Zpět na článek

Diskuze: Grand Theft Auto V: hra s absolutním hodnocením!

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

CNN
CNN
Level 0 Level 0
16. 4. 2015 10:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

GTAcka mozu mat grafiku pre mna za mna i ako Matrix, pojdu vzdy 100% mimo mna. Problem je stotoznenie sa s hlavnym hrdinom. Nejde o moralku. Nemam problem byt zla carodejka, zly sef mafie, temny Sith lord, skor naopak, vacsinu postaviciek preferujem hrat za zlych. Ale nejako ma nijako, ale naozaj nijako nelaka byt tupa lopata niekde z Bronxu. ;-) Proste nedokazem hrat za hrdinu, ktory v mojich ociach ziadny hrdina (a to ani ten zly) nie je, skor proste len debil. :-P

blee
blee
Level 1 Level 1
20. 4. 2015 14:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CNN Zvláštní názor, osobně mám sklony k rasismu, xenofobii i averzi k náplavě, ale klikat na myšku za bubáka mi teda opravdu nevadí :D

elcrys
elcrys
Level 1 Level 1
16. 4. 2015 19:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CNN Osobně považuji za vrchol série Vice City, pak to šlo do kopru. Jednak nastavovaná kaše, za další již zmíněná nesympatičnost postav. Černoch z ghetta, hulení a hip-hop v San Andreas, nebo tupý rusák ve čtyřce, který masakroval lidi v uličkách za sto babek + zase hulení, fetky a jiná lidská spodina (to má být cílovka Rockstaru?). Čtyřka šla vůbec celkově zpět, co se týče herních možností. Grafika může být super, ale člověk, co má už něco odehráno, to už tolik neocení. Řekl bych, že je to prostě GTA 1 (3) pro novou generaci.

Jespi
Jespi
Level 1 Level 1
16. 4. 2015 16:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CNN Úplně mi mluvíš z duše, ztotožnit se s hrdinou je prostě můj no.1 a proto třeba mám radši Oblivion než Skyrim, Gothic než Diablo atd atd. V GTA prostě mají nezajímavé postavy a prakticky jedíny Claude v GTA III mě bavil a zajímal. Jinak prostě burani a křupani, nezáživní, nezajímaví, nic. A myslím, že těch dacanů už bylo dost a mnohem zajímavější by byl třeba multimilonář, který v prologu přijde podvodem o všechen majtek a je obviněn z vraždy své dcery(třeba).

spc
spc
Level 1 Level 1
16. 4. 2015 18:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jespi Aj to je plus first person hry, pretoze mozes viac kaslat na stotoznenie s postavou kedze jej furt nedychas na krk :D

Osobne 3rd person neznasam, mozno aj GTA5 dam sancu vdaka moznosti 1st person (ostatne diely sli mimo mna)

Jednoducho 3rd person je taka konzolovina, vhodne pre to ich onanovanie s gamepadom :lol:

Mari0
Mari0
Level 1 Level 1
18. 4. 2015 20:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jespi @spc: moc se neraduj, ovlada se to stejne nejak divne i z 1st person. Proste je to nejaky jiny. Ale treba je to jenom muj problem, nevim

JoeBlack
JoeBlack
Level 1 Level 1
16. 4. 2015 12:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CNN Přiznám se, že podobný pocit jsem měl při hraní Mafie 2.

Moc jsem se snažil hru mít rád, vždyť je tak nádherně zpracovaná, výborná hudba, dohrál jsem ji, mám všechny DLC ... ale Vito, Vito je fakt debil.

Honzi
Honzi
Level 21 Level 21
16. 4. 2015 11:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Super, hezký.. A technickej rozbor hry bude? Osobně jsem hodně zvědavej na rozdíl textur normal/very high a nastavení density a dohlednosti. No a samozřejmě nastavení nejnižší/všechno on.. Doufám že to budete testovat na nějakým SLI Titan X s dostatkem VRAM :)

Mimochodem vy co už hrajete: Taky když letíte letadlem, vám to letadlo "jakoby" padá k zemi? Že musíte pořád přitahovat? Když už máme takovej jízdní model, tak proč letada padaj k zemi v plné rychlosti?

Jerrow
Jerrow
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
16. 4. 2015 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Honzi Jo, to ovládání letadla je takové už od x360, taky mě to štvalo...
Ale absolutní hodnocení si ta hra nezaslouží, zase taková bomba to není.

Pan_Z
Pan_Z
Level 1 Level 1
16. 4. 2015 11:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejak mě tam schází ta úžasná grafika co slibovali. Co ty divné povrchy? Čekal sem rozhodně víc. Grafické zklamání spíš to připomíná vylepšené The Sims 4!

vousac
vousac
Level 1 Level 1
16. 4. 2015 12:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pan_Z Ze železa zlato neukoveš !
To platí i o další pokračování série GTA
Grafika je lepší ale stále nic uchvatného,roztahaný prostor , divná mechanika a hlavně velikost hry mi přijde přinejmenším nafouklá.Je to pro sklaní příznivce další srdcovka , ale označovat ji za nejlepší hru posledních let je silně utažené za vlasy ! Existují lepší hry a je na každém jedinci co preferuje a co je jeho nej.
Spíš bych to označil za perfektní pokračování série GTA ale nic víc.

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
21. 4. 2015 06:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vousac jo a pak Jirikova pise o tom jak jsou recenzenti objektivni a prihlizeji k ostatnim hram a hraci zmanipulovani svyma emocema a neobjektivitou :lol: a ono velky kulovy, tejden na to udeli maximalni hodnoceni ROFL

BigSmoke
BigSmoke
Level 1 Level 1
16. 4. 2015 12:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dohráno na X360 - hodně se mi to líbilo, ale nemůžu si pomoct, zdálo se mi to v některých ohledech horší než GTA IV. Krokem zpátky je jednoznačně jízdní model vozidel, příliš arkádový - v GTA IV mi přišel nejlepší z celé série. Příběh nebyl špatný (postava Michaela je super), ale opět, víc se mi líbil Tony a spol. Samozřejmě mapa je monstrózní, možnosti netušené, ale příběhová linie držela lépe pohromadě u předchozího dílu (můj názor).

dinlon
dinlon
Level 1 Level 1
16. 4. 2015 12:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BigSmoke Gta V som hral uz na PS3 a ten jazdny model bol fakt dost blby, naopak v PC verzi je urcite lespi, no nie taky dobry ako v gta IV :)

RADEONX800
RADEONX800
Level 1 Level 1
16. 4. 2015 15:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

GTA V bylo původně 3rd person akční hrou. Na dění ve hře jste se tedy koukali z pohledu třetí osoby. Už verze pro Xbox One a PlayStation 4 však díky vyššímu výkonu konzolí nové generace přišla také s first-person módem, který nakonec najdeme i v PC verzi hry.

pěkná kravina to s výkonem nemá nic společného ba na opak při fps modu nemusi gk renderovat vaší postavu

link
link
Level 1 Level 1
16. 4. 2015 16:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Docela by mě zajímalo, proč se z pctuningu v herních článcích stává něco jako doupě, než začala cvakat Jiříková tak tu byly vždy detailně rozpracované technické nároky hry, včetně případných novinek v technologiích. Takhle to nemá nějakou hodnotu navíc, prostě další tuctová recenze, kterejch je na netu plno

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
16. 4. 2015 20:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@link 23 souhlasů. OK, tak napsat to už do druhého odstavce je furt málo. Tak holt asi do titulku, nebo už nevím.

Reptile
Reptile
Level 1 Level 1
16. 4. 2015 20:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner to bude tim....ze kazdej rovnou preskoci na konec aby si precetl komentare pan Vagner...spis me fascinuje jak ji stale branite zuby nehty..jakmile prijde spatny nazor na mladou pani Jirikovou, hned reagujete...ze by se v PCT drzela prave diky Vam?

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
16. 4. 2015 20:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Reptile: Jak bych vám to vysvětlil, abyste to pochopil. Z článků, které vyšly za poslední měsíc, má vyšší čtenost než tento, který tu bude viset sotva jeden den, jen Střílíme do svých řad: Hry, u kterých byli recenzenti mimo.
A zase zopakuju něco, co někteří pořád nechápou – o tom, co kdekoliv na komerčních webových magazínech vychází, rozhodují především čtenáři tím, co čtou a co nečtou.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
17. 4. 2015 00:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner: Takze se pomalu "transformujete" v bonusweb potazmo technet? Se vsadim, ze tam je navstevnost zarucena :-)

Reptile
Reptile
Level 1 Level 1
16. 4. 2015 21:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner: Chapu... takze... PROSIM VSECHNY!!! NEKLIKEJTE A NECTETE AUTORCINY PSEUDOCLANKY :D DEKUJI :D

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
21. 4. 2015 07:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Reptile: tak to je jednoduchy, nekdo ji chce nadavat, tak rozklikne, nekdo si chce precist jak ji nadavaj a opet rozklikne. A ve vysledku cim vetsi flame autorka vyvola, tim vetsi ctenost jejich clanku :idea: PCtuning se proste dostal do spiraly ktera je stahuje stale niz a niz do zumpy ceske pc komunity a bohuzel to na zaklade argumentu o ctenosti nelze zastavit protoze ani nemuzete kliknout na jeji clanek abyste si na ni stezovali protoze to je kontraproduktivni a prihrava ji to body za ctenost :idea: :roll:
Kde je ten skvelej PCTUNING kde se dalo cist o taktovani pod dusikem, o radach k vodnikum, o novych komponentach?
Proc musime cist s*acky o mobilech navic s plno preklepama (od ceho pak je vedlejsi Kociho web?), kazdou blbost o hrach anebo jaka osobnost si co poridila?
Pfuj :x

