Zpět na článek

Diskuze: Apple zablokoval prodej tabletu Samsung Galaxy Tab 10.1 v Evropské unii

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Leech
Leech
Level 1 Level 1
10. 8. 2011 13:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už jsem to psal jinde ale - nechme jen jednu společnost, která bude vyrábět VŠE! Nebude konkurenční boj, nebudou porušený patenty(kolikrát sou to patenty k smíchu viz. šipka u Windowsu) a tím pádem tu bedu pár lidí spokojených, s nahrabanou kapsou. Všichni budeme mít jen jednu a tu samou věc, budeme šílet po její bílé verzi protože to budou mít jen tři miliony lidí a ne černou verzi kterou má zbytek světa. Myslete si co chcete ale tohle je prostě bordel! Jedna společnost si dupne a svět se pos€re ..

DOC_ZENITH
DOC_ZENITH
Level 1 Level 1
10. 8. 2011 21:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Leech Jedna společnost která dominuje všemu je výsledná podoba kapitalizmu, tam to dojde, protože vždy ten silnější zničí nebo pohltí toho slabšího. A takhle jich ze 100 máš 50, z 50 máš 20.... až jednoho dne zbyde 1, nebo 2 protože zákony kážou minimálně 2 ale to už je taková existence dokud nebude dost peněz na změnu i těhlech zákonů. Kapitalizmus na počátku dost pomáhá různorodosti a pokroku, ve středních fázích také, ale ve svých pozdních už jde jen o aby se pro pánaboha zhroutil co nejdříve. v IT je toto markantní až až. V 90. letech jsme lěi tuny výrobců CPU. Pamatujete na světovou trojku Cyrix? Pak UMC, IDT, NexGEN, Rise, Transmeta, a i další. V Grafikách jsme měli 3Dfx, Nvidia, ATI, S3, Trident, PowerVR, Cyrus logic, WD, Renidition, SIS, XGI, atd. I herní průmysl jde do hoven. Takovejch super studí, a dnes skoro všechny pohltili a zničili EA a Activision. Prostě ve všech oborech se to sune nebo to už je u těch finálních 2 táborů který udržuje naživu jen antimonopolní zákon, jinak by tu už dávno byl jen 1. Tenhle systém hnije.... čím dříve se to zhroutí, tím pro lidstvo lépe. A takovýhle bizárdní a stupidní výroky soudů tomu jen napomáhaj. Jsem za to skoro rád, aspoň se lidi naserou.

Liutasil
Liutasil
Level 1 Level 1
11. 8. 2011 02:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DOC_ZENITH V zásadě s tebou souhlasím, ale ten konec : "čím dříve se to zhroutí, tím pro lidstvo lépe" ....
Zhroutí se ti kapitalistický systém. A co potom? V zásadě by to asi spoustu lidí poškodilo a naštvalo. Kam by se obraceli? Dávali by na socialní jistoty (a sliby), začal by zde socialismus (všechna špína by se hodila na umírající kapitalizmus) nebo ještě hůř (a pomalu věřím, že by se to stalo) komunismus. Myslíš, že by bylo lidem lépe (ano, dalo by se namítnout, že "minulý" komunismus je špatný, že teď by to bylo jiné. V začatcích by to také mohlo být lepší, ale samotné ideje komunismu nejsou realné a jsou, podle mě, zločinné. Už samo o sobě to je špatná (v reálném světě) ideologie a když se k tomu přidá ještě normální člověk, je téměř jistota, že se to zase zvrhne do tyranie)... nechci tady vyvolávat nějaký flame, ale myslím, že prostě kapitalizmus je dnes pro nás to nejlepší. Společnost není ještě tak vyspělá (alespoň né u nás) aby zde správně,prosperitivně a spokojeně fungoval socialismus/komunismus....
K tématu : Jak už bylo řečeno, patentovat si nějaký tvar či disign se mi zdá jako nesmysl a popírá to vůbec důvod ke vzniku patentům (aby ochránili vývoj, ten kdo něco vyvine, aby z toho měl nějaký zisk a vývoj by mohl pokračovat a byl by tímto podporován.) Takhle to ale vypadá spíše na použití všemožných patentů spíš jako pák, kdy každý ma na někoho něco, aby nikdo nic "neřekl". A potom se patentují tyhle blbosti. I Apple se u svého disignu musel někde inspirovat... V tomhle bodě jsem proti Applu (ale nejen Applu) a celkově použití patentů tímto způsobem (a vůbec jeho vytvoření)

Darkhunter
Darkhunter
Level 1 Level 1
10. 8. 2011 22:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DOC_ZENITH no, to je pravda, třebas příklad jak VW koupil škodovku, a další firmy vyrábějící auta se skupujou pod větší..

