Zpět na článek

Diskuze: AMD zveřejnilo své hospodářské výsledky. Zisk firmy výrazně klesl

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 7. 2011 10:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[url]http://www.fudzilla.com/home/item/23507-amd-posts-better-than-expected-earnings[/url]

[b]Despite the improvement, AMD earned just $61 million in the past quarter, but this is still a significant improvement over the $43 million loss reported in Q2 2010.[/b]

AMD managed to sell more than 7 million APUs in the second quarter. This amounts to more than half of its total shipments since it launched Zacate APUs back in December. [b]The market welcome the good news and AMD’s shares rose 4.2 percent in extended trading Thursday[/b]

tato zpráva je přesně v opačném duchu než píšete tady na PCtuning :roll:
- del42sa

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
22. 7. 2011 11:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ako sa dá inak napísať o štvťtročnom poklese z 510 mil. na 61? Hlavne keď sa nezaznamenal pokles iba štťročný ale medziročný.

Mňa skôr prekvapila grafická divízia kde som čakal, že práve tá bude AMD ťahať.

santana85
santana85
Level 1 Level 1
22. 7. 2011 13:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr asi to bude aj tým, že prvé fermi karty od nvidie boli dosť prepadáky a ATI/AMD hralo do septembra 2010 v predaji herných grafík prím. do vianoc ale nvidia zamakala a od tej doby je to povedal by som 50/50. medziročný pokles je tým pádom logický.

fotobaNEW
fotobaNEW
Level 1 Level 1
22. 7. 2011 11:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Pardoxne ani jeden clanok naklame, ale tento clanok pisal popleteny clovek.

Treba si pozriet tabulky v tlacovej sprave
http://www.amd.com/us/press-releases/Pages/second-quarter-earnings-2011jul21.aspx

ono je to cele popletene, ale neklame to
vo vetea
"Provozní zisk za 2. čtvrtletí 2010 dosáhl 142 milionů dolarů. Ve stejném období v minulém roce vystoupal na 138 milionů dolarů."

chyba zmienka o tom, ze ide o prevazkovy zisk divizie CPU+chipsety

Lebo clekovo je celkovo klesol prevazkovy zisk AMD z +125 mil v Q2 2010 na 52 mil v Q1 2011 a 105 mil v Q2 2011

Zisk AMD klesol len ucit

Mirek Kočí
Mirek Kočí
PCTuning PCTuning
22. 7. 2011 11:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=del42sa]...[/quote]je presne ve stejnem duchu. Cisla hovori jasne. To, ze Fuad zamerne nevypichl dulezite skutecnosti, jako ze trzby poklesly jak mezirocne, tak ctvrtletne a cisty prijem byl jen 61 milion (1Q 510 mil. dolaru), je jeho vec.

fotobaNEW
fotobaNEW
Level 1 Level 1
22. 7. 2011 11:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mirek Kočí lenze s cislami manipulujte vy, pan autor

Vid tabulky v SEC-u alebo v sprave o vysledkoch

http://www.amd.com/us/press-releases/Pages/second-quarter-earnings-2011jul21.aspx

Napr.

"Provozní zisk za 2. čtvrtletí 2010 dosáhl 142 milionů dolarů. Ve stejném období v minulém roce vystoupal na 138 milionů dolarů."

Nejde o prevazkovy zisk AMD, ale len jeho divizie CPU+Chipsety (Computational products)

Prevazkovy zisk AMD bol v Q2 2011 125 mil, v Q1 2011 54 mil a v Q2 105 mil USD.

Cize namiesto Vami deklarovaneho vyrazneho poklesu ide a dvojnasobny rast.

To, ze si AMD v Q1 2011 vykazalo uctovne prijmy
z toho, ze Arabi kupili UMC pre Global Foundries, kde ma AMD podiel, je blabost.

Tych 556 mil rozdielu medzi prevazkovym a uctovnym ziskom v Q1 2011 , proste nikdy neexistovalo. Preto ho nemozete pouzit v porovnani.

Ak porovnavate kondiciu firmy, tak porovnavajte prevadzkovy zisk (operating income)

Ak porovnaate investicnu uspesnom (nie produkty firmy) porovnavajte rozdiel prevazdkoveho a uctovneho zisku.

