Zpět na článek

Diskuze: Bioshock 2 — pokračování se starou grafikou

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

FerrariF50
FerrariF50
Level 18 Level 18
18. 2. 2010 05:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

... vim, že pro Vás tady je asi normální kupovat neustále nové a nové komponenty a utrácet za to nehorázné sumy ... nicméně já mám např. doma zrovna 1950 Pro (rozjedu na tom dá se říct vše do teď, i když samozřejmě novější hry na nižší detaily) ... počítač jsem kupoval tak před necelými 3 roky a rozhodně bych ho starým šrotem nenazýval, jede stále dobře a mě třeba připadá i normální obměnit kompa jednou za 4-6 let a to hraju některé hry opravdu rád ... trocha úcty ke komponentům, na kterých se toho tolik napařilo by nebyla dle mě od věci ... navíc i s tim co mám, pomalu neznám z lidí kolem mě člověka, který by měl lepší počítač než já a popravdě vetšina lidí považuje např. můj 22" monitor za velký ... jen tim chci říct, že ač to tak třeba určitě někdy nevypadá (zvláště na takovýchto stránkách a podobných kde se hledí hlavně na výkon, rekordy a takový věci) ... tak naprostá většina lidí je ráda, že vůbec nějaký ten "šrot" doma mají.

Olda_rab1
Olda_rab1
Level 1 Level 1
22. 2. 2010 14:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FerrariF50 jn, taky me stve ze se uvadeji grafiky hd4x a hd5x a uz ne hd3x, myslim si ze je to chyba. co by to udelalo recenzentovi kdyby misto jedne z hd5x ktere zkousel snad tri nebo ctyri zkusil hru na jedne hd3x, rekneme hd3850.

obcanskej
obcanskej
Level 1 Level 1
18. 2. 2010 06:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FerrariF50 Njn, jenže tady jsi na PCtuningu, kde to navštěvujou lidi, pro který je hraní her alfou a omegou jejich života a považují za naprosto normální, samozřejmé a přirozené, že "všichni" kupují nové komponenty nejméně jednou za generaci, protože je to jejich koníček, takže to přece "musí být" koníček a jediný smysl života i zbytku světa... :)

giorgioLUK
giorgioLUK
Level 1 Level 1
18. 2. 2010 06:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@obcanskej mne skor vadi kusok pomyleny nazor ze "hra ma priemernu az podpriemernu graficku stranku" co mi pride uplne smiesne... mne osobne sa naopak velmi paci a povazujem ju za jednu z tych lepsich v sucasnosti... staci sa pozriet na "ospevovanu" grafiku v Aliens vs Predator a ziadne prekvapenie sa nekona, rovnako Avatar a mozem pokracovat, cize znova: u mna osobne je toto ovela na vyssej urovni ako spominane tituly

glowi2
glowi2
Level 0 Level 0
18. 2. 2010 11:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@obcanskej @giorgioLUK: Pleteš si dvě věci, technickou kvalitu grafiky a výtvarné řešení a design.
Tady se hodnotí kvalita technického zpracovaní, ne výtvarné řešení a design hry, který je jedním z hlavních plusů Bioshocku.

lukecz123
lukecz123
Level 25 Level 25
18. 2. 2010 06:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslím si, že dokud se budou hry dělat zároveň s PC i na v současnosti už poměrně zastaralé konzole, nějakých grafických radovánek a inovací se asi moc na PC nedočkáme. PC hry sice vypadají lépe, ale jsou to většinou jen kosmetické změny k lepšímu, engine bude vždy stejný, aby to konzole utáhly. Pokud si vzpomínám, tak přelomovou grafiku měly jen hry, co na konzole nevyšly (Crysis, ARMA2). Takže jsem ani do High end grafiky nešel a koupil si 5870, ta mi bohatě stačí na všechno na max.

Pubmaster
Pubmaster
Level 1 Level 1
18. 2. 2010 08:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

s casti s tebou súhlasím ale hardware zlacnel a kedysi som si nemohol dovolit menit pc kazdý rok, dnes si môžem kúpiť výkonné pc za zlomok ceny takze mozem upgradovat raz za rok.

modrymysak
modrymysak
Level 1 Level 1
18. 2. 2010 09:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

...někdo konečně pochopil, že kosmetickými vylepšeními grafiky se hra neprodá. HRA musí být především HRATELNÁ! Jinak by to nebyla hra, ale jen benchmark HW. Lidé už jsou znechuceni hrami, které sice vypadají "dokonale", ale prakticky se nedají hrát, nemají atmosféru atd. Spousta lidí z mého okolí na tohle žehrá a vrací se ke starejm titulům, který už trochu "vyčichly". Má to spoustu výhod. Mimojiné tu, že starší hry rozchodíte na současném HW na maximální detaily, a pak se grafická stránka dá zkousnout. Upřímě řečeno ať už třeba FarCry 2 je graficky sebelepší, na FarCry 1 atmosférou a hratelností nemá (krom toho je FC2 příšerně nakreslená). BIOSHOCK je bezesporu povedený po grafické i hratelné stránce. Vývojáři to pochopili a dva roky pracovali na dalším pokračování příběhu a vylepšení. BIOSHOCK 2 zatím nemám, ale pořídím. Jednička se hrála bezva, měla super atmosféru, na kterou se nezapomíná a graficky je plně dostačující.

pekacko
pekacko
Level 1 Level 1
18. 2. 2010 10:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

AA funguje na Nvidia až s driverem 196.34.
Vynucením přes ovladače. Zkoušeno na GTX 260 Core 2160. Funguje i DX10.

pekacko
pekacko
Level 1 Level 1
18. 2. 2010 10:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pekacko V době testování dostupné asi byly ale neskusil jste, škoda. Vyšly 27.1.2010. Děkuji za test, nyní ješte AvP.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 2. 2010 11:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A pokud máte doma na stole opravdu starý šrot, dají se v příp... :D a dal sem se jen smál.

Bylo by dobrý si uvědomit že Bioshock není o grafice, ale o zážitku ze hry :)... Kdo hrál snad mě chápe, ten kdo nehrál nebo hrál ale neužil si atmosféru podmořského města vidí jen otřesnou grafiku. Bohužel o tom tahle hra není.
- lelekdk

roob
roob
Level 36 Level 36
18. 2. 2010 13:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace jo, hral som, strasna blbost, vacsinu hry som si zelal aby uz skoncila. Keby tam neboli tie ozivovacie komory, tak je to nehratelne, a takto zas nema zmysel cele zbieranie Adama, lebo cela hra sa da prejst bez 1 lekarnicky s vrtakom.

greybear
greybear
Level 1 Level 1
18. 2. 2010 12:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

spomenul by som aj zvukovú stránku hry, nie len grafiku, tak dokonale zvládnuté, prostrediu zodpovedajúce a do priestoru umiestnenté zvukové pozadie sa počuje aj v dnešných hrách len veľmi zriedka. Predpoklad samozrejme 5.1. Ale keď si to človek pustí uprostred noci v tmavej izbe, tak mu behajú zimomriavky po chrbte.

tienovlas
tienovlas
Level 1 Level 1
18. 2. 2010 14:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ati X1950 PRO je stále na bioshock až dosť výkonná a čo sa týka tej hry tak prehnané hodnotenia.Prvý bioshock zaujal toto je len datadisc a ešte aj odfláknutý.Misie sú na jedno kopyto, nepriatelia sú hlúpy a stále tý istý.Trošku iné zbrane ale inač toto isté.Prepadák ale nie na poli marketingu ten majú dobrý.Možno ten Mp je lepší ok.Ale neláka ma ,škoda dobrej hry s dobrou atmosférou ,pretože toto je len ťahanie peňazí od zákazníka.Ako všetky tie dvojky a trojky na rovnakom engine.

t0mas
t0mas
Level 1 Level 1
18. 2. 2010 14:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=obcanskej]Njn, jenže tady jsi na PCtuningu, kde to navštěvujou lidi, pro který je hraní her alfou a omegou jejich života a považují za naprosto normální, samozřejmé a přirozené, že "všichni" kupují nové komponenty nejméně jednou za generaci, protože je to jejich koníček, takže to přece "musí být" koníček a jediný smysl života i zbytku světa... :)[/quote]
Bejt tebou moc se tim zde neohanim. Stacilo me kolik lidi s mym nazorem v clanku jiriho vaska o uvaze cili skutecne potrebujem vykonni pocitace nesouhlasi. Radim ti abys to projel a teprv pak zde reagoval k dotazu FerrariF50 protoze techle nadsencu je zde vcetne me mnohem min nez jsme si mohly jenom dat zdat.

