :D

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
30. 6. 2016 05:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@brbla @komplik: ta hustota tolik chválena hustota tranzistorů si žádá své

Majky1423
Majky1423
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 22:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@brbla @woodydaocas: Ja si myslim, ze vacsina hadok a minusiek a neviem coho by nebola, keby sa tu diskutovalo na normalnej urovni a nie s aroganciou Obra alebo trollizmom napr. tuto pana autisti-pice (co uz meno hovori za vsetko). Tak isto nikto normalny od toho neocakaval vykon 1070 po OC. Sklamanie tam urcite je ale uvidime ako sa podaria neref., trocha spadnu ceny po prvotnom osiale a bude to aj tak dobry deal

brbladegene
brbladegene
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 22:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@brbla @autisti-pice: Tobě? Ty sprostý skřete? Větší množství vulgárních příspěvků na adresu AMD jsem tu ještě neviděl. Napíši rovnou do redakce pctuningu, aby ti byl zrušen účet, mimo jiné proto, že máš v "nicku" vulgarismus. Tobě se nikdo omlouvat nebude, "kreténku", protože lidé, kteří se o rx 480 skutečne zajímali, vycházeli z oficiálních zdrojů. Takže věděli, co mohou čekat. AMD už před příchodem rx 480 jednoznačně řeklo, kam s 480 míří, ty nvpako. Zalez si radši do své jeskyně a běž si připravit provaz, protože až přijde VEGA a "skutečný" PASCAL, tak cena 1080 půjde hodně rychle dolů, nehledě k faktu, že za 2 roky možná i za rok a půl to bude šrot, protože v té době už budou karty s HBM standard.

humik
humik
Level 23 Level 23
29. 6. 2016 19:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@brbla @autisti-pice: tobě? to je vtip ?

Shylockus
Shylockus
Level 1 Level 1
30. 6. 2016 15:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@brbla @Shylockus: Je smysluplné vyměnit starou 680 za kartu s výkonem 970 - 980 při ceně 8000?
Koupit si zlevněnou 970 nebo 480, když ta starší nemá technologie které do budoucna mohou zefektivnit její výkon?
Jak dlouho ještě bude současným majitelům 970-980 stačit jejich výkon?
Dva roky?
Víc?
Míň?
Co si pak Koupí za kartu?

woodydaocas
woodydaocas
Level 1 Level 1
30. 6. 2016 11:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@brbla @gogo1963: ohledne chlazeni se musi stat neco revolucniho, takto vysoka hustota takto malych tranzistoru, tam uz musi dochazet k lokalnimu kolabovani, ani ne treba celku, jako takovymu.. zajimave to je

autisti-pice
autisti-pice
Level 1 Level 1
30. 6. 2016 00:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@brbla @Majky1423: ZAVŘI UŽ TU SVOJI TLAMIČKU, SPIČENEJ AUTISTo :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

autisti-pice
autisti-pice
Level 1 Level 1
30. 6. 2016 00:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@brbla @brbladegene: njn mel jsem pravdu ve vsem, jen vy jste tu basnili, ze AMD nas vsecky spasi

ale omezenec si bude stale mlet to svoje, porad dokola :wink:

area1
area1
Level 1 Level 1
30. 6. 2016 00:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@brbla @Majky1423: Mo takvsi myslim z ti kteri meli nerealne predstavy tak ti budou sklamani,
ae ti co vedeli co od toho cekat jsou spokojeni. A cena ? Jednoduche vysvetleni, obchody nejsou charita sve zasoby starsich GK nevyhodi nebo nezahrabou takze nastavili cenu tak aby se jim to rentovalo. Zadna sleva nebo extra vyhodna cena neni zadarmo(vy naivkove). Takze ty stare NV grafiky na skladech musi zadotovat cena novych Gk od AMD. Ale to je dlouhodoba strategie obchodu a funguje i naopak. Obchod nic nevyhodi , ani extremne stare veci.. to nejsou potraviny nebo rychlokazici se zbozi. :lol:

yut
yut
Level 29 Level 29
29. 6. 2016 22:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@brbla @brbladegene: AMD reklo a chlubilo se slajdem, ze nakope v CF RX 480 prdel jedne GTX 1080. hadej jak to dopadlo?:)

Kharnix
Kharnix
Level 18 Level 18
30. 6. 2016 17:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@brbla @Shylockus: Pokud se nVidia zase vykašle na staré generace pak neref. 480 na 120% oproti staré 970 :D

woodydaocas
woodydaocas
Level 1 Level 1
30. 6. 2016 11:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@brbla @autisti-pice: hele, jako obecne kdyz porovnavas neco s necim, tak to ma hlavu a patu, ale teda ten projev.. to te nebude brat nikdo vazne, at bys psal, co bys psal :)

Shylockus
Shylockus
Level 1 Level 1
30. 6. 2016 10:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@brbla @yut: Ten slide kde porovnávají 1x 1080 vs 2x RX 480... kdy za nižší cenu nabídnou dvě karty vyšší výkon? Podívej se na ten slide ještě jednou. Spletl jsi se to se může stává. Hlavně vzteklým zastáncům jediné víry. Srovnat 480 s 1080 je zbytečné, každá patří do jiného segmentu trhu... ale zatímco cena 480 odpovídá výkonu 1080 je řádově předražená(nejlepší, nejvýkonější, nejskvělejší), ale předražená

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
30. 6. 2016 05:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@brbla @autisti-pice: taky občas vypustím sprosté slovo, ale tebe to evidentně baví ... děláš webu medvědí službu a připadá mě to, že tě za tohle platí druhá strana

brbla
brbla
Level 1 Level 1
30. 6. 2016 02:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@brbla @autisti-pice: take a chill pill

brbladegene
brbladegene
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 23:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@brbla @yut: Zdroj? Na tenhle slide si nepamatuji, viděl jsem jenom slide, v němž stálo, že se rx 480 bude výkonostně blížit gtx 980.

Mistery
Mistery
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 19:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Než vyjdou nerefereční kusy bude tu GTX1060, která ještě zamíchá s pořadím.
Nedivil bych se kdyby ještě gtx970 ještě slevnila.
A co potom AMD ?

Elwen
Elwen
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 19:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímala by mě marže obchodníků... ono kdyby stála nějakých 6000,- tak je to v pohodě karta (4Gb), těch 8Gb mě moc netáhne a jsou to jen prachy navíc.

komplik
komplik
Level 21 Level 21
30. 6. 2016 09:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Elwen cca 10%?

Směšná hodnota... Je zboží kde jsou běžné vývary v tříciferných procentuálních částkách

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 20:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Elwen na newegg stojí 240 dolarů, ale nevím, jak je to tam se zárukou a dopravou ...

Blue Storm
Blue Storm
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 21:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 Roční záruka, je to cena bez jakékoliv daně. A marže našich obchodů na těchto kartách jsou malé, to buďte v klidu. I kdyby nákupka byla $220, tak jen po zdanění je to $266, připočtěte nějaké běžné náklady (hlavně na logistiku, protože výrobce -> distributor -> obchod), dejme tomu $10, tak jsme na $276, což je při aktuálním kurzu zhruba 6800 Kč. Když se podíváte na screen výše z Digitor.cz, cena 7465 Kč, tak marže pro distributora a pro obchod je celkově třeba těch 665 Kč. To mi přijde dost málo.

Elwen
Elwen
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 21:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @Blue Storm: Vlastně je k tomu třeba připočíst i nějakou marži distributora, pokud se nepletu, tak ono to tolik asi nebude no. Stejně je to ale pořád od toho "sweatspotu" 6000,- trošku dál a to ještě výrobce i šetřil na chlazení, protože ten kus hliníku sežene doslova za pár drobných. Je to škoda, protože grafika do těch 6000 ještě jde, ale víc se mi dávat nechce, když ani tolik nehraju a dávat méně za nižší výkon se mi také nechce. Třeba by mi to stačilo, ale dávat nějakých 5000,- a nepolepšit si o tolik.. to by mě zase lákala víc ta 480, ale to zase nechci dát... a jsem v nekonečné smičce :D Prostě počkám ještě těch pár dní na nerefence a jak to zatočí s cenou a... a uvidíme co dál.

Elwen
Elwen
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 19:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Elwen Zapomněl jsem dodat... Díky za test!

-IRONHIDE-
-IRONHIDE-
Level 23 Level 23
Procesor: Intel
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
29. 6. 2016 19:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

škoda že není test BFka tam je nehorazny propad FPS

CNN
CNN
Level 0 Level 0
29. 6. 2016 19:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V svetle spotreby som moc zvedavy na VEGU, to bude doslova vrtulnik, ak sa chce rovnat, ci dokonca prekonat Gtx 1080 o Ti radsej ani nehovoriac. :-D

kazaxx
kazaxx
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 19:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CNN No po tomhle výsledku by někdo měl inženýrům z AMD vyprášit kožich! Tolik let vývoje, tolik investovaných miliard a oni si jen chodili na kafíčka! :x

yut
yut
Level 29 Level 29
29. 6. 2016 22:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kazaxx Ne, oni tam pry pari Dooma..

komplik
komplik
Level 21 Level 21
29. 6. 2016 22:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kazaxx oni někde mluvili o vělkých miliardových investicích? Když jsem viděl ty oslavné fotky, kde měl být "tým polaris" tak tam bylo směšně lidí.

Tralalák
Tralalák
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 19:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

*Potud by to všechno vypadalo pěkně, jenže jsou tu také nové karty Nvidie. A je trochu děsivé, když si uvědomíte, že GPU Boostem přiškrcená GTX 1080 (Founders Edition) má při příkonu, který je o cca 10–20 W vyšší, dvojnásobný výkon. V podstatě jsme tak opět tam, kde jsme byli u minulé generace grafik. Nutně se tak nabízí otázka, jak budou nové Radeony vypadat vedle připravovaných GTX 1060. Jestliže jste s nákupem grafiky dlouho vyčkávali na uvedení Polarisů, rozhodně ještě chvilku vydržte.

Zejména to platí, pokud preferujete tiché chlazení, rozhodně vám doporučím počkat na nereferenční karty. Dalším, možná ještě přesvědčivějším argumentem, proč nechvátat, by mohly být zvěsti o brzkém uvedení GTX 1060, od níž se očekává, že bude přímým konkurentem dnes uvedeného modelu AMD.*

Toto počiarkujem - takú spotrebu som naozaj ani ja nečakal a ruku v ruke s uvádzajúcimi cenami Adamovo odporúčanie duplom zvážim.

kazaxx
kazaxx
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 19:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takže jestli tomu dobře rozumím, tak je to taková 970 s plnýma 4 GB nebo vícero 8 GB za cirka do 8.000 Kč.
Pro mě trochu zklamání, protože jsem čekal že bude mezi 970 a 980 a ona se jen motá hódně blízko nad nebo pod GTX 970.
Možná ještě vylepší ovladače, ale moc tomu už nevěřím. Soobně jí koupím v nereferenci a až bude tak za těch 6-7tk. Za víc nemá cenu a 470 asi nemá moc význam ani v crosfire :confused:
Takových let vývoje ... Chjo kde jsou architektuři AMD z let 2000 až 2007 :(

Lukášc
Lukášc
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 20:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kazaxx Tak hlavne CZ/SK distribúcia je nenažraná.... Mainstream u nás predávajú za 300+€ (RX 480 8GB na Alze). A osobne ma tiež sklamala tá grafika.Ale najviac divné je to že niekde je nad R9 390 potom je pod GTX 970 a potom zas nad GTX 970. Buď zmrzačili ovládače alebo celú grafiku.A ako nástupca R9 380/x je cena dosť prehnaná (nie chyba AMD).

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 20:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukášc ne chyba amd ... cena 240 dolarů, +dph + clo a jsi na 7400 korunách ...

autisti-pice
autisti-pice
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 19:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kazaxx AMD je nesolventni, architekti jsou u firem, ktere jim dokazou zaplatit a nechcipnou v dohledne dobe

tj nVidia, Apple, Qualcomm, ...

vousac
vousac
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 20:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@autisti-pice Pane Vágnere ,než vypustíte jistě pečlivě a poctivě udělanou recenzi ,zkuste aspoň jednou v životě se podívat ke konkurenci kde tu kartu srovnali v 14 hrách a opravdu s ní pracovali korektně s ovladači a přístupem profíků.
Jedná se o guru3d.com a tam uvidíte že mnoho vašich argumentů silně nesedí :!:

Mám pocit že se tím něco sleduje , stejně tak czc v diskuzích opanují podobní chytrolíni kteří přes argumenty mají jen tu svou pravdu .
RX480 je o 5% výkonnější než 970 v 1080p hrách
Obě karty jsou si podobné ale rozdíl byl co měli nahradit a za kolik peněz startovali a co mohou nabídnout ,v tomto nVidia stále zaostává a kdybych před roky nahodou levně nekoupil 660Ti asi bych dál zůstal u Radeonu/AMD.

AMD opět ukázalo posun střední třídy a segmentu kde se nejvíc prodává a znova ukázal GeForce že to jde líp a levněji.

scootie007
scootie007
Level 41 Level 41
29. 6. 2016 20:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@autisti-pice @vousac: hej ak ju porovnavali s 970 na referencnych taktoch 1178 v booste :D
Bezne neref modely idu 1400mhz+ a na nich uz 480tka nestiha ;)

Tu je moje skore vo firestrike pozri grafik score a najdi mi najlepsie ktore dala 480 hoc aj pod LN2 :DDD
14380 je moje grafic skore na gtx970 ;)

http://www.3dmark.com/fs/8985201

no sup cakam ze najdes vela lepsich 480tiek ako moja 970tka :)

brbla
brbla
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 20:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@autisti-pice @vousac: jeste teda tadyk je slusna recenze.

http://www.tomshardware.com/reviews/amd-radeon-rx-480-polaris-10,4616-5.html

o THW nemuze rict nikdo, ze by byl zaujatej atp. reknou to jak to je.

brbla
brbla
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 20:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@autisti-pice @vousac: jeste teda tadyk je slusna recenze.

http://www.tomshardware.com/reviews/amd-radeon-rx-480-polaris-10,4616-5.html

o THW nemuze rict nikdo, ze by byl zaujatej atp. reknou to jak to je.

brbla
brbla
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 20:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@autisti-pice @vousac: kazdej rozumnej clovek chape, co ta karta nahradila, a kde je co se vykonu a vseho ostatniho tyce. jde tu spis o to, ze za posledni tydny byly diskuze na PCT plne AMD fanboyu co z karty delaly mesiase a jakejkoliv opacnej nazor odmenili desitkama "dislike". karta je to dobra, ale v zadnym pripade revolucni, nebo skvela. svy misto si najde, vykon ma slusnej, ale celkove nic o cem bych psal domu. hreje, rve, spotrebu ma vysokou, vykonove osciluje mezi 970 a 980. nic zazracneho.

co se FHD vykonu tyce, tam je to proste 970. a co se vykonu tyce ve vyssich rozlisenich, je jedno esli tam ma 40 nebo 35 fps. nema ho proste na 1440p (nedejboze 4K) dost stejne jako 970 nebo 980.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
29. 6. 2016 20:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@autisti-pice @vousac: Na to, abych si udělal obrázek o tom, co Guru3D měří, mi stačí projít si jejich testy hlučnosti. Kdybych to nastřílel od boku, tak to má blíž k realitě.

Ale k tomu výkonu – musím upozornit na jednu drobnost – já to mám testované proti OC modelu GTX 970. Referenční kartu tu, myslím, ani nemám.

vousac
vousac
Level 1 Level 1
30. 6. 2016 13:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@autisti-pice @brbla: Jasně až na to že karta šla do středního segmentu tudíž proti 960 ! Za druhé výkonem překonává 970 o 5% celkově v 1080p a to je starší high end karta tudíž o čem se tu bavíte? Za třetí posuzoval se referenční model na hlučnost stejně tak jako referenční model hlučnosti 970 ale to už nikdo nevzpomene ,nereference určitě budou hlučností jinde ! Za další karta měla mít 150W dobře bere 166W žádná hrůza proti kartám o nějakou generaci zpět u AMD ,to co AMD chtělo je karta pro více lidí nastavuje nový výkon pro střední karty a počkejme jak se s tím popere 1060 která je její soupeř.Pan Vágner místo reference 970 tam přímo prsknul OC nereferenci verzi no jistě nešlo nic jiného sehnat takže fakt pravdivé srovnání :idea: ,guru3d je jeden z mála kde pracují s fakty takže rozdíl teplot a hluku je minimální ale to nechtějí nv slyšet protože u reference to hrozně bolí .
Nejsem zásadně pro AMD ,grafiku střídám podle toho co je momentálně na trhu ve střední třídě dobrý poměr/výkon/cena
takže zatím čekám do páru na nv co dodá za kartu jako soupeře.Třeba všechno bude jinak a koupím 1060 .Uvidíme :wink:

komplik
komplik
Level 21 Level 21
30. 6. 2016 09:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@autisti-pice @scootie007: No otázkou je zda reference neboosti out of box víc. Třeba 980Ti uvádí boost 1075MHz a reálně všechny jely 1200+

FanatiXX
FanatiXX
Level 25 Level 25
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
30. 6. 2016 08:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@autisti-pice @scootie007: Asi tak, na OC 970 nestaci ani omylem, temer kazda da 1500 jadro (moje je 1550/7500) a navic projedu FireStrike s max teplotou 60st. RX480 pri te stejne cinnosti (pokud driv neodpali PCIe slot s odberem 90W) poslouzi i jako topinkovac a primotop v jednom.

komplik
komplik
Level 21 Level 21
29. 6. 2016 22:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@autisti-pice @brbla: no ale on ani ten nárust výkonu proti tomu co nahrazuje není buhví co. NV přidala cca 70%. RX480 cca polovinu toho a spotřebu reálně moc nestáhli.

Jinak to odpovídá tomu za co mě tu někteří kamenovali, kdy jsem odvozoval výkon z TDP a AMD tvrzení up to 1.7 perf/watt.

Dával jsem něco jako cca 35% nad 380 a 15% pod 390X s nějakou menší odchylkou. No... vešel jsem se přesně a to zhruba 1 minutu než jsem si zjistil TDP těch kartet a spočetl.

Elwen
Elwen
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 21:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@autisti-pice @Adam Vágner: Zdravíčko, taková drobnost... tu kartu jste dostali novou nebo už po nějaké recenzi?

Pavel Boček
Pavel Boček
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 21:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@autisti-pice @brbla: Že ani 970, ani 980 nestačí na vyšší rozlišení, a vůbec rozdíl mezi nima je poměrně malej a jenom magor dá za 980 15000 korun (místo toho radši pořádnou skříň a zdroj), sem říkal celej poslední rok a něco. To bylo dycky řevu a keců…

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 20:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@autisti-pice @brbla: pro vousáče je zaujatý každý, kdo otevřeně nefandí rx a neupravuje svoje recenze podle té pro rx nejlepší ...

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 20:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@autisti-pice @Adam Vágner: říká se "za objektivitu na žebrotu" ... 3dguru dělá testy podle počasí, někdy se strefí, někdy ne ...a s tím měřením hlučnosti naprostý souhlas ...ten dnešní test tam dělal jednoznačně fanda AMD a na závěr to taky předvádí v hodnocení ...

vousac
vousac
Level 1 Level 1
30. 6. 2016 14:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@autisti-pice @gogo1963: Až na to že spíš věřím jen ověřeným testerům s mnohaletou tradicí ,kdybych magořil už ji mám koupenou ale počkám si na 1060 a pak se rozhodnu ,diskuze co je a kam patří rx480 je přeci normální jen hodně lidí prostě zapomíná kam ta karta patří a co umí ,navíc druhý tábor nv se s tím taky nemazlí tak o co jde ? Názor jako názor ,čtenář si pak vybere podle sebe ,jen se mu musí dávat objektivní data nikoli výcuc z PCT představy někoho.

FanatiXX
FanatiXX
Level 25 Level 25
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
30. 6. 2016 08:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@autisti-pice @Pavel Boček: Jakych 15k za 980, novou koupis za 10K :lol: https://www.mironet.cz/evga-gtx-980-superclocked-acx-20-12661367mhz-4gb-7010mhz-256bit-dvi-hdmi-3x-dp-165w-66+dp240066/#76079042

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
29. 6. 2016 22:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@autisti-pice @Elwen: Měla by to být funglovka přímo od AMD.

brbla
brbla
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 21:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@autisti-pice @Pavel Boček: nevim kdo rval, ale ja ne :) ja minulou generaci preskocil, az donedavna sem "klepal" 3x1080p na 780Ti. ted sem presel na Gsync 1440p s 1080. to je takova ta karta, co sice trosku drazsi (ikdyz se da sehnat pod 20k), tak se povedla.

brbla
brbla
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 20:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@autisti-pice @gogo1963: jo a este je supr featura to, ze ti to muze odpalit soucastky kolem PCIe. bo to taha 90W z 75W slotu :D

brbla
brbla
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 20:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@autisti-pice @gogo1963: tvl ale teda toms to docela setrel. a komentare pod tou recenzi sou docela dost negativni. este sjedu anand.

btw, cekal sem ze 970 ve vsem porazi a bude spis atakovat 980. ona ale 480 v hodne hrach nestaci ani na tu 970, a to docela i o dost fps... to je pro me prekvapeni. na jednu stranu je to smutny, na stranu druhou tu nejak nevidim velkohuby prohlaseni AMDboys o tom jak je to skvely (takovy ty co tu byly jeste vcera : )

woodydaocas
woodydaocas
Level 1 Level 1
30. 6. 2016 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@autisti-pice @coyd: musite na to koukat jako celek :)
Rikal, ze uz rok rika, ze jenom magor za to da 15k.. spis takto ^^

Pavel Boček
Pavel Boček
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 21:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@autisti-pice @brbla: Jaký součástky?

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 20:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@autisti-pice @brbla: podle tady jednoho je to super vlastnost, dneska testoval hned dvě a nic se nestalo :D

yut
yut
Level 29 Level 29
29. 6. 2016 22:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@autisti-pice @gogo1963: :lol:

yut
yut
Level 29 Level 29
29. 6. 2016 20:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Musim uznat, ze spotreba kolem GTX 1080 je suprova.. :lol:

komplik
komplik
Level 21 Level 21
29. 6. 2016 22:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@yut Jj a těch přesvědčovačů co mi říkali že |TDP není to co spotřeba.

Já vůl jim nevěřil. Ono to skutečně žere víc než udané TDP a to tomu nikdo ještě nezvedá voltáž a netaktuje na 1,5GHz :)

VaxMarkus
VaxMarkus
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 20:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na FHD jasná volba já s tím nemám problém, ale čekal sem víc.

yut
yut
Level 29 Level 29
29. 6. 2016 20:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@VaxMarkus Nechci ti do toho kecat, ale neni lepsi si 2000 priplatit a mit bazarovou kartu 980 Ti po pretoceni s temer dvojnasobnym vykonem, stabilnima ovladacema, apod.?

komplik
komplik
Level 21 Level 21
29. 6. 2016 22:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@yut on dneska ještě někdo bude prodávat 980Ti za 10? Já se chytám za hlavu že jsem ovlivněň hype prodal 980 za 7 tisíc.

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 20:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@VaxMarkus hodit na kartu vodníka Corsair, nebo čekat na AIB ...

brbla
brbla
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 20:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 na kartu za 7.5k davat vodnika od corsairu ? :D to uz ale ponekud meni zamereni karty na masy za par supu, ne ? :D

komplik
komplik
Level 21 Level 21
30. 6. 2016 09:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @brbla: stejně jako lidi co tam už vidí accelero.. a že ho ten prcek potřebuje

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 20:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @brbla: ano

yut
yut
Level 29 Level 29
29. 6. 2016 20:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Uz jste slyseli tu novinu jak to v CF, se spotrebou jak bagr, neda ani GTX 1080?

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 20:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@yut njn, Raja Kokoduri se zase jednou předvedl ...

komplik
komplik
Level 21 Level 21
29. 6. 2016 22:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 No viděl jsem jen jednu recenzi s CF v 6 hrách... A 2x to dalo 1080 o pár procent, jednou asi o 20, v dalších titulech to zas bylo o několik procent méně.

Ale za 300W spotřeby?

nostrom
nostrom
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 20:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Škoda slov, prostě jen další AMD fail, hlavně díky příšernému referenčnímu chlazení. Spousta lidí v mém okolí se na tuto kartu těšilo, prakticky všichni jsou zklamáni a raději počkají co předvede za pár týdnů Nvidia s GTX1060.

yut
yut
Level 29 Level 29
29. 6. 2016 20:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nostrom Neverim, zaryty fanousek AMD nikdy neni zklaman..Ba naopak, raduje se,ze vykon casem muze jeste stoupnout..

wolfdesigner
wolfdesigner
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 20:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nestrašte s tou hlučností pořád.
Dnes jsem testnul RX 480 ( Gigaybte a MSI) a slyšet je, ale je to podobné jako nereferenční 280X, 380X nebo GTX 670/980Ti od Gigabyte, což také nejsou zrovna tiché karty. Na druhou stranu se to dá přežít relativně v pohodě, pokud PC nemáte hned u ucha nebo si na tichosti nezakládáte.
Při požadavku na maximální tichost to není super karta, ale mnohem více mě rušil cvrkot cívek u MSI GTX 1070 Gaming, kterou jsem testoval včera ( jde o to, na co je každý citlivější ), protože mám PC v úrovni hlavy.
Doporučení počkat na nereference není od věci, ale taky budou ze začátku stát asi o cca 1000,- více a Nvidie 1060 sice možná vyjde, ale pak se bude určitě 2 měsíce čekat až budou v obchodech, stejně jako to bylo u 1080/1070.
RX 480 mě zatím lehce zklamaly výkonem, ale to se asi vylepší ovladačema, lepším chlazením-zvýšení frekvencí. Ohledně spotřeby - myslíte, že někdo řeší jestli to má 130 nebo 90W ? Oproti R9 390 to je lambáda.
Situace pro nákup bude nejlepší až bude dostupná GTX 1060, ale to si asi počkáme a trh si s tím stejně poradí a tak co bude lepší, bude taky dražší a naopak.

komplik
komplik
Level 21 Level 21
29. 6. 2016 22:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wolfdesigner Ano jsou to hlučnější karty. 1070/1080 jsou o chlup méně hlučné, ale o dost výkonnější. Jsem vodníkář, ale byl jsem překvapený jak FE chladič dokáže být tichý, hlavně v idlu jsem ho nevnímal

yut
yut
Level 29 Level 29
29. 6. 2016 20:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wolfdesigner Horsi uz je , ze hovada z AMD mohly mit aspon aspon tichou kartu(ktera by s lepsim chlazenim i mene zrala), ale oni tam daji tak odflaknuty chlazeni (pasiv o velikosti 3 krabicek od sirek a bzucak moturek k tomu), aby usetrili par stokorun s vidinou toho, ze AMD fanatik to stejne za osmicku koupi. Tohle je proste fakt kram na urovni karty za 3000, nehlede na to, ze ten design je uz taky trochu za hranou.

nostrom
nostrom
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 20:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@yut To chce ten shit urvat a dát tam nějakej Arctic Accelero, nebo něco, ale to je další litr investice no, navíc pravděpodobná ztráta záruky.

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 20:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@yut taky nechápu, kdyby udělali solidní chlazení a cenu třeba 9 tisíc, bylo by to mnohem lepší, než takhle ...

yut
yut
Level 29 Level 29
29. 6. 2016 20:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@yut @gogo1963: 9tisic akorat tak budou stat nereferencni modely, cele chlazeni od piky znovu a 4x vetsi pasiv :)

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 20:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@yut @yut: jo, Asus dneska jeden oznámil ... podstatně lepší po všech stránkách, akorát ta spotřeba asi nebude 90 Stachch

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 20:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wolfdesigner ve kterém obchodě prodáváte? Trochu trapné ...

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 20:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 jsem zvědavý, kolik z vás "mínuskářů" si poběží tuhle referenci zítra koupit.
Předpokládám, že ani jeden ... pak to hodnocení nechápu ...

nostrom
nostrom
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 20:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @gogo1963: Já, vezmu tři nebo čtyři, Winter is coming.

brbla
brbla
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 20:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @gogo1963: nejak tu frustraci musej ventilovat :D napsat nic moc nemuzou, takze uz jen potichu sedi u pc a minusujou, aby to natrenovali na round 2 az bude internet plnej Vega informaci :)

brbladegene
brbladegene
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 22:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @brbla: Ty jsi nvpako, psát si s tebou je škoda času. Kdo sledoval oficiální zdroje od AMD, tak věděl, co může čekat a kam rx 480 míř. Ty jsi jen "polodebilní" mutant, co si koupil za 20 litrů grafiku, jejíž hodnota půjde po novém roce raketově dolů s příchodem VEGY a skutečného PASCALU. Za 2 roky bude 1080 už šrot, protože HBM už v té době bude standard, moc bych se nedivil, kdyby za rok byly za 10 tisíc k mání karty s výkonem vyšším než gtx 1080.
P. S. Nvpako, mám dost financí, abych si z fleku mohl koupit 2 kousky 1080 do SLI, ale já si ještě počkám na skutečného PASCALA a VEGU.

nostrom
nostrom
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 20:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @brbla: Tak, tak, frustrace AMD fanboys by se dala krájet.

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
30. 6. 2016 04:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @brbladegene: ty se nedivíš ničemu :D ... jak říká DD slint, "vůbec bych nebyl překvapený" ...
...dovolím si pochybovat, když AMD prodává tuto kartu pro masy, tedy pro tebe, za 250 dolarů, pak 2x vatší jádro s příslušenstvím a HBM pamětmi bude stát minimálně 500, píši minimálně ... to v našich konšinách znamená 15-16 tisíc ... na tuhle cenu pak zlevní gtx1080 a silnější Pascal bude stát přes 20k ... takže budeš zase jen čekat a čekat a ofukovat rx480 v CF

brbla
brbla
Level 1 Level 1
30. 6. 2016 00:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @brbladegene: a ty ses co za potrat? jediny co na pct delas je, ze nadavas jako sprosty hovado co vylezlo z naky jeskyne :)

Jestli je tvuj projev reprezentativni vzorek AMD boys, tak se clovek muze jen smat :)

brbladegene
brbladegene
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 22:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @nostrom: Krájet by se dala tvoje debilita. Ty nemysli, protože v tvém případě je to kontraproduktivní, nvpako.

woodydaocas
woodydaocas
Level 1 Level 1
30. 6. 2016 12:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @gogo1963: neuveritelny.. nechcete lidi zacit hrat jednu hru za druhou co vychazi, vsechno teda btw. dx11 a vyzadujici hromadu vykonu ? :)
Misto porad a nonstop a furtpryc :P cekani na neco dalsiho a lepsiho ?

Hrateje ty hru vubec, nebo jenom neco resite porad ? :D

autisti-pice
autisti-pice
Level 1 Level 1
30. 6. 2016 00:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @brbladegene: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

nostrom
nostrom
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 23:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @brbladegene: Přesně o tomhle píši, děkuji za názorný příklad.

woodydaocas
woodydaocas
Level 1 Level 1
30. 6. 2016 13:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @woodydaocas: pisu jak cune, sorry :D

Iwo
Iwo
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 20:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nebo jenom idioti?
---
Spotreba vyborna.
Vykon nad GTX970.
Cena bude super az se obchodnici nazerou, coz AMD neovlivni.
---
Chtel jsem koupit GTX970, ale vadila mi nepritomnost AS (podstatne komponenty DX12), tak jsem pockal na RX480 kvuli spotrebe a bohuzel jeste cekat budu na nereferencni model, ale to jsem vedel uz dopredu, protoze referenci nikdy nekupuju, akorat jsem ocekaval, ze budou treba i nereferencni modely hned, takze jsem zklamanej, ale proste pockam. Kdyz bych mel brat co si v tuhle chvili koupit jineho, tak stejne nic neni. GTX1070 je drazsi a stejne zase nema AS a sice bych dokazal pockat na konkurewncni GTX1060, ale ani ta nebude umet AS, tuhle ficuru NVidia planuje az na dalsi generaci a dalsi rok fakt cekat nebudu, takze prechazim k AMD, snad nebudu litovat, ale dle prvnich recenzi to vypada, ze to bude parada.

woodydaocas
woodydaocas
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 21:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Iwo tedka tu o karkulce prosimte :D
Rekni mi, ve vsi vaznosti, kde jsi to o tech AS cetl. Proste link na to. Kdo ti rekl, ze to je dulezity, kdo ti rekl, ze to potrebujes a je dneska, nebo v dohledne dobe k necemu vubec potreba ?

Dalsi takovej, co naprosto netusi o cem je rec, jen houst, to my mame radi :D

ohmibodfixer
ohmibodfixer
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 23:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@woodydaocas h t t p s://www.youtube.com/watch?v=-LF5M9nlFQs

woodydaocas
woodydaocas
Level 1 Level 1
30. 6. 2016 12:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@woodydaocas @ohmibodfixer: dekuji :))

brbla
brbla
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 21:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Iwo From Tom's Hardware
We skipped long-term overclocking and overvolting tests, since the Radeon RX 480’s power consumption through the PCIe slot jumped to an average of 100W, peaking at 200W. We just didn’t want to do that to our test platform

toto sem jeste nikdy nevidel. ze by odmitli testovat OC verzi ze strachu o ostatni komponenty. GJ AMD :D

btw, v reakcich na launch day dneska AMD zmenilo oficialni specifikaci karty

If it passed internal testing, then something is wrong with their internal testing procedures, on top of this, the damned card consumes 165W average and TODAY they changed the spec from 150w to 110w. If that isn't intentionally deceiving I don't know what is

nostrom
nostrom
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 20:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Iwo Jako že se tu sborově nepěje chvála na AMD RX480, tak jsme podle tebe placení idioti?

brbla
brbla
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 20:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Iwo nvidia samozrejme AS podporuje :D nevytezi z nich maximum jako AMD, to je pravda. ale brute strenght ma dostatecnej :) navic ten vykon krom Hitmana neni nijak uchvatnej v ostatnich DX12 hrach oproti 970/980 :)

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 20:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@brbla teď jsi mě to zkazil, očekával jsem "odborný elaborát" :D :D

woodydaocas
woodydaocas
Level 1 Level 1
30. 6. 2016 12:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@brbla @gogo1963: jo, ted to pokazil :))

brbla
brbla
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 20:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@brbla @gogo1963: co kdo jak? :D

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 20:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@brbla @brbla: záludně jsem ho vyzval :D ale nic, neřeš to

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 20:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Iwo napiš ještě něco o těch "podstatných komponentech DX12", je vidět, že tomu rozumíš, rád bych se přiučil ... :confused:

yut
yut
Level 29 Level 29
29. 6. 2016 20:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 jemu staci ten pocit, ze to bude mit AS, ze to vsude prekona o generaci starsi karta konkurence ho stejne nezajima..To jsou ti AMD fanatici.. pockejte az budou DX 12 hry, pockejte az AMD vyladi ovladace..to budete koukat :-) Jo az to prijde bude tu uz davno generace karet dalsi.

3nec
3nec
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 20:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Četl vůbec někdo tu recenzi, vždyť to jsou teksty z úplně jiné recenze, popis boostu v crysis že dosahuje 1700 je kravina a tím pádem pochybuji i o těch grafech a výsledcích. A teď mě ukamenujte.

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 20:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@3nec já tam vidím 1100 ... kdes viděl 1700? :D

3nec
3nec
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 21:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 Vážně? Jen jsem to napsal a text je pryč. A jak můžeš vědět že jsem červenej když to by můj úplně první příspěvek tady na PCT.

yut
yut
Level 29 Level 29
29. 6. 2016 20:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 Vidi rude, takze az opadne jeho rozjarenost, uvidi to stejne :-)

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
29. 6. 2016 20:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @yut: Nene, v grafech je to v cajku, v textu tam byl ale opravdu zapomenutý popisek z minulé GTX 1080.

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 20:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @Adam Vágner: ajo, no, stane se ...

brbla
brbla
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 20:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@3nec di na tomshardware a anandtech. cisla tady proti tomu jeste vypadaji jako z AMD snu :)

yut
yut
Level 29 Level 29
29. 6. 2016 20:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejak se zasekla ta recenze na AMDDwordu, ac ji slibovali v 18:00..Co tam asi tak Stach tak dlouho kutí a vymysli..

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 21:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@yut nechal udělat benchmarky poddanými, ale výsledky k prdu, tak to musí opakovat, dokud to nebude dle zadání ... počítám až ráno ... v poledne se vymlouval, že mu během testování updatovali hry ... a jiné báchorky

yut
yut
Level 29 Level 29
29. 6. 2016 21:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 Uprimne receno dnesni noc Honzovi prilis nezavidim - az se to na nej sesype v diskuzi pod clankem ma do rana co delat, aby aspon castecne obhajil a vyorodoval pozici AMD RX 480 na trhu..

CNN
CNN
Level 0 Level 0
29. 6. 2016 21:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @yut: Myslim, ze to zvladne. V teste ocakavam tri hry (Hitman, TW:WH a AoS), pretoze zvysok zaujima len par poddplatenych Nviddiotov, co by mali rovno dostat papiere na hlavu. Po prilozeni naslineneho jazyka bude spotreba odhadnuta na 0 wattov (nekopalo to) a umeleckym sluchom sa zisti, ze ventilator generoval zaporne decibely, navyse narozdiel of kvilenia FE melodicky prijemne a navodzujuce pocity extactickej blazenosti :-). Cena je presne taka, ako mala byt a master piss award naprosto zaruceny. Akekolvek vyhrady k comukolvek, bude spam a flam, a ako taky po zasluhe strestany az do tretieho kolena. :-) Kto nas cita, nemoze byt prekvapeny. :-)

brbla
brbla
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 21:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @yut: u toho banovani uvari levy tlaciko mysi :)

woodydaocas
woodydaocas
Level 1 Level 1
30. 6. 2016 12:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @CNN: taj mas lajk :)
I kdyz mne nonstop ted DD sere, tak musim uznat, ze to ma dobre vymysleny :)
Sem tam leta zabanovanej, pac sem se odvazil neco rict, ale i tak se tam stale vracim, protoze je proste zabava sledovat, jak se mota ve svych slibech a "testech podlozenych fakty a realnym merenim" (ktere vychazi jinak, nez vsude jinde na svete) a vsichni sou plni LZI! a jenom by flamovali a to neni zadna diskuze a chytremu napovez atd atd atd.. pobavils mne, dekuji :)

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 21:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @CNN: Hehe. S tým hudobným sluchom to bola celkom sranda keď to prehlásil. Ako vie vďaka nemu odhadnúť hlučnosť grafík. Na to sa len tak nezabúda.

nostrom
nostrom
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 21:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @mareknr: To pozná každý. Je 5 základních úrovní hluku grafické karty:
1. neslyším nic
2. něco slyším
3. HODNĚ slyším
4. řve to jako svině
5. pod/na stole mi právě startuje MIG-21

CNN
CNN
Level 0 Level 0
29. 6. 2016 21:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @mareknr: Inak vazne: K AMD 480 by som nemal prilis vyhrady, az na jednu - tych 90W tahanych z PCIE a 165W celkovo z PCIE + 6pin. Ako... eee, zvlast ak uvazime, ze toto nie je karta do znackovych mainboardov s nadupanymi zdrojmi. To by im to fakt tak strasne predrazilo dat tam jeden poondeny 8 pin?

scootie007
scootie007
Level 41 Level 41
29. 6. 2016 20:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@yut on ju utekal narychlo kupit do czc takze musime trosku pockat :D

nostrom
nostrom
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 20:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@yut Třeba ho konečně jeblo.

brbla
brbla
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 20:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@yut no samy od sebe se ty grafy neupravej ne ? :)

brbla
brbla
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 20:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A tak holt fanousku AMD nezbyva, nez opet cekat... cekat... cekat... cekat a doufat, ze az vyjde Vega, tak to konecne vyjde! :)

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 21:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@brbla koupí AIB za dva týdny, možná dříve ... pokud je prodejci nezabijí cenou ...

komplik
komplik
Level 21 Level 21
29. 6. 2016 22:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 no jenže to zjistí že mega hyper OC 300USD karta u nás bude stát to co 1070 ve Founders Edici a bude na ni scházet 30% výkonu, žrát to bude jako vysluhujíci 390X. Takže to přejde na tu Vegu... pokud na tom bude stejně jako RX480 a připuštěním že to nahradí FuryX, tak to dosáhne akorát na 1080 a přes hyper drahé HBM2 to bude stát stejně, spíše více.

Dyť Pro Duo se může prodávat za 1500 dolarů, je to nejsilnější herní karta, byť reálně ve formě dvou v CF, ale nikde neslyším žádnou chválu ani že by si to někdo kupoval

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
30. 6. 2016 04:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @komplik: taky ji nikdo nemá ... to je lepší koupit 2x furyx vodníka, zbyde na dovolenou a výkon lepší ...

brbla
brbla
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 21:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

btw, kde mame Skavena, FuManchu a vsecky ty ostatni AMD valecniky co se tu vsem realistum smali, nadavali jim a minusovali prvni ligu? :)

misto komentaru tu sypou ty "ninja minusy", co: :)

HWSpeedy
HWSpeedy
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 22:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@brbla Se neboj, ono jim otrne a navic si najdou ty spravne argumenty. Kolektivni praci v garazi urcite na neco prijdou.

scootie007
scootie007
Level 41 Level 41
29. 6. 2016 21:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@brbla Cerveny na dnes vyhlasili medzinarodny den smutku :D

woodydaocas
woodydaocas
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 21:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@scootie007 pobavil :D, +1

Jespi
Jespi
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 21:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak AMD udělalo tu samou chybu jako s generací R9 3x0, kdyby dala na všechny karty cenu -1500kč (-55€) tak je to boží karta, s božím poměrem, která by nakopala NVIDII zadek poměrem cena/výkon.

Jenže to néééééé, AMD zase bude potřebovat oceňovat "kvalitu" za vysoké prachy a zase se budou divit, že všichni kupují zelenou.

Sice mířím o segment víš, takže mě toto moc nezajímá, ale tak nějak tipuju, že s potenciální Vega RX490 / Fury, která bude konkurovat GTX1070, to bude nemlich to saméééééé.

AMD, můžeš si za to samo :wink: :wink:

VaxMarkus
VaxMarkus
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 21:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

NA FHD pecka http://www.guru3d.com/articles-pages/amd-radeon-r9-rx-480-8gb-review,1.html

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 21:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V podstatě se opakuje situace s 980Ti vs 1080... V kontextu výkonostní řady X80 je pokrok zajímavý, ale ve srovnání s o fous vyššími modely toho karta nabízí dost jenom lidem, kteří GPU vytěžují v téměř nonstop provozech, určitě se nepohrnu doporučovat lidem obměnu 390 za 480, i když z testů zde to může vypadat jako bláhové pro toho, kdo nepostřehne informaci o řízení/škrcení spotřeby. Jde o pokrok v mezích zákona. Je moc sympatické, že se nám 8GB paměti teď nabízí zase o něco levněji a nadšenci si s ní můžou za lidovku zablbnout. Je dost sympatický referenční návrh samotné karty (lze z ní udělat jednoslot, vybízí k elegantnímu watercooleru). Co je vskutuku nesympatické, to je referenční provedení chladiče.

