Zpět na článek

Diskuze: Google zasahuje aneb vyvrhely s vlastním názorem nechceme!

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Bezerker
Bezerker
Level 1 Level 1
18. 8. 2017 20:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

...se svět v pr*el obrací...snad jsem žádnou prdel neurazil :)

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
18. 8. 2017 22:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bezerker Tě přejde až ti nezbude, než si zřídit menstruační kalendáře, protože hledání min dostalo nový rozměr.

Stenar
Stenar
Level 1 Level 1
18. 8. 2017 21:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[i]Ten, kdo by odmítl talentovanou ženu-programátorku, je stejný hlupák.[/i]

Jenomže to je ten problém. Proč by ji NEODMÍTL, když má na výběr dvacet stejně talentovaných chlapů - a je přesvědčen, že žena je jenom vagína s nohama? Je snadné vidět výstřelky "genderistických fakult" a neuvědomovat si, že to má i jiné kořeny. Viz. třeba tento článek - a diskuze pod ním: http://www.boredpanda.com/sexism-women-discrimination-at-work-martin-r-schneider-nicole-pieri/?commentUpdated

Je skutečně takové překvapení, že ženy, které se setkají s tímto, pak dopřávají sluchu "genderovým odbornicím", které jim slibují, že ten problém vyřeší? Nevyřeší - to, co nabízí není náprava, ale prostě vigilantismus, přehození klacku z mužské ruky do ženské, aneb "budeme je šikanovat stejně, jako oni šikanují nás!" Následky jsou ubohé, Mattem Taylorem počínaje, a tímto chlápkem z Google konče. Ano, nejspíš napsal jenom pravdu a vyhazov si nezasloužil. Ovšem až začneme pátrat po příčinách a ukazovat prstem, chce to taky vzít koště na vlastní práh...

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
21. 8. 2017 13:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stenar Je to skutečně takové překvapení, že se potkáte s HLUPÁKEM?

danito
danito
Level 2 Level 2
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
18. 8. 2017 23:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No chvíli jsem si myslel, že jsem na Parlamentních listech... Přesto je to ideální příklad toho, že každý kdo má převahu, odstraňuje škodnou. Princip je stejný a metody se liší. Srovnávat to s komunismem je blbost. Ti hájili svoje zájmy. Hlouběji do historie! Tam se vyvražďovaly celé rody. Proč? Protože jim to umožnila převaha. Já se komančů zastávat nebudu. Ten problém není černobílý a pokud použiji rétoriku těch, co se zastávají pedofilů, tak "zlati komunisti". Jejich pohrobci to dohnali k dokonalosti. Ostatně Merkelová je co? A můžu dodat, že ten komunismus, kterým se tak pohrdá, měl přívlastek "pro lidi". A ten komunismus zkolaboval na lidech. Ne na ideologii. Na závisti, lenosti a neochotě. Zažil někdo motivační schůzi manažerů podle US vzoru? Perzekuovat kohokoli je špatně jen do té míry, do jaké ten perzekuovaný nezapadá do konceptu. Výkřiky o neaouhlasu jsou zbytečné. A k ničemu. Ignorujte Google. Uděláte to? Ale utrpi tím vaše pohodlí. Čert vem nějakého oponenta. Já dnes použil Google aspoň 6x. O tom to je. Jak podpořit toho muže? Svedu to na komunisty. Není to skvělé? Takže co k tomu říct? Lidi jsou furt stejný kurvy. I bez komunistů. Takže? Ignorujte Google. Podpořme ho. Nějak. Ale určitě ne řečmi o komančích. Ti už tu nestraší skoro 30 let. A metody nejsou komunistické. I oni je odkoukali. Prostě ty kurvy jsou jen a jen lidi.

petrib
petrib
Level 1 Level 1
19. 8. 2017 21:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@danito Ideologie jsou dobré akorát proto, aby si lidé mohli zdůvodnit/racionalizovat, proč dělají to co dělají. Protože to co dělají je důležitější než ta ideologie, za kterou se schovávají. V minulosti jsme mohli zaznamenat téměř plynulý přechod konfidentů SS ke KGB a StB, přeměnu karierních soudruhů-členů KSČ v neoliberální kapitalisty, zaznamenal jsem i přechod individua od výrazné levice ke křesťanství a pak zase zpět, protože to dotyčnému umožňovalo manipulovat se členy skupiny okolo, etc. Ano, lidi jsou více méně pořád stejní.
Když Google začínal jako hbitá IT firma bylo firemní moto "Don't be evil", po patnácti letech Google ztěžkopádněl a zbytněl v korporaci s motem "Do the right thing" . Jak se zvětšila míra neproduktivních zaměstnanců, kteří dělají politiku místo práce, by bylo na samostatnou studii. dfenz-cz.com má na to svoji svéráznou teorii o zazmrdování firmy. Vyhazovem někoho, jen protože nesdílel změněnou firemní politiku a dokonce to sepsal, jsme byli pravděpodobně svědky dokonání přeměny, kdy nad výkony, nápady a technoligiemi převládlo politikaření a propagace korektnosti.

Stenar
Stenar
Level 1 Level 1
18. 8. 2017 23:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@danito Ne, jen se nejde po příčinách. Rybka konstatuje, že diskriminovat někoho podle pohlaví je hloupé a je z obliga - aniž by zvážil, že i když je to hloupé, tak se to prostě DĚJE. Totalitní ideologie jako komunismus nebo nacismus - a ano, i "politický genderismus" - by nikdy nenašly podporu, kdyby tu nebyli lidé, po kterých se šlape a oni se brání. Bohužel i tak, že se chytají cvoků a šmejdů, kteří jim nepomohou, jenom se chovají jako svině a chtějí šlapat sami po jiných.

A mimochodem, komunismus nezkolaboval na lidech. To je mantra komoušů, co se mele pořád dokola ad nauseam - komunismus je dobrý, jenom měl smůlu, že se dostával do rukou šmejdů, co ho zneužili. Akorát že je to naopak: Komunismus NENÍ dobrý, ta myšlenka sama je špatná v základu, a proto taky přitahuje šmejdy a grázly všeho druhu. Ale ani ta dlouhá řada příkladů konče současnou Venezuelou nestačí... pořád budou někteří žvanit, že komunistická myšlenka je dobrá. :x

jfb
jfb
Level 1 Level 1
21. 8. 2017 10:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stenar Ano, je to hloupé a děje se to. No a? Každý společnost, každý člověk dělá v životě správná a hloupá rozhodnutí, či činy. Pokud těch hloupých bude moc, tak narazí, zkrachuje, zahyne. To je život. Řešením není diskriminaci uzákonit ve formě "pozitivní" diskriminace, to opravdu ne.

