Zpět na článek

Diskuze: Hraní až v 8K a rychlejší paměti, unikají další informace o PlayStation 5 Pro

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Sailor SVK
Sailor SVK
Level 1 Level 1
25. 7. 2023 20:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

https://www.youtube.com/watch?v=DNGA_XnWVMg

8K hra pre PS5. Engine urcite zvladne aj nejaku rogue/zelda/diablo/SHMUP/hack and slash hru.

PS5 Pro s dvojnasobnym vykonom GPU, rychlejsou RAM tych 8K, ak treba, da este v technicky lepsej hre, ak to bude ekonomicky zaujimave.

PS5 Pro vsak bude skor urcena pre nativne 1080-1440p/60 hry so solidnejsim RT.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 7. 2023 07:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sailor SVK @mance42 podle me utahne i 4K@60Hz pokud budou mit hry FSR 2.2 nebo 3.0 do budoucna tak to utahne i s RT..

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
26. 7. 2023 11:12 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Počkejte, ale použití FSR nebo DLSS je podle vás špatné. Kdybyste měl tu konzoli, určitě byste se k tomu nesnížil.

A jak víme z jediného objektivního webu, RT je dnes naprostá zbytečnost. Nevím, proč to obhajujete u konzole.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 7. 2023 11:42 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Slusnak123 jenomze konzole stoji 11tis chapes to? ten HW proste neni nejvykonejsi a tyhle udelatka se tam vyuziiji na 100%.. Ohanet se ale DLSS u grafiky za 40-50tis je holy nesmysl, uz z logiky veci by takto draha grafika + dalsi nutny HW vubec takové technologie nemeli mit potrebu zapinat.. FSR a DLSS chapu pokud je HW slabsi a neni jina cesta jak navysit vykon coz je prave pripad levnych konzoli.. nehlede na to ze na velke TV se proste tato technologie celkem ztrati pokud nekde dojde k nake mensi degradaci kvality obrazu.. konzolisti taky tolik nelpi na grafice ale hlavne na hratelnosti.. sam mam doma PS5 a hraju na 117" platne s 4K laserovym projektorem a ta grafika je proste uzasna na to ze to cele stalo 11tis.. za tohle koupis max nakou usmudlanou RTX 4060 TI 8GB coz je vysmech protoze ve 4K je nepouzitelna diky male VRAM coz neni pripad PS5..

Sailor SVK
Sailor SVK
Level 1 Level 1
26. 7. 2023 12:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo .. ak PS5 Pro GPU bude mat vo svojom GPU po novom aj HW blok pre ML, tak potom zvladne aj HW upscale a teda na tom bude "presne" rovnako ako Nv4xxx s DLSS 3.x

Sailor SVK
Sailor SVK
Level 1 Level 1
26. 7. 2023 12:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Slusnak123 .. Killzone Shadowfall pre PS4 bola technicky vzato prva velka hra, pri ktorej sa vo velkom vsade zacalo hovori o technikach SW upscale /checkerboard/, davno predtym, nez sa to stalo znamym na PC kvôli Nvidia.

Na konzolach by sa HW upscale pouzival masovo a davno pred Nvidia, ak by v AMD APU nachadzal HW blok pre ML.

Mozme spekulovat ci sa neobjavi uz v PS5 Pro GPU a takmer urcite to bude pri PS6 GPU.

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
26. 7. 2023 12:56 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Že konzole stojí méně než PC, chápu, jakož i to, že u konzole je HW lépe využit. Co ale nechápu je vaše neustálé hodnocení přes cenu. Vy podle svého tvrzení máte doma PC s grafikou, která vás sama o sobě měla stát nějakých 25 tisíc, nevím jak silný zdroj a CPU, pak máte konzoli, plátno, projektor, už nevím jaký monitor, prostě všechno nejlepší a nejmodernější, ale neustále si stěžujete, jak je konkrétně NVidia drahá. Přijde mi to takové dost pokrytecké. Kolik peněz jste v tom svém HW utopil? Nebo jste to všechno dostal? Tak pokud na něco nemám nebo si to nechci koupit, tak si to prostě nekoupím, ale nehaním to. Konzole jsou relativně levné, ale zase mají obvykle dražší hry, nehledě na to, že word dokument si tam patrně nenapíšete, kritizujete to? Neviděl jsem vás někde vykládat, že je drahá nějaká klávesnice nebo telefon. Co třeba hodinky, ty můžou být také drahé a pořád mají jen dvě ručičky. Neměl byste zasvětil svůj život boji proti takovým zlořádům?

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 7. 2023 14:57 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Slusnak123 pokud muzu mit neco co ma skoro identicky vykon se slevou 10-15tis tak si asi muzu dovolit rici ze to je predrazene ne? a pokud to chci "hanit" tak zcela opravnene, vsak ze stejneho duvodu na Nvidii nadavaji vsichni svetovi youtuberi i recenzenti, to jenom zde na PCT je nvidia ta bezchybna a super firma co vlastne mysli jenom na hrace her a dela pro ne prvni posledni ale levnejsi bejt proste nemuze protoze by pak zkrachovali :)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 7. 2023 16:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo vsetci youtuberi pouzivaju nvidiu :D :D :D

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
26. 7. 2023 18:38 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Je rozdíl, když někdo o nějakém produktu řekne, že je dobrý, ale drahý a někdo jiný o tom samém produktu řekne, že je špatný jen proto, že se mu zdá drahý.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
27. 7. 2023 07:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Slusnak123 produkt muze byt spatny jenom z duvodu premrstene ceny..

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
27. 7. 2023 09:50 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo To se mi zdá jako fundamentálně špatná úvaha, a to hned z několika důvodů.
1. Cena je jen jeden z atributů produktu. Je to jen další plus nebo mínus v celkovém hodnocení.
2. Peníze mají pro každého jinou hodnotu a i to, co je přemrštěná cena, si každý vykládá jinak.
3. Někdo je ochoten za produkt zaplatit vyšší cenu, protože ho používá profesionálně, případně se může jednat o fanouška produktu.
4. Na cenu nemá vliv jen výrobce produktu, ale i měnový kurz, obchodníci, distributoři, stát, dodavatel komponentů či surovin apod.
5. Cena produktu se může měnit, zatímco vlastnosti obvykle ne.

Navíc mám neodbytný pocit, že ta vaše argumentace je ryze účelová. Celkem dobře je to vidět na vašem názorovém kolegovi Stachovi, který ze začátku psal svoje recenze v souladu s mým názorem. Prostě vychválil výkon, když byl skvělý, a pak posuzoval cenu zvlášť. Např. zde http://www.ddworld.cz/pc-a-komponenty/graficke-karty/gigabyte-gf8800ultra-maximalismus-na-osmou-9.html

M
M
Level 42 Level 42
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
25. 7. 2023 19:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prdlajz 8k
Ved to sotva dava hratelne 4k.
Ani na pc sa neda poriadne hrat native 4k/60Hhz nie tak 120Hz+

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 7. 2023 07:56 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M @mmiminoo budou tam muset bejt pritomny naky FSR 2.2 nebo uz pocitaj s velkym vykonem pod FSR 3.0 ktery se stale pripravuje.. Vsak Nvidia taky hlasala ze RTX 3090 je 8K karta a pak se ukazalo ze to sice hry v 8K zvladne ale jenom s DLSS..

ja sam doma PS5 mam ve spojeni s 120" černým rámovým platnem a 4K laserovým projektorem od Epsonu a ten vizual je uzasnej.. Clovek uplne zasne co AMD spolecne ze SONY dokazalo nacpat za HW do krabicky za 11tis.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 4 Level 4
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 7. 2023 09:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo okrem toho, ze ti tazko uverit, co doma na dedine okrem sliepok mas, tak vyslovene demagogicky trepes... cena PS je dotovana

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
26. 7. 2023 11:07 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Přiřknout konzoli ziskovost jen díky AMD mi zapáchá demagogií, ale vyvracet vám to by stálo hodně hledání. Zatímco vás to stálo jen ten čas, než jste napsal tu jednu větu.

Co je ale zcela jistě demagogické, je vaše porovnávání výkonu RTX 3090 s PS5. Za prvé by bylo férové RTX 3090 porovnávat s klasickou PS5, která 8K neumí. A za druhé sám uvádíte, že PS5 Pro (!) bude umět 8K patrně jen s použitím upscalingu, což je stejný trik, jaký vyčítáte 3 roky staré Nvidii.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 7. 2023 11:39 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Slusnak123 jenomze 3090 pri svem uvedeni na trh stala 5x tolik :) to bysme taky meli brat na zretel.. a kde je zbytek PC? ty naklady na porizeni jsou zcela z jiného sveta v pripade celého PC + RTX 3090 v té době..

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 7. 2023 11:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo zase sdilis clanek, co si ani neprectes, ja to mrdam :D :D

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
26. 7. 2023 13:01 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo To je úplně jedno, kolik stála 3090. Však vaše grafická karta byla taky dvakrát dražší než celá konzole a 8K bez nějakých berliček by v rozumných FPS taky nedala. Tak proč nenadáváte i na ni?

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 7. 2023 13:36 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo takze na 120" uhlopriecke kde je vsetko vidno si znicit obraz FSR 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 7. 2023 13:42 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Slusnak123 on nema zenu a deti (ved ktora by sa s nim chcela i rozmnozit, bez toho aby zvracala) , tak vsetky peniaze dava do hardwaru, jeho jedina laska v zivote, a to aj tak ostane, je dobre, ze take nieco nekladie vajicka a sa nerozmnozi.
na druhu stranu musimeho chapat, ma prazdny nenaplneny zivot, plny depresie , ktory sa snazi naplnit hardwerom a nenavistou proti nvidii, on neznasa vsetko uspesne.
v podstate je mi ho luto

jiři koudelka
jiři koudelka
Level 0 Level 0
26. 7. 2023 13:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @MuhahaMiro
#pray_for_belka 🙏🙏🙏🙏

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
26. 7. 2023 18:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @RickyAFF On je chorý. Samozřejmě, že máš pravdu, ale vysvětluj to někomu kdo má diagnózu. To je jako bys házel kamenem a doufal, že jednoho dne vzlétne.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
26. 7. 2023 18:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Slusnak123 Honza je nemocný člověk. Někdy je lepší nereagovat než se s ním pouštět do diskuze. Dřív to byl fajn kluk, ale dnes to zavání závažnou diagnóznou.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
27. 7. 2023 07:37 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Slusnak123 a ty vis o naky stejne vykoony karte jako je 7900XTX za lepsi cenu od konkurence? ja tedy ne.. Jinak kde je naky pravidlo ze nemuzu mit doma 4K konzoli a herni PC pro hrani 4K her? ono jaksi mnoho her co je na PC uz na konzoli neni, takze kolikrat musis mit oboje aby sis zaparil hry co chces.

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
27. 7. 2023 10:12 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Za prvé, vy ten výkon hodnotíte účelově. Jsem přesvědčen, že kdyby s DLSS a použitím RT přišla jako první AMD, budete to velebit. Ale protože to tak není, hodnotíte pouze rasterizační výkon. Pak samozřejmě ten poměr cena/výkon vychází, jak se vám hodí.
Za druhé, AMD je společnost s “levnými” produkty, to já nepopírám. Ale nikdy jsem od vás neslyšel slova chvály např. nižší spotřebu karet Nvidia. Přitom zrovna tohle může být docela důležitý atribut i v hodnocení poměru výkon cena. Protože v konkrétním případě to může znamenat, že si koupím levnější kartu AMD + nový zdroj a v konečném důsledku mě to může přijít dráž než koupit samotnou kartu Nvidia. Navíc i čas, co budu montovat nový zdroj, má nenulovou cenu.

Jinak si mějte doma, co chcete. Ale připadá mi trochu divné, že se stavíte do role ochránců chudých Čechů, ale sami se Stachem chrastíte hardwarem pomalu za statisíce (podle vašeho tvrzení).

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
24. 7. 2023 17:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Papír a konzolové ovce snesou všechno :)

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
25. 7. 2023 09:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Kedlubna tak na 8K to vyuzije tak 0.1% lidi, hlavni je navyseni vykonu ve 4K.

jiři koudelka
jiři koudelka
Level 0 Level 0
25. 7. 2023 09:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo ibaze teraz ma ps5 vykon medzi rx5600 a rx 5700xt( citacia dd webu od stacha) co je dost bieda, i ked sa vykon zdvojnasobi.... este stale to nebude bohvieco 4k navyse to o par stoviek predrazia.

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
25. 7. 2023 12:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @paric PS5 = téměř 6700XT..
Stejná architektura, téměř stejné parametry.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
25. 7. 2023 12:17 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @genserak80 dd world jediny objektivny web na svete trdi, ze je vykonom pod 5700xt. ty pochybujes o stachovi a belkovi ? navyse ma myslim o 1/3 menej teraflops ako 6700xt

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
25. 7. 2023 12:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @MuhahaMiro Jo je to 13.2 vs 10.8...
Ale čistě RDNA2 karta je k tomu nejblíže.
Navíc ta konzole je vždy více vyladěna jak po SW, tak po HW stránce.

vr43x3m
vr43x3m
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 7. 2023 07:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @paric Nie je dolezity tak vykon ako optimalizacia SW a tam to konzoly vyhravaju na plnej ciare.

jiři koudelka
jiři koudelka
Level 0 Level 0
26. 7. 2023 14:01 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @vr43x3m tych 30fps?
to platilo predtym, ale konzole su cim dalej viac ako fixne pc. a zachvilu asi rozdiel nebude. studia si usetria cas a peniaze portami, ze kazda hra pobezi pc/xbox/ps

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
24. 7. 2023 17:17 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

!

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
24. 7. 2023 17:18 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frankhorigan @genserak80 nebejt AMD tak zadny takovy konzole za tyhle prachy na trhu nemame. Vzpomen si kolik stala PS3 kde byl IBM + Invidia...

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
24. 7. 2023 17:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo jo souhlasím, ale zrovna RDNA3 opravdu není architektura se kterou bys chtěl udělat půlgeneraci nové konzole.
Bohužel nic jiného není

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
24. 7. 2023 17:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @genserak80 na tom linku vidis efektivitu ada lovelace vs rdna3 ...

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
24. 7. 2023 18:00 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @MuhahaMiro no a dál??
Do konzolí tohle nikdy nepůjde, protože by stály 28tis.. takže dobrý, ale vlastně dobré k ničemu

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
24. 7. 2023 18:03 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @genserak80 no mohli by dat mobilny ryzen 7xxx + mobilnu 4070 napriklad. to by bolo hodne efektivne a rychle

Martin Sádovský
Martin Sádovský
Level 20 Level 20
24. 7. 2023 18:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Na to akym odbornikom sa tvaris ze si, to mas celkom domotane. V PS3 bol Cell procesor postaveny na PowerPC jadrach, nie Intel.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
24. 7. 2023 18:59 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @sadko ale on vie velku pi** , vie ako nahanat sliepky po dedine. ale bola tam nvidia gpu (GeForce 7800 GTX odluka a cell procesor power pc, ale nie intel. navyse ps3 bola velmi dobra a dlhozivotna konzola. a cena pri uvedeni bola 399e tolko stala i ps4 pri uvedeni a ps5 vieme ake boli ceny...

