Zpět na článek

Diskuze: Doom nově podporuje API Vulkan, lepších výsledků dosahují hlavně karty AMD

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
12. 7. 2016 18:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mne by spise zajimalo jak se to pod Vulkanem chova vseobecne pri hrani i v pozdejsich urovnich protoze nektere jsou vyrazne narocnejsi na vykon a jake jsou minimalni FPS za vsech okolnosti ....btw tech slidu tam bylo vice a v nekterych si i NV nevedla spatne sice je z jine cenove i vykonnostni kategorie

nexro
nexro
Level 1 Level 1
12. 7. 2016 18:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takže mi tu říkáte, že karta kterou tu všichni strašně kritizovali a říkali jak nepřináší nic nového a má vysokou spotřebu, atp... Že zaostává pouze o 15FPS ve 1440ú, při cenovém rozdílu 6k ? :D
Nechci tu zbytečně vyvolávat flame. Osobně by mě spíš zajímal rozdíl u slabších CPU a jejich vlivu na FPS.
To, že Vulkan a DirectX 12 běží na AMD GPU není žádný překvapení, když jsou "všude".

komplik
komplik
Level 21 Level 21
13. 7. 2016 00:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nexro tenhle patch ovlivnil AMD karty, ne NVIDIA.

U NV je pak zajímavá informace že si můžu hodit korunou a vybrat si API na které mám chuť nebo které si vylosuju, výkon mě v žádném neomezuje, ale pokud si uživatel AMD vybere špatné API, bude trpět ztrátou výkonu.

nexro
nexro
Level 1 Level 1
12. 7. 2016 18:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nexro Že Vulkan a DirectX 12 běží líp na AMD GPU není žádný překvapení, když jsou "všude".

mara.t
mara.t
Level 1 Level 1
12. 7. 2016 20:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nexro No, to je otázka co porovnácáš. Stejnou pod DX11 a pak pod DX12 .. ano, na AMD si změnou API pomohla. Ale taky můžeš porovnávat zpětně. Máš výsledek DX12 na AMD a nV. A máš nějaký výslek. A ten ti vyjde, že pod DX11 je větší přínos pro nV. Jestli běží líp? Asi ne když he nV výkonější. Spíš bychom řekli, že běží efektivněji. Ale pokud na výkon stačí hrubá síla, tak té má současně víc nV. Ale nech si to zaplatit.

Twan
Twan
Level 1 Level 1
12. 7. 2016 18:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nesliboval ten vulkán revoluci? Nebo to byl DX12? O co by asi mohly být gpu rychlejší, o to jsou programátoři lemplovatější, jinak si to neumím vysvětlit...

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
12. 7. 2016 19:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Twan Mno ono se to většinou porovnává na hiend sestavách, ale přínos Vukan/DX12 je i v tom, že dokáže konečně pořádně využít víc jader. Dá se očekávat, že nová API pomůžou především v noteboocích a slabších sestavách......a konzolích....a telefonech. Zkrátka tam, kde chybí CPU výkon na jedno jádro a vzhledem k tomu že se výkon na jedno jádro už nedaří nijak světaborně zvyšovat ani Intelu, lídrovi tohoto segmentu, je to určitě cesta správným směrem a do budoucnosti dost možná jediná.

Twan
Twan
Level 1 Level 1
14. 7. 2016 13:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer Podívejte, já hledám fakta. A snad jediná hra, která mě pro účel porovnání napadla, byla Crysis. Byla to +- jedna z prvních her, ze které "zrak přecházel". Běželo to na plno snad jen na 8800 Ulta, ta dává v 3DMarku 2006 cca 15000 bodů s C2Q. Moderní GTX 1080 dává cca 45000 bodů, a ruku na srdce, opravdu ty hry vypadají o tolik lépe než crysis na max? Mě to moc nepřijde. Zato náročnost se v poslední době zvedá závratně....

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
12. 7. 2016 18:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Twan tak kdyz se podivame co dokazou vyzdimat za nekdy az neuveritlny vykon ze slabych konzoli tak to o necem vypovida

iddqd.ouje
iddqd.ouje
Level 1 Level 1
12. 7. 2016 22:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox ale srovnávat "výkon" konzolí s PC nejde... jednak jsou hry "ořezané" a druhak je to ALL lock na 30 FPS...

cihla
cihla
Level 1 Level 1
12. 7. 2016 19:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Líbí se mi, jak pan Kočí nenápadně píchne (v poslední větě) do AMD.
A ten graf s GTX 1070, to je přirovnání "ala" pctuning. Když letmo kouknu na czc, tak je rozdíl mezi nejlevnější GTX1070 a RX480 celkem 5622Kč. Rozdíl ve výkonu rozhodně není tak velký, abych si ty prachy připlatil za GTX. Tak, a hurá do mně.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
12. 7. 2016 19:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cihla treba kdyz porovnam 970 vs 1070 tak narust vykonu vetsinou mezi 40-50% (u nekterych her ve 4k se blizi narust k dvojnasobku) ale cena je o skoro 70-80% vyssi nez cena GTX 970 a kdyz si porovnam minimalni FPS tak ano 1070 vykon dozajista ma ale vykon/cena nic moc obzlvlast kdyz vezmu v potaz ze je to nova generace .... predpokladam ze v tomto ohledu bude GTX 1060 vychazet mnohem lepe aspon podle MOC vc. DPH kterou NV nastrelila (kdyz pocitam s unikatni cenotvorbou ceskych obchodniku tak tusim ze to dopadne taky spatne)

komplik
komplik
Level 21 Level 21
13. 7. 2016 00:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox rozdíl 40% je, GTX970 dosahuje cca 60% výkonu 1070 napříč spektrem her.

Ale to není to o kolik si 1070 pomohla proti 970. O kolik musí 970 zvýšit svůj výkon aby se dostala na výkon 1070? .. Je to zaokrouhleně 70 procent, ne 40. 70% je zatraceně velká porce výkonu

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
19. 7. 2016 08:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @tombomino: pomer mezi vykonem a cenou nebyl nikdy linearni :!: :idea: ale smerem k highendu se dostava do tvaru exponencialy

JvtDeSiGn
JvtDeSiGn
Level 1 Level 1
12. 7. 2016 19:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímavé jak píšete celkově o Pascalu a tvrzení se zakládá pouze na jednom testu a pouze jedné kartě Pascal.

Podle Gamers Nexus má GTX1080 na Vulcanu fps gain velmi znatelný, a to zejména při fullHD. S vyšším rozlišením je to pak méně výraznější v porovnání s RX480, ale stále přítomné.

Wendak
Wendak
Level 1 Level 1
12. 7. 2016 20:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JvtDeSiGn Tak mezi 1080 a 1070 je fakt obrovský rozdíl :D , obzlvášť architektura je úplně jiná, že :D :D :D
Takže výsledek 1070 by měl být podobný 1080 - procentuelně.
Spíš bych si počkal, až bude víc testů, jak to skutečně je.
Nicméně k té 1080, opravdu si někdo kupuje tuto kartu (za cca 22 tisíc), aby hrál jen ve FullHD? Výsledky v 1440 a 4k jdou rapidně dolů, 4k prakticky žádné zlepšení. Divně to škáluje.

komplik
komplik
Level 21 Level 21
13. 7. 2016 00:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak Ano já mám 1080 a 1080p a je to výkonem na hraně.

kolega si ji koupil minulý týden a k tomu za 26 HTC Vive... a zatím kreslí v malování sněhuláky a střílí po balóncích.

rocman
rocman
Level 1 Level 1
12. 7. 2016 21:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak Naprosto souhlasím, naprosto mě udivuje, proč se vůbec hi-end grafiky testují na full HD. Přeci nikdo takovou grafiku na tomto rozlišení už používat nebude. I 1440 je pro takové grafiky málo, ale tak v rámci alespoň nějaké porovnatelnosti, bych byl ochoten toto rozlišení u hi-end v testech zachovat. Jinak ale i tak zbytečnost.
Předse každý kdo dá přes 20k za grafiku ji nebude nechávat flákat se na full hd. To bude mít aspoň 3 full HD monitory nebo 4k. Nic menšího bych nečekal.

mittar
mittar
Level 6 Level 6
12. 7. 2016 20:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak Tomu by odpovidalo, ze skaluje procesor, ne grafika.

Gembler23
Gembler23
Level 1 Level 1
13. 7. 2016 11:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak @komplik: Doufam, zevty na tom jedes alespon minecraft, jinak jsi vyhodil penize do kanalu :D

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
12. 7. 2016 21:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak @rocman: Ty jsi evidentně nikdy nehrál naplno žádnou náročnou hru. Já mám doma novou 70tku, hraju ve 1200p a nedokážu si představit, že bych měl mít s takovou "pomalou" kartou 1440p nedejbože 4k.

Zkus si někdy pustit třeba novou Laru, Division, Zaklínače 3 nebo jakoukoli jinou náročnější hru na vysoké detaily a pořádné fps (rozuměj 60+) ... zjistíš, že karty typu 480/970 jsou prakticky nepoužitelné křápy ...

