Zpět na článek

Diskuze: Lenovo Legion Pro 7 (16AFR10H): AMD Ryzen 9 9955HX a RTX 5070 Ti

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Depeche Mode
Depeche Mode
Level 1 Level 1
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
22. 11. 2025 15:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pred rokom som kúpil Legion 5 s Ryzen 7 8845 a RTX 4060, QHD 2560x1200 za 1200e/30k CZK. Hrám pri zapnutom quiet režime a všetko beží OK. Ale ja neočakávam 60+ FPS, ja som začal hrávať v dobe 286/386 keď všetko nad 15fps bolo super plynule ;-)

seltino
seltino
Level 35 Level 35
21. 11. 2025 09:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

škoda absence herních testů v nativním rozlišení displaye, kterou by si notebook rozhodně zasloužil. Mám Asus Strix G18 s 5070ti a I9 275HX (chtěl jsem 3D CPU od AMD, ten ale bohužel dávají jen do 16tky) a musím říct že si s nativním rozlišením 2560x1600 poradí velice slušně. Člověk který si koupí takový notebook, bude určitě chtít hrát v nativním rozlišení.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
22. 11. 2025 14:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@seltino @seltino taky se primlouvam za kapitolu kde by se trosku timto zacali zdejsi recenzenti zaobirat, jak vubec zvladne ten HW nativni rozliseni toho displeje a zda to ma vubec smysl to zapinat.

PanBoh
PanBoh
Level 25 Level 25
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
23. 11. 2025 08:32 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Jan Belka blbce, nie , nezvladne to hry na qhd , lebo tam dali amd cpu :) taka 5070ti nema sancu utiahnut whd, jedine s intelom ;)

seltino
seltino
Level 35 Level 35
24. 11. 2025 12:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @PanBoh ale zvládne, skok z 4070 tky na 5070 ti v notebooku u 2560x1600 je opravdu velký. Předchozí notebook co jsem měl byl také g18 s 4070tkou a skok je to v tomhle rozlišená výrazný nejen kvuli čipu a také z důvodu 12VRAM u 5070ti vs 8VRAM u 4070tky.

PanBoh
PanBoh
Level 25 Level 25
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
24. 11. 2025 18:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @seltino to bola ironia ;)

Lukáš Cee
Lukáš Cee
Level 12 Level 12
20. 11. 2025 17:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proč jsou benchmarky ve fullhd, když to má qhd display? Jinak za tu cenu přepal jak celá současná generace. Kde jsou časy, kdy jsem koupil Legion s rtx 3070 a amd 7 5800h za 40k... drží dodnes

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
20. 11. 2025 18:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Cee @Lukáš Cee na tohle jsem se tu ptal uz nekolikrat a nebylo mi odpovezeno.. nedava to zadny smysl.. jinak souhlasim aktualni ceny mobilnich grafik od Nvidie sou sileny, osobne nechapu vyrobce proc tam nedaj RX 9060 XT 16GB nestahnout power limit na 150W a jedou, nebo nakou 9070 a stahnout power limitna 180W, hned by ta cena za ten notes nebyla tak "silena"...

vagi
vagi
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
20. 11. 2025 19:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Jan Belka Ono obecně, herní notebooky jsou nesmysl.

Fox_25
Fox_25
Level 41 Level 41
21. 11. 2025 00:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @vagi To samé můžeme teoreticky říci i o mobilních pracovních stanicích za vyšší desítky tisíc, přesto si je lidi kupují. Spíš vidím problém kdy si člověk na práci koupí běžný NTB a pak si stěžuje že to a ono je na prd, nebo si koupí herní NTB a je to to samé jako přes kopírák.

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 11. 2025 07:28 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Jan Belka Proč tam nedají 9600XT? PROTOŽE AMD NA TO NEMÁ VÝROBNÍ KAPACITY!!!!!!! Chápeš to už?

Z. Obermaier
Z. Obermaier
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
20. 11. 2025 19:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Cee @Lukáš Cee 1080p mame zmerene porfolio grafik, takze aby bylo s cim srovnavat, navic 1080p nam vic rozlozi zatez mezi CPU a GPU, netestujeme tedy jen GPU ale celek. Coz je u notebooku vhodnejsi scenar.