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
25. 7. 2023 06:32 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo aha uz to upravil,ale my navzdy vieme, ze ty si myslis, ze v ps3 bol intel cpu :D :D :D to nic nemeni , ze ps5 ma vykon ako ste na dd napisali, vykon je medzi rx 5600 a rx 5700 xt len

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
25. 7. 2023 08:51 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @MuhahaMiro dneska by uz jina volba nez Nvidia + Intel nebyla protoze IBM uz procesory nedela.. a toto reseni by bylo pri stejnym vykonu minimalne 2x tak drazsi nez reseni od AMD, smir se s tim

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
25. 7. 2023 10:02 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo ty sa zmier s tym, ze amd ma 12% podielu grafik len, a ps5 ma mizerny 3d vykon od amd , na dnesne pomery velmi mizerny. i ked to zvojnasobia, co to bude mat vykon ako 6700? mohli to urobit amd cpu a nvidia grafika, neviem co stale melies o intely. apu nikdy nedosiahne kvality cpu + gpu cip extra. stacilo dat mobilny amd cpu a k tomu nejaky 4070 cip a bola by ta konzola zaujimava. vysoky vykon, nizka spotreba, uplne vsetky technologie.

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
25. 7. 2023 11:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @MuhahaMiro """"no mohli by dat mobilny ryzen 7xxx + mobilnu 4070 napriklad. to by bolo hodne efektivne a rychle"""

Opravdu myslíš že s mobilní 4070 by to bylo za 12tis?

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
25. 7. 2023 11:29 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @genserak80 ty si myslis ze pro bude stat 12.000 ako normalna verzia? a mobilny cip nieje desktopova grafika. a keby sa dohodli na spolupraci, urcite by nieco efektivne vyvynuli na mieru. uz raz spolupracovali a ps3 bola super vec, univerzalna.

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
25. 7. 2023 12:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @MuhahaMiro Myslím že v SONY vědí co dělají a co je pro ně nejvhodnější.. A Stejně tak nVidia.
Mimochodem PS3 byla z přehledem nejhůře navržená konzole od SONY. Tam se dá mluvit o opravdovém přešlapu v návrhu.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 7. 2023 08:06 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @genserak80 presne tak PS3 byl totalni preslap a trvalo 2 roky nez byla konzole ziskova :) a to byla predrazena jak prase.. Nvidia si proste za ten paskvil uctovala nesmysl pritom vykonem to bylo nic moc, tehdejsi konzole od MS mela grafiku od AMD a ta byla vykonnejsi a levnejsi. Kdyz Sony po vzoru tehdejsiho MS a Nintenda vsadilo na APU od AMD tak dokazalo PS4 prodavat se ziskem uz od launche a to snizilo cenu konzole celkem drasticky a proto byla tak uspesna vuci PS3 ktera byla totalni prodejni fiasko. PS5 je dneska jednicka mezi konzolemi a totalne porazila i novej Xbox od MS prave diky tomu ze ma vykonnejsi verzi grafiky nez prave MS a taky lepsi marketing.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 7. 2023 10:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @RickyAFF Xbox brzdi 10GB VRAM jenom pro grafiku, PS5 ma plnych 16GB

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
26. 7. 2023 11:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Takže PS5 si podle vás nepotřebuje do paměti načítat nic jiného než grafiku hry?

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 7. 2023 11:44 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Slusnak123 PS5 to nema pevne rozdelene, pokud hra potrebuje muze si ukousnout mnohem vic jak 10GB u Xboxu a proto je PS5 mnohem vhodnejsi na hrani ve 4K, microsoft tohle dost podcenil..

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
26. 7. 2023 12:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Jako že by grafika hry ukousla třeba 15 GB a vše ostatní by zabralo 1 GB? Kromě toho vy jste psal, že PS 5 má plných 16 GB (rozuměno pro grafiku), tak nastane někdy taková situace v reálu?

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
26. 7. 2023 13:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Xbox nemá na grafiku jen 10 GB, ty trdlo. Má 16 GB GDDR6 s tím, že 10 GB je pověšených na 320bit sběrnici a 6 GB na 192bit (PS má celých 16 BG na 256bit). Systém si sáhne jen na 2,5 GB z té pomalejší části, takže pro hry zůstane 13,5 GB. Na PS5 má systém a procesy zabrat asi 2 GB, takže hrám zůstane 14,5 GB. Fakt velký rozdíl. :-)

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
27. 7. 2023 07:38 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Slusnak123 PS5 ma 16GB DDR6 VRAM pro GPU a 512MB DDR4 pro OS ma to oddelene.. ma to logiku proc by konzole nahravala operacni system do ultra rychle GDDR6 VRAM, bylo by to mrhani prostredkama OS tak rychlou pamet nepotrebuje

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
27. 7. 2023 10:18 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @StratossimoProsím vás, vyveďte mě kdyžtak z omylu. Nejsem programátor. Ale mám za to, že když spustím hru, tak běh hry není jen grafika. Taky nějakou paměť potřebuje CPU pro jiné věci, než je grafika (nemyslím OS, ale procesy spojené s tou hrou). A když má CPU a GPU sdílenou paměť, tak si podle mě grafika nemůže alokovat celou paměť.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
24. 7. 2023 16:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

AMD do toho šlape :)

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
24. 7. 2023 17:17 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Ti definitivně hráblo 😂 Takže co tady máme po čtyřech letech… 2x !!! Vyšší vykon, PS4pro měla proti ps4 cca 2.5x vyšší výkon a reálné rozdílyv grafice museli DigitalFoundry ukazovat na zvětšeném stopnutém obrázku. Jediné tady vidím jako plus je, že to konečně s odřenýma ušima udělá 4k/60fps Jo AMD šlape tak moc, až si nV přeznačuje karty a ještě si je zdraží…. - protože prostě může

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
24. 7. 2023 18:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo V článku není jediné slovo o AMD, ale ta do toho podle vás šlape. Ale vím, co jste tím chtěl říci. Tedy se ptám, zda AMD pro Sony vymyslela nějaký nový převratný čip, na který NVidia výkonově nemá odpověď?

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
24. 7. 2023 19:02 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slusnak123 @Slusnak123 olizoval zaby a mal zase stavy :D amd graficke karty sa tak zle predavaju, ze so stachom chcu, aby sa pocitali predane xbox a ps5 do predanych grafickych kariet. uplne su zufaly :D :D

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
24. 7. 2023 19:09 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slusnak123 @MuhahaMiro Tak já bych chtěl, aby se do prodaných herních GPU započetly i notebooky. Když všechno, tak poctivě! 😃

karelll
karelll
Level 45 Level 45
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
24. 7. 2023 19:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Kecy.Sony je objednavatel amd doda so si Sony objedna,takze do toho slape sony a amd muze byt rado ze ma zakazku.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
24. 7. 2023 19:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karelll @karel88l nikdo jinby na trhu neni schopen dodat SONY a MS jeden cip o takovym vykonu jako prave AMD se svym APU.. zvlast za tu cenu jakou SONY i MS pozaduji..

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
24. 7. 2023 19:30 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karelll @Stratossimo preco je potom tak predrazena ? a to nechcem vidiet cenu ps5 pro.... akeho vykonu, ako ste na dd napisali, vykon je medzi rx 5600 a rx 5700 xt len

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
25. 7. 2023 08:52 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karelll @MuhahaMiro PS5 za 11tis s DPH je predrazene? za to koupis max nakou 4060Ti a kde mas zbytek konzole? nehlede na to ze PS5 ma 16GB VRAM, 4060Ti ma jenom 8GB :)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
25. 7. 2023 10:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karelll @Stratossimo tebe uplne preskocilo?ty si sa uplne scvokol, to ty si tvrdil ze ps3 s intel a nvidia bola predrazena

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
25. 7. 2023 10:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karelll @Stratossimo U té PS5 je ta paměť sdílená, ne? Takže to není čistých 16 GB pro grafiku. Kolik paměti si může alokovat grafika na PS5?

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
25. 7. 2023 11:04 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karelll @Slusnak123 presne. system ma 512mb ale to len na zakladnu "tabulku" hry sa otvaraju v tych 16gb ram a podla hry beru hodne miesta a potom grafike moc gb neostava. problem je , ze stratossimo nic nevie a ak vie pretoci a zamlci

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 7. 2023 08:14 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karelll @Slusnak123 pamet je tam resena takto:
"The PS5 has two pools of RAM. The main pool of RAM is 16 GB GDDR6 SDRAM, a RAM designed with high bandwidth rates for maximum gaming performance. The other pool of RAM is 512 MB DDR4 SDRAM Memory manufactured by SK Hynix. This RAM is mainly used by the OS for background tasks. "
takze graficka karta ma pristup do plnych 16GB VRAM.. Proto je PS5 vykonejsi nez posledni XBOX ktery to ma resene hure..

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
26. 7. 2023 09:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karelll @Stratossimo Ano, to vím, že tam je 512 MB + 16 GB. Ale řekl bych, že nějaká část z těch 16 GB bude použita pro načtení souborů hry podobně jako klasická RAM na PC. Resp. by to asi mělo fungovat podobně jako na laptopech. Takže mám pocit, že poněkud mlžíte.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 7. 2023 22:52 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karelll @Stratossimo nema pristup do plnych 16 gb, ale to by si musel rozumiet anglicky, co to je This RAM is mainly used by the OS for background tasks. " a nie do 512mb nezmestis operacny system a celu hru 🤣🤣🤣🤣 ty si skratka dedinsky hnup co nerozumie cudzie reci
tu mas este problemy noveho adrenalinu od amd ;)
Offene Probleme:
Das Performance Metrics Overlay kann bei verschiedenen Spielen N/A für FPS melden.
Bei der Verwendung ausgewählter Multi-Display-Konfigurationen mit gemischten hochauflösenden und hochaktuellen Displays auf Radeon RX 7000 Grafikprozessoren wurde gelegentlich ein hoher Stromverbrauch im Leerlauf beobachtet.
Bei einigen AMD Grafikkarten, wie z. B. der Radeon RX 6900 XT, kann beim Spielen von Rocket League™ mit ausgeschaltetem Bloom eine zeitweilige Korruption beobachtet werden.
Bei einigen AMD Grafikkarten, wie z. B. der Radeon RX 5700 XT, kann es beim Spielen von RuneScape zu einem zeitweiligen Aufhängen der Anwendung für einige Sekunden kommen.
Beim Spielen von Ratchet & Clank kann es zu einem Absturz der Anwendung oder einem Timeout des Treibers kommen: Rift Apart mit aktiviertem Ray-Tracing und dynamischer Auflösungsskalierung auf einigen AMD Grafikkarten, wie z. B. der Radeon RX 7900 XTX. AMD arbeitet mit den Spieleentwicklern von Ratchet & Clank: Rift Apart zusammen, um einige Stabilitätsprobleme zu beheben, wenn Ray-Tracing aktiviert ist.
Bei der Aufzeichnung von AMD Software kann der Ton zeitweilig nicht mit dem Video synchronisiert werden: Adrenalin Edition mit AV1 Codec.
Das Zurücksetzen auf die Werkseinstellungen wurde vorübergehend als Vorsichtsmaßnahme deaktiviert, während wir vereinzelte Installationsprobleme beheben, die bei PC-Upgrades gemeldet wurden. Benutzer können das AMD Cleanup Utility als vorübergehende Option verwenden.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
27. 7. 2023 07:41 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karelll @Slusnak123 nemusi od toho tam je ten ultra rychlej SSD disk... 512MB DDR4 bohate na OS staci, v ty konzoli nic slozityho nebezi ani to neni ucelem.. je to OS delany primo na miru HW teto urcite konzole tot cele.. proto se taky AMD snazi na 4K drzet u svych GPU taky 16GB VRAM jako ma PS5.. vyvojari uz zkratka pociaji dneska s tim ze pokud chce nekdo hrat ve 4K rozliseni a ma na to vykon tak proste ma 16GB vram na grafice a vic.. nejvic je to videt posledni 2 roky u portu her z PS5 na PC