To, co porovnvate v clanku, je porovnanie ceny 100 ton jabl a 300 ton hrusiek s 300 ton jablk vs 100 ton hrusiek. A porovnavate celkovu cenu za ich nakup[

Mirek Kočí
Mirek Kočí
PCTuning PCTuning
22. 7. 2011 11:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Mirek Kočí]...[/quote]Pocital jsem s tim, ze nekteri AMD friendly users to pobouri. Ale skutecnost nezmenite :D

MaaRAaaaa
MaaRAaaaa
Level 1 Level 1
22. 7. 2011 11:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mirek Kočí Sem Intel friendly a přesto jste mě dokázal rozesmát :-D

motodriver
motodriver
Level 1 Level 1
22. 7. 2011 11:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jen ať se AMD daří, nebylo nic horšího, než kdyby se z intelu stal monopol, to by byl horor pro naše peněženky i další rychlost vývoje

Mirek Kočí
Mirek Kočí
PCTuning PCTuning
22. 7. 2011 12:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=motodriver]..[/quote]souhlas, sam kupuji uz dva roky jedine grafiky AMD, ale nektere "vztekle" komentare zde jsou k smichu. Skoda, ze nekteri lide nemaji vice nadhledu.

Dzambor
Dzambor
Level 20 Level 20
22. 7. 2011 12:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Mirek Kočí][quote=motodriver]..[/quote]souhlas, sam kupuji uz dva roky jedine grafiky AMD, ale nektere "vztekle" komentare zde jsou k smichu. Skoda, ze nekteri lide nemaji vice nadhledu.[/quote]

jo lenze to by tu nesmel byt jeDDen clovek ktory nam tie AMDD grafiky na totalku znechutil. (ja mam AMD v notebooku a veru bohvie co to nie je co sa tyka ovladacov a soft. podpory, a pritom trepal ze softwaerova podpora je lepsia nez u nVidie co samozrejme nie je)

ArgCZ
ArgCZ
Level 1 Level 1
22. 7. 2011 12:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dzambor jasně, kvůli jeDDnomu cizímu člověku si nekoupíš za vlastní peníze co chceš... to je logika jak prase

Stolker
Stolker
Level 1 Level 1
22. 7. 2011 12:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dzambor Já bych rekl ze amd je na dobry ceste kdyz si uvedomime ze minuly zisky byly jen diky mimosoudnimu vyrovnani od intelu, a ted uz se dostali do plusu vlastni silou... AMD ma sice par veci nedotazenejch ale snad se bliska na lepsi casy...

Darkhunter
Darkhunter
Level 1 Level 1
22. 7. 2011 12:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nu což, furt je v plusu a to je jen dobře, ale čekal jsem, že na tom bude líp, vzhledem k prodeji Bobcatu...

Dzambor
Dzambor
Level 20 Level 20
22. 7. 2011 13:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=ArgCZ]jasně, kvůli jeDDnomu cizímu člověku si nekoupíš za vlastní peníze co chceš... to je logika jak prase[/quote]

neprides do obchodu a povies si kupim si toto alebo toto....najprv si precitas o tom na internete popozeras testy a skusenosti uzivatelov ak nejake su (pokial ide o novy produkt tak skor sa orientujes podla recenzenta) lenze ddotycny to obaluje do rozmeru co vobec nie je pravda. a potom cakas od produktu to co ti nemoze dat. napr. mne nefunguje prevadzanie videa cez APP a celkovo softwaerova podpora je velmi mala vsetko obstarava procak pricom kamarat co ma nvidiu a kresli v autocade a archicade vsetko mu renederuje grafika co je dost poznat na rychlosti.

ArgCZ
ArgCZ
Level 1 Level 1
22. 7. 2011 15:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dzambor jak píšou ostatní, problém bude mezi monitorem a židlí, převod přes APP normálně, akcelerace HD obsahu normálně, procák se nenamáhá, soft. podpora v klídu pro běžné lidi, pojkud máš specifické požadavky(CAD), je potřeba se jim specificky věnovat před koupí a né po koupi, tyhle programy totiž budou zřejmě už ve spektru profi grafik a né spotřebních

Broxik
Broxik
Level 1 Level 1
22. 7. 2011 20:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ArgCZ tak ale borec pise ze ma specialni drivery na to a ze mu to nejde. Tak je jasne ze je rozcileny kdyz chce pracovat a ne ladit to je snad normalni ne? nebo ty bys nebyl rozhorceny? Ja bych taky byl. Nicmene je pravda ze mel prvni pofarat na nejakem foru nez investoval. Ze s tim sou problemy asi bude k nalezeni pomerne snadno.

