Zpět na článek

Diskuze: Chcete přejít z Windows na Linux? Co v něm budete hledat marně

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Milan Štos
Milan Štos
Level 1 Level 1
13. 4. 2024 08:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Autor ví asi prd...Existují alternativy Office i zadarmo...Nechápu,proč by někdo chtěl přejít na Linux??Pokud máte PC na internet a widle to nedává,tak budiž...Klíč na widle za pár slupek či upgrade zadarmo...

Tomáš Němec
Tomáš Němec
PCTuning PCTuning
13. 4. 2024 08:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Milan Štos @mpstros1 jsou lidé, které zajímá, jestli mají své PC plně pod kontrolou. Navíc chtějí využít co nejvíce svého výkonu pro svoji činnost, ne pro režii operačního systému. Nejde o cenu Windows. O alternatívách toho vím více než dost. Ovšem pořád je mnoho situací, kdy je použití originálních MSO žádoucí.

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
24. 4. 2024 10:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomáš Němec @Tomáš Němec Jsou i lidé, kteří si PŘEDSTAVUJÍ, že mají své PC plně pod kontrolou. Nejde o cenu Windows. 😀

Ybob
Ybob
Level 10 Level 10
14. 4. 2024 09:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Milan Štos @mpstros1 Smysl to nedává někomu, kdo je tomu odevzdaný. Což je jistě legitimní přístup, ale ne nutně logický (pro každého).

Mnoha lidem nevyhovuje to v co se Windows proměňují, tedy místo kde si vás Microsoft ochočuje, tlačí vám služby a monitoring vašší činnosti, to není zrovna pěkné. A spousta lidí chce mít OS poněkud více pod kontrolou a poněkud více k sobě přátelský.

Další lidi nemají nejnovější komp a ani ho nechtějí, W11 už na tom nepojedou a nebo ne ideálně. 10 - 15 let staré stroje jsou výkonově více než způsobilé a proč jimi krmit elektroodpad, když na mnoho věcí poslouží.

Důvodů je zkrátka spousta.

sarlej01
sarlej01
Level 2 Level 2
12. 4. 2024 19:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Spousta lidi tu pise ze s hranim na Linuxu je problem. Ja bych to tak spatne nevidel, od te doby co Valve vyvyji proton se beh Win her na Linuxu dost zlepsil a pro uzivatele zjednodusil.

Pokud vas zajima jestli pobezi vase oblibene hry na Linuxu dopurucuji zkontrolovat na https://www.protondb.com/

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
12. 4. 2024 20:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sarlej01 @sarlej01 To bude tím, že s hraním na Linuxu problém je. Protondb je pěkná věc, ale reálně k ničemu. Někdo něco hodinu zkouší, ale už to nikdy nezapne.

Pokud hra nemá nativní verzi, nedává to žádný smysl. Akorát možná nějaký starý 2D hry jako Jagged Alliance 2, který WINE zvládá bez problémů.

Tomáš Němec
Tomáš Němec
PCTuning PCTuning
12. 4. 2024 20:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Kryptofasista zde opravdu záleží titul od titulu. Znám hry, které běží přes wine často lépe než nativně, například Farming Simuator, ovšem pak je velká skupina, které mají snížený výkon. A mnoho se nedá spustit vůbec, nebo v nehratelné kvalitě. Obecně se dá říct, že platí zásaha že člověk najde dobrou hru se žánru, který ho zajímá. Ovšem pokud si chce vybírat z celé dostupné nabídky her pro Windows, tak Linux raději ne.

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
12. 4. 2024 21:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Tomáš Němec Podle mě lidé hrají konkrétní hry, které je zajímají a nikoliv něco ze žánru. A to je charakteristické pro Linux, že dovoluje hrát jen něco a za nějakých bizarních podmínek.

Jestli něco běží pod WINE lépe, pak je dobrá otázka jestli to vypadá stejně jako Windows verze. Ono už jen jiné grafické API může dělat viditelný grafický rozdíl. A jinak v Linuxu je jeden problém FPS a další různé latence, které dost kazí herní zážitek.

Tomáš Němec
Tomáš Němec
PCTuning PCTuning
12. 4. 2024 21:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Kryptofasista souhlasím, že pro toho, koho zajímají priárně hry, Linux není.

Ybob
Ybob
Level 10 Level 10
12. 4. 2024 18:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pěkně shrnuto. Osobně si myslím, že použití Linuxu jako běžného desktopu je dávno bez problémů (běžným je myšleno, prohlížeč, maily, programování, přiměřené hraní, běžné officování) a rozhodně by to měli i třeba ve virtuálce zkusit lidi co se o počítače zajímají, ne že bych to někomu nutil, ale určitě si tím rozšíří obzory a jsou to hodnotné znalosti, protože na Linuxu běží většina služeb, NASů, takže se jeden neztratí. Ono je, co se týče desktopu, stejně nejhorší ten první výběr distra, přitom to není zase tak těžké stáhnout pár live obrazů, vyzkoušet co je podle gusta a co ne...

Naopak bohužel stále to není OS pro profesionál grafiku (nicméně běžná i náročnější práce s fotkami problém není), sazbu. A pro totální hráče. Ti ať na Linux zapomenou. Nicméně to jsou vše poměrně vymezené skupiny.

Co se týče problémů a řešení problémů, tak ty jsou na každém OS, na každém svým způsobem specifické a člověk se holt musí něco naučit a učení bolí. :-) Asi děkuji tomu, že jsem začínal na Amize a tak jsem nikdy do Windows nezapustil kořen nějak hluboko a nemám problém s ničím, macOS, Linux, Windows.

littleon
littleon
Level 2 Level 2
15. 4. 2024 22:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ybob @Ybob... osobně si myslím, že naopak lepší je, když to mnoho lidí nezkouší, protože pak další potencionální zájemci čtou různé zkreslené, zavádějící až nesmyslné názory/tvrzení, které nalezneme i v této diskuzi. To že někdo, kdo ten systém nezná a má problém v něm lecos používat, neznamená, že ten, kdo jej zná, dojde ke stejnému výsledku. Pravdou je, že dojdou k různým výsledkům. První věc, kterou se potencionální zájemce o Linux musí dozvědět, že se bude muset učit, jak sám píšeš a vlastně i zdůvodňuješ, proč se to v drtivé většině případů nestane, a jako druhou věc, že budou muset změnit přístup a myšlení. A to je možná ještě větší problém, než učení samotné. Ty používáš více systémů, tak dobře víš, že v každém z nich musíš přistupovat ke stejnému problému jinak. Člověk, který ale používá několik let jeden a ten samý systém, neřeší problém analyticky, ale naučenými postupy, při kterých o něm v zásadě nepřemýšlí, ale řeší jej vyšlapanou cestou. Nebo, a to se děje dodnes velmi často, prostě přeinstaluje Windows. To je největší kámen úrazu z toho, co jsem viděl u uživatelů, kteří se pokoušejí o, pro ně, nový systém. V principu je jedno, jestli se bavímě o Linuxu nebo o systému jiném.

Ybob
Ybob
Level 10 Level 10
16. 4. 2024 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@littleon @littleon Zajímavý úhel pohledu. Něco na tom je. Já uvažoval v tom směru, že pokud si někdo zahrává s myšlenkou Linuxu, asi jej baví zkoušet nevé věci a poznat počítače více do šířky. Ale je fakt, že motivací může být mnohem více (ehm systém zadarmo, něco jaké jiné Windows) a s tím se pak asi brzy narazí. To se týká nejen Linuxu, ale i třeba uživatelů macOS vs Windows. Tady souhlasím s vyřčeným, že nejčastěji uživatelé prostě opakují naučené vzorce a pak je pro ně jakákoliv změna systému katastrofální, i když jde vlastně jen o přeučení se pár návyků (či zlozvyků :-), což je tak otázka týdne.

littleon
littleon
Level 2 Level 2
16. 4. 2024 18:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@littleon @Ybob rozumím ti, jak to myslíš - na běžné užívání. Dnes už není běžné, že má každý doma desktop. Spousta lidí nepoužívá počítač (desktop, laptop) vůbec a vystačí si s mobily. Hodně lidí, kteří počítač mají, často používá laptopy. Pokud začnou pokukovat po Linuxu, často nastane první chyba, kterou je výběr distribuce. Když se někde zeptají nebo budou hledat informace, velká část uživatelů, popř. článků budou doporučovat nějakou konzervativní distribuci, z čehož vzejde první problém, protože pokud má takový uživatel novější/nový hardware, nebude všechno fungovat na první dobrou, může se stát i to, že něco nepůjde vůbec nebo třeba výkon hardwaru nebude takový, jaký být má - protože se do konzervativní distribuce vše dostává dlouho. Takový uživatel si nechá poradit/načte články v dobré víře a pak přijde velké zklamání jen proto, že se nedozví, že si má vybrat jinou, než konzervativní distribuci. A pak samozřejmě uživatel získá pocit, že to "v tom Linuxu" nefunguje a bude to leckde tvrdit s absolutním přesvědčením. A ono je to ve skutečnosti jinak.

Já Linux nikomu nevymlouvám, ale všem říkám to samé - pokud jsi zvyklý dělat správu systému "sám sobě sám", budeš se muset učit, pochopit tento svět a uvědom si, že je to naprosto jiný systém, do kterého vstupuješ s nulou znalostí. Budeš muset používat hlavu. Linux je sice jen jeden, ale linuxových větví je několik a musíš pochopit, která větev je na co dobrá, resp. pro tebe a tvůj HW vhodná. Až se touto vstupní branou prokoušeš, jsem ti k dispozici - a tenhle přístup se mi osvědčil, většina lidí to vzdá, protože na to nemá čas nebo prostě nemá chuť se učit, což chápu. Ušetříme si spoustu času navzájem.

Pepe Cheb
Pepe Cheb
Level 1 Level 1
12. 4. 2024 17:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Taky jsem si hrál s linuxem a kdo chce vyzkoušet moje liveDVD Archlinuxu rovnou v češtině s podporou videokaret (mám to na opravování PC). Tak zde je link: https://packet-radio.hys.cz/dtc-linux-live-cz/

Průběžně dělám nové verze (donutilo mne to že mi nic nevyhovovalo).

Petr Sehnal
Petr Sehnal
Level 1 Level 1
12. 4. 2024 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jel jsem celou VŠ na linuxu, v práci používám Maca a doma mám win 11.

Linux má určitě své vužití - nebudu si kupovat Windows server kvůli LAMP serveru nebo domácí NAS.

Co vím, zatím není nikde implementace HDR. To je pro mně na sledování filmů velké mínus.

Hry poměrně velký problém. Ještě dělám rendery v Unreal Engine ale tam je taky velký problém, možná by to nějak šlo přes kompilaci zdrojáků, ale určitě to nebude bez problémů.

Takže v podstatě většinu mých use case to neumí 🙈

Tomáš Němec
Tomáš Němec
PCTuning PCTuning
12. 4. 2024 14:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Sehnal @PetrSehnal Nvidia na Waylandu má již mít HDR podporu. Unreal engine 4 podle krátké googlení vypadá, že je plně použitelný v Linuxu. Toto nemohu posoudit podrobněji. Nejsem v této oblasti odborník.U her souhlasím, Linux není systém primárně určený pro hry. Již se dá i něco zahrát, ale s Windows nesrovnatelné.

littleon
littleon
Level 2 Level 2
15. 4. 2024 23:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomáš Němec @Tomáš Němec... vím, že celý svůj počin na PCT myslíš dobře a upřímně - dycinky si to přečtu. Je jasné, že o Linuxu lecos víš a hodně tě baví. Líbí se mi na tobě, že si nehraješ na experta, což je v této době vzácné. Tím chci říct, že tě nejdu kritizovat, ale chválím tě. Beru i to, že vymlouváš Linux pařanům, protože Linux není pro hráče správnou volbou. Ale je potřeba také nebát se říct, že linuxák si spustí libovolnou hru a ani se u toho nezamračí. Problémy byly v dobách dx9 her, ale v současné době (kdy se do toho vložilo před pár lety Valve), dxvk/wine-proton nemá problém s hrami od dx10, je maximálně v minoritních případech nutnost si jen doplnit nějakou knihovnu, popř. sáhne třeba po protonu GE atd. Ale to nechme být.