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
27. 7. 2023 10:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karelll @Stratossimo Takže říkáte, že CPU nepotřebuje žádnou RAM a pracuje přímo s SSD. Nějak se mi to nezdá…

Jinak mi přijde zajímavé, co píšete o velikosti paměti pro rozlišení 4K. Vlastně to znamená, že např. 12 GB pro RTX 4070 je zcela v pořádku, protože je to karta cílená pro 1440p.

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
25. 7. 2023 01:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo šlape jak 30 fps ve starfieldu :D :D :D Chudaci konzolaci.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
25. 7. 2023 06:25 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 ako sam stach napisal ps5 ma vykon niekde medzi 5600 a 5700xt... a to slape zial len 30fps vetsinou. ak bude mat ps5 pro vykon niekde medzi 6600 a 6700xt tak s panom bohom...

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
25. 7. 2023 07:17 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @MuhahaMiro Jediný objektivní web psal, že PS 5 Pro prý bude mít výkon na úrovni (dosud nevydané) RX 7700. Což by mělo být údajně někde mezi 4060Ti a 4070 podle informací z PC Tuningu. Zdrcující výkon.

Také mi přijde vtipné, jak pan Stach poznamenal, že výkon v RT bude 2,5 krát vyšší než u PS 5. Chyběl mi k tomu odstavec, jak je RT zbytečný, to se bohužel píše jen u článků týkajících se Nvidia. U PS 5 Pro pan Stach tu osvětu nějak zanedbal.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
25. 7. 2023 08:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 za tech 11tis co ta konzole stoji je to maly zazrak... PS3 kdyz vysla na trh stala skoro 2x tolik, jenom diky AMD sly ceny konzoli tak dolů..

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
25. 7. 2023 10:08 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Stratossimo ty si uplne pomateny blazon. kusok hore napises ako bolo ps3 lacne , tu napises ake je drahe 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 ty si cisty blbec. a ps3 stala release presne to co ps4 s amd...

jiři koudelka
jiři koudelka
Level 0 Level 0
25. 7. 2023 10:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Stratossimo ps3 stala 2x tolko co ps4 alebo ps5? to by musela stat 800, alebo 1000e pri vydani, ale stala 399e.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
25. 7. 2023 10:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Stratossimo Konzole jsou levné, protože je dotují výrobci, kteří pak mají bakšiš z prodeje všech her. Dobrodinství AMD na to takový vliv nemá.

PS3 byla z počátku drahá, protože kvůli zpětné kompatibilitě obsahovala i čip z PS2. Navíc používala do té doby málo vídané Blu-ray mechaniky, které samy o sobě byly drahé. PS3 jako celek byl dokonce dlouho nejlevnější možností, jak BD přehrávat v obýváku.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
25. 7. 2023 10:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @TomMaly ale ps5 nema ani vykon rx5700 a za to chce sony 500e , na dnesnu dobu smiesny cip, k tomu par gb ram a jeden sdd m2 na jednej platine.

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
25. 7. 2023 10:20 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Stratossimo V poslední době prý zase začínají zlevňovat auta. Tuším, že je to díky AMD. Jinak 11 tisíc za zastaralý jednoúčelový počítač s nevalným výkonem (současná PS 5) se mi nezdá až tak výhodná nabídka. Také ty hry jsou zpravidla o něco dražší než na PC.

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
25. 7. 2023 11:13 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Slusnak123 Pro Běžného občana, co si chce zahrát sem tam na gauči s ovladačem hru co koupí kdekoli v bazaru a strčí do štěrbiny :) (nechápu jak dnes může někdo hrát za stolem na židli u monitoru - PC mám v obýváku u TV)...

