Zpět na článek

Diskuze: Evolveo Pulse 400 W je v prodeji už osm let

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

NeverMind
NeverMind
Level 1 Level 1
23. 4. 2018 17:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

46 300 tisíc lidí co chce dobrovolně vyhořet. :cry:

rnb
rnb
Level 0 Level 0
23. 4. 2018 22:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@NeverMind Ale nepovídej, požár od ATX zdroje je zcela výjimečná záležitost :idea:

ajne
ajne
Level 1 Level 1
24. 4. 2018 07:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb Požár je vyjímečný, to se naštěstí moc nestává, ale odpálená půlka PC po odchodu podobné kategorie zdroje je celkem běžná věc 8) To je tak, když se šetří na regulaci a ochranách.

rnb
rnb
Level 0 Level 0
24. 4. 2018 08:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @ajne: Kdy naposledy jsi viděl PC po smrti zdroje nefunkční tak, že se po výměně zdroje nerozeběhlo:?: Odpovím si sám, je to v kategorii urban legend. Důvodem je to, že většina toho co je dneska v PC je napájena z 12 V přes další DC-DC měnič.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
24. 4. 2018 16:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @rnb: Problem je spis v tom ze se setri na vsem a pak dojde k retezovemu selhani a je hotovo......ale jak rikam tyhle problemy maji i velmi drahe a mnohem kvalitnejsi komponenty...

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
23. 4. 2018 20:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@NeverMind tak 46 300 prodanych kousku uz je dost slusne cislo mimochodem ty si vedes statistiku kolik bylo pozaru diky tomuto zdroji ? :)

a ne nejde takhle generalizovat videl jsem doslova vybuchnout spickove a drahe zdroje par hodin po dukladne kontrole a testovani a naopak jsem zazil jeste vetsi sunty nez ten Evolveou bezet 6-8 let na cca 70-80% sveho maxima bez ztraty hvezdicky ..

btw ten minus neni ode mne a divim se lidem kteri prdnou minus jen tak aniz by meli na vec vlastni nazor :)

LivingLegend
LivingLegend
Level 1 Level 1
24. 4. 2018 10:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox Vážně si myslíš že má smysl psát, vyjádření někomu kdo očividně viděl zdroj jen z rychlíku?

Ty jejich Gčka jsou dost zajímavé zdroje...

odb
odb
Level 24 Level 24
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
23. 4. 2018 22:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox Chcel by som vidiet tento Evolveo alebo tie vecsie sunty, co vydrzali fungovat 6-8 rokov pri 70-80% svojej zataze(tipujem, ze nie pri trvalej, pri trvalej by sa nedozili konca zaruky). Tolko vydrzia pri minimalnej zatazi v kancelarskom PC.

JoeBlack
JoeBlack
Level 1 Level 1
23. 4. 2018 20:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox [quote]btw ten minus neni ode mne a divim se lidem kteri prdnou minus jen tak aniz by meli na vec vlastni nazor [/quote]
Není mínus taky forma vyjádření svého názoru? Netextová teda ;)

Fakt by mě zajímala statistika, kolik procent z těch zdrojů lehlo popelem. Malé číslo to imho nebude.
Většině lidí v okolí jsem je rozmluvil, ale Ti co si ho i tak koupili, mají už jiný z jistých doutnajících důvodů.

komplik
komplik
Level 21 Level 21
24. 4. 2018 03:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @JoeBlack: Když pominu aktuální Corsair RMi zdroj, tak jsem měl vždy zdroje pochybné kvality, hlavně aby byly levné. Za 15 let užívání těhle levných zdrojů jsem nikdy nezažil žádný mrtvý zdroj nebo odpálenou komponentu. V rodině jsou primárně levné počítače kde ta kvalita zdrojů není o nic lepší a také nevím o žádném problému se zdrojem, dřív HW, který zdroj pohání morálně zastará a stane se nepoužitelným.

Ano kvalita je mrzutá, účinnost často taky, ale ve výsledku se to prodává jak rohlíky a lidi s tím vesměs problémy nemají

rnb
rnb
Level 0 Level 0
23. 4. 2018 23:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @JoeBlack: Samozřejmě že je to malé číslo :idea: Drtivá většina mrtvých ATX zdrojů zemře na přepětí na řídícím obvodu nebo proražení mosfetu, nic z toho požár neudělá.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
24. 4. 2018 16:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @komplik: Tak nejak dodnes bezi u rodicu me pritelkyne pomerne zrave C2D s no name suntem stylem rano zapnou v noci vypinaji... a kdo si mysli ze se do vyrabenych znackovych desktopu davaji nejake lepší OEM zdroje tak je tezce mimo a pritom funguji spousty let ....

