Zpět na článek

Diskuze: Destrukční Red Faction: Armageddon běží i na starších PC

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
29. 7. 2011 00:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To ničení v týhle hře je opravdu pekelný, to jsem jinde neviděl. Ale kromě toho je ta hra dost "zkonzolená" ale v tolerovanejch hodnotách, hrát se to dá. :lol:

khorghan
khorghan
Level 1 Level 1
23. 6. 2011 07:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ten nadpis je z Blesku ? Prý stačí starší PC, k tomu "Protože je Red Faction: Armageddon přeci jen o něco náročnější než velká většina dnešních her", zmínka o evidentním problému/chybě/"chybějícím profilu" ATI karet nikde. To takový titulek budete dávat ke každému testu her ?

dzefo
dzefo
Level 1 Level 1
23. 6. 2011 09:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Alice Madness Returns ma PhysX v GPGPU verzii...

Tomáš Šulc
Tomáš Šulc
Level 1 Level 1
23. 6. 2011 09:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dzefo Ah, diky za upozorneni, na tuhle hru jsem zapomnel, doplnil jsem ji do clanku. Nicmene bohuzel nejde o vylozene klicovy AAA titul, ktery by minimalni rozsirenosti GPU PhysX neco velkeho zmenil.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
23. 6. 2011 12:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomáš Šulc PhysX ma velku trhlinu v jeho marketingovom obmedzeni na nVIDIA karty okrem toho tam kde ho nVIDIA nedorobila tak tam nebol takže očakavať že bude zrazu vsade je divne. Jednak nvidia to nebude dorabať do každej hry a vyvojari nebude robit hru z GPU PhysX ktore bude bezať len na nVIDIA kartach.

Aros
Aros
Level 1 Level 1
29. 7. 2011 00:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomáš Šulc @zumpar1234: Chtěli by, pokud by měla nVidia výraznou převahu na poli G. karet. To ovšem nemá a ani se nezdá, že by se tak v brzké době stalo...

koutlosh
koutlosh
Level 1 Level 1
23. 6. 2011 10:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ono by PhysX nebylo tam kde je (napůl v zapomnění), kdyby z toho marketingové oddělení nedělalo třešničku na dortu u sem tam nějakého titulu, kde se to implementuje na poslední chvíli. PhysX má obrovský potenciál a je za ním kus práce. Ale dokud to nebude dostupné jak pro nV tak i pro ATI, tak z toho nikdy nic pořádného nebude, i když v některých hrách to dokázalo vylepšit grafiku dost, jinde to bylo jako pěst na oko. A navíc, fyziku hry obecně (ne jen fyziku některých efektů) bude vždy počítat procesor, dokud to nebudou moci dělat obě konkurenční řešení. Aneb zase ta samá písnička, "Nikdo není takový blázen aby se sral s vývojem hry, která poběží jen půlce zákazníků."

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
23. 6. 2011 10:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@koutlosh Práca za PhysX-om je vidieť v čoraz väčťšej rozšírenosti hier s CPU akcelerovaným PhysX-om. Tých aj tento rok už vyšlo snáď okolo 20 a neviem prečo ich niektorí ludia nepočítajú. Okrem toho stále kolujú tie isté staré fámy a problémy, ktoré PhysX mal a sú už dávno vyriešené (pár z nich nedávno).

koutlosh
koutlosh
Level 1 Level 1
23. 6. 2011 12:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr PhysX je dobrý i v případě akcelerování přes CPU... jenže to je i HAVOC, i Frostbite enginy.. a i když dokážou překvapivě mnoho, je to pořád jen odraz toho, co dokáže akcelerovaná fyzika, která zatím nikdy nikde nebyla pořádně implementována a což se nestane do doby než... viz., výše.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
23. 6. 2011 12:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @koutlosh: Jo a akcelerovana fyzika cez GPU ma aj dalsi problem a to je ze zatazuje GPU a dnesne GPU nemaju nejake rezervy na to aby sme si mohli dovolit super grafiku a este aj akcelerovat fyziku. Nech to zenu cez CPU a hotovo. Vykonnostny narast je tu slubny viac jadier v Buldozeroch a ivy bridge sa moze vyuzit na fyziku. Nezda sa mi spravne mať nejaku GPU akcelerovanu fyziku na GK ktore ledva stihaju pocitat grafiku a pritom mať nejaky 6 jadrovy CPU v ktorom 2 jadra uplne spinkaju 2 su vyuzivane tak na 50% a len 2 jadra to pocitaju naplno... Staci PhysX pekne optimalizovať na CPU(nech vyuzivaju najvhodnejsie instrukcne sady) pustit ho na 2 a viac jadier a mame tu peknu fyziku aj grafiku bez toho aby sme si museli zhanat zbytocnu druhu GK na pocitanie fyziky zatialco nase CPU su vyuzivane na pol plynu.

