Zpět na článek

Diskuze: AMD Ryzen 7 2700X: Zen vyšponován na maximum

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
20. 4. 2018 06:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to ze je zlOBR proflaktnuty projevem vrele lasky k AMD a odrazi se to tak v jeho velmi "objektivnich" zaverech je kazdemu jasne ale co mne doopravdy zarazi ze jsou tu dva ruzni recenzenti kteri se nejen rozchazeji se svymi zavery ale i orientacni cenou stejneho produktu (nekdo je asi orientovany uplne mimo ...) tady to vypada ze nekdo umyslne uvadi zavadejici az lzive informace nj dvoji metr je dvoji metr ;)
hlavne udelat clickbait titulek a muze zacit poradny flame v diskuzi ... cim dal tim vice plati PCTUNING = zumpa

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 08:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox Krom jedné narážky na Stacha nevidím v článku nic závadného.
Je to dobrá recenze. A díky za ní.

Pavel1982
Pavel1982
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 07:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox Souhlasim s koncem..

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
20. 4. 2018 08:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox Většina Ryzenů 7 2700X má v obchodech aktuálně cenu v rozmezí 8300–9200 korun. Zdeněk tu recenzi měl hotovou už někdy v pondělí, druhá se dodělávala teprve včera, tak je u ní možná o něco aktuálnější cena. Proto je to "orientační cena". Každopádně jde o rozdíl tři stovky u procesoru za osm a půl tisíce.
A ne, nemám pocit, že by se hodnocení 2700X nějak výrazně lišilo.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 10:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner Nu tak třeba při jinak vcelku pěkném popisu konektivity se řekněme "seknul", že z DMI 3.0 (32GTs) vykouzlí zázrakem 24x PCI-E 3.0 (192GTs) - dokáže pobavit.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
20. 4. 2018 08:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner at koukam jak koukam tak i na nejcasteji vyuzivanych eshopech se ta cena od pondeli moc nepohla :) a graf na heurece taky naznacuje neco jineho a ten rozdil je skoro 400,- u nejvyhodnejsich nabidek ;) tu cenu nasadil zrejme proto aby si mohl zarucit pravdivost jednoho z minusu ..ale kazdy si pomaha ke sve pravde jinou cestou

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
21. 4. 2018 00:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @blackbox: Pokud tě u CPU žerou 400 CZK, tak tohle asi nebude CPU pro tebe.

Doporučuju nějakej second-hand Atom.

amddebils
amddebils
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 10:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @blackbox: Adam ma pravdu, u CPU za 8k+ par stovek nehra roli. amDDebilum jako ty bude ale vadit kazda koruna navyse uvedena v ORIENTACNI cene a bude to brat jako ocernovani AMD.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
21. 4. 2018 01:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Daemonius: Ocividne jsi to nepochopil nejde mi o par stovek ale o o dlouhodobe zavadejici a zaujaty obsah recenzi konkretniho pisalka a očividné s tim ma problem vyjma hlavniho redaktora mnohem vice ctenaru ...
Mimochedem abych te uklidnil a vyvratil tvuj trapny vypad. Tak vlastnim pomerne vykonny stroj intel+nv s nekolika terovym ssd polem ..

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @amddebils: Paciente a nenapada te, ze za 500-700kc si koupis 2 Noctua vetraky do Case a nebo si priplatis za kvalitnejsi chladic?
Byvalo dobrym zvykem brat jako takovy etalon ceny v czc..kde je rozdil dneska 700kc

Crha
Crha
Level 1 Level 1
21. 4. 2018 07:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @blackbox: No a že tě nesere Stachuj? Proč jemu do diskuze nenapíšeš že je zaujatej? :roll:

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
21. 4. 2018 09:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Crha: Protoze tam nemam ucet a ani tam nechodim ..staci ti ma odpoved? A soucasna situace me docela mrzi protoze to kazi i ostatnim autorum ...

zorrrro
zorrrro
Level 1 Level 1
21. 4. 2018 10:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Crha: Takze zaujatost niekde kde nikdo nechodi ti vadi, zaujatost tu, kde chodia onrmalny ludia ti nevadi, niekedy sa sam seba pytam, ako toto moze mat volebne pravo??????

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
21. 4. 2018 11:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @zorrrro: Mne to prijde zorro, ze jsi se nejspis probudil z dlouholeteho spanku...
Proc by nekdo nemohl kritizovat Obrmajera, ktery je tak proflaknuty, ze vic se proflaknout snad uz ani nejde. To ze je par jedincu, kteri mu to zerou..to je kazdeho volba. Ja ho taky zral az do momentu, kdy mu nevadilo dat do obehu falesne testy a pak se tomu jeste na svem blokysku vysmival. Pak mi to teprve doslo. Tohle neni redaktor, tohle je pacient.
A Vy mate volebni pravo? ;)

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
21. 4. 2018 10:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @zorrrro: Meles s prominutim blbosti...nic takoveho netvrdim a navic to ani logicky nemohu posoudit kdyz tam nechodim ...ani nemohu posoudit jestli mate pravdu jen na zaklade vasi podjatosti vuci jedne ci druhe znacce...

zorrrro
zorrrro
Level 1 Level 1
29. 4. 2018 20:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @blackbox: Takze som reagoval na Crhu, nikdo nepochopil nevadi....

Crha
Crha
Level 1 Level 1
21. 4. 2018 13:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @tombomino: Mě jde o to ty volební právo o to proč nadáváte na Obermaiera za zaujatost a nenadáváte na Stachuje za zaujatost?
odpovím si sám, protože jste AMD trolové, kdokoliv cekne o intelu nebo nvidii je podle vás hňup a ten kdo chválí AMD je king. Nic víc nic míň v tom není, jen ubohost a fandovská zaslepenost. 8)

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
21. 4. 2018 13:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Crha: protoze diskutejeme pod jeho vyplodem ? vidis tu clanek od Stachuje ? :D
takze dle dve logiky bych pod clankem ktery vyplodil zlObr mel nadavat na Stachuje a adorovat zlObra ? :D uzasna logika ....

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
21. 4. 2018 13:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Crha: Hele Crha, prekdpokladam, ze vis, na jakych strankach se nachazis a kdo je autorem recenze. Pokud by jsi si nahodnou myslel, ze se nachazisi na DDworlu, tak se anchcazis na strankach PCtuningu a autorem recenze je znama figurka ceske PC sceny Obrmjaer.
Staci ti to jako odpoved a nebo zopakujes svoji otazku znovu, protoze ji nepochopis?

Crha
Crha
Level 1 Level 1
21. 4. 2018 20:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @blackbox: Mě šlo o to, že jste se sami postavili do role zaujatobíjce, přitom jsem Vás nikdy nikde neviděl nadávat na Stahcuje že je neobjektivní. Takže Vaše narážky na Obermaiera jsou jen jednostrané a je jedno jestli by ot byl Obrmaier nebo kdokoliv jiný, protože AMD. :wink:

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
21. 4. 2018 20:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Crha: A proc bych mel na neho nadavat. Ja normalne nenadavam ani na Obrmajera nekde jinde nez tady, s vyjimkou toho, ze ho nekdo jiny zmini a na nejmenovany web bezne ani nechodim, ucet jsem tam nikdy nemel. To ze ty a spousta dalsich jste tam dostali banana, to je vase starost. Ja bych ho tam asi dostal taky :D
Je tak tezke pochopit, ze nekdo treba nema duvod?

Crha
Crha
Level 1 Level 1
22. 4. 2018 12:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @tombomino: Promiň nemůžu souhlasit, mé se vztahovalo k blackboxovi: [quote=blackobx]Ocividne jsi to nepochopil nejde mi o par stovek ale o o dlouhodobe zavadejici a zaujaty obsah recenzi konkretniho pisalka [/quote]
Takže pokud tad ybrečí, měl by brečet i na Stachuje.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
22. 4. 2018 20:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Crha: opet pro nechapaveho CRHU udelame repete
az budu cist lzivou recenzi Stachuje a budu mit prilezitost se vyjadrit tak se neboj ze bych to neudelal ;) bohuzel nejsem buh abych mohl sledovat debaty napric celym internetem a potirat bezpravi i kdyz si to asi moc prejes ;) ale tam kde je neco hodne spatne navic s ocividnym umyslem tak si to proste ten komentar zaslouzi ;) ze je nekdo bezpaterni a ma potrebu takove konani obhajovat a znehodocovat vyroky lidi kterym se takove jednani nelibi tak prosim je to ciste tva soukroma vec a jde ciste o tve svedomi ;)

