Zpět na článek

Diskuze: Anonymous získali seznam členů ODS i s adresami

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
6. 2. 2012 13:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

„Krádež některých osobních údajů členů ODS je daleko za hranou toho, pod čím si lze představit svobodné využívání internetu. Anonymous tímto krokem potvrzují, že jim nejde o seriózní diskusi, ale o nátlakové aktivity za hranicí zákona. Prosazování politických stanovisek podobným atakem na občany, kteří se svobodně sdružují v politické straně, nelze v demokratické společnosti akceptovat,“

Tieto rozprávky o demokracií by si už mohli odpustiť ... vyše 20 rokov sa ňou oháňajú a stále sme sa jej nedožili ... navyše to, že politici okrádajú občanov o miliardy a ACTOU dokonca aj o základné práva a slobody je viac než absurdné ...

Ocik
Ocik
Level 1 Level 1
6. 2. 2012 16:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@IQLogic Ale 27 730 členů není těch top 100 kteří za to můžou, tohle je mainstream vrstva z podnikatelu apod. :roll: cili zas tim nic nezmenis protoze velke ryby a sede eminence v pozadi se na kdejaky seznam nepisou.

=UNDEAD=
=UNDEAD=
Level 2 Level 2
6. 2. 2012 13:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ještě zveřejnit, nezveřejněné smlouvy o státních minulých nákupech a víme kde jsi máme pro ty šwině jít. 8)

matex
matex
Level 1 Level 1
6. 2. 2012 13:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Se nám to vyostřuje ... média tyto údaje určitě ocení, ale předpokládám, že k obratu jejich rétoriky nedojde. Naopak tento útok jen využijí k utvrzení národa o podobě a cílech Anonymous.

Podobně jako pan Kočí bych si k podpisu dohody ACTA dovolil prohlásit, že:"Prosazování politických stanovisek podobným atakem na občany, kteří se svobodně nachází (nejen) v tomto státě nelze v demokratické společnosti akceptovat!"

[b]! ACTA ad acta ![/b]

NENIE
NENIE
Level 1 Level 1
6. 2. 2012 14:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jo to je presne ono, kdyz jim nekdo sahne na jejich pisecek tak to hned neni demokraticke jednani, ale aby udelali referendum nez oni neco takoveho chteji rozhodnout to uz ne to by se mohli obcane demokraticky vyjadrit a nedej boze aby nesouhlasili s nasi "demokratickou garniturou"

xkryspin
xkryspin
Level 1 Level 1
6. 2. 2012 14:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@NENIE Nemyslím, že ACTA je rozumné řešení... ale referendum bych do toho netahal.

Jak funguje referendová demokracie - se můžeš v praxi podívat třeba do Kalifornie. Myslíš, že si lidi dobrovolně zvednou daně? Sníží si benefity ? Nikdy....

Referenda fungují jen dokud jsou postavena na rozporech mezi podobně velkými skupinami. Kdyby bylo referendum o "všichni dostaneme 1000 Kč" tak projde prakticky 100% hlasů. Na druhou stranu - pokud je nastaveno tak, že "každý kdo má nad 20 000 měsíčně dá 1000 Kč těm co nemají 20 000 měsíčně" - pak se to začne mlít ...

Tady by to byl případ referenda 1 - malá skupina vs obrovská skupina. Takže referendum by bylo na kočku.

Na druhou stranu - a teď ruku na srdce - ano vydavatelé rýžují, ale není to věc, kterou nutně potřebujeme k životu. Nemusíš si to koupit - můžeš žít bez toho. Oni do toho investují - nějakou záruku za investice potřebují. ACTA je overkill (natvrdlý) ... ale aby spotřebitel diktoval, jak si má pekař hlídat housky a za jakou cenu je prodávat ... to taky není v pořádku.

gilhad
gilhad
Level 7 Level 7
Operační systém: Linux
6. 2. 2012 15:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xkryspin Kupříkladu já jako spotřebitel bych byl dost nasraný, kdyby si pekař chtěl hlídat svoje housky tak, že by mi lezl do mojeho bytu, harašil v mojich policích a zakazoval mi vlastnit troubu, lžíce a mísy, protože bych pak mohl dělat podobné housky jako on a on by je už neprodal...

Pokud si pekař naistaluje ve svém krámku kamery i na hajzl, ke každému regálu postaví četu ostrostřelců a housky bude prodávat pouze proti předložení rodného listu a prozkoumání všech tělních dutin, tak ať si je takto chrání. Asi jich moc neprodá, ale jeho boj.

Ale ať tím neomezuje mě, když já od něj housky nekupuju.

Droubek
Droubek
Level 1 Level 1
6. 2. 2012 14:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Politici mají moc danou postavením a často ji zneužívají. Nemohu podobné zveřejnění osobních dat považovat za nic jiného než obdobné zneužití moci (tentokrát ze strany Anonymous na základě moci dané technickými znalostmi).

Rozhodně se mi to nezdá ani prospěšné, ani správné. A pokud tím chtěli podpořit svoji argumentaci o smlouvě ACTA, pak se, alespoň v mém případě, rozhodně přepočítali. I když samozřejmě přijetí nebo odmítnutí této smlouvy by u každého soudného člověka mělo být založeno na trochu něčem jiném, než podivných činnech Anonymous nebo argumentaci politiků.