Borgi*
Borgi*
Level 1 Level 1
23. 6. 2011 16:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @zumpar1234: Kdyby PhysX koupila procesorová firma a ne grafická, tak by to nebyl problém. Problém je v nVidii.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
23. 6. 2011 13:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @zumpar1234: PhysX má už plnú podporu viacjadrových CPU. A teda vývojári ich už implementovať nemusia sami. Taktiež SSE inštrukcie sú podporované už od jesene minulého roka od verzie 2.8.4. Taktiež je mylná predstava o tom, že všetky "efekty" resp. výpočty PhysX-u je možné akceelrovať cez GPU. Vo verzii 3.0.0 je možné cez GPU akcelerovať iba nasledujúce:

[quote]GPU hardware acceleration in SDK 3.0 is only available for particles/fluids.[/quote]

S ďalšími verziami príde podpora aj iných častí PhysX-u ale drvivá väčšina z nich je optimalizovaná na CPU. A to naozaj optimalizovaná. Verzia PhysX SDK 3.0 obsahuje prekopaný kód asi v najväčšej miere za posledných 4-5 rokov. Viac info môžeš nájsť tu:

http://physxinfo.com/news/5671/physx-sdk-3-0-has-been-released/

Čo sa týka GPU akcelerácii o všetkom rozhodujú možnosti a vyspelosť APEXu a tiež to čo píše koutlosh vyššie. To je inak jediný probléma aký PhysX má.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
23. 6. 2011 16:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @Borgi*: Havok sa dostal pod Intel a co z toho. Nedal mu ani zdaleka tolko co PhysX-u dala NV. Mozme brat zaciatky ako roporuplne ale dnesna situácia je úplne iná. A rovnako aj možnosti a úroveň PhysX-u ako takého.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
23. 6. 2011 13:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @mareknr: Tak toto je potom super ak je už PhysX prekrasne optimalizovany pre vjacjadrove CPU. Tomu len tlieskam. Teraz už len pekne zacat robit hry z plnou podporou PhysX napriklad cez CPU. Staci PhysX vymanit so spárov nVIDIE a PhysX moze vzkvetat.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
23. 6. 2011 19:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @mareknr: A co dala nVIDIA PhysX? ked to aj tak ide len na ich GK. Tak to len obmedzuje hračov ked si to nemôžu na svojom HW spustit. nech vyvija to ano ale nech to da aj GK konkurencia a potom by to bolo super.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
23. 6. 2011 13:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @zumpar1234: Mimochodom PhysX SDK 3.0 vyšlo len teraz v Marci takže na hry s jeho využitím si ešte chvíľu počkáme (rátam tak minimálne rok ale možno budeme prekvapení).

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
23. 6. 2011 13:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @zumpar1234: Práve tá NVIDIA sa o všetky tieto optimalizácie postarala. :) Prečítaj si článok na ktorý som dal link v predchádzajúcom príspevku. Dočítaš sa čo je v novej verzii PhysX-u nové. NVIDIA sa stará aj o jeho ďalší vývoj, ktorý podľa všetkého bude napredovať:

[quote]http://physxinfo.com/news/5729/physx-sdk-3-release-roadmap/[/quote]

Ona hlavná podpora iných spôsobov akcelerácie PhysX-u a rozširenia jeho možností úzko súvisí s tlačením sa NVIDIE aj na trh tabletov a celkovo ARM zariadení. O takejto podpore si Havoc alebo Bullet môžu dnes iba nechať snívať. Aj keď si to niektorí ludia nevedia pripustiť, NVIDIA toho dala tomuto engine-u naozaj veľa.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
23. 6. 2011 20:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @zumpar1234: [quote]Tak to len obmedzuje hračov ked si to nemôžu na svojom HW spustit. nech vyvija to ano ale nech to da aj GK konkurencia a potom by to bolo super.[/quote]

Ako by sa podla teba vyvoj PhysX-u zaplatil? To je ten rozdiel medzi Open source projektami ako je napr. Bullet. Jeho vyvoj je pomalsi pretoze nikto nebude financovat nieco na com nezarobi a na com by profitovala aj konkurencia. NV vyuziva PhysX na propagaciu a predaj svojich kariet a tym si PhysX na seba a na svoj vyvoj zarobi. Ak by bol totiz PhysX nerentabilny, uz by isiel k vode a NV by si nasla nieco ine.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
23. 6. 2011 20:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @zumpar1234: Prostredia na ktorých je možné akcelerovať PhysX:

[quote]PC, Xbox360, PLAYSTATION 3, Nintendo Wii , iOS (including iPhone, iPod, and iPad), OSX, Linux, and Android (including NVIDIA Tegra™ devices), MMO servers running Linux and Windows; OSX ports; and Windows games[/quote]