JoeBlack
JoeBlack
Level 1 Level 1
24. 4. 2018 07:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @komplik: Jestli jste nikdy nezažil čoud ze zdroje, tak máte mou nejvyšší závist.
Co já viděl odpálených Evolve, Fortron a Eurocase.
Většinou naštěstí nic s sebou nevzali (většinou), ale to je Vám takovej smrad :-D

PS: O požárech jsem nemluvil, stačí že ve zdroji "něco" vyhoří a dál se to nešíří.
Lehlo popelem nebylo myšleno, že vyhořel celý panelák, přilehlý park a desatero rodinných domků okolo ;)

Cemada
Cemada
Level 6 Level 6
24. 4. 2018 07:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @komplik: To máš kliku. Měl jsem to také tak. Pak se mi z jednoho zdroje zakouřilo a vzal sebou desku, CPU i RAM (Asus s.AM2 + Athlon X2 6000+ a 2x 4GB Adata Extreme Edition). Od té doby se snažím kupovat kvalitní zdroje.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
24. 4. 2018 16:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @Cemada: Jenze ani drahy zdroj od toho neuchrani jen opravdu zanedbatelně snizi sanci na podobnou situaci...navic ten zdroj nemusel byt primo puvodcem takove devastace HW... osobne ale s klidem doporucuji zdroje s cenovkou nad 1k ..ale i tenhle konkretni kousek by sel v urcitych pripadech obhajit a vubec bych se nebal ho pouzit...

flankerzo
flankerzo
Level 1 Level 1
23. 4. 2018 18:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@NeverMind to si pýta test :) ja ten značke neverím, váži to 5deka aj s káblami...

Usm82
Usm82
Level 1 Level 1
24. 4. 2018 08:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@flankerzo hele, já jsem měl tu čest asi tři dny mít v PC Evovelvo Pulse 450W - tedy ten v novější revizi, který už měl 80 plus certifikaci - byl tichý (napájel tedy I5-4460 a 750ti, takže téměř žádná zátěž), ale překvapilo mě, že byl i poměrně těžký, takže těch 5 deka i s kabelama u něj rozhodně nesedí - neříkám, že je to bůhvíjaká kvalita, ale už jsem měl v ruce daleko větší "skvosty" a suverénně první místo obsadil Coolermaster Thermal Master 500W - jak mohl Coolermaster jakožto známý výrobce skříní a chladičů vyrobit něco takového a s klidným svědomím tam prdnout svůj název firmy, to dodnes nechápu. Proti tomuhle je Evolveo fakt zlatý :D :D :D

ajne
ajne
Level 1 Level 1
24. 4. 2018 07:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo jo, a pak se množí na internetu dotazy, proč je počítač nestabilní a padá do modré smrti nebo samovolného restartu, když si lidi pověsí komponenty na takovou křusku. Ale má to přece 400W, jenže je otázka, jestli je dokáže vůbec dodat a na jak dlouho. Já bych tohle sobě ani nikomu jinému do PC nedal. Leda na jeho zodpovědnost a že si reklamace bude obíhat sám.

rnb
rnb
Level 0 Level 0
24. 4. 2018 13:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ajne Běžní lidi mají i3 nebo i5 s něčím jako je GTX 1050 nebo GTX 1060 a zdroj 400 W je tak daleko za hranicemi jejich potřeb :idea: Nevím odkud se furt bere přesvědčení, že PC musí mít alespoň 750 W zdroj, jinak to bude hořet nebo padat.

roob
roob
Level 37 Level 37
24. 4. 2018 16:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb zdroje maju najvyssiu ucinnost pri/okolo 50% zataze = ak mas i5 a 1060, tak budes mat okolo 300-350W spotrebu - idealny zdroj je 500-600W. 400 je relativne malo aj vzhladom na to, ze nemas rezervu pre dokupenie vykonnejsich komponentov. Ja mam uz asi 10ty rok enermax modu 525W a nebol problem ani s TitanX, ked som ho mal doma na test...

Zakov
Zakov
Level 1 Level 1
24. 4. 2018 15:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb PC nemusí mít 750W zdroj. Musí mít kvalitní zdroj. To evolveo není ani náhodou. V testu na nejmenovaném českém webu neprošel zdroj 80+. Nefunkční ochrany. V PC chci mít zdroj, který mi v případě závady nesežere všechny komponenty v PC. A k těm výkonům. Aktuálně jedu bez problémů: R7 1700 + GTX1080 + 2x RX570 na 750W Corsair RM750x.

