Zpět na článek

Diskuze: HP Compaq Mini 311 — ION netbook jak má být

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

iqein
iqein
Level 1 Level 1
11. 12. 2009 08:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak je možné u netbooku s procesorem Atom považovat za mínus výkon procesoru Atom?!? Když je to charakteristická vlastnost všech netbooků?

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2009 03:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@iqein Atom je skor charakteristicka brzda vsetkych netbookov ... :shock:
- IQLogic

usiRev
usiRev
Level 1 Level 1
11. 12. 2009 10:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@iqein hmm.. no ale chcelo by to kazdopadne pre neznalych (ja a zrejme dalsi :) ) aj porovnanie atomu 270/280(tj. jednojadro) s 330 (tj. dvojjadro), alebo priblizne porovnanie vsetkych verzii atomu, tj. aj rady 5xx ci este ake su..

inak fajn testik:)

Tomáš Šulc
Tomáš Šulc
Level 1 Level 1
11. 12. 2009 09:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@iqein Atom je obrovskou brzdou celeho zarizeni. Navic v dnesni dobe se uz daji koupit i male netbooky s cenou tesne nad 10 tisici, ktere procesory Atom osazene nejsou (napr. Acer Aspire TimeLine 1810TZ ci MSI U200). Proto davam mizerny vykon Atomu jako minus.

mikysK
mikysK
Level 1 Level 1
11. 12. 2009 08:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@iqein Souhlasim,je to docela kopanec.Netbook mám a určitě neřeším výkon procesoru pač chci,aby byl spíš mobilnější než notebook a výkon mi zas tak nezajímá. :!: :!:

killerek
killerek
Level 1 Level 1
11. 12. 2009 09:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja osobne bych mel k rozlozeni portu vyhradu. Nevim proc hodne notebooku/netbooku ma vetsinu portu na prave strane. Vzhledem k tomu, ze se mys pouziva vetsinou na prave strane, tak pri plnem zapojeni prekazi kabely pri praci s mysi. To by byl takovej problem VGA a LAN presunout dozadu a zvuk doleva?

ZeeZ
ZeeZ
Level 1 Level 1
11. 12. 2009 17:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@killerek Vzadu to neni mozne, nebot je tam baterie.
Obe strany byvaji celkem obsazene, osobne bych do blizsi casti prave strany daval ctecku, HDMI (nepredpokladam potrebu pohodlneho ovladani, kdyz uz poustim neco pres HDMI) a polovinu USB portu.

Reklama
Krayzie
Krayzie
Level 1 Level 1
11. 12. 2009 09:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ta spominana vydrz na baterku teda nic moc. Podla grafu do 300 min. Pre porovnanie ASUS Eee PC 1000H ma 7-8 hodin, ACER Aspire One 751 cca 7 hodin.
Kazdopadne, ja som velmi rad, ze sa mi tento tyzden podarilo ten ASUS predat, bolo to proste nepouzitelne (Win XP z doby pred dinosaurami, zalostny vykon Atom CPU). Radsej som priplatil a zobral HP Pavilion dm1-1010 s 2-jadrovym SU4100, ktory je vykonom uplne niekde inde a aj na baterku vydrzi cca 7 hodin.

elukok
elukok
Level 1 Level 1
11. 12. 2009 15:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Krayzie Tady de o to že nechápete účel tohodle netbooku. Už název NETbook dost napovídá. Je to zařízení udělané především k surfování po netu a k tomu aby bylo mobilní a ne k hraní her...
A s lepší baterií, která se například k Aspire One dá přikoupit, Vydrží déle než většina "normálních" notebooků..