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
7. 2. 2012 06:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Droubek ano souhlasim ze to co udelali Anonymous je spatne a nemelo by se to delat ale treba ja neznam ZADNY zpusob jak presvedcit politiky aby brali v potaz nazory nas obycejnych lidi a tohle me porad prijde jako lepsi zpusob protestu nez jaky zvolil Breivik. Navic musim podotknout ze alespon se celosvetove o tomto problemu mluvi nez aby se neco takoveho potichu schvalilo. Taky myslim ze tohle je porad lepsi styl nez jaky voli copyrightova lobby [url]http://www.piratskenoviny.cz/?c_id=33329[/url]

McDan
McDan
Level 1 Level 1
6. 2. 2012 14:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Spíš by mě zajímalo, kde si ty údaje můžu stáhnout a proklepnout si ty svině :)

Droubek
Droubek
Level 1 Level 1
6. 2. 2012 14:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@McDan Svině? Myslíte tím všechny členy ODS?

Milhausl
Milhausl
Level 1 Level 1
6. 2. 2012 14:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já osobně nesouhlasím s útoky tohoto typu na osobní data a informace lidí a jejich následné zveřejňování. Už jen proto, že drtivá většina členů ODS s tím nemá nic společného.

Na druhou stranu, pokud je řeč o diskuzi, ODS a vůbec politici jasně předvedli, že jsou ignoranti největšího zrna. Byli to oni, kdo nevedli a ani nechtěli vést žádnou diskuzi a do teď jí nevedou. A ignoranta se nedá přimět k diskuzi jinak, než tím, že mu člověk udělá něco, co ho zabolí, naštve a přiměje ho tak k nadávání, vyhrožování či osočování, protože v ten moment už nemůže ignorovat.

Pokud chtěla ODS vést debatu, pak měla hodně možností. Měla to udělat dávno před podpisem té smlouvy, neudělala to. Když lidé začali protestovat proti smlouvě ACTA, měli pochybnosti o tom, co znamená a co z ní bude, měli to být oni, kdo by veřejně v médiích vysvětlit do podrobna každou větu, každý odstavec, každou myšlenku této obchodní smlouvy. Měli vysvětlit jaký cíl ta smlouva má, jak jej chtějí doicílit, proč jí podepsali a jaké to bude mít následky. Místo toho všechny ty lidi ignorovali a dělali, že se jich to netýká. Když byly upozorněni důrazněji, dokonce se těm lidem vysmáli do ksichtu. A lidé je jako ignoranty začali brát a začali se k nim podle toho chovat. Teď, když jim ublížili, se začali vztekat a vyhrožovat, tudíž už dále nemohou ignorovat.
Obávám se ale, že stejně diskutovat nebudou. Jelikož když si člověk smlouvu ACTA přečte, nemůžu se zbavit dojmu, že jí napsalo mentálně retardované 6 leté dítě, které se snažilo tvářit, že tomu rozumí, přitom je zjevné, že o tom neví vůbec nic a tak se to snaží zakrýt za nesmyslné kecy a formulace. O něčem takovém se diskutuje těžko a ještě hůř se vysvětluje důvod podpisu. Protože to prostě není vysvětlitelné.

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
7. 2. 2012 06:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Milhausl prave ze nejhorsi na tom je ten styl formulace na ktere si urcite dalo zalezem dost pravniku aby prave nebyly ty formulace konkretni ale mohli se aplikovat podle potreby

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
6. 2. 2012 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

..jako Breivik. Neschvaluju metody, ale po dobrém to očividně s žádnou vládou světa nejde. Dokud si občani jen demonstrujou a jsou "hodný", tak na ně vláda bude kálet. A bohužel občani nejsou schopný takový organizace, aby příště zvolili někoho jiného, takže ta část co opravdu chce nějakou změnu, musí volit radikálnější (až extrémní) prostředky. Hezké to není, ale viděli ste někdy politika reagovat na vlídné slovo?

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
6. 2. 2012 21:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daemonius to je fakt, ale stejně když někdo káže svobodu a zveřejňuje cizí osobní údaje tak to neni moc dobrá reklama pro anonymous

a02
a02
Level 1 Level 1
6. 2. 2012 17:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

kde je ten seznam?
ma to byt 5 MB excel...

paja666
paja666
Level 1 Level 1
6. 2. 2012 18:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Droubek]Politici mají moc danou postavením ....[/quote]
Ja bych tuhle akci chapal trochu jinak. Mozna ze by si meli politici uvedomit jak se asi bude citit obycejny obcan v pripade, ze tuhle smlouvu parlament schvali a predlozi i prislusne zakony k jejimu naplneni. Taky se pak kazdy z nas bude citit stejne, ze nekdo na zaklade nejakeho "podezreni" naklada s nasimi osobnimi daty. Pouze s tim rozdilem, ze tohle bude "podle zakona" Bohuzel moje obava, ze takto to politici nepochopi se ukazala jako realna. :evil:

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
6. 2. 2012 18:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@paja666 Politici to chápu veľmi dobre, ale oni robia, čo im povedia tí, ktorými sú platení a teraz nemám na mysli daňových poplatníkov :wink:

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
6. 2. 2012 21:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle už je přehnaný, mezi politikama jsou i slušný lidi a zveřejnit adresy všech je svinstvo. Bohužel anonymous neni jedna konkrétní osoba nebo skupina, takže se za ně muže vydávat prakticky kdokoliv. Pokud chtěj svobodu internetu tak musej přestat s těmahle věcma jako sveřejňování osobních údajů, tim ztrapňujou jenom sami sebe.

Reklama
Reklama