jak-reklamy-ve-hrach-pusobi-na-hrace
Novinka Jak reklamy ve hrách působí na hráče

Jak reklamy ve hrách působí na hráče

Stančík Martin

Stančík Martin

9

Společnosti Massive a Interpret LLC se spojily na vytvoření studie o efektivitě reklamy ve video hrách.

Reklama

Do studie byli zahrnuti zákazníci společností Adidas, nejmenovaného fast food řetězce, firmy zabývající se prodejem cukrovinek a filmového studia. Všechny firmy měly nový produkt, který chtěli podpořit reklamou ve virtuálním světě.

Testu se zúčastnilo přes 1000 hráčů - počítačových i na konzoli Xbox 360 - a reklama byla vložena například do her Major League Baseball 2K7, NASCAR 08, Rainbow Six: Vegas, a Need for Speed: Carbon. Posuzovány byly dvě skupiny lidí - jedna, která hrála hry bez reklam a druhá, na kterou ve virtuálním světě reklamy působily.


Dočkáme se reklamy na toaletní papír?

Obě skupiny pak měly odpovědět na pár otázek. Téměř tři čtvrtiny hráčů Major League Baseball 2K7 se zabudovanou reklamou tvrdily, že "díky reklamám je hra realističtější," 70% hráčů všech her se zabudovanými reklamami se pak shodlo na tom, že "reklamy se ve hrách dobře vyjímají a patří do nich."

Zajímavější je však zjištění, že 80% hráčů, kteří ve hře viděli reklamu na film jistého herního studia řeklo, že "by si pravděpodobně nebo určitě tento film koupilo." Dvaasedmdesát procent těch, kteří ve hře viděli novou sladkou tyčinku pak prohlásilo že "by bylo parádní, kdyby ji při hraní mohli jíst."

Zdroj: Betanews


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama