Zpět na článek

Diskuze: Bioshock: Infinite — test nároků nejlepší hry současnosti

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

WinnyPHA
WinnyPHA
Level 1 Level 1
29. 3. 2013 06:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hral som len jednicku a stejne ma to nebavilo

WinnyPHA
WinnyPHA
Level 1 Level 1
29. 3. 2013 06:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WinnyPHA ale tomuto dam asi sancu :D

just
just
Level 1 Level 1
30. 3. 2013 05:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WinnyPHA debilko ked uz tak sa najprv poriadne nauc po slovensky a nerob tu hanbu...

WinnyPHA
WinnyPHA
Level 1 Level 1
30. 3. 2013 12:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WinnyPHA @just: prid o stvrtej pred nadrazie liben a toho debilka ti rychle vytlciem z hlavy

Trozi
Trozi
Level 1 Level 1
29. 3. 2013 07:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dnes chci tuto hru otestovat jelikoz jsem si ji koupil ale jedina vec me stve ze netusim jestli ji rozjedu, cekal sem ze se na PCtunningu dozvim neco poradneho ale zas velky prd. Nevim proc to testujete na i7 s ultimatnima grafikama, proc tam nezahrnete taky i3/i5 procesory ci dokonece jeste starsi ( co hra vyzaduje na minimum ? ) Ne kazdy v republice krade aby si mohl poridit takoveto sestavy.

Uživatel
Uživatel
Level 1 Level 1
30. 3. 2013 13:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Trozi "Ne kazdy v republice krade"

Vy asi nejste z Čech?

WinnyPHA
WinnyPHA
Level 1 Level 1
29. 3. 2013 07:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Trozi tak asi ta este citat nenaucili...mas tam predsa testy procakou, a neuveris... dokonca aj i3, tak isto testy viacerych grafik, tie ultimatne su tam az dve, dalsich 8 je ten nizky low end a mainstream na ktory kradnut nemusis (ako myslim ze 7850 alebo 660 si pri dnesnych cenach uz fakt moze dovolit uplne kazdy)

Jerrow
Jerrow
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
29. 3. 2013 07:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WinnyPHA Mě to na PhenomII X3 a HD5850 jede na High naprosto plynule, takže náročnost není tak velká...
To nic ale nemění na tom, že mě ta hra nebaví, jako každý Bioshock. Nevím proč, ale přijde mi to nudné, něco jako Dishonored. Crysis 3 jsem prošel už 2x a tohle asi ani nedohraju. Ale město je pěkně udělané, i manželce se líbilo :D

Jerrow
Jerrow
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
29. 3. 2013 17:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WinnyPHA @Jerrow: Ehm, za co tolik mínusů? To mi vysvětlete...

Atapi
Atapi
Level 1 Level 1
29. 3. 2013 17:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WinnyPHA @Jerrow: Za přístup. :lol:

Jerrow
Jerrow
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
29. 3. 2013 18:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WinnyPHA @Atapi: Za přístup? Řekl jsem jen svůj názor...
Nic extra ta hra neni, tak já nevim...

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
29. 3. 2013 19:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WinnyPHA @Jerrow: Jenže nesdílíš názor většiny a to že tě Dishonored z "nepochopitelných" důvodů nebavil. Neboj, taky jsem za to schytal mraky mínusů. Dishonored jsem vydržel hrát asi 2 hodiny. Smiř se s tím. Výhoda je v tom, že pokud se proti tomuhle dokážeš obrnit, můžeš si psát co chceš a je ti u zadnice, co si o tom kdo myslí. Pluská potěší, mínuska ignoruješ. Stejně většina lidí, co dokáže na tvůj "nevkus" reagovat nějakým mínuskem, jsou lidi, kteří nechápou že existují i lidi s jiným názorem a požadavky než právě oni. O takových lidech si ale udělej obrázek sám. Něco jiného je, když opravdu napíšeš blbost, jenže to si pak na hlavu nasypu popel klidně sám.

Jerrow
Jerrow
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
29. 3. 2013 19:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WinnyPHA @cursedslayer: Vždyť mě je to taky buřt, kolik budu mít mínusů. Já reagoval na toho, co se ptal, jestli mu to půjde nebo ne, tak jsem napsal svojí sestavu a že mi to jde bez problému.
A pak svuj názor na hru. Někoho baví Diablo, někoho Bf3, někoho CoD, každého věc, nikomu to neberu. Podle mě je jasnou hrou roku zatim Crysis3, pro někoho tohle, pro někoho třeba Sniper Elite Zombie Nazi :D

Holda
Holda
Level 1 Level 1
29. 3. 2013 07:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nestálo by za úvahu do testů zahrnout i HD 4000?
Tenhle kousek má podle mě v notebooku velká část čtenářů a přiznejme si to, PC umírá.
Díky

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
29. 3. 2013 07:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Holda PC umírá nějakých dvacet let a pořád ne umřít:D Ale jinak testovat integrované grafiky, proč ne.
Jinak jsem trochu zklamaný, hru nejde ukládat, quicksave vůbec neexistuje, takže když se člověk rozhodne ve dvě ráno jít spát, tak má smůlu a o nějaký postup přijde. A nechápu, proč má DRM, je to jedna z mnoha her, kde pirátská verze existuje v podstatě od vydání. Proč tu hru nemohou vydat na gog.com bez DRM? Graficky je hra pěkná až na vegetaci, ty růže mi přišly strašně 2D a vůbec od dob Crysis jsem zvyklý na podstatně hezčí grafiku, je pravda, že většinou si všímám takových drobných detailů, protože zbytek hry je povedený, ale stejně.
Co mě zklamalo je audio, zvvuk zezadu není slyšet, přítom mám konfiguraci reproduktorů 5.1 a nikde se v menu se to nedá změnit, jakmile se k někomu otočím zády, tak je ticho...
Jestli tahle hra něco ukazuje, tak jen to, jak na tom jsou ostatní hry mizerně.

Maor
Maor
Level 1 Level 1
29. 3. 2013 10:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@net.Xtreme taky jsem pro, aby si v testu našla místo i integrovaná grafika aspoň z těch intelů. Stejně s tím procesorem testujete všechny grafiky, tak projet test ještě jednou na tý integrovaný není zas takový problém. Jsou to jen jedny ovladače navíc.

ulver
ulver
Level 1 Level 1
29. 3. 2013 07:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Skoda ze si v teste nenasli miesto pretaktovane GTX660Ti, GTX670 a HD7950. Poprosim autora o doplnenie vytaznosti VRAM v Bioshocku. Mne na HD7950 hra v 1920x1080 na ultra nastaveni bezne vyuziva viac ako 2GB VRAM. Vacsinou to kolise od cca 1,8GB-2,5GB.

Varimathras
Varimathras
Level 1 Level 1
29. 3. 2013 08:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Trozi]... Ne kazdy v republice krade aby si mohl poridit takoveto sestavy.[/quote]
Seš normální??? Představ si, že jsou spousty lidí, kteří mají vzdělání, schopnosti a vůli někam to dotáhnout a ne jen kňučet, že na něco nemají. Mimochodem našetřit 20-30 litrů se dá i s normálním platem, nemusíš vydělávat stovky tisíc. Zřejmě synek zapšklých komančů, kteří jen sedí v putice a nadávají, než aby se sebou něco udělali...

Hydra
Hydra
Level 1 Level 1
29. 3. 2013 16:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Varimathras ty seš dobrej exot tvl

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
29. 3. 2013 11:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Varimathras Treba si uvedomit, ze v nasich statoch je stale vysoke zastupenie PC s procakmi typu Core2Duo, Core2Quatro. Na nasom sidlisku poznam desiatky takychto domacnosti.