Mně se vždycky líbí jak sem dojde nějaký lojza se svým průměrným 5 let starým PC a mudruje o věcech, o kterých nemá ani šajnu. Schválně se pochlub co máš doma ať potvrdíš moji teorii :)

A pokud jsi jeden z těch debilů, co tu tvrdil minule jak mu na 7850 všechny nové hry běhají 60fps.. prosím chci video, pobav nás ... :lol:

Wendak
Wendak
Level 1 Level 1
12. 7. 2016 21:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak @mittar: to bych právě typoval, že ty výsledky by byly obráceně. Ve 4k CPU víc stíhá a GPU má vyšší výkon a u FHD CPU nestíhá krmit datama GPUčko, tak výkonově nestoupne.
Říkám, chce to víc testů...

Default
Default
Level 1 Level 1
13. 7. 2016 10:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak @PC-hráč: Hezky napsáno. Ono by to bylo jen na pousmání, ale tito experti pak radí lidem, co si mají koupit za kartu. Mně bylo loni doporučeno koupit si 380, protože na full had to stačí naprosto s přehledem :-D
Pamatuju si, kolik jsem dostal mínusů, když jsem řekl, že si pořizuju 980ti na Full had. To bylo volů, debilů, kreténů, co jsem schytal.

Gembler23
Gembler23
Level 1 Level 1
13. 7. 2016 10:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak @wendak: Prave ze ne, ve 4k procesor stiha pod ogl/dx11, ve fhd uz ne, ale vyhoda vulkanu/dx12 je i v tom, ze uz tolik nezalezi na vykonu procesoru, proto je v nizsim rozliseni takovy narust vykonu.

b00n
b00n
Level 1 Level 1
12. 7. 2016 23:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak @PC-hráč: Z Diskuze k Zaklínači 3, 23. 5. 2015:
PC-hráč alias LV462 "Moje obyč netaktovaná 960 na medium lítá 60fps ve 1200p."
:D :D :D

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
13. 7. 2016 14:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak @b00n: jj to jsem napsal na začátku hry, v pozdějších fázích to pěkně padalo i na medium někam ke 40 i pod, samozřejmě bez hairworks, vyhlazování apod.

Leppard
Leppard
Level 23 Level 23
13. 7. 2016 13:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak @Default: Tak to vis, co AMD fanatik, to velky odbornik...pritom je to jen samy tydiit... :D

1./ Pockal bych na novejsi ovladace nVidie
2./ Kdyz je API site na miru jedne architekture, tak jen naprosty dement bude cekat, ze to pojede stejne na jine architekture
3./ Urcite ted budou vsechny hry psany pro Vulkan, a nebo lepe, vsichni AMD fanatici ted budou povinne hrat jen DOOMa... :D

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
13. 7. 2016 10:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak @b00n: pojem "Lže jako Huang" nabírá na konturách.. ;-)

b00n
b00n
Level 1 Level 1
13. 7. 2016 15:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak @PC-hráč: 22. 3. 2016 Diskuse k Division patchi 1.0.2:
PC-hráč alias LV462 "No teď chvíli hraju a bude to víc , rozdíl mezi 45 a 60 je dost znatelný, teď za celou dobu lítání po TZ se to motá okolo 55 -65 tyjo .. čumím teda, hodně znatelný rozdíl, pod 50 to teď nikde nejde a většinu času jedu cca 60+"

Asi taky začátek hry, že? :D :D :D

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
13. 7. 2016 14:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak @Leppard: no já docela tyhle Stachovy ovce lituju, když vidím jak tu řádí, minuskují a pindají ty svoje nesmysly... doma ve skříni nějaký přímotop typu 390..

Zvláštní je, že nikde nečtu nic o tom, že 480 je šmejd, protože to má jen 256bit sběrnici ... když si loni vzpomenu na ty články o užší sběrnici nV ... :D

Default
Default
Level 1 Level 1
13. 7. 2016 13:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak @Leppard: Jojo :-D Teď prostě frčí plnovousy, pletený kravaty a samozřejmě Vulkán.

Benchmark DOOMa na Vulkánu budeme teď vidět hodně často.

Už vidím tu recenzi na GTX 1080 ti na webu dementnich debilu - Bohužel, karta neumí API VUlkán tak, jako konkurence :-D

To, že bude o 30% výkonově nad vším ostatním už nebude tak důležité.