Krayzie
Krayzie
Level 1 Level 1
11. 12. 2009 15:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@elukok Hmm, tak tuto reakciu som nepochopil (dotycny asi chcel reagovat na iny prispevok). Spominam niekde hranie hier? Nespominam a prave preto som nikdy nechapal vsetok ten hype okolo IONu. Ten Eee PC co som mal bol ale aj na surfovanie NEPOUZITELNY! Otvaranie aplikacii bola vyslovene hroza a rozlisenie 1024x600 je na surfovanie po nete tiez diskutabilne.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2009 03:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@elukok @Krayzie: preto clovek ako ty by si nemal kupovat netbook ... si ina skupina uzivatlov ... netbook ti nestaci a pozadujes vyssi vykon ... presne ako ja .... pri rychlosti Atomu by som asi zosalel ... ale su ludia ktorym to vyhovuje a nejake par sekundove oneskorenie im nerobi problemy ... :P
- IQLogic

pcwifi
pcwifi
Level 2 Level 2
11. 12. 2009 09:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nedavno jsem skladal pc s Atom 330,2G RAM,i945,Win7,no popravde ani dualni Atom nepotvrdil, ze by se ve vykonu nejak pretrhnul oproti single...skutecne atom je dobry na 2 veci - mala spotreba a velmi velmi nenarocne aplikace,pricemz nesmite nikam spechat,nez se otevre napr. Word,je to pomalu na kafe :lol: Uvital bych neco ve verzi ITX ale s treba zminenym SU4100 apod. 8)

petzed
petzed
Level 1 Level 1
11. 12. 2009 10:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zarizeni ktere je urceno do segmentu ultra mobilni a ktere ma leksly LCD patri roslapat a vyhodit! Horsi zrcadlo ve vlaku jsem nezazil. Jestli nekdo argumentuje trochu vysim kontrastem, tak asi nikdy necestoval, nebo nepracoval na takovem zarizeni venku. To zarizeni je pak uplne k h...u.
Osobne bych daval dvojnasobne minus za leskly LCD.

Reklama
Tralalák
Tralalák
Level 1 Level 1
11. 12. 2009 10:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Stejně jako v případě nedávno testovaného Lenova IdeaPad S12 je největším hardwarovým tahákem netbooku od HP čipset NVIDIA ION a grafický čip ION v něm integrovaný." :shock:
A to ste testovali kedy, nejak mi ušla recenzia, keď výsledky sú už v grafoch ? Prosím link na recenziu, pretože sa mi ju nedarí nájsť.

Tralalák
Tralalák
Level 1 Level 1
11. 12. 2009 12:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tralalák Dík za info, budem sa samozrejme tešiť.

Tomáš Šulc
Tomáš Šulc
Level 1 Level 1
11. 12. 2009 11:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tralalák Původně měl napřed vyjít test Lenova a až po něm toto HP, ale nakonec jsme se rozhodli recenze prohodit (např. je jeho výkon vidět i v grafech). Lenovo S12 ION vyjde nejspíše příští týden (test je již hotový).

LockyD
LockyD
Level 1 Level 1
11. 12. 2009 11:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdarvím, na něco takové jsem už dlouho čekal, i když teď se mi do Atomu už zase moc nechce :)) Potřebuju něco co připojim k FullHD tv přes HDMI a dokáže mi to bez problémů pouštět filmy a něco takového je pro mě ideální (mohl bych si koupit MediaBox nebo si něco postavit od Zotacu, ale tohle je i použitelné jako notebook).Tim se chci zeptat,jestli jako velké +je akcelerace videa,šlo by v recenzích dělat i testy na přehrávání videa v 1080p? Na hry to neni a testy stejně děláte.Díky!

elukok
elukok
Level 1 Level 1
11. 12. 2009 15:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LockyD Myslím že ION fullHD ještě nezvládne.

Jen tak BTW chtěl sem se zepaptat zda někdo neví jak je to možné:[b] Když na mém nejslabším modelu Aspire One (1,6 GHz Atom, 1gb ram...) pustím fullHD video, tak se samozřejmě seká. Ale když pustím program pro vytížení procesorou jako například IntelBurner atp., který zatíží procesor skoro na 100% a zapnu k tomu přehrávání fullHD videa tak jede absolutně plynule :) Když nebudu línej tak to natočim a někam to pošlu aby se mi věřilo :lol: [/b]

zumik31
zumik31
Level 1 Level 1
11. 12. 2009 12:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LockyD Souhlas testy na akceleraci videa by byli supr. Docela by mě zajímalo, jak dlouho trvá, než se video v 1080p spustí. Když jsem viděl jak dlouho se na atomu spouští world nebo i obyčejný FF, tak na mě šly mrákoty.

