Zpět na článek

Diskuze: ARMA III – tanks: bez mutliplayeru ani ránu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Crha
Crha
Level 1 Level 1
19. 4. 2018 11:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

World of Tanks, Armored Tanks, War Thunder a do toho přiběhne Bohemia Interaktive s Armou? Ať jdou fakt do pr..ele už! Proč neudělají normální operaci flashpoint jako tenkrát? :roll:

Jan Schrenk
Jan Schrenk
Level 1 Level 1
19. 4. 2018 12:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha Ono zase není potřeba být úplně sentimentální. Ale pravda je, že původní kampaň Flashpointu i Resistance byla fantastická, kdežto originální kampaň k ARMA III špatná a to nic v současném DLC se za kampaň (a vlastně ani za technologického demonstrátora) považovat nedá.

Dle mého názoru by v BI udělali nejlépe, kdyby zkusili oslovit lidi (nebo jejich potomky), kteří vytvářeli právě ty původní kampaně. Současný stav působí jednoduše naprosto amatérsky.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
19. 4. 2018 22:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Schrenk Puvodni Flash Point byla naprosta pecka, kdyz to vyslo. Jednak kampan byla vyborna, mise zabavne, ale hlavne to byla najednou intelignentni hra, na kterou nebyl clovek zvykly :))
Pamatuji si, kdyz jsem zacal hrat demo a jen tak z pleziru jsem v te uvodni scene na plazi zastrelil kolegu a nejadnou prijelo BVPcko a sejmulo mne...jsem jenom sedel a nechapal.. :D

febrik
febrik
Level 21 Level 21
19. 4. 2018 11:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Drobná technická k historické vsuvce - označení tank byl krycí název projektu z důvodu utajení. Na Wikipedii to není zrovna přesně uvedené, správně je to vysvětlené na valka.cz, odkud si dovolím citovat: ".. za Velké války vyvstal problém, jak překonat důmyslný, smrtelně nebezpečný systém zákopů nepřítele. Britové.... konkrétně tzv. Landship Committee — tedy jakési sdružení politiků, námořních důstojníků a inženýrů — začali vyvíjet samohybný obrněný prostředek vyzbrojený kulomety, jenž by nepoškozen překonal překážky z ostnatého drátu a umožnil průlom. Bojovému vozidlu se dostalo oficiálního označení od Admirality, landship, ovšem hovorově, v zájmu zachování bezpečnosti, se mu říkalo water-carrier (angl. přepravník vody), později nahrazenému kratším slovem tank (angl. cisterna). To mělo i u dělníků podpořit dojem, že ve skutečnosti pracují na jakýchsi vodních nádržích pro britskou armádu v Mezopotámii."

Václav Vlček
Václav Vlček
PCTuning PCTuning
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
19. 4. 2018 13:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

půjde odeslat?

Mynny
Mynny
Level 1 Level 1
19. 4. 2018 21:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Připomnělo mi to otřesný pokus o kampaň v ArmA II: Army of the Czech Republic. První mise je nudné objíždění vesnic transportérem a hledání teroristy. Když teroristu dopadnete, nenastoupí do auta, ale kluše vedle vás a následuje. Je třeba ho dostat na základnu, vzdálenou asi 3 kilometry. Takže tam dojedete džípem, 8x zrychlíte čas a 5 minut čekáte, než terorista po svých dorazí. Takové wtf jsem nezažil ani v polských budgetovkách za stovku :roll:

L!po
L!po
Level 1 Level 1
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 4. 2018 21:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mynny ono v těch polských budgetovkách za stovku nebude ani dalších 99% obsahu téhle hry... a myslím, že každej kdo to kupuje ví, že ten nejlepší obsah je potom od komunity.. ARMA už není o super kampani(celkově SP) atd.. je to vcelku slušnej sandbox s ve světě bezkonkurenčním editorem misí.. jen vlastníma misema(SP, COOP na lankách..) jsem strávil víc jak 100 hodin herního času.. nemluvím o jejich supr nabídce, kde měli předobjednávku nějaké "supporter" edition za cca 1k8 a ta obsahuje všechna DLC.. což si myslím je dobrej deal..

celkově má ARMA super mody a co se ceny/herního času týče je na tom rozhodně hodně nadprůměrně.. a myslím nikdo netvrdí, že je to zaměřené na SP..

AJaromir
AJaromir
Level 4 Level 4
8. 5. 2018 15:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle se nebude zrovna moc týkat hry, jakožto spíše techniky. Už nevím ve kterém televizním dokumentu zaznělo, že rychlostní převaha je velkou prioritou v boji, tudíž se z klasických pásových tanků přesedlává na rychlá, leč stále dobře vybavená obrněná kolová vozidla.

AJaromir
AJaromir
Level 4 Level 4
8. 5. 2018 15:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímal by mě alespoň nějaký náhled na titul "Steel armor: Blaze of war". Kolikrát jsem o onom titulu uvažoval, ale nechce se mi investovat do žánru, který u mě není na prvním místě, kde mě špatná investice až tak nebolí, protože díky tomu mohu podat zpětnou vazbu relativně aktivním vývojářům a ostatním v komunitě.

Reklama
Reklama