Zpět na článek

Diskuze: Crucial M4 128 GB prohání i 240GB SSD s řadičem SandForce

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

snajprik
snajprik
Level 1 Level 1
29. 2. 2012 07:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pekni test. Len ten vykon SSD diskov konkretne Intel 510 a Crucial M4 su cudne, ako keby neboli testovane na tej istej zostave a ovladacoch. Vecine testov co boli na SSD intel 510 vykonovo porazal Crucial M4 (preto SSD od intelu su aj drahsie) a tuna ma v niektorich testoch Crucial M4 aj 2x vacsi vykon ako Intel SSD.
Nevyhoda Crucial M4 je v cene, keby stal cca od 3200Kč jeho cena by odpovedala vykonu, takto s cenou od 4200Kč je pomalsi a drahsi ako konkurencia OCZ Vertex 3 120GB ktori stoji od 3700Kč

Vaio
Vaio
Level 1 Level 1
29. 2. 2012 20:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik Hodnocení Crucialu M4 je mnohem jednodušší než hodnocení nových SSD disků, které teprve dorazí na trh a dlouhodobé zkušenosti s nimi nikdo nemá.

Hahahahaaha tak teraz ste ma rozosmiali ako nikdy predtym :D :D :D :D
Ja M4-ku us mam dobrych 5 mesiacov a vystriedal som snim vstky firmwae od 0002 po 0309 .. jeeez vy ste zaspati tam pozadu riadne ...

Tomáš Hort
Tomáš Hort
Level 1 Level 1
29. 2. 2012 21:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vaio Na trhu je tolik SSD, že prostě až teď došlo na Crucial M4. A je to pravda, otestoval jsem zaběhlý kvalitní SSD, který tu ještě pár měsíců minimálně bude, protože prostě nic o mnoho lepšího není a hlavně stabilnějšího není. Konečně jsem jednou nebyl betatester nového SSD, ale tester kvalitního zaběhnutého modelu, o kterém se dá napsat mnohem více než o novince z propagačních materiálů výrobce.

Jinak samozřejmě skvělé, že ho máte už 5 měsíců, gratuluji! Jsme tu zabrždění, nedá se svítit, jdu brečet do kouta a omlouvám se. :roll:

Vaio
Vaio
Level 1 Level 1
29. 2. 2012 20:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vaio http://hothardware.com/Reviews/Corsair-Force-GT-240GB--Crucial-M4-Update/

512GB Version
http://thessdreview.com/our-reviews/crucial-m4-512gb-sata-3-ssd-review-top-tier-performance-at-an-unmatched-price/

128GB Version
http://thessdreview.com/our-reviews/crucial-m4-128gb-sata3-ssd-review-power-without-all-that-capacity/

Vaio
Vaio
Level 1 Level 1
29. 2. 2012 23:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vaio @Tomáš Hort: ja som reagoval len na toto :wink:

''dlouhodobé zkušenosti s nimi nikdo nemá''

Tomáš Hort
Tomáš Hort
Level 1 Level 1
1. 3. 2012 06:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vaio @Vaio: Stejně nechápu, o čem je řeč. Ta věta smysl dává a je pravdivá, tak nevím, co je na tom konci tak zajímavého.

Broxik
Broxik
Level 1 Level 1
29. 2. 2012 08:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik nevim no ale doporucovat ocz neni podle me dobrej napad.

Fry
Fry
Level 1 Level 1
29. 2. 2012 08:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pekný test aj keď troška dlhý, možno by stačilo pár základných benchmarkov + nejaké reálne testy, napríklad Win boot time, prípadne doba spúšťania aplikácií a pod...

určite by nebolo na škodu otestovať ešte Samsung 830 128GB, je to dosť obľúbený disk a spolu z M4 je dosť odporúčaný... bolo by fajn vidieť ako si vedie oproti Crucial M4

Tomáš Hort
Tomáš Hort
Level 1 Level 1
29. 2. 2012 12:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fry Je to dlouhé, takové trošku pro geeky aktuálně. Ale příští recenze na Intel 520 už bude v tomto směru výrazně upravená, což je popsáno i v textu recenze u jednotlivých grafů.

Win boot time je popsán - tam prostě není co měřit, ty rozdíly jsou v desetinách sekundy nejčastěji, což je hodnota, která je chybou měření. Aplikace už jsou věc jiná, přemýšlím nad tím, ale ještě jsem to nedotáhl.

