Zpět na článek

Diskuze: Anketa: Co dotestovat na RTX 2080 Ti

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

HWSpeedy
HWSpeedy
Level 1 Level 1
16. 9. 2018 19:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já bych navrhoval na otestování na referenčních taktech, už jen kvůli Simple Jackovi.

MAX HACKER
MAX HACKER
Level 1 Level 1
16. 9. 2018 20:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobrý den,

prosil bych o úplně obyčejný test v 3DMark06. Zajímá mně kolik karta dostane bodů.

Pak jestli byste mohl otestovat hru Fallout 4.

Děkuji.

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
16. 9. 2018 20:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

GTA V + P.Cars 2 samozrejme v 4k.

+ super by bolo dostať do meraní aspoň v 4k testoch Vegu 64.

btw. keď je víťaz jasný tak si dovolím tvrdiť že po tom prezentovanom výkone RTX2080 bude 2080Ti jasný víťazom aj proti Titanu V 8)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
16. 9. 2018 20:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja by som poprosil toto:

http://www.luxmark.info/

je to pathtracing, co by rtx2080 mala robit nativne, ale ten benchmark o tejto superschopnosti rtx2080 skoro urcite este nevie, takze to bude robit oklukou cez openCL. ale aj tak, by to mohlo byt zaujimave.

pripadne, ak viete o nejakom raytracovom softe-benchmarku, ktory by to vyuzival nativne. vray, mentalray? neviem.

Petr Kupský
Petr Kupský
PCTuning PCTuning
17. 9. 2018 07:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @Xcute: Připojuji se. Také mne zajímá výkon Turingu spíše ve 3D modelovacích aplikacích.
Nicméně očekávám, že prozatím se bez podpory samotných aplikací hardwarové možnosti Turingu plně nevyužijí.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
16. 9. 2018 20:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hitman, ten poslední? :wink:

mistrczech
mistrczech
Level 1 Level 1
16. 9. 2018 20:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobrý den, otestujte prosím hlavně tyto hry: Kingdom Come: Deliverance, Rust, GTA 5, Killing Floor 2, Metro Redux. Tyto hry na ultra dokážou i 1080ti slušně vytížit. Jde mi hlavně o srovnání 1070-1080ti-2080-2080ti ve 1440p a 4K. Děkuji.

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
16. 9. 2018 22:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mistrczech Kingdome Come tam nejspíš bude, ale kdyby ne, tak se taky hlásim, aby tam bylo. :D

XeZ
XeZ
Level 1 Level 1
16. 9. 2018 20:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jednoznačne dukenukem pod dosboxom

Petr Saroun
Petr Saroun
Level 1 Level 1
16. 9. 2018 21:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@XeZ Ano, také prosím o testy v dosboxu, tak pěkně, jako to umí je Zdenda Obermaier.

Petr Saroun
Petr Saroun
Level 1 Level 1
16. 9. 2018 21:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prosím o testy v DOSBOX a nějakou novinku, třeba Aliens versus Predator, ten nový, z roku 1999.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
16. 9. 2018 21:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Saroun Counter Strike 1,6 ? :lol:

AJaromir
AJaromir
Level 4 Level 4
16. 9. 2018 21:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tyto 2 tituly jsou pekelně náročné na HW.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
17. 9. 2018 17:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AJaromir spíš na procesor, ne?

Berhof
Berhof
Level 1 Level 1
16. 9. 2018 21:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Samozřejmě testy musí být zpětně relevantní, takže určitě dosbox, mafii 1, nhl 97, to by mohlo stačit.

Petr Saroun
Petr Saroun
Level 1 Level 1
16. 9. 2018 21:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Berhof Ano, ano, na NHL 97 bych málem zapomněl, chtěl bych to porovnat se svým VooDoo 2.

Berhof
Berhof
Level 1 Level 1
16. 9. 2018 21:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Berhof A málem bych zapomněl, pro nejpřesnější výsledky testovat kartu pod tekutým dusíkem, v nejhorším případě použít suchý led

konektor
konektor
Level 1 Level 1
16. 9. 2018 21:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Urcite netreba vynechat taku vec akou je Quake 1 pod dosboxom... a doplnit to hrou Death Rally

Ico33
Ico33
Level 1 Level 1
16. 9. 2018 22:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

alebo:
but can it run crysis ??!!

8) 8) 8) 8)

a tym myslim naozaj crysis original prvu cast 4k

thunder.m
thunder.m
Level 14 Level 14
16. 9. 2018 22:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Otestujte prosím rychlost NVENC prot předchozí generaci v H265 a ideálně i kvalitu, nvidia slibovala 25% nárust kvality a skoro dvojnásobný výkon.

Pa3ck
Pa3ck
Level 5 Level 5
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
18. 9. 2018 14:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@thunder.m jop hlavne v FFmpeg

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
16. 9. 2018 22:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mining bude v podstatě naprd, to můžu říct rovnou, protože bohužel ty extra jednotky umí počítat jen předem definované věci a nelze je upravit na těžení.

Osobně netuším, jestli existuje hra, která by byla nějak drsně náročná na polycount (místo toho kolik to protlačí 4k textur), ale jestli něco takového je, tak by to byla zajímavost. :D

Ale myslim, že na tohle se specializují jen 3D Marky.

