Zpět na článek

Diskuze: ATI Radeon HD 5670 — za dva tisíce a s DirectX 11

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Masarowitch
Masarowitch
Level 1 Level 1
20. 1. 2010 01:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chtěl bych se zeptat jakej je rozdíl ve výkonu v cod mw2 v nastavwní detajlů mezi Sync Every Frame Yes/No. Díky.

marek p
marek p
Level 26 Level 26
20. 1. 2010 04:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Masarowitch Se zapnutým Vsync je maximální fps rovno obnovovací frekvenci(screen refresh rate)monitoru.

Tronic
Tronic
Level 1 Level 1
20. 1. 2010 01:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pekný test a hlavne nice work. Osobne som troška sklamaný som čakal vačšie vykony(vzdialenejšie od 4670)aspoň o kusok, mno karta je v pohode... Chyby v článku: V porovnavacej tabulke ma 5670 len 8 ROPs a GPU-Z ukazuje 16 ROPs,a má DX11, bohuzial DX11.1 este nema v podpore :D a este v hre Dragon Age Origins v rozlisení 1680x1050 bez AA nieje výkon 5670tky. Dokaz ze som si článok pismenko po pismenku prečítal :)

Tomáš Šulc
Tomáš Šulc
Level 1 Level 1
20. 1. 2010 11:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tronic Vsechny tri veci opravene, diky za upozorneni ;)
Obzvlast jsem ziral na ten DirectX 11.1, udelal to chytry Microsoft Excel. Mel jsem tam jen 11, ale on z toho udelal datum 11.1...

Egoist
Egoist
Level 1 Level 1
20. 1. 2010 05:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když už skoušíte DirectX 11 kartu, tak byste ji jím mohli alepsoň prohnat. Určitě nebudu jediný, kterého zajímá jak by si sním poradila...

Tomáš Šulc
Tomáš Šulc
Level 1 Level 1
20. 1. 2010 10:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Egoist A testy v novem Stalkerovi jsou tedy co, kdy ne DirectX 11 :?:

Federmann
Federmann
Level 1 Level 1
20. 1. 2010 06:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Egoist]Když už skoušíte DirectX 11 kartu, tak byste ji jím mohli alepsoň prohnat. Určitě nebudu jediný, kterého zajímá jak by si sním poradila...[/quote]

To by pak srovnávací grafy s Nvidii vypadaly naprosto jinak a to je zde nepřípustné!

Vencall
Vencall
Level 1 Level 1
20. 1. 2010 07:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

http://www.svethardware.cz/akt.jsp?aktuality_start=0
Pohádka o zlé Nvidii pořád žije.

snajprik
snajprik
Level 1 Level 1
20. 1. 2010 12:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vencall No pohatka, ja tomu hovorim tvrda realita a marketing :lol:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 1. 2010 09:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslím si, že za tu cenu je to parádní kartička.Pro mne to ale zřejmě nebude.Crysis je moje nejoblíbenější gameska a s tímto to nepůjde ani v Crossfire.Jako levnou alternativu do pracovních desktopů s plnou podporou DirectX11 je to super možnost.A za tu cenu má výkonu celkem dost. :wink:
- KwazzyGT

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
20. 1. 2010 10:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak nějak sem zklamán tímto testem nevybočuje z šedého průmeru dnešní doby. Čekal jsem tu, že uvidím i rozdíl dx10 vs dx11 dyť tam má docházet k nárustu výkonu ale k jakému to mi tento test rozhodně neobjasnil. Pak možná bude 5670 i o těch 20% výkonější jak 240 od geforce :)

Tomáš Šulc
Tomáš Šulc
Level 1 Level 1
20. 1. 2010 11:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KOCHREN V soucasne dobe jsou tri DirectX 11 tituly:
Battleforge je nejmene popularni a DirectX 11 byl implementovan dodatecne formou patche. Prevadi nektere efekty na GPGPU vypocty a dochazi k narustu fps o cca 10 %. Tato hra v testu neni, zajem o ni je velmi maly.
DiRT 2 - implementace DirectX 11 pridava jen nektere nove efekty (napr. HDAO, tesselace), z nichz videt je v praxi pouze HDAO. K narustu fps nedochazi, naopak fps klesa. Kvuli srovnatelnosti vysledku jsem testovat v DX 9 rezimu
Call of Pripyat — jedina smysluplna DirectX 11 hra. Prevadi mnoho efektu pod compute shadery a dochazi k slusnym narustum fps. V testu samozrejme nechybi, testoval jsem v DirectX 11 rezimu.