komplik
komplik
Level 21 Level 21
24. 4. 2018 14:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb tady šlo o to že některé ty nejlevnější no name zdroje nedokáží dodat výkon, který slibují, což prokazují i testy takovýchto zdrojů, ale přesně takové sestavy mají reálný odběr max 150-250W v max zátěži, což i zdroj, který dává o něco méně zvládnout může bez ztráty kytičky.

rnb
rnb
Level 0 Level 0
24. 4. 2018 16:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @roob: 1) Rezerva není potřeba, běžný člověk PC neupgraduje, max vymění HDD za SSD. Už proto že nemá smysl kupovat 1080 Ti k i3 nebo i5.
2) Valnou většinu času PC žere do 100 W, 300 W jenom při pařbě.
3) Při zlepšení účinnosti 10 % při spotřebě 300 W ušetříš 0,03 kW za hodinu, při ceně 5 Kč za 1 kWh tedy musíš pařit 666 hodin, aby to udělalo 100 Kč a to se vyplatí :idea:

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
24. 4. 2018 16:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @roob: 50% rezerva je trochu moc, ale v podstatě s tebou souhlasím, mimo křivku účinnosti i chlazení chci pokud možno v pasivním provozu, aktivní režim pouze jako pojistku.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
24. 4. 2018 17:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @rnb: Špička účinnosti, tedy provozní optimum ale drží komponenty v bavlnce. Jasně, že tohle nebude řešit někdo, kdo šetří každou korunu, nebo jsou mu jeho data víceméně volná.

rnb
rnb
Level 0 Level 0
24. 4. 2018 17:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @Xcute: Koupit si 600 W zdroj a myslet si, že je to v běžné sestavě lepší než 400 W, je nepodložený výmysl. To je tak všechno co se k tomu dá říci.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
24. 4. 2018 17:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @rnb: Nesouhlasím. V sestavě s typicky 300W příkonem (3/4 času) to bude rozhodně více než jen placebo pro životnost a stabilitu tvých dat a komponent.

rnb
rnb
Level 0 Level 0
24. 4. 2018 17:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @Xcute: Takže cargo cult :lol:

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
24. 4. 2018 22:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @rnb: Že ty se se svým pc v 3/4 zmůžeš akorát na prohlížeč není problém těch, kteří si kupují stroje pro jiné účely.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
24. 4. 2018 19:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @rnb: To vis on je to uplne bezny scenar vyuziti aby stroj 75% sveho casu jel s 300W prikonem

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
24. 4. 2018 22:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @blackbox: Možná jsem mimo, ale pořizuji si počítač účelně podle většinového zaměření a tak nějak žiji v tom, že většina lidí to má podobně.

Nikdy mě nepřestanou bavit pubescentní hejsci, kteří mi přitáhnou ATX Case s nějakým 400W chudáčkem, že to chtějí nějak vylepšit na ten nový "klekněte a plačte". Se štěstím to prošlo dvě poslední sezóny na Nvidii, ale aktuální příklady svědčí jen o chabé paměti, nebo nízkém věku.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
24. 4. 2018 22:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @Xcute: Navíc úplně míjíš, že mám-li i5 + 1060 je velmi pravděpodobné, že budu sahat za továrně nastavené limity (oc).

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
24. 4. 2018 23:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @Xcute: dalsi radoby power user ktery si mysli ze ten jeho zpusob vyuziti je majoritni a jediny spravny ...
1) tohle neni bezny scenar ;)
2) clovek co tomu rozumi by si pro takove nasazeni nekoupil takovy typ zdroje ..
3) takove zdroje jsou typicke pro PC na Excel, posta, YT atd. atd. :) bohate staci a velmi dobre poslouzi za levny peniz

rnb
rnb
Level 0 Level 0
24. 4. 2018 23:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @Xcute: [b]mám-li i5 + 1060 je velmi pravděpodobné, že budu sahat za továrně nastavené limity (oc)[/b][u][/u]

Jsi retardovaný :idea: Taktovač by se i5 nedotkl ani klackem.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
24. 4. 2018 23:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @blackbox: Za invektivy mi dnes nestojíte.

1) Pro uživatele i5 + 1060 je to pravděpodobný scénář (obvzláště dnes, když bude nucen více racionalizovat využití vzhledem k cenám gpu).
2) Člověk co tomu rozumí často není rodič vykutáleného šibala, kluka u stojanu se sladkostmi (ze zkušenosti velmi typické a tragické viz výše).
3) Na Office si ale taky nebudu kupovat i5 a dedikované +65W gpu v ATX

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
24. 4. 2018 23:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @Xcute: Do ATX bych z principu nedal nic pod 500W - 600W, přibližně jak uvádí roob, i kdyby v něm pro začátek dlela jen 1050ka (nejčastější předmět upgradu - gpu).

