Zpět na článek

Diskuze: EDSM se blíží: článek 11 a 13 – ne tak růžové, jak si malují

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

karle
karle
Level 1 Level 1
26. 1. 2019 08:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nezapomeňte, že Piráti jsou strana vítačů a pirátské hnutí je řízeno muslimy. To jen pro ty, kdo si myslí, že je Piráti zachrání před autorským právem. Nezachrání a ještě tady zavedou chalífát.

XSeth
XSeth
Level 1 Level 1
26. 1. 2019 22:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karle Tohle již asi bude spíše diagnóza.
V přestává mne bavit jak se pod každým článkem musím dočítat o stihomamu z ilegálních migrantů proč si vaše konstrukce nenecháte alespoň pod články kde se to hodí bohužel takovíto diskutéři jsou schopni okomentovat i článek o vaření
kam zakomponují vítače lepšolidi sluníčkáře a navíc vaše reakce je ironií na tento článek kdy vám stačí k posouzení kdo ovládá stranu pirátů zdroj nejspíše podobný Parlamentim listům či Blesku a ušetřím vám odpověď ne nejsem sympatizant Pirátů a vaším newspeakem ani sluníčkář v podstatě sem spíš mráček

Xoro
Xoro
Level 1 Level 1
26. 1. 2019 16:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karle Volit Piráty znamená dejme tomu odpor proti tomuto osekávání svobody internetu. Tato strana je ale zároveň proevropská a tak vůbec nepřipouští czexit. Tím ve skutečnosti říká, že ať EU dělá cokoli, my v ní musíme zůstat.

Volit SPD oproti tomu znamená odpor proti všem svinstvům, které nám EU vnucuje: přijímání migrantů, omezování zbraní, bizarní požadavky na emise automobilů, nižší spolehlivost elektroniky (ROHS), mnoho dalších drahých ekologických nesmyslů a samozřejmě i osekávání svobody internetu. Tato strana navíc chce referendum o czexitu, kterým bychom se vnucovaných euronápadů reálně zbavili.

WKM
WKM
Level 1 Level 1
26. 1. 2019 18:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xoro Sranda na Czexitu je v tom, že to podporují zpravidla lidi, kteří sami pracují v nadnárodních firmách, které tady postavily fabriku jenom proto, že jsme v EU. Kdyby se Czexit povedlo dotáhnout do konce, tak by netrvalo dlouho, a všechny ty montovny a továrny nadnárodních firem, by se přesunuly do Polska a na Slovensko, kde je pořád levná pracovní síla a z logistického hlediska je to pořád výhodné geograficky. :P

-js-
-js-
Level 1 Level 1
26. 1. 2019 17:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xoro Volit SPD možná znamená odpor, nikoliv však řešení.
Podobně jako veganstvím bojovat proti špatnému zacházení se zvířaty při průmyslovém zpracování masa nebo tajným šířením oficiálně zakázaných tiskovin či sebeupalováním na veřejných místech bojovat proti socialismu.

Když někdo poukazuje na obavy, nebo problémy trápící většinu obyčejných lidí, neznamená to, že zná na tyto věci lék.

rnb
rnb
Level 0 Level 0
26. 1. 2019 23:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xoro @WKM: Velká část montoven v ČR i všude jinde v EU budou zrušena k roku 2030, v důsledku nařízení EU o likvidaci benzínové a naftové trakce, elektromobily se budou dovážet z Číny tak jako všechno ostatní. Tudíž zásadní argument o zahraničních montovnách v ČR padá, o důvod méně zůstat v EU.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
26. 1. 2019 19:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xoro @WKM: jak píše pan blackbox, u nás se taky zlevňovalo, každej rok chtěli slevu 1-2%. Pak na ně padl nějakej zákon a oni museli udělat veřejnou soutěž s podmínkama kterýma jsem prošli tak tak jen díky tomu že jsme pro ně v minulosti dělali. Nováček, neměl šanci. Skanska vycouvala ještě před výběrovým řízením. No a v rámci veřejně soutěže jsme si vysoutěžili +50% nahoru.... dodnes to nemůžou rozdýchat a snaží se nás nějak otrávit a znepřijemnit nám to a nebo přemlouvají ať dáme nějakou slevu. Němci sají ČR jako prase, ale běda jakmile se postavíš, to jsi hned mrdka a špína. Problém je ten že lidi nejsou a oni nás potřebují a tak dochází ke komickým scénám a na té vlně si jedeme. Nemá nás kdo vystřídat. A mladá generace se do toho nehrne. Víme že příští výběrko budou chtít zastropovat, protože je jim jasné že bychom si řekli o dalších 50% když víme že to jde... Melou z posledního, jenže pořád jsme nejlevnější otroci co seženou... Jak říkám Skanska jim to hodila na hlavu hned jak se dozvěděla podmínky. A i tak si žiju nad poměry. :wink: Ale když je dobře, mohlo by být ještě líp.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
26. 1. 2019 18:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xoro @WKM: my už jsme pro ně drazí a vzpurní >> ty firmy se o to pokouší stále dokonce i mimo EU (RF/TR..) a vždy to krachne na lidských zdrojích a tamní mentalitě (např. i takový BOSH/Siemens vyráběný v TR není taková kvalitka jako bývala) >> prostě Asiati a my jsme v tomhle směru hodně dobří a když se jim přejídáme tak nemají alternativu (mimo importu zahraniční pracovní sily)