Samsung 830 bude, ale předtím tu mám ještě Intel 520 a Kingston V+200, takže poté ho tam hodím, asi to udělám i s Corsair Performance Pro, na který jsem docela zvědavý.

Fry
Fry
Level 1 Level 1
29. 2. 2012 13:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomáš Hort ten boot time, to bol len príklad, ale spúšťanie aplikácií, kopírovanie súborov, načítavanie uložených pozícií hier, to by boli reálne testy a tam by sa možno ukázalo ako si daný disk stojí...

super ak bude aj ten Samsung... :wink:

Tomáš Hort
Tomáš Hort
Level 1 Level 1
29. 2. 2012 21:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomáš Hort @Fry: Těch SSD je hrozně moc, musí se to brát jako v tomto případě i po více kusech, aby došlo na všechny. Vybírat je potřeba ty, které za to opravdu stojí, což ty, které jsem zmínil, jsou. Tak uvidíme, jak to půjde rychle.

Hellraiser
Hellraiser
Level 3 Level 3
29. 2. 2012 08:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mohu se zeptat na základě čeho děláte "celkové hodnocení"?
Protože kdybych to vzal průměrem ze všech ohodnocení tak by vám mělo vyjít 8z10 a ne 9z10.
Určitě by nemělo být celkové hodnocení jen podle sebe ale podle toho jak jste to ohodnotily jednotlivě a udělat z toho průměr ne? Toť můj názor :-)

Hellraiser
Hellraiser
Level 3 Level 3
29. 2. 2012 11:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hellraiser na základě čeho jsem si "zasloužil" ty 3 mínusy? Kdyby se dotyční vyjádřili aspoň proč se jim to nelíbí ;-)
Nebo ať se vyjádří autor článku ještě prosím.

Tomáš Hort
Tomáš Hort
Level 1 Level 1
29. 2. 2012 12:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hellraiser Jasně. Psal je to minule, teď už to tam nemám. Každopádně je to proto, že to není průměr daných známek, ale průměr toho, co je důležité. Je to částečně subjektivní, ale jde o to, že prostě v balení není nic navíc, takže za hezké balení a krabičku (ne OEM) 4 z 10. Ale dáme teda SSD 8 z 10 jen kvůli tomu, že nemá v balení CD/DVD, SATA kabel nebo redukci? To asi ne, protože nám primárně záleží na výkonu a kvalitě samotného SSD. Takže proto.

Hellraiser
Hellraiser
Level 3 Level 3
29. 2. 2012 15:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hellraiser @Tomáš Hort: OK.
Děkuji za vysvětlení.

Dr.Buba
Dr.Buba
Level 1 Level 1
29. 2. 2012 08:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Me by docela zajimala realna spotreba. Pac treba OCZ zere jako krava a do notebooku to moc neni.

Tomáš Hort
Tomáš Hort
Level 1 Level 1
29. 2. 2012 12:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dr.Buba Reálná spotřeba je naměřena velmi podrobně v odkazu, který jsem uvedl v předposlední kapitole. Je to v testu na Tomshardware, porovnání je pak na Anandtechu :wink:

urban.novak
urban.novak
Level 1 Level 1
29. 2. 2012 08:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Můžete prosím otestovat také funkčnost TRIMu a jak moc degraduje výkon - podobně jako to dělají na Anandtechu http://www.anandtech.com/show/5508/intel-ssd-520-review-cherryville-brings-reliability-to-sandforce/7 ? To jsou totiž naprosto zásadní vlastnosti SSD, pokud by se mi po měsíci používání zpomalila rychlost SSD 10, tak bych z toho vůbec radost neměl.

Tomáš Hort
Tomáš Hort
Level 1 Level 1
29. 2. 2012 12:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@urban.novak Chápu, ovšem tohle testování je z mého pohledu nereálné. Zatěžovat disk 100x více než normálně, abychom zjistili, jak se může chovat po opotřebení za pár měsíců? TRIM není náhlá funkce, ale funkce zavisející na čase. Je dělaná pro běžné použití a to mi tento test moc neodhaluje. Při testování poznám, kde to funguje lépe a kde hůře, ale ani to nezmiňuji, protože to není relevantní informace. Protočí snad někdo za jeden den na SSD stovky GB, jako když ho testuji? Nikoli, takže asi toť můj názor k podobnému testování. Můžeme se o tom ale podrobněji pobavit, pokud si myslíte, že se v něčem mýlím.