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
12. 7. 2016 21:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dooma zrovna hraju, tak jsem to zkusil a nezaznamenal jsem žádný rozdíl, akorát, že pod Vulkanem jde típnout obrázek... tohle je stejně pasé, jedna hra ... která ještě navíc primárně běží pod OpenGL, to je ta Stachova revoluce a konec DirectX :D

Jinak se 70 ve 1200p na ultra/nightmare s vyhlazováním jedu cca 100 (v náročnějších otevřených scénách) až 150-200fps v uzavřených s perfektními frametimes, hra běží úžasně, takže Vulkan my ass, až zas za rok pod tím vyjde jedna hra, co z toho ...

Tohle je zas nějaký přiblblý (a často matoucí) slide od AMD, která kope nožičkama a snaží se zakrýt skutečnost, jak blbou kartu zase vypustila.. jsem zvědavý na prodeje 480/60 .. to zase bude nV drtit, už to vidím...

Nemůžu se dočkat benchmarků z dx12 Deus Ex za měsíc a pak Mafie 3 a třeba nového BF ... to zas budou červení plakat. Pak jim o Vánocích vyjde jedna hra, kde mají o 5fps víc, jako loni Battlefront a budou se bít do prsou jak božskou kartu koupili a tisícovku ušetřili :)

dtdpckktlel
dtdpckktlel
Level 1 Level 1
12. 7. 2016 21:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč zeleny deb1lku, asi te moc sere, ze v novych hrach (DX12/Vulkan) bude lidova RX 480 hazet h0vna na tu tvoji predrazenou kvetinku, GTX 1070 aneb jsem dobra jen na DX11? :lol:

iddqd.ouje
iddqd.ouje
Level 1 Level 1
12. 7. 2016 22:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dtdpckktlel no já nevím..ale já v těch grafech pořád vidím věčí výkon 1070ky, tak o co jde ?? nV. to má prostě dobře spočítaný...proč vydávat kartu kerá bude spolehlivě škálovat v DX12, když mají jádro kerý má hrubej výkon dost velkej na těch pár dnešních vlaštovek. A až to bude opravdu potřeba, nemám o nVidii strach..zase něco vytáhne... ale faktem je že to zase někdo pěkně zaplatí :-)

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
12. 7. 2016 21:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dtdpckktlel A Dooma si mi na Nightmare s vyhlazováním jak jsem psal běží nádherně plynule cca 120fps, takže nechápu proč bych měl podle teorie nějakého fakana tady brečet :)

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
12. 7. 2016 21:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dtdpckktlel Mmě je nějaká pomalá 480 ukradená, vyhodit 9 litrů za topící šmejd, co ti nedá nové hry ani na 60fps v pořádných detailech, to si radši přidám 5 litrů aspoň na tu 70 a solidně si zahraju. KDyž už, tak už, žijeme jen jednou.
Pochlub se, co máš doma ty? Nějakou šmejdskou AMD za pár korun, se kterou si na plno zahraješ možná tak BF3 co?

Víš kolik se denně prodá nových aut? A víš jak rychle ztrácí hodnotu? To jsou desetitisíce za pár měsíců.. a ty tu budeš jak pako řešit posraných pár tisíc u nějaké grafiky furt :)

Buď si chceš zahrát pořádně, trošku přihodíš a nebo budeš sockovat na forech, jak je něco o 3 koruny levnější a v životě si pořádně nezahraješ, vyber si.

humik
humik
Level 23 Level 23
13. 7. 2016 08:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dtdpckktlel @PC-hráč: co je to solidně ? myslíš se zaplejma efektama a detailama, který nejsou opticky ani vidět ale žerou zbytečně výkon ?

dtdpckktlel
dtdpckktlel
Level 1 Level 1
12. 7. 2016 21:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dtdpckktlel @PC-hráč: vsak ty si nezahrajes, jakmile vyjdou na konci leta a na podzim nove DX12 hry

to tva tvoje slavna 70 bude zaostavat za RX 480 a od nVidie se niceho poradnyho jeste par let nedockas :lol:

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
12. 7. 2016 21:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dtdpckktlel @dtdpckktlel: Neměj péči, já si narozdíl od tebe zahraju stejně pěkně jako jsem hrál doteď, nejsem totiž nějaký přiblblý fakat, který tu píše sračky na foru a doma pod stolem nějaký křáp, protože mu maminka nedala na lepší :wink:

A čistě technicky, nativní DX12 hra pořádná nevyjde ještě hodně dlouho a až vyjde, tak na nV poběží uplně normálně. Na nV běží drtivá věšina her líp, smiř se s tím. Běž zpátky za dementech Stachem mezi ostatní retardy a neotravuj tady.