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
26. 1. 2019 18:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xoro @-js-: Okamuru nemusím je to populista jako prase :) ale bohužel je to jedna z těch lepších možností ve srovnání se zbytkem politické scény ...a vážně uvažuji o tom, že mu dám hlas (např. Svobodní ač vypadali nadějně se tak vyprofilovali, že jsou nevolitelní o Pirátech raději pomlčet to je snad největší katastrofa a tlupa mimoňů )

od Okamury aspoň vidím snahu o konkretní kroky ...od ostatních politikú jen slyším mělo by se něco udělat a potají dělají dál prasárny a reálne kroky k nápravě žádné ... Okamura není sice Matteo Salvini, ale je na "trhu" někdo jiný ? (např. i ti politici co při ztrátě preferencí populisticky otočili jsou napozadí stále proimigrační a proislamističtí)

koho pořád baví xx té proslovy s vyjádřením soustrasti a toho že musíme zůstat silní apod., když nepřijde řešení... oni politici moc dobře vědí, že nějaké demonstrace apod. s nimi nehnou a jsou ochotní to nechat dojít až do fáze občanských nepokojů což může přerůst v občanskou válku...

WKM
WKM
Level 1 Level 1
26. 1. 2019 23:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xoro @Crha: Ano, takto funguje EU. Bohatí chudnou a chudí se škrábou pomalu nahoru. Což je i jeden z důvodů pro Brexit. My jsme teď ten chudý stát, který se pomalu škrábe nahoru. Tzn. zatím z EU bereme víc, než do ní dáváme.

Je otázkou, co se stane, až dosáhneme srovnatelné úrovně s těmi bohatými.

WKM
WKM
Level 1 Level 1
26. 1. 2019 23:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xoro @blackbox: Tak je všem jasné, že to není jen otázka montoven. Český průmysl je silně provázán s evropským trhem. Vznikla tady spousta firem a rozšířila se výroba těch stávajících, které by bez exportu do EU nepřežily. Ať už jde o specializované výrobky nebo ''pouhé'' zpracování materiálu, polotovary apod.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
26. 1. 2019 20:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xoro @blackbox: Absurdita stavu je už neúnosná, Ovčáček přednáší chucpe o fašizaci společnosti. Normalizační umělci káží o svobodě a vlastnictví. Altruistického lékaře, vynálezce, vědce označí za blázna, div ne za komunistu. Já se upřímně bojím, že máš pravdu a Brusel je natolik vymknutý a odtržený od reality, že to může skončit jen ošklivým prasknutím, naděje na reformaci v mezích slušnosti jsou podle mě plané :( Putin už chystá láhev Dom Pérignon, komunisti rozdávají srdečné úsměvy, a pak prostituti zahalení fíkovými listy... Od fatalismu a skepse si nemůžu pomoct.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
26. 1. 2019 19:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xoro @blackbox: **blackbox: No1 ** :!:

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
26. 1. 2019 20:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xoro @Xcute: Na technických oborech dosti protěžovaných státem (nic proti technice) budeš čtyřprocentní menšinou, pokud máš nějaký vztah k četbě (jakože přečteš dvě knihy za rok), na základě toho usuzuji, že nás čeká velmi trpká, možná brutální, zkušenost.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
26. 1. 2019 22:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xoro @Xcute: Odměna za etické chování a jednání? Nenajdeš vysmívanějšího pojmu napříč celou společností. Akcentované zvětšující se propastí mezi starým a militantním mládím. Logicky z toho najdeš jediné východisko, übermensch.

RD1
RD1
Level 1 Level 1
26. 1. 2019 13:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karle Řízeni muslimy pravděpodobně nejsou, to by bylo hodně přitažené za vlasy. Ale vítači to jsou. A krom toho také eurohujeři a ekofašisti. Tím se pro mě stali nevolitelnými, přestože bych prosazení nějakého "pirátství" do politiky fandil.

Spíše bych uvítal, kdyby od nich boj za svobodu internetu a snahu o rozvolnění autorských práv převzala SPD. Jenomže pro SPD je to nejspíš vedlejší. Volby vyhrávají zásadní témata. To svoboda internetu není.

S méně důležitými tématy politici nakládají svévolně, protože mohou. Nevěcný volební systém v nich nedává zpětnou vazbu. Občas to přeroste do pěkného průšvihu (např. "sluníčkářství" po léta obsažené v programu ČSSD - lidé ji volili jako menší zlo, ne že s ní souhlasili ve všem)

Wakizashi
Wakizashi
Level 1 Level 1
28. 1. 2019 06:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RD1 Doporučuji si zjistit něco víc o přesném pojmu "ekofašismus". :-)

rnb
rnb
Level 0 Level 0
26. 1. 2019 23:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RD1 Piráti jsou Strana Zelených verze 2.0. Navenek líbivé kecy, ekologie už nefrčí tak lákají hlupáčky na kecy o internetu, ale ve výsledku provádějí naprosto jinou agendu, přesně tak jako Zelení.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
26. 1. 2019 11:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karle Souhlas volím SPD, né kvůli Okamurovi, ale kvůli tomu abych nasypal co nejvíc písku do soukolí EU.

spazold
spazold
Level 1 Level 1
19. 3. 2019 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha Volit SPD může opravdu jen velmi chorý mozek :-)

micek
micek
Level 1 Level 1
26. 1. 2019 09:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dysbalance aneb, když si autor myslí "čím více cizích výrazů, tím víc Adidas".

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
26. 1. 2019 10:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Trochu off topic, ale zase vam na PCtuningu mezi textem vyskakuji hlasite videoreklamy. Je mi lito ale na kazdem webu co ma tuhle prasarnu zapinam adblock. Weby co pouzivaji klasicke zobrazeni reklam, tam to neblokuji

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
26. 1. 2019 20:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak Sem chtěl napsat, že to nemam, ale mam, jen mam vypnutej zvuk. :D

Opruz..

palker4
palker4
Level 1 Level 1
26. 1. 2019 10:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ak ten clanok 13 prejde tak skonci tak isto ako s content id na youtube vyhladavace fora a ine stranky kde ludia zdielaju obsah zavedu lahko zneuzitelny system ktoreho ucelom nie je ani tak chranit obsah proti "zneuzitiu" ale chranit poskytovatela pred zalobami od drzitelov prav. Automatizovany lahko zneuzitelny system ktory bude sikanovat ludi vytvarajucich originalny obsah.

P.S. Pewdiepi je najvacsi kkt na internete nechapam ako je mozne ze jeho vyplody su stale popularne.

odb
odb
Level 24 Level 24
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
26. 1. 2019 11:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak po precitani tohto cnalu som mal pocit, ze som na nejako konspiracno webe alebo minimalne na zive.cz

Pohlad cisto jednostranny a pritom podla mna nikto netusi, co sa udeje ked to schvalia.
Tiez som som nad tym somral ale az dokial som nevidel relaciu Vecer s Havranom.
Nielen autorovi odporucam pozriet
https://www.rtvs.sk/televizia/archiv/14084/177319#379

Po zhliadnuti tejto relacie som sa na to zacal pozerat trochu inac a somrem menej.
Citujem "Osobně si myslím, že si těmito legislativami pouze házíme klacky pod nohy, že současná podoba vyhovuje a že snaha zavést restrikce je tažená jinou motivací než tou, že by současná podoba byla nevyhovující či nedostačující."

Sucasna podoba urcite nevyhovuje, je strasna a vymkla sa spod kontroly.

Citujem "trh s digitálním obsahem se vyvíjí a obsahově se koriguje sám.."
To je nezmysel. Nekoriguje sa sam. Trh, kde vladnu velky hraci a kde je tazky vstup konkurencie nema tendenciu korigovat sa sam.
Toto je len rekacia na to. Je to potrebne riesit. Ine krajiny to neriesia ale je to len otazka casu. Nevyhnutne to smeruje k tomu aby platformy zdielajuce a publikujuce obsah boli regulovane (bolo na nich pozerane ako na klasicke media).

Ako som napisal na zaciatku tazko povedat co z toho bude lebo nielen v EU parlamente sa vela dobrych umyslov zmeni na nepouzitelnu vec. Lobby a extremisti urobia svoje.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
26. 1. 2019 11:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@odb internet se rozšířil jen díky tomu že nebyl pod kontrolou. Nenávidím jakoukoliv kontrolu, mazání a BANy. Jakákoliv kontrola vede jen k úpadku.

rnb
rnb
Level 0 Level 0
27. 1. 2019 22:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha Prdlačky, internet se rozšířil především kvůli pornu a warezu, trochu také kvůli levnému vykecávání na chatech. Před začátkem internetu se porno a warez muselo šířit nohama a telefon do zahraničí stál až 60 Kč/min, SMSka 10 Kč.

odb
odb
Level 24 Level 24
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
27. 1. 2019 21:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha Nezmysel.
Internet bol vzdy pod kontrolou, len kontrola nestacila drzat krok z jeho rychlym rozmachom. Teraz sa to dobieha. Internet za svoj rozmach nevdaci nekontrole.

Niekedy stacilo menej kontroly, lebo internet nemal kazdy a fungovala dovera. Ako sa rozsiroval a narastala anonymita, tak ta dovera uz nestacila. To mas ako porovnanie dediny s mestom. V pohode najdes dediny, kde nezamikaju domy, kde sa vsetci poznaju, kde sa nemusis bat nieco nechat von,... a funguje to s minimalnou kontrolu
Toto v meste plnom anonymity nejde. Bez kontroly by to mesto nefungovalo.

Ukaz mi aspon jednu vec, ktora funguje dobre bez kontroly a pravidiel vo vecsom meritku.
Nic nefunguje bez kontroly. Ani normalny clovek sam o sebe nefunguje bez kontroly. Svedomie je jeho kontrola.

Kontrola je nevyhnutnost. Bohuzial nezijeme v dokonalom svete. Vdaka globalizacii aj ta kontrola musi byt vecsia. Je to dan za informacny pokrok.

Nepouzivas ani antivir, spamfilter, firewall?
Si rodic? Ak ano, kontrolujes deti? Skus ich nekontrolovat. Pouzivas mnoho kontrol a za viacere si rad.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
28. 1. 2019 09:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @odb: Reaguji jen na první dvě věty, protože zbytek nemám sílu číst: "Píše člověk který v životě neviděl Dark web."

Crha
Crha
Level 1 Level 1
26. 1. 2019 11:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Autor se zcela otevřeně vyhýbá otázce, proč jsou tyto regulace zaváděny a mylně je prezentuje jako snahu o ochranu autorského obsahu. To není pravda, je to jen divadlo, aby nebylo vidět co je ve skutečnosti za pódiem.
Ve skutečnosti, totiž nejde o nic jiného, než o kontrolu internetu a likvidaci svobodných informací. Prakticky jediné zprávy, které k nám budou proudit, budou ty které "strana" bude chtít. K ostatním zprávám se nedostaneme. Teď nemyslím těch pár chytrých co si pořídí VPN tunel někam ven, ale jde o ty masy, které sledují TV Nova, ČT apod... Tihle lidé nebudou hledat alternativní zdroje informací a potvrzovat si jestli to je nebo není pravda, protože "říkali to v telelvizi". Nejde prostě o nic jiného, než díky bojem proti "Fake news", nastolit totalitní režim.
EU zavedla zákon, že nově vyráběná vozidla budou smět být dálkově ovládána bez možnosti tuto technolgii vypnout. Blíží se tak doba, kdy nebudete smět jet rychleji než je povolená rychlost na silnicích, jinak vám z palubní desky rovnou vyjede pokuta. Absurdní budoucnost, jako ve filmu Demolition Man, když řekneš sprosté slovo a ihned dostaneš pokutu. Kdy lidé budou nemyslící chodící schránky (ovce/proleti) a jejich život kompletně bude řídit umělá inteligence tak jak bude potřebovat "strana". Všecko už máme, chybí už jen čip do prdele.

odb
odb
Level 24 Level 24
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
26. 1. 2019 15:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha Si naivny, ked si myslis, ze tie masy, co sleduju TV NOVA, CT,... si teraz hladaju alternativne zdroje a overuju si, ci je to pravda. Nehladaju a neoveruju si to. To robi ta zvysna mensina.
To, co tu pises je demagogia. Ide im o kontrolu internetu ale nie aby mohli ludom ponukat len tu svoju pravdu.

Zaujimalo by ma co chapes pod pojmom "likvidaci svobodnych informaci".

Pozri sa, co je dnes vsetko dostupne na internete. Dakume ti za taku slobodu. Ke d sa to pozriem z pohladu rodica, tak duplom taku slobodu nechcem. To chce regulaciu a vecsiu zodpovednot na strane platforiem poskytujucich obsah alebo priestor na ten obsah. Google, Facebook a dalsie sa brania tomu aby im dali statut klasickych medii s ich pravami a hlavne povinnostami.
Internet a hlavne obsah na internete cakaju dost velke zmeny a toto je zaciatok.

Cakam, ze tento prvy zakon bude poriadne dokriveny kvoli obrovskej lobby.

Poprosim nejaky link na ten EU zakon. Dakujem

Anders
Anders
Level 1 Level 1
26. 1. 2019 12:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ochrana autorských práv totiž přestala složit k tomu, k čemu byla původně zřízena: Přiměřenou dobou ochrany motivovat autory ke tvoření.
Jak může motivovat ochrana, která sahá daleko za autorovu smrt? Další věcí je, že autor často práva ke svému dílu nevlastní, protože bylo vytvořeno na objednávku.
Z toho mi vyplývá jednoznačně, že jde o co nejdelší dobu "ochrany" proto, aby různí "držitelé práv", či další "autorské svazy" vyrejžovaly co nejvíce peněz a dlouho jim to vydrželo. Takže vůbec nejde o ochranu autorů/tvůrců děl. IMHO

rnb
rnb
Level 0 Level 0
28. 1. 2019 09:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Anders Houby s octem, OSA byla zřízena pro podporu nemajetných skladatelů hudby.

V současné době jsou autorská práva nic než organizovaný zločin s prorůstáním do státní správy. Všichni normální lidé na světě si musí své díla chránit za velké peníze a to maximálně 15 let formou třeba patentů, jenom "umělci" to mají zdarma a 70 let.

V_pro
V_pro
Level 1 Level 1
28. 1. 2019 07:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Anders to: p. Rybka - ten clanek ma grady
to: Anders, pekne vystizene.