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
10. 8. 2011 14:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Leech Meleš blbosti. Nikdo tady neomezuje konkurenci. Takové tablety od Asusu, Aceru a dalších se vesele prodávají, výběr je dostatečný. Ale opět je to Samsung,který numí nic nového vymýšlet a opět jenom kopíruje vzhled.
Apple byl prostě první a měl to právo si zaregistrovat některé designové prvky jako průmyslový vzor. Tak to chodí a ostatním nezbývá nic jiného než přijít s vlastním řešením, pouze opět Samsung provokuje a okopírovává o sto šest.
K tomu, aby fungoval zdraví konkurenční boj jsou nutná pravidla a Samsung je evidentně nerespektuje, tak kdo je teda ten špatný?

15degren
15degren
Level 1 Level 1
10. 8. 2011 13:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Leech [quote=Leech]Už jsem to psal jinde ale - nechme jen jednu společnost, která bude vyrábět VŠE! Nebude konkurenční boj, nebudou porušený patenty(kolikrát sou to patenty k smíchu viz. šipka u Windowsu) a tím pádem tu bedu pár lidí spokojených, s nahrabanou kapsou. Všichni budeme mít jen jednu a tu samou věc, budeme šílet po její bílé verzi protože to budou mít jen tři miliony lidí a ne černou verzi kterou má zbytek světa. Myslete si co chcete ale tohle je prostě bordel! Jedna společnost si dupne a svět se pos€re ..[/quote]

Money, money, money. Must be funny

trikmann
trikmann
Level 1 Level 1
10. 8. 2011 13:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Leech]Už jsem to psal jinde ale - nechme jen jednu společnost, která bude vyrábět VŠE! Nebude konkurenční boj, nebudou porušený patenty(kolikrát sou to patenty k smíchu viz. šipka u Windowsu) a tím pádem tu bedu pár lidí spokojených, s nahrabanou kapsou. Všichni budeme mít jen jednu a tu samou věc, budeme šílet po její bílé verzi protože to budou mít jen tři miliony lidí a ne černou verzi kterou má zbytek světa. Myslete si co chcete ale tohle je prostě bordel! Jedna společnost si dupne a svět se pos€re ..[/quote]

Ten váš plán má jeden velký problém a to kdo zajistí, aby společnost neprofitovala z bezkonkurence a nenastavila šílené ceny pro uživatele?

Jinak je to naprosté nesmyslný verdikt, který velmi pravděpodobně podpoří levné čínské kopie, které v některých případech kvalitativně přesahují originály.

Leech
Leech
Level 1 Level 1
10. 8. 2011 13:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@trikmann A proto sem to napsal. Je to nesmysl, takhle to NEmůže být. Doufal sem že ta ironie bude z komentáře trčet jak reflexní stožár vysokého napětí ;) :D

nostrom
nostrom
Level 1 Level 1
10. 8. 2011 13:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Leech kazdy s inteligenci nad bodem mrazu tu ironii vidi :wink:

Darkhunter
Darkhunter
Level 1 Level 1
10. 8. 2011 13:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nu... a jedno jabko vládne všem.. takže všichni, co si chcete koupit slušnej tablet, tak nemůžete protože soudy řídí Apple... uklonit se a koupit si jednu z těch jejich hrozně mrtě krutejch I věcí :D :D :D fakt k smíchu.. ta firma mě úplně doebává....

egojebo
egojebo
Level 1 Level 1
10. 8. 2011 15:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darkhunter Nechci ti kazit iluze ale ZATÍM jedinej slušnej tablet je právě iPad (možná ještě PlayBook, ale 7" displej ho značně degraduje)

potooczech
potooczech
Level 1 Level 1
10. 8. 2011 14:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ovocnáři třeste se ... přijde hruška a ovládat se bude žábou :lol:

Pak se má člověk toho tabletu dočkat, když si jablíčkáři za chvíli zaplatí patent i na vzduch. Hnus.

webik
webik
Level 1 Level 1
10. 8. 2011 14:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V poslední době to je nějaké husté.. Apple si snaží si vydláždit zlatou cestičku na evropský trh. V Ameriec má každý Iphone, doufám, že se to u nás nestane (neříkám, že bych ho nechtěl)..

laginoo
laginoo
Level 25 Level 25
10. 8. 2011 14:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no asi bude na case aby my obycejni spotrebitele zazalovali apple s tim , ze chcem samsung v eu :idea:

Uživatel
Uživatel
Level 1 Level 1
10. 8. 2011 14:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pravdou je, že Samsung na Applu dost parazituje. Sám má lepší technologie, ale Apple zase lepší marketing. Marketing sice nejde průkazně ochránit patenty tak dobře, jako je to možné u technologií, ale přitom marketing stojí nejvíc peněz a největší měrou se podílí na prodejním úspěchu, takže jeho kopírování je podobně neetické. Jen pro upřesnění, co je to marketing - volně řečeno je to identifikace zákaznických potřeb a navržení takového produktu, který bude tyto potřeby splňovat. Většina lidí má marketing spojený jen s propagací, ale to je jen část marketingu. Apple si uvědomil potenciál smartphonů a zároveň jejich komplikovanost pro široké masy a proto výrazně zapracoval na ergonomii užívání, aby výhody smartphonu dokázali využívat i BFU. Ono v podstatě celej byznys Applu se točí kolem jednoduchého užívání složitých zařízení - proto bývají jablíčkáři terčem posměchu u geeků, protože to obvykle jsou lidé, kteří počítačům nerozumí. Apple jim ale umožnil počítače využívat, aniž by je nutil naučit se technické termíny a složité příkazy. Ale abych se vrátil k tématu, Samsung evidentně běžným uživatelům nerozumí tak dobře, jako Apple. Ono je těžké myslet jako obyčejný uživatel, když navrhujete sofistikované zařízení a máte za sebou technickou univerzitu. A proto uživatelské rozhraní Applu do značné míry okopíroval a navíc drze napodobuje i vzhled. Proto ho nelze brát jako neviňátko a Apple nelze brát jako zlýho vlka. Stačí si jen uvědomit, kolik práce Applu muselo dát, něco takového vymyslet. A že to byla dobře odvedená práce svědčí tabulky prodejů.

steve721
steve721
Level 1 Level 1
10. 8. 2011 15:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel Prosim ta o akom vzhlade rozpravas? Vsak tvar obdlznika je asi najbeznejsi tvar ktory sa vyskituje. Co ma byt ten tablet okruhly alebo trojuholnik a pod??? Taketo reci ze okopiroval vzhlad su z cesty. Medzi tými zariadeniami je kopu rozdielov kebyze si pozries specifikacie takze ked niekto tvrdi ze okopiroval vsetko od apple je to nezmysel.

egojebo
egojebo
Level 1 Level 1
10. 8. 2011 17:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@steve721 steve721: Nejde o to jestli to je ctverec nebo obdelnik a už vubec ne o specifikace (prober se). Tady de jednak o marketing, kterej samsung zuby nechty kopiruje jak na bezicim pasu a pak tady je design. Jestli nechapes pojem design a pleteš sem specifikace tak by sis měl dat na hlavu led a jit si lehnout. Když položiš vedle sebe iPad a Galaxy Tab, nebo Galaxy S a iPhone tak je evidentní že sou si až nezdravě podobny. Příkladem toho, že se da vymyslet něco novyho je Nokia, Sony Ericsson nebo Motorola, ktery se snaží vymyslet něco novyho. Samsung je prostě typická Asijská společnost, opomineme-li Japonsko ktery je na špici..

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
10. 8. 2011 16:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@steve721 Apple má průmyslový vzor na některé detaily,nejde o obdélník. A pokud soud řekl, že Samsung tento průmyslový vzor porušil (tedy použil prvky v něm obsažené) tak není co řešit. Samsung porušil pravidla.
To, že se dnes dá patentovat (či získat průmyslový vzor) na dosti absurdní věci je věc druhá. Jednou jsou dané pravidla a Samsung je evidentně nerespektuje.

