Zpět na článek

Diskuze: Intel představuje nové procesory Core Ultra 200S

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Npetr1
Npetr1
Level 22 Level 22
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
13. 10. 2024 22:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nové základní desky socket 1851 mají úplně novou novinku 😂Po dvou předchozích generací tam je  PS/2 konektor 😂

Npetr1
Npetr1
Level 22 Level 22
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
13. 10. 2024 22:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Doufám že tenhle procesor bude stejně kvalitní jako předchozí generace 😂

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
12. 10. 2024 10:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zatím to vypada že nova rada procesoru od Intelu bude pomalejsi nez ta predchozi s o neco lepsi spotrebou.. tj zadnej zazrak se nekona.. + nutnost zas opet koupit novou desku to jenom zabíjí... Podle me to prodejni hit rozhodne nebude

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
12. 10. 2024 10:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo je to tak, prodejne dopadne jak 9000

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
12. 10. 2024 10:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 tak 9000 rada prinesla o neco lepsi vykon, nizsi spotrebu a nizsi cenu.. + jde dat do stavajicich desek, tech pozitiv je zde mnohem vic nez u Intelu. Ja rozhodne cekam na 9800X3D a hned du do nej.. Od intelu me rozhodne nelaka vubec nic

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
12. 10. 2024 14:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Stratossimo 9000 prinesla ostudu jen bohuzel , 9800x3d vypadá dle leaku jen o 2-5% rychlejší, než 7800x3d, to by taky byla katastrofa.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
13. 10. 2024 10:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 a ty si myslis ze Intel nabidne lepsi herni procesor nez bude 9800X3D? nemyslim si.

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
13. 10. 2024 10:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Stratossimo co to meleš, kde kdo říkal, že intel nabidne lepsi procak nez 9800x3d pro casualy? no takhle, pro pro hrace stale bude 14900 nebo novej intel lepsi, protože lepší 1% lows pro kompetitivní hrani, aby jsme to uvedli na pravou míru, zadnej pro pepa nebude hrat na amd cpu :D pro casuals samozrejme x3d,. ktere bude uplne stejne vykonne, jako predchozi rada, takze zase ostuda u amd, jako u intelu.

Caveman
Caveman
Level 20 Level 20
12. 10. 2024 08:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Koukám že se stále řeší hry.Když už se to měří,tak ve 1080p.To jako, ze si nekdo koupí tu 285tku a hraje ve FullHD?To by musel bejt magor.Ten kdo hraje ve FullHD, tak ho nezajímají tyto vrcholné CPU.Když mám na CPU za 13-15+ tak mam na monitor/TV ktery jede alespoň na 2560x1440 nebo 4K eventuelne 3440x1440.Neřeším FullHD.Je jedno,jestli mam ve FullHD o 50FPS mene.Kdyz jich mam 150+ 🫣. Zajímá mne spotreba a hlavne 100% podpora software.Vetsina lidi hraje stejne na RTX 3060 😂.Kdyz chci hrat hry,tak mam PSko nebo Xbox.K tomu ale dojde člověk věkem.Intel ma konecne moderni produkt.Ma tedy co prodavat.Casem to doplni o nova GPU a CPU na 30/60W.Budme radi, ze se to stalo.AMD si uz zacalo vyskakovat.Jo a nic bych za to nedal,kdyby se v te prazdne casti CPU, casem zjevilo nejake prekvapeni 😉

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
12. 10. 2024 08:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Caveman @Caveman Píšeš nesmysly, hraju ve Fhd a mám 7800x3D, což je momentálně asi top cpu na hry. Dřív někteří žvanily hovadiny, že rozdíl mezi 30 a 60fps nevadí, dnes někteří jak vidno žvaní, že je to nad 150fps jedno, to by ses divil. Ono jde i o odevzu a další související věci, teď když píšu, tak hraju online Rrainbow Six Siege, kde mám cca 600fps (360Hz monitor) a divil by si se jaký je to rozdíl. A nejde jen o online, i u běžných solo her se každý fps navíc hodí, zejména když chceš zapnout RT a podobné věci.

Caveman
Caveman
Level 20 Level 20
12. 10. 2024 08:44 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 Můžu vedet kolik je vam let?Sam pisete ze mate 7800x3D a ze je momentalne TOP na HRY.S tim vekem to nemyslim spatne,take bych se rad vratil nekam k 20-30 roku a mel ten dobry pocit ze hrani her.Ten ale tak nejak zmizel kolem 35+ roku.Proste uz nejsou hry, co mne bavi.Naposled jsem ten super pocit zazil u hrani Deliver US to Moon(dohra jsem to v kuse) no a pak posledni Uncharted(hrano na Decku).Dokonce ani TLOUS2 mne uz nebavilo.Proste to odeslo a uz se to nevrati 👎 Dnes mam lepsi pocit z dobre sestrihaneho videa(z meho pohledu).Intelu jsem nafandil nikdy.Mel jsem K5 a Durony.Na Intel nebylo LOVE.V te dobe mne ale spousta her fakt brala.Dnes je to nuda.Jo,vlastne jeste Metro Exodus na RTX 2080 to byla dobry 😁 Proto mne nezajima, ze hra ma 100FPS+.A vetsinu lidi kolem mne taky.Jo, je mi 45.PS: vlastne se těším na dalsí HOMAM.Nejsem tedy uplne ztracenej

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 39 Level 39
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
12. 10. 2024 11:30 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @Caveman S tím počtem FPS rozhodně nesouhlasím. Dokud jsem měl 60HZ monitor a hrál vše na 60FPS tak se mi všechny hry zdály také perfektně plynulé, ale po zakoupení 180Hz Freesync i Gsync monitoru je vše úplně jinak a když hra neběží aspoň na těch 120FPS a vždy samozřejmě musí být zapnut freesync u mě, protože mám AMD grafiku tak ta plynulost hry dost pokulhává. Ideálních je těch stabilních 180FPS na mém monitoru. Samozřejmě je spousta her kde těch stabilních 60FPS úplně stačí, ale takové hry typu strategií většinou nehraju. Jo a taky jsem v kategorii 40+ takže pamatuju i doby kdy se žádné FPS neřešily, někdy musely být ukrutně nízko a pařilo se taky. Vzpomínám třeba na doom1 u mě tehdy na 486SX 25MHZ, 4MB ram, který jsem měl přetočený myslím na 40MHZ a nějakou shit isa tridnet grafiku, bylo to peklo, sakačkjak kráva, ale hrálo se taky.

Caveman
Caveman
Level 20 Level 20
12. 10. 2024 12:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LojzaOdVedle 386,486 mne minula.Byla to drahota.Ja mel C64+Amiga 600.Jak pisete,nikdo neresil FPS.Spis ze se to "seka". Vsechny dnesni moderni CPU jsou opravdu dobre.Na domaci praci jsou naprosto dostacujici.Jejich strop se vyuzije opravdu jen na ty hry.Kazdy normalni uzivatel nema sanci vyuzit plny potencial techto CPU.Ten kdo potrebuje opravdu CPU na praci,tak si nakupuje jina CPU.To je pro nej 👎 Tyhle jsou na takove to domaci žvýkání 😂 Za mne je to od Intelu povedena vec.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 39 Level 39
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
12. 10. 2024 13:12 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @Caveman Ano co se hraní týče je i cpu velmi důležitý a to hlavně, když už má člověk nějaký lepší monitor od těch 100Hz výš tam cpu hraje velkou roli. Já počítač na práci nepoužívám, naopak jenom na něm hraju. Vyměnil jsem nedávno 5 3600 za Ryzen 7 5800X3D a úplně neskutečná změna u většiny her právě u toho hraní kde se ty FPS vysoko hodí. Třeba u GTA V Online to byl šok z tak, tak stabilních 60FPS na velmi vysoké detaily s 3600 na 120FPS+ s Ryzen 7 5800X3D se stejnou grafickou kartou a stejným nastavením. To je potom úplně jiná hra a jiný zážitek a těch příkladů by bylo mnohem víc. Naopak nemám potřebu hrát ve vyšším rozlišení než Full HD, úplně pro mě dostačuje a monitor jsem proto koupil jen Full HD.

Jinak já měl tu 486 až mnohem později až to stálo rozumný peníz a ještě to byl nějaký vyřazený kancl stroj od mámy z práce, někdy tak rok 96,97 možná to už nevím, potom později jsem sehnal už Pentium1 a tam už ty ms-dos pařby běhaly v pohodě i Quake1 už se na tom dalo pařit. Nějak snad od 1989 jsem měl Didaktik Gama a pak, když chcípnul tak jsem sehnal levně Zxspectrum. Jo to byly doby, člověk by to hned vrátil, kdyby to šlo… Pravda od jistého věku už to hraní her není takový zážitek, ale čas od času narazím na dobrou hru, kterou si vychutnám, ale pravda je jich jako šafránu a raději občas sáhnu po nějaké staré klasice nebo i emulátoru starých konzolí nebo pc různého druhu.

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
12. 10. 2024 13:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @Caveman mně je také 45 let a souhlasím s komentářem výše. Nové hry mě také nebaví, ale hrozně se těším až si starší kousky zahraji na novém železe. Také zůstanu u FullHd.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 22 Level 22
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
14. 10. 2024 09:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Caveman @Caveman Caveman :D Víš vůbec co je kooperativní hraní? Latence, Ping? Určitě budu k FHD 144Hz monitoru kupovat a zapínat 4k abych jel v 60Hz :D a s trapnými FPS a prodlevou někde mezi zaměřením na levé či pravé oko a headshot XDDDDD A liboval si jak je to krásný a pořád chcípal, protože támhle lojza z vietnamu to hraje na Ryzenu a má lepší odezvu, tudíř mne dost často zmerčí dřív .)

Caveman
Caveman
Level 20 Level 20
15. 10. 2024 21:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Pitcha007 Odstup od monitoru.Přečti si, co jsi napsal 😂 Jestli to to nepřipadne směšný,tak si to ulož, no a vracej se k tomu každý rok.Až se začneš smat,tak jsi konečně prozřel.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 22 Level 22
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
16. 10. 2024 10:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Caveman Upřímně, nevím proč bych měl, nebo proč je to směšné.... (jestli tvůj HDMI výstup umí víc než 60Hz, voala... Já si vystačím s FHD 144Hz displejem NB... Jelikož výstup Hdmi 2.0 více Hz nedá, je zbytečné tu mít 4K monitor i kdyby 120/144Hz, tak budu mít výstup HDMI na 60Hz s dvojnásobně blikajícím efektem a bolehlavem, díky rychlejší únavě očí :D Opravdu nevím, jestli ti limity HDMI něco říkají, ale já ať doma, nebo v práci denně prosedím 10h před monitorem a "nepotřebuji" brýle, díky skvělým obnovovacím frekvencím. Takže tak či tak i kdybych měl 5090 budu tlačit takové rozlišení, které mi přijde "hbitější" a na které budu mít HW odpovídající 120/144/165 a vyšších Hz .) A to je na 34 let dívání do různých monitorů co říct, nepotřebovat brýle... A jestli jsi až těď objevil a pochopil sarkasmus Lojzy z Vietnamu s Ryzenem, pak se asi směješ jen sám sobě .)

Caveman
Caveman
Level 20 Level 20
17. 10. 2024 12:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Pitcha007 Stále tedy ne.Příští rok možná.Přečíst tedy opět v Říjnu 2025 a doufat!

vr43x3m
vr43x3m
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 10. 2024 07:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Caveman @Caveman Ono to v tom 1080p testuju preto, lebo vo vyssich rozliseniach ta zacne brzdit grafika, kde sa uz mozes dostat do stavu ze nevidis rozdiel medzi i5 a i9.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 22 Level 22
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
19. 10. 2024 10:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vr43x3m @vr43x3m Přesně, ono pak taky vypadá v grafech rozdíl v řádech 1-5% dost nevábně..

Caveman, tohle je co?

Caveman
17.10.2024 12:01@Pitcha007 Stále tedy ne.Příští rok možná.Přečíst tedy opět v Říjnu 2025 a doufat!

Výkřik do prázdna? Nebo co tím básník chtěl říci? :D Že 5090 ještě není, nevadí Alienware specifikace již má a tvoří tělo pro NB :D

RTX M5090 Putting 24GB VRAM on a 256-bit bus requires 3GB GDDR7 modules, and that doesn't seem ready to go yet.

Ale zdroj si najdi sám, když máš přehled .)

Darim
Darim
Level 20 Level 20
12. 10. 2024 07:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

On dneska ještě existuje nějaký cvok, který by si koupil Intel?Snad ne.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 39 Level 39
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
12. 10. 2024 07:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darim @Darim Možná jistý druh sebemrskačství. Ono i takoví jsou mezi námi 😬

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
12. 10. 2024 13:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darim @Darim já možná ano. Budu skládat příští rok. To už můj Intel bude mít 13 let a stále se snaží. Takže trocha nostalgie. U AMD mi vadí, že jsou problémy obsadit všechny 4 sloty na paměti, to u Intelu problém nebude. Zůstanu u FullHd a tak nepotřebuji to nejvýkonnější. AMD má každý koho znám, tak možná vybočím 😅🫣

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 39 Level 39
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
12. 10. 2024 13:46 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @Lukáš Meistner Hele já měl poslední roky vždy intel nekdy už od dob C2D možná i dřív, ale teď valím zase jenom AMD od Ryzenů a nestěžuju si, před Ryzenem jsem měl naposledy AMD v době Athlon XP.

U Intelu mě teď vadí hlavně ta spotřeba a ta kauza s Raptorem moji důvěru v Intel na mnoho let úplně zabila a nešel bych do něj ani za zlaté 🐷 Ale tak každý to má nějak.

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
12. 10. 2024 15:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @LojzaOdVedle u mě ryzen nejspíš také vyhraje. Uvidíme co recenze a také cena. Začnu to řešit až někdy v srpnu. Takže času dost

peregrin2023
peregrin2023
Level 24 Level 24
11. 10. 2024 16:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak ja nevim ale resit nejakou vyhodnost , vykon atp z prezentace Intelu? To vam 10 let toho co predvadi PR Intelu nestacilo 😀

Pjetro de
Pjetro de
Level 38 Level 38
11. 10. 2024 19:57 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@peregrin2023 @Josef Pindak presne, proste tazky uraz hlavy redaktora ....

Ako ukazovat 285K oproti 9950X v hrách a oproti 7800X3D v aplikaciach - to je vyber benchmarkov jak pre idiotov, asi si v Inteli myslia ze IT obec tu plesnive seno zere ...

Tralalák
Tralalák
Level 1 Level 1
11. 10. 2024 16:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V priemere o 72% vyššie IPC pri číslach s pohyblivou rádovou čiarkou a v priemere o 32% vyššie v celočíselných operáciach (priemer +52%) atómového Skymontu E-core (Arroe Lake) voči Gracemont E-Core (v Raptor Lake Refresh).

zdroj: https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/gmJiD95LE3FbCnWSSiaLsK.jpg
link: https://www.youtube.com/watch?v=rcS23U8G45E&t=540s

 Staré dobré časy sa vrátili kedy (de ja vu):

• Excavator To Zen 1: 52% IPC Increase

To sa v dnešnej dobe už len tak nevidí
_____________________________________________
• Zen 4 To Zen 5: 16% IPC Increase
• Zen 3 To Zen 4: 13% IPC Increase
• Raptor Cove To Lion Cove:  9% IPC Increase

Našťastie aj výkony malých atómových jadier Skymont E-Core hybridných big.LITTLE procesoroch Arrow Lake sú dokonca o pár stoviek MHz vyššie ako pri predchodcoch Gracemont v Raptor Lake Refresh a keďže ich IPC dramaticky narástlo mnohovláknový výkon malých atómových jadier Skymont E-Core sa oveľa zlepšil pri regresii v taktoch veľkých jadier Cove P-core Lion Cove.

Zrejme najviac sa to odzrkadlí pri Intel Core Ultra 5 245K kedy malé atómové Skymont E-Core nieleže frekvenčne v booste narastie +600MHz, ale v základe to bude až +1 000MHz a zároveň pri tomto modely je aj regres P-core najnižší resp. vykonpenzovaný +9% IPC a o +700MHz frekvenciou v základe takže Multi-core výkon tak má najvyššie predpoklady eliminovať regres straty HT pri veľkých covových P-core Lion Cove.

