Zpět na článek

Diskuze: GeForce GTX 680 SLI versus Radeon HD 7970 CrossFire

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

smiders
smiders
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 06:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Super, jsem první. Hezký test a mám radost, že Radeon dostává na prdel. Jinak by usnul na vavřínech, které se nakonec snad ani nedostavily. :lol:

smiders
smiders
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 06:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jinak upozorňuji, že u času příspěvku, není letní čas, tedy ukazuje o hodinu víc. Můj systémvý je OK. :shock:

jarod72pm
jarod72pm
Level 0 Level 0
5. 4. 2012 07:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@smiders Myslím a je to vidět na grafech že ATI propadla na celé čáře .GeForce tak přináší v tuto chvíli maximální výkon a je lépe doladěná .
Jeden CPU tu těžko může sekundovat těmto kartám v duálním řešení ale je fakt že se vybralo něco na hranici možného a nemožného.Jde tu hlavně o nové hry které ukazují ten pravý výkon a budoucnost.
Tohle se zdá být ideální řešení pro velkoplošné obrazovky a projektory a musí to být užasný zážitek.
Jen doufám že AMD je na začátku s ovladači nové série karet a jak je u nich zvykem ještě vše do roka a do dne doladí a tím prakticcky může smazat ten propad výkonu.(aspoň to tak bývalo zvykem)

Koudz
Koudz
Level 1 Level 1
24. 4. 2012 23:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jarod72pm Možná chápeme pojem "na celé čáře" rozdílně, ale já tu osobně žádný propastný rozdíl ve výkonu ani v poměru škálování nevidím, a to ani na jednu stranu. Co jsem z recenze zjistil, tak se jedná o prakticky rovnocenné konfigurace, u kterých v současné době proběhla i optimalizace cen.
Naopak co vidím z Vašeho přízpevku je fakt, že fandíte nVidii snad více než vlastnímu fotbalovému klubu, ale uvědomte si, že toto není žádný sport pro hlupáky :) (pozn. bez urážky fandům fotbalu).

Co mi spíše ale nejde do hlavy je způsob testování. Samozřejmě single monitor řešení je vhodné, ale při konfiguraci CFxSLI řešení s highendovými kartami bych uvítal taktéž srovnání vícemonitorového zobrazení, výkonu, škálování atd.
U takového masivního výkonu se ním na jednom monitoru solidně plítvá.

RoflaS
RoflaS
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 09:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jarod72pm Myslím že ti tak trochu nedochází pár věcí. Trošku zapomínáte že NVidia vydala GTX 680 až téměř 4 měsíce po Radeonu. Měla tudíž o dosti více času svoje karty vyladit do nejlepšího stavu - což se jí povedlo. AMD má už naopak celou řadu HD 7000 za sebou (teda krom hd 7990), pochybuju že inženýři od AMD brečej v práci pod stolem, jak dostali od nvidie na frak. Spíš si myslím že už maj rodělané něco dalšího, a pokud tomu tak je (nemám důvod tomu nevěřit, je to logické) tak mezitím co Nvidia bude vydávat zbytek svých karet, za několik měsíců už tu může být další nástupce hd 7970 od AMD a pak bude v prokluzu zase Nvidia ...

l.jelinek
l.jelinek
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 12:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jarod72pm @RoflaS: Ale to neni pravda. Pokud se nemylim, tak obe spolecnosti maji pod dvou tymech, ktere pracuji "nezavisle" na sobe. Takze se klidne muze stat, ze se tymu AMD neco pos.re a v tu ranu muzou byt pozadu oni. Nebo obracene a NV muze byt o 6-8 mesicu opet ve skluzu. Nicmene na to, ze tenhle Kepler mel byt mainstream, tak tenhle tym zelenych ma slusne naslapnuto.

jarod72pm
jarod72pm
Level 0 Level 0
5. 4. 2012 10:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jarod72pm @RoflaS: Je to o použité technologii a softu to doladění lze časem i přes ovladače takže na to že měli víc času bych nesázel.Prostě nová serie sice posunula výkon dál ale tak trochu se nevyvedla ,např teď mám HD 5850Xtreme (výkon HD 6870) a upgrade na HD 7850 je naprosto nesmyslný a HD 7870 drahý dál už je to nesmysl.Od dob radeonu 9700 kdy poprvé ATI vzalo utokem Highend postupně strácí a dnes se to ukázalo naplno.
Hold musíme přijmou realitu že opět přichází doba nvidie ač se to někomu nemusí líbit.To je realita dneška. :idea:

iSheepTM
iSheepTM
Level 44 Level 44
Procesor: ARM
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
5. 4. 2012 09:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jarod72pm @RoflaS: Jediny, komu tady neco nedochazi, jses Ty. nVIDIA sice vydala grafiky o skoro 4 mesice pozdeji, ale ty stejne 4 mesice melo k dispozici i AMD na odladeni crossfire profilu. Nebo se nam snazis naznacit, ze na ovladacich pro uz vydane Radeony se tolik nemaka jako na ovladacich pro nevydane GeForce? Docela nesmysl, ne? Vyrobce ma makat na driver at jsou karty vydane nebo nevydane a neni potreba vymlouvat se v diskuzich.
Za dalsi: co ma spolecneho vydana cela rada 7000 s ovladacema a crossfire profilem? Ja vim, nic.
Za dalsi: co ma spolecneho nejaky neuvedeny produkt s aktualnima ovladacema a crossfire profilama? Ja vim, nic.
Zkratka Tvoje oblibene AMD dostalo v multigpu nezvykle nakladacku, ale to prece nevadi, ponevadz uz uvedli celou radu 7000 a zitra, uz zitra uvedou novou a super skvelou grafiku, ktera zadupe zlou nV do zeme. Sice bude zase mit i po ctyrech mesicich standardne odflakle ovladace a bez CrossFire profilu... Inu, uzij si to.

kingbean
kingbean
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 09:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jarod72pm @RoflaS: @RoflaS castecne mas pravdu...tedy co se tyka hardware tak jo, ale kdyz porovnavas ovladace, tak ATI melo 4 mesice navic testovani od zakazniku a stejne je nebylo schopne odladit a Nvidia to vydala s odladenyma ovladacema.

RoflaS
RoflaS
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 16:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jarod72pm @iSheepTM: ehm, moje oblíbené AMD? Zasmál jsem se :D Vlastním GTX 560 Ti ... Jen říkám fakta, a je mě celkem jedno kdo drží monopol ve výkonu. Prostě vždycky šáhnu po tom, co je nejvýhodnější. Spíše očividně ty si tu honíš ego nad jednou převážně zelenou značkou a AMD chceš zadupat do země

jfb
jfb
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 10:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jarod72pm @jarod72pm: Že se nová generace nevyvedla? A že přichází doba nVidie? Ano, GTX 680 je výborná karta, pro hráče je o fous lepší, než 7970, ale po dlouhé době konečně máme vyrovnané architektury, těch pár procent tam, sem není důležité. Končně snad, až přijdou levnější nVidie, nastane cenový boj ..

iSheepTM
iSheepTM
Level 44 Level 44
Procesor: ARM
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
5. 4. 2012 16:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jarod72pm @RoflaS: Ty rikas fakta asi tak jako ja klatim Salmu Hayek, ale dobre, budu Ti verit a pozadam o nejaky dukaz:
1) nVIDIA mela vic casu naz AMD vyladit karty do nejlepsiho stavu
2) souvislost mezi datem vydani serie 7000 a odladenosti ovladacu
Nad tim zbytken Tveho komentare uz Te trapit nebudu, protoze vyrazy typu:
"pochybuju"
"spis si myslim"
"pokud to tak je/nemam duvod tomu neverit"
"uz tu muze byt"
nemaji, bohuzel, s fakty nic spolecneho. To jsou totiz nefalsovane spekulace.
A vis, co me zaujalo: kdyz reknu, za je AMD Tvou oblibenou znackou, tak se smejes a muj omyl dokladas svou GTX560, ale hned v dalsi vete pises, ze si kupujes vzdy to nejvyhodnejsi, coz nijak nerozporuje to, co jsem napsal. Z toho jasne plyne, ze AMD sice muze byt tva oblibena znacka, ale stejne kupujes podle vyhodnosti. Vyrokova logika.

DrakeRS
DrakeRS
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 07:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na tohle budete potřebovat vlastní elektrárnu :D

WoodyPWX
WoodyPWX
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 08:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Asi sem pomalejsi, ale smysl setrideni vysledku v grafech podle vyrobce a typoveho oznaceni vybec nechapu.
Zvlast, kdyz obe hlavni testovana reseni jsou od sebe v kazdem grafu pul stranky daleko. Ze bude dvojice GPU v ramci sve znacky nerychlejsi bych teda bez grafu fakt necekal :roll:

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 08:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=smiders]Super, jsem první. Hezký test a mám radost, že Radeon dostává na prdel. Jinak by usnul na vavřínech, které se nakonec snad ani nedostavily. :lol:[/quote]

:lol:

edemski3
edemski3
Level 23 Level 23
5. 4. 2012 08:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

... se nějak nepovedly, co? ;-)

vrana17
vrana17
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 09:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Absolutně nechápu proč netestujete v maximálním vyhlazení jako, že by si někdo koupil dvě tyto karty a nechal vyhlazení na 4x. Totálně neobjektivní recenze, udělaná Nvidia na míru. S vyšším vyhlazení by její výkon rapidně propadl na rozdíl od AMD, ale to je záměr recenzenta bo tuhle frašku už několikrát zopakoval.

l.jelinek
l.jelinek
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 18:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vrana17 Ale, to je nejak zajimave. Co jsem se dival na recenze, tak drasticke propady vykonu NV karet uz jsou davno minulosti. A pokud by se mel ujmout "zeleny" FXAA, ktery je udajne srovnatelny s MSAA pri mnohem nizsich narocich na HW, tak to muze byt mozna jeste uplne obracene.

logik
logik
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 20:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@l.jelinek Jestli tam ten propad NVIDIa má nebo ne je otázka: v každém případě udělat test bez max. vyhlazování je prostě fušeřina.

FXAA je postprocesing, z principu nikdy nemůže skutečnej antialiasing nahradit. Koneckonců, ATI má něco podobnýho...

Fang
Fang
Level 4 Level 4
5. 4. 2012 21:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@l.jelinek @logik: FXAA je sice postprocesing, ale i tak mě při hraní docela příjemně překvapuje a rozhodně mě neuráží.

jarod72pm
jarod72pm
Level 0 Level 0
5. 4. 2012 10:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vrana17 Max vyhlazení u vysoký rozlišení není potřeba a 4x je tak optimal dál už je to jen o krácení výkonu a minimální změna obrazu ,pokud máte rozlišení 800x600 ano tam to přijde vhod ale u vyššího jak fullHD je to zbytečnost.
Je vidět že z Vás mluví nezkušenost.

LaMMa
LaMMa
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 09:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V grafoch spotreby vidiet, ze geforce ma zas nejaky hack na spotrebu vo furmarku. Takze vypovedna hodnota pre mna 0 0 nic. Furmark nepoznam, ale neda sa otestovat vykon kariet v tom programe, rovnako aj vo vantage extreme a prilozit grafy vykonu k tej spotrebe? Pekne by tam bolo vidiet pripadne cheatovanie so spotrebou ;)

__BJ__
__BJ__
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 11:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LaMMa Furmark ukazuje Min/Max/Avg FPS, takže tohle vůbec není nerozumný požadavek. Nebylo by to poprvé, co by některá karta detekovala Furmark na úrovni ovladačů a zpomalila v něm, aby zachovala určité provozní parametry.