Tipmi
Tipmi
Level 1 Level 1
11. 12. 2009 12:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Opět velkou pochvalu za krásnou slečnu na displeji. Je taková celá...nádherná ;). Kde na ty fotky chodítě pánové?

Reklama
Jiří Vašek
Jiří Vašek
Level 1 Level 1
11. 12. 2009 12:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hergot, už aby byl ION pro CULV procesory. pak to bude teprv nářez. Atom je opravdu plečka.

Tralalák
Tralalák
Level 1 Level 1
11. 12. 2009 15:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jiří Vašek Potešil by aj VIA Nano :)

vixl
vixl
Level 1 Level 1
11. 12. 2009 13:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No ja si myslim, ze neni zadna skoda, ze tento pristroj neni v cr dostupny, naco dalsi drahy kram s atomem? navic je to HP

ZeeZ
ZeeZ
Level 1 Level 1
11. 12. 2009 14:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=zumik31]Souhlas testy na akceleraci videa by byli supr. Docela by mě zajímalo, jak dlouho trvá, než se video v 1080p spustí. Když jsem viděl jak dlouho se na atomu spouští world nebo i obyčejný FF, tak na mě šly mrákoty.[/quote]

No na S12 ION (a v tom vedle tohoto nebude rozdil) to video spustis a behem vteriny nebo dvou jede. Stejnou dobu trva i "preklik" do jine casti filmu. Toto jsem zkousel na Matrixu.mkv ve fullHD, v Media Player Classic - Home Cinema.

Reklama
Krayzie
Krayzie
Level 1 Level 1
11. 12. 2009 15:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=elukok]Tady de o to že nechápete účel tohodle netbooku. Už název NETbook dost napovídá. Je to zařízení udělané především k surfování po netu a k tomu aby bylo mobilní a ne k hraní her...
A s lepší baterií, která se například k Aspire One dá přikoupit, Vydrží déle než většina "normálních" notebooků..[/quote]
Hmm, tak tuto reakciu som nepochopil (dotycny asi checel reagovat na iny prispevok). Spominam niekde hranie hier? Nespominam a prave preto som nikdy nechapal vsetok ten hype okolo IONu. Ten Eee PC co som mal bol ale aj na surfovanie NEPOUZITELNY! Otvaranie aplikacii bola vyslovene hroza a rozlisenie 1024x600 je na surfovanie po nete tiez diskutabilne.

ZeeZ
ZeeZ
Level 1 Level 1
11. 12. 2009 17:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dozadu = nelze, tam byva baterie.

roob
roob
Level 37 Level 37
12. 12. 2009 08:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tento notebook ma zaruku platnu v celej EU?
A preco je v - win7??? Mam 9"asus eeepc901 s 16GB turbopomalym SSD, a s win7 to ide 10x rychlejsie ako s xp. S xp to bolo nepouzitelne pomale.

Reklama
salami
salami
Level 1 Level 1
14. 12. 2009 01:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

kazde ssd pouzite v lacnych netbookoch maly zapis a to neni v xp osetrene. v win7 to uz je a preto ti bezal rychlejsie. ale aj xp sa da vytunit a potom bezi este lepsie ako w7. hladaj enhanced write filter a kludne zabudni na antivir :lol:

_DAVE_
_DAVE_
Level 1 Level 1
18. 12. 2009 16:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Tomáš Šulc]Atom je obrovskou brzdou celeho zarizeni. Navic v dnesni dobe se uz daji koupit i male netbooky s cenou tesne nad 10 tisici, ktere procesory Atom osazene nejsou (napr. Acer Aspire TimeLine 1810TZ ci MSI U200). Proto davam mizerny vykon Atomu jako minus.[/quote]

Vy byste taky chteli uplne vsechno. Kdyz stoji book 10tis, je brutalne lehky, a na baterky vydrzi 4.5h, - no tak je jasne ze za tohle je nutne zaplatit nejakou cenu. O netbooku bych vykon Atomu opravdu neresil. Je to stejne, jako by nekdo u obriho booku s SLI grafikama a trema diskama psal, ze je priserne tezky a ma malou vydrz. Tohle se proste neresi, nebo myslite ze nekoho trapi maly kufr u jeho Lamba?? :)

Reklama
Reklama