Crha
Crha
Level 1 Level 1
23. 4. 2018 10:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @blackbox: Napříč internetem nemusíš, stačí na DD webe. Ale tam bys dostal po čuni, tady po čuni nedostaneš tak se tady realizuješ co?
A jako třešínku na dortu se zeptám: "Kolik recenzí jsi uveřejnil ty sám?"
No řekni... kolik, jaké to jsou ať si můžu počíst nestranné a objektivní články. Nesnaž se prosímtě, číst o tom jak super je AMD si můžu i na diit.

snajprik
snajprik
Level 1 Level 1
23. 4. 2018 13:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Crha: Obr či Stach majú skoro rovnaké výsledky testov, jediný problém je popis, kde jeden vidí poloplny pohár druhý ho vidí poloprazdny, ale nič to nemení že test je rovnaky

Paxan
Paxan
Level 1 Level 1
26. 4. 2018 20:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @snajprik: Musím se zastat blackboxe, kdykoliv na PCT čtu recenze od Obra, tak nepotřebuji číst jméno, stačí přečíst 1. odstavec a už mě je jasný kdo to napsal. To bohužel pak moc neukazuje na objektivitu, kdy má stále stejnou rétoriku, mám pocit, že ať se stane cokoliv, tak prostě Intel+NV rulezz

Jako, když v rezenci na Ryzen používal staré verze, které očividně nedokázali vůbec nebo částečně využít potenciál procesorů, což se dalo jednoduše zjistit díky recenzím z jiných webů, kde byly aktuální verze a i o 100% jiné výsledky, to je spíš smutné, než vtipné, pak to vyzní, že to tu je "jedna baba povídala"

xfce4
xfce4
Level 6 Level 6
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
30. 4. 2018 22:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Paxan: hm práveže DD priznal ze 2000 ryzen je pre taktovaný procesor co berie nárast spotreby a to uviedol aj Obre .Na DD som mal auru 100 a nedal mi ju ten blbec co to vlasti ale iný ale na 0 ju dal on lebo si to zmyslel !! Kde by ste mohli písať na DD slobodne ako tu? Na DD ? ozaj skúste to! Najvyšší model je vytiahnutý kam to len ide z nárastom spotreby to je fakt

ryohazuki007
ryohazuki007
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 07:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

obr-bobr :idea: :P

taita
taita
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 07:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chápu, že milovníkům AMD se nelíbí závěry, ale ono stačí vzít holá fakta. Výkon na takt se nezměnil, frekvence moc nevyrostla a spotřeba naopak vyrostla dost, protože se ždíme na maximum.
Špatná zpráva je to i pro budoucnost Threadripperů a Epyců. Jelikož ty jsou limitovány spíše spotřebou, než frekvencí, nepřinese u nich nový výrobní proces vůbec nic.
Musíme si tedy počkat, jak bude vypadat 7nm budoucnost.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 12:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@taita Ty se opravdu se v tom svem mysleni neposunes ani o milimetr co?
Rozdil ve vykonu v aplikacich az 25% oproti predchozi generaci je ti malo? Zadna spatna zprava neni. Akorat sam nerozumis vecem, aby jsi je dokazal ocenit
:)

kapa
kapa
Level 25 Level 25
20. 4. 2018 08:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@taita :wink: Kukni nejaky normalny test [url]https://www.anandtech.com/show/12625/amd-second-generation-ryzen-7-2700x-2700-ryzen-5-2600x-2600/15[/url]

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 4. 2018 09:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kapa Tento "normalni test" je na podnet ctenaru samotnymi autory revidovan, protoze neni v souladu s drtivou vetsinou relevantnich recenzi.

neo029
neo029
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 07:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@taita hmm asi takto.. dnes nam AMD nabizi 8C/16T za 322€... pred pouhymi 2 roky nam konkurence nabizela 8C/16T za 1050€ :D .. takze asi tak... :wink:

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 08:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neo029 A proto jsme všichni rádi, že je na trhu CPU konkurence, jinak by stagnoval vývoj i ceny. :!:

taita
taita
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 08:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neo029 Asi máte problém s chápáním. Co bylo před dvěma roky není podstatné. Jde o to, co přinesl Ryzen 2 proti původnímu Ryzenu.

temporal
temporal
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 18:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neo029 @oldass: Presne tak,,len niektorí jedinci toto akosi nedokažu vstrebať do svojich hlavičiek.Doteraz by sme tu mali 4 core Itel ako mainstream :roll:

neo029
neo029
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 07:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

cekal nekdo od autora neco jineho ?! :D ... btw "celkem vysokých, průměrných 75 °C...když navíc zohledním, že chladím vodou" ... znamejsi zahranicni web se pri plnem zatizeni a s dodanym vzduch chladicem dostal na max. hodnotu 83°C ?! :wink:

TMX
TMX
Level 1 Level 1
21. 4. 2018 11:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neo029 Nebo též ve zhodnocení: "můj AiO vodní okruh se dostával na hodnoty těsně pod 80 °C"
Já se zase na jiném zahraničním dočetl o maximálních 84°C s box chladičem...

Krom toho má 2700X offset temp +10°C

temporal
temporal
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 18:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neo029 normalna teplota

Pavel1982
Pavel1982
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 07:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A

kapa
kapa
Level 25 Level 25
20. 4. 2018 08:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Troska lepsi test na hry :wink: najdete na [url]https://www.anandtech.com/show/12625/amd-second-generation-ryzen-7-2700x-2700-ryzen-5-2600x-2600/15[/url] :wink:

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
20. 4. 2018 08:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kapa Ten, co se tam v diskuzi řeší, co zprasili, že to vyšlo úplně jinak než všem ostatním webům včetně těch, co mají záplaty na meltdown/spectre a sami tam mají v textu uvedené "Update: A number of comments have noted that some of our gaming numbers are different to other publications. To clarify, we used the latest ASUS 0508 BIOS (on X470), full Windows RS3 + updates, Spectre/Meltdown patches, and updated gaming titles. We are reviewing the data."

Mně se ty výsledky na Anandu prostě nezdají. Už jen proto, že tam mají u 2700X ve hrách někde i o čtvrtinu vyšší výkon proti 1800X.

Usm82
Usm82
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 12:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner pane Vágner, jste si jist, že ten Obrmaierův test je tedy správně, že opravdu použil všechny updaty jako to zmiňuje anandtech??? Pokud nepoužil, pak si ten test může nacpat víte kam :D

kapa
kapa
Level 25 Level 25
20. 4. 2018 08:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner Len aby to nevyslo este lepsie pre AMD, vela recenzii prave u Intel zostav nema vsetky patche pre meltdown/spectre....

kokrhanek
kokrhanek
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 08:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Celý článek je nesmysl, vzali jste hodnoty intelu před záplatou biosu Meltdown a Spectre, viděl jsem již testy od kvalitních zahraničních webů a např Far Cry 5 na GTX 1080ti ve 4k i ve FULLHD DX11!! má FPS vyšší Ryzen jak 8700K a to jak maximální tak v percentilu 97%, dokonce i minimalní FPS sou vyšší, takže toto je opět účelový test pro intel na míru. Doporučuji Linustechtips, Tomshardware, nejmenovany web.cz , kde jsou opravdu reálné a aktuální testy.

madPav3L
madPav3L
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 16:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kokrhanek Podíval jsem se tedy na ten Vámi doporučovaný Linustechtips a hle, 8700K je ve Far Cry 5 o 22% před Ryzenem 2700X viz [url]https://i.imgur.com/0wZYzPr.jpg[/url], takže si ty sračky zase někam odneste.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 19:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@madPav3L 22% je porad malo. To chce poradny rozdil..7820X lepe 7900X vodnik za 10k, pretocit na 5Ghz a dostanes mozna i 30%+
mrk mrk mrk ;)
ps: detaily, ze na jinych webech dostanes jiny vysledek, ktery treba bude ani ne 10%, to ze staci rychlejsi pameti, a budes mit misto 22%, treba 10% nebo jina lokace, atd...premyslej ;)

madPav3L
madPav3L
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 19:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@madPav3L @tombomino: Mně nemusíš říkat jak to je... Já se v HW vyznám a vím co potřebuji.
Já jen upozorňoval na tu hovadinu co kokrhanek psal, že Ryzen je nad 8700K ve FarCry 5.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 19:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@madPav3L @madPav3L: Dobry beru :) Asi by to bylo prkvapive, kdyby bylo..

mike99
mike99
Level 1 Level 1
23. 4. 2018 08:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@madPav3L @tombomino: Klasický tombomino, jak ho známe. Nejdřív vyprskne jedovatou slinu a když ho dotyčný usměrní, milostivě ho vezme na vědomí. Takový diskuzní Obr.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
23. 4. 2018 09:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@madPav3L @mike99: jestli to neco vadi dal, klidne se sver...

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
23. 4. 2018 09:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@madPav3L @mike99: Nepovidej, co tam jeste mas.. za to tvuj komentar je uplne bez jedovatych slin :))
Klasicky troubelin co si nevidi na spicku nosu..