humik
humik
Level 23 Level 23
13. 7. 2016 08:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dtdpckktlel @PC-hráč: mezi retardy už je tady, hlavně při diskuzi s tebou

b00n
b00n
Level 1 Level 1
12. 7. 2016 22:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dtdpckktlel @PC-hráč: Bože ty jsi kus idiota. Vždyť jsi do teď hrál přes rok na zadýchané GTX 960 2GB a jak sis to pochvaloval. :roll:

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
12. 7. 2016 22:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dtdpckktlel @b00n: Kristepane nehraj si tu na někoho kdo mě zná, já rozhodně doma neměl jen 960, samozřejmě, že hrát se dá na každé kartě, ale jak.

b00n
b00n
Level 1 Level 1
12. 7. 2016 22:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dtdpckktlel @PC-hráč: Hlavně si klikni palec. :D

b00n
b00n
Level 1 Level 1
12. 7. 2016 23:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dtdpckktlel @b00n: Přes rok hraješ na GTX 960 2GB, neustále si pochvaluješ jak ti všechno údajně sviští 60 FPS na plný kule a teď máš (prý) 1070 dva týdny a najednou je všechno ostatní low end. :D :D Ještě větší blbec než jsme doufali.

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
13. 7. 2016 14:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dtdpckktlel @b00n: Typický amdebil co překrucuje a vůbec nevíš která bije :) Znovu říkám, nehrej si na to, že víš co mám a nemám nebo co v jakém smyslu jsem říkal, tvůj mozeček na tohle totiž nestačí.

b00n
b00n
Level 1 Level 1
13. 7. 2016 15:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dtdpckktlel @PC-hráč: Já mám Nvidii. :D

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
13. 7. 2016 16:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dtdpckktlel @b00n: Tak nemel kraviny, to tu dělají jen červení.

b00n
b00n
Level 1 Level 1
13. 7. 2016 16:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dtdpckktlel @PC-hráč: Já si na barvičky nehraju. Jen se bavím lidma, co tu melou hovna jako ty.

Wendak
Wendak
Level 1 Level 1
13. 7. 2016 18:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dtdpckktlel @b00n: :D :D :D
Pěkně, krásné zakončení.

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
12. 7. 2016 21:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

http://pclab.pl/art70455-19.html

A už jste četli tohle? Neměla náhodou 480CF překonávat 80tku? :D

Wendak
Wendak
Level 1 Level 1
12. 7. 2016 22:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč Tak do PC Lab píšou jen polští Zdňkové Obrmajerové, takže tam bych si pro objektivní grafy nešel ani za nic.

BTW myslím, že tohoto fora by si měl vypadnou spíš ty, podle toho, jak tě tu lidi mají rádi, prostě z 99% píšeš sračky, ale musím uznat, že jsem Ti asi 5x dal palec nahoru, ale to tě asi osvítil duch svatý... :D

Default
Default
Level 1 Level 1
13. 7. 2016 12:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak Zatímco ty jseš objektivní člověk, co hledá benchmarky tak dlouho, dokud nenajde ty správné, tedy ty, které se hodí AMD. Pozdravuj Stacha!

komplik
komplik
Level 21 Level 21
13. 7. 2016 00:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak Problém je že žádný test v CF neukázal že ty karty překonávají 1080, krom AotS.

Jinak se dívají 1080tce na záda... Povídá si s nimi na férovku spíše 1070.

Což pořád neznamená že je to vyloženě špatný deal pokud člověk hraje škálující hry.

Nicméně větši sense dává jedna 1070, cenově to je to na stejno, v čechách je to lepší pro 1070.. a to jen čistě pořízení karty, silnější zdroj, větší bedna, lepší deska, chlazení a v neposlední řadě i dvojnásob spotřeba.. to vše je třeba počítat, pokud chci hodnotit výhodnost. 2x480 a 1x1070 jsou férová konkurence v poměru cena/výkon

Wendak
Wendak
Level 1 Level 1
13. 7. 2016 18:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak @Default: Nikdo není 100% objektivní, ale PC Lab je zrovna extrém a čísla si tam cucají z prstu (nebo to aspoň dělali, asi rok jsem tam nebyl, protože to byla hrůza).
Já jelikož mám doma AMD i nVidii, tak si hledám a porovnávám na více webech.
Co tam máš dál zelenáči? :lol: :lol: :lol:

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
13. 7. 2016 01:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak @komplik: To mas teda blby info :))
Jsou hry, ve ktery CF je +- na stejno s 1080FE edici, alespon co se tyce AVG fps Treba v tomto testu je GTAV@4k, MetroLastNioght@1440p, ShadowofMordor@1140p@4k,BOps3@1440p...
http://www.gamersnexus.net/guides/2507-crossfire-rx-480-benchmark-vs-1070-and-1080-power-temperatures-fps/page-4

..tak si prosim tu svoji hlasku oprav ;)

Default
Default
Level 1 Level 1
13. 7. 2016 19:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak @wendak: Už tě Guru Stácha odháčkoval?