A hlavne o podpore multiplatformového využitia bolo prekopanie celého jadra PhysX-u coho vysledkom je PhysX SDK 3.0. Preco si neprecitas co bolo na linkach ktore som dal do prispevkov vyssie? OKrem toho odkedy sa pocita ze je PhysX vlastne PhysXom iba ak je akcelerovany cez GPU? Ved sa vyuziva hlavne jeho akceleracia procesormi. Tento rok vyslo kopec hier, ktore PhysX vyuzivaju. Nevidim zmysel v tvareni sa, ze tie hry neexistuju a pocitat iba tych par s pokrocilym PhysXom. Tvrdenie, ze ide iba na kartach od NV je klamstvo.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
24. 6. 2011 23:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @mareknr: Nech nebude ziadne obmedzenie na GPU PhysX mimochodom jediny PhysX ktori je aj vidno tak preto ho spominam a potom bude rentabilny. Takto je to len oničom obmedzujuca zalezitosť a vec pre vyvolených. Nemožnost toto pustat na AMD kartach z toho robi nepouzitelnu vec. A o tom ze PS3 a Xbox 360 GPU akcelaraciu nezvaldnu ani nehovorim. Takze k rozsireniu GPU PhysX brani nielenze konzolova zaostalost ale aj zaostalost nVIDIE a nakolko polovica PC hracov to nespusti tak sa to neoplati robit na PC vyvojarom tretich stran vobec. Takze kaput GPU PhysX... A nech zije Upravený destruction model z Havoku v BF3 !

maltra
maltra
Level 1 Level 1
23. 6. 2011 10:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@koutlosh Prve dva diely Red Faction boli super, ten treti Red Faction: Guerrilla bola totalna blbost s hnusnou konzolovou grafikou a este hnusnejsim konzolovym ovladanim. Skusal som to hrat niekolkokrat, potom som to definitivne vymazal. O tom ze to bol brak svedci aj cena hry ktora klesala zavratnym tempom a aj to ze ju zacali davat zadarmo k nejakej inej hre (uz si nepamatam). Dufam ze z herneho hladiska sa Armageddon podaril, urcite by som si to chcel zahrat.

Borgi*
Borgi*
Level 1 Level 1
23. 6. 2011 12:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@maltra První díl legenda. Druhý díl velký FAIL. Třetí díl nebyl vůbec konzolový a ovládání měl špičkové. Víc konzolový je Arageddon, protože je to většinou koridorovka oproti Guerille, kde byl otevřený svět.

Atapi
Atapi
Level 1 Level 1
23. 6. 2011 12:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@maltra Tak to bude asi podle toho co od toho čekáš. Mě zas Guerrilla bavil docela dobře, tak jsem čekal něco aspoň trochu podobnýho od tohodle, ale zatím jen čekám kdy už bude konec toho velkýho, nudnýho koridoru a začne se něco dít... Jestli to takhle půjde dál stále, tak to nedohraju ani do půlky.

maltra
maltra
Level 1 Level 1
23. 6. 2011 14:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@maltra @Borgi*: Treti diel a spickove ovladanie? Ved tam nemusis ani mierit poriadne, sanca ze netrafis blbecka co ti vbehne presne do strely je takmer nulova. Rozmazana a zahmlena omalovanka bez textur, ta hra vyzerala ako z roku 1998. Neviem, nechcem sa tu o tom dohadovat lebo kazdy ma na vec iny nazor, ale pre mna to bola hra ktoru som musel odinstalovat a ktora bola pre mna velkym sklamanim (tak ako aj single-player Medal Of Honor a Battlefield: Bad Company 2 co sa tyka "hratelnosti a pribehu").

Borgi*
Borgi*
Level 1 Level 1
23. 6. 2011 16:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@maltra @maltra: Tak jestli si to hrál na nějaké ultra low detaily na nějaké šunce tak se nedivím. Na takové hry musíš mít odpovídající PC :wink:

Atapi
Atapi
Level 1 Level 1
23. 6. 2011 15:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@maltra @maltra: Tak jestli ti to připadalo jak hra z roku 1998, tak je asi někde chyba. Jasně nebyla to grafika jako z prvního Crysisu (nebo třeba Far Cry 2 a jiný podobný AAA tituly s perfektní grafikou), ale na maximální nastavení to vypadalo slušně a hratelnost byla trošku víc arkádová no, taky to není žádnej simulátor. Prostě člověk naběhne do bandy nepřátel a doslova si může vybrat co s nima udělá - jestli je sejme puškou, barák i s nima zbourá, najede do něj obrněným autem,... :lol:

maltra
maltra
Level 1 Level 1
23. 6. 2011 17:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@maltra @Borgi*: :-), Phenom II X4 @ 3.5 GHz a CrossFireX dvoch HD 5850 by na ten konzolovy port malo byt az-az, nemyslis? Problem je, ze tam nic ako ultra high textury nenajdes.

dzefo
dzefo
Level 1 Level 1
23. 6. 2011 10:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja som cital ze nvidia dokaze rocne spravit len 2 tituly s GPU PhysX ze je o to aj vatsi zaujem ale maju malo vyvojarov.neviem co je na tom pravdy mozno sa len vyhovaraju :D

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
23. 6. 2011 10:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dzefo Možeš sem dať link na stránku kde si to čítal? Dík.

dzefo
dzefo
Level 1 Level 1
23. 6. 2011 12:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr to bolo na facebooku NVIDIA Česká Republika a ten s nvidie tak odpovedal len si nemozem spomenut pri com to bolo neviem ci nie prave pri tej alici

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
25. 7. 2011 19:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lidi nevíte někdo jestli je možný ňákym příkazem nebo modem přepnout na pohled z první osoby, nebo tu postavu apoň trochu zmenšit? Mně ta postava strašně překáží.

Reklama
Reklama