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
11. 8. 2011 12:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@steve721 @Lachtanize: kdyz uz si stezujes na kopirovani cinany, tak kdo byl technologicka velmoc ve stredoveku a kam bysme se dostali bez cinskych vynalezu? Nemeli bysme zadny porcelan, caj, hrncirsky kruh a pec, kultivaci zemedelskych plodin, strelny prach, hedvabi nebo treba papirove penize
[url]http://www.cinske-zbozi.cz/skatule-zajimavosti/cinske-vynalezy[/url]. Potom chapu ze si dnes chteji technologicky pomoct od vyspelejsich kultur.

Karliczek
Karliczek
Level 1 Level 1
10. 8. 2011 15:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

měl někdo toho plesnivího Jobse oddělat

Safiron
Safiron
Level 1 Level 1
10. 8. 2011 15:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Karliczek ty si asi normalni currak

Safiron
Safiron
Level 1 Level 1
10. 8. 2011 15:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=laginoo]no asi bude na case aby my obycejni spotrebitele zazalovali apple s tim , ze chcem samsung v eu :idea:[/quote]
Hodne stesti :-D

Hydrrra
Hydrrra
Level 1 Level 1
10. 8. 2011 15:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

apple zruší veškerou konkurenceschopnou konkurenci a budou si tady vesele dál prodávat ty svoje nepoužitelný zmetky :-( to je super když má člověk na trhu z čeho vybírat že :-(

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
10. 8. 2011 16:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hydrrra vybírat je z čeho. Ostatní společnosti jako Acer, Asus, Dell, HTC, HP atd. s Applem nemají potíže, protože se snaží své produkty odlišit.

Hydrrra
Hydrrra
Level 1 Level 1
10. 8. 2011 22:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@siddhi acer mam doma notebook - po zkusenosti uz nikdy nic od aceru! delly mame v praci - opet nikdy vice. htc ani hp nevim proc ale neverim. od asusu bych si koupil maximalne tak novej transformer, bohuzel me odrazuje leskla obrazovka... apple je predrazena sracka ke ktery nepripojim ani externi disk. at si ty svoje hovna prodavaj v cupertinu!

JaM
JaM
Level 1 Level 1
10. 8. 2011 15:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak toto je asi zatial najvacsia zufalost co Apple vyviedol... Galaxy Tab 10.1 je kompletne iny akoiPad2 a jedine co maju spolocne je zopar suciastok, ktore maju nalepku made by Samsung...

Kazdopadne prist s predbeznym opatrenim tesne pred dopredu oznamenym zaciatkom predaja je zakerny tah, a Samsung by sa mal sudit o usly zisk ktory mu toto sposobilo. Alebo rovnako napadnut tyzden pred vydanim iPhone5 a ziadat predbezny zakaz predaja na mesiac, kym nezasadne sud a druha strana sa bude moct branit... svinstvo najhrubsieho zrna...

gringoAD
gringoAD
Level 20 Level 20
10. 8. 2011 16:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cela tahle saskarna, kterou tady Apple predvadi ma jedinej cil. Zamezit konkurenci prodavat lepsi tablety za polovicni cenu .. Co Samsung porusil? Vzhledove je tablet kazdej stejnej, soucastky a parametry maji drazsi tablety taky podobny a vnitrni OS maj oba tablety uplne jiny. Apple v tomhle ma obrovsky minus a vsichni applisti by se meli zamyslet co podporuji...

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
10. 8. 2011 16:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gringoAD Co podporují? Apple je špatný že za to, že Samsung porušuje zákony?

uni_clocker
uni_clocker
Level 1 Level 1
10. 8. 2011 17:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

SMRT vohryzanýmu jablku !~~~~!!

vlado70
vlado70
Level 1 Level 1
10. 8. 2011 18:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=siddhi]Co podporují? Apple je špatný že za to, že Samsung porušuje zákony?[/quote]
A toto si si precital tiez?
„Rozhodnutí bylo vyneseno bez jakéhokoli slyšení nebo vyžádání důkazů od společnosti Samsung,“
Kde je tu nejaka pravda, ked sa obvineny nemoze ani branit? Ako to, ze nemecky sud moze zakazat predavat nieco mimo Nemecka. Co sme ich kolonia?