Mistery
Mistery
Level 1 Level 1
13. 7. 2016 06:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak @tombomino: Kazdy ma logicky jine info.Kazdy si najde ten web kde to danemu cloveku vyjde tak jak by si chtel ty.
Taky se mi ty vysledky z pclabu moc nezdaji ale kdyz jim to tak udajne vyslo tak proc to nebrat v potaz ?
Staci se podivat na amnejmenovany web.to je to stejne v bledemodrem nebo spis cervenem ?
Jinak stejne kecy o dx tu byly uz kdysi jak dx11 je super a lepsi na amd kartach jak na nvidia blablabla.To same je tu ted s dx12.faktem zustava ze az se dx12 naplno rozjede tak to uplne jeste tak min. Rok a to tu bude dalsich X novych karet.
480 je za dane penize mozna dobra karta ale do budoucna na 2k rozliseni nedostacujici.
V cf co jsem se dival na zahranicnich "objektivnich" prekonava v cf 1070 ale 1080tce jen dycha na zada.Obecne stejne plati ze jedna silnejsi karta je lepsi jak dve slabsi uz kvuli hram.ne kazda cf/sli podporuje a konkretne co jsem videl na grafech tak cf 480tek zere kolem 430W a to je uz docela sila.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
13. 7. 2016 08:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak @Mistery: To je v pohode. Ja nikde netvrdim ze CF je lepsi reseni nez jeden chip. Jen mi vadi tvrzeni, ktera nejsou pravdiva. V tomot pripade typu.. ze pro CF 480ky existuje jedina hra, kde ma srovnatelny vykon s 1080. Coz proste neni pravda. Tech her je vice. To ze to na ruznych server vychazi +- nejaka procenata jinak je taky v poradku. Proto clovek chodi na vicero, aby si udelal lepsi obrazek.
Treba pro mne CF dava smysl ve chvili, kdy pro nekoho dava vykon ve hrach ktere hraje treba on a vyplati se mu tech 160-200Euro usetrit, tak proc ne. Neznamena to, ze musi byt vsude vykon 2x.

Mistery
Mistery
Level 1 Level 1
13. 7. 2016 10:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak @tombomino: Byl jsem naposledy na hardwareunboxed a tam ty testy vyšly takto.
vs 1080 http://i.imgur.com/VDlyie8.png
vs 1070 http://i.imgur.com/ruYEPB0.png
Nebo když už teda stojí 970tka cca stejně tak třeba mužeme mrknout jak to jde 970 ve sli.
https://www.reddit.com/r/Amd/comments/4qu7j5/rx480_crossfire_vs_gtx1080_vs_gtx1070_vs_970_ssc/
Každopadně to co +- ušetříš na nakupu karet konkretně dvou 480tek, abys měl výkon zhruba 1080tky tak stejně zaplatíš na elektřině.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
13. 7. 2016 10:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak @Mistery: Pro mne neni ani SLI and CF zajimava. Ale muzou byt taci, kteri to uziji. Top herni sestavy, upgrade po 2 letech.. kdo vi.
970 ma obecne malo pameti. CF a SLI ma prinos ve vyssich rozlisenich a tam muze 970 delat paseku hlavne v trhani obrazu.

Mistery
Mistery
Level 1 Level 1
13. 7. 2016 20:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak @tombomino: Pořád ta písnička o malé paměti u 970tky, ale i přesto je to karta, která je tu již 2 roky.
Každopadně pokud někdo podemnou tvrdí, že je PClab extrém, tak by mě zajímal co si myslí o anandtechu a tomshardwaru nebo třeba hardwareunboxed.
Vysledky dopadly +- stejně v souboji 970 a 480tky.Dejme tomu, že bychom se dostali k výsledku, že je 480tka o pár procent lepší, ale pokud to ve výsledku udělá třeba 3 fps tak to nikoho už zajímat nebude.
V žádném testu tam není 980 překonána.