Mne sa nepaci, ze PCT ignoruje tuto skupinu. Tieto stroje su stale relevantne (vdaka konzolam) a testovanie vykonu hier v takychto konfiguraciach by si svoje publikum naslo.

RADEONX800
RADEONX800
Level 1 Level 1
29. 3. 2013 14:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Hosi nehadejte se tu ale recenze starych C2D nebo starejch Phenomů X2 X3 X4 se nevyplati protoze by pak nikdo nekupoval novej HW tohle vim ze si v poho zahraju na max na mem starem suntu 5870 Phenom X3 2.8@3.5 v 1920*1080 a nepotrenuj FSAA FXAA a ruzne ptakoviny :) a pan trouba at radsi drzi hubu co tady kdaka ze se vydelat da urcite je to jeden ztech co mu praci sehnal papinek nebo maka u papinka a je to ten nejvetsi marchr jak na vsechno vydelal :)

khorghan
khorghan
Level 1 Level 1
29. 3. 2013 09:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Varimathras A tohle bylo co ? reakce synka dnešních moderních komunistů, který má peněz plnou prd.. ? :lol: Ale co chctít po takových bezmozcích jako ty, že ?
Zkusit si představit 4 členou rodinu - 2 dospělí vydělávají - bydlí v menším městě/vesnici - plat blízko minimu - ti určitě neutratí za počítač 20-30 tisíc, protože na to opravdu nenašetří - ale ty jako inteligent zřejmě poradíš všem se přestěhovat do Prahy, najít lepší práci.. ? že ? a ty hůř placený práce bude dělat kdo ? ukrajinci, mongolci.... ? A víš vůbec, jaký je pro běžného uživatele PC rozdíl - když něco dělá na pc za 10tisíc a za 30 tisíc ? - žádný 8)

The_Ball
The_Ball
Level 1 Level 1
29. 3. 2013 11:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@khorghan Ou Máj Gád. Copak se člověk dívá na Top gear, a pak brečí, že si to ferárko nemůže koupit, a proč po tom okruhu radši nejezdí ve felině?

TOHLE JE MAGAZÍN O NAŠLAPANYM HW A TECHNOLOGIÍCH~~!~~!!

když na něco nemám a je to mimo můj dosah, tak se s tím buď smířím, nebo začnu makat víc abych na to měl.

Hlavně tu nebulte že je HW drahej. každej se věnuje koníčkům dle svých možností.

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
29. 3. 2013 10:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@khorghan [quote=khorghan]A tohle bylo co ? reakce synka dnešních moderních komunistů, který má peněz plnou prd.. ? :lol: Ale co chctít po takových bezmozcích jako ty, že ?
Zkusit si představit 4 členou rodinu - 2 dospělí vydělávají - bydlí v menším městě/vesnici - plat blízko minimu - ti určitě neutratí za počítač 20-30 tisíc, protože na to opravdu nenašetří - ale ty jako inteligent zřejmě poradíš všem se přestěhovat do Prahy, najít lepší práci.. ? že ? a ty hůř placený práce bude dělat kdo ? ukrajinci, mongolci.... ? A víš vůbec, jaký je pro běžného uživatele PC rozdíl - když něco dělá na pc za 10tisíc a za 30 tisíc ? - žádný 8)[/quote]
Najít si lepší práci, pracovat víc, dojíždět za prací (Praha je na bydlení drahá a lepší je za prací dojíždět, dělá to spousta lidí, btw.

Každý svého štěstí strůjce, to kolik si člověk vydělá je jen na něm, buď dělá v malém městě špatně placenou práci, která ho nebaví nebo si najde dobře placenou práci která ho baví, někteří se uchýlí ke kompromisu:) Mimochodem úplně každý může začít podnikat...někdo může nabídnout, že to je moc práce, ale je to výborná šance jak se prosadit (pokud člověk něco umí a je pracovitý).