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
29. 2. 2012 11:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@urban.novak Pripadny dotaz. Marvelly mely vzdycky problem s GC a propady vykonu po zauzivani, vcetne obcasnych extremnich pristupovych dob. Zpusobovalo to ten znamy stuttering OS, ktery byl diskutovan pokud se nemylim nejvice v souvislosti s Marvelly. Nutno poznamenat, ze nenarocny uzivatel tyto jevy zrejme nezaznamena, dokonce je to uz mozna zahlazeno firmwarem. Presto jsou dnes na trhu SSD v podobne cenove hladine, ktera temito problemy netrpi. Nevidim proto valneho smyslu v propagaci ssd s davno prekonanym radicem.

DOC_ZENITH
DOC_ZENITH
Level 1 Level 1
29. 2. 2012 11:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo Bylo to v souvislosti se staršími Marwelly. M4ka má velice dobře funkční Garebage collection a měl jsem tu čest testovat právě Crucial M4 a Samsung 830 + Sandforcy a nakonec jsem si vzal právě Crucial M4.

Všechny jsem je zaprasil jak to jen šlo a na systému bez trimmu. A Crucial M4 po 20 minutách v idlu měl výkon opět 100% a Samsung 830 se zdál jakože bez trimmu neregeneroval vůbec, zůstal tragicky zpomalený a Sandforcy se taky nikdy nevyhrabaly tam kde byly jako nové, takže volba byla jasná na M4.

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
29. 2. 2012 13:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @DOC_ZENITH: Linkoval jsem ti ve foru odkaz, kde to na Anandtechu vypada presne opacne, v neprospech M4. Nehlede k tomu, ze zatim se ten problem u Samsungu neprojevuje, zatimco u radicu Marvell vcetne toho v M4 ano.
Proto nabadam k opatrnosti a pokud je to mozne, brat znacku nebo model kde tenhle problem neni.
Neni bez zajimavosti, ze Lenovo do svych stroju vyssi tridy dava SSD Toshiba a Samsung 470. Nevim o zadnem velkem SB, ktery by pouzival Intel 510ky nebo Crucial M4 s Marvelly...

khorghan
khorghan
Level 1 Level 1
29. 2. 2012 14:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @hnizdo: hnízdo ty jseš srandista - tak jen kvůli tobě jsem si na Anandtechu našel recenzi Crucial M4 - samozřejmě s novějším firmware - a problém tam narozdíl od tebe v Trimu nevidím - pokud nemyslíš ten propad po zcela nerealistické cílené nárazové fragmetnaci, kdy se dle textu po chvilce sám vzpamatoval a rychlost vrátil na cca 80% původní - což je lepší výsledek, než u Intel 510 8)

DOC_ZENITH
DOC_ZENITH
Level 1 Level 1
29. 2. 2012 13:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @hnizdo: To co ty jsi mi někde linkoval má pro mě bejt relevantnější než to co jsem si sám otestoval? Aha....

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
6. 3. 2012 11:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @khorghan: Pokud by ses obtezoval cist co jsem napsal, zjistil bys, ze jsem moznost fixu firmwarem zminil.
Jinak pokud si mam vybrat mezi ssd, ktere muze mit v zatezi latence az 1.4s a zapis i 2MB/s, a ssd ktere timhle netrpi, vyberu si to druhe. Nechapu proc bych to mel riskovat.

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
6. 3. 2012 10:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @DOC_ZENITH: Ne, pouze poukazuju na vysledky ktere jsou v rozporu s tvym pozorovanim. A ktere navic nikdo nevidel. Pokud se rekne A, je potreba rict i B.

LockyD
LockyD
Level 1 Level 1
29. 2. 2012 08:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobrý den, moc pěkná recenze děkuji, jen mám dotaz, ve specifikacích jste představili disk pod označením CT128M4SSD1, pod tímto označením my ale vyjíždí 7mm modely a vy píšte že máte klasický 9,5mm tj označení CT128M4SSD2 - ten je cca o stovku (czc) levnjěší, jen pro upřesnění. Díky

Tomáš Hort
Tomáš Hort
Level 1 Level 1
29. 2. 2012 12:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LockyD Ok, kouknu na to, je to možná chyba v kopírování ze stránek výrobce.

mistrsoft
mistrsoft
Level 1 Level 1
29. 2. 2012 10:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mel jsem 6 mesicu OCZ Vertex 2 a po teto dobe odesel do vecnych lovist a vykonostne to taky nebyl zadny zazrak. Misto nej jsem si koupil prave tuto M4 128GB a jsem absolutne spokojeny. Pocitac se mi zda citelne vykonejsi a provadel jsem podobne testy jako v tomto clanku a dobral jsem se velmi podobnych vysledku. Muzu maximalne doporucit a naopak silne nedoporucuju OCZ, tahle spolecnost u mne skoncila.

Tomáš Hort
Tomáš Hort
Level 1 Level 1
29. 2. 2012 12:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mistrsoft To je dost subjektivní. Mám Vertex 2 60GB už skoro rok a půl v PC a žádný problém. Jede to pěkně. Stejně tak jeden čtenář, se kterým jsem v kontaktu má tento SSD už přes rok a také v pohodě. Je to o kusu, což je u všeho, čímž neříkám, že ten model nemusí mít o pár procent vyšší poruchovost. Ale z jednoho kusu se prostě nedá soudit celek, to tak prostě není.

Jops
Jops
Level 1 Level 1
15. 3. 2012 18:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomáš Hort no, zrovna ctu recenze jakej SSD vzit misto VERTEX 2... zrovna dneska mi odesel treti kus, takze chci penize a hned vzit jiny. Vypada to na Crucial M4... uvidime

benkar
benkar
Level 1 Level 1
29. 2. 2012 11:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobrý den, vlastním SSD Crucial M4 128GB a mám s ním pouze jeden problémek. V bencmarku AS SSD vždy vyhodí chybu "Could not open device \\.\PHYSICALDRIVE0" a to u položky Acc. Time - Read. Nikde jsem se nedočetl co tuto chybu způsobuje a jak je závažná. Je pravda, že u FW 0001 se to nedělo, až u FW 0003 a 0009. Nevíte někdo co je příčinou :?: Jinak s SSD jsem velmi spokojen. Naklonování ze starého HDD přes Transfer Kit byla otázka cca 20 minut :)

Tomáš Hort
Tomáš Hort
Level 1 Level 1
29. 2. 2012 12:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@benkar Dobrý den. Nevím, ale něco mi to říká, ač né u Crucialu. Tuším, že jsem to už zažil při testování. Jde povětšinou o určitou nekompatibilitu daného SSD s testovacím nástrojem, což je podobné třeba u OCZ Octane, kde prostě HD Tune a PCMark Vantage vyhazují chyby nebo nereálné výsledky. Pokud disk nedělá chyby v reálném provozu, myslím, že není potřeba to řešit.

benkar
benkar
Level 1 Level 1
29. 2. 2012 13:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Děkuji za informaci. SSD jinak funguje bez nejmenších problémů. Takže se tím nebudu dál zaobírat, jen jsem byl zvědavý, čím to může být. Také mě napadlo, jestli to nemůže být tím, že SSD je připojen pouze do SATA II, ale to jsem vyloučil, protože jednou, ještě se starým FW test proběhl bez erroru. Asi opravdu nějaká nekompatibilita s programem zrovna jako u SSD Life mám prázdné okno Throughput.

Tomáš Hort
Tomáš Hort
Level 1 Level 1
29. 2. 2012 20:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@benkar Je to jako se všemi jinými diagnostickými programy Když vyjde nový model čehokoli, musí se zařadit do podpory, aby ho program poznal. U benchmarků by měla být kompatibilita větší, ovšem není řadič jako řadič, SSD jako SSD a hlavně onen firmware jako firmware. Je tam toho moc, kvůli čemuž vyběhne chyba či test neproběhne tak, jak má. Prostě se to stává. Důležité je, zda to nemá vliv na běžnou funkčnost, což povětšinou nemá.