Lukáš Cee
Lukáš Cee
Level 12 Level 12
20. 11. 2025 20:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Z. Obermaier aha no, ale nekdy se to portfolii na vyssi rozliseni zacit musi, ne? :D

ja si nedokazu predstavit, ze si jeste nekdo dneska koupi novej HW, aby hral v 1080p

Z. Obermaier
Z. Obermaier
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
20. 11. 2025 21:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Lukáš Cee Vzdyt hrat muzete i ve 4K, ale my testujeme vykon, nehrajeme, a srovnani ve 1080p je proste u zarizeni jako notebook vhodnejsi. Muzeme ale urcite zaradit par testu v nativnim rozliseni, to je pravda.

JiVy
JiVy
Level 48 Level 48
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 11. 2025 22:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Lukáš Cee @vagi Já mám maličký kovový ultrabook na cesty a schůzky, ale kdybych si měl jít lehnout do nemocnice na několik týdnů, jako to čeká kamaráda, tak bych o herním NTB uvažoval a logicky tam nebude mít externí monitor, takže by si musel vystačit displayem toho NTB, takže to Full HD rozlišení by nejspíš bylo optimální.
Jasně, je to nouzovka, ale v určitých situacích to může mít smysl.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 11. 2025 23:05 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Lukáš Cee Ja hraju ve Fhd a budes se divit, ale pohoda. Aktualne treba Arc Raiders krasny ostry cisty obraz, vse vymaxovane nadoraz epic + dlaa a 140fps jako po masle.

cztajtrlik
cztajtrlik
Level 43 Level 43
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 11. 2025 06:28 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Lukáš Cee podil nativniho FHD rozliseni mezi uzivateli Steam mirne vzrostl a tvori vice nez 53 %. Pak je tu jeste urcita skupina, ktera hraje ve FHD i na monitorech s vyssim rozlisenim (nezmeritelne). DLSS i FSR do 4K prepocitava ponejvice z FHD rovnez - diky vyhodnemu pomeru pixelu 1:4. Testovani v tomto rozliseni me tedy osobne nijak neurazi, porad je z techto duvodu silne relevantni, navic lepe odhali vykon CPU. Sam v nem nehraju, chapu, ze jsem soucasti uzsi skupiny pocitacovych fandu, i kdyz kolem sebe neznam nikoho, kdo by ve FHD jel (krome meho otce v duchodu).

Normovane testy se nejak musi sladit. Ale souhlasim s tim, ze by se u ntb mel doplnit vysledek v nativu displeje bez DLLS a pak treba s DLSS/FSR v nastaveni prumerne kvality a kvality?

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
21. 11. 2025 06:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @cztajtrlik jasne ale kdo dava takovy sileny penize za takovej notes a kupuje si tam 4K displej tak se predpoklada ze by mohl chtit vedet jak na tom 4K displeji ty hry budou chodit.. tj otestovat to rozhodne smysl ma..

uni1
uni1
Level 37 Level 37
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
21. 11. 2025 08:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Z. Obermaier Spíše naopak ne? Základní sadu v 1080p pro referenci a většina testů v nativním.

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 11. 2025 09:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Lukáš Cee Mám nové PC a hraju ve FullHD. Nemám v plánu to měnit. Občas přepnu na 4K TV a že by to byl lepší zážitek nepozoruji.

maslovycroissant
maslovycroissant
Level 47 Level 47
21. 11. 2025 22:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Lukáš Meistner Tak ten monitor a TV maji jinou uhlopricku a koukas na ne z ruzne vzdalenosti ne? To preci nejde srovnavat. U dvou stejne velkych monitoru na stole bys ten rozdil fakt poznal.

Gasfromass
Gasfromass
Level 39 Level 39
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
22. 11. 2025 08:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Lukáš Meistner @LV426 jestli máte něco s max 24", PC s třeba 5060Ti, tak se dá FHD pochopit. 27" s 144Op je o dost jemnější

matkas10
matkas10
Level 43 Level 43
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
22. 11. 2025 10:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Gasfromass presne tak, fhd max do 24". Uz na 27" to fhd oproti qhd dosť poznať.

David L.
David L.
Level 1 Level 1
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 11. 2025 19:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Cee @Lukáš Cee Mám ten samý a už pár let jede je v něm i původní baterka a pořád drží, asi nejlepší notebook který jsem měl ... stál cca 40k a pořád dělá parádu :-)

Reklama
Reklama