Par paradoxu do vinku:
- kdyz americane mucili(muci, ted asi hl. v polsku) vezne, pousteli jim hudbu 24/7, myslite ze platili nejake extra poplatky.
- Dokazou me pobavit CT a CR, to by tu bylo na celou knihu, a jejich zpravy/cenzury/intriky, ktere s vysmechem a aroganci vsem obcanum CR vysilaji.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
28. 1. 2019 11:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@V_pro K tomu svévolnému věznění a mučení tajnými službami. Mí oblíbenci Skinny Puppy tehdy požadovali jistý symbolický poplatek za nakládání s jejich tvorbou, tuším to zůstalo bez odezvy. Věřím, že takovým postupem teroristu vyrobíš - kdyby mi 24/7 pouštěli mumble rap, nevím, nevím...

V_pro
V_pro
Level 1 Level 1
28. 1. 2019 15:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@V_pro @Xcute: to> EXcute
Me by zajimalo, jestli by si jakakoli zeme dovolila, co proslo americanum:

- 2x s hlaskou "atom na ne Rico"
- xxx "napalm na Vietnam"
- bombardovani a rozvraceni Iraku
- nastrely a udery na Syrii
.. muzem jen pokracovat, to je moralismus nejtvrdsiho razeni

V_pro
V_pro
Level 1 Level 1
28. 1. 2019 15:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@V_pro @V_pro: Ani se nedivim tem zemim, co hlasaji ze maji ATOM..

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
28. 1. 2019 15:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@V_pro @V_pro: Tu agitaci beru s rezervou, jsem vyznavač žánru, řekněme způsobu boje. Jak jednou řekl M. Patton, lidé jsou to nejhorší, co mohlo hudbu potkat. Dodám, jestli mě má něco smést, ať je to proboha stroj.
Západ má na triku spoustu nekalostí, z příkladu takového Afghánistánu si můžeš vzít, jak to asi bude po tahanicích s Čínou a Ruskem vypadat v Africe.

V_pro
V_pro
Level 1 Level 1
28. 1. 2019 15:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@V_pro @Xcute: Dospely a vyrovnany, jeden z mala. Dik za odpoved.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
28. 1. 2019 17:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@V_pro @V_pro: Tak tak, užívej sarkasmu, dokud můžem.

V_pro
V_pro
Level 1 Level 1
28. 1. 2019 15:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@V_pro @V_pro: Nemohi si odpustit.
Lado, to jak se k tem podrizenym a sve rodine chovas, to se Ti jednou vrati.

V_pro
V_pro
Level 1 Level 1
28. 1. 2019 17:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@V_pro @Xcute: Lidi premysleji jako kobyly, nezlob se, ale ja to vidim, je mi z toho smutno. Ja se snad nikdy neozenim. :oops:

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
26. 1. 2019 14:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Není zrovna nutné, aby se člověk (ne)vědomě inspiroval kontaktem s existujícím dílem. Archetypální příběhy a vzory se objevují bez cíleného přičinění člověka, zrcadlí přírodu, vykrystalizují jako kresba na hadím hřbetu. Na protilehlých stranách světa mohou dva různí lidé za různých podmínek dojít ke stejnému příběhu, obrazu, melodii, stejně tak k technologii, nebo postupu. Pokud už inspiraci člověk vědomě z něčeho čerpá, je povznášející, když na zdroj odkáže. Dokázat úmysl z výsledku je ale spíše nemožné, ledaže jde o doslovnou kopii. V procesu tvorby je možné nekalý úmysl odhalit, ale invazivně auditovat soukromí a myšlení kvůli tomu doufám nebudeme. Mi vědomé prvoplánované kopírování vadí jasně v případě, kdy je cíleně použito pro vlastní obohacení na úkor druhého (z části úvodní příklad s Edisonem), ze stejné lenosti a sobecké dominance, z nichž vyvěrají absurdní rozměry ochrany autorů, děl. Dokážu pochopit a uznat za legitimní jiné motivy (svoboda informací) a jsem ochotný o nich diskutovat, mají ale taky myslím jasné limity (etika, zdrojování). Kéž by šlo boj tvůrců označit za ušlechtile Don Quijotský.
Ovšemže má nastalá situace více rovin výkladu a bude velmi vtipné sledovat deziluzi tvůrců, které čeká spíše odsun z hlavního proudu. Tedy vyústí fakticky v cenzuru, což je pravděpodobně i postranní motiv byrokratů. Ovšem EU tak v návaznosti plní úlohu proruského agenta a řeže si pod sebou větev (od nás asi doslova sklidí potlesk a upřímné gratulace). Ke všemu z druhé perspektivy dále náhrává konsolidaci moci korporátů, sterilizuje konkureční prostředí uvnitř, a tak zabíjí vlastní konkurenceschopnost - nejednoho to k smrti unaví, tak ať ti ta motivace vydrží.

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
26. 1. 2019 20:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

..bych to nechal být, je to ve stylu dog eats dog.

Média se prostě samovolně zničí, jako všichni kdo nemají nikdy dost. Princip entropie funguje ve všem.