Luke10
Luke10
Level 1 Level 1
22. 7. 2011 19:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ArgCZ Tak zrovna na AutoCad neni potreba zadna profi grafika(pokud ma clovek moznost, necht se tomuto programu vyhne :lol: ). Pro inventor taky netreba (zde je potreba uz pouze vetsi pamet u GPU kvuli nactenim dat pro rychle zoomovani) Vlastni zkouseni....Inventor vyuziva vzdy jen 1 jadro a grafika slouzi snad pouze k vykresleni obrazu.

alica
alica
Level 1 Level 1
22. 7. 2011 13:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dzambor Nuž prevod videa cez APP funguje úplne ako malina. Mám to zmáknuté na desktopovej 4850-ke aj notebookovej 5470-ke.

Samozrejme si musís najprv stiahnuť a nainštalovať zo stránok AMD podporu pre príslušný operačný systém.

Darkhunter
Darkhunter
Level 1 Level 1
22. 7. 2011 13:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dzambor tak, ale to je mezi židlí a klávesnicí...máš vůbec ty ovladače na APP akceleraci ? v čem převádíš video.. to všechno funguje a i flash, nevim jak AutoCAD, ale tam by měla být taky nějaká podpora radeonů, ale rozhodně to převádí videa....

alica
alica
Level 1 Level 1
22. 7. 2011 13:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pradpokladám, že Liano a v prípade poriadneho výkonu aj Bulldozer by ich mohli poriadne potiahnuť nahor. Traba ho uviesť a odladený čo najskôr....vlasne už tu mal dávno byť.

Liano by mohlo osloviť veľkú časť trhu svojou univerzálnosťou, ale treba to samozrejme marketindovo dobre podporiť.

Bez AMD by sme boli v keli, kupovali by sme, len osekance od Intelu, za premrštené ceny.

SaLaDiN
SaLaDiN
Level 1 Level 1
22. 7. 2011 13:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=alica]Pradpokladám, že Liano a v prípade poriadneho výkonu aj Bulldozer by ich mohli poriadne potiahnuť nahor. Traba ho uviesť a odladený čo najskôr....vlasne už tu mal dávno byť.

Liano by mohlo osloviť veľkú časť trhu svojou univerzálnosťou, ale treba to samozrejme marketindovo dobre podporiť.

Bez AMD by sme boli v keli, kupovali by sme, len osekance od Intelu, za premrštené ceny.[/quote]

Intel si bez ohladu na AMD nastoluje ceny ake chce a az AMD sa mu nasledne prisposobuje, aby mala aspon ako taky podiel, takze robit z AMD nejakeho spasitela nie je namieste. V highende a vyssom mainstreme nema Intel konkurenciu, a slusne predaje v lowende ci mainstreame, ak ma o nieco horsi pomer cena-vykon, si udrzuje vdaka znacke a prestizi, ze je leader na trhu.
Amd je uvedenia Core2 procesorov len fakticky pasivny hrac a reaguje nasledne na kroky Intelu v cenovej politike, takze asi tak.

Thorton
Thorton
Level 1 Level 1
22. 7. 2011 14:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SaLaDiN První odkaz se rozhodil, takže ještě jednou:

http://www.cpu-world.com/CPUs/Pentium-II/Intel-Pentium%20II%20300%20-%2080522PX300512EC%20(B80522P300512E).html

Thorton
Thorton
Level 1 Level 1
22. 7. 2011 14:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SaLaDiN [i]Intel si bez ohladu na AMD nastoluje ceny ake chce a az AMD sa mu nasledne prisposobuje, aby mala aspon ako taky podiel, takze robit z AMD nejakeho spasitela nie je namieste. V highende a vyssom mainstreme nema Intel konkurenciu, a slusne predaje v lowende ci mainstreame, ak ma o nieco horsi pomer cena-vykon, si udrzuje vdaka znacke a prestizi, ze je leader na trhu.
Amd je uvedenia Core2 procesorov len fakticky pasivny hrac a reaguje nasledne na kroky Intelu v cenovej politike, takze asi tak.[/i]

Máte pravdu o nastavování cen podle Intelu. To prostě AMD musí dělat z důvodu své pozice na trhu (jen v dobách Athlonu64 si mohli dovolit manévrovat s cenou do vyšších hladin).