Proč reaguji... pisatel příspěvku výše nemluvil o podpoře HDR v DE, ale o podpoře HDR videa, která byla implementována před několika lety. Samotná implementace k HW záleží na výrobci HW, kdy jí implementuje do svých "ovladačů." Mám postavený multimediální systém na APU AMD, čili zde vím, že byla implementována úplná podpora do kernelu (amdgpu) verze 5.3, což už několik let zpátky (tuším rok 2019?). Kdy to udělala nVidia (nevím kdy, ale udělala) a jestli to už udělal Intel nebo ne (Intel na Linux prdí, jeho linuxové ovladače by mohly vyjít jako další Shakespearovská tragédie), to nevím. A samozřejmě záleží na vývojářích přehrávače, třeba mpv to dostal do vínku záhy, Kodi o rok později a některé přehrávače to neumí dodnes. K mému překvapení funguje i propertiální DolbyVision HDR, minimálně v Kodi, třeba mpv se propertiálním řešením nezabývá, tak v něm to nejde (stejně jako třeba AMF). S Unreal Engine máš pravdu. Jen poskytuji info. Hodně zdaru!

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
12. 4. 2024 09:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Diky za clanek. Ja fanousek linuxu zatim nejsem. Je to jenom kvuli hram. Az bude s hrama stejna situace jako je to na win, klidne prejdu.
Momentalne ficim na upravenych Win11. Stahnul jsem si nejake dve utilitky a system promazal, vyladil, neco zakazal a necemu zmenil parametry. Mam aktivni i REBAR, coz nevim, jestli u linuxu vubec lze. Klidne me poucte.
Kazdopadne je dobre, ze je vic systemu na vyber, o tom zadna. Svuj k svemu.
A kdyz ne win, tak jabko OS je super. Tam ocenuju pekne graficke prostredi a automatiku nekterych ukonu (prijdu s iphone k macbooku, pripojim a fotky se stahnou a inteligentne se mi zaradi a podle obsahu roztridi do adresaru, coz je prima). Vzajemna propojenost jablecnych vyrobku je prikladna. At uz je to AppleTV, mac nebo tel. Tady by se win mohly trochu priucit, aby byly vic "domaci" a pro "lidi".

Jinak ja bych chtel OS, ktery by byl zameren na hrace. Osekany o nepotrebne veci. At to umi internet, prehrat filmy a hudbu a at na tom bezi VSECHNY hry (idealne lepe nez na plnotucnych win).
Takovy system bych chtel a rad bych za nej zaplatil.
Jenze to se asi nestane, ze ne?

Chaby
Chaby
Level 2 Level 2
12. 4. 2024 18:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mibfox @mibfox Co SteamOS?

Jaroslav Bolek
Jaroslav Bolek
Level 1 Level 1
16. 4. 2024 19:42 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mibfox @mibfox No za me ja mel s nekteryma hrama problem je pustit na Windows(FarCry 2). Mohu rict, ze me jdou vsechny hry ktere hraji a nesetkal jsem se s hrou, ktera by nefungovala na Linuxu.

A verim ze Valve na tom zamaka a situace s hranim her bude brzy 100%.

theyarealldeaddave
theyarealldeaddave
Level 42 Level 42
11. 4. 2024 18:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud nekdo touzi po tom mit na domacim pocitaci Linux tak je nejlepsi volba Mac :D

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
11. 4. 2024 21:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@theyarealldeaddave @theyarealldeaddave

pokud si nekdo plete unix a linux tak se má zdržet rádobyvtipných komentářů a přestat se blbě smát

Linux je pouze unix-like, nevychází z něj, není to jeho fork je to něco jiného.

theyarealldeaddave
theyarealldeaddave
Level 42 Level 42
12. 4. 2024 09:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @8008135 typickej linux-fashos co nechape nadsazku :)

Takovejch jako ty bylo uz pred 30 lety na Silikon Hillu hafo... zatimco normalni lidi si vecer na woknech zahrali hru tak verozvesti linuxovi stahovali a kompilovali kazdej druhej vecer novej kernel a u toho basnili jak do 2 let budou wokna obsolete :D

Ybob
Ybob
Level 10 Level 10
12. 4. 2024 16:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @theyarealldeaddave To není nadsázka, to je ukázka ignorace. macOS evidentně nemáte a neznáte jeho základ (BSD), Linux asi taky ne, ale vyvolává to ve vás záchvaty smíchu a infantilní humory, které nemají pointu, což vám asi uniklo. Smutné.

Nikdo vás nenutí Linux používat, nikdo vám Windows nebere, tak trochu nechápu proč ty výpady. Přitom moc dobře vím, kolika lidem jsem resuscitoval Windows a kolik času to zabralo, to bych fakt raději kompiloval kernel linuxu, což jsem mimochodem nikdy neměl za potřebí.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
14. 4. 2024 20:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @theyarealldeaddave

Takže znova.

MacOS/iOS je založený na unixu.

Unix vzniknul před linuxem a není open source.

Linux začal být vyvíjen jako open source alternativa unixu - inspiroval se jeho architekturou, ale vznikl jako open/free software na svém základu. Proto je linux označovaný za Unix-Like system.

Kdyby neměl název poskládaný ze stejných písmenek, tak by si to tupci jako vy do dnes nepleti.

Jo, a jediné co já mám psolečného s linuxem je můj andoid telefon. Dokonce i síťové prvky mi běží na něčem jiném. Takže vedle punťo, to ti nevyšlo.

xfce4
xfce4
Level 6 Level 6
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
16. 4. 2024 03:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @8008135 Myslím ze aj to Unix-Like je už teraz nezmyslene slovo možno v začiatkoch . Ked tak platí že android pouźiva upravené linuxove jadro

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
12. 4. 2024 09:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@theyarealldeaddave @theyarealldeaddave Treba takovy jabko s m3.... To je docela pekna hracka.

Pavel Formánek
Pavel Formánek
Level 25 Level 25
11. 4. 2024 14:27 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Osobně mám za ta léta za sebou několik pokusů o přechod na
Linux, zkoušel jsem Ubuntu a jeho odnože, Manjaro, openSUSE a pár dalších.

Považuji se za advanced usera, počítače mě živí, nikdy jsem
neměl problém s instalaci, zprovozněním všelijakého hardwaru, specifickými
nastaveními. Tam nikdy problém nebyl. Někdy se mi grafické prostředí líbilo
více, někdy méně, ale vždycky by se dalo zvyknout.

Internetové prohlížeče existují, preferovaný torrentový
klient taky (aktuálně qBittorent), jDownloader je multiplatformní, atd.

Co je však pro mě totální stopka a konečná pro domácí
použití jsou multimédia.

Domácí počítač běží prakticky nonstop a jako sekundární
monitor je připojená TV (která ani nemá naladěné kanály).

Dlouhodobě se mi nedaří najít rozumnou alternativu k Windows
v případě přehrávače videa a audia. Nestreamuji, všechny soubory mám
offline na disku. Jako optimální, léty vyzkoušená a pro mé potřeby ideální je
kombinace Potplayer na videa a AIMP na muziku (offline soubory a internetová rádia pomocí vlastního playlistu). Obě aplikace ovládám pomocí různých
bezdrátových klávesnic a udělátek z gauče, synchronizuji nesedící titulky
za běhu pomocí klávesových zkratek, dělám smyčky A-B, přeskakuji kapitoly atp.