Zheiko
Zheiko
Level 1 Level 1
29. 3. 2013 09:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Titulek jak z bulvaru :evil:

randomofamber
randomofamber
Level 17 Level 17
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
29. 3. 2013 09:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Děkuji za pěknou recenzi.

Mimo jiné všiml jsem si na některých obrázcích "zvláštností".

Na obrázku https://pctuning.tyden.cz/ilustrace3/Sulc/bioshock_infinite/screen4.jpg je takový ten stacionární dalekohled a u něj jaksi neodpovídá stín... Že by chyba ve stínování?

Na obrázku https://pctuning.tyden.cz/ilustrace3/Sulc/bioshock_infinite/screen3_velky.jpg má kůň spojené přední nohy se zadními koly. Zde je velmi zajímavá fyzika věci. Kola asi budou na ose volně a jediným pohonem soustavy jsou nohy ( náhon na předních kopytech :D )... Prostě si hru už jenom pro tyto "podivnosti" budu muset zahrát :idea:

gertas
gertas
Level 1 Level 1
29. 3. 2013 09:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pochopim ze se najdou taci kterym se tenhle styl libi, ale ja mezi ne nepatrim, pulhodka a uinstall. zhnusen. Ne teda grafikou, ale vsim ostatnim...

Varimathras
Varimathras
Level 1 Level 1
29. 3. 2013 10:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=khorghan]A tohle bylo co ? reakce synka dnešních moderních komunistů, který má peněz plnou prd.. ? :lol: Ale co chctít po takových bezmozcích jako ty, že ?
Zkusit si představit 4 členou rodinu - 2 dospělí vydělávají - bydlí v menším městě/vesnici - plat blízko minimu - ti určitě neutratí za počítač 20-30 tisíc, protože na to opravdu nenašetří - ale ty jako inteligent zřejmě poradíš všem se přestěhovat do Prahy, najít lepší práci.. ? že ? a ty hůř placený práce bude dělat kdo ? ukrajinci, mongolci.... ? A víš vůbec, jaký je pro běžného uživatele PC rozdíl - když něco dělá na pc za 10tisíc a za 30 tisíc ? - žádný 8)[/quote]
Můj milý, já už se dvacet let živím sám. Já i moje žena jsme zvyklí pracovat i 16 hodin denně včetně svátků a víkendů. I ve 40 se stále vzděláváme ve svých oborech aby nám neujel vlak. Oba pocházíme z městeček, který nemaj ani 6.000 lidí. Nejdřív se zamysli, až potom zkus něco psát. Takových jako ty znám spoustu. Ono je mnohem jdnodušší nadávat na gauči u tv, než se trochu pohnout...

khorghan
khorghan
Level 1 Level 1
29. 3. 2013 10:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Varimathras Můj milý si říkej svému registrovanému partnerovi 8)
Nejdřív někoho napadneš, jestli je normální a pak si hraješ na ublíženého :lol:
Tím, že pracuješ 16hodin denně včetně svátků a víkendů se chlubíš, nebo dokazuješ, že žiješ mimo realitu ? Jak se při práci 16hodin denně vychovávají děti, udržuje vztah s ženou, přáteli, co koníčky ?
Takových jako ty naštěstí znám jenom pár - žijí ve svém světě 8) - zamyslet se nad realitou nedokáží - mají svou.

Hydra
Hydra
Level 1 Level 1
29. 3. 2013 16:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@khorghan je to vylízanej workoholik, to by mě zajímalo kdy má čas na hraní her, když se tu tak chvástá :-) asi hraje v pracovní době, to dělat u mě tak okamžitě letí :-D

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
29. 3. 2013 10:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Varimathras Tohle tady nikdo nepochopi. Tady se budou navzajem prekrikovat decka, ze je recenze spatna, protoze se z ni jasne nedozvi, jestli muzou nejnovejsi kradenou hru hrat i na kancelarske sestave z bazaru (s kradenymi Windows)..

theshmecker
theshmecker
Level 1 Level 1
29. 3. 2013 10:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=gertas]pochopim ze se najdou taci kterym se tenhle styl libi, ale ja mezi ne nepatrim, pulhodka a uinstall. zhnusen. Ne teda grafikou, ale vsim ostatnim...[/quote]

Kdyby sis to koupil, tak mluviš jinak...