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
10. 8. 2011 21:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vlado70 to že o tom Samsung údajně nevědel je čistě jejich problém. Soud má povinost informovat druhou stranu a zdá se to prostě jako hloupá výmluva. Nelze vést soud proti někomu aniž by o tom věděl. To je prostě blbost.
Další věcí je to, že nejde jen o tento Evropský zákaz, protože Samsung má již zákaz prodeje i v Austrálii a v dalších zemích probíhají také soudní jednání.

JaM
JaM
Level 1 Level 1
10. 8. 2011 23:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@siddhi az na to ze toto je predbezne opatrenie pred sudom. druha strana sa bude moct obhajovat az tam, no dovtedy je predaj zastaveny... celkom sikovny sposob ako konkurencii znicit launch noveho produktu na dolezitom trhu na ktorom Apple taha za kratsi koniec...

iran
iran
Level 1 Level 1
10. 8. 2011 18:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vlado70 kolonie ne , ale sme v EU tak dobry den v roce 2011, jinak u nas by stacilo na soud poslat obalku a nebylo by ani to slyseni tak si nestezujete
zde se muzete juknout o co jde (prevzato z zive) http://esearch.oami.europa.eu/copla/design/data/000181607-0001
ale patent vyprsi v roce 2014

iran
iran
Level 1 Level 1
10. 8. 2011 18:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@iran teda spis je to prumyslovy vzor

belgorad
belgorad
Level 1 Level 1
10. 8. 2011 19:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Spíš by mě zajímalo proč to řeší německé soudy, resp. proč to řeší za celou unii... vždy jsem myslel, že to může jenom Evropský soudní dvůr

Neeo
Neeo
Level 1 Level 1
10. 8. 2011 19:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Presne ako to bolo už raz povedané.Stačilo by, aby Samsung celý výrobok nejakým spôsobom odlíšil. Prečo napodobňovať niečo, čo je určené pre stupídnych amíkov alebo ľudí čo si myslia, že vlastniť apple je in. Tento hnus čo sa šíri by sa mal bojkotovať a nie ako telatá na porážku ho následovať vždy, keď niečo nové príde.

Bradley
Bradley
Level 1 Level 1
10. 8. 2011 20:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=vlado70][quote=siddhi]Co podporují? Apple je špatný že za to, že Samsung porušuje zákony?[/quote]
A toto si si precital tiez?
„Rozhodnutí bylo vyneseno bez jakéhokoli slyšení nebo vyžádání důkazů od společnosti Samsung,“
Kde je tu nejaka pravda, ked sa obvineny nemoze ani branit? Ako to, ze nemecky sud moze zakazat predavat nieco mimo Nemecka. Co sme ich kolonia?[/quote]

Jde "jen" o předběžné opatření. V podstatě jde o to, aby soud zamezil něčemu, co shledá za potencionálně sporné, tedy nějakou věc, u které se soud domnívá, že by vzniklo víc škody, kdyby to teď nezakázal ale zakázal to později.
Tady ještě nejde o spor, druhá strana má možnost se bránit u řízení, které bude následovat a divil bych se kdyby podle německého (unijního spotřebitelského) práva nemohla podat nějaký druh opravného prostředku proti tomuto předběžnému opatření.

Zkrátka: tohle není definitivní rozsudek, ani to neznamená, že apple má na 99% vyhráno, znamená to jen to, že soud si myslí, že žaloba Apple může být oprávněná a proto zasahuje už teď.

A co se týče průmyslových vzorů, dají se definovat jako "vzhled výrobku nebo jeho části spočívající zejména ve znacích linií, obrysů, barev, tvaru, struktury nebo materiálů výrobku samotného, nebo jeho zdobení" (§ 2 zákona 207/2000 Sb., O ochraně průmyslových vzorů). V Unii, tedy i v Německu bude definice téměř totožná. Nejde tedy o technické řešení hardwaru, ale jen o obal, case, tvary, barvy a dá se pod to začlenit i vzhled aplikací, rozhraní atd.

Hydrrra
Hydrrra
Level 1 Level 1
10. 8. 2011 22:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bradley soud si myslí jo? no to je hezký... a na kolik si myslíš že tohle rozhodnutí samsung přijde??? hlavně že si soud předběžně myslí voe...