Bohužel bez zdravého konkurenčního prostředí vyletí ceny nahoru a vývoj se zpomalí (leader nemá kam spěchat). Viz pár odkazů (všimněte si hlavně cen procesorů v době [b]uvedení[/b] na trh):
http://www.cpu-world.com/CPUs/Pentium-II/Intel-Pentium%20II%20300%20-%2080522PX300512EC%20(B80522P300512E).html
http://www.cpu-world.com/CPUs/Pentium-II/Intel-Pentium%20II%20266%20-%2080522PX266256.html
http://www.cpu-world.com/CPUs/K6/AMD-K6%20200%20-%20AMD-K6-PR2-200ALR.html
http://www.cpu-world.com/CPUs/K6/AMD-K6%20266%20-%20AMD-K6-266AFR.html
http://www.cpu-world.com/CPUs/K6/AMD-K6%20300%20-%20AMD-K6-300AFR.html

Takže buďte rád, že tu je nějaké AMD a konkuruje alespoň trochu.

Dzambor
Dzambor
Level 20 Level 20
22. 7. 2011 13:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Darkhunter]tak, ale to je mezi židlí a klávesnicí...máš vůbec ty ovladače na APP akceleraci ? v čem převádíš video.. to všechno funguje a i flash, nevim jak AutoCAD, ale tam by měla být taky nějaká podpora radeonů, ale rozhodně to převádí videa....[/quote]

tak blby nie som. samozrejme ze mam ovladace na APP ale aj tak to nefunguje.

Dzambor
Dzambor
Level 20 Level 20
22. 7. 2011 13:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=alica]Nuž prevod videa cez APP funguje úplne ako malina. Mám to zmáknuté na desktopovej 4850-ke aj notebookovej 5470-ke.

Samozrejme si musís najprv stiahnuť a nainštalovať zo stránok AMD podporu pre príslušný operačný systém.[/quote]

viem ze na to treba ovladace taky blby nie som. ale aj tak to nefunguje

Thorton
Thorton
Level 1 Level 1
22. 7. 2011 15:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Thorton]První odkaz se rozhodil, takže ještě jednou:

http://www.cpu-world.com/CPUs/Pentium-II/Intel-Pentium%20II%20300%20-%2080522PX300512EC%20(B80522P300512E).html[/quote]

Nějaký šotek dneska opravdu řádí. Udělal jsem Ctrl+c a Ctrl+v a stejně odkaz nefunguje. Rozdělil se a ještě do druhého slova Pentium vložil mezeru a vzniklo [b]Penti um[/b]

Důležitá ale byla informace, že Pentium II 300 při uvedení stálo v červenci 1997 celých [b]$1981[/b].

d@rkWolf
d@rkWolf
Level 1 Level 1
22. 7. 2011 18:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Dzambor][quote=Mirek Kočí][quote=motodriver]..[/quote]souhlas, sam kupuji uz dva roky jedine grafiky AMD, ale nektere "vztekle" komentare zde jsou k smichu. Skoda, ze nekteri lide nemaji vice nadhledu.[/quote]

jo lenze to by tu nesmel byt jeDDen clovek ktory nam tie AMDD grafiky na totalku znechutil. (ja mam AMD v notebooku a veru bohvie co to nie je co sa tyka ovladacov a soft. podpory, a pritom trepal ze softwaerova podpora je lepsia nez u nVidie co samozrejme nie je)[/quote]

otázka je, jak můžeš být tak pomýlený, aby si DDebilovi věřil, to ví přece každej, že mu ty jeho tlachy žere jen pár pomatených ruďáků

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
22. 7. 2011 19:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@d@rkWolf Vecne mate sice pravdu, ale nemusite se snad poustet do vulgarit, ne? Takhle Vam to akorat smaznou ... a nebude divu.

Reklama
Reklama