• 8x Skymont 3.60 GHz (4.60 GHz) - Intel Core Ultra 5 245K (20C/20T) - 4.20 GHz (5.20 GHz)
• 8x Gracemont 2.60 GHz (4.00 GHz) - Intel Core i5-14600K (20C/24T) - 3.50 GHz (5.30 GHz)

Vzhľadom na vyššie uvedené a s poukazom na nový výrobný proces a s tým spojenou efektivitou dosiahnutou dokonca pri celkovom znížení počte vlákien je takáto revolúcia v evolúcii malých atómových E-jadier nielen v rámci big.LITTLE hybnou silou vo vývoji a inováciach, ktoré búrajú mýtus o smrti x86 a nielen v schopnosti konkurovať architekture ARM (pozdravujem Karaše s jeho príspevkami v diskusiach o Apple Mx) a konkurenčných posunoch IPC, ktoré Dávid onehdy pomenoval ako nudné stojaté vody a čo sa dokádu dozadu pravideľne pri veľkých corových a covových jadrách právom vyčítalo práve Intelu.

Olda
Olda
Level 30 Level 30
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
11. 10. 2024 17:46 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tralalák @Tralalák 👍 Nevím proč tu někteří nadávají, až vydá AMD dobrý CPU, taky ho rád pochválím. Nyní se možná po dlouhé době povedlo něco Intelu, není důvod nadávat.
Můžeme z toho těžit jen my, tedy zákazníci.

p.s.: Ale nesrovnával bych navýšení IPC celého CPU s navýšením pouze e-cores. Je to zavádějící.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 39 Level 39
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
11. 10. 2024 14:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Děkuji, již jsem zvracel 😜

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
11. 10. 2024 13:58 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pre beznych hracov stale nic zaujimave. kdo sa dnes dovre nezahra na r7 5700x alebo 5700x3D za par korun? alebo na nejakej 1x400 , 2x600 alebo 12x300. v dnesnej dobe nie su problem cpu s dostatocnym vykonom , ale gpu. pokial sa nehraju hry narocne na cpu a k tomu higend karta, dobre prosluzi i am4 a 1700. usetrene peniaze za novu ddr5 pamat a novu mb radsej vopchat do grafickej karty. to uz musi clovek stavat novy pc odzakladu, ist do novych cpu

Olda
Olda
Level 30 Level 30
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
11. 10. 2024 13:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já si myslím, že nižší verze CPU budou krásně efektivní. Počkám si na testy.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
11. 10. 2024 13:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takže žádný výkon navíc, jen z velmi vysoké spotřeby se stala vysoká? Chápu to správně?

MartinM
MartinM
Level 26 Level 26
11. 10. 2024 14:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 > Ne, ještě si připlatíš za novou MoBo, abys měl zbrusu nové nablýskané PC, na kterým ti nepojede lokální Copilot.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
11. 10. 2024 14:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MartinM @MartinM Na nějaký copilot seru.

xfce4
xfce4
Level 6 Level 6
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
11. 10. 2024 14:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MartinM @LV426 počkajme na testy v reále

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
11. 10. 2024 13:34 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A kdy budou ceny?

EDIT: achjo, ten Intel je na palici. Za ultra 5 téměř 9 tisíc.

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
11. 10. 2024 13:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Radek Raudenský @Radek Raudenský jj, už jsem si to našel. Co o ceně soudíte?

casperrapid
casperrapid
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
11. 10. 2024 14:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @Lukáš Meistner S tou cenou se posrali stejně jako AMD s devítkovou řadou 😣

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
11. 10. 2024 14:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperrapid @Pavel Píša to jo, ale musím říct, že mě Intel stále láká. Uvidím, mám téměř rok před upgradem

xfce4
xfce4
Level 6 Level 6
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
11. 10. 2024 14:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperrapid @Pavel Píša Ona ta cena je od TSMC a drahé sú ty výroby 4 až 3nm a budu ešte drahšie

casperrapid
casperrapid
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
14. 10. 2024 09:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperrapid @xfce4 Asi jo no, naštěstí si s upgradem CPU nemusím lámat hlavu 😉

Reklama
Reklama