Crha
Crha
Level 1 Level 1
23. 4. 2018 10:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@madPav3L @tombomino: Hoši děkujem!!! Jen tak dál, nebojte se těch AMD trollů. S chutí do nich :!: Do ulhanců.

amddebils
amddebils
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 11:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kokrhanek Jesli "nejmenovany web.cz" byl odkaz na DDzumpu, tak jsi zdegradoval sam sebe na amDDebila a cely tvuj prispevek musi byt trolling. Ten web totiz rozhodne nema "opravdu reálné a aktuální testy".

kokrhanek
kokrhanek
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 12:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@amddebils Soudě dle tvého vyjadřování jsi na 100% deb*l ty, tedy majitel i7 nebo i5 :D:D:D a tvoje EGO to nepobírá :D:D

amddebils
amddebils
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 12:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@amddebils @kokrhanek: A jeje, dotkl jsem se citliveho mista amDDebila a fanouska DDzumpy. Je uplne fuk co mam za CPU. Jesli tvrdis ze DDebilworld ma objektivni testy a odkazujes na zahranicni weby, na kterych jsou vysledky vesmes stejne jak na PCT... Tak jsi proste prisel ventilovat nenavist k Obrovi bez precteni clanku. jsi amDDebil a tecka.

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 4. 2018 09:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kokrhanek Zaplaty meltdown a spectre byly siroce testovany a jejich vliv na herni vykon je do 5%.

Obe redakce vcetne spectre v2:

[url]https://www.gamersnexus.net/hwreviews/3287-amd-r7-2700-and-2700x-review-game-streaming-cpu-benchmarks-memory/page-3[/url]

[url]https://www.computerbase.de/2018-04/amd-ryzen-2000-test/4/#diagramm-far-cry-5-1920-1080[/url]

ToxicTears
ToxicTears
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 08:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevím jak vy, ale já jsem si to takhle nějak představoval a líbí se mi nová 2700x. Sám mám 1700 a jsem s ní spokojen. Tuhle druhou generaci beru jako solidní pozitivum. Jedna že přesně po roce vyšel "refresh" a zase jsme o kus dále a to je jedině dobře. Jsem realista, takže i tak se na to musím koukat. Na jednu stranu pár odpůrců řekne, že to není posun, že je to špatný, že takhle nevypadá druhá generace a blá blá. A co tady měl intel a jeho posun 2. genu vs 6. genu? Když se na to kouknu obecně, tak refresh (druhý gen), je přesně to, jak by měl vypadat HW po "vylepšení". 2700X je toho důkazem a shrneme si fakta. Zaprvé pro mě jako uživatele je to tak, že za stejnou cenu z první generace si mohu koupit druhou generaci. Nemusím platit příplatek za druhý gen. hned to teda mohu brát jako, že za stejný peníze dostanu lepší produkt. To beru. Vyšší takty se vždycky hodí a je to přesně to, co dělá výkon u druhé generace. První generaci přetaktujete a musíte to ladit. U druhé to beru tak, že taktovat nemusím, protože to tenhle procák a politika AMD udělá za mě. Jako koncovému uživateli, který nechce trávit hodiny nad laděním každého Hz, je to ideální stav. To že se ochudím o ten dobrý pocit, že jsem něco přetaktoval, si klidně nechám zajít. Protože tady vím, že dostanu frekvenci solidnější, než křemíkovou loterii v první generaci. Berte tohle všechno v uvozovkách. Samozřejmě, že vlezete do biosu a naladíte frekvenci pro všechny jádra a budete ladit. I já bych si to zkusil, neříkám že ne. Ale 1700 mám na základním taktu a nemám potřebu dávat vyšší, na mě to má výkon až až a nemám s tím problém. Druhá věc je, že k vyšší frekvenci dostanete biosem lepší podporu ram, takže se dostáváme nad 3200 a jak víme, Ryzen papá ramky moc rád. Takže nějaký ten výkon navíc opět. I když samozřejmě reálně pár procent, někde procento. Nevadí, příjemný pocit, že to tam je. Třetí pozitivum je, že cache dostal boost na který se nadávalo v prvním genu. Latence blá blá. U druhýho genu jsou lepší a opět výkon navíc. Pak ještě dostanete solidní box chladič s RGB. Jako zadarmo a docela i kvalitně? V pořádku a jedině dobře. U konkurence hned musíte lovit chladič a pak cena platformy jde nahoru. A jak se říká, každá koruna dobrá a kdo chce, tak si stejně koupí pořádný monstrum ať v podobě velkého pasivu, AiO nebo custom vodníku. U skládání pc jsem měl dobrý pocit, že box chladič u ryzenu je dostačující a ušetřený peníz jsem hned mohl vrazit do lepšího SSD. To chcete. Takže za mě je refresh pozitivní produktem. AMD vzalo feedback za poslední rok a kritické místa odstranila. Vyšší frekvence, lepší cache, lepší latence, lepší podpora ram a vylepšený boost. Za mě hodně dobrá práce. Nemám k tomu co vytknout. Za stejný peníze dostanu lepší produkt a to jako zákazník chcete. Takže nemusíte řešit jestli u nového PC koupit starou řadu nebo novou dražší o třeba 3 litry. Ne. U amd prostě vezmete to nejnovější, to nejlepší a hlouběji do kapsy nemáte. Budu se opakovat, ale jako koncovému zákazníkovi se to líbí a beru to všemi deseti. A pokud mi nějaký intelák řekne, že je to slabý, že takhle nemá nevypadat další generace, tak si budu klepat na čelo a raději bez komentáře. Měl jsem přes 6 let 2500K a neměl jsem důvod přecházet na vyšší řadu procesorů, až do doby Ryzenu a věřte, mít přes 6 let jednu platformu a s tím pocitem, že nemá cenu kvůli pár procentům kupovat úplně novou platformu, tak Ryzen je příjemná změna a kdo říká, že to s intelem vůbec nepohlo, tak by se měl lépe rozhlídnout. Nebýt AMD, tak jsme za tuhle cenu pořád na 4 jádrech.

taita
taita
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 09:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ToxicTears O tom to ale je. Tahle nová generace je jen kosmetickou změnou. Kdo chtěl Ryzen, už do něj šel, kdo má Ryzen, nemá důvod k upgradu.
Firma AMD potřebuje prodávat. A pokud se jí nedařilo prodávat dostatečné množství procesorů před rokem, kdy konkurenci neměla (Intel spinkal na vavřínech), tak dneska už není moc důvodu, proč by se to mělo změnit.
Já mám tu i5 2500K pořád. Pokud by mi během posledního roku umřela (spíš deska než procák), velmi pravděpodobně bych vzal Ryzen 5 1600. Jenže dneska je Intel jinde. Konečně uvedl levné desky, takže bych pravděpodobně skončil u i5 8400. A na tom Ryzen 5 2600 nic nezmění. Dneska už si vážím víc ticha a nízké spotřeby, než pár procent výkonu navíc.
Takže ano, děkujme AMD, že před rokem s Ryzenem přišla. Jen nečekejme, že jí Ryzen 2 finančně nějak spasí, když ji nespasila 1. verze.

b00n
b00n
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 12:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@taita Co to meleš? Vždyť amd prodalo víc cpu než Intel.

taita
taita
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 18:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@taita @b00n: Ani jedna společnost nezveřejňuje, kolik CPU prodala. Zveřejňují však tržby. A pokud by platilo, že AMD prodala víc procesorů, než Intel, muselo by zároveň platit, že je prodala za průměrnou cenu asi 10x menší, než za kolik v průměru prodával procesory Intel. A tomu asi nevěříte ani vy.

ch3vr0n
ch3vr0n
Level 13 Level 13
20. 4. 2018 16:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@taita @b00n: Intel now stands at 58% CPU sold per month share while AMD’s CPU managed to fall around 42%

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
20. 4. 2018 19:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@taita @taita: tak nejvetsi stabilni zakazky maji diky velkym vyrobcum HP, Dell, Lenovo, Acer atd. atd. a to si troufnu rici ze Intel vede(drti AMD) ... to ze se obcas objevi Ryzen(PRO) nebo predesla generace v nejakem NTB nebo Desktopu apod. nezachrani prodeje (ale verim ze prodeje jednotlivcum do vlastnich sestav v nekterych regionech mohou byt pomerne vysoke protoze se opravdu povedli jen velkovyrobci jeste dostatecne nezareagovali ani nemaji poradne portofilio modelu WS/desktopu a pripravenou podporu pro AMD produkty takze to bude jeste dlouho trvat jestli je tam vubec nejaka vetsi vule jit do takoveho rizika a zvysenych nakladu)

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 19:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@taita @taita: Intel samozrejme jako celek proda nasobne vice CPU nez AMD. Tady ty udaje s tykali prodeje desktopu na kramech a byla to mnoha letech vela zmena a uspech pro AMD, ktere jim pomohlo se i vyhrabat z cervenych cisel do plusu..