Nyni se ptam, co jsem mel udelat vic? Sehnat si i nevydane hry a testovat na nich? Tot muj komentar ke vsem nadchazejicim narazkam, ze test neobsahuje DirectX 11 hry, coz neni pravda.

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
20. 1. 2010 13:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomáš Šulc @Tomáš Šulc: [quote=Tomáš Šulc]V soucasne dobe jsou tri DirectX 11 tituly:
Battleforge je nejmene popularni a DirectX 11 byl implementovan dodatecne formou patche. Prevadi nektere efekty na GPGPU vypocty a dochazi k narustu fps o cca 10 %. Tato hra v testu neni, zajem o ni je velmi maly.
DiRT 2 - implementace DirectX 11 pridava jen nektere nove efekty (napr. HDAO, tesselace), z nichz videt je v praxi pouze HDAO. K narustu fps nedochazi, naopak fps klesa. Kvuli srovnatelnosti vysledku jsem testovat v DX 9 rezimu
Call of Pripyat — jedina smysluplna DirectX 11 hra. Prevadi mnoho efektu pod compute shadery a dochazi k slusnym narustum fps. V testu samozrejme nechybi, testoval jsem v DirectX 11 rezimu.

Nyni se ptam, co jsem mel udelat vic? Sehnat si i nevydane hry a testovat na nich? Tot muj komentar ke vsem nadchazejicim narazkam, ze test neobsahuje DirectX 11 hry, coz neni pravda.[/quote] Ano tím se potvrzuje to co říkám stejných testů jsou tu na webu stovky třeba by bylo zajímavé a vynikalo by to originalitou, kdyby byly použity dema nových her s tím žeby se oich i něco dověděl a i by se mohl třeba předem těšit ;-) Ale to je jen můj názor

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
20. 1. 2010 13:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomáš Šulc @Tomáš Šulc: [quote=KOCHREN]huf tak jsem si ze srandy párkráte refrešnul tuto stránku a koukám že i skušné přízpěvky ale asi nelíbící se tvůrci tohoto článku nějak mizí :-) Slovo demokracie a svoboda projevu se tu asi moc neuznává :-)[/quote][quote=KOCHREN]huf tak jsem si ze srandy párkráte refrešnul tuto stránku a koukám že i skušné přízpěvky ale asi nelíbící se tvůrci tohoto článku nějak mizí :-) Slovo demokracie a svoboda projevu se tu asi moc neuznává :-)[/quote][quote=Tomáš Šulc]Nevim, odkud se vzalo to mnozne cislo, ale budiz. Co se tyce prispevku pana Federmanna, smazal jsem jej a smazu jej opet. Prispevek typu "testy DirectX 11 tu byt nemohou, protoze tento web plati NVIDIA" je nesmysl a nema tu co delat. Ano, smazal jsem jej a udelam to znova az tu zase bude neco podobneho. Dokud nebudeme mit slusne diskutujici, bohuzel to jinak nejde :([/quote]Omlouvám se ale to že tento web plati NVIDIA zde opravdu napsáno nebylo, Ale bohužel i já si všim podivnosti když už jsem reagoval na předchozí článek že je až podivné to že TMSC má potíže s výrobou jednodušších čipů pro ATI do doby dokud Nvidia nevyladí svý produkty a že to není poprvé tak byla rozprava naprosto smazána. PS: podotýkám skládám Pc a používám jak Nvidii tak ATI a dívám se na vec hodně s nadhledem. :-)

Tomáš Šulc
Tomáš Šulc
Level 1 Level 1
20. 1. 2010 14:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomáš Šulc @KOCHREN: Idea je to jiste moc pekna a libila by se i mne, ma vsak jeden maly hacek. A to ten, ze takove demo zadny vyvojar nikomu neposkytne a to hned z nekolika duvodu. Jednak neni optimalizovana samotna hra, takze by zcela jiste bezela vyrazne hur nez finalni verze a take vyrobci GK nemaji optimalizovane ovladace. Test by byl tedy mozna pekny, ale v praxi by naprosto o nicem nevypovidal.