-IRONHIDE-
-IRONHIDE-
Level 23 Level 23
Procesor: Intel
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
29. 3. 2013 11:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jaktoze vecina her ktete podporuje AMD jede na Nvidiji lip ja to nechapu

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
29. 3. 2013 13:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-IRONHIDE- se podívej na jiné hry postavené na UE.. ;-)

A co se týká zbytku té "většiny" - ono to je až po nějaké době, kdy vyjdou drivery. Celá podpora je v podstatě o tom, že optimalizované drivery jsou k dispozici už v době uvedení hry do prodeje.

Jinak je fakt, že některé enginy her víc "chutnají" AMD GPU, jiné zase nvidiím. Unreal je spíše případ pro nvidii.

kingbean
kingbean
Level 1 Level 1
29. 3. 2013 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=net.Xtreme]
Najít si lepší práci, pracovat víc, dojíždět za prací (Praha je na bydlení drahá a lepší je za prací dojíždět, dělá to spousta lidí, btw.

Každý svého štěstí strůjce, to kolik si člověk vydělá je jen na něm, buď dělá v malém městě špatně placenou práci, která ho nebaví nebo si najde dobře placenou práci která ho baví, někteří se uchýlí ke kompromisu:) Mimochodem úplně každý může začít podnikat...někdo může nabídnout, že to je moc práce, ale je to výborná šance jak se prosadit (pokud člověk něco umí a je pracovitý).[/quote] To vis, ze jo. Taky kazdej se muze stat poslancem a zmenit zakony tak, aby se vsem zilo lip dle jeho predstav. Bud jsi jeste mladej a nevis jakej je ve svete rozdil mezi teorii kapitalismu a jeho praxi a nebo jsi z tech stastnych, kteri se pohybujou v uzke skupine kde tato teorie funguje. Pak je jenom skoda, ze uz nevidis co je vsechno pod tebou.

kingbean
kingbean
Level 1 Level 1
29. 3. 2013 12:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=The_Ball]

TOHLE JE MAGAZÍN O NAŠLAPANYM HW A TECHNOLOGIÍCH~~!~~!!

[/quote]
Nemas pravdu. Tenhle clanek je HW rozbor hry a ma ukazat na jakym zeleze to jak pojede. Cimz padem by meli testovat od uplneho lowendu po maximalni strop. To nemusej vubec psat takovej clanek, kdyz budou testovat jenom Titana (nadsazka.. :D

ulver
ulver
Level 1 Level 1
29. 3. 2013 14:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Riesite tu blbosti. Kto na co ma/nema a podobne veci. Radsej napiste kolko vam Bioshock zerie VRAM na 1920x1080 a ultra nastavenie. To sa tu nenajde nikto co hra Bioshock napr. na GTX660Ti 2GB 3GB, GTX670 2GB 4GB, HD7950 3GB ?

laribar
laribar
Level 1 Level 1
30. 3. 2013 01:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ulver Mám HD7850 2GB a VRAM to sežere celou a chtělo by to ještě víc, protože se to semtam sekne jak se načítají textury do VRAM. Tohle mě opravdu překvapilo.