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 19:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@taita @blackbox: Je to jak pises. Trh ma jednak svoji setrvacnost, jednak Intel ma uricte i vyrobce nejak trochu zahackovane, takze to bude chtit dost casu a hlavne stale dobre produkty AMD jako je treba tento.

KwazzyGT
KwazzyGT
Level 1 Level 1
21. 4. 2018 02:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@taita @tombomino: No nemyslím, že by tento byt dobrý produkt. Já bych to ani jako produkt nebral. Update. Něco jako jahody s hráškem šlehačky. Ani to nepocítite, ale je z toho radost.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
21. 4. 2018 11:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@taita @KwazzyGT: Pokud tohle neni dobry 'produkt', tak jak nazvete druhou a teti iteraci Skylake aka Kaby a Coffe..kde krome navyseni frekvenci, a pridani 2 jader se nic nezmenilo a jako finale se pro kazdy z nich jeste musi pouzit nova deska? :)
Tomuhle se treba rika i 'delat si ze zakaznika legraci', ale pokud je tam to spravne logo, tak to urcite nevadi ;)

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
21. 4. 2018 10:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@taita @KwazzyGT: Za prve si zjisti co je a neni produkt ocividne mas vedomostni mezery ..
A za druhe radeji male mnozstvi slehacky = rozumej neco co tam patri nez zubni pastu sedivku ;) taky to jde sice pozrit ale uz to neni jaksi ono

hadas
hadas
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 08:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen se zeptám kdo mi tady proplati ty automaticky přehrávané reklamy? Data bohužel nejsou zdarma.

temporal
temporal
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 18:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hadas Možeš prejst na konkurenčne weby ktore su aj tak menej zaujate proti AMD.Vyriešene :idea:

JoeBlack
JoeBlack
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 08:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hadas Tak kdo mi tady proplatí ten čas ztracený čtením tohoto blbého příspěvku?
Čas jsou peníze a blbé dotazy zdraví také nepřidají!
:roll:

Kocour33
Kocour33
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 08:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je mi zas drama. Buďme rádi, že máme na CPU trhu konečně pořádnou konkurenci. Co se týče hraní, je absolutně jedno, co si kdo koupí, tak nějak dle vkusu každého soudruha, protože i 7700k je pořád na špičce v testech a nemám žádný důvod ho měnit, bude ještě trvat, než hry začnou pořádně využívat více jader. Mimochodem u konkurence popisovaná situace, kdy při hraní děláte X věcí najednou, no nevím, můj případ to rozhodně není :D

temporal
temporal
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 18:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kocour33 Intel "FANS" akosi velmi trápi ten dobrý výkon Ryzenu :lol:

temporal
temporal
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 18:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@temporal YES,,,,,,,, konečne

Crha
Crha
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 19:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@temporal @temporal: Kde? Mě hřeje u srdce IceLake 8)

temporal
temporal
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 20:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@temporal @Crha: A vraj Ryzen hreje a topí .... :lol:

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 09:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kocour33 Více jader neumí využívat většina programů, včetně produktů Adobe apod.. Stačí mít složitější kompozice, dělat složitější činnosti a nevytížíte všechna jádra.
Není to tedy problém her jak tvrdí ve své propagandě např. Stach.

Recenzentům se skvěle testuje pomocí benchmarků a výrobcům CPU jsou výbornou vizitkou, ale s realitou toho moc společného nemají.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 12:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel V Adobe CC to pridalo az 25% navrch, alespon podle techto testu.
https://www.tomshardware.com/reviews/amd-ryzen-7-2700x-review,5571-9.html
Pokud je vezmu v uvahu co se da z tech grafu vycist, tak z praktickeho hlediska je ted rozdil zanedbatelny. Naopak, si muze Ryzenem polepsit, diky jeho silnejsimu MT, pokud mu bezi na pozadi jeste nejake batchove zpracovani uloh, jako napr. rendering, nebo hromadne transformace a do toho dela neco tady.

petrik_fm
petrik_fm
Level 17 Level 17
20. 4. 2018 08:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja sa po pravde nestotožňujem s názormi, že ide znova o neobjektívny článok. Áno, Zdenkove niektoré vyjadrenia sú proste jeho štandard, nedá sa ale uprieť rozsah recenzie.

Po pravde v zásade súhlasím s myšlienkami z článku (i keď povedanými možno len medzi riadkami) - ak mi ide o gaming, stále sa oplatí i5/i7 a ísť na takty. Ak potrebujem aj niečo iné, resp. je pre mňa dôležitý multi-thread výkon, Zen je jednoznačná voľba (ja by šiel do neho určite).

Keďže mi ale zatiaľ môj starý Sandy Bridge i5 postačuje nejdem skladať niečo nové, ale počítam, že ak AMD bude pokračovať v nasadenom trende a 7nm ich CPU posunie zase ďalej, tak idem do toho (pokiaľ peklo nezamrzne a Intel nebude mať za rovnakú cenu rovnaký počet jadier s vyššími taktami a lepšími prevádzkovými vlastnosťami).

a na záver - už ma naozaj začína zaujímať ten rozdiel v DosBox-e - tie rozdiely nemajú s reálnym rozdielom v ST nič spoločné.. je proste ten emulátor postavený tak, že zvýhodňuje Intel architektúru, alebo je to ešte niečím iným?

V každom prípade ďakujem za recenziu :wink:

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 13:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@petrik_fm DosBox :) sám o sobě snižuje počet cyklů teré provádí, aby emuloval pomalejší procesory. Dříve Obřík psal verzi DosBoxu, teď už tam ta informace chybí. Ale pokud mě paměť neklame, už dříve měl ještě starší verzi, než poslední vydaná která je také řádně vousatá. V DosBoxu můžeš s Quake mít na 8700K klidně 20fps, nebo taky 100fps prostým držením jedné jediné klávesy a zvýšením počtu cyklů procesoru za sekundu. Celý test je naprosto o ničem a Obr ho přidává naprosto úmyslně pro zkreslení celkového single-thread výkonu všech procesorů AMD....ale to už tu všichni dávno víme...

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 19:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer DosBox je zaklad! :)) Vzdyt PC hry na DOSu pred 25-30 lety zacinali..tak co chces ;)
Jediny kdo udrzuje tuto spravnou tradici je mistni Obrik, ostatni se uz zproneverili Windows, nekteri dokonce i Linuxu :))

petrik_fm
petrik_fm
Level 17 Level 17
21. 4. 2018 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer ahoj,
no myslel som si, že to bude niečo take (ako keď kedysi museli rychlejšie CPU spomaľovať, lebo by hra bežala pr 2x tak rychlo :) )

ale so znižovanim ST vysledku sa asi nezhodneme - on tam ten DosBox nezaratava.. aspoň podľa popisu - ale bol som lenivy to počitať, či to vychádza, ale:

"Singlethread je spočítán z těchto testů: Arena Chess, Cinebench R15, Photoshop"

čiže síce robí svoj obľúbený test (a nasiera tým ľudí), ale jeho vsledok nezapočítava do celkového výsledku

p

Crha
Crha
Level 1 Level 1
21. 4. 2018 20:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer @petrik_fm: Pěkně jsi to vysvětlil, ale domnívám se že AMD trollům to nebude bránít dál kydat hnůj. Když to stejné udělá nVidia/intel fanoušek na pro AMD webu, je okamžitě nazván lhářem, dehonestován, smazán příspěvek a nebo umlčen pomocí BANu.

amddebils
amddebils
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 11:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@petrik_fm Neobjektivni je clanek leda pro amDDebily, protoze neohyba realitu vzdy a zasadne v prospech amd. Jak to nedelas, tak jsi zaujaty a neoBBjektivni.

Usm82
Usm82
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 08:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jelikož jste opět nechali dělat recenzi AMD produktu toho naprostýho vylízance, doporučuji všem pro relevenatní recenzi navštívit renomované zahraniční weby. Spousta lidí už to naštěstí udělalo dávno.

Pctuning = bohužel díky týhle kreatuře naprosto stejná žumpa jako Stachovo hnojník. Ať žije DOSBOX :D :D :D

amddebils
amddebils
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 11:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Usm82 Tradicni pristup amDDebila, ktery vidi, ze recenzi na AMD psal Obr tak hned skoci do diskuzi flejmit nez aby aspon zbezne proletel recenzi.

Kdyby to dotycny amDDebil udelal, zjistil by ze vysledky testu i zavery jsou fakticky zhodne s jeho mantrou: "renomované zahraniční weby".