Zatím teda pěkná nuda, čekám na entrylevel karty a čekám na HBM high-end, oba výrobci zatím nepředvedli nic, kvůli čemu by vě me začalo hlodat přesvědčení, že musím v nějakém stávajícím pc vyměnit kartu.

komplik
komplik
Level 21 Level 21
30. 6. 2016 09:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute Jj, to mě na 1080 štve. DVI který zabírá slot a násilně ho rvát pryč nebudu, s vodním blokem jsou jinak ty karty krásně teňoučké

Jespi
Jespi
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 21:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute No jestli to s ekvivalentem GTX1070 (A je jedno jestli se bude jmenovat rx490 nebo fury nebo nano) ale ekvivalentem, tím myslím kartou od AMD, která bude stát 14-15k bude tak, že bude mít spotřebu jako GTX1070 +120W, výkon třeba v FHD vyšší než GTX1070, ale v QHD, (který mě zajímá) nižší, bude mít nižší takty pamětí a jádra... tak jako, pápá AMD a poprvé v životě přesedlám na zelenou.
Neřekl bych, že ani jedna firma nepředvedla nic závratného, myslím, že NVIDIA předvedla docela závratné karty, potíž je, že AMD na to reaguje tak, že předvádí nemastné neslané.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 21:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jespi Nesouhlasím - ale je to obecně věc osobních preferencí toho kterého aspektu věci (teď nemyslím značky, ale účelnosti - třeba u tebe rozlišení).

Když koukneš na Fury, tak je efektivitou dost jinde, než Tahiti a ostatní níže položená jádra - myslím, že touhle architektonickou vlastností se bude vyznačovat i Vega - ale teďka věštím z křišťálové koule podobně jako ty.

Nechme se překvapit...

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 21:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jespi @Xcute: Pardon, oprava, neměl jsem na mysli Tahiti, ale pozdější jádra Hawaii.

Jespi
Jespi
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 21:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jespi @Xcute: Tak já se budu rozhodovat čistě nestraně. Nějaká červená / zelená mě nezajímá. Prostě se podívám na zelenou kartu od 14 do 15tis. na červenou kartu za 14-15tis. Podívám se, která nabízí lepší výkon ve hrách v QHD (to je prostě pro mě prim) jako na další se podívám na velikost pamětí, protože ta je zase důležitá pro můj koníček. A radši vezmu jednoznačně 8GB než 4GB, ale určitě vezmu raději 6GB HBM2 než třeba 8GB GDDR5, to všechno budu muset zvážit. A prostě vezmu tu, která mi za peníz 14-15tis. toho nabídne víc.
Jo jo, zatím jsou to všechno spekulace, ale bohužel, to zatím vypadá, že u mě je miska vah spíš nakloněna k GTX 1070 a věta, "ale kdo ví, třeba AMD překvapí" tu byla tooooooooolikrát. Uvidíme, uvidíme.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 22:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jespi @Jespi: 6GB paměti je třeba pro mě málo, je mi málo i 8GB paměti (proto hodnotím novinky Nvidie tak odměřeně) - i když s 8GB už se dá dělat ledasco, ale pořád jsme na úrovni nadšence. Teprve 12-16GB je pro mě jednoznačně k něčemu užitečná kapacita. Teprve tahle kapacita udělá z karty na hry a nadšenecké výtvory profesionální nástroj, z pouhého zobrazovadla výkonné počítadlo. Druhým apsektem je podpora v sw - bývám omezenci obviňován z toho, že jsem AMD fan, ale já prostě tíhnu k opensource, tudíž je má preference prostě víceméně daná.

Jespi
Jespi
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 22:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jespi @Xcute: No kdo ví, třeba v Unreal Enginu (teď mám 4GB) pocítím konečně tu slast mít 8GB, pocítím tu volnost, takže se víc rozjedu a zase mi to bude málo a taky budu frflat, že chci 12GB :lol: :lol: Ale to už je mimo mé finance

shipo
shipo
Level 1 Level 1
30. 6. 2016 06:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jespi @Jespi: V Unrealu si ke slasti nastav proměnou Streaming PoolSize(hra to sama neudělá). :wink:

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 22:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jespi @Jespi: Celou oblast výpočtů přes GPGPU brzdí nízká kapacita pamětí, proto u Nvidie ten přechod z 6ti na 8 beru s určitým znechucením - chci pořádnou paměť, aby se tvůrci softwaru začli výpočty přes GPGPU zabývat v širším/masovějším měřítku.

Jespi
Jespi
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 22:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jespi @Xcute: Je pravda, že prostě pokud člověk ten pc fakt nemá jen na nějaké GTA V, Pinnacle Studio, tak ty nedostatky vidí pořád... pořád vidí věci nahrané v Ramkách, které by měly být v GK... o věcích které počítá CPU a mohlo by GPU ani nemluvím...jenže jo, to si musíme dát 30000 za Titana. To určitě....

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 22:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jespi @Jespi: No právě... Je třeba dostat počítání skrze GPGPU do mainstreamu, ne si ho exkluzivně vydržovat, to se pak nikde nedostaneme...

A přitom na pořadu dne je v mainstreamu 4K rozlišení a my se stále topíme na 12 - 16GB pro fullHD CGI rendering.

Srandista
Srandista
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 21:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na stranke AMD su uz uvedene aj ovladace na 8.1.

http://support.amd.com/en-us/kb-articles/Pages/AMD-Radeon-Software-Crimson-Edition-16.6.2-Release-Notes.aspx

Stejne som ale skor za to, aby sa testovalo vo Windows 10, kedze DX12 hier bude urcite len a len pribudat.

autisti-pice
autisti-pice
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 22:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner pane vagner, no tak, prece byste AMD nevycital takovyto maly prohresek

na necem se prece usetrit muselo (krome toho chladice) :lol:

tyden, dva a ovladace budou pro vsechny, nebojte. padat budou jen jednou za hodinku :lol: :lol: :lol:

komplik
komplik
Level 21 Level 21
30. 6. 2016 09:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @autisti-pice: Ony fakt nejsou drivery pro W8? Fakt?

Nj, tak kdo by kupoval AMD kartu když nemá W10, to na co lákají bez W10 moc nejde.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
29. 6. 2016 21:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Srandista Stahuju je, ale bojím se, že to jen zapomněli vyhodit z release notes. Na rozcestníkové stránce totiž odkaz na Win 8.1 není pořád, jen sedmičky a desítky, a vede to myslím na stejný soubor.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
29. 6. 2016 21:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Srandista Stahuju je, ale bojím se, že to jen zapomněli vyhodit z release notes. Na rozcestníkové stránce totiž odkaz na Win 8.1 není.

Jespi
Jespi
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 21:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner Jo a pane Vágner, když jsem vás tu tak našel, díky KONEČNĚ za novou metodiku. Už vám nebudu ruinovat výplatu těma -30 haléřema... naopak, teď si budete moct díky mě dovolit a snad i Bora Bora...to víte +50haléřů sem +50 haléřů tam :lol: :lol:

obertard
obertard
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 21:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

1080 je len o 50% rychlejsi ale s 300% cenou. To uz asi nevyzera tak lichotivo ?

autisti-pice
autisti-pice
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 22:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@obertard nauc se pocitat a dej si facku, debile :roll:

brbladegene
brbladegene
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 23:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@autisti-pice Nauč se to sám. Už brzy tu skončíš, jsi nejsprostější imbecil, který se tu v poslední době objevil. Opakovaně porušuješ pravidla diskuze.
P.S. K mání jsou i 1080 za cenu okolo 24 tisíc, nvpako.

nostrom
nostrom
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 23:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@autisti-pice @brbladegene: Jako trest za porušení pravidel, bych ho zasypal hromadou rozžhavených RX480.

Mistery
Mistery
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 23:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@autisti-pice @brbladegene: Proc uvest nejlevnejsi 1080 kdyz muzu tu nejdrazsi :D
Ty si blbec :)

brbladegene
brbladegene
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 23:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@autisti-pice @nostrom: Ne, nvpako, stačí, když mu dají ban.

brbladegene
brbladegene
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 23:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@autisti-pice @Mistery: Hledáš blbce? Jdi se podívat do zrcadla, nvpako. Problém je, že ta cena 1080 ještě dost fluktuuje a v shopech, kde ji mají za nejnižší cenu, je často nedostupná. Takže zalez do své NVnory.
P. S. Mysterium je, že jsi se vůbec narodil, když to nejlepší z tvého fotra steklo tvý mámě po stehně, když tě plodil, lopato.

komplik
komplik
Level 21 Level 21
30. 6. 2016 09:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@autisti-pice @brbladegene: Founders Edice nikde nejde nad 23800 (aspoň na seriozních shopech), někde je i níž.