danito
danito
Level 2 Level 2
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
19. 8. 2017 16:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stenar Přečetl jsem bibli, korán (moc tomu překladu nevěřím) i Kapitál. Můžu se podepsat pod tvrzení, že jakékoli náboženství je demagogie a zneužívá nevědomosti, aby prosazovalo vlastní zájmy. Hlavní idea Kapitálu spočívá v tom, že nikdo nevlastní nic. Všichni se podílí na tvorbě hodnot dobrovolně. Všichni mají co jíst, nikde se nepíše o rozdávání zadarmo. Všichni jsou na sebe hodní. Tahle idea není komunistů. I oni ji jen rozvinuli. A převzetí majetku silou? Chtěl bych vidět továrníka, co jim to dá zadarmo. // Přečtěte si to. Všechno. Pak mluvte. Když budu mít firmu, která vyrábí modrou barvu a někdo bude chodit a říkat, že chce víc žluté, nabourá koncepci. Poletí. Nechat si ho, může být, že klesne produkce, naruší se kontinuita atd. A kapitalista vytváří produkt. Pokles je ztráta. Nic tomu člověku nebrání, aby si založil firmu na žlutou. Nehájím Google. Tohle je obecný princip. Moje firma, moje pravidla. Finito! Že Google podlehl trendům multikulti je věc druhá. Jenže situace do toho stadia dospěla díky slepotě a neochotě nazývat věci pravým jménem. Vždyť i muslimové raději zůstanou u koránu, než aby se řídili klikatými zákony, které nikdy neurčí přímo viníka. Ty zákony dělají právníci a dělají je tak, aby na tom vydělali především oni. A jestli slíbí odredovaní myslitelé z nezákonně obsažené budovy podporu Sralbotkovi, budou 4 miliony lidí chodit do práce a on jejich prachy přerozdělí těm, co bojují proti nesvobodě slova. Výsledek je ten maník z Google. Potíž je v tom, že svoboda slova a názoru by neměla převážit loajalitu firmě. Jestli tam chci dělat, vím, do čeho jdu. Je-li homocokoli kvalifikovanější, vyhraje konkurz. Ale ve chvíli, kdy mi začne rozvracet firmu homosvětonázorem, je třeba udělat homopápá. Korektnost nás zahnala do slepé uličky a je třeba vyjít ven a najít novou cestu. Ten kluk přišel o práci i díky tomu korektnímu pokrytectví. A dost možná ho vyhodil někdo, kdo se chtěl jen zavděčit. Protože Google žije z reklamy. A tihle homocokoli se dají přepočítat na dolary. Takže objektivně: to co hájí Google je megaprůser. Ale Google je šéf. A teď ten paradox-kdyby hetero google vybodil homodiverzanta, to by bylo tóčo. Díky těm multipravidlům nesmí. Jenže tím pádem nesmí vyhodit ani toho kluka. On je totiž taky menšina.(většina se už vlastního názoru vzdala) :-)

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
19. 8. 2017 11:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stenar Děje se to s chutí (humor), přemýšlím s jakou chutí to pak jde jako v komunismu/nacismu = bez příkras přes mrtvoly, v masovém měřítku.

Stenar
Stenar
Level 1 Level 1
20. 8. 2017 02:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stenar @danito: "Kapitalismu je vlastní jedna vada: nerovnoměrné rozdělení bohatství. Socialismu je vlastní naproti tomu jedna ctnost: rovnoměrné rozdělení bídy."

- Winston Churchill

"Za kapitalismu člověk vykořisťuje člověka. A za socialismu je tomu naopak."

- Viktor Suvorov

To je tak nejtrefnější vystižení téhle "dobré myšlenky."

danito
danito
Level 2 Level 2
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
20. 8. 2017 09:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stenar @Stenar: Se vynalezla demokracie. Systém, kde se okolí přizpůsobí potřebě většiny. Ta je určující. Jenže to vyžaduje vyspělou opozici. A stejně jako byly ty kurvy za kokanče, tak ty menšinové kurvy, misto toho aby akceptovaly status-quo, od okamžiku kdy by měly férově uznat volbu vetsiny, zahajují partyzánskou válku a agresivně působí na ty, co nesouhlasí s jejich názorem a volili opačně. Většina si to demokraticky nechá libit ( musí ctít svobodu slova atd. a dává prostor těm, co tyto hodnoty zneužívají). Jenže pak tu máme jak přes kopirák tu samou situaci, kdy kritizujene ( dnes jsou v kurzu komunisti ) perzekuci opozice a sami ji dřív nebo později budeme uplatňovat. Jinak nás to zničí. Churchill i Suvorov maji svým způsobem pravdu. Jenže pokud účelově nazvu sdílení hodnot vykořisťováním a to lze, protože lenoši hodnoty netvoří a fakticky se sdílí i jejich bída... Tím se dostanu k tomu, co je pointou. Jakýkoli systém je dobrý pro ty, kterým vyhovuje. Vždy se najde někdo, kdo bude v opozici. A čím víc je většina laxnější, tím víc je opozice drzejší. Extrém demokracie je obhajoba vrahů, pedofilů a jiných škodlivých jedinců. A tady se zase vracím k pravidlům. Pamatujete scénu z tankového praporu, kdy Skamene řval : "vy zneužíváte výdobytky sociálně-demokratické společnosti! Tohle je totéž. Jenže když jde o komunisty ( jak se neustále posouvá ), pak je to v pořádku. Někteří soudruzi švejkují, soudruzi... A opět to samé v bleděmodrém. Nás od malička vychovávali ve smyslu: uč se, najdi si práci, buď slušný... Tyhle základní pravidla jdou napříč režimy. A jakýkoli režim se slusnými lidmi bude prosperovat. Dnes opět někteří soudruzi švejkují. Říkají si multikulti a kapitalisti ze strachu o znovunárodnění tu socialistickou "ideu" pokřivili a vymysleli neomarxismus. To je to co hlásá třeba Končita Stropnická. Vybalancovali svůj volební program tak, aby majetky bohatým zůstaly a nedostatek peněz budou řešit odprodejem bytů seniorů, seniorům. Vy nám prodáte váš byt, my ty peníze uložíme na náš účet a budete z té částky čerpat. Komunisti stavěli králikárny. Měli omezené prostředky. Ale stavěli. Dnes se ty králíkárny prodavaji za desetinásobek. Za komanče se sdílela bída? Státní dluh byl nula. Všichni sdíleli 0. Polistopadové vlády nám ten komfort platili tak, že dnes máme 1,7 bil. dluh. A tak mě napadá, co sdílíme, když jsme v mínusu? Matematicky je to horší než 0. Pokud demokracie nebude v zájmu zachování sebe sama vyžadovat dodržování vlastních pravidel, společnost se rozpadne a vydělají na tom jen a jen bohatí. Pokud budou vsichni v demokracii slušní, kapitalista bude platit férově, člověk bude poctivě pracovat a všichni se budou respektovat a neubližovat si, tak ten systém bude, a teď mě ukamenujte, nejpodobnější socialismu. Tohle má být idea sociální demokracie. Jenže ta skončila na tom, že ty zkorumpovaný kurvy... Ne komunisti. Lidi jsou kurvy. Dnes švejkují ti z kliniky. Zítra vám parta mladých obsadí chatu a vybydlí. Na co vám je? Oni potřebují prostor. Aby měli místo na schůze. Nechodí do práce a mají čas na vymýšlení ideologických klíček. Díky Google se můžou domluvit a Google na tom vydělá. Běda tomu, kdo jim, potažmo Google zkříží plány. Komunisti chtěli práci pro všechny. A za práci plat. Aby děti měly co jíst,aby lidi důstojně žili. Pak se tam dostali ti samí, co po listopadu rozprodali tuhle zem. Jsem si jistý, že Kalousek by to razítko pod rozsudek Horákové dal taky. Ideální společnost je utopie, protože i po sametu, jakmile se lidi uklidnili, tak idealisti byli vytlačeni těmi, co na komunismu jen parazitovali. Ti samí parazitují na demokracii. I demokracie je sdílení hodnot. Chtěl bych tímto pana Rybku požádat, stejně jako jsem žádal i digital dictatora Stacha, aby nezatahovali politiku na HW weby. Je to kontraproduktivní.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
20. 8. 2017 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stenar @danito: Mrkni na film Volyň. Člověk od přírody není homogení a mírumilovný. Všem jde o vlastní prospěch, vlastní majetek a rozšíření vlastního genomu na úkor dalšího. Kdo urve víc má víc. Silnější pes mrdá. Vychcanější pes mrdá ještě víc. Je bláhové se myslet že existuje nějaké řešení aby se měli všichni dobře. Pak si začnou závidět zase něco jiného, zelenější trávu, hezčí sousedku, vyšší strom, větší brambory... mrkni nafilm "nepřítel před branami" Tam je to krásně vykresleno.
Jinak vždycky kapitalisti a židi nahrabou miliardy a když to ti "bídníci" nevydrží vrhnou se na ně a způsobí znárodnění a pak se zas rozkrádá. Jako včera jsem koukal na film Volyň a celkem mě to dostalo. Co jsou schopni lidi proti lidem udělat, známí proti známým, sousedi proti sousedům... Nevěřím že to v lidech není, je akorát se už to neděje tak okatě. Místo toho aby se vydloubávali oči nebo děti upalovali a házeli do studní, tak jsou vygumovávaný už ve škole. Jde o majetek, o naši půdu. Napřed uran, teď lithium, nikdy nepřestanou dokud území nebude pod jejich vládou a v majetku své krve. :wink:

danito
danito
Level 2 Level 2
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
20. 8. 2017 13:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stenar @Crha: A proto jsou pravidla. Ty nejsou pro lidi, co jsou dobrovolně slušní. Ty mají držet na uzdě extrémy. A homo je extrém. Extrém je vlastně všechno, co je mimo volbu většiny. Bordel vznikne, když do toho vstoupí vykuk, který využije systém proti systému. Teď se někdo mocný snaží rozložit společnost. Dělá to tak, aby se lidi zaměřili na kraviny a ignorovali důležité. I v tomhle měli pravdu soudruzi. V jednotě je síla. Jenže to taky není jenich idea. Kníže Prokop (?) a tři synové. Kdo dopustil, že máme zákony, co chrání zloděje? Jak je možné, že dosud nikdo nevyhnal sqattery z kliniky? Jak je možné, že vsechny strategicke zdroje nepatří Česku? A teď lithium. Před rokem jsem říkal, že Sobotka to stihne do voleb. OKD, H systém, teď lithium, ignorace hodnot, názorů, ochrana mafie, korupce... To všechno je výsledek předchozích vlád. I ten Google je takový jaký je, díky nevědomé roli užitečného idiota. Protože i postoj Google je jen součástí řízené deformace. Výsledkem bude válka. Ta 1 byla kvůli územnímu uspořádání. Ta druhá vlastne taky, protože Němci měli právo na životní prostor! Teď mají právo na životní prostor imigranti. A někdo nás štve proti sobě. Jsme slabí, protože nejsme schopní se vypořádat s extrémy homo, LGBT sluníček. Zdravá společnost by s těmi individuy zatočila na dvě doby. Zdravá společnost by nepřijala pravidla Google. Jenže on nabízí... Zakážem ho? Jistě by to bylo z hlediska mravní výchovy vhodné. Jenže jsou tu ty dolary a za ty si koupíme politiky a přivřem oči nad tou skupinkou a ještě jakk bonus dostanem pár hlasů a porazíme jinou stranu, která ten Google nechce. Je to extrémně komplikované. Vytrhnout z kontextu a použít můžu cokoli. I Suvorova. :-) Proto priority. Lidi nejsou jen kurvy. Ale zažeň je do kouta a budou všichni. A na tom už se pracjuje.

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
20. 8. 2017 12:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stenar @Crha: Neco na tom je, ale vis co, kdyz silnejsi a vychcanejsi pes mrda fenu, tak to lze pochopit. Kdyz mrda psa, tak se asi mozna nekde stala chyba. :wink:

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
21. 8. 2017 13:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stenar @Redmarx: To není tak jednoznačné, jak se vám může zdát.

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
20. 8. 2017 17:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stenar @danito: Jako idealisticky jiste mas zajimave myslenky, ale v realu jsou pravidla pro ty slusne lidi a ty extremy je nedodrzuji, nemusi a neni to vyzadovano, neni jak to vyzadovat.

Je to jako s tema katolikama, nejakym babkam bude farar vypravovat o Nepokrades, ale Vatikanska banka byla biskupama pravidelne rozkradana.

Slusni lide se nepotrebuji kazdy den opakovat zakladni pravidla, gaunery neprimejes, aby se jim podridili.

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
21. 8. 2017 13:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stenar @Redmarx: Přesně tak, ono je to totiž obráceně, na ta "pravidla" doplatí vždycky jenom ti slušní lidé, a ta pakáž se jim pak leda směje.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
19. 8. 2017 09:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechápu kam článek míří, napřed si sype popel na hlavu jak se nemá ovlivňovat, a pak si přečtu:
[i]"je to debilita úrovně Adolfa Hitlera, který vyvraždil velkou část své vzdělané židovské populace, která o válku dříve oddaně bojovala v zákopech za Německo. Hitler vyhnal do Ameriky velkou část vědců, kteří pomohli Američanům vyvinout atomovou bombu. Hitler zpočátku odmítl pomoc „méněcenných“ národů a vzpomněl si na ně až ve chvíli, kdy už byla téměř bezcenná. Zatímco Hitler stavěl ženy k plotně, Spojenci je postavili k soustruhům, dali jim šanci pomáhat armádám a v případě Sovětů je nechali přímo bojovat."[/i]
Atomovou bombu vynalezli němci, akorát se podařilo dostatek inženýrů podílející se na té bombě unést do ameriky.
Vyvraždil vzdělané židiy? Však správně, se podívej jak nás dodnes židi dřou z kůže. Zajeď si do vily tugenhat aby jsi viděl co si židi postavili za barák, v době kdy nejbohatší čech měl jednu místnost s kuchyní dohromady kde spala celá rodina s slaměnou střechu.
Hitler že stavěl ženy k plotně? A co ty holky co dělaly u pásové výroby podpory pro vojáky?

Každá válka má za cíl pouze zlikvidovat schopné zdravé jedince aby byla smetánka v pohodě a nepřišla o statky a mohla si dál žít v jistotě. Protože myslící zdraví jedinci jsou schopni tu lůzu vyštípat a toho s ebojí, proto do války vždycky byli posíláni jen zdraví a chytří jedinci. :wink:

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
19. 8. 2017 11:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha Splácej a drž pec, nebo si příjdeme pro tvůj počítač.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
19. 8. 2017 11:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute Splácím jen úvěr že stavebního spoření a už mi moc nezbývá. A vy si tak můžete přijít pro moji stolici. Rád vám ji namažu na xicht :wink:

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
19. 8. 2017 11:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @Crha: Dneska létají níž, než obvykle, tak pozor na hlavu.

ccdira
ccdira
Level 1 Level 1
19. 8. 2017 10:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Toho člověka vyhodili právě z tohoto důvodu. Že spousta lidí nemá co na práci a začnou o něm psát komentáře a články.
A je jedno, jestli pro, nebo proti.

Takže gratuluji panu Rybkovi, zase se hezky zařadil k davu.

taita
taita
Level 1 Level 1
19. 8. 2017 11:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Soukromá firma má právo si určit, jakou politiku chce prosazovat a asi bychom jí neměli upírat ani právo vyhodit svého zaměstnance (i když v ČR je toto právo upíráno dokonce zákonem).
Když je zaměstnanec nekompatibilní s firemní politikou, tak letí. Na tom přeci není nic špatného.
A naopak, když si firma z nějakého důvodu určí, že chce mít víc ženskejch v kolektivu, není to ani pozitivní diskriminace, ani jen diskriminace, je to prostě firemní rozhodnutí, do kterého nám může být prd.

jfb
jfb
Level 1 Level 1
21. 8. 2017 10:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@taita Asi by to chtělo vědět pozadí, proč to napsal. Google zaměstnance vyzval,. ať sepíší co se jim nelíbí.

bLaCk0uT
bLaCk0uT
Level 1 Level 1
19. 8. 2017 13:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Děkuji panu Rybkovi za zdravý názor, se kterým se ztotožnuji. Prskat budou akorát ti, kteří nezastávají tento postoj.

Argument, že firma má právo si zvolit zaměstnaneckou politiku a koho zaměstná je naprosto hloupý, protože to není pravda. Je porušována rovnost a někdo je diskriminován, I když má díky schopnostem větší nárok na získání místa. Nehledě na to, že se sama firma ochuzuje o schopnější lidi.

danito
danito
Level 2 Level 2
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
19. 8. 2017 17:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bLaCk0uT Hmm. Takže já založím firmu. Vyběhám formality, investuju svoje (případně půjčené) prostředky. Abych dodržel plány musím nastavit normy. Protože já platím úvěry bance. Ne odbory, ne multikulti. Tohle je pane kapitlismus. Když bude práce, můžu zaměstnat víc lidí. Když jí ubyde, propustím. Takhle to funguje. A když to funguje a někdo to začne sabotovat, musí z kola ven. Jen produktivní firma může platit dluhy, zaměstnávat a odvádět daně za zaměstnance. Na začátku jsem já, moje vize, moje zodpovědnost. A moje pravidla. Máš s tím problém? Tak si milý kritiku založ vlastní firmu. A pak, až zjistíš, že nevyrábíš, protože zaměstnanci řeší na co mají právo a ještě se nedostali k povinnostem, budeš mít problém. A abys ho ho vyřešil a nepřišel o zisk, budeš muset uplatnit firemní politiku.

Stenar
Stenar
Level 1 Level 1
20. 8. 2017 00:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@danito Jenomže podle tvojí logiky můžeš takhle odpálit třeba osmihodinový pracovní týden. Moje pravidla! Dvanáct hodin denně budete makat - když ne, táhněte. Bezpečnost práce? Moje pravidla! Klidně si dýchejte svinstva, kdo dostane rakovinu, holt smůla. Odbory? To tak, hubu držet budete, votroci! Apod.

Kdyby se tohle aplikovalo plošně, tak jsme zpátky někde v devatenáctém století, kdy ve fabrikách dřeli děti. Skutečností prostě je, že NĚJAKÁ ochrana zaměstnanců je nutná - už tak se ve velkých firmách jedná často s lidmi jako s odpadem. Teď ovšem je otázka, co všechno má ta ochrana pokrývat a jak nebo kým nebo podle čeho to vymezit.

danito
danito
Level 2 Level 2
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
20. 8. 2017 15:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@danito @Stenar: Tohle nebylo ve 12 stoleti, ale za 1 republiky! Proto po válce vyhráli komunisti. Proto se ti, co zbohatli na dětech ( i na nich ) zoufale bránili a sabotovali ten systém. Dnes jsou běžné 12h směny. Za mizerný plat. A třeba Kalousek by jistě našel způsob, jak to svést na komanče. Musí být zpětná vazba. A stále říkám, že kurvy jsou všude. Napříč spektrem. Proto musí být pravidla. A musi se dodržovat. Nakakali jsme si liknavostí do vlastního hnizda a novodobí nefachčenkové, posílení travkou ( o jejíž legalizaci usilují, aby získali víc soudruhů) zakládají hnutí. Když se dře, je třeba se ozvat. Levice. Když se fláká, musí se ozvat pravice. Výsledný stav je optimální pro řekněme 70% populace. A aby mohlo těch 70% v klidu žít, musí se najít mechanizmy, aby ani jeden z těch extrémů neměl navrch. Ono je snadné si stěžovat. Ale každý má právo si založit vlastní firmu a nepracovat tam, kde je to špatné. A jestli vláda dovolí, aby na Bruntálsku byla nízká mzda, pak podnikatelé budou zvyšovat jen zlehka. Když povolí příliš, zkrachují. Hele třeba EET. Dobrá věc. Ale pustil se k tomu soukromý sektor. To je problém. Inkvizitoři dneška, vlastně exekutoři. Co se stane, když se dovolí, aby to byli soukromníci? To není o tom, že by poslanci byli hloupí. Tohle je na zakázku. Vymáhat dluhy je nutné. I EET je past na zloděje. A že jsme zloději, to dokazujem tím, jak se i chlubíme, že jsme ochcali EET. A pak se divíme, že je toho tolik špatně? Nemůžeme být ráno na straně zlodějů a večer je soudit. Nadávat na policajta a pak doufat, že nám pomůže. Plivat na souseda a pak se divit, že nevolal hasiče, když mi hořela kůlna. To všechno jsme dnes. Někdo vám zachrání zivot a až se otřepete, jdete za právníkem, jestli by ho nešlo obvinit, že vás zachránil špatně a ještě chcete odškodné. Mimochodem vite o tom, že povinnost používat pracovní pomůcky u nás zavedli až Němci za války? Že my bychom se jako Češi na ničem nedomluvili? Že i díky tomu máme takovou pověst? Je to pár let, co tohle zmiňovali pamětníci a mně tehdy spadla brada. Ve všech filmech z první republiky se v obchodech lidi hádají u pultu. Skopčáci! Teprve skopčáci nás naučili stát ve frontách. Kdo to nepochopil, byl vyveden. Kdo nadával, byl zastřelen. V pondělí se řeklo : do pátku budete jezdit vpravo. Jezdilo se. To je smutné! U Přerova je vyřezaný kus cesty. Je to jediná cesta široko daleko kude se dá přejet přes koleje. Hlavní tah. A je tam semafor. A kolony. Od 14h tam není živé duše, krom nahraných řidičů. A jen proto, že někdo nechce pracovat, aby se nepredřel. Tohle je o to absursnější, že když jsem jel přes Drážďany, tak se tam opravoval kruháč. V NOCI! když jsem jel zpátky už to bylo v cajku. Proto budu volit Bureše. Je to zloděj, co ho stvořil systém Klause, Topolánka, Sobotky i toho mašinfíry, co tak zázračné zbohatl. Mně by se taky líbilo nic nedělat, každý rok k moři, dvě auta, stereo, komp za 50t. To nejde. Teda mně to přijde nereálné. Platím hypotéku. Za zraněné peníze koupím něco, abych bydlel a platím úroky a ještě mi to daní. Budiž. Na můj pozemek nikdo nesmí. Moje pravidla nebo nechoď. Mám firmu. Chceš práci. Moje podmínky. Vyjednávej. Dohodnem se? Podepiš. Takhle to myslím. Jeďte na brigádu do USA. Moje přítelka je onkolog. Ráno mizí v 6 a vrací se kolem půl 7. Zůstává tam dýl. Zadarmo. Práci si tahá domů. Hádáme se. Vydělá víc, ale já už mám ze života peklo, protože mně práci nedají. Tím pádem chápu ženy. Víc než kdokoli jiný. Takže co s tím? Zaválčíme si, upustíme páru a začneme od 0? Vítěz spáchá menší genocidku, protože pravidla určuje vítěz. Leda nenechat ty menšiny, aby určovaly pravidla. Ale to se nejdřív musíme domluvit. Zapomenout na kraviny. Pak se můžeš chtít 8 hodin. Ale pracovat. A stejně tak i buzerovat lenochy. Ale chceš to? No tak si někdo trochu nakradl. Hlavně že mám klid. Pak se nediv, že multikulti vyhodí štváče. Pravidla teď určuje Google. Musíš platit hypotéku? U mně se dře. Nelíbí se ti to? Prodej to a jdi jinam. Nebo si založ vlastní firmu a ukaž, jak se to má dělat. Tohle je kapitalismus, kterej jste si v listopadu 1989 zvolili. Nezvolili? Ale ano! Každý 4 roky v tom pokračujete. Nepokračujete? Pak je zvláštní, že jsou tam furt jedni a ti samí.

Elevea
Elevea
Level 8 Level 8
21. 8. 2017 15:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@danito @danito: Na přejezdu je díra v silnici, nepracuje se tam v noci, vládne Bureš, ale vy ho kvůli tomu budete volit :cry: Jsem rozesmutněn.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
21. 8. 2017 09:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@danito @danito: Hele jako podnkatel k podnikatelovi. Sice dovolenou sjem neměl už deset let, ale jezdím alespoň jednou za měsíc na masáže zad a pomáhá to neskutečně. Počítač za 75, tiskárna za 70, projektor za 40... a ještě k tomu se doma betonuje. Úplně se teď před tebou cejtím jako úspěšný velký podnikatel.
Ale nezdá se mi, že ty podnikáš a nic nemáš. Pokud platíš hypotéku 20.000 měsíčně, tak to chápu, ale poradím ti dvě věci, které jako podnikatel by jsi měl znát: "Musíš vědět o penězích, které už nemáš!" a ta druhá je: "Problém není ve výdajích ale v příjmech!" oboje pak spojuje Zátopkovo: "Nemůžeš? Tak přidej!" a funguje to. :wink:

danito
danito
Level 2 Level 2
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
20. 8. 2017 15:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@danito @danito: Soráč za ty překlepy. Končím. Vyhraje Babiš a Zeman. A bude to další ukázka moderní demokracie,co bude následovat :-). Hezký den všem. ( i pejskům co mluví lidskou řečí )

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
21. 8. 2017 10:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@danito @Crha: jj, zoufalá doba

Stenar
Stenar
Level 1 Level 1
19. 8. 2017 15:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bLaCk0uT Jenomže tady právě vidím problém, respektive dva problémy.

1.) Lidí je dnes ve většině oborů mnohem víc, než míst. A to i těch schopných. Když se firma rozhodne, že prostě bude zaměstnávat jenom chlapy a všechny ženy vyrazí, tak s velkou pravděpodobností nebude mít problém najít dostatek plně kvalifikovaných mužů na jejich místo a žádný reálný negativní dopad to pro tu firmu mít nebude. Reálný dopad to bude mít jenom pro ty vyhozené ženy. A jistě, můžou se jít soudit. Za diskriminaci. Už slyšíte ten řehot a nálet vtipů o feministických krávách?

2.) To, jestli má firma právo někoho vyhodit za prohřešky nesouvisející s jeho prací není samo o sobě tak jednoduché. Řekněme, že nemá. Takže všichni musí ve firmě strpět hulváta, co se chová agresivně a uráží kdekoho na potkání, magora, který chodí dejme tomu nemytý a smrdí na celé patro, apod. - jenom proto, že ho jednou přijali a zvládá odvádět práci. Anebo řekněme, že má, že firma může vyhazovat za co chce včetně té "firemní kultury" - a šup, máme tu padáky za "nevhodně sexistická" trička, kravaty, nebo třeba i to "nesprávné" pohlaví. Záminka se najde vždycky. A vyber si mezi tím...

Cernakus
Cernakus
Level 1 Level 1
19. 8. 2017 15:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ty jsi taky docela vylízanej. Chápu, že tě rozrušilo, že google pošlapal svobodu slova. I mně to štve. Ale prvně nevíme jestli to bylo jen - napsal pamflet = letí a nebo měl chlapec už dlouhodobější problémy v zaměstnání a tohle byla ta tzv. hůl na zbitá psa.

Ale za druhé, naprosto špatně podchyceno. Gender studies nemají nic společného s komunizmem, trockismem a podobnými ideologiemi. Stejně tak americká "kultura" svobody slova, která je ambivalentní až to práská dveřmi, je viníkem toho co se snažíš připsat socializmu a komunizmu. Vina je v Američanech jako takových, protože jsou to vesměs zdegenerovaní kriplíci (ostatně většina jsou potomci zločinců a bigotních fanatiků). Čest výjimkám.

A do třetice, CRHA má pravdu, vždyť si protiřečíš nikoliv jen v rámci článku, ale i v rámci jednotlivých odstavců!
To je zjevně dáno tvou extrémní nenávistí vůči jinému než tvému neoliberálnímu až libertiánskému pohledu na svět.

Měl by jsi mít tolik inteligence, aby jsi poznal, že toto téma je pro tebe neuchopitelně složité, a co více, je IMHO nepopsatelné na formát pěti stránek blogísku. Tohle by bylo na regulérní studii.... genderovou :-)

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
19. 8. 2017 17:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cernakus jj, souhlas

gender studies ma byt osveta, nikoli vnucovani svetonazoru

Uplne prvni je treba si rict, ze vetsina euroatlantickeho prostoru je zasadne ovlivnena krestanstvim, ktere po tisic let tvrdilo, ze zena ma byt za plotnou a rodit deti. Dodnes si to mnozi krestansti verici mysli a to i ZENY! Je to logicke, po tisici letech to proste v sobe ma kazdy zakodovane. Tezko sezenete vic programatorek, kdyz samotne zeny citi, ze tohle od nich spolecnost rozhodne neocekava.

Rybka se v clanku dopousti zasadniho omylu, kdyz se domniva, ze zeny nejsou od prirody naprogramovany byt programatorkama. :) Tak to Rybko doloz, zadna studie, ze to tak je neexistuje, je to jen otazka socializace.

Od zeny se neocekava programovani, zena nebude programovat, protoze to neni nic co by se od zeny cekalo ...

Takze ano Gender studies maji byt zasadni osvetou, ze jsme proste vsichni stejni stejne jako jsme vsichni ruzni a je to tak naprosto v poradku.

Druha vec je, ze se toho chytli nekteri fanatici a zacali to az nasilne prosazovat.

To zasadni: Nelze ocekavat, ze po tisici letech diskriminace se behem jedinne generace vse pretoci, bude to trvat mnoho generaci a mnoho let.

Tuto zasadni vec ale mnoho lidi nechce slyset, napriklad Google to je uplne typicke. Miliardova firma s "neomezenym" mnozstvim penez a ti lide tam proste veri, ze oni jsou tak bohati, ze mohou uplne vsechno a svet se bude tocit podle nich. Proto ta reakce Googlu, ze proste nejdes s nama, jdes proti nam a vyhazov. A hadejte co: stejne jim ty prachy nepomuzou a stejne bude trvat dalsich nekolik set let nez bude ve spolecnosti stejnej pocet programatoru a programatorek. Teda za predpokladu, ze to tu neovladne islam a proste programovani zakaze!

NoneCZ
NoneCZ
Level 1 Level 1
19. 8. 2017 20:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx "Rybka se v clanku dopousti zasadniho omylu, kdyz se domniva, ze zeny nejsou od prirody naprogramovany byt programatorkama. " - To jsem se nějak v článku nedočetl. Doufám, že jsme četli oba ten samý. Naopak Rybka spíše píše, že si žen v IT váží a k těm opravdu dobrým chová respekt.

Což ostatně myslím se dá říct vlastně o každém, kdo svůj obor ovládá dobře, ať je to vaření, zedničina, programování nebo cokoliv jiného.

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
19. 8. 2017 21:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @NoneCZ: "Proč si ženy volí jiné obory než programování? To netuším, ale už za komunismu byly v minoritě. V našem programátorském kroužku na počátku 80. let jsme měli asi dvacet členů, z toho byly pouze dvě holky. Programování bylo povinné na střední škole, ale tento předmět patřil k těm, které holky krutě nebavil. Částečně to bylo proto, že programování bylo pro geeky a patřit mezi geeky nebylo nikdy cool, na kvalitně napsaný program jste fakt nikdy holku či kluka nesbalili, na rozdíl od sportu anebo třeba tance."