palqo
palqo
Level 23 Level 23
29. 3. 2013 14:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To by ma fakt zaujimalo preco aj pri spominani nizkych HW narokov je stale spominana sucasna, resp. maximalne predosla generacia grafickych kariet. Platia vam vyrobcovia za reklamu? Ak hej, rad by som bol pred citanim clanku na to upozorneny. Ak nie, preco je to tak? Chapem, ze nie vzdy sa da otestovat vsetko, ale aspon zmienka "podla pomeroveho vykonu v 3D Marku tom a tom by hra mohla fungovat na tychto a tychto kartach, resp. optimalizaciou pre urcitu znacku lepsie na kartach toho a toho vyrobcu". To si to fakt musim ist stale hladat sam? Pred tym nez ma niekto zrusi prekopirovanim zaveru z recenzie, ze treba najnovsiu generaciu grafik, tak prezradim, ze na mojej ATI 5870 som dohral novy Tomb Raider a Crysis 3 vo Full HD rozliseni s ultra nastavenim grafiky a zapnutym Vsync-om! Takze mrzi ma, ale to, ze je nutna aktualna generacia grafik je klamstvo. Rovnako ako ked mi AMD tvrdilo, ze na 3D Blu-ray playback je treba grafiku generacie 6000 a vyssie a pri tom stacilo zmenit jednu hodnotu v registroch aby to islo aj na 5000. Cela tato konzumna spolocnost je chora. Ked si pozriete vykonnost grafik po generaciach tak vam vyjde obycajna linearna priamka, prirodzeny exponencialny rast bol zruseny v zaujme zisku. Niet divu, ze o raytracingu iba citame. Rozoberaju sa kadejake nove graficke efekty, pricom stary Hitman a Splinter Cell spred rokov maju grafiku na prvy pohlad takmer neroznatelnu od dnesnych grafickych trhakov...

tomas_34
tomas_34
Level 1 Level 1
29. 3. 2013 14:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@palqo Rád bych se přimluvil a požádal autora článku aby při testování her také zahrnul zvukovou stránku. Třeba hodnocení efektů, prostorovost, titulky, hudební doprovod atd atd. Je to možné ? Myslím že dost nás hraje hry na 5.1 a tohle mi taky opravdu chybí. Třeba Crysis 3 2.0 vs 5.1 se nedá srovnat.

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
29. 3. 2013 19:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tomas_34 Nevim, ale to si na games pusť spíš videorecenzi, ne?

gertas
gertas
Level 1 Level 1
29. 3. 2013 14:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=theshmecker][quote=gertas]pochopim ze se najdou taci kterym se tenhle styl libi, ale ja mezi ne nepatrim, pulhodka a uinstall. zhnusen. Ne teda grafikou, ale vsim ostatnim...[/quote]

Kdyby sis to koupil, tak mluviš jinak...[/quote]

jo myslím že bych asi víc nadával jakej sem vůl, že sem utratil prachy za takovou věc... :) místo ztracenejch 20 min na download/install a 30 min u hry ...

gertas
gertas
Level 1 Level 1
29. 3. 2013 14:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=tomas_34]Rád bych se přimluvil a požádal autora článku aby při testování her také zahrnul zvukovou stránku. Třeba hodnocení efektů, prostorovost, titulky, hudební doprovod atd atd. Je to možné ? Myslím že dost nás hraje hry na 5.1 a tohle mi taky opravdu chybí. Třeba Crysis 3 2.0 vs 5.1 se nedá srovnat.[/quote]
hm, a na jake zvukovce by sis predstavoval ze se to bude testovat? kolik lidi ty 5.1 ma na nejakym normalnim HW a kolik na integraku. ty rozdily jsou vylozene silene a nezda se mi ze by to dnes nekdo vubec resil... Coz by btw mohl byt namet na anketu, pres co kdo ma zvuky dneska... by mne i zajimalo.