Srovnavat PCT s DDebilworldem je pak jen koruna jeho amDDebilismu.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 12:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@amddebils Co je koruna debilismu byli drivejsi Obrmajerovy tzv. testy, ktere meli k realnemu posouzeni CPU asi tak daleko, jako ze ty nejsi pacient minimalne psychologicke poradny podle sve prezdivky a jasnemu zamerni svych prispevku. Pokud te naproti tomu pustili na propusku, tak se jim zase nezapomen vratit.

amddebils
amddebils
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 12:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@amddebils @tombomino: A oDDbornik a psychiatr tomamDDino opet stanovyje diagnozy poruch mentalniho zdravi. Sam pritom trpi amDDemenci a amDDebilitou a odmita se lecit. Zalez nazpet do jedlickany, paciente.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 12:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@amddebils @amddebils: Paciente, ja se neschovavam za infantilni prezdivky, ktere uz samotne jsou celkem jasnou diagnozou mentalniho zdravi jedince. V tvem pripade, vic nez jasneho.
Pro tvou informaci, ktera ti urcite schazi, protoze v Bohnicich Vam mozna zapinaji internet jen obcas, tak ja DDW jednak neprispivam a jednak mam o nem sve mineni. Vice to pitvat asi pri tve intelektualni kapacite nema smysl :)
Tak se hlavne nezapomen vratit, at ti daji propustku i priste ;)

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 10:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Usm82 Nemusíš chodiť na zahraničné stránky, dá sa to aj jednoduchšie:

Vezmi najobjektívnejššie a najnestrannejšie výsledky od aDDmina, vezmi OBRovské merania tuna, vypočítaj priemer a dostaneš +/- reálny výkon 2700X :lol:

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 4. 2018 09:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Usm82 Vysledky zdejsi recenze lze snadno porovnat se zahranicnimi, a jsou shodne. Mozna by zdejsi fanAticke kreatury jako jsi ty mohli tahnout zpet do dedeho teplych krajin?

Usm82
Usm82
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 10:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo a jéžiš, další tragéd, který si myslí, že když někdo je alergickej na Obrmaiera, tak je automaticky čtenář a obdivovatel DDžumpy - tak ještě jednou, Stacha považuju za stejný morální odpad jako Obrmaiera

petrik_fm
petrik_fm
Level 17 Level 17
20. 4. 2018 08:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Usm82 len kopírujem z kapitoly "Shrnutí výkonu a ceny":

"Multithread je vypočítán z těchto testů: 7Zip, Blender, Cinebench R15, Euler3D, Excel, Fritz Chess, multitask, JetStream, Pov–ray, Truecrypt, wPrime, x264 benchmark.
Singlethread je spočítán z těchto testů: Arena Chess, Cinebench R15, Photoshop"

trumpeta
trumpeta
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 10:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takze se plne a beze zbytku potvrdily (i v zahranicnich recenzich) Obrova tvrzeni, ze 10% narust pri stejne frekvenci je blud. Jsem zvedavy, zda se mu vsichni ti, co tu newsku tak hejtili, omluvi.

pzdm
pzdm
Level 22 Level 22
20. 4. 2018 10:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám TR 1950 a ani s 24 hodinovou zátěží na 100% nepřesáhla teplota s vodníkem krakenem 62 stupňů, obávám se, že je něco u pana Obra špatně :)

petrik_fm
petrik_fm
Level 17 Level 17
20. 4. 2018 10:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pzdm Na akých taktoch ti ten TR1950 beží?

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 4. 2018 10:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@petrik_fm [url]https://www.computerbase.de/2018-04/amd-ryzen-2000-test/6/#abschnitt_temperaturen_mit_boxed_und_retailkuehlern[/url]

84 stupnu box, 72stupnu Noctua. V jinych recenzich v prime 95stupnu.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 10:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdo si pořídí takový CPU je blázen a socka, jen ti majetnější frajeři si počkají na IceLake, kterej tenhle ubohej procesor zdupe na prach. 8)

Usm82
Usm82
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 10:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha Crho, v době kdy vyleze Ice Lake tu bude Ryzen 2 a ten zase může zadupat Ice Lake. Porovnávej co je teď, ty údajně majetný frajere :-)))

:D :D :D

Crha
Crha
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 11:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Usm82 Teď? Teď mám SkyLake a ten mi do IceLake v pohodě vydrží 8)

Crha
Crha
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 11:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Usm82 @Crha: Nejsem ten internetový honič víc proužků víc adidas, víc vláken víc frajer. :wink: Mě stačí míň vláken ale větší výkon na jádro 8) A s menší spotřebou a s technologií speedshift 8)

Usm82
Usm82
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 12:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Usm82 @Crha: no vidíš, já mám I7-7700K ale jen proto, že mě vyšel na 3.800,-, za normální prodejnou cenu bych ho nekupoval ani omylem.

Tobě třeba větší výkon na jádro stačí, ale stačí to i profi uživatelům, kteří potřebují počítač nejen na hraní? U toho tvýho bezva Skylaku by vzteky rozkousali tužku prosim tě :lol:

Crha
Crha
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 19:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Usm82 @Usm82: Ten kdo potřebuje víc vláken si pořídí tomu odpovídající platformu a nebude kupovat mainstream z obchodu pro normální plebs. :lol:

zkill
zkill
Level 10 Level 10
20. 4. 2018 21:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Usm82 @Crha: Gerontofil Jaroušek zase oslňuje svými moudry.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
21. 4. 2018 07:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Usm82 @zkill: a MALÉ DĚTI zase píšou NESMYSLY podle možností MÁMINY peněženky. :lol:

zkill
zkill
Level 10 Level 10
21. 4. 2018 08:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Usm82 @Crha: No to je klidně možné, ale nevím co tom má společného s tvou oblibou důchodkyň.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
21. 4. 2018 20:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Usm82 @zkill: pokud nevíš co to má společného, navštívil bych psychiatra a zajistil bych si ochranou léčbu než se tvá nemoc "los debilitos" rozvine do pokročilejších stádií.

Wendak
Wendak
Level 1 Level 1
22. 4. 2018 12:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Usm82 @Crha: Pro debila každý debil. A podle reakcí by doktora potřeboval Jaroušek

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
21. 4. 2018 23:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Usm82 @Crha: #odstarsujicipriklad

Crha
Crha
Level 1 Level 1
23. 4. 2018 10:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Usm82 @wendak: Pro normální lidi jsou AMD fanoušci prašiví ulhanci!

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
23. 4. 2018 11:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Usm82 @Crha: Jardo, uz jsem Ti psal, ze nemas vynechavat prasky na delsi dobu..

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 11:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Věřím, že někdo (jiný účel) si z desek pro AM4 dokáže vybrat, ale já osobně to minimálně prozatím nedokážu. Z470 je pro mě spíše zklamáním, spekulované PCI-E 3.0 PCH jsme se nedočkali, v protiváze jsem zaznamenal podporu pro NVMe RAID. Rád bych stavěl svůj příští ws na AM4 a jisté naděje se nevzdávám, že je to ale planá naděje, ve mě hlodá stále více.

b00n
b00n
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 12:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute Tak jestli chceš stavět AMD build na čipsetu Z470, tak to good luck. :D

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 12:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@b00n Srry, erratum: X470, South Bridge/Chipset, mně... Něco k meritu věci?

nostek
nostek
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 11:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V zaporoch mate ze stejne draha konkurence ma [b]VYZNAMNE[/b] vacsi herny vykon! na toto je aj google kratky :D videl som viacero hernych testov ale nic vyznamne som nezbadal.
Dalej tam mate v zaporoch problem s pretaktovanim pameti to asi rieste pri testovani pameti alebo dosky neviem preco to ma 2700x v minusoch.
A este jeden minus na zasmiatie vzduchom problem uchladit no cuduj sa svete dodavany boxovany chladic s tym nema problem alebo by bolo lepsie definovat ten problem? mali ste cpu throttling alebo vam to padalo?
Aj tu spotrebu by ste mali merat troska komplexnejsie pretoze moze mat vacsiu ale ked vam danu ulohu spravy rychlejsie tym padom neni v plnej zatazi tak dlho celkova spotreba za danu pracu moze byt rovnaka cize nemusi sa javit ako vyzsia.
Ako nieco treba dat do minusov ale toto stoji na vratkych nohach :lol:

temporal
temporal
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 18:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nostek Čista zaujatosť voči AMD Ryzen,,čo k tomu dodať.Píšem to preto lebo niečo podobné na konkurenčných weboch nenajdeš

martyn79
martyn79
Level 2 Level 2
21. 4. 2018 08:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@temporal tento web nema konkurenciu, takze ...

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
21. 4. 2018 10:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@temporal @martyn79: V tomhle urcite ne ...