No a volit se bude as Okamůrka. :D

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
27. 1. 2019 11:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jsem myslel, ze bude vyzivna debata o clanku 11 a 13 a ona je o Piratech.

No, vezmu to za pozitivnejsi konec predevsim pro venkovske obyvatelstvo CR. Pokud jste tu i takovy, kteri nemate radi Prazaky, tak muzete Piratum tleskat. V Praze totiz za 3 mesice Piratske vlady dokazali tito ko**ti posrat snad vsechno co se dalo. :P Usmev na rtech mi trochu mrzne, protoze sam v Praze musim pobyvat kvuli praci a Piratsky rok 2019 bude fakt hustej.

shadowmage
shadowmage
Level 1 Level 1
27. 1. 2019 16:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proč bych měl volit do Evropského parlamentu? Já do EU tehdy nechtěl, důsledně jsme šli všichni hodit NE, ale národ nás přehlasoval. Dle mého vlézt do toho spolku to byla nejhorší věc od sovětské invaze v roce 1968. Takže teď mě to nezajímá, nechte si cenzurovat net, odevzdejte zbraně, nechte se na každém kroku sledovat, do baráku si nastěhujte migranty a uklízejte ho 100W vysavačem. A hlavně si nechte vymývat mozky EU propagandou šířenou ČT... A poděkujte těm, co hlasovali pro vstup

rnb
rnb
Level 0 Level 0
27. 1. 2019 22:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@shadowmage Volit do europarlamentu je nutné tak dlouho, dokud nad námi bude mít moc. Až vystoupíme z EU, můžeš zase sedět doma.

Je nutné zmínit, že současná mizérie je způsobena tzv. Lisabonskou smlouvou, která byla přijata až dlouho po vstupu ČR do EU. Tedy nikoliv hlasováním v referendu někdy v roce 2003, ale až cca v roce 2009.

odb
odb
Level 24 Level 24
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
27. 1. 2019 20:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@shadowmage Bez EU by to neslo a bola to nevyhnutnost. Ziaden EU stat nieje sebestacny a dnes pri poprepajanej ekonomike aj jeden od druheho zavisly.
Myslis si, ze by tu bolo tolko investorov, keby CR nebola v EU, ani nahodou. EU nieje zdaleka dokonala ale je to cesta. Ako napisal Crha, nie to ta EU z pred rokov. Pozrite sa co mame mi vo vlade, vy, Poliaci, Madari, Taliani... Preco by v EU mali byt iny, lepsi. Politici su len zrkadlom spolocnosti. Na druhej strane EU to nejako este drzi po kope a na uzde, lebo sa tam najde par rozumnych ludi.

Pozri sa na Britov. Maju brexit ale nevedia, co s nim. Aj ked nakoniec odidu(niesom isty), tak EU si bude stale diktovat podmienky a nie naopak.

Ten vysavac je uz trapny, podobne ako uhorky. Obmedzenie ich max prikonu bola len druhorada zalezitost. V prvom rade tam islo o to aby tie vysavace boli kvalitnejsie a aby tu neslo predavat hocico. To obmedzenie prikonu je tam vdaka modnej vlne ekoterorizmu. Realne vsak dokopy nikoho neobmedzilo.
Prosim ta napis mi ako ta to nariadenie o vysavacoch obmedzilo?
Prosim tako presne sa ti chysta EU zcenzurovat NET? Ako sa ta to dotkne?
Ako ta ide EU sledovat na kazdom kroku? Tvoja vlastna krajina ta sleduje na kazdom kroku, Google, Facebook a dalsi ta sleduju na kazdom kroku. Dalej tvoj mobilny operator na sleduje.
Je to dan za informacny pokrok. Ak nechces byt sledovany, tak zahod mobil, odpoj sa od internetu, znic platobne karty.
K tym migrantom. Ty su nevyhnutnost. Je tu x profesii, ktore nikto robit nebude. Nasa populacia starne a rodi sa malo deti. Cim to ako chces vykompenzovat?
Problem s migranti je ten, ze sa stali obetou geopolitickeho boja(ten ich vyprodukoval) a EU to schytala naviac. Nsledky mohli byt miernejsie, keby to EU zvladla lepsi(presnejsie totalne to nezvladla).
Budem sa opakovat. Toto, co si napisal je cista demagogia a nezaujem sa o to hlbsie zaujimat.
Toto je velky problem dnesnej spolocnosti. Nezaujem. Kazdy tu bude rozpravat o slobode a neviem o com a pritom ho zaujima len jeho dobro a len po jeho plot.

Biedu na nas. Hned sa kopa ludi spameta.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
28. 1. 2019 09:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@odb odb, podívej se na video o myších (potkanech). Ověř si tento experiment, nastuduj si o něm něco víc ať mi neřekneš že to je fake. Poté si nastuduj kauzu Poldi Kladno a když si nastuduješ ještě výrobu vepřového masa v EU, tak pak tu začni psát něco o tom že jsme EU potřebovali. Dík.

