Inzerenti Google musí zvýšit rychlost načítání reklam
AdWords má v dějinách této společnosti velký význam. Byla to první služba, která Googlu zabezpečila finanční příjmy za strategické umísťování reklam ve vyhledaných výsledcích.
I když se tato politika od počátku nezměnila, společnost Google se rozhodla, že stránky jenž se načítají rychleji čeká speciální zacházení. Ve svém blogu Inside AdWords se zmínila o novém hodnocení s názvem Quality Score, kde budou uvedeny časy načítání stránek a v kombinaci s různými faktory se vyhodnotí pořadí, podle kterého se určí zobrazování se ve vyhledaných výsledcích.
Důvodem jenž Google vedl k tomuto rozhodnutí je, že podle jeho slov uživatelé důvěřují stránkám, na kterých načítání nemusí čekat věčnost. Intersticiální stránky, mnohonásobné přesměrování, extrémně pomalé servery a jiné faktory zpomalující načítání, co často vede uživatele k opuštění takového webu, se odrazí v Quality Score hodnocení. Předtím než začne Google penalizovat společnosti vlastnící stránky s uvedenými vadami jim dává měsíc na opravu těchto chyb.
Zdroj: tech.co.uk