palqo
palqo
Level 23 Level 23
29. 3. 2013 14:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=gertas][quote=tomas_34]Rád bych se přimluvil a požádal autora článku aby při testování her také zahrnul zvukovou stránku. Třeba hodnocení efektů, prostorovost, titulky, hudební doprovod atd atd. Je to možné ? Myslím že dost nás hraje hry na 5.1 a tohle mi taky opravdu chybí. Třeba Crysis 3 2.0 vs 5.1 se nedá srovnat.[/quote]
hm, a na jake zvukovce by sis predstavoval ze se to bude testovat? kolik lidi ty 5.1 ma na nejakym normalnim HW a kolik na integraku. ty rozdily jsou vylozene silene a nezda se mi ze by to dnes nekdo vubec resil... Coz by btw mohl byt namet na anketu, pres co kdo ma zvuky dneska... by mne i zajimalo.[/quote]

Mam tip. Riesit na dedikovanej (stale rovnakej) zvukovke so sluchadlami. Ja mam 2.0 repro ale 5.1 sluchadla, koli comu som si tu dedikovanu zvukovku musel kupit, pretoze kvalita integrovanej bola otrasna.

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
29. 3. 2013 18:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hra mě zatim nijak neuchvátila. Hraju ten 1999 mód. Nároky jsou v pohodě, na svojí starý pixle si to zahraju celekm slušně. Kdo to chce hrát nezapomeňte si najít návod na úpravu FOV a citlivosti myši. FOV je jak když koukam s 5x zoomem a táhlo v nastavení tomu nijak nepomůže. Táhlo citlivosti myši taky nefunguje. Uplně v levo je to moc pomalý a milimetr víc v pravo už je to zas moc citlivý. Doporučuju maximální citlivost snížit ze 4 na 1.

18TommyBoy
18TommyBoy
Level 1 Level 1
29. 3. 2013 19:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

milujem tuto hru!

oldrick
oldrick
Level 1 Level 1
29. 3. 2013 20:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dyť to vypadá jak Dishonored a jak tak koukam, tak grafika je hnusna... klasickej Bioshock byl asi nejlepší...
Sice je tu test výkonu, ale k čemu mi to je, když vlastně nevím co od tý hry mám čekat? No, recenze se už asi nedělaj jako dřív... Jediný co sem vyčet, že si mám koupit drahý Intel procesor a tu drahou GK od nvidie abych si to zahrál ... ale co když to koupim, a zjistim že to je blbost? Článek na hov.no ....

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
29. 3. 2013 21:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oldrick Jestli jsi to nepochopil tak tohle není recenze :idea:
Je to test nároků, tak jako káže nadpis článku.

oldrick
oldrick
Level 1 Level 1
29. 3. 2013 23:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@siddhi ne nepochopil sem, ten tvůj komentář...
píšu zde svůj názor... :idea: a položil otázku, kterou si nepochopil? Tvuj problem...

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
30. 3. 2013 15:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@siddhi @oldrick: existuje přece milion webů s klasickýma recenzema her. To je takový problém si je najít? Tady se neřeší hra samotná, ale technické zpracování hry.

oldrick
oldrick
Level 1 Level 1
31. 3. 2013 14:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@siddhi @siddhi: právě...

kpetrk
kpetrk
Level 1 Level 1
29. 3. 2013 23:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S tím souhlasím, já mám 560-Ti,která se v testech tedy ještě objevuje, ale je na 1. příčce a očekávám, že z podobných testů brzy vypadne...a to jí mám jen asi 1,5 roku....
By mě zajímalo jak často si třeba někteří z vás kupujou novou grafiku ? :roll:

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
30. 3. 2013 12:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kpetrk tak jednou za 4 roky 8)

oldrick
oldrick
Level 1 Level 1
29. 3. 2013 23:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kpetrk [quote=oldrick]tím bych se netrápil 8) kdybych napsal jakou mam GK, tak hned dostanu mínusy za to, že nemám nové železo a oblíbenou značku :wink: co je to GK? To už nepoužívám hodně dlouho :lol: se musim bavit, když se tu dožadují čtenáři jakýchsi nesmysl testu výkonu... na co ?[/quote]
Na hry mám konzoli :shock:

oldrick
oldrick
Level 1 Level 1
29. 3. 2013 23:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kpetrk tím bych se netrápil 8) kdybych napsal jakou mam GK, tak hned dostanu mínusy za to, že nemám nové železo a oblíbenou značku :wink: co je to GK? To už nepoužívám hodně dlouho :lol: se musim byvit, když se tu dožadují čtenáři jakýchsi nesmysl testu výkonu... na co ?