V zahraničí FE koupí člověk za doporučenou cenu vždy minimálně od samotné NVIDIA.

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
30. 6. 2016 04:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@autisti-pice @brbladegene: synku, proč se rozčilovat, když ti chybí informace? Já koupil 1080 i 1070 nereferenci za 18.700 resp. 12.900 dříve, než byla ve všech ostatních obchodech ... jen je potřeba zvednout telefon a taky si kartu objednat ...doba, že budou karty běžně skladem, tady ještě není ...

Mistery
Mistery
Level 1 Level 1
30. 6. 2016 00:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@autisti-pice @brbladegene: Timhle urazis maximalne tak sve spoluzaky na zakladce :) ne nekoho kdo je 2x tak starsi jak ty :))

nostrom
nostrom
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 23:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@autisti-pice @brbladegene: Jsi moc měkkej.

brbladegene
brbladegene
Level 1 Level 1
1. 7. 2016 11:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@autisti-pice @gogo1963: Lol, bavíme se o cenách v českých shopech a ne tom, že ty jsi si ji třeba objednal mimo distribuci, nebo ze zahraničí. V ČR je taky shop, kde si rx 480 můžeš objednat za 7500.
P. S.
Pokud jsi si objednal ze zahraničí, zaplatil jsi clo a DPH?

brbladegene
brbladegene
Level 1 Level 1
1. 7. 2016 11:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@autisti-pice @Mistery: Lol, dvakrát starší a dvakrát blbější. Nechte si své pohádky o gtx 1080 pod 20 tisíc pro sebe. Kolik ta karta stála při vydání, je vidět z grafů na heureka. Srovnáváte ceny právě vydané rx 480 s cenami 1080 v současnosti, při vydání byly ceny 1080 trochu výše.

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
1. 7. 2016 12:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@autisti-pice @brbladegene: ROFL, ano, bavíme se o cenách v českých e-sjopech, karta s plnou 36 měsíční zárukou ... že ty nejsi schopen něco najít neznamená, že to neexistuje ...Plácáš hlouposti a děláš ze sebe šaška ...

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
1. 7. 2016 11:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@autisti-pice @brbladegene: kdo dneska nakupuje na Heurece? Ty? Potěš ... neřeš tyhle karty, není com řešit ... AMD vydala na úvod zmetek a nic na tom nezmění tvoje ataky a urážení ...

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
1. 7. 2016 12:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@autisti-pice @gogo1963: a ano, píšu o plné ceně v našem českém obchodě ...

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
1. 7. 2016 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@autisti-pice @gogo1963: a neber si to osobně, já taky někdy plácám hlouposti a dělám ze sebe šaška :D

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 22:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@obertard O koľko je rýchlejšia Radeon Pro Duo ktorá stojí 5,5x viac - 42 000kč ?

"To uz asi nevyzera tak lichotivo?"

:wink: 8) :oops:

komplik
komplik
Level 21 Level 21
30. 6. 2016 09:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 O ProDuo AMD fanoušci musí mlčet, vytáhnou ji jen když potřebují argumentovat proti tvrzení že NV má nejsilnější kartu. Jinak se k němu nehlásí.

Protože AMD jednoduše není charita a výkon si nechává platit. V tomto případě kompaktnější výkon

brbla
brbla
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 21:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@obertard o 50% je vykonnejsi 1070 :) si pletes krapet :)

obertard
obertard
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 22:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@brbla Nech je aj 70% aby som ulahodil NV fandom ale do 300% je ajtak daleko.
A urcite to neni 100% ako jednoducho konstatuje autor recenzie v minusoch. Fail je to, ze niekto pyta 20litrov za kartu ktora furt nestiha 4K a pre mna je viac zbytocna ako pre vas 480.

komplik
komplik
Level 21 Level 21
29. 6. 2016 22:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@brbla @obertard: Fail je chtít 1500 dolarů za kartu, kterou vlastně nikdo nekupuje - Pro Duo.

1080 se i za těch 21,5 prodává lépe než dříve karty s poloviční cenovkou.

CNN
CNN
Level 0 Level 0
29. 6. 2016 22:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@brbla @obertard: Ludia sa delia na tych, co hraju v 4k a tych, co o tom mudro trusia po webe hovadiny. ;-)

Mistery
Mistery
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 22:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@brbla @obertard: Matika ti moc nejde.Když už se chceš ohánět čísly tak to není 300 ale 250.Chapu pro tebe to už není podstatné, ale víš jak.Když není a dlouho nebude konkurence tak coby nechtěli 20k za ni.

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
30. 6. 2016 04:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@brbla @komplik: a taky je k dostání za 19 ...jen se musí hledat ...

komplik
komplik
Level 21 Level 21
29. 6. 2016 22:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@brbla @CNN: Navíc nikdo nebrání člověku koupit ty 1080 dvě, tam to jde i s ultra detaily na 60FPS. Na jedné při rozumném ubrání detailů se na hratelné FPS člověk dostane.

komplik
komplik
Level 21 Level 21
30. 6. 2016 09:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@brbla @gogo1963: 19 nebo 21 už je fakt poměrně irelevantní. To snad nestojí za snahu hledat. Dyť je to jen 10% rozdílu

CNN
CNN
Level 0 Level 0
29. 6. 2016 23:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@brbla @komplik: Amen. ;-)

woodydaocas
woodydaocas
Level 1 Level 1
30. 6. 2016 13:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@brbla @CNN: what he said :)

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
30. 6. 2016 11:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@brbla @komplik: když máš za ty prachy pomalu dobrý vodní blok, proč nehledat? A pak k ceně, snad nejlepší reklamační podmínky ze všech cs obchodů ...

brbla
brbla
Level 1 Level 1
30. 6. 2016 09:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@brbla @komplik: a 7000 vs 7700 je relevantni ? :D

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 22:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ale čo, brdnem to aj tu:

Ako 100% beriem výkon RX480, porovnávam s R9 380X lebo ju nahradzuje a naviac veľa ľudí si to tak môže porovnať lebo s rozdielom pár percent R9 380X=280X=7970GHz=7970 OC. + Beriem výkon R9 390X, ak v teste nie je tak GTX980 a naviac pre porovnanie výkon GTX1070. Všetko beriem referenčné modely - iba ak sa inak nedá tak OC modely z testu. 1080/1440p, RX480 je do 4k príliš slabá.

https://www.computerbase.de 22hier !!!
1080p:
R9 380X 41%
RX480 100%
RX480 Max 104%
R9 390X 108%
GTX1070 146%

1440p:
RX480 100%
RX480 Max 106%
R9 390X 112%
GTX1070 150%

https://www.techpowerup.com 16hier !!!
1080p:
R9 280X 70%
RX 480 100%
R9 390X 104%
GTX980 110%
GTX1070 150%

1440p:
R9 380X 73%
RX 480 100%
R9 390X 110%
GTX980 109%
GTX1070 153%

http://www.pcgamer.com 15hier !!!
1080p:
R9 380X 75%
RX 480 100%
GTX980 113%
GTX1070 152%

1440p:
R9 380X 76%
RX 480 100%
GTX980 111%
GTX1070 151%

http://www.guru3d.com 14hier !!!
1080p: (13meraní)
R9 380X 73%
RX480 100%
R9 390X 102%
GTX1070 144%

1440p: (14meraní)
R9 380X 75%
RX480 100%
R9 390X 106%
GTX1070 149%

http://www.eurogamer.net 8hier
1080p:
R9 380X 75%
RX 480 100%
R9 390 102%

1440p:
R9 380X 75%
RX 480 100%
R9 390 105%

http://arstechnica.co.uk 7hier
1080p:
RX 480 100%
GTX980 117%
GTX1070 158%

1440p:
RX 480 100%
GTX980 113%
GTX1070 164%

http://www.kitguru.net 7hier
1080p: (6hier)
Sapphire R9 380X 75%*
RX480 100%
Sapphire R9 390X 120%
GTX1070 154%
*(počítané 5 z 6meraní, Dirt Rallye nemajú otestované)

1440p:
Sapphire R9 380X 76%
RX480 100%
Sapphire R9 390X 122%
GTX1070 153%

http://www.pcper.com 7hier
V testoch nemajú ani 390X, ani 980, ani 380X ani GTX1070 takže nepočítam, len kopírujem:
" The Radeon RX 480 is equal to or faster than the GeForce GTX 970"

Ergo: GTX970 pod RX480 pod R9 390X/980

http://www.pcworld.com 4hry/6meraní (4xDX11+2xDX12)
1080p:
Sapphire Nitro 380X 78%
RX480 ref. 100%
MSR R9 390X 100%*