Řekl bych, že většina dnešních her je asi tak nějak dostačující na test. Možná Monster Hunter? Pokud mě paměť neklame, tak HW náročnost je dost šílená.

2090
2090
Level 1 Level 1
16. 9. 2018 22:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rád bych věděl něco o akceleraci přehrávání videa. Jestli si to poradí s h264/h265/vp9 ve vysokých rozlišeních 4k@60fps, 5k@60fps nebo i 8k@60fps a jestli už nějak akceleruje i AV1 když jeho standard byl před pár měsíci dokončen (nebo jestli budu muset čekat na 3xxx řadu) + test do jakého rozlišení jsou tyhle kodeky akcelerovány při 10bitu nebo 4:2:2 / 4:4:4 subsamplingu.
Dále bych rád věděl, jestli se nějak rozšířily možnosti nahrávání v shadowplay a případně kvalita záznamu v nižších bitratech

racecar
racecar
Level 1 Level 1
16. 9. 2018 23:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nic. Tie recenzie su dokonale. :wink:

dragonie
dragonie
Level 1 Level 1
17. 9. 2018 07:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hlavně prosím nevynechat 1440p... aktuální sweetspot rozlišení. 1080p je dnes podle mě na gaming již málo, 4K zatím ještě moc...děkuji

Michal86
Michal86
Level 1 Level 1
17. 9. 2018 08:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chtělo by to nějaký test PUBG napříč rozlišením, počínaje FHD, QHD, 4K spolu s dalšími grafikami. Dále pak různá grafická nastavení, ne jen vše na max.

Gembler23
Gembler23
Level 1 Level 1
17. 9. 2018 09:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Poprosil bych o test funkce mesh shading a jeji vliv na vykon ve vztahu ke "slabsim" procesorum. Tedy jestli ve hrach, kde byl vykon karet nejakym zpusobem limitovan/vazan procesorem, se situace zlepsi/la a procesorum se ulevi, prestoze fps budou vyssi.

Jumbik
Jumbik
Level 1 Level 1
17. 9. 2018 09:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já bych určitě uvítal test hry Total War: Warhammer 2 v 1440p a 4K v Dx12.

Děkuji.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
17. 9. 2018 17:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jumbik Po špatných zkušenostech s prvním bych ho radši do metodiky nedával. S nějakým každým třetím patchem se měnil výkon (a bez něj to spustit nešlo) a ve finále to dorazili tím, že testovací scénu na benchmark vyměnili za jinou. Životnost naměřených výsledků tak dva měsíce max.

JoeBlack
JoeBlack
Level 1 Level 1
17. 9. 2018 09:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Reálný výkon ve hrách - pár klasik + něco novějšího - 4K, 1440p a klasika 1080p.
Spotřebu a efektivitu chlazení.

Nic víc není potřeba.

dalibor69x
dalibor69x
Level 1 Level 1
17. 9. 2018 09:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobry den,

karta bude mat velke vyuzite v profesionalnej oblasti nie len v hrach, poprosil by som Vas otestovat kartu v 3D render programe LUMION,a porovnat ju s 1080TI https://lumion.com/ vela ludi by to zaujmalo. Renderovat urcitu scenu napriklad

https://www.youtube.com/watch?v=iP5c_mmvUHg&t=4s

Dakujem s pozdravom Dalibor

Dakujem

Honza1616
Honza1616
Level 13 Level 13
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 9. 2018 10:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mohl by jsi otestovat přes program Boinc
http://boinc.berkeley.edu/download.php
Přes ktery si vytvoříš účet na projektu Primegrid
www.primegrid.com
Na teto strance se prihlaš do účtu a na svem profilu na primegridu jdi do předvoleb projektu a zde uprav povoleni počítat na GPU a sjed dolu na stránku a zaškrtni předvolby GFN-18 pro GPU Nvidia(prostřední sloupeček), spočítejte několik úkolů
Délku pocitani vidíš v programu Boinc nebo na stránce primegrid ve svem účtuúčtu, zhruba uprostred stranky je odkaz "ukoly"
Dej vědět jaké jsou časy
Pokud bude s něčím problém tak napiš, byl bych velice rad za takove testy

Libor
Libor
Level 23 Level 23
17. 9. 2018 11:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za takový kecy :?:

Chladič je bomba! Čekat na nereference snad ani nemá smysl jen kvůli chlazení.

Vždyť nereference ještě neviděl ani z vlaku a už mele takový nesmysli , to to začíná ... a dorazil to tím že není zklamaný , ju výkon je solidní ale cena je neadekvátní a o tom jsem nic nepřečetl ...

Libor
Libor
Level 23 Level 23
17. 9. 2018 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Libor Ááááá už 4 ovečky zareagovali , kdo další :?: :lol:

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
17. 9. 2018 13:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Libor Ale vdyť to tak je. Ty chladiče mají vapor chamber a budou tiché, vcelku s jistotou budou karty tišší, než 300W vzduchem radiálně chlazené Radeony. Pascal bude tišší, ale výkon úměrně nižší. Takový předvoj možné globální změny referenčního provedení, konkurenční popostrčení, nakonec jako zákazník tak jako tak uvítám. Nebo chceš snad říct, že lepší cesta je přinést znovu radiální chlazení?

Reklama
Reklama