Nikde jsem ve světě linuxu nenašel ani blížící se funkční
alternativy k těmto programům. VLC opravdu není dobrý přehrávač, je to pro
mě dinosaurus z pravěku s odpovídajícím vzhledem a koncepcí. Novou
verzi slibují už roky a nikde nic. S hudebními přehrávači je situace snad
ještě horší. Nic, co by se AIMPu alespoň podobalo a mělo aktivní vývoj se mi
nepodařilo najít.

Čili: Přehlédl jsem něco? Poradíte čím tyto aplikace v linuxu
plnohotně nahradit? Možná námět na příští článek.

Díky autorovi za články o Linuxu, přečetl jsem všechny 😊

roob
roob
Level 36 Level 36
11. 4. 2024 14:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Formánek @pfbk79 potplayer pouzivam na desktope, v notebooku mam VLC, na androide mam VLC a nieje s tym ziadny problem. Aplikacie pre linux +/- niesu ziadny problem. Problem je samotny OS, ktory funguje uplne inak ako windows. Nechcem iny OS, chcem windows.

Pavel Formánek
Pavel Formánek
Level 25 Level 25
11. 4. 2024 14:51 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob @roob No nevím, mě většinou ty aplikace přítomné přímo v distribucích (audio přehrávač, foto editor) funkčně připadají tak na úrovni Malování ve Windows.

Pitch@
Pitch@
Level 0 Level 0
11. 4. 2024 20:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob ## @roob VLC je pořád jen trochu ošuntělý " windows media player", si zkus AIMP z MS store, už nikdy nic v jiným přehrávači nepustíš... Flac je v něm tak čistej, že i Slipnoti jdou najednou poslouchat.... :D XBMC,SMPlayer nebo MPV player, nic moc toho není, ale tak je jich dost, jen to prozkoušet a naučit se s nimi... Linux je stále "alternativa" ale taky se divím, že pro ně není třeba Power DVD.... :/

roob
roob
Level 36 Level 36
11. 4. 2024 20:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob @Pitcha aimp som mal ako nahradu winamp ked winamp chcel byt od varica na kavu cez hriankovac az po zvaracku. Teraz mam novy pc asi rok a aimp ani nemam nainstalovany, kedze mp3 nepouzivam uz dost davno. Na ytb je vsetko, resp. hudbu nepocuvam, pocuvam radio v robote a doma pozeram serialy, tak mi radio netreba.

Pitch@
Pitch@
Level 0 Level 0
12. 4. 2024 11:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob @roob JJ právě, že je winampu dosti podobnej a dost kvalitně hraje (pokud máte aspoň trochu lepší sluchadla a ne špuntovky :D )

xfce4
xfce4
Level 6 Level 6
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
16. 4. 2024 03:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob @Pitcha by si sa divil ako dokážu špunty hrat .Pravdaže myslím tie z meďou 99% :D Nejak sa mi neche nabíjat ďalši nezmysel

Karel Endler
Karel Endler
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
12. 4. 2024 15:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Milan Beneš @MilanBenes Jasně, že KODI.

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
12. 4. 2024 16:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Milan Beneš @karlekarle KODI a StreamCinemaCommunity :)

Solely
Solely
Level 37 Level 37
Procesor: Intel
Grafická karta: Intel
Operační systém: Linux
11. 4. 2024 18:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Formánek @pfbk79 AIMP běž í na Linxu přes wine bez problému.

Pa3ck
Pa3ck
Level 5 Level 5
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
11. 4. 2024 19:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Formánek @pfbk79 Aimp je pekny dizajnovo ale DeaDBeeF je celkom good akurat ze si ho musis trosku upravit a pridat par pluginov :)

Pitch@
Pitch@
Level 0 Level 0
11. 4. 2024 20:16 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pa3ck @Pa3ck AIMP je podle mne jeden z nejlepších, hlavně pokud se věnuješ upravování hudby, nebo jen nesnášíš MP3 a jedeš FLAC....

Ybob
Ybob
Level 10 Level 10
12. 4. 2024 18:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pa3ck @Pitcha Já myslel, že FLAC se dá přehrát všude. :-) Teda alespoň jsem s tím nikdy problém neměl. Na Linuxu používám Audacilous

Reklama
Reklama