richardknox
richardknox
Level 1 Level 1
18. 2. 2010 15:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zatím co první díl byl velice zábavná hra která měla na svou dobu hezkou grafiku. Tak díl druhý mě vyloženě zklamal, nejen že vypadá na chlup stejně, ale navíc beží mnohem hůř na stejné sestavě. A to nemluvím o tom jak je to vlastně docela špatná hra, kdyby tomu říkali datadisk bylo by to slušnější, upřímě nechápu jak to může dostávat tak vysoké hodnocení...

MAX HACKER
MAX HACKER
Level 1 Level 1
18. 2. 2010 16:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

01: Vývojáři se opravdu snažily do hry Bioshock přidat maximum co se týče grafiky

02: Některé přídavky do grafiky jsou nepostřehnutelné pro běžné oko, ale opravdu malé vylepšení tam je!

03: Hra Bioshock i s touto grafikou je natolik povedená, že se na tuhle hru nezapomíná at už má jakoukoliv grafiku

Verdikt: Ten kdo Bioshock dohrál tak prožil překrásné dobrodružstvý na dně oceánu a je mu celkem jedno zda má lepší a nebo starou grafiku. Pro mě je Bioshock hra s velkejma "koulema"!!! btw. je mi 24 a stale hraji :)

McDan
McDan
Level 1 Level 1
18. 2. 2010 19:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Trošku mi nejde do hlavy, pro v části kde jste testovali vliv procesoru na hru jste nedali Intel i5? To je moc velkej rozdíl mezi Core 2 a i7 :confused:

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
18. 2. 2010 23:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@McDan i5 a i7 jsou totožná jádra s velmi podobným výkonem.. jen ty pro 1366 mají tří-kanálový řadič. A jinak je pomalu snazší přetaktovat CPU pro 1156, než pro 1366. Rozdíl mezi i5 a i7 (míněno 1366) je minimální.. aspoň co se her týká.

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
18. 2. 2010 23:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

..ale já nehraju hry jen kvůli grafice a je pro mě mnohem lepší hra s dobrou hratelností, než ta s dobrou grafikou..

Doporučuju si takhle porovnat třeba Crysis a Torchlight, když si odmyslíme že jedno je FPS a druhé diablovka (akční RPG), tak u toho druhého de vytuhnout na hodiny.. a u toho prvního se člověk nudí poměrně rychle a víc jak jednou by mě nikdo nedonutil to dohrát (no ani sem to nedohrál, prostě mě to nebere). A to sem třeba Far Cry dojel na max obtížnost.. jenže Far Cry, kromě té grafiky měl taky dost dobrou hratelnost a zábavnost. Ostatně kdybych si měl vybrat nej single-player střílečku, tak by vyhrál buď Painkiller nebo Serious Sam. Crysis rozhodně ne. Dobrá grafika je fajn věc, ale o kvalitě hry nerozhoduje.

KarlosK
KarlosK
Level 1 Level 1
19. 2. 2010 10:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daemonius souhlas. dneska každej potřebuje co nejrealističtější grafiku. ale to jsou u mě chudáci kterých lituju že nepoznali hry před rokem 2005 kdy ještě vycházely tituly s jak dobrou grafikou tak dobrou hratelností. a pokud je poznali tak jsou to pro mě chudáci a nelituju je. grafika není vše. a kdo tvrdí jinak by se měl jít léčit za svojí předpojatost :wink: :roll: :!:

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
19. 2. 2010 18:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KarlosK grafika není vše, to sice souhlasím, nicméně dělá hodně a proč hrát hru s mizernou grafikou, když jsou hry s perfektní grafikou. Radši budu hrát hru s dobrou grafikou i dobrou hratelností než hru s jen jedním z toho.

