Zpět na článek

Diskuze: Epic ukázal první demo z Unreal engine 4 na konzoli PS4

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

c3cilka
c3cilka
Level 1 Level 1
1. 4. 2013 10:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No paleta inspirace je zřejmá... :roll:

Ale veverka toho oříškem dokázala zničit víc... :lol:

WING_43krat
WING_43krat
Level 1 Level 1
1. 4. 2013 12:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

omg, se nezlobte ale co to kua je...

PS4 si muze koupit jenom blazen... :shock:

Atapi
Atapi
Level 1 Level 1
1. 4. 2013 12:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WING_43krat Taky mě to připadá jak špatnej vtip...
Ať na tom pustěj tohle demo youtu.be/dO2rM-l-vdQ , pak budu spokojenej. To v novince je rok starý, jen to hodili na ps4...
(btw to nový demo koukám novinkářům nějak uniklo, určitě stojí za to)

Aros
Aros
Level 1 Level 1
1. 4. 2013 19:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Atapi No tak vypadá to podstatně hůře bež to stejné demo (elemental) na PC, což bych vzhledem k mainstremové grafice v PS4 chápal, ale překvapuje mě docela dost nízké rozlišení textur. 8GB už by přece jen mělo stačit, nebo že by byl problém v přenosovém pásmu? Nicméně i tak jde vidět, že se to trochu trhá.

Atapi
Atapi
Level 1 Level 1
1. 4. 2013 12:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Atapi ježiši! :lol: Tak takhle? http://youtu.be/dO2rM-l-vdQ

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
1. 4. 2013 23:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Atapi @Aros: Pamäte určite brzdou nebudú - 176GB/s je, myslím, dostatočná hodnota i keď o ďalších 100GB/s viac by neuškodilo :lol:

Atapi
Atapi
Level 1 Level 1
1. 4. 2013 21:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Atapi @Aros: Nezbývá než doufat, že se všechno zlepší s optimalizací na konkrétní HW konzolí. To co vychází na PS3 je vzhledem k HW co to má, už pomalu zázrak.

Bumpkin
Bumpkin
Level 1 Level 1
1. 4. 2013 21:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Atapi @Atapi: nedoufej, tohle je realita.....

do UDK dělají efekty lidé od Nvidie to ve vysledku znamená že Nvidie podporu pro GPU fyziku a particly prostě nedá když je tam grafárna od AMD...

veškeré symulace jedou only CPU!! tudíš pokud srovnáváte PC verzi která jela na GTX 680 v SLI módu kde byla Nvidiacká fyzika a particly tak je vám asi jesné kde je zakopaný pes....

Yel
Yel
Level 1 Level 1
2. 4. 2013 14:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Atapi @Bumpkin: Tak to nechápu ...
Vždycky jsem si myslel, že UDK nakódoval Epic a pokud vývojáři chtějí, mohou si zažádat u Nvidie o podporu PhysX, kterej funguje třeba jako plugin ... V případě, že se tak stane a je PhysX integrován, tak část fyziky může počítat grafická karta. Pokud je pravda co řikáš, tak by přece Unreal engine, nemohl běžet ani na počítačích s AMDéčkem ... btw mam 5870 a Mafii 2 jsem hrál s PhysX, je to docela vražda FPS, ale dá se to.

Bespi
Bespi
Level 1 Level 1
2. 4. 2013 00:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Atapi @Bumpkin: nVidia PhysX je tak trochu podvod. Ona totiz CPU verze na PC je udelana umyslne znacne pomalejsi nez ta pro GPU. Uz se to nekolikrat rozebiralo, ze CPU verze je umyslne deoptimalizovana. I pouhe pouziti jineho nastaveni compileru by beh znacne zrychlilo.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
2. 4. 2013 14:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Atapi @Yel: No a samozrejme že to nefunguje tak, že sa vývojári budú podriaďovať NVIDII. NVIDII musí záležať na tom, aby sa jej produkty (či už SW alebo HW) používali. A ak by sa vykašľali na optimalizácie ako si niektorí ľudia myslia, tak vtedy by išli sami proti sebe. Pokiaľ chce NV, aby sa PhysX používal, tak ho proste musí optimalizovať hlavne na CPU. Hlavne už le kvôli tomu, že v nových konzolách sú grafiky od AMD.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
2. 4. 2013 14:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Atapi @Yel: V Mafii sa použila ešte staršia verzia PhysXu, ktorej optimalizáciu na lepšie využitie CPU museli robiť vývojári sami. Teraz by to už mala byť natívna súčasť tohto engine-u (od verzie 3.0 spred dvoch rokov). Medzitým sa ale zmenilo oveľa viac vecí. Použili sa nové algoritmy (ako napríklad cloth solver), optimalizovali sa alebo pridali ostatné. Výkonový rozdiel medzi APEX 1.1(používa PhysX SDK 2.8.4) a APEX 1.2 (PhysX SDK 3.2) je dvojnásobný v prospech novšej verzie.