Někdo šetří, a někdo má za tři.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
25. 4. 2018 00:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @Xcute: Úplně vidím jak bfu rodiči bezpečně přesvědčeném odborníky vašeho formátu ratolest v aktuální gpu kryptokrizi dotáhne domů nějakou GTX 980Ti od kamaráda, jsa kutil třistazmísta ve chvílích, kdy se mu vysmeknou z dozoru.

Ale vy jste asi byli jiní, že?

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
25. 4. 2018 12:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @Xcute: Ano tohle vse je uplne bezny scenar a dnes a denne ratolesti tahaji domu od kamaradu GTX 980Ti koukam od takoveho specialisty bych tedy rady dostavat nechtel..to uz radeji od Crhy:)

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
25. 4. 2018 15:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @blackbox: Já jsem přesně věděl, že se na to chytneš, a opět nemám problém s tvými invektivy. Nezklamal jsi.

Tím příkladem jsem ostetntativně mínil jakoukoli kartu řekněme předchozích tří generací, včetně dost rozšířené R Hawaii.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
25. 4. 2018 15:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @Xcute: ale ty se nechytas vubec ;)
jenze to neni bezny scenar :) a jsem zvedav kolik "zravych" karet se delalo napr. s nizkym profilem ;) atd. atd. proste to co popisujes neni bezny scenar ... ze si porad meles tu svou a nejsi ochoten pripustit ze ten zdroj ma sve uplatneni je tvuj osobni problem ...takto bych mohl zatracovat i 200W zdroje nebo pico psu ..co kdyby tam nekdo v budoucnu chtel dat kartu ktera si ve spickach bere 300W+ ....

asi mas jen jiny pohled na to co je bezne a co ne :) ale ver ze mezi uzivateli jsou PC se spotrebou cca 300W+ v minoritnim zastoupeni a troufnu si to same tvrdit i o PC s cca 200W+ ...

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
25. 4. 2018 15:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @Xcute: A je to naprosto běžný scénář, je mi servírován téměř se železnou pravidelností sousedy a známými. I k Celeronu v mATX se mi tu jedni vejlupci snažili protlačit GTX 8800.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
25. 4. 2018 15:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @Xcute: i kdyby jsi tam nacpal tohoto dnes jiz nevykonneho dinosaura na urovni i(m)GPU tak i tenhle nevykonny suntovy zdroj ma stale dostatecnou rezervu tak o co vlastne jde ? :) ze by SLI CF ? :D tak dobrou noc experte :)

ano tvych par sousedu a znamych jsou jasny reprezentativni vzorek bezneho nasazeni ...a snazi se ti dnes a denne protlacit 12(?) let starou kartu ktera asi neumi ani DX11? (jen tapu v pameti takze se omlouvam za pripadny omyl) >>> jednoduchy zaver mas dost vyjimecne sousedy :D

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
25. 4. 2018 15:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @blackbox: To mě chápeš špatně. Já jsem nikde neřekl, že podobný zdroj nemůže najít uplatnění. Já říkám, že to není odpovídající zdroj pro (herní, výkonnější) sestavu s typickým příkonem 300W.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
25. 4. 2018 16:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @blackbox: Jsi evidentně zaujatý a nepochopils kontext (viz níže). Není o čem.

komplik
komplik
Level 21 Level 21
24. 4. 2018 12:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ajne 500W fortron mi živil přetaktovanou i7-4790 a gtx1080 přetaktovanou narážející na 121% power limit (před tím GTX980, s podobným odběrem). Když připočtu chlazení a vodní pumpu, dodávaný výkon byl 400W a nebyl s tím jediný problém, kromě hlučnějšího chodu ventilátoru, to byl také jediný důvod k jeho výměně.

Selhat může i Corsair AX řady a může s sebou vzít nějaké ty komponenty, otázkou je zda chcete dát za zroj 10 tisíc nebo tisícovku max. Do levných sestav, kde se škudlí na všem se holt dražší zdroj neprotlačí a hlavně výkonu nepřidá.

Ad stabilita, ano podcenění výkonu je problém. Zvlášť pokud někdo to škudlení bere vážně a má tam nějaké žravé FX a k tomu žravý postarší Radeon nebo GTX i GTX. Nějakou low end mašinu s i5 8. generace a GTX1060 ten 400W no name zdroj utáhne levou zadní.

humik
humik
Level 23 Level 23
24. 4. 2018 07:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ajne Asi tak.. jinak to je fakt super reklama, 46tis + bfus si pořídilo do kancl PC (v lepším případě, v horším do herního) tuhle jebku.. dejme jim pochvalu :D

Reklama
Zakov
Zakov
Level 1 Level 1
24. 4. 2018 15:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vážená redakce, článku chybí označení PR článek.

Reklama
Reklama