-IRONHIDE-
-IRONHIDE-
Level 23 Level 23
Procesor: Intel
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
30. 3. 2013 07:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=tynyt]se podívej na jiné hry postavené na UE.. ;-)

A co se týká zbytku té "většiny" - ono to je až po nějaké době, kdy vyjdou drivery. Celá podpora je v podstatě o tom, že optimalizované drivery jsou k dispozici už v době uvedení hry do prodeje.

Jinak je fakt, že některé enginy her víc "chutnají" AMD GPU, jiné zase nvidiím. Unreal je spíše případ pro nvidii.[/quote]

treba Frosbite u BF3 ma nvidia dost navic ale u NFS to je vyrovnane kazdopadne su zvedavy jak to dopadne s BF4

ulver
ulver
Level 1 Level 1
30. 3. 2013 08:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=laribar]Mám HD7850 2GB a VRAM to sežere celou a chtělo by to ještě víc, protože se to semtam sekne jak se načítají textury do VRAM. Tohle mě opravdu překvapilo.[/quote]
Vdaka za postreh. Mne to pri 1920x1080 ultra tiez bezne zerie cez 2GB. Preto som sa na to pytal.

Jarri
Jarri
Level 1 Level 1
30. 3. 2013 09:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ulver Komu ta hra tiez sekne (vyrazne padne FPS) ked vchadzate do novej lokacie? Je to dost otravne,ani to kvoli tomu nehram. je toho tiez plny internet. Proste za kazdym rohom skoro to poriadne sekne. Zas nedokoncene! ako kazda hra. kazdu novu hru zacinam hravat tak mesiac po vydani. robi to jak pri AMD, tak pri Nvidii. Inak to krasne slape na ultra, 60fps,ale tie sekanice.

maltra
maltra
Level 1 Level 1
30. 3. 2013 15:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jarri Naco si kupujes hry za vysoku uvadzaciu cenu hned po vydani a potom cakas tyzdne na opravny patch? To nedava zmysel :-). Dnes sa to neoplati, vsetko je odflaknute a neoptimalizovane, takisto vyrobcovia grafik ladia este niekolko verzii ovladacov kym je to vo finalnej podobe. Je podla mna lepsie si par mesiacov pockat a vyhnut sa tymto veciam ktore kazia radost z hry.

Jarri
Jarri
Level 1 Level 1
30. 3. 2013 18:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak je jedno ci si to kupim teraz alebo o 6 tyzdnov kedy ta cena bude taka ista. co sa tyka Bioshocku, tak za taku dobru hru dat 29 euro je super! a za 29 by som ju kupil aj o tych 6 tyzdnov. A musel som ju mat ihned, lebo to bola moja najocakavanejsia hra. Som fanusik Bioshocka. Mam aj predosle dva diely :D Tomb Raidera som zacal hrat tiez az teraz s novymi 314.22 ovladacmi. Bioshock pocka. Len som sa pytal, ci aj napr. tebe robi, ze pri kazdej novej lokacii to nacitava. Prejdem jednu ulicu a sek. Pridem na nove namestie, tak sek. Prejdem most, sek. Fakt nechapem na akych strojoch to testuju.

ulver
ulver
Level 1 Level 1
30. 3. 2013 20:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jarri Mne ide hra ako po masle ale ta vytaznost VRAM je fakt sila. Je to prva hra co miestami v zavislosti od sceny papka pekne cez 2GB. Hram to 1920x1080, ultra, vsync on, jedine post process na normal.

Reklama
Reklama