Crha
Crha
Level 1 Level 1
21. 4. 2018 13:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@temporal @blackbox: Bež za Stachujem a neotravuj tady jo děkuji

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
21. 4. 2018 13:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@temporal @Crha: Hele Crha, pokud by se merili mira otravnosti prispevku tim, kolik dostanes minusu za blaboly, tak si myslim, ze jsi minimalne na v TOP prvnich 3 mistech.
Ale vzhledem k tomu, ze ten prispevek, stejne nepochopis, tak klidne pokracuj dal ;)

Crha
Crha
Level 1 Level 1
21. 4. 2018 20:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@temporal @tombomino: Já ho chápu, a uděluji ti řád otravného AMD trolla, protože míra soustavné obhajoby AMD tvou osobou je už patogení.
Jsi dokonce takovej borec, že jsi obsadil hned první tři místa, protože jsi první TOP No.1, pak dlouho nic, ještě nic a až někde daleko za tebou je Tynýt s Hrdinou a Stachujem.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
21. 4. 2018 23:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@temporal @Crha: Ale to vis ze jo Jarousku, hlavne nevysazuj ty prasky na dlouho ;)

Crha
Crha
Level 1 Level 1
23. 4. 2018 10:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@temporal @tombomino: jj když dojdou argumenty, napadneme pisatele. Nejsi ty Stachuj ? :shock:

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
23. 4. 2018 16:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@temporal @Crha: To rika ten pravy ;)

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 14:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nostek To už jsem psal dřív. Graf spotřeby bez přímého porovnání s výkonem je téměř bezcenný, nebo minimálně zavádějící. Je tam sice na první pohled vidět spotřeba, výkon při té spotřebě musíte ale hledat na dalších dvou stránkách v jiných grafech. Opět to zavání úmyslem, nebo amaterismem. Dříve jsem i psal, jak bych si takový graf představoval.

b00n
b00n
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 14:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer Navíc jak tam píše.. on měří peak a ne průměrnou spotřebu. To je už úplná blbost..

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 19:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer @b00n: Peak se náhodou hodí, abys nepodcenil zdroj. Tím neomlouvám nedostatek, který ti leží na srdci, jen, že to není až taková blbost (pokud je v průběhovém grafu).

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
20. 4. 2018 20:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer @Xcute: tak malokdo si koupi k takovemu CPU zdroj ktery je na hrane a i kdyby tak kazdy slusny zdroj je i na ty peaky ci nadlimitni zatez staveny ..takze generalizovat zavery testu na zmerenem peaku je opravdu blbost :) a to ani nezminuji ze metodika mereni zavani totalnim amaterismem ale aspon pouziva nejspis porad stejny zpusob pro vsechny testy to ho trochu omlouva :)
co mi prijde zajimavejsi je zminka o chlazeni vodou protoze XFR2 na nem bude hodne zavisle(budu ignorovat ze jini testeri meli odlisne/lepsi vysledky a pouzili novejsi SW sestaveni) v porovnani s vetsi zavislosti na kvalite chlazeni Intel CPU kdy dochazi k vetsim propadum vykonu s pouze prumernym chlazenim ...

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 21:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer @blackbox: Máš pravdu, že vyvozovat jakékoli závěry pouze z této kusé hodnoty je blbost (jak píšu, chce to nejlépe graf průběhu). A máš pravdu i s tím chlazením, je to k zamyšlení. Lze říci obecně, že ta čtyři vlákna navíc si vyžádají lepší chladič, jenže Intel zas nemá letovaný heatspreader - je to slovo do pranice.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 12:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nostek Obrmajer hraje s Titanem v 720p rozliseni.. takze tam ty rozdily najdes ;)
Musis se na to divat tou spravnou optikou :))

detik
detik
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 12:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Může mi někdo vysvětlit proč předchozí recenze pana Víta Komínka dává de fakto "stejnému CPU" ze stejné stáje stříbrnou hvězdu PC Tuningu a pan Obermaier má 5 záporů proti 4 kladům na konečném hodnocení? To jakože Ryzen 5 2600X je povedený a 7 2700X je nepovedený? Tak kde je tedy pravda? To jako musím pro objektivní recenzi někam jinám, v tom případě nechápu proč je tu vůbec děláte? No nic Taky si dovolím osobní názor... On tu "někdo" prostě to AMD nemá rád, ale je potřeba si už přiznat, že AMD prostě jede a drtí IMamuta. Jen tak dál...

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
20. 4. 2018 17:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@detik Ocenění má 2600X především za poměr cena/výkon. Stojí o tři tisíce míň než 2700X.

temporal
temporal
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 18:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner A donedávna ,,,,,kolko teda stáli tie Vaše Intely ?????? :?: :?: :?:

detik
detik
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 16:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@detik Kupodivu četl abych se zasmál nad DOSBOXem. :D Na druhou stranu si říkám proč to čtu... :D Když se o vylepšení Latencí a nárůstu IPC nedočtu. Což má zásadní vliv na FPS ve hrách a na čem AMD skutečně zapracovalo. Jen zase v hodnocení, že konkurence má významně vyšší herní výkon. To bude asi ten DOSBOX. :D Jinou hru tam nevidím. Proč je to v mínusech když tam není porovnání je záhada?

detik
detik
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 18:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@detik Já netvrdím že 2700X musí mít stříbrnou hvězdu, jen mi příjdou výsledky pana Víta Komínka úplně odlišné s pane Obermaierem. stačí porovnat klady a zápory obou hodnotících. Nicméně vyšlo shrnutí na ž**e mimo jiné, že 2700X je prakticky dohnalo Core i7-8700K co se týče her a je tam odkaz na cca 50 recenzí z celého světa, takže buďto celý svět lže a nebo pan Obermaier si do záporů připsal slova" konkurence má výrazně vyšší výkon ve hrách" jen ze zaujatosti vůdči AMD protože žádný test na hry v recenzi není. Jak jinak si to mám vysvětlit?

JoeBlack
JoeBlack
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 18:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@detik @detik: "Jak si to mám vysvětlit"
To vážně potřebujete, aby myslel někdo za Vás?
Recenze jste očividně četl, to fakt potřebujete, aby Vám nějaký zaprděný Obr řekl, co si máte myslet?

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 12:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@detik Pise to porad ten stejny pacient.. jedine co ma smysl se podivat jsou kapitoly k OC. Zbytek testu najdes daleko lepsi na zahranicnich webech a k tomu zavery, ktere maji hlavu a patu.

JoeBlack
JoeBlack
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 12:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@detik Ocenění, hvězdy na konci recenze, plusy, mínusy, ale aby si přečetl celou recenzi to né, to je moc práce ...
Ono stačí vždycky přečíst jen poslední paragraf celého, několika stránkového článku, tam se vyskytuje ta celá informační hodnota :roll:

b00n
b00n
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 12:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

K "vysoké" spotřebě. Kouknu na Zdenečkův graf spotřeby 8700K vs 2700X, rozdíl 32% ve prospěch Intelu. Kouknu na jeho graf výkonu v Cinebenchi, tedy ve stejném programu co byla měřena spotřeba, rozdíl 27% pro AMD. Tzn 2700X má sice o cca třetinu vyšší spotřebu, ale úlohu taky dokončí v o cca třetinu kratším čase. Tzn šul-nul náklady na elekřinu. Proto je takovéhle měření spotřeby zavádějící. Smysl má např. u her a ne u programů, kde jde o výpočet úlohy.

Navíc Zdeněček vlastně měří peak, takže je to celé o ničem: [i]"Zátěž pak měřím v programu Cinebench R15, kdy zaznamenávám nejvyšší odběr během celého testu. Zpravidla se to týká několika úvodních vteřin, kdy je spotřeba nejvyšší a postupně s menší zátěží CPU klesá a ustálí se"[/i]

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 13:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@b00n Porovnání je snadné, stačí změřit spotřebu na jedno jádro a hned je vše jinak než tu píšeš. Jak 8700K tak 2700X mají 90W, ale 8700K má vyšší výkon na jedno jádro, tzn. AMD má horší čip. Při stejné spotřebě vykoná méně práce.

http://www.guru3d.com/articles_pages/amd_ryzen_7_2700x_review,7.html

Snad ten odkaz mimo nevadí, omlouvám se.

b00n
b00n
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 13:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel To je úplně nesmyslná úvaha. To by pak 1600X z té tabulky podle téhle tvé teorie byl lepší čip než 8700K, protože má ten poměr ještě lepší.
Takhle to totiž nikdy nefunguje, protože vícejádrové čipy mají vždy vyšší spotřebu, protože něco žerou i ta jádra co "nic" nedělají.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 13:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Mozna ted bude mit AMD vetsi spotrebu, ale kazde redakci to vychazi neco jinak. Jsou i redakce, kde namerili AMD stejnou nebo nizsi spotrebu.
Mereni na jedno jadro nema valny prakticky vyznam..CPU vykonava praci jako celek, tudiz celkova prace je dana vytizenim celeho chipu, ne jen jednim jeho threadem.
Pokud chces brat 1 thread jako bernou minci, na co si pak kupujes * jaderne nebo 6 jaderne CPU..