Čo sa týka integrácie tak APEX je súčasťou UE4. Mala by tam byť jeho posledná verzia. A ešte to vyzerá aj tak, že vývojári UE4 zabudovali pre GPU v niektorých prípadoch aj akceleráciu alternatívnych riešení, ktoré by mali bežať na GPU bezohľadu na výrobcu. Ako napríklad časticový systém spomínaný vyššie.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
2. 4. 2013 10:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Atapi @Bespi: Tieto informácie o PhysX sú už tak 2 roky zastaralé. NVIDIA PhysX kompletne prerobila a už od svojej verzie 3.x je PhysX natívne multicore a používa moderné inštrukčné sady. Tak čo keby ste prestali klamať a zavádzať. Jediné čo sa dá PhysX vyčítať je to, ževraj jeho škálovanie pri použití viac ako 4 CPU jadier značne klesá na účinnosti. To je ale informácia, ktorú mi napísal človek čo s ním pracuje a ktorého nepoznám. Neviem do akej miery je to pravda. Takže ešte je čo aktualizovať a nová verzia SDK 3.3 je na spadnutie. UE4 samozrejme integruje modernú verziu APEXu a teda aj verziu PhysXu.

Ďalej podľa Zogrima z physxinfo.com vývojári UE4 pripravili do tohto engine-u vlastný časticový systém, ktorý nevyužíva APEX a ten bol zrejme použitý v novom deme Infiltrator. V tomto rok starom deme by sa mal ešte používať APEX. V Infiltratorovi je teda zrejme použitý ich vlastný časticový systém akcelrovaný cez GPU, akurát mi Zogrim nevedel povedať čo vlastne používa - OpenCL alebo DC. Každopádne je to zaujímavá informácia.

Bumpkin
Bumpkin
Level 1 Level 1
2. 4. 2013 07:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Atapi @Bespi: mě to nevysvětluj já to vím :D

každopádně to řekni Epicu :D

Jinak Nvidie to opravovat na 100% nebude, proč? protože by byla sama proti sobě a potvrdila by tak že je to k ničemu :D

každopádně když to člověk porovná tak je hezčí přez CPU i Havok! :)
tohle by mělo být i na PSku novým ;) http://www.youtube.com/watch?v=IwxA2nRaOxQ

Yel
Yel
Level 1 Level 1
2. 4. 2013 19:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Atapi @mareknr: Moc pořád nerozumim tý optimalizaci na CPU ... PhysX nepočítá grafická karta ?

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
2. 4. 2013 10:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Atapi @mareknr: Jo a tieto problémy má mať podľa toho človeka iba PhysX SDK. To čo je ale využívané a integrované v APEXE je v tomto smere podľa neho bezproblémové. A APEX je to čo sa používa pre zavedenie fyziky do hier. BTW si pozrite čo urobili vývojári s APEXOm v hrách Hawken, Planetside 2 alebo Warframe. Nič lepšie doteraz na poli hernej fyziky nebolo.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
2. 4. 2013 10:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Atapi @Bumpkin: Nevyzerá to video zle, ale že by to bolo niečo lepšie ako to čo už predviedol PhysX? Určite nie. Cez APEX si takéto niečo dokážeš namodelovať ešte s oveľa lepšou variabilitou a teda aj s interakciou s inými modulmi ako je APEX Turbulence alebo APEX Force fields. Toto je len úplne jednoduchá ukážka toho, že sa vie spracovať veľa častíc naraz pri interakcii s modelmi prostredia. A hlavne si všimi aké jednoduché sú tie častice. Povedané slovami majstra, nie je to nič čo by sme tu už dávno nemali. Vážne si niečo o PhysX naštudujte. Aspoň základy poprosím kým budete vynášať bludy. Viď ešte môj príspevok vyššie. Dajte si to do kontrastu s vaším tvrdením "Jinak Nvidie to opravovat na 100% nebude, proč? protože by byla sama proti sobě a potvrdila by tak že je to k ničemu" a uvidíte aké je to tvrdenie smiešne. Alebo aspoň čakám navrhnutie nejkého démonického plánu prečo to vlastne NVIDIA "opravila". Určite je zatým jiečo nekalé lebo NVIDIA nič iné nemá na práci len zavádzať a klamať zákazníkov, že? To ste vážne naletelei jednému nemenovanému blogerovi pri jeho PR reklame na firmu AMD a nenávisti voči NV?