-IRONHIDE-
-IRONHIDE-
Level 23 Level 23
Procesor: Intel
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
12. 7. 2016 22:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ogaři neprožívajte to tak

jeliman
jeliman
Level 1 Level 1
12. 7. 2016 22:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@b00n Tak to je mazec rozdil 10 snimku k 1070..480 krasna karta uz se tesim na nereference a kupuji..uvazoval jsem o 1070, ale Nv nema cenu vubec kupovat az s novou architekturou volta,ktera snad bude konecne umet poradne dx12 a vulkan do budoucna..Bohuzel Nv to tahne hrubou silou,ale efektivita je v haji..

komplik
komplik
Level 21 Level 21
13. 7. 2016 00:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jeliman JJ, nejlepší je těch 7% u 1070, vzhledem k tomu že ten Patch není cílený na NVIDIA karty a dávají to teprve dohromady není špatný posun.

Wendak
Wendak
Level 1 Level 1
13. 7. 2016 08:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jeliman @komplik: :D :D :D
Nebraň tu nVidii tak zarputile, až trapně.
Tento Patch není totiž cílený ani na AMD, je cílený na podporu Vulcanu.
To že nVidia vyvýjí grafiky, které z toho nemají takový užitek, je problém kupujících nVidii, tak to nesváděj na Patch

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
13. 7. 2016 08:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jeliman @wendak: To by nebyl nas Jirka.. :))

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
12. 7. 2016 22:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Omg kdyby test proběhl na dvojádrovém Pentium tak to by bylo zajímavé.
Tyhle testy nemají absolutně žádný smysl pro top-end sestavy.

Minol
Minol
Level 1 Level 1
13. 7. 2016 08:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mr.Lolendo Prave, prinos Vulcanu a inych low level API je podobne ako u konzol vyzmykat maximum z minima priamym pristupom k HW.

Dusan
Dusan
Level 1 Level 1
13. 7. 2016 08:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jenom klid. Zadny API Vulkan ve hrach nebude, to uz jsme snad meli ne? Viz.3DFX Glide, to proste nekdo z urcitych duvodu nepovoli. DX 12 a hotovo; zvyknete si. A jinak ty hype vykriky fandu AMD, jsou opravdu usmevne. To ze Intel a Nvidie umele drzi AMD pri zivote taky neni tajemstvim, rika Vam neco co je a jak funguje Antimonopolni urad, ne? Tak ctete a potom prozrete.

skaven321
skaven321
Level 0 Level 0
13. 7. 2016 09:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dusan ved prave nvidiaci sa storcuju s W10+DX12, im staci W7

Wendak
Wendak
Level 1 Level 1
13. 7. 2016 09:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dusan A teď tu O červené karkulce... :lol:

JFP
JFP
Level 28 Level 28
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
13. 7. 2016 09:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak Byla nebyla jedna červená karkulka a zelený myslivec. A ti se jednou potkali zde na zeleném paloučku a hádali se a hádali až to vlka přestalo bavit a sežral je oba...

Minol
Minol
Level 1 Level 1
13. 7. 2016 09:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak Si uvedom na akom HW bezia hry vyuzivajuce vyhod low level API na konzolach.. PC s takym HW ani nenainstaluje Windows 10 :D
Pre AMD su jedina moznost uspiet aj pod Windows prave tieto API, urcite nie sa snazit rovnat brutalnemu a hrubemu vykonu nVidia kariet pod abstraktym a neefektivnym DX11.

Wendak
Wendak
Level 1 Level 1
13. 7. 2016 09:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak @Minol: Já teda nevím, o jakém "brutálním" výkonu mluvíš. Už léta tady panuje celkem vyrovnaná "válka" mezi AMD a nVidia. Vždy je lepší jeden nebo druhý, ale nikdy ne o desítky %.
Teď je sice 1080, ale jen do doby než se vydají všechny High End karty, co mají letos vyjít.
Jinak souhlasím, že v DX11 je na tom lepší nVidia, ale snad v nových hrách a dealších budoucích se bude využívat DX12 a právě Vulcane, kde je na tom zase AMD o trochu líp.

Minol
Minol
Level 1 Level 1
13. 7. 2016 09:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dusan DX12 ako hlavnym benefitom konzoly od MS ktora vyuziva CPU/GPU od AMD a bude aj v dalsej pol generacii, bude urcite tazit efektivnejsi vykon na papierovo slabsich AMD kartach aj pod Windows..

Default
Default
Level 1 Level 1
13. 7. 2016 12:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nebojte se rudí fanboys, velký Guru Stácha předpověděl AMD světlé zítřky! Na nejmenovany web dokonce jeden z diskutérů tvrdí, že se již blíží monopol AMD!
Huang se budí zpocený z nočních můr, protože Crossfire rx 480 v jedné hře dorovnává 1080!
A samozřejmě čekáme všichni na Vegu, to bude další příchod Ježíše!

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
13. 7. 2016 14:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Default :D

Takže se vlastně nic nezměnilo, ddementi mají stále své vlhké sny a stále čekají na něco co přijde, věční čekatelé :P

HWSpeedy
HWSpeedy
Level 1 Level 1
13. 7. 2016 20:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč Jj. Ale stejne nejlepsi bylo obdobi cca 24 hodin po vydani RX480, kdy byli zalezli v norach a vymysleli cim vlastne budou argumentovat.

Wendak
Wendak
Level 1 Level 1
13. 7. 2016 18:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč Jak se tady pár zelených onanistů krásně podporují a pluskují, nádhera :D
Měli byste založit klub a dělat si to tam nad fotkou vašeho spasitele - jak že se jmenuje? Ja Sem Hnus ?

Leppard
Leppard
Level 23 Level 23
13. 7. 2016 22:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč @wendak: Vrchni AMD onanista se ozval, ikdyz je to opet blabol, jako vzdy... :D

Leppard
Leppard
Level 23 Level 23
13. 7. 2016 13:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Default Krasne napsano, kdyby se jen ti tydiiti drzeli na tech svych webech a nelezli otravovat na jine...

BillVapno
BillVapno
Level 1 Level 1
14. 7. 2016 00:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Můžete prosím přestat zabalovat negativní komentáře. I negativní komentář je komentář a toto je diskuze z které si chci něco odnést.

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
14. 7. 2016 09:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BillVapno Blbý je, že když se tu sejdou stachovic fakani, tak musím rozbalovat dobré komenty a naopak ty jejich bláboly tu visí a ještě naklikané :)

Jinak co se týče PCLabu, prý extrémně zelený web. Aha, to jo....

Minol
Minol
Level 1 Level 1
14. 7. 2016 11:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč Toto citat napriek celou diskusiou pri vsetkych clankoch - ty to nejak moc prezivas za tym PC na to ze mas prazdniny. Vypni ho konecne a zajdi chytat von pokemonov, lebo tu vyvijas strasne zbytocne usilie...

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
14. 7. 2016 11:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč Zatímco ty, ty inteligente jeden si ihned po napsání svého trapného příspěvku klikáš na "palec nahoru", určitě jsi z toho i vlhký, jak jsi tu už i zmínil, cooo? :D

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
14. 7. 2016 08:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

PC-hráč JE NESKUTEČNĚ HLOUPÝ, NEVYZRÁLÝ A STRAŠNĚ MOC JEDNODUCHÝ JEDINEC, KTERÝ BY MĚL DOSTAT BAN ZA TY JEHO BLÁBOLY, protože čeho je moc, toho je příliš.

Wendak
Wendak
Level 1 Level 1
14. 7. 2016 11:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Mě nevadí jeho názory, já jakožto majtel AMD i nVidie si rád přečtu názor, i když je subjektivní, ale PC-hráč, Default, a podobní nikdy nevydrží argumentovat a začnou urážet, protože jim dojdou argumenty. A že nejdou daleko pro sprostý slova - tím jen nVidii (kterou brání) akorát ubližují, protože kdo by souhlasil takovým urážlivým člověkem, sprostým jak kanál.
Ať už jim je kolik chce, tak se chovají jako děcko, když jim rozbijete hračku.

Mistery
Mistery
Level 1 Level 1
14. 7. 2016 14:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak Příznivci amd, kterým dojdou argumenty dělají to stejné :lol:
Tak by mě zajímalo proč si zmínil jen jednu stranu :wink:

Wendak
Wendak
Level 1 Level 1
14. 7. 2016 20:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak @Mistery: Já netvrdím, že ne, taky jsou ujetí Fanatici, ale schválně si pročti tady komentáře, kdy se objevuje PC-hráč - už ten první napadá a uráží (a nikdo se do něj nenavážel, protože tu ještě nepsal):

"... zjistíš, že karty typu 480/970 jsou prakticky nepoužitelné křápy ..."
"Mně se vždycky líbí jak sem dojde nějaký lojza..."
"A pokud jsi jeden z těch debilů...."

No a pak se to už jen stupňuje a protože druhá strana si to nenechá líbit a začnou lítat urážky z obou stran, ale vyprovokoval to on.
Samozřejmě přispívá to ke čtenosti PC tuningu, asi je to tady chtěný

steny
steny
Level 1 Level 1
14. 7. 2016 13:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

AMD rockz, Nvidia suckz :lol:

Reklama
Reklama