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 13:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Těch 10% v praxi = šul-nul, ledaže bys jich chtěl provozovat desítky, stovky... Každopádně to znamená vyšší nároky na chlazení.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 17:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @tombomino: Máš pravdu, že by bylo nutné deaktivovat ostatní jádra aby bylo měření správné.

EnzoFerrari
EnzoFerrari
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 13:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Akosi mi nesedi vysledny vykon zo vsetkych 15 aplikacii. Ak sa do Multithread berie vysledok 12 aplikácii a do Singlethread 3 aplikacii, tak vysledok by mal byt ovela blizsie k vysledku z Multithreadu ako Singlethreadu. Zaujimave je, ze to plati pri Intel 8700K, ale neplati pri AMD 2700X. Tam je to skoro v strede. Ak zoberiem vazeny priemer pre 2700X, tak mi to vychadza ako (1295.19+383.02)/15. To je vysledny vykon 92,76%. Pre 8700K je to (1290.63+3100)/15 a to je 92,48%. Takze nie je nakoniec celkovy vykon 2700X vyssi ako 8700K?

Usm82
Usm82
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 14:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@EnzoFerrari nemůže, protože a prostě Obrmaier je zelenomodrý pacient a takto mu to vyjít nemůže :D

dajan
dajan
Level 3 Level 3
20. 4. 2018 15:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je niekde benchmark 2700X na doske s B350/B370? Zaujimalo by ma porovnanie, kolko sa da ziskat upgradom napr. z 1800X na starom systeme.

Harry24
Harry24
Level 21 Level 21
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 4. 2018 09:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dajan http://pc-help.cnews.cz/viewtopic.php?f=123&t=198360

dajan
dajan
Level 3 Level 3
20. 4. 2018 18:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@b00n Tu to vyzera, ze je skoro jedno, ci Ryzen 2600X ide na X370 alebo X370:

[url]https://www.youtube.com/watch?v=YSMXbbw2B8Y[/url]

Dokonca aj XFR2 fungoval na oboch doskach identicky.

temporal
temporal
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 19:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ryzen 7 2700X se nevyplatí taktovat, o to se postaralo AMD a poběží vám už přetaktovaný

Super,,nikdy som netaktoval,,lebo som to nevedel,,mam o to postarané.
Pre mňa výhoda !!! :lol:

Harry24
Harry24
Level 21 Level 21
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 4. 2018 09:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@temporal A když to necháš na default a zvedneš BCLK o 2 Mhz tak budeš mile překvapen. (To OBRa nenapadlo) a koukni co to navýšení udělá s Turbem

supervisor
supervisor
Level 22 Level 22
20. 4. 2018 20:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bohužel z tohohle testování je mi fakt blbě :

Jak vidíte, celý test proběhl s paměťmi na 2933 MHz s časováním CL20. Paměti i CPU umějí více, já ale musel dodržet kontinuitu s dříve naměřenými výsledky.

Jaký dříve naměřené výsledky~~Je to nový CPU ~~!
Takže máme tu nový CPU od AMD, kterému výrazně roste výkon při použití lepších paměti a Obr nám nastaví časování CL20. Sorry ale to si z náš děláš srandu ~~ Já bych chtěl ty testy vidět s normálním časováním ~~

A stále DosBox zařazený do finálního grafu to snad nebudu komentovat.

Až tu obr udělá testy s normálním nastavením ramek a vyřadí dosbox tak se nám poměr cena/výkon asi trošku změni. Takže je pro mě recenze bezcenná.

intelkripls
intelkripls
Level 1 Level 1
21. 4. 2018 22:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@supervisor Pacient mistní parodie na PC magazin se opravdu zase projevil. Tleskám za velice nestrannou a precizně provedenou recenzi. Chtěl bych se zeptat kvůli jaké kontinuitě je třeba testovat CPU s pamětmi nastavenými na CL20? Mohl by autor uvést alespoň jednu recenzi kvůli které tam nastavil toto nesmyslně stupidní časovaní? Odpovím za něj, nemohl. Pár příkladů za vše:
Core i7-8700K s taktem 4,7 GHz (Coffee Lake) v testu
"Jak vidíte, celý test proběhl s paměťmi na 2666 MHz s časováním CL16"
[url]https://pctuning.tyden.cz/hardware/procesory-pameti/49147-core-i7-8700k-s-taktem-4-7-ghz-coffee-lake-v-testu?start=4[/url]
Intel Core i9-7980XE: Osmnáct jader Skylake-X v testu
"Jak vidíte, celý test proběhl s paměťmi na 2666 MHz s časováním CL16"
[url]https://pctuning.tyden.cz/hardware/procesory-pameti/48869-intel-core-i9-7980xe-osmnact-jader-skylake-x-v-testu?start=4[/url]
Core i5-8600K s taktem 4,3 GHz (Coffee Lake) v testu
"Jak vidíte, celý test proběhl s paměťmi na 2666 MHz s časováním CL17"
[url]https://pctuning.tyden.cz/hardware/procesory-pameti/48751-core-i5-8600k-s-taktem-4-3-ghz-coffee-lake-v-testu?start=5[/url]
AMD Threadripper 1950X a 1920X v testu
"Jak vidíte, celý test proběhl s paměťmi na 2666 MHz s časováním CL16"
[url]https://pctuning.tyden.cz/hardware/procesory-pameti/48367-amd-threadripper-1950x-a-1920x-v-testu?start=6[/url]
Čtyřjádra AMD Ryzen 3 1300X a 1200 v testu
"Celý test proběhl s paměťmi na 2400 MHz s časováním CL17"
[url]https://pctuning.tyden.cz/hardware/procesory-pameti/47809-ctyrjadra-amd-ryzen-3-1300x-a-1200-v-testu?start=3[/url]
Intel Core i3-7350K na 4,2 GHz: mají dvě jádra ještě smysl?
"Jak vidíte, celý test proběhl s paměťmi na 2400 MHz s časováním CL16"
[url]https://pctuning.tyden.cz/hardware/procesory-pameti/47219-intel-core-i3-7350k-na-4-2-ghz-maji-dve-jadra-jeste-smysl?start=3[/url]
AMD Ryzen 5 2400G – Zenové APU s grafikou Vega 11
"Celý test proběhl s paměťmi na 2933 MHz s časováním CL16"
[url]https://pctuning.tyden.cz/hardware/procesory-pameti/50667-amd-ryzen-5-2400g-zenove-apu-s-grafikou-vega-11?start=4[/url]
Dále bych poznamenal, že v testu pamětí se používají hodnoty, které jsou měřeny na ruzných frekvencích s různým časovaním. Viz odkaz na test 8700, kde má procesor s pamětmi běžící na frekvenci 2666 s časováním CL16 výsledek 38445 na read, 37718 zápis a 53,7 latence. Tyto samé hodnoty jsou použity v tomto testu, ve kterém je ovšem procesor testován s pamětmi na 2933 a časováni CL20
Sečteno podtrženo, celá recenze je totální bullshit. Nemá absolutně žádnou vypovídající hodnotu. Až bude zase nějaká příležitost udělat recenze na AMD procesory a Zdenda bude požádán, měl by se zachovat buď jako kolega Vajgl z Cimrmanů, nebo se k tomu postavit čelem jako pán co opravuje Lakatoše [url]http://milujipraci.cz/#10[/url]

Harry24
Harry24
Level 21 Level 21
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 4. 2018 23:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@intelkripls Kontinuita = použiji staré testy bez Meltdown/Spectre u Intelu, blbě nastavím AMD desku a budu se za přispění Adama divit, že to všude vyšlo jinak. Slovy našich operátorů "u nás není draho, to jen v zahraničí je to moc levné"

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
21. 4. 2018 23:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@intelkripls Hele pokud je to pravda a neni to preklep, tak musis to brat tak, ze mistni pacient to vlastne dela, aby z toho byla rarita, unikatni recenze.
Protoze takovou recenzi totiz jinde stejneho druhu opravdu nenajdes :)))

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
22. 4. 2018 08:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@intelkripls @Harry24: Hele, do tohohle mě netahejte. :D Tohle jsem řešil, dokud jsem byl na EHW. S nástupem na PCT jsem se zařekl, že co Obr testuje, jak to testuje a co o tom píše, už řešit nebudu, pokud máme oba nějak fungovat na jednom magazínu :D.
Vezmu článek, přečtu, opravím chyby, kterých si všimnu (češtinu), vydám.
Odpovím co vždycky – pokud vám nějaké články vadí, nečtěte je, nechoďte nadávat do diskuze, neflejmujte (tím jenom zvedáte čtenost). Články, co se nebudou číst, přestanou vycházet.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
22. 4. 2018 11:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@intelkripls @Adam Vágner: Apropos... Obrmajerova fraska zvana "fake news"..
Na CB vysel kratky clanek, ohledne srovnani Zen a Zen+ architektury. Na stejnem taktu u her, jim vyslo u 2700X IPC +7% oproti 1800x. Tomu klucinovy vyslo sice +10, ale vzhledem k tomu, ze mel jednak vyssi rychlost pameti, beta bios, starsi chipset, tak to s nejakou odchylkou nameril spravne.
Mozna by stalo za to se minimalne omluvit. Ale to by obrmajer musel vedet, co je to stud..klidne to muzete udelat za nej ;)
https://www.computerbase.de/2018-04/pinnacle-ridge-vorteile-summit-ridge-ipc/

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
22. 4. 2018 11:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@intelkripls @Adam Vágner: Adame promiň ten přímer, ale tak buď jsi
- [u][b]šéfredaktor[/b][/u]
a nebo
- Obermaierův toaletní papír a on si s tebou vytírá...

zkill to tu napsal nmaprosto přesně je to maximálně neprofesionální... + Je to tak o to Vám jde o flame pod zfalšovanými Obr testy a výmysly? Ty jako šéf redaktor zde radíš, aby tu lidi nechodili?