1440p:
Sapphire Nitro 380X 70%
RX480 ref. 100%
MSI R9 390X 106%*
*(počítané 5 z 6meraní, Hitmana v 1080p a DX12 zmeraného nemajú)

http://www.hardocp.com 4hry... ach... a v teste žiadna 980/1070/390X
1080p: (v teste je 380X nie 390)
R9 380X 71%
RX480 100%

1440p: (v teste je 390 nie 380X)
R9 390 101%
RX480 100%

http://www.gamespot.com 4hry (WTF !)
1080p:
RX 480 100%
GTX980 110%
GTX1070 141%

1440p:
RX 480 100%
GTX980 112%
GTX1070 145%

http://www.digitaltrends.com 4hry(hmm...)
1080p:
R9 380X 93%*
GTX970 99%
RX480 100%

1440p:
R9 380X 89%*
GTX970 97%
RX480 100%
*(počítané 3 z 4meraní, Battlefield 4 nemajú otestované)

RX480 naprieč testami je po vynechaní pozitívnych aj negatívnych excesov:
- oproti R9 380X je o +/- 35% výkonnejšia.
- 5 až 10% pod referenčnými R9 390X/980. (O výkone OC980/390X nemôže byť reči)
-náskok GTX1070 je značný, v priemere 50-60% (priveľa aj na 1,6GHz RX480)
http://arstechnica.co.uk: "Good, not great"
PS: spotreba RX480 = spotreba GTX1070 !?!

woodydaocas
woodydaocas
Level 1 Level 1
30. 6. 2016 12:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 diky, pekna prace, jako vzdy

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
30. 6. 2016 16:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@woodydaocas už sa pracuje na ďalších aby mal prehľad 20recenzí...

...to my chýbajú také klasiky ako Tom’s Hardware, tweaktown či techreport...

nehalim
nehalim
Level 16 Level 16
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
29. 6. 2016 22:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 chudaci kmeri budu plakat, a ste ked zacne leto s tym chladicom :D :D

L!po
L!po
Level 1 Level 1
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
29. 6. 2016 22:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

za mě:
výkon: dle očekávání
oc:s dobrým chlazením cca 10%, slabší
cena: pokud spadne pod 7k dobrý, jinač průměr
spotřeba: fail, celkove to dost zere(na to co rikali) a to nemluvim o ignorovani lidi s vice monitorama, kde za rozsirenou plochu zaplatim +33w spotrebou + bude chrchlat vetrak..? to jako vazne?

nostrom
nostrom
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 23:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@L!po Tak to jsi jeden z mála kdo očekával takový výkon. Samozřejmě nikdo normální neočekával, že by si RX480 mohla výkonově byť jen přičichnout k GTX1070, ale výkon na úrovni GTX970 a leckde i pod, je tedy velké zklamání.
Obecně se čekal výkon na úrovni GTX980 nebo lehce nad.
O provozních vlastnostech nemá ani cenu psát, to je jeden velký průšvih, alespoň u reference.

woodydaocas
woodydaocas
Level 1 Level 1
30. 6. 2016 12:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nostrom presne tak. A diky za pripomenuti multimonitor reseni, ktery je naprosto z prdele uz roky, na vsech AMD. Ale at nezeru, doted nema NV fcni hotkey na prepinani z extended modu na 3 monitorech na surround a zpet, jako ma eyefinity, to mne jediny mrzi :/
To je vec, kterou clovek vyuzije urcite vic, i dva monitory jsou dneska celkem dost bezny..

nehalim
nehalim
Level 16 Level 16
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
29. 6. 2016 22:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ohle AMD opravdu pohnojila.

GTX 1070 ma oproti RX480 o 70% lepsi energetickou efektivitu, viz. treba zde:
http://www.techpowerup.com/reviews/AMD/RX_480/25.html

A to je oproti Polaris 10 mnohem vetsi cip, navic ma uz nejake bloky vypnute oproti plne GTX 1080, takze se neda ani mluvit o nejkych extra povedenych kouscich.

Ja to rikal uz pod clankem o novem AS testu ve Futuremarku, ze se AMD vydala spatnou cestou s GCN a AS. A vsichni jste me minusovali. Ted to tady mate, bohuzel, cerne na bilem.

Doufam, ze Vega bude lepsi. Jestli Nvidia nabidne stejnou efektivitu a vykon i u GP106, spadne podil AMD pod 10% :(

HWSpeedy
HWSpeedy
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 23:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nehalim To bych rad vedel, na cem vlastne ukazovali tu spotrebu tusim pod 100W cela sestava nekdy v lednu.

nostrom
nostrom
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 23:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nehalim Musím souhlasit, sice se tlemím na fórech celý den, ale je to vlastně smutné. Vaše bída, naše radost.

brbladegene
brbladegene
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 23:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nostrom Hanba je tak možná ta věc, co máte v hlavě místo mozků, nvpaka. Žádný soudný AMD fanda neočekával, že ta karta bude dosahovat výkonu nových Pascalů, vy si radši jděte připravit lana, až vyjde "skutečný" PASCAL a VEGA, tak hodnota Vašich 1080 půjde hodně dolů. Lol, přes 20 tisíc vyhodit za kartu, která není ani v kategorii skutečných flagships, ačkoliv po novém roce přijde "skutečný" PASCAL může jen skutečný debil.

komplik
komplik
Level 21 Level 21
30. 6. 2016 09:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nostrom @brbladegene: Pokud Vega nabídne FuryX s +30% tak ji rozhodně AMD nebude prodávat za hubičku. A 1080Ti se dá očekávat s 40% nad 1080... Fakt se nebujím že Vega něco změní, zvláště po tom co RX480 přepíše dějiny GPU, NV bude brutálně snižovat ceny.... No.. ona snížila ceny na starých kartách které se kupodivu mohou celkem hrdě té vycházející hvězdičce postavit, natož aby NV snižovala ceny.. Spíš aby je nenavýšila.

CNN
CNN
Level 0 Level 0
29. 6. 2016 23:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nostrom @brbladegene: Az prijde skutocny Pascal, 1080tky rozdame chudine a kupime si ten. Ale ine ma trapi. Kolko nepako ako ty odhaduje - vychadzajuc z efektivity Polarisu - ze taka VEGA o nejakych 40% vykonovo nad tou srackovou 1080 bude v zatazi zrat? ;-) Len tak, hrubym odhadom. ;-)

yut
yut
Level 29 Level 29
29. 6. 2016 23:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nostrom @brbladegene: A kdyz chci vykon na 1440p co mam asi delat? koupit si treba 2x RX 480 za 16k s 300W sptrebou a mit vykon pod GTX 1070 se vsema nevyhodama CF? Jeste se obavam,ze se ta vrchni karta upece neo uleti vetrak.

woodydaocas
woodydaocas
Level 1 Level 1
30. 6. 2016 12:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nostrom @yut: presne tak. A to si predstav, ze treba "novejsi" (taky z loni..) Ark, na obycejny fullHD nerozjede na max ani 1080ka :)
Hry nejsou optimalizovany, early access tri roky a podobny triky, co ma ale clovek delat, kdyz chce hrat a chce hrat krasne, potichu, s nizsi spotrebou.. ( uprimne, kdo potrebuje tedka, dneska, pritapet na koule ? : ) Ja ne .. :P )

brbla
brbla
Level 1 Level 1
30. 6. 2016 00:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nostrom @CNN: tak circa pulku temelinu, give or take :)

Btw nervalo nahodou amd ze vega bude cilit na 1070? :)

nostrom
nostrom
Level 1 Level 1
30. 6. 2016 00:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nostrom @CNN: Ten 1kW zdroj je docela dobrá investice.

brbladegene
brbladegene
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 23:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nostrom @CNN: Nemám v prdeli křišťálovou kouli a nikdy jsem si nemyslel, že rx 480 bude "zabíjákemn" nového Pascal. Počkám si až se vyjádří oficiální zdroje od AMD, spekulace a podvrhy z nějakých pseudozdrojů mne nezajímají.

P. S. Pochybuji, že většina lidí, která si teď koupila 1080, bude postupovat jako ty.

CNN
CNN
Level 0 Level 0
30. 6. 2016 00:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nostrom @brbladegene: Vies, kto je najvacsie pako a zufalec? ;-) Ten, koho trapi, ze jeho karta klesla na cene, pripadne nie je viac najvykonnejsia, miesto toho aby proste riesil, ci mu poskytuje a bude poskytovat to, co chce a potrebuje. Je to nieco podobne, ako mudrosti typu "auto uz po vyjazde z predajne straca 30% ceny". Hovadina. Je to stale to same uplne nove auto, co si chcel, pretoze ho len tazko budes hned po vyjazde chciet predavat. ;-) No a s GPU je to to same. Prichodom VEGA sa vykon Gtx1080 nezmeni a hry ti pojdu presne tak isto, ako predtym. Vazne. ;-)

Reklama
Reklama