nonestaciti
nonestaciti
Level 1 Level 1
20. 2. 2010 08:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=FerrariF50]... vim, že pro Vás tady je asi normální kupovat neustále nové a nové komponenty a utrácet za to nehorázné sumy ... nicméně já mám např. doma zrovna 1950 Pro (rozjedu na tom dá se říct vše do teď, i když samozřejmě novější hry na nižší detaily) ... počítač jsem kupoval tak před necelými 3 roky a rozhodně bych ho starým šrotem nenazýval, jede stále dobře a mě třeba připadá i normální obměnit kompa jednou za 4-6 let a to hraju některé hry opravdu rád ... trocha úcty ke komponentům, na kterých se toho tolik napařilo by nebyla dle mě od věci ... navíc i s tim co mám, pomalu neznám z lidí kolem mě člověka, který by měl lepší počítač než já a popravdě vetšina lidí považuje např. můj 22" monitor za velký ... jen tim chci říct, že ač to tak třeba určitě někdy nevypadá (zvláště na takovýchto stránkách a podobných kde se hledí hlavně na výkon, rekordy a takový věci) ... tak naprostá většina lidí je ráda, že vůbec nějaký ten "šrot" doma mají.[/quote]
Úplný súhlas,som na to skoro uplne rovnako až na tu grafiku ja mam 8800 GTS (512), tiež ho mam asi tri roky a pre mnohých mojich kamaratov je to ešte stale delo :!:

nonestaciti
nonestaciti
Level 1 Level 1
20. 2. 2010 08:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dosť smutne že ste do testu CPU nezaradili aj AMD :?:

GlaDOSík
GlaDOSík
Level 1 Level 1
26. 2. 2010 21:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tvrdíte, že hry nejsou jen o grafice. To beru, sám hraju některé fakt staré hry a užívám si je. Grafika Bioshocku 1 byla dobrá, výtvarný styl ještě lepší. Tady je grafika stejná, výtvarný styl stejný. Sice je to pořád hezké, ale tady se nehodnotí hratelnost, ani výtvarný styl, ale technicky grafika. A tu tu hodnotí jako podprůměrnou, což je fakt. Hra oku lahodí, ale když tvůrci do hry nepřinesli moc změn, proč třeba nepřešli na engine UT 3.5. Vůbec by mě nevadilo zpoždění. Hra by vypadala o dvě třídy líp a navíc by byla líp optimalizovaná, páč je lepší použít nový engine, než na starší napatlat tunu věcí. Hry s UT 3 enginem mi jeli parádně i na nejvyšší detaily, to i Bioshock 1, ale s lehkými ústupky v nastavení. B2 nemusí být špatnou hrou, rád bych si ji zahrál, až koupím nové pc, ale nechápu nesnahu autorů hodit hru na novou verzi UT enginu. To bych chrochtal blahem.

Wakizashi
Wakizashi
Level 1 Level 1
27. 2. 2010 10:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=FerrariF50]... vim, že pro Vás tady je asi normální kupovat neustále nové a nové komponenty a utrácet za to nehorázné sumy ... nicméně já mám např. doma zrovna 1950 Pro (rozjedu na tom dá se říct vše do teď, i když samozřejmě novější hry na nižší detaily) ... počítač jsem kupoval tak před necelými 3 roky a rozhodně bych ho starým šrotem nenazýval, jede stále dobře a mě třeba připadá i normální obměnit kompa jednou za 4-6 let a to hraju některé hry opravdu rád ... trocha úcty ke komponentům, na kterých se toho tolik napařilo by nebyla dle mě od věci ... navíc i s tim co mám, pomalu neznám z lidí kolem mě člověka, který by měl lepší počítač než já a popravdě vetšina lidí považuje např. můj 22" monitor za velký ... jen tim chci říct, že ač to tak třeba určitě někdy nevypadá (zvláště na takovýchto stránkách a podobných kde se hledí hlavně na výkon, rekordy a takový věci) ... tak naprostá většina lidí je ráda, že vůbec nějaký ten "šrot" doma mají.[/quote]

Ahoj, tak trošku už souhlasím. Moje mašinka je čtyřjádro, kdysi taktované na 3,2 GHZ, není standardně na 1,6@1,1V, protože víc nepotřebuju, 8GB ram a HD4870. Je to sice o dost silnější sestava, než co máš ty,ale stvrzením, že mi musí vystačit 4-6 let souhlasím (teď ji mám dva roky). Snad jen grafickou kartu bych vyměnil za něco úspornějšího... snad v budoucnu za 5850 nebo 5830, uvidíme.:-)

Reklama
Reklama