RastyFOX!!
RastyFOX!!
Level 1 Level 1
10. 8. 2011 23:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podle me je apple iphone fpohode mobil, a samsung je synonimum pro vykradani napadu. Me osobne zacina bejt tahle korejska spolecnost vylozene odporna a meli by si najit nejake lidi z fantazi. btw mam tel HTC protoze iphone i kdyz se mi libi mi prijde na !!ME~~!~~! pomery zbytecne drahy.

sam_217
sam_217
Level 1 Level 1
11. 8. 2011 02:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RastyFOX!! naprostý souhlas s Liutasilem, přesně tak to je, kapitalismus je jediný možný kompromis, který může vyhovovat tak moc různorodé naší civilizaci...

Konkurenční boj je tvrdý, ale on se vždycky najde někdo, kdo konkurovat chtít bude, někdo, kdo se vzepře a půjde zas do boje, je to jen otázka lidské reakce, jak rychle bude reagovat, bud bude jedna generace srabů a dezinformovaných nevzdělaných lidí, která nic nepodnikne a tak tu vznikne něco jako československo od roku 48 a bude trvat 30let, než se lidi zase vzchopí a zakročí proti, nebo ten boj nebude ustávat a tak se nestane žádná taková hrozná chyba, jako byl komunismus/socialismus...

SNowie
SNowie
Level 1 Level 1
11. 8. 2011 04:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Konečně dal někdo těm, co se vysmívaj duševnímu vlastnictví přes prsty. Tohle je vážně k smíchu, jako by vše bylo public domain.

Proč je navíc net v tomhle případě zjevně plný socanů, když jindy je to samej kapitalista vážně nechápu.

Xide
Xide
Level 1 Level 1
11. 8. 2011 07:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Začalo to bulvárníma nadpisama a už je to tady jako žumpa v diskusi na novinkách...

vlado70
vlado70
Level 1 Level 1
11. 8. 2011 18:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Bradley][quote=vlado70][quote=siddhi]Co podporují? Apple je špatný že za to, že Samsung porušuje zákony?[/quote]
A toto si si precital tiez?
„Rozhodnutí bylo vyneseno bez jakéhokoli slyšení nebo vyžádání důkazů od společnosti Samsung,“
Kde je tu nejaka pravda, ked sa obvineny nemoze ani branit? Ako to, ze nemecky sud moze zakazat predavat nieco mimo Nemecka. Co sme ich kolonia?[/quote]

Jde "jen" o předběžné opatření. V podstatě jde o to, aby soud zamezil něčemu, co shledá za potencionálně sporné, tedy nějakou věc, u které se soud domnívá, že by vzniklo víc škody, kdyby to teď nezakázal ale zakázal to později.
Tady ještě nejde o spor, druhá strana má možnost se bránit u řízení, které bude následovat a divil bych se kdyby podle německého (unijního spotřebitelského) práva nemohla podat nějaký druh opravného prostředku proti tomuto předběžnému opatření.

Zkrátka: tohle není definitivní rozsudek, ani to neznamená, že apple má na 99% vyhráno, znamená to jen to, že soud si myslí, že žaloba Apple může být oprávněná a proto zasahuje už teď.

A co se týče průmyslových vzorů, dají se definovat jako "vzhled výrobku nebo jeho části spočívající zejména ve znacích linií, obrysů, barev, tvaru, struktury nebo materiálů výrobku samotného, nebo jeho zdobení" (§ 2 zákona 207/2000 Sb., O ochraně průmyslových vzorů). V Unii, tedy i v Německu bude definice téměř totožná. Nejde tedy o technické řešení hardwaru, ale jen o obal, case, tvary, barvy a dá se pod to začlenit i vzhled aplikací, rozhraní atd.[/quote]
Stale si mi neodpovedal ako sud moze vydat hociake rozhodnutie bez moznosti zazalovanej strany sa k tomu vyjadrit.
Taketo veci sa diali za komunizmu , fasizmu a pod diktaturach.Speje Nemecko k tomu?

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
11. 8. 2011 21:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vlado70 a ty skutečně věříš všemu co Samsung řekne?

vlado70
vlado70
Level 1 Level 1
12. 8. 2011 19:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@siddhi Pisali to tu v clanku. Alebo tu klamu?

Reklama
Reklama