Jestliže má ve Furmarku GTX680 nižší FPS než HD7970, bylo by to dobré v rámci objektivity pod grafem spotřeby napsat, nebo Furmark úplně vypustit.

rancor1223
rancor1223
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 09:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Měl bych menší vítku k pojmenování her. Máte tam už delší doby "Battlefield 2", ale ten vyšel před 7 lety. Testujete "Battlefield Bad Comapny 2" tak to správně pojmenujte. Třeba jen "Bad Company 2" nebo "Battlefield BC 2" aby jste zachovaly délku názvu.Takhle je to trochu zavádějící.

morke
morke
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 10:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rancor1223 Měl bych výtku k výtku :D.

rancor1223
rancor1223
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 10:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@morke Přemýšlšel jsem nad tím, ale nemohl jsem najít opodstatnění ani pro jedno i/y, takže jsem dal 50/50 (a očividně se netrefil) :D

venca68
venca68
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 11:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@morke @rancor1223: A u "zachovaly" jsi předpokládal, že test dělaly ženy, že? Nebo že by stroje? :wink:

morke
morke
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 10:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@morke @rancor1223: Pokud nevíš, tak googluj :D.

morke
morke
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 11:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@morke @venca68: Obr dře jako stroj :D .

rancor1223
rancor1223
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 09:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rancor1223 Jinak pěkný test! :) Ještě tak mít jednu doma...

zumik31
zumik31
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 09:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Test je supr, celkově se mi hodně líbí, ale jen taková poznámka, nebylo by lepší měřit průměrnou spotřebu při testu? Udávat špičku je sice fajn, ale pokud by tam byl nějaký nečekaný výkyv tak to neodpovídá realitě. Takže pokud by to šlo, tak by bylo podlě mě lepší tam udávat jak špičku, tak průměrnou hodnotu, napčíč testem.

balor2
balor2
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 10:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zumik31 Test pěkný, ale ta cena je hodně růžová. Chybí tam SSD či dva. LEpší chladiče pro procesor, grafiky. Navíc žádné - opravdu žádné referenční chlazení grafiky není v zátěži tiché normálně natož ve SLI či crossfire a to platí dvojnásob u highendu. Tzn že Vás taková slušná sestava vyjde tak spíše kolem 100k+ Bez vodníka takovou sestavu nijak extra nenataktujete a když už tak to bude nechutně hlučné. Dobrej vodník včetně bloků vyjde kolem 10-15k pak teprve začíná sranda :-)

jarod72pm
jarod72pm
Level 0 Level 0
5. 4. 2012 10:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@balor2 Myslím si že nové grafiky by se měli testovat už hlavně na náročných nových hrách DX10 DX11 ,hra 5-6 let zpě.[quote=balor2]Test pěkný, ale ta cena je hodně růžová. Chybí tam SSD či dva. LEpší chladiče pro procesor, grafiky. Navíc žádné - opravdu žádné referenční chlazení grafiky není v zátěži tiché normálně natož ve SLI či crossfire a to platí dvojnásob u highendu. Tzn že Vás taková slušná sestava vyjde tak spíše kolem 100k+ Bez vodníka takovou sestavu nijak extra nenataktujete a když už tak to bude nechutně hlučné. Dobrej vodník včetně bloků vyjde kolem 10-15k pak teprve začíná sranda :-)[/quote]
Je to o testování výkonu grafiky a ne o tom mít extra komp - asi nevíte co je k testu potřeba když vyžadujete ty další věci!

kn16ht
kn16ht
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 10:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem zvědav jestli i teď budou "bývalí" fanATIci porovnávat spotřebu spravedlivě, jak to tvrdili u "žraých" nVidií. Tady jde vidět, že nVidia se snaží (a daří se jí) zlepšovat kvality, spotřebu, ovladače apot. Narozdíl od AMD, ktré s ovladači jako vždy nespěchá, ale už i zanedbává provozní vlastnosti karet.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 16:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kn16ht To bych tu neříkal, nebo tě rudí ušlapou :D .
Navíc, si asi myslí, že oni mají mačkat červený paleček. :)

__BJ__
__BJ__
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 10:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kn16ht No, že se nVidii GTX680 hodně povedla je bezpochyb, ale uváděný graf spotřeby může (a nemusí) být kvůli metodice dost zavádějící, takže bych podle něj radši moc nehodnotil.

Nepochybuju, že SLI GTX680 bude mít celkově nižší spotřebu než CF HD7970, protože i u jedné karty je na tom nVidia líp než AMD, ale to, co je v grafu, je jenom nejvyšší špička, nic víc, nic míň. Když neznáme průběh spotřeby, je to víceméně nicneříkající údaj.

morke
morke
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 10:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

SLI znám z osobní zkušenosti dlouho, tak nemluvím o čem nevím. Pokud máte jednu kartu a po čase vám chybí výkon, je jednoduší si koupit za zlomek původní ceny druhou a mít větší výkon než s novou grafikou. Tady se projevila schopnost nVidia podporovat SLI, tak proto ty výsledky proti HD 7970. GTX 680 má první ovladače, Radeon už třetí oficiální a k tomu mnoho oprav a beta ovladačů, měli čas to odladit, ale asi není co už odladit. Tak se může stát, že výkon SLI GTX 680 ještě stoupne. Řešení nVidia má navíc nižší spotřebu, což neznamená jen ušetřené watty, ale i ušetřené peníze za zdroj. GTX 680 se povedla a v SLI své kvality jen potvrdila.

morke
morke
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 11:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@morke Tak dorazili fanatici :D. Stachuj a stratos? :D.

HudsonStan
HudsonStan
Level 10 Level 10
5. 4. 2012 11:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

:confused: To měření "spotřeby" se opravdu hodně nepovedlo. Bezva, že víme jakou měla během testu karta příkonovou špičku, ale teď byste mohli dodat test spotřeby.
Ideálně nějaká naskriptovaná smyčka v regulérní hře a po půlhodině odečíst z "elektroměru" Wh.

iSheepTM
iSheepTM
Level 44 Level 44
Procesor: ARM
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
5. 4. 2012 11:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HudsonStan Ne, to opravdu teda nestaci. Pokud pocitas spotrebu (=integrujes), je Ti globalni maximum na nic. Potrebujes vedet i prubeh spotreby. Jo, kdybys dokazal, ze nV i Radeon maji VZDY stejny tvar krivky spotreby, jenom v pripade Radeonu posunuty nahoru, tak to jedine bys mel pravdu.

Braňo1977
Braňo1977
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 16:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@iSheepTM :D no jo , palce dolu :D
treba si zastať AMDDebila,pána STACHA.

morke
morke
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 11:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HudsonStan Pokud mají karty stejné podmínky, tak to pro porovnání stačí. Ano, GTX 680 je úspornější.

logik
logik
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 20:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@morke Nestačí. V podstatě všichni víme, že 680má spotřebu nižší. Test ale naprosto nevypovídá o tom, o kolik....

morke
morke
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 22:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@morke @logik: Beru to jen pro porovnání, že HD 7970 má ve špičce spotřeby více než GTX 680. Chtělo by to průměrnou hodnotu příkonu po dobu testu z 3DMark Vantage nebo 11, tedy přesného průběhu zátěže GK.

Braňo1977
Braňo1977
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 11:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pekná profesionálna recenzia,fakt SUPER!
ps: Už nech je aj niečo na pobavenie na DDŽUMPE :D

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 12:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Asi jsem slepý, ale u spousty grafů je v popisku něco jako 2560x1600 a 1920x1200 či 4xAA a 8xAA, ale grafům ty popisky a barvy vůbec neodpovídají...
Viz třeba Crysis Warhead nebo AvP.

kolloll
kolloll
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 16:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@net.Xtreme Taky to nějak nemůžu najít ty grafy jsou celé takové "nedodělané" a uvítal bych vyšší Antialiasing (přece nekupuji tak drahé karty na to co vy tu testujete)

Z. Obermaier
Z. Obermaier
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
5. 4. 2012 18:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kolloll Používám u her maximum co umožňují, pokud hra umí 8xAA tak jej používám, pokud ne tak jej nemohu použít ... a používám 4xAA

Vlastimil91
Vlastimil91
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 12:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Škoda že jste neudělali test na 3x 1080p monitorech a nebo nesrovnali karty na stejném taktu jinak pěkný test.

Jen u GTA IV máte špatně označený Radeon. Místo HD 7970 tam máte označen HD 6950. :wink:

Dayllen
Dayllen
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 12:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a zasa objektivita nulova. kde chce mat na rozliseni 2560x1600 200FPS? naco? kde prebehoha su testy na rozlisenie troch monitorov? kto by kupoval graficke karty dokopy za 900€ aby hral na jendom monitore? jedine blazon! potom naco neustale davate do testov HawX? kto to hra? ale pockat ja viem preco. aby to zlepsilo vysledky nVidie... asi rpe objektivitu nebudem davat do testov hru kde sa paltilo za to aby to na nVidia kartach islo lepsie. to iste palti aj pri Lost Planet 2. srande je ze vo vyslednom hodnoteni clekoveho vykonu ma CF 7970 o 10FPS menej ako SLI 680 ale vy este zvyraznite ze ,, GeForce GTX 680 SLI vítězí s výrazným náskokem,,. dalsi tvoj FAIL Obr...

shipo
shipo
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 14:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dayllen 3.monitory mají rámečky :wink:

Vlastimil91
Vlastimil91
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 14:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@shipo No a? Ale ten zážitek z hraní je o dost lepší než hrát třeba na plazmě :D
Kdo nezkusil neví.
BF3 je úplně super na tom hrát a i mnoho dalších her. A řada HD 7900 je na to jak stvořená taktéž i GTX 680.
Jinak osobně čím více FPS tím lépe ,ale 60FPS se mi zdá už dostačujících. Plno her v 60FPS na třech 1080p monitorech pojede a u BF3 mě stačí když hra nepadá pod 40FPS. 60FPS bych chtěl mít snad hlavně jen u aut (Shift 2, DiRT 3, atd.)
Máme tu ještě OC ne.... 1200MHz na jádro a 6GHz na paměti a jsem jinde z výkonem :wink:

Igor
Igor
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 20:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@shipo @Vlastimil91: Někomu to nevadí, ale třeba mně ty rámečky hrozně vadí. Hrát na třech monitorech je pro mě tragédie.

shipo
shipo
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 15:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@shipo @Vlastimil91: 3.monitory také zaberou 2.stoly, a většina her je stejně dělaná na FOV90°, menu i videa ve hře jsou pak mimo :wink:

Vlastimil91
Vlastimil91
Level 1 Level 1
6. 4. 2012 00:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@shipo @Igor: No najít nějaké monitory s ultra tenkým rámečkem tak by to možná bylo ještě lepší.

Vlastimil91
Vlastimil91
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 16:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@shipo @shipo: Tak já když jsem to zkoušel na mém NB tak mi jelo vše OK. Ve hrách menu u některých jen na prostřední obrazovce u některých jako NFS the RUN mi to jelo přes všechny tři. Jedinou MAFII II jsem vůbec nemohl rozjet na třech obrazovkách nevím proč. Ostatní hry jeli krásně přes všechny obrazovky.
Menu a videa klidně můžou běžet jen na prostřední obrazovce ,ale jinak to jede vše skvěle na všech obrazovkách. A jak říkám je to úplně jiný požitek z hraní.

Vlastimil91
Vlastimil91
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 12:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dayllen Ber to tak já vždy když takovou recenzi projíždím tak si pak v souhrnném výsledku odmyslím HAWX hru.
Jinak ono už kupovat takovouto kartu do 1080p je k ničemu. Já mít takovýto výkon tak jednoznačně mám na stole 3x 1080p monitory ,abych měl ten pravý zážitek z nadšení a pořádný požitek z hraní.

MA-TO
MA-TO
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 13:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

preco je na screene z gpuz pri radeonoch uvedene ze bezali v rezime PCIe x8 1.1 a pri Geforce X8 2.0?

Kyselinka
Kyselinka
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 13:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No ked na tom jednom monitore, s takym rozlisenim zapnes vyhladzovanie (vlastne vsetko das na max.), tak tych 200fps nemas ani z daleka. Kludne to skoci aj na 60fps, tak preto :lol: :wink: [quote=Dayllen]a zasa objektivita nulova. kde chce mat na rozliseni 2560x1600 200FPS? naco? kde prebehoha su testy na rozlisenie troch monitorov? kto by kupoval graficke karty dokopy za 900€ aby hral na jendom monitore? jedine blazon![/quote]

chytrolin
chytrolin
Level 2 Level 2
5. 4. 2012 13:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kyselinka Proc,vy dobytkove cerveni,zkratka nemuzete pripustit,ze je GF lepsi a prestat vymyslet sahodlouhe hovadiny,proc tomu tak neni???

Koudz
Koudz
Level 1 Level 1
24. 4. 2012 23:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@chytrolin pane, vy jste ale hlupák

greybear
greybear
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 14:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chcel by som sa prihovoril za doplnenie o testy v EF/surround. Napriek autorovej averzi k "nudli" považujem hranie na troch monitoroch za výrazne lepší zážitok ako na klasike aj ked 30palcovej. Aj cenovo vyjde trojica slušných ips lcd Dell U2412M spolu na 810 eur čo je podstatne menej ako cca 1150 za 30 ku HP alebo dell. Ale porovnávať výsledky testov urobených v 2560x1600 (cca 4MPx) versus 5760x1200 (skoro 7 Mpx) príliš nejde. Tiež by som sa zmienil o nevýhodách sli/cf - osobne som SLI zavrhol ked subjektívne pocity z hrania na dvojici GTX560 boli výrazne horšie ako na jednej HD6970 ktorá bola podľa testov výrazne slabšia. Obr má iné skúsenosti ale podľa mňa sa problémy s lagom a stutteringom a vsync sa objavujú hlavne okolo 25 fps, čo je častejšia hodnota pri hraní na 3 monitoroch.

Imhotep
Imhotep
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 15:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@greybear Taky bych radsi videl EF/surround. Vykon kartam na stavajicim rozliseni evidentne nechybi. Jeste by me zajimal vykon s min nataktovanym CPU (treba 4GHz) precejen 5GHz doma asi nema kazdy :D jen pro zajimavost 1-2 grafy (3D mark, nejaka hra)

Z. Obermaier
Z. Obermaier
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
5. 4. 2012 18:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Imhotep 3 monitory vám otestuje kolega, já tři uzké nudle 1080 nemám a nehodlám si kazit požitek ze hry takovou zrůdností ...

Vlastimil91
Vlastimil91
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 18:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Imhotep @Z. Obermaier: OK dík snad nebudeme čekat moc dlouho. Těším se i když už vím jak to dopadne v závěru. :)

FabledWarrior
FabledWarrior
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 4. 2012 16:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pousmál jsem se nad plusem u SLI "Vyšší výkon než 2x AMD Radeon HD 7970 CrossFire" . Tak ještě aby nebylo, když single karta je rychlejší ne?:D To ani není + ale něco tomu řešení do plusů napsat musíme:D

vrana17
vrana17
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 17:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Vlastimil91]No a? Ale ten zážitek z hraní je o dost lepší než hrát třeba na plazmě :D
Kdo nezkusil neví.
BF3 je úplně super na tom hrát a i mnoho dalších her. A řada HD 7900 je na to jak stvořená taktéž i GTX 680.
Jinak osobně čím více FPS tím lépe ,ale 60FPS se mi zdá už dostačujících. Plno her v 60FPS na třech 1080p monitorech pojede a u BF3 mě stačí když hra nepadá pod 40FPS. 60FPS bych chtěl mít snad hlavně jen u aut (Shift 2, DiRT 3, atd.)
Máme tu ještě OC ne.... 1200MHz na jádro a 6GHz na paměti a jsem jinde z výkonem :wink:[/quote] No nevím netestoval sem to osobně, ale asi by mě dost odradili 2 věci a to ty rámečky a hlavně tak nějak předpokládám že spotřeba na 3 monitorech bude astronomická a pro běžné vícehodinové použití nepraktická záležitost a to dost hodně. Nemluvě zhovadění prostoru něčím takovým neestetickým.

Dusan
Dusan
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 17:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vrana17 Nechapu reakce lidi kteri prohlasuji v techto testech dostala tato znacka na prdel,na jakou prdel ?? tak opravdu mluvi jen chudaci co maji doma pacitac za 1500Kc z bazaru a navic se nezmuzou.Sam mam CF 7970 a je mi jedno jestli mam pri cca 150 fps o 20 snimku vice nebo mene,uz si jdu rezat zilou jak me ta 680 rada dala na prdel a jdu ty dve 7970 vyhodit z okna abych byl nej nej... a propo,je mi jedno co kupuji za znacku,jen se snazim aby ten pocitac proste utahl hry ve vyssich rozlisenich a nastavenich,popr 3 monitory...

FanatiXX
FanatiXX
Level 25 Level 25
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 4. 2012 18:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=MA-TO]preco je na screene z gpuz pri radeonoch uvedene ze bezali v rezime PCIe x8 1.1 a pri Geforce X8 2.0?[/quote]
Preto ze to je screen z windows v idle rezimu kdy se karty podtaktovavaji.. :idea:

MA-TO
MA-TO
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 18:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FanatiXX To je picovina nemyslis?? co ma spolocne podtaktovanie karty v idle so zmenou PCIe 2.0 na 1.1??? :lol: :lol: som sa pobavil

Z. Obermaier
Z. Obermaier
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
5. 4. 2012 18:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MA-TO Ano, je to presne tak ... ve 2D režimu pokud je karta idle, se sběrnice PCI-E přepne na jednu PCIE linku, je to klasická úsporná funkce

morke
morke
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 23:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MA-TO @Z. Obermaier: Proto je u Bus interface ten otazník, po kliknutí na něj se spustí renderovací test, který při zátěži zobrazí správný údaj.

MA-TO
MA-TO
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 19:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MA-TO @Z. Obermaier: Aha tak v tom pripade sa ospravedlnujem za moju neznalost (bola tato feature aj v predchadzajucich generaciach ?) Kazdopadne moj prispevok absloutne nebola narazka na vykon, uprimne je mi to dost jedno lebo ani jednu z nich si neplanujem kupit, len mi to prislo zvlastne, este raz sorry... :roll:

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 23:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MA-TO @morke: Zatim to jsou novinky, az bude mit Nvidia mainstream karty tak to bude jina

Tryton
Tryton
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 19:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=MA-TO]To je picovina nemyslis?? co ma spolocne podtaktovanie karty v idle so zmenou PCIe 2.0 na 1.1??? :lol: :lol: som sa pobavil[/quote]

Teď jsem se pobavil já :-) ,děkuji.

A teď k výše napsaným moudrům, na to se nedá reagovat. Je úsměvné, jak spousta lidí řve a rozčiluje se, ale ani jednu kartu neměli doma. To je jako kdybych řval, že Lambo je lepší než Ferrari a nebo naopak, ale ani v jednom se nesvezl/nezařídil si ho. Úsměvné. U těchto jedinců je to poté jenom o preferenci značky - jejich osobní oblíbenosti. Na tom není nic špatného, každý má rád něco, ale prosím vás, nechte si ty modra pro sebe. Vždyť těmahle opakujícíma žvástama jenom znepřehledňujete diskuzi.

MA-TO
MA-TO
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 19:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tryton Nech sa paci :D ale stava sa, len som nikde nezaregistroval ze sa nieco podobne deje. Musim menej pochybovat...

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 20:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bud jak bud. Myslim ze my vsichni at uz lide co preferuji Nvidi nebo ATI muzem byt rado ze to takto dopadlo. Co by se stalo kdyby Nvidia propadla si lze snadno domyslet. Dva se perou a treti v tomto pripade zakaznik se smeje

__BJ__
__BJ__
Level 1 Level 1
7. 4. 2012 11:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak I ty naivko! Směje se čtvrtý - TSMC, která si mastí kapsu a nijak se nenepřetrhne rozšířit výrobu bebo vylepšit výtěžnost, protože nVidia ani AMD nemají kam jinam jít. Takže i kdyby se nVidia s AMD třeba rozkrájely, dokud bude výtěžnost a kapacita 28nm výroby nízká, ceny budou pořád vysoké.

sfusama
sfusama
Level 1 Level 1
5. 4. 2012 22:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak Nojo, ale oni se neperou :confused: A při pohledu na ceny se vůbec nesměju, ba naopak, mrazí mne.

Reklama
Reklama