Dale pak hrozi riziko, ze cim vic lidi hru ma, tim vetsi riziko jejiho uniku na warez.

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
20. 1. 2010 15:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomáš Šulc @Tomáš Šulc: jj taky pravda s tím souhlasím. Hold nezbývá než si počkat na více dx11 titulů :-)

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
20. 1. 2010 10:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

huf tak jsem si ze srandy párkráte refrešnul tuto stránku a koukám že i skušné přízpěvky ale asi nelíbící se tvůrci tohoto článku nějak mizí :-) Slovo demokracie a svoboda projevu se tu asi moc neuznává :-)

Tomáš Šulc
Tomáš Šulc
Level 1 Level 1
20. 1. 2010 11:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KOCHREN Nevim, odkud se vzalo to mnozne cislo, ale budiz. Co se tyce prispevku pana Federmanna, smazal jsem jej a smazu jej opet. Prispevek typu "testy DirectX 11 tu byt nemohou, protoze tento web plati NVIDIA" je nesmysl a nema tu co delat. Ano, smazal jsem jej a udelam to znova az tu zase bude neco podobneho. Dokud nebudeme mit slusne diskutujici, bohuzel to jinak nejde :(

Petr Válek
Petr Válek
Level 21 Level 21
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
20. 1. 2010 11:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomáš Šulc V tomto případě jen a jen souhlasím, federman by se měl spíš věnovat tvorbě svých nabušených zesíků.

K článku, za který děkuji = čekal jsem kapku lepší výkony, ale ani tak to není za ty peníze vůbec špatné. Článek je zpracovaný jak má být, snad jedinou výtku bych měl k chybějícímu výkonu 5670 v DAO v 1650 rozlišení. Díky

AL_
AL_
Level 1 Level 1
20. 1. 2010 11:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomáš Šulc federman je znama firma, s logem amd vytetovanym na cele ;) ale takovych sem chodi vic..nicmene moderovat ty prispevky do takove te rozklikavaci podoby by bylo asi lepsi reseni, takhle se tu zas leda strhne spam o cenzurovani prispevku

Federmann
Federmann
Level 1 Level 1
20. 1. 2010 11:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Tomáš Šulc]Nevim, odkud se vzalo to mnozne cislo, ale budiz. Co se tyce prispevku pana Federmanna, smazal jsem jej a smazu jej opet. [b]Prispevek typu "testy DirectX 11 tu byt nemohou, protoze tento web plati NVIDIA" je nesmysl a nema tu co delat. [/b]Ano, smazal jsem jej a udelam to znova az tu zase bude neco podobneho. Dokud nebudeme mit slusne diskutujici, bohuzel to jinak nejde :([/quote]

To jsem nikdy nenapsal, ani bych si to nedovolil, ale sám musíte vědět jak to je a nyní to můžete zase smazat a napsat, že jsem napsal něco jiného. Já napsal, že by dopadly jinak výsledky a tomu věřte nebo ne.

Panoramix0903
Panoramix0903
Level 1 Level 1
20. 1. 2010 12:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vie mi sem dať niekto link na HD4770, bez prídavného napájania. V tejto recenzii je v tabulke poznámka, že HD4770 nie vždy má prídavné napájanie. Ja som prezrel, čo sa dalo, a nenašiel som takú kartu.

Panoramix0903
Panoramix0903
Level 1 Level 1
20. 1. 2010 13:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Som blbec z nameranej spotreby HD4770. Pozeral som iné stárnky, a nie sú tam také rozdiely medzi HD4670 a HD4770

napr. http://www.xbitlabs.com/articles/video/display/radeon-hd4770_5.html

Pyshtone
Pyshtone
Level 1 Level 1
20. 1. 2010 18:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Panoramix0903]Som blbec z nameranej spotreby HD4770. Pozeral som iné stárnky, a nie sú tam také rozdiely medzi HD4670 a HD4770

napr. http://www.xbitlabs.com/articles/video/display/radeon-hd4770_5.html[/quote]