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
2. 4. 2013 20:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Atapi @Yel: Drvivá väčšina fičrov je akcelerovaná cez CPU. Pár z nich si NVIDIA nechala ako exkluzívitu pre svoje karty, ale práve také u ktorých to má zmysel na GPU počítať. Ako napríklad rôzne turbulence efekty alebo simulácia kvapalín a pod. Inak je PhysX koncipovaný ako multiplatformný fyzikálny engine, ktorý je určený nielen pre PC, ale aj pre konzole a iné zariadenia. Preto ak niekto tvrdí, že ide o uzavretý engine, tak klame.

Twan
Twan
Level 1 Level 1
1. 4. 2013 12:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to se seká PS4 nebo youtube? :D

ares838
ares838
Level 1 Level 1
1. 4. 2013 13:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Twan Aj tebe sa to zdalo, že to seká ?

crashPC
crashPC
Level 1 Level 1
1. 4. 2013 15:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ares838 Mě též :lol: :lol:

marek16
marek16
Level 1 Level 1
1. 4. 2013 12:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jestlipak už UE4 bude konečně podporovat antialiasing? :P

elcrys
elcrys
Level 1 Level 1
1. 4. 2013 15:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marek16 Podle dema to vypadá že ne - viz jezdící zuby na sloupech v úvodu. Je fakt, že konzole anti-aliasing nepotřebují a port her na PC určitě dostane nějakou postprocessing rozmazávací srajdu jako např. FXAA nebo MLAA. Je to ubohost, když si uvědomím, kdy se technologie AA objevila poprvé ve hrách.

Arc
Arc
Level 1 Level 1
1. 4. 2013 15:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@elcrys A třeba taky Engine používá Deferred Shading nebo jinou metodu, která zabraňuje použití normálního AA ;)

Teh Goat
Teh Goat
Level 1 Level 1
1. 4. 2013 13:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já teda chvíli přemýšlel, jestli se nejedná o apríl... ale datum vydání videa není 1.4.

edemski3
edemski3
Level 23 Level 23
1. 4. 2013 13:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ještě párkrát vstane a má po bejváku :lol: A beztak je to apríl ;-)

marek1036
marek1036
Level 1 Level 1
1. 4. 2013 19:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@edemski3 No ty textury na tom Sauronovi nebo co to je na začátku, to už aji Mass effect 1 je má hezčí.

KVBF
KVBF
Level 6 Level 6
1. 4. 2013 20:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

podle tech popsanych parametru to bude pristi rok touhle dobou uz jen prumer na PC, a potom se zase muzeme tesit na 5-ti letou brzdu vyvoje PC grafiky. Nastesti mi to moc nevadi, aspon s tim svym zaostalym strojem vydrzim o par roku dyl

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
2. 4. 2013 00:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KVBF Na výkonu tolik nezáleží, záleží na technologiích - tedy hry budou programovány jako vícevláknové aplikace a budou podporovat všechny současné grafické technologie, které obsahuje DX11. Pro PC potom jednoduše dodělají eventuální textury s vyšším rozlišením, a větší detaily.
Hlavní je, že nový DX je hodně v nedohlednu, takže uvedený hardaware bude pro nové konzole bohatě stačit na spostu let, aniž by to brzdilo vývoj.

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
2. 4. 2013 01:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@siddhi Zabúdaš na fakt, že existujú miliardy HW kombinácií pre postavenie PC :wink: Optimalizácia je nutná, ale nie je tak jednoduchá ako ju opisuješ. Ale bol by to veľmi pekný ideálny stav, bohužiaľ je na aktuálnom presýtenom trhu doslova nereálny :lol:

q23
q23
Level 1 Level 1
2. 4. 2013 00:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

je to apríl, to vypadá hůř než unreal engine 3. a ty polygony vidím z kilometru i s ušpiněnejma brejlema

neeveew
neeveew
Level 1 Level 1
2. 4. 2013 06:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Haha a to ma jako bejt ten slavnej PS4?

Takova grafika mi jede na pul roku starem hernim notebooku.

Reklama
Reklama