Karliczek
Karliczek
Level 1 Level 1
29. 2. 2012 14:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jak může někdo dát do hodnocení vzhled :lol: přece to není to co ná dává výkon :lol: :lol:

kingbean
kingbean
Level 1 Level 1
29. 2. 2012 14:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Karliczek tak je to se smilikem, takze si myslim, ze je to od autora takova legracka :lol:

Tomáš Hort
Tomáš Hort
Level 1 Level 1
29. 2. 2012 20:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kingbean Je to takové ošklivé káčátko oproti Corsair Force GT :) Možná se stačí Karliczek zamyslet nad tím, proč to je v záporech, navíc se smajlíkem...že by Crucial M4 neměl moc jiných záporů, které by se tam daly napsat? No...nevím, jak to tam může někdo dát.

simonak
simonak
Level 1 Level 1
29. 2. 2012 15:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslim ze by bylo daleko vhodnejsi testovat na intel platforme protoze Amd neni uplne optimalni pro SSD a dale vedet jak optimalne nastavit system pro pouziti s SSD.

Pro skutesne vysledky a porovnani zde je muj vysledek s M4 128 ktery je o poznani lepsi http://www.overclock.net/t/754763/as-ssd-benchmark-thread/1550#post_15137914

Co se tyce TRIM tak Crucial je nenahraditelny. Pouzivam treba C300 v raid0 a jeho Garbage collection je uzasny a tezko se nekomu podari ten SSD zpomalit.

Tomáš Hort
Tomáš Hort
Level 1 Level 1
29. 2. 2012 20:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@simonak Testuji na platformě AMD mimo jiné proto, protože se všude testuje na Intelu. Na něm jsou vyšší výsledky, což v článku uvádím. Není to ale nic, co by rozhodovalo. Je to prostě běžná konkurenční platforma, která je tržně výrazně v minoritě, avšak její uživatelé si zaslouží výsledky SSD na ní. Mimoto je jedno, o kolik v čem jsou výsledky nižší, když všechny SSD testuji na stejném základu PC.

První souvětí bez čárek moc nechápu, hlavně to, jaký smysl má první část o platformách s optimálním nastavením SSD v OS. O tom se dočtete na fóru nebo v technologických článcích, které zde už dříve vyšly.

national
national
Level 1 Level 1
29. 2. 2012 16:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak za mé zkušenosti s tímto diskem mohu jen doporučit, mám ho od Vánoc a zatím žádný problém. Má fw 0309 zapojený na řadiči iaStor a s jednou reinstalovaným windowsem. Jsem naprosto spokojen a za tu cenu je to super :wink:

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
29. 2. 2012 17:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

..neb mě až tak neberou české weby, tak jsem si Crucial koupil před delší dobou. Jsou to dobré disky, zatím naprosto bez problému. Akorátže předtím sem měl starší Intel a všechno bylo o nějaký neznatelnější kus rychlejší. Ovšem to byly Intely postavené na starším procesu, takže dneska už to může být odlišné (co se spolehlivosti týká). Nicméně, za tu dobu co mám Crucial M4 se jeví jako naprosto bezproblémový SSD, tudíž bych ho asi i klidně doporučil.

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
29. 2. 2012 18:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tento disk vlastnim uz par mesicu a proti tragediim z rad OCZ jsem naprosto spokojen, uz netrnu jestli nabootuju nebo jestli bude modra smrt pri sledovani videa jako to bylo s Ocz, tento disk vrele deporucuji

Tomáš Hort
Tomáš Hort
Level 1 Level 1
29. 2. 2012 20:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak Njn opět specifikování problému, který měly všechny nové SandForce SSD, jen na ty od OCZ. OCZ to odneslo, protože se SandForce spolupracovalo nejvíce a mělo na nových řadičích první modely, což mohla být normálně výhoda, bohužel nebyla. Tragédie byla chyba firmware, který ono BSOD způsobovala na všech podobných SSD, takže ne jen na OCZ. Nechci se jich nějak moc zastávat, mají másla na hlavně dost, ale nad podobnými příspěvky by se měly autoři alespoň trochu zamyslet, než budou takhle plivat na jednu značku, jejíž SSD měli zrovna, když měli všechny ostatní podobné SSD stejné problémy.