Neres, testy spotreby jsou vzdy odlisne od metodiky sestavy, i samo odecitani VA ci Wattu (zdanlivy/cinny prikon) je slozitejsi vec, aktualni cisla na VA/wattmetru vetsinou taky skacou +- 5% ... Kdyz budes uvazovat ze i mezi stejnymi kartami v ramci serie (ci od jinych vyrobcu) jsou rozdily v radu jednotek %, dostanes se na chybu mereni radove 20%. V pripade karet jde o prestavu, napriklad zdroje se meri mnohem lepe i v poloprofesionalnich podminkach (zdravim Highlandera a pripominam se s pozadavkem na protazeni nejakeho 350w LC zdroje PCT metodikou ;)

CZechtek
CZechtek
Level 1 Level 1
21. 1. 2010 03:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja su spokojenej s testem protoze moje radeonky 4770 zvladly test jako jedny z nejlepsich 512Mbtovek z testovanejch. Lepsi uz byly jenom ty 1024... ale i v pomeru cena/vykon si ty moje nestoji spatne... navic mam tuhle kartu jako crossfire takze max. spokojenost

ados_cz
ados_cz
Level 1 Level 1
22. 1. 2010 01:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bylo by velice zajimave postavit radeona 5670 proti geforce 9800GT green edition, chtel bych videt kdo tedy vyhral v souboji o nejvykonejsi grafiku, ktere nepotrebuje pridavne napajeni. Taky se milne autor domniva, ze nejvetsi konkurenci ze strany NVDIA je karta 240GT, neni, je ji prave karta 9800GT bez pridavneho napajeni, kvuli takove recenzi si lide, kteri chteji kartu bez pridavneho napajeni budou myslet, ze nejlepsi volbou je pro ne prave HD5670 i kdyz hrajou treba nejake starsi hry jako ja (Battlefield 2) a 9800GT green edition by jim poslouzila mozna daleko lepe. Viz clanek na anandtechu - NVIDIA 240GT, the card that doesn't matter - http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=3709

Aros
Aros
Level 1 Level 1
22. 1. 2010 16:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote]Prodávat se budou také dvě verze karty: s 512 a 1 GB paměti. Druhá jmenovaná verze je ale podle mého názoru zbytečná, karta určená do tohoto segmentu tolik paměti nevyužije.[/quote]

No když přišla na trh 8800GTX, tak jste jí tu velebili, za 768MB paměti, nebo kolik to tehdy měla, protože "512MB bylo na kartu toho výkonu" prostě málo... a když teď přijde zhruba stejně výkoný Radeon, tak tvrdíte, že mu 512MB bohatě stačí? To jsou mi věci...

Srandista
Srandista
Level 1 Level 1
24. 1. 2010 02:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zaujimave, ze na Guru3D otestovali karty v CF konfiguracii, a to vobec nemali CF konektory... Podla vsetkeho kartam staci na kominikaciu samotna PCI-E zbernica. Skoda ze ste to neskusili aspon pokusne zapojit do dosky naraz, snad by to CCC zachytil ako spravnu CF konfiguraciu a mohli by ste to otestovat...

Meridius
Meridius
Level 1 Level 1
26. 1. 2010 07:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Její relativní výkon srovnáno s GT240 a 4670 je sice slušný. Ovšem srovnáno s 9800GT a nedejbože GTS 250 potažmo stále ještě někde dostupnými 4850tkami dopadá mnohem hůř. GTS 250 je nejlepší karta co se poměru cena/výkon týče napříč trhem. 5670 absolutním výkonem jakž takž stačí na nějaké nižší rozlišení, ale běžná rozlišení nic moc. Zajímavé, že na konkurečním serveru vyzněla recenze poněkud negativněji.

Gury01
Gury01
Level 1 Level 1
28. 4. 2010 15:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Možná budu za hlupáka,ale měl bych dotaz jak je kompatibilní tato karta s rozhraním PCI-e 1.0 a 1.1.Neboli spíše poběží na z.desce Asus P5N-E SLI??? nevím totiž jaká verze PCI-e tam je.děkuji za odpověďi,případně se omlouvám za mou nevzdělanost

Reklama
Reklama