Jinak vím, že s Obermaierem nesouhlasíš a nelíbí se Ti co a jak dělá... Ale opakuji to Ty jsi [u][b]šéfredaktor[/b][/u]... Tak Ty bys s tím měl něco dělat... Ostatní s tím těžko pohnou...

Ale ano správný přístup je poukázat na lži a nepravdy (podvody v testech), kterých se zdejší pisálek dopouští... Problém je v tom, že tento bezpáteřní člověk své články často následně edituje a nebo rovnou smaže... + Má své uctívače... Takže pokud jiní nepoukáží na tyto praktiky, tak neznalý člověk by zde přišel a věřil tomu co je zde napsáno!

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
22. 4. 2018 11:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@intelkripls @Adam Vágner: Vite p. Wagnere, Obrmajer ale nedela ostudu jen sobe (pokud to vubec jeste jde), ale hlavne dela ostudu a spatne renome celemu PCT, coz je myslim vuci vasim kolegum, se kterymi pracujete skoda :)

zkill
zkill
Level 10 Level 10
22. 4. 2018 09:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@intelkripls @Adam Vágner: Opravdu hloupý a neprofesionální přístup. Pokud víš že je článek úmyslně spatně a nic s tím neuděláš, tak neseš stejnou míru viny jako autor.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
22. 4. 2018 16:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@intelkripls @KOCHREN: Nejsem šéfredaktor.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
22. 4. 2018 12:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@intelkripls @tombomino: aneb jak nevhodného modera vyštípat aby i tady to zčervenalo... no lol

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
22. 4. 2018 17:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@intelkripls @Adam Vágner: Teď si říkám, že to mohlo vyznít tak, že bych chtěl abys odešel to opravdu ne.
Byl to jen dotaz zda Ti to z morálního a lidského hlediska nevadí...

PS: snad jím není přímo Obermaier...

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
22. 4. 2018 17:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@intelkripls @Adam Vágner: Adame a jakou máš tedy funkci? Podle toho cos psal a to už i kdysi to vypadalo, že ano. I teď píšeš, že články jsou přes Tebe...

A teď z lidského a morálního hlediska... Tobě tohle nevadí? Jde to přes Tebe... Je mi jasné, že to nemáš snadné a je to Tvá práce (určitě Tě baví) + PCT platí dobře... Já už ale z morálního hlediska třeba práci změnil...

Je fajn, že tu máte i normální testery. Je však komické, když se tu objeví 2 testy na stejný produkt a jeden to napíše normálně a druhý s notnou dávkou nenávisti... Ono to pak vypadá schizofrenně.

PS: mě práce v ICT taky baví... a moje hoby je i moje práce z čehož jsem opravdu nadšený. Jsem rád, že díky přátelům taky můžu testovat HW. Ale něco takového by mi nikdy nedovolili vypustit do světa... A já bych se k něčemu takovému ani nikdy nesnížil...

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
22. 4. 2018 17:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@intelkripls @KOCHREN: Šéfredaktor je uvedený někde v údajích o webu.

b00n
b00n
Level 1 Level 1
22. 4. 2018 17:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@intelkripls @KOCHREN: Zdeneček je místní maskot. Články má čtené, diskuse bouřlivé. Jeho zastaralá metodika je úplně k ničemu. Ostatně čekat od pacienta co veřejně vyplodí toto: http://bit.ly/2HjqBSZ nějakou objektivní recenzi, to je naivní.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
22. 4. 2018 18:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@intelkripls @KOCHREN: Ale vadí. Ale Obr je poslední častěji píšící autor, co byl na PCT dlouho přede mnou (jo, ještě Michal Rybka), takže v tomhle ohledu je "společensky starší". S ostatními už náplň článků řeším, s ním ne.

cihla
cihla
Level 1 Level 1
23. 4. 2018 09:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@intelkripls @Adam Vágner: To je panečku argument. Je to něco jako: vím že u mě v práci jeden člověk krade, ale co s tím nadělám, je tu déle, tak ať si krade, mně to nevadí :confused:
Na tohle člověk musí mít žaludek, když ví, že druhý dělá něco záměrně špatně (neobjektivně) a dělá, jako by se vlastně nic nestalo, že p.Vágnere :?: :shock:

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
22. 4. 2018 17:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@intelkripls @Adam Vágner: Dobře píše tu nejdýl, ale sám uznej jak to vypadá... Gor když tu máš 2 redaktory, kteří píší o stejný věci a pokaždé to vypadá jinak...

Možná by bylo načase to řešit i s ním... Něco jiného je náklonnost a něco jiného je úmyslné poškozování nějaké značky tím , že zfalšuje a přiohne si realitu...

Nebo - a zas mě tu budou napadat a nazývat rudoarmějcem... - nepouštět a nedovolit mu články o AMD... (byť je mi jasné, že on by si neopoměl rýpnout, ani u článků k Intelu či Nvidii)

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
23. 4. 2018 13:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@intelkripls @cihla: Jo to bych sem nikdy nemohl nastoupit. Když jsem na PCT nastupoval, tak z toho tehdejší tým nebyl ani trochu nadšený, protože za EHW jsme do PCT kvůli podobným "drobnostem" a nepřesnostem rýpali (a nebyly to jen články od Obra). Bylo by poněkud kontraproduktivní, kdyby se kvůli mně sebrala celá redakce a založila nějaký... HWMag.cz, takže jsem řekl, že stávajícím autorům nebudu do ničeho kecat a nechám je fungovat, jak fungovali a budu se starat jen ty o nové.

cihla
cihla
Level 1 Level 1
23. 4. 2018 18:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@intelkripls @Adam Vágner: Bohužel trošku smutný příběh...

Harry24
Harry24
Level 21 Level 21
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 4. 2018 09:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@supervisor Ještě doplním, až tu budou nové paměti DDR6 s latencemi 5-5-5-5 (nadsázka) OBR "nasadí" kontinuitu a bude tu předkládat, že kde nic, tu nic, žádný posun.

Harry24
Harry24
Level 21 Level 21
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 4. 2018 09:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@supervisor Doporučuji shlédnout test na http://pc-help.cnews.cz/viewtopic.php?f=123&t=198360 testováno na B350/X370 a kouknout na výsledky. Doporucuji kouknout jak si recenzent tam pohrál s taktováním. OBR bohužel není schopný/ochotný si o nových procesorech cokoliv zjistit nebo nastudovat nebo i vyzkoušet. Jinak by věděl, že nové Ryzeny na pamětech mají raději nízké latence než vysokou frekvenci. Proč to jednou nenecháte udelat někoho jiného než amatéra, který umí nastavit pouze Intely? To že mají nové procesory nové instrukce, které dále posunují výkon? Nezájem, winrar 4.0 a Dosbox to jistí, kolik času navíc by stálo použít nejnovější winrar a přidat ho vedle staré 4.0? 2 minuty? OBR raději naohýbá výsledky, ovlivní měření a pak se diví, proč to ve světě vyšlo jinak?

F3rda
F3rda
Level 1 Level 1
20. 4. 2018 21:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mají Intely opravené kódy jako AMD? Mě nepřijde 15% navíc jako zanedbatelné. Zajímá mě, co mi to přinese a bez zaslepenosti jednou značkou.

Wendak
Wendak
Level 1 Level 1
22. 4. 2018 12:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@F3rda Samozřejmě testuje Intel bez záplat, protože by se mu propadl výkon a to přece nemůže dopustit, trotl. Prostě vylhaná recenze

Reklama
Reklama