Zheiko
Zheiko
Level 1 Level 1
16. 4. 2015 17:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@link naprosto souhlasím, dříve jsem sem chodil přesne kvůli rozborům HW požadavkům, testům a tipům jak vlastně hru nastavit k tomu, aby mi fungovala lépe.

Recenzi si muzu precist jinde od kvalitnejsich redaktoru.

Dneska sem uz chodivam jen tak ze setrvacnosti a hlavne si pocist od Misy 'wolfa' Rybků, ten mě dodneška baví

Reptile
Reptile
Level 1 Level 1
16. 4. 2015 20:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Marne jsem doufal a zrejme se i malo modlil aby takovyto titul nedali nasi "nejlepsi uzasne profi dokonale recenzentce" ... ach jaj. no nic.. mrknu na nejaky herni server na opravdovy rozbor. :(

Nalim27
Nalim27
Level 1 Level 1
17. 4. 2015 00:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hmmm opravdu si "skvele zoptimalizovana" hra s absoluitnim hodnocenim muze dovolit tohle: [url]http://www.youtube.com/watch?v=XzRpYV1NxWs[/url] ?

Pripadne ta dosud neopravena chyba, kdy hru nespusti hraci s uctem ve Windows, ktery obdahuje neco jineho nez americkou abecedu a cisla? To se treba muze tykat velkeho poctu ceskych (a slovenskych) hracu.

Jinak hratelnost je docela dobra ... az na ty cernochy .... moc je nemusim - to jak mluvi a to chovani...

^Paja^
^Paja^
Level 1 Level 1
17. 4. 2015 09:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nalim27 ten clovek to tam hraje na Core Quad ...

Jurawood
Jurawood
Level 1 Level 1
17. 4. 2015 09:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nalim27 Málo VRAM.
Také ignoroval varování v nastevní grafiky. :lol:
Mimochodem podle videí ubylo dost fyziky co? Vypadá to dost konzolově :-)
Osobně jsem čekal o dost víc, udělat pavouka na skle umí i telefon..

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
17. 4. 2015 07:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nalim27 Tyhle videa jsem začal dávno ignorovat. Nevíš co v tom počítači má, jestli má v pořádku Windows, DirectX, jestli nemá nějaký OSD program který koliduje s hrou, jestli nemá něco nestandardně nastavené v ovladačích a dalo by se sálodlouze pokračovat.
Já hrál až druhý den 15. na GTX960 a všechno jelo bez problémů.

smith007
smith007
Level 1 Level 1
17. 4. 2015 09:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer Přesně tak, tohle mi dělalo už v NFS Hot Pursuit 2 před XX lety a stačilo přeinstalovat DirectX, drivery GPU a bylo po problému.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
17. 4. 2015 08:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer Tohle se stávalo i u čtyřky - obvykle při nedostatku paměti na grafice (resp. při nastavení, které podle hry využívalo víc paměti, než má karta). Já něco podobného vidím na GTX 970, pokud hru nastavím tak, aby ignorovala kapacitu paměti, narvu všechno nadoraz, zapnu DSR a dám rozlišení 4K (hra pak odhaduje, že to obsadí kolem 5 GB). Ale trvá to jen pět sekund po načtení, než si to tam memory management nějak poskládá a paměť grafiky vyklepe tak, aby se to vešlo. Je dost dobře možné, že u 2GB karet to bude o něco horší.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
20. 4. 2015 01:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer @Adam Vágner: Optimalizace hry je slušná. Spíš jde o to, že jakmile hře dojde grafická pamět tak se hra neskutečně zpomalí. Já mám 2GB a moc dobře to nejde, ale záleží na nastavení a po nastavení a povypinání určitých věci mi hra běží na stálejch 60FPS občas to spadne na 50 - 55 ale pořád hratelné.

Naopak vyšší nastavení způsobí propad na 30FPS a to už je znát... přesto kdo má čas a ochotu "laborovat" s nastavením tak zjistí, že hra je velice dobře optimalizovaná i na slabší počítače. Zkusil jsem například kde mi hra běžela s vysokým nastavením na 30FPS snížit rozlišení a hra byla plynulá na 50FPS takže fakt záleží na nastavení...

Nalim27
Nalim27
Level 1 Level 1
17. 4. 2015 00:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nalim27 Jeste jsem zapomel na caste padani hry, ktere trapi spoustu lidi (me take, jednou hra bezela 8 hodin v kuse, jindy padne po 20 minutach) .... prece jen tohle by clovek necekal po odkladu vydani (a tusim, ze dokonce 2x), aby hra byla lepe odladena.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 4. 2015 10:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nerad se přidávám k honu na čarodějnici, ale nebylo by fér nepodpořit pravdu.

I já se těšil na tento článek a to jsem nehrál žádnou předešlou sérii. Vždy mi vadilo ovládání, které bylo nevím proč pro mne neintujivní.

Lucie nepíše špatně, ale píše spíše pro děti do 15cti let. Pro ostatní je to taková potrovská pohádka, čokoládou pomazaná.

Vdy jsem si myslel, že PC tuning má starší čtenáře, ale možná jsem se mýlil. Možná je pro PC tuning důležitější mladší náhodný čtenář, který se chytne nadpisu jak blbka nadpisu v super.cz, ale web jako takový vůbec nezná. Já už ani nevím kolik let sem chodím, pět nebo šest, ale s jistotou mohu říct, že jsem velmi zlamán s upadající kvalitou tohoto webu.

Přesto zde trávím hodně času, řekl bych hodinu a více denně a doufám, že redaktor začne vnímat své čtenáře a vyjde jim vstříc.

Tím nechci říct, že má Lucii vyhodit, ale autor článku, pokuď není schopný zlepšit svouji práci a uspokojit důležitou skupinu čtenářů, je buď ignorat, hloupý a nebo .... já vlastně nevím.

Proč zde strácím čas, je také otázka. Za ta léta vím, že redaktor politicky odpoví a Lucie nás nadále bude ignorovat svými příspěvky. :roll:
- QproTest

Mari0
Mari0
Level 1 Level 1
18. 4. 2015 20:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tak sem chod jednou za tyden a mas to :)Hodku denne? Vzdyz krom tech reklam co kde vyslo za HW a kolik to stoji dolaru pribudou tak 2 clanky za tyden. A to nekdy i jeden

5h1nj1
5h1nj1
Level 24 Level 24
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 4. 2015 13:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takove hloupe a neprofesionalni hlasky jako "lepsi hra na PC neni" a podobne byste si v "recenzi" mohli nechat od cesty.

Nemam rad nove GTA hry. Nesedi mi styl vypraveni, postavy a proste design celkove. I kdyz samozrejme uznavam, ze je to profi prace. Zvlast po strance marketingu.

vasava
vasava
Level 1 Level 1
17. 4. 2015 13:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pri takejto hre som dufal, ze ju bude recenzovat pan Rybka, ten by tomu dal stavu. Hm, mozno nabuduce...

x3m
x3m
Level 1 Level 1
17. 4. 2015 13:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tych 10 hviezd by som tomu urcite nedal. Hlavne kvoli dost vela technickym problemom. Staci si pozriet Steam a negativne recenzie tvori zhruba 30%, co je na takuto hru, niekolkokrat odkladanu, strasne vela.

Jespi
Jespi
Level 1 Level 1
17. 4. 2015 14:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já nevím, jestli je to jen můj osobní dojem, protože jsem to neslyšel nikoho ještě říct, ale já z té grafiky teda vůbec unešenej nejsem, poslední 3 roky mi grafika přijde na zamrzlém bodě, je prakticky stejná. Nevím, asi nemám oko na ty miniaturní rozdíly, ale prakticky kromě Ryse a Watch Dogs nevidím žádnou další jinou hru, včetně této, jako nějaký "mega nástupce grafických her, přinášející nejkrásnější grafiku"

Mari0
Mari0
Level 1 Level 1
18. 4. 2015 20:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jespi presne, ta grafika naopak diky te obrovske rozhlehlosti je pekne mistama ojebana. Nevidim to jako minus, jen jak rikas, normalka

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
21. 4. 2015 07:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mari0 no kdyz jsem videl pred cca dvouma mesicema u kamose Skyrim s nejakyma grafickyma modama, tak to vypadalo jako v realu, bohuzel nevim co tam mel vsechno hozeny ale vypadalo to uzasne :idea:

Mari0
Mari0
Level 1 Level 1
18. 4. 2015 20:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na YT jsem videl video kde pohled z auta je i klasickej- proste s volantem a palubkou. Mackam V (default pro zmenu pohledu) a bud klasika vidim auto nebo pohled- sedim na kapote. Delam neco blbe? Diky.

blee
blee
Level 1 Level 1
20. 4. 2015 13:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mari0 Možná je to úrovní detailů. Já mám normální palubku s volantem a funkčníma budíkama.

Reklama
Reklama