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
3. 3. 2012 20:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomáš Hort Ano na OCZ plivu nebot pro to jsou jen banda amateru nic vic. Ono je jedna vec mit problem jako kazdy a druha vec jak se k tomu postavit. Jen jedine OCZ lhalo jako kdyz tiskne ze se to netyka jejich disku, blokovali a mazali prispevky na forech...az pod tvrdou krytykou prestali lhat a mlzit, pak vydavali desitky firmwaru ktere to pry uz spravi, ale reseni prislo asi az za pul roku~~!~~ Corsair rovnou navrhl uzivatelum ze jim zdarma disky vymeni. Pro me neni az tak dulezite co se stalo ale pristup ocz...jako trhovci a ani si neprejte videt aroganci lidi na supportu ocz...jak rikam pro me ocz skocilo a budu varovat kazdeho aby neudelal chybu jako ja

H0nzik1
H0nzik1
Level 1 Level 1
29. 2. 2012 22:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Používám tento SSD v notebooku už od června 2011, kdy jsem tento disk pořídil za 8600Kč včetně poštovného. Dnešní cena SSD disků obecně se moc nezměnila od loňského roku. Disk mám v notebooku se SATA II. Disk je rychlý úplně stejně jako na začátku používání. (ověřeno benchmarky) Update firmware byl bez problémů. Nezaznamenal jsem vůbec žádný problém a disk je velmi rychlý! Počet hodin v provozu 2412 hodin je 100 dnů a 12 hodin čistého času v provozu dostatečným důkazem spolehlivosti vzhledem k tomu, že průměrný uživatel PC stráví určitě polovinu u PC toho co já.

H0nzik1
H0nzik1
Level 1 Level 1
29. 2. 2012 22:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

OCZ to odneslo právem zapíralo, že problém žádnej neexistuje a kašlalo na zákazníky. Praktiky OCZ jsou shrnuty v tomto článku:
http://nejmenovany konkurencni web/sandforce-ma-prusvih-dodaval-vadne-ssd-radice

Takže OCZ si za svoje chování kritiku plně zaslouží...

H0nzik1
H0nzik1
Level 1 Level 1
29. 2. 2012 22:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Tomáš Hort]Je to takové ošklivé káčátko oproti Corsair Force GT :) Možná se stačí Karliczek zamyslet nad tím, proč to je v záporech, navíc se smajlíkem...že by Crucial M4 neměl moc jiných záporů, které by se tam daly napsat? No...nevím, jak to tam může někdo dát.[/quote]

Mě se naopak disk líbí, když do záporů není co dát, tak tam prostě nic nedávejte :wink:

Tomáš Hort
Tomáš Hort
Level 1 Level 1
1. 3. 2012 06:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@H0nzik1 Tak to zase ne. Opravdu se mi nelíbí, tak jsem to tam dal se smajlíkem, protože to není vada na funkčnosti. Pokud to někdo nepochopí, jeho boj, ale proč dělat recenze suché a pouze plně faktické, když se dá přidat podobný žertík. Pokud na to pak někdo reaguje, tak je jasné, že to buď nepochopil (ne každý má pro to smysl) nebo že je to pravý Čech a hledá, do čeho se dá rýpnout a s tím také nic udělat nelze.

Takže pokud ten SSD někdo nekoupí kvůli tomu, jak vypadá, nedá se svítit, s tím nikdo nic neudělá, to je pak vrozené.

kingbean
kingbean
Level 1 Level 1
1. 3. 2012 01:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Vaio]ja som reagoval len na toto :wink:

''dlouhodobé zkušenosti s nimi nikdo nemá''[/quote] nauc se poradne cist, dlouhodobe zkusenosti nikdo nema s NOVYMI disky, o M4 autor netvrdi, ze je to novinka, ale naopak, ze uz jsou dlouhodobe zkusenosti... :lol:

Krteczech
Krteczech
Level 1 Level 1
2. 3. 2012 17:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Děkuji za výbornou recenzi, která mé rozhodnutí, koupit si tento SSD jen potvrzuje :wink: 8)

bala30
bala30
Level 1 Level 1
3. 3. 2012 11:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Tomáš Hort]Ok, kouknu na to, je to možná chyba v kopírování ze stránek výrobce.[/quote]

Dobrý den, je mezi modely CT128M4SSD1 a CT128M4SSD2 opravdu rozdíl jen v těch 2 mm výšky?

Tomáš Hort
Tomáš Hort
Level 1 Level 1
5. 3. 2012 19:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bala30 Ano.

jameswunsch
jameswunsch
Level 1 Level 1
14. 6. 2012 20:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

dobry den muzete dopurucit nejlepsi ssd do 4000kc

Reklama
Reklama