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
28. 1. 2019 05:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@odb Kecy!
Vysavac je proste horsi a hur se pouziva, asi jsi zapomnel, jake byly vysavace driv.
EU se nestala obeti migrantu, ale EU cely problem vytvorila. Zadny migranti by bez EU vubec nebyly, protoze by sem vubec ta sber necestovala, kdyby nebyla EU, ktera je sem pozvala.

rnb
rnb
Level 0 Level 0
27. 1. 2019 22:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@odb Není to pravda, fungovali jsme asi 15 let bez EU a nějak zásadně nám to nechybělo. Potřebovali jsme vstoupit do NATO, to ano, ale ne to EU. I ten Volkswagen do Škodovky vstoupil dávno před tím, než jsme vlezli do EU.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
27. 1. 2019 18:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@shadowmage Problém je, že unie do které jsme vstupovali, není ta stejná unije co je teď.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
27. 1. 2019 20:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha Problém je spíš v horkých hlavách mladších ročníků indoktrinovaných newspeakem elit. A poučení, že tu hořkou zkušenost musí zažít na vlastní kůži (pak v roli rodiče).

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
27. 1. 2019 23:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Xcute: A tím nechci říct, že je to největší problém. Větší problém, kterého se dotýkáme počínaje článkem je mlčící většina, kde bublají ošklivé věci. Jakkoli nemám rád současného prezidenta, slouží mu ke cti, že problémem volební účasti provokuje.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
27. 1. 2019 16:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@shadowmage Já jsem se jako mladý fakan zdržel hlasování, ale fakticky jsem, dá se říci, horoval pro. Za některé proevropské myšlenky bych se postavil i dnes (př. měnová unie mezi ně rozhodně nepatří). Politická a úřednická praxe mě samozřejmě profackovala a dnes už vím, že není nic horšího, než když politik a úředník není, obrazně řečeno, na dostřel. Je mi líto spousty proevropsky smýšlejících lidí doufajících v reformaci.

RD1
RD1
Level 1 Level 1
28. 1. 2019 17:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute To zní jako známé "Myšlenka byla správná, ale chyba byla v lidech". Jenomže ono je to přesně naopak: Lidé jsou pořád stejní, ale ta rádoby vznešená myšlenka stála za lejno. Idealisté totiž rádi malují světlé zítřky, ale nenahlédnou všechny důsledky. Protože to nelze. Pak se koncepční nedostatky řeší cenzurou a kontrolou myšlení. Pro většinu indoktrinovaných je to pohodlnější než si přiznat chybu (dokud to nesemele někoho z jejich okolí).

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
28. 1. 2019 18:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @RD1: Ano, lidé jsou pořád stejní, nedokonalí a stejně tak nedokonalé jsou všechny nástroje, kterými usilují o podmanění reality.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
28. 1. 2019 18:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @Xcute: Na určitém stupni vývoje společnosti, pokládám to za obecně platný koloběh věcí a civilizací, vyhřezne pokrytectví a způsobí pád, vyhraje přímočarý primitiv. Skrze sexualitu například můžeš snadno prohlédnout, jak se věci vymykají kontrole.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
28. 1. 2019 21:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @Xcute: Podobné diskuze už jsme spolu v minulosti vedli a uznávám, že jsem si vedl v mnohých neobratně, tak jako si povedu neobratně asi i teď. Ale pokud se dotkneme tvého přístupu vlastního prospěchu příkladně k instituci manželství a rodiny, nevysvětluje to situaci v níž se právě nacházíme? Zajímá mě tvůj postoj.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
28. 1. 2019 21:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @Xcute: Mimochodem rovněž jsi se v minulosti vyjádřil pozitivně k centralizaci moci, která dle tvých tehdejších slov mírní ideologickou (náboženskou) horlivost a dává prostor lidem zohledňujícím vlastní prospěch, životní úroveň.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
28. 1. 2019 23:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @Xcute: Přehnaně analogicky, dle tvého, je myšlenka demokracie prostě špatně. Měli bychom sledovat vlastní prospěch spíše, než se věnovat tomu, abychom věnovali altruistické úsilí pozvednout například úroveň znalostí a vzdělání (?)

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
28. 1. 2019 23:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @Xcute: Promiň mi vyjádření - konsternace, únava.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
29. 1. 2019 00:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @Xcute: Abych ti něco nepodsouval a netrhal z kontextu, skončím zase u sebe. Tvé myšlení schované za distingovaným projevem mi nedává spát, je to obsese, doznávám. Vnímám ho jako nebezpečné, rozkladné.

Minule jsem uvedl několik příkladů, které bych rád rozvedl. Předně jsem uvedl Nikolu Teslu, díky jehož do značné míry nezištnému postoji teď můžu psát. Jestli máme zprovoznit ITER, znamená to, že nemůžeme zohledňovat vlastní krátkodobý prospěch. V případě, že udeří ekonomická krize a sobectví některého z zůčastněných, můžeme nakonec doplácet nepoměrně více. Výše se dotýkáme příkladu s jadernou energií, která si žádá nemalou podporu už tak. Krátkodobý prospěch taky ohrožuje energetickou a ekonomickou bezpečnost, kterou zajišťuje diverzifikace zdrojů. Za další příklad mi sloužila plošina v Gíze, která tuším odráží jeden z nejstarších zákonů egyptské civilizace, nevykrádat hrob svých předků, sledovat vyšší cíle, než prospěch. Taky jsem mluvil o principech práva, mám je na patře poměrně často - presumce neviny, právo na soukromí, svoboda projevu - vlastní prospěch tyto cíle podle mého názoru popírá (viz slavný citát Voltaira). A tvá tvrzení o prospěšnosti koncentrace moci se dle mého naprosto míjí s poznáním vyvěrajícím z historie (katolická církev).

