Zpět na článek

Diskuze: Máte Windows 7? Ladíme, štelujeme a optimalizujeme

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Bounty
Bounty
Level 1 Level 1
25. 5. 2010 13:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=kotas]Četl to autor vůbec po sobě? Na jednu stranu třeba píše, že CCLeaner je k ničemu a v druhém odstavci zase píše něco jiného. Nebo ohledně toho XP-Antispy, už dávno existují nové verze s plnou podporou pro Windows 7, víte vy vůbec jak ten program vlastně funguje? Optimalizuje se vůči danému OS, takže psát zhovadilosti, že je starý a je k ničemu :lol: . Tenhle článek je úplně o ničem a plný dezinformací![/quote]

To si stojíte, ale za totální kravinou omg. Čištění OS bylo třeba je a dokud budou uživatelé tvořit tu překážku mezi židlí a klávesnicí tak i nadále bude. Desítky důvodů proč tyto čistky dělat a nejen kvůli rychlosti OS. Jinak další blábol je vaše neschopnost najít využití k použití starších vizualizací.. co takhle remote desktop? který běží daleko lépe se staršími skiny :) NuB autor lol

l.jelinek
l.jelinek
Level 1 Level 1
12. 8. 2010 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

W7 dobry, nestezuji si, ale ze nejde Start - All Programs jednoduse upravovat a pretahovat, to bych v MS asi nekoho zmlatil a vyhodil. Upravit si totiz to menu k obrazu svemu, to aby se jeden zvencnul. :confused: Skoda, ze autor tohle do clanku nezahrnul, prece jen by se to blizilo k "tuningu".

blue7325
blue7325
Level 1 Level 1
26. 9. 2011 14:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=DukeNukemCZ]Pri skoleni ISS a COMPTIA tyhle uzasne a magicke aplikace taky nikdo nedoporucoval ale jak je videt tak HW geekove (nikoliv IT specialiste) maji asi hold jiny nazor..[/quote]
No, tak keby ste Vy boli IT specialista tak viete, ze na kazdom skoleni doporucuju to, co vyhovuje spolocnosti, ktora skolenie realizuje / plati. A pravda lezi niekde "uprostred".

Druha vec je, co sa chape pod pojmom aptimalizacne aplikacie. Ja osobne vyuzivam Ccleaner, Defraglera a este par free rieseni na spravu PC, nie na jeho optimalizaciu. Nemam ziadne negativne skusenosti s nestabilitou alebo nevyuzitim plneho potencialu stroja. Skor naopak. Tolko od "HW geeka" :)

shuster
shuster
Level 1 Level 1
9. 1. 2013 11:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vidim, ze niesom zdaleka jediny citatel, ktory je sklamany tymto absolutne zbytocnym clankom. Nedozvedel som sa nic uzitocne. Nepotrebujem system nejako specialne ladit, len ma zaujimalo, ktore veci mozem zo systemu odstranit. To ze kapacity diskov su stale vacsie a vacsie, neznamena ze chcem mat na disku niekolko desiatok GB balastu.
Navyse na rozdiel od modernej doby, keby je vsetko na jednej particii, ja stale davam velke a pracovne data na inu logicku jednotku, co je najma u Windowsu uplne logicke. Myslel som ze sa v tomto clanku docitam aj nieco ohladom tohto.
No nic idem googlit dalej. Kedysi toto bol uzitocny web.

Lord_Jajator
Lord_Jajator
Level 1 Level 1
25. 2. 2010 06:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no podle nazvu clanku(a zamereni webu) sem cekal neco uplne jineho,nez tohle :lol: :lol: no dekuju,za doporuceni nainstalovat ovladace...

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
25. 2. 2010 07:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Četl to autor vůbec po sobě? Na jednu stranu třeba píše, že CCLeaner je k ničemu a v druhém odstavci zase píše něco jiného. Nebo ohledně toho XP-Antispy, už dávno existují nové verze s plnou podporou pro Windows 7, víte vy vůbec jak ten program vlastně funguje? Optimalizuje se vůči danému OS, takže psát zhovadilosti, že je starý a je k ničemu :lol: . Tenhle článek je úplně o ničem a plný dezinformací!

bkf.1
bkf.1
Level 1 Level 1
4. 3. 2010 20:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Mno kdyz jsem cetl to, ze autor DOPORUCUJE aktualizace (nemyslim service packy) tak mi hned bylo jasne, o jakeho experta se jedna :D O nahrazeni kriticky nebezpecneho prohlizece (tj. Internet Explorer) za nejaky alternativni (Firefox, Opera) take nebyla rec... Tenhle clanek neni uplne k nicemu, ale tomu nicemu se to hodne blizi :D

Aros
Aros
Level 1 Level 1
1. 3. 2010 21:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jiří Vašek No máte tam napsané, že čištění registrů je od Win2000 naprosto zbytečná záležitost, nicméně jsem si jistý, že většina lidí tady má zkušenost, že když po 2 letech používání pustíte na XP něco jako Wise Registry Cleaner, nebo BoostSpeed tak vám spadne doba nabíhání systému tak o polovinu. Jakkoliv je to podle vás teoreticky blbost, praxe je taková, že to v určitých případech pomáhá. Nemyslím, že se to projevuje i třeba během používání nějak na odezvě, nebo tak, ale minimálně u toho bootu je to sakra poznat.

Aros
Aros
Level 1 Level 1
1. 3. 2010 21:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jiří Vašek @Aros: Jo ale jinak jsem chtěl dodat, že se vším ostatní souhlasím a článek je pěkným zhrnutím, proč je W7 tak kladně přijímán.

Jiří Vašek
Jiří Vašek
Level 1 Level 1
25. 2. 2010 08:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel uff :shock: ... přísahám že ta poslední věta v článku odeslaném do redakce nebyla, jasně že to je kravina. to co jsem napsal o XP-antispy a ostatních "ťjůňiňkových" aplikacích si stojím, je to naprostá zbytečnost.

kubino77
kubino77
Level 14 Level 14
25. 2. 2010 07:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takovýhle článek na českých webech chyběl.

Jenom jsem čekal víc v kapitole nastavení vzhledu, hodně se toho dá udělat běžnými úpravami nastavení. Např. na Vistách/Sedmičkách používám zůžení rámu oken (přizpůsobit-barva oken-pokročilé nastavení vzhledu-výplň ohraničení dát na 0)

Jiří Vašek
Jiří Vašek
Level 1 Level 1
26. 2. 2010 08:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kubino