Ovsem v clanku rozviji tuto svou zkusenost, kterou popisuje hned v uvodu na prvni strane. Rybka jiste pise, ze si toho mala zen v IT vazi, ale nedokaze se zamyslet nad tim, proc je jich malo. Pritom to sam popisuje. Neni to pro zeny cool, protoze zeny maji byt u plotny. Napriklad za toho komunismu (budeme s Rybkou podobne stari, takze ja si ten pozdni take pamatuji) byly na zakladce pro kluky dilny a pro holky vareni. Proc?

Ja jen argumentuji, ze Gender studies byly a asi jeste jsou jako osveta zapotrebi, ale neda se to lamat pres koleno, coz nekteri proste nechapou a bud "gender" fanaticky tlaci nebo apriori odmitaji, jako nejake zlo.

NoneCZ
NoneCZ
Level 1 Level 1
20. 8. 2017 09:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @Redmarx: Zůstaňmě u toho, že to není pro ženy cool. To že "ženy mají být u plotny" už si opět přidáváte a Rybka to v téhle souvislosti v článku nezmiňuje.

A podstatou článku nejspíš nebylo ani tak dojít k tomu, proč jsou některé obory ohledně počtu mužů a žen nevyrovnané, ale k tomu, jestli se vlastně jedinec v dnešní společnosti o této problematice může ještě svobodně bavit a vynést na světlo své názory k diskuzi, ať jsou jakékoliv.

A svým způsobem jste v jisté rovině zářným příkladem jeho úvahy.
Ve zkratce -
Rybka : Máme ještě dost svobody k tomu, abychom se mohli bavit o problematice (ne)vyrovnanosti mužů a žen v daném oboru?
Redmarx odpověď : Rybka by nejraději postavil všechny ženy k plotně.

Stenar
Stenar
Level 1 Level 1
20. 8. 2017 00:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @Redmarx: Přesně. Rybka v tom článku jasně podsouvá názor, že přece žádná diskriminace není, všechno jsou to výmysly neomarxistických feministek a ženy to jenom dělat nechtějí. Mává tam fotkou Hooperové, jenomže to je jako mávat fotkou výherce dvaceti mega ve Sportce a tvrdit, že je to důkaz že vyhrává každý. Otázku, PROČ ženy některé ty obory dělat nechtějí, si vůbec neklade. Ta diskriminace tu prostě existuje. Kdo myslí, že to jsou kecy, tak nemá matku nebo ségru, která se snaží uplatnit v nějakém "mužském" oboru (a nemusí to být jenom IT) a neví, co se v některých firmách děje. O platové stránce věci ani nemluvě. Že řada feministek je pitomá a jejich nápady jako kvóty ten problém spíš zhoršují, je věc druhá.

A ano, souhlasím, že kořen všeho prostě JE v náboženství. Dost "křesťanů" se nedívá na ženy až tak odlišně jako Islámský stát, jenom to nedávají tolik okatě najevo, a fráze jako "tradiční rodina" v jejich podání znamenají prostě "ženská rodí, vaří a drží, když chlap chce, jinak dostane přes hubu." A je vyřízeno. Kdyby bylo po jejich, tak ten "návrat k tradicím" bude vypadat tak, že žena nebude mít ani volební právo.

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
20. 8. 2017 12:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @NoneCZ: Rybka: "Gender studies je filozofická povídačka bez reálné substance, kterou se nějak podařilo povýšit na pozici oficiální ideologie"

Ne, Rybka plive na nazory, ktere se mu nelibi, bez toho, aby to nejak vyargumentoval, proc ne a v cem si mysli, ze jsou liche.

Proste mi clanek prisel nedotazeny, balancuje nad problematikou absolutni svobody projevu slova a pritom by snad byl ochoten potlacovat svobodu (majitele vyhodit zamestnance nedrziciho firemni politiku). Je to tezka situace, kdy proti sobe stoji dve svobody, ale clanek nenabizi zadne rozuzleni, maximalne se priklani na stranu jedne svobody, aniz by argumentoval proc.

Pritom ta situace, kdy firma vyhazuje zamestnance za jeho mimopracovni nazor nenastala poprve, vzpomenme na Mozillu a vyhozeni reditele za davnou urazku homosexualu.

Ja jen rikam, ze kdyz uz si vybral takto tezke tema, tak mel jit vic do hloubky a ne ho odbyt tak povrchnim zpusobem. Nakonec to co Rybka pozoruje v otazce genderu, muzeme pozorovat i v momentalne aktualnejsi otazce islamskych pristehovalcu.

Je teda za vsim ten zpropadeny neomarxismus, jak nam Rybka predklada? Vzdyt nalepku neomarxistu jako obhajcu feminismu, homosexualu, lidi parazitujicich na socialnim systemu a take pristehovalcu dostali neomarxiste od paleokonzervativcu, teda lidi zasadne obhajujicich tradicni krestanske hodnoty, z nichz jedna jak uvadim v predchozich komentech jasne definuje zenu prave za tou plotnou.

A ja tvrdim, ze oboji je stejne uhozene. Jak pohled fanatickych zastancu genderu, tak i jejich konzervativniho protipolu urcujiciho role na zaklade pohlavi.

Stenar
Stenar
Level 1 Level 1
20. 8. 2017 11:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @NoneCZ: O problematice rovných příležitostí mužů a žen se baví lidé od parlamentů po Facebook a hospodu na nejbližším rohu. Takže ta otázka je nesmyslná. Když se Rybkův článek ořeže o veškerý ideologický balast, zbude CO? Jeden problematický vyhazov ve firmě s x-tisícem zaměstnanců. Toť vše.

A tohle platí na většinu Rybkových podobně laděných článků. Fujfuj mainstream média očernila chudáčka YouTuberíčka - co má díky té šikaně teď desetkrát víc odběratelů než předtím. Obří megakorporace vyhodila chlápka - co vzhledem k pozici, kterou zastával, asi nebude mít problém sehnat dobrou práci jinde, a troufám si říct, že se mu to povede mnohem snáz, než nějaké vyhozené ženě. Zbytek je módní politika, hejtování feministek, neomarxismu, genderismu, "mainstreamu". Na tom se lajky nasbírají, hlavně nejít po příčině, nejít do hloubky, spokojit se s tím, že "vono programování není pro ženy cool." Protože jinak by mohl - ó hrůzo - zjistit, že třeba ty feministické krávy mají občas i v něčem pravdu, a pak by těch lajků dost ubylo.

Rybka by se měl držet technických IT témat, to mu jde a tam je dobrý. Jak tu někdo napsal, tohle už se fakt blíží levelu Parlamentních listů, chybí jenom nějaká vhodně umístěná zmínka, že pod vládou Velkého Vladimira by se tohle určitě nestalo...

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
20. 8. 2017 01:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @Stenar: Presne, staci kdyz ma zena technicke stavebni vzdelani, ja nahodou takove znam dve a videl jsem na vlastni oci nekolikrat, minimalne to prvotni podceneni ve stylu, co ta zenska blaboli. Cesi si myslim, ze jsou oproti jinym narodum dost tolerantni a nemaji predsudky az tak zakorenene (cim to asi bude :) ), takze jakmile dotceni muzi pochopili, ze ta zenska vubec neblaboli a ze zna vic nez oni, tak velmi rychle zbystrili a zacali poslouchat, co rika. :twisted:

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
20. 8. 2017 23:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @Stenar: bohužel to je prototyp velmi apatické reakce.
Ještě dodat "vždyť von si za to může asi sám, kdoví jak to bylo a co chleba levnější nebude" :roll:
Přesně tohle mohutně napomáhá rozšiřování zlořádů. A lidi to přijmou jak už jsou zblblí z těch protichůdných zpráv.
A pak styl, nechte je ať se perou. Jenže až ta zvrhlá ideologie vyhraje, tak teprv budete koukat "zač je v Pardubicích perník". Proti tomu bude Orvellův svět ještě příjemné místo. Vize budoucnosti už se rýsuje v severských státech :idea:

Stenar
Stenar
Level 1 Level 1
20. 8. 2017 21:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @Redmarx: A ještě dvě věci: Za NÁZORY se ve firmách vyhazovalo a vyhazuje vždycky. Zkuste dát každý týden někam na Facebooku status "šéf je píčus", ideálně i s fotkou, nebo pomlouvat firmu jako spolek lemplů - výsledek dostaví. Spolehlivě. Přitom i TOHLE je projevení názoru. Čili vyhodit někoho za nadávání šéfovi není cenzura, cenzura je to jenom, když se vyhodí za nadávání ženám? Rybkova "svoboda" má pěkně dvojí metr.

A druhá: Přijde mi nebezpečné, jak se posouvá význam některých slov směrem ke kravinám. Rasismus byl, když sis jako černoch nesměl sednout v autobuse kam jsi chtěl, když tvoje děti nemohly na lepší školu, když tě cestou z kostela klidně ztloukla parta navlečená v prostěradlech - ale ne, když se na tebe nějaký běloch křivě podívá. Stejně tak cenzura byla, když jsi NESMĚL někam psát nebo něco vydat, protože ses BÁL, že k tobě vrazí pár chlapů v kožených kabátech, že tě odtáhnou na výslech, kde na tebe budou v lepším případě jenom řvát a v horším ti rozkopou ledviny - ale ne, když někomu řekneš, že píše kraviny, anebo se s tebe díky mediální pozornost stane celebrita. Když proběhla ta aférka s feministkami stopnutou výstavou aktů, která se pak uskutečnila o tři ulice dál, s mnohonásobně větší návštěvností, jeden začínající fotograf to komentoval: "Ty vole, tuhle cenzuru bych taky bral. Kde se to dá objednat?"

Tolik k té strašné bububu nesvobodě a totalitě plné cenzury, ve které podle Rybky žijeme.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
20. 8. 2017 12:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @Redmarx: Ani bych se nedivil, kdyby to programování holky zvládli v době kdy mají všechno hotové a nudí se. Některé jdou ven, některé jdou na facebook a některé jdou holt programovat. Ale někoho násilím nutit nakládat se svým volným čase jak chce, je mi záhadou.

Stenar
Stenar
Level 1 Level 1
21. 8. 2017 02:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @DDR0: Tak pozor, nic o tom, že si za to může sám jsem nenapsal. Dokonce i kdyby důvod vyhazovu byl zástupný, je to sprosté - takhle se to prostě v dobré firmě dělat nemá. Všechno co říkám je, že Rybkův článek nafukuje jeden incident a přikládá mu váhu kterou nemá, aniž by hledal skutečné příčina, stačí, že má záminku k politickému módnímu žvanění. A stejně tak "budoucnost co se už rýsuje v severských státech" mi připomíná ty komunistické prognózy o strašné budoucnosti rýsující se v USA. Každý rok jich bylo Rudé právo plné. Aby to nedopadlo spíš tak, že za pět let ode dneška bude Německo v pohodě, Švédsko v pohodě, akorát u nás budeme mít Zemana, Babiše a budeme dál kňourat, jak ze všechno může zlá EU - ale počkejte za rok, to uvidíte!

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
20. 8. 2017 23:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @Stenar: jenže tohle byla jen výzva k diskusi - a to v podniku který se pyšní velmi zajímavým sloganem. Nikdo nikoho neočerňoval, jen to bylo dáno do placu jako materiál k zamyšlení. A k zamyšlení je také reakce.
Jistěže si tam mohou dát kvóty kdy v určité oblasti bude 50% žen ikdyby to poslední procento měla tvořit ta nejposlednější uklízečka se ZŠ. Jenže pak je ten jejich vzletný slogan k smíchu. Ale cynicky řečeno, může nám to být jedno, vyhazuje se a vyhazovalo za mnohem menší věci.
Jenže na tomhle příkladu se ukazuje jak se společnost tvrdě rozděluje. A i v takových firmách co šly příkladem se tvrdě ustavuje diktátorský model místo otevřené diskuse :idea:

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
21. 8. 2017 12:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @Stenar: jenže ono to tak vyznívá.
Každá společenská struktura má jistou únosnost - a když je společnosti "lámán hřbet" hned z několika stran, tak životnost se radikálně snižuje. Ludvík XVI a jeho rádcové si také říkali že se nic moc neděje. Jenže když se dospěje do kritického bodu, tak stačí jen velmi málo, i to co by za běžné situace neznamenalo nic víc než jen jakousi patálii která stojí maximálně za pozdvihnutí obočí.
Podobné je to s oním vyhazovem a třeba tím youtuberem kterého jste zmínil. Na věc lze nazírat jako na izolovanou záležitost nebo na součást mnohem větší struktury. Jako osamocený jev se to pozdává jako tařka bagatelní záležitost, ale koukat na stromy a nevidět společenství lesa je velmi nemoudré :idea:

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
20. 8. 2017 23:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @DDR0: prostě styl "my víme co je pro vás nejlepší a vnutíme vám to ať chcete nebo ne" :!:
A z takového stylu řízení nikdy nevzešlo nic dobrého :idea:

Samboush
Samboush
Level 21 Level 21
19. 8. 2017 22:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Relativizace zla historicky doloženýho ve všech aspektech a pokus ho porovnávat s dneškem vede k tomu, že ve WhiteHouse sedí idiot a nám se tu na premiérský štokrdle dere stébácká svině.

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
20. 8. 2017 23:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Samboush až na to že zlo se rádo tváři jako to nejlepší co nás mohlo potkat. Nenadarmo je rčení že cesta do pekel je dlážděna dobrými úmysly. Ty se nakonec zvrhávají do absurní podoby a mají opačný efekt :idea:

Samboush
Samboush
Level 21 Level 21
21. 8. 2017 23:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 Jaké zlo konkrétně myslíte?

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
19. 8. 2017 22:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co teda musim Rybkovi vyjadrit podekovani, jsou ty jeho doporuceni na filmy, hned jsem shledl ten Compliance a je to teda husty, lidska blbost je proste neomezena.

To uz je asi treti film, co jsem videl jen diky Rybkovi, takze dik.

Stenar
Stenar
Level 1 Level 1
20. 8. 2017 00:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx Jo, Compliance je dost děsivá podívaná. I když, kdo zná Miligramův experiment, toho až tolik nepřekvapí. Mimochodem, prý je to založeno na skutečném případu.

dec-vax
dec-vax
Level 1 Level 1
20. 8. 2017 00:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tentokrát naprostý souhlas.
Článek mně mluví z duše. Díky.

MekGajvr
MekGajvr
Level 1 Level 1
20. 8. 2017 19:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zaujalo mě, že takový dobrý článek má 0x To se mi líbí, chci ho olajkovat, a ono nic - z jedničky to okamžitě skočí na nulu! Můžete to někdo vyzkoušet, abych už definitivně nepropadl paranoie?

Stenar
Stenar
Level 1 Level 1
20. 8. 2017 22:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MekGajvr Mám to stejné, ale tady ten web mi nějak blbne celý už delší dobu. Nahodile mě to odhlašuje, při kliknutí na příspěvek mi automaticky skočí lajk, apod.

Elevea
Elevea
Level 8 Level 8
21. 8. 2017 10:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pan Rybka vyrobil ejakulát. Na příležitost vytvořit jej dlouho čekal. Problém pana Rybky je v tom, že vše, kromě jeho názoru, je špatně.
Pro začátek musím podotknout, že vyhození daného člověka mi je taky proti srsti. Názor jedince je podle mne svatý. Rybka má ale velmi špatný přehled o tom, co to levice vlastně je, jaké jsou její ideály a háže všechny lidi, kteří se za levici označují, do jednoho pytle.

Tak zaprvé - Levice z podstaty věci brání zájmy a názory obyčejných lidí proti zájmům mocných. Jinými slovy, pan Damore se zachoval levicovým způsobem, protože se postavil praktikám korporátu. Vidíte? Náhle se celá Rybkova konstrukce hroutí.

Za druhé - Postavy komunismu, které opustí myšlenku komunismu, prostě nejsou komunisté. Je typické, že pravicoví kritici označují KLDR za komunistickou zemi jenom proto, že sami sebe nazývají komunisty. Pro typického pravicového kritika je prostě těžké si přiznat, že Stalin byl fašista, stejně jako je fašistická vojenská junta v KLDR.

Za třetí - Ta bariéra, která je v Rybkově hlavě postavená, absolutně blokuje jeho názorový vývoj. Vždycky, když má příležitost kopnout si do politického prostředí, tak mluví ne jako fašista (z čehož jej mnozí obviňují), ale jako pravicový anarchista (ne, to není protimluv). Absolutně odmítá rozebírat názorovou strukturu opozičního tábora a hledat příčiny a následky jejich jednádní. Vypichuje si chování, které se mu hodí a odsuzuje celou skupinu, kterou hází do jednoho pytle, na základě jednání jedinců.
Kdybych se tak choval já, klidně bych jej mohl přiřadit k bankéřům, kteří během minulého desetiletí způsobili díky finanční uvolněnosti celosvětový pád finančního sektoru. Proč? Protože Rybka prosazuje svobodu podnikání. Tedy pokud to není proti jeho názoru. Počkat! Rybka přece obhajuje levicový boj proti korporátu...

No, ono to možná bude o tom, že Rybka nemá představu, čím je on sám. Možná cítí, že každý si nemůže dělat, co chce, ale nedokáže to vyjádřit jinak, než kopáním do mrtvol a odsouzením celých, ač názorově fragmentovaných, hnutí.
Vyloženě mu doporučuji sednout doma nad papír a udělat si tam dva sloupečky. Jeden by se jmenoval "Proč nejsem levičák" a druhý "Proč nejsem pravičák". Třeba zjistí, že to s ním není tak špatné, protože až potká komunistu, který se bude snažit chránit stabilní podnikatelské prostředí, aby se lidi měli dobře, tak ho na místě nezastřelí...

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
21. 8. 2017 13:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Elevea Tak za prvé - pan Damore se nepostavil proti korporátu, ale proti myšlenkám, které pro korporát považoval za škodlivé a neproduktivní. Korporát jimi však už byl infiltrován natolik, že to vedlo k jeho propuštění.
A za druhé - hm, problém s komunismem ovšem není v tom, že má nějakou myšlenku, ale v tom, že je to totalitní ideologie a že tam, kde vládnou komunisté JE komunismus, stejně jako vládnul v nacistickém Německu nacismus. Co vám komunisti nalhali o tom, co má být komunismem, to na věci nic nemění. Komunisti lžou, kradou a vraždí. To je reálný komunismus a žádný jiný nikdy nikde nebyl.
A za třetí - hodnotíte to jako Rybka, ale s opačným znaménkem, co tedy jste?
Možná nemáte představu, kdo jste vy sám. :P

Elevea
Elevea
Level 8 Level 8
21. 8. 2017 14:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RomanL ad 1) Ale já v první části nenapsal, že bojoval proti korporátu. Napsal jsem, že bojoval proti jeho praktikám. Nepřekrucujte prosím, co jsem napsal.

ad 2) V druhé části vás musím zklamat. Nevím, v čem považujete komunismus za totalitní ideologii, ale pokud jde například o volby, původní návrh systému funguje zcela jinak, než západně pojatá teorie o tom, že politik má pět let na to, aby zakořenil a nahrabal, co zvládne, a pak byl strašlivě potrestán nezvolením.
To vyjádření, že komunisti lžou, kradou a vraždí, je to samé, co píše Rybka. Hodí všechny do toho samého pytle a pak odsoudí celou skupinu. Klidně bych v parafrázi na to mohl napsat, že lžete, kradete a vraždíte i Vy, protože nebude problém Vás zařadit do nějaké skupiny, ve které je jedinec, který se takto chová.

ad 3) Nejsem si jistý, co tím opačným pohledem myslíte a proč bych to měl hodnotit jako Rybka. Já totiž nehodnotím "to", ale Rybku samotného. Co tedy jsem? Považuji se za přemýšlivého člověka, který nejdřív podrobí opačný názor kritice, aby následně vytvořil konkluzi. Samozřejmě druzí se na mě mohou dívat jinak. Například jsem byl během dvou komentářů obviněn ze lži, propagandy, šíření nesmyslů a demagogií. Přitom jen nesouhlasím s Rybkovým házením všech do jednoho pytle.

Ad poslední poznámka - Cítíte se jako trol? Bydlíte snad pod mostem?

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
22. 8. 2017 07:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RomanL @Elevea: ad 1) Co to tedy podle vás jsou "praktiky korporátu"? Myslíte že existuje korporát nepraktikující praktiky korporátu?
ad 2) Je jedno, co vám komouši nakecali, komunismus je totalitní ideologie založená na teroru a násilí, i když vy jako věřící budete blábolit svoje naučené mantry.
ad 3) Ja to vnímám tak, že to hodnotíte jako Rybka, ale obráceně. Že vám to tak nepřipadá je váš problém.
A vy, máte tu představu, čím jste? Když můžete ostatní hodnotit tak, že podle vás tu představu nemají? Tak se vás normálně ptám, jakou ji máte vy. Co se vám na tom zdá za trolení?

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
21. 8. 2017 12:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Elevea Mistrovský kousek demagogie :idea:

jfb
jfb
Level 1 Level 1
21. 8. 2017 10:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Elevea Tak zaprvé - Levice z podstaty věci brání zájmy a názory obyčejných lidí proti zájmům mocných. Jinými slovy, pan Damore se zachoval levicovým způsobem, protože se postavil praktikám korporátu. Vidíte? Náhle se celá Rybkova konstrukce hroutí. - Naprostý nesmysl, propaganda, lež.

Elevea
Elevea
Level 8 Level 8
21. 8. 2017 11:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb Protože? Váš příspěvek totiž vypadá jako výkřik bezduché víry. Podělte se o svůj názor.

x3m
x3m
Level 1 Level 1
22. 8. 2017 11:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Islam to poriesi. U nich zena ani vyjst na ulicu nemoze, takze nejake gender s*acky velmi rychlo zaniknu :)

poool
poool
Level 1 Level 1
6. 9. 2017 12:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mně se líbí, jak Rybka třídí lidi podle užitečnosti. Co těch 80% co užitečná není? Co s náma bude? Já si třeba užívám, dělám málo a jsem v pohodě:) Nicméně zpět k problému: v celkovém obraze ani tak nejde o problém genderu. Ještě ped dvaceti lety si každý desetkrát promyslel své stanovisko, než s někým nesouhlasil. Konflikt, agrese nebo urážka byly naprosto krajní možnosti, a v přeinternetové době se vždycky našli kolem lidé, kteří dotyčného usměrnili. Dnes přibývá osamělých trolů za monitory, kteří nemají kontakt s realitou, sociální ani hmotnou, a koule nepochopení, přeceňování se, a touhy "problémy" řešit radikálně stále roste.

Reklama
Reklama