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
29. 1. 2019 02:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @Xcute: Občas mi nedává spát, jak můj pravopis koroduje.

Ještě doplním, že koncentrace moci a prospěch je v přímém rozporu s diskutovanou otázkou rozsahu autorského práva.

RD1
RD1
Level 1 Level 1
29. 1. 2019 21:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @Xcute: Té nedokonalosti by si lidé měli být vědomi a rezignovat na příliš ambiciózní myšlenky (ideologické systémy) a raději vycházet z přízemních detailů, které jsou lépe uchopitelné a snáze se napraví případné omyly.

Centralizaci moci nijak nefandím. Jen jsem konstatoval, že v daném ohledu u církve byla pozitivní. Neznamená to, že by v jiných ohledech neškodila.

Demokracie je OK. Nemusím jen různé přívěsky, které k ní přidali mocipáni aby ji mohli manipulovat, omezovat a skrývat za ni svá rozhodnutí. Současná implementace je navíc zastaralá.

Technický vývoj navázal na Teslu i na zištného Edisona. Nezištnost může být také formou sledování prospěchu - např. pro narcisty v dobročinných organizacích, kteří místo peněz dávají přednost tomu být vidět a být důležití.

Prospěch nelze zužovat na krátkodobý prospěch. A stavět ho proti zprovoznění ITERu je už logika přímo kalouskovská. Reálně totiž nikdy není shůry dáno, že k dosažení nějakého účelu si musí lidé utáhnout opasky. Jen je to pro politiky schůdnější, než třeba donutit velké firmy platit daně nebo dát lidem možnost rozhodnout, co z rozbujelé státní agendy má pro ně smysl.

Sledovat svůj prospěch znamená i vytvářet si vhodné podmínky pro budoucnost a zajistit se proti rizikům. Prospěch z vykrádání hrobek ve starém Egyptě či z porušování práva by pro většinu lidí nebyl tak velký, aby převážil jejich vlastní možné ztráty, kdyby se takové jednání stalo normou. Tyto věci proto nejsou nutně v rozporu se sledováním vlastního prospěchu. Spíše z něho (většinově) vycházejí. Neznamená to, že právo nemůže být deformované a nemůže obsahovat části, které škodí.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
29. 1. 2019 22:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @RD1: Nemyslím si, že by se v ohledu církve, náboženství, ideologie, dala centralizace a koncentrace moci hodnotit jako pozitivní. Snahu konsolidovat moc od jisté úrovně (překračující zpětnou vazbu s prostředím) vnímám jako individualista silně negativně. Marně hledám příklad, protože ten tvůj s Islámem vnímám právě jako centralistní skrze doslovný výklad jejich jediného uznávaného proroka (tuším, že právě doslovný výklad je hlavním předmětem tvé zdá se již méně zaslepené averze vůči idejím a rozumím tomu). Samozřejmě nezištnost může být strojená a může být uchopena psychopatem tak, že to nebudeme sto rozpoznat. S posledním odstavcem si dovolím nesouhlasit, vykrádání hrobů (jinak projídání budoucnosti) bylo a je na denním pořádku, vnímám jej jako stěžejní předané poselství. A jinak díky. Vnímám, že do doby, co jsme spolu tyto věci začali řešit, jsi malinko změnil názor a pravděpodobně se chystáš k volbám - vnímám to vesrze pozitivně, ať už bude tvůj výběr jakýkoli.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
29. 1. 2019 22:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @Xcute: Omluv tu skřípající formu a stylistiku.

V_pro
V_pro
Level 1 Level 1
28. 1. 2019 07:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Radikalni restrikce pro internet v CR a ekonomice prinesou nemale problemy zpomaleni/zastaveni IT oboru hl SW casti. EU pusobi chaoticky, coz je asi jen dusledek toho, ze samotna EU je uz pekne v pruser a to uz delsi dobu.

Pamatuju, jak internet prakticky nebyl k mani, a i jakoukoli banalitu na PC clovek musel resit velice zdlouhave(kolegove,Vedecka knihovna). Dnes si do google.com date pozadovany text, a odpoved mate hnedle.

perforex
perforex
Level 5 Level 5
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
28. 1. 2019 11:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě už se tu nelíbí. Já už tady nechci být :cry: .

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
29. 1. 2019 13:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@perforex Sebevraždu spáchejte prosím ekologicky a s ohledem na sousedy, aby po vás nemuseli uklízet. Děkujeme, sbohem. :wink:

Reklama
Reklama