... je PS5 naprosto v pohodě stroj.
A co říká Stach je už z principu nesmysl, vždycky. Je to další poblouzněnec.
Výkon PS5 je +/- 5% na úrovni 6700XT, což je za 11tis cajk.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
25. 7. 2023 11:34 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @genserak80 stach na dd povedal, ze je vykonom pod 5700xt, tak to tak musi byt. on ako jediny objektivny recenzent vie co hovori. objektivny spomenul aspon 1000x.
vynatok z jeho textu:
PS5 PRO má údajně používat procesor architektury ZEN 4 (ve hře je i ZEN 5, ale platforma byla vyvíjena dříve než ZEN 5 byla připravena, takže i kvůli výrobním procesům je použití ZEN 4 pravděpodobnější). Nevíme stále počet jader/vláken, ale samo AMD vyvíjí high endové APU založené na 16jádrovém ZEN 5 v kombinaci se RDNA 3.5 grafikou se 40 CU a údajně platforma SONY pro PS5 je tomu docela podobná. Nicméně tady bohužel zatím není jasno. Každopádně 16jádrový procesor místo 8jader, v současnosti nelze zcela vyloučit ale ani potvrdit. Ovšem i kdyby to bylo zase „jen“ 8jader/16vláken, jde o velký posun, protože u novinky to bude minimálně ZEN 4 architektura, proti současné ZEN 2 (RYZEN 3000). Speciálně tedy herní výkon bude velmi zásadně vyšší.

Samozřejmě to podstatné je hlavně grafická karta. PS5 dnes používá Radeon se 36CU architektury RDNA 2. Výkonově se bavíme o něčem mezi RX 5600 a RX 5700 XT. Tomu samozřejmě odpovídají i dalších schopnosti a výbava. SONY však chce výrazně posílit, zejména pokud jde o možnost skutečně používat novou konzoli na 8K TV, s VR headsetem a také hry s více RT efekty. PS5 PRO by tak měla nést RDNA 3 grafiku (spíše prý RDNA 3.5) se 60CU. A to v kombinaci s neupřesněným množstvím GDDR6 paměti na taktu 18GHz proti současným 16GB GDDR6 na 14GHz dnes. Objevují se také spekulace, že nová platforma bude ještě blíže hernímu x86 PC. Údajně SONY nemusí použít tu konstrukci sdílené paměti pro CPU a GPU, jako je tomu v současnosti. Nový RYZEN procesor prý bude používat normálně systémovou DDR5 paměť a grafická karta bude mít svou vlastní GDDR6 kapacitu paměti. Dává to samozřejmě smysl s ohledem na posun v technologiích jako AMD Smart Access Memory, či DirectStorage, kdy samo SONY podobné technologie používá už u současné PS5.

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
25. 7. 2023 11:48 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @genserak80 Každý to má jinak. Já hraju strategie, tedy s tím ovladačem bych se asi nesžil. Navíc PC mám v pracovně, tam se zavřu, otevřu si pivo a mám jakž takž klid 😃. Taky televizi nemám úplně novou, nedívám se na ni a skoro už nevím, kde se zapíná. Proti tomu mám 4K monitor na 27” úhlopříčce, pixely jsou parádně jemné a tak to mám rád. A když si chci vylepšit výkon, tak si na e-shopu kliknu na novou grafiku, strčím ji do kompu a nemusím čekat na upgrade nebo novou generaci konzole. Hry si koupím na Steamu ve slevě, rovnou nainstaluji a za deset minut hraji.

Jinak Stach není poblouzněnec. Je to zkušený dezinformátor a ví, proč to dělá. Vůbec bych ho nepodceňoval. Jeho slabina tkví v tom, že neumí moc psát a často to po sobě nekoriguje, a dále v tom, že není až tak chytrý, aby se ty jeho lži nedaly rozkrýt. Třeba ten no-x na diit to dělá o něco lépe.

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
25. 7. 2023 12:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Slusnak123 Jo má š pravdu, je to nadsázka trochu. Já hraju na PC u televize, "stolní" PC mám na práci.
O Stachovi rovněž pravda. Kdysi bychom řekli poblouzněnec, dnes je to dezinformátor na plný úvazek.
Postaru "profesionální poblouzněnec".

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
25. 7. 2023 12:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @MuhahaMiro """"Radeon se 36CU architektury RDNA 2. Výkonově se bavíme o něčem mezi RX 5600 a RX 5700 XT.""""

Moc nerozumím, když se všichni shodnem na tom, že je v PS5 RDNA2, proč se zde neustále přirovnává k RDNA1 grafikám.
Opravdu """je tam +/- 6700XT"", a tím jak hry vypadají to i sedí.
Za 11tis pořád bez konkurence myslím.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
25. 7. 2023 12:19 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @genserak80 tak to povedal/napisal stach, AMEN !!!

ps ja nemam nic proti ps5 , mame doma i xbox i switch , sme 5ti doma, 2 pc nestacia ;D
ale ked porovnam rovnake hry na pc a ps5 a xbox, no nechyta sa to, ci som mal 3080,6950 alebo teraz 3060ti. este i s 3060ti mam lepsi obraz. inak pc mame napojene i na tv v spalni i v jednej detskej izbe. na druhej detskej su este maly.

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
25. 7. 2023 12:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @genserak80 Ale muhahamiro citoval Stacha. Buď to tedy Stach popletl, nebo poslal PS5 záměrně o generaci níže, aby to vypadalo, že PS5 Pro bude větší upgrade.

Tom2308
Tom2308
Level 41 Level 41
Grafická karta: NVIDIA
25. 7. 2023 12:55 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Stratossimo ty jses sjetej ps3 stala 22 tisíc? 😂😂😂. Všecky konzole stály v launchi do 15 tisíc tak tu netřep kraviny 😂😂 499,99 USD (20 GB model)
599,99 USD (60 GB model)

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
25. 7. 2023 13:02 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Tom2308 No ty první generace byly na startu vždy o něco dražší než ty dnes.
PS1 si pamatuju launch za 28tis, PS2 přes 20 a PS3 něco pod 20.
Problém je ale v tom, 28tis v roce 1995 nebylo to, co je 28tis dnes :-)

Takže PS1 v Kotvě v den vydání je asi jako by PS5 stála hodně přes kilo.
I PS3 byla na startu opravdu drahá - vzhledem k průměrnému platu.

Tom2308
Tom2308
Level 41 Level 41
Grafická karta: NVIDIA
25. 7. 2023 13:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @genserak80 jenže on mele že stala 22 tisíc což je blbost sam jsem ji měl za nějakých 14 ps4 též tak nějak. Ps1 byla dráha jak prase protože to byla revoluce v konzolich

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
25. 7. 2023 13:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Stratossimo diky amd sel výkon dolů, ne cena :D :D

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
25. 7. 2023 13:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @MuhahaMiro Já nevím, že někoho baví srovnávat výkon konzole a nějaké grafiky. Ty architektury nejsou podle všeho stejné (PS5 nemá čistou RDNA2), liší se zbytek obvodů. Je tam jiný SW overhead, lepší optimalizace, žádný shader compilation stuttering a hlavně - konzole na rozdíl od PC hardwaru opravdu zrajou.

V průběhu životního cyklu z nich vývojáři her a enginů dokážou vytřískat víc než na začátku. Na PC se na 5+ let staré karty kašle.

Především ale asi většině konzolistů je výkon úplně šumák, protože jim jde o hry. PC Master Race se směji Nintendu, že má Switch odpadní hardware, ale konzole se prodalo 125 milionů kusů, k tomu miliarda her. Mario, Zelda, Pokémoni nebo Animal Crossing patří mezi nejprodávanější hry historie.

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
25. 7. 2023 14:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @TomMaly Píšete: “ V průběhu životního cyklu z nich vývojáři her a enginů dokážou vytřískat víc než na začátku. Na PC se na 5+ let staré karty kašle.”

Myslím, že jde jen o úhel pohledu. Pokud se týká Playstationu, jednotlivé generace byly vydávány 6-7 let po sobě. Nemám s konzolemi zkušenost, ale nedalo by se říci, že s vydáním nové generace konzole vývojáři kašlou na generaci starou? Tedy není situace obdobná jako u grafických karet na PC?

chulygun
chulygun
Level 33 Level 33
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
25. 7. 2023 15:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Slusnak123 Nekašlou, je dlouho po vydání PS5 a stále vychází i hry pro PS4. Hezký příklad je Horizon: Forbidden West, který na PS4 (ne PRO) jede jenom na 30 fps, ale vzhledem na HW vypadá neskutečně.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
25. 7. 2023 15:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Slusnak123 PS4 a Xbox One přišly před deseti lety a až letos na ně MS a Sony přestávají vyvíjet hry. Hromada 3rd party titulů tam ale budou vycházet ještě pár let.

Šlo mi ale o to ukázat rozdíl, že po těch pár letech od uvedení jedné generace začínají vycházet technicky mnohem lepší hry, které dříve nebyly možné. Na PC nikdo cíleně neoptimalizuje hry na starší hardware, maximálně výrobci grafik něco málo poladí v ovladačích.

V praxi to pak vypadá tak, že konzole po uvedení má srovnatelný výkon (shodné rozlišení, fps a nastavení detailů) s kartou XYZ, ale třeba po těch třech čtyřech letech už odpovídá spíš o třídu vyšší kartě. Je to vidět třeba na videích Digital Foundry, kde se snaží u PC portů hledat nastavení odpovídající konzolím.

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
25. 7. 2023 17:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Slusnak123 "Jeho slabina tkví v tom, že neumí moc psát a často to po sobě nekoriguje, a dále v tom, že není až tak chytrý, aby se ty jeho lži nedaly rozkrýt. "

Je to jednoduchšie, celá jeho argumentácia a pravda závisí na jeho AMDD webe lebo tam môže mazať, banovať, nadávať a urážať a to všetko objektívne a samozrejme po právu.

Akonáhle tieto nástroje nemá k dispozícii tak je slabý ako čaj, viď to že tak už 5 rokov nepridal jediný komentár na inom webe kde predtým občas komentoval (diit,pct,ehw)

To že raz napíše jednu vec a inokedy úplný protiklad je uňho objektivita, všetko v závislosti ako to vyhovuje AMDD kartám či CPU.

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
25. 7. 2023 17:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Maťko911 Souhlasím s vámi. Nicméně já jsem to myslel z pohledu čtenáře, který si jen přečte článek a udělá si z toho nějaký úsudek (a třeba ani nečte diskuse pod článkem).
Ale je samozřejmě vtipné, jak se zbaběle zabarikádoval na tom svém webu, protože všude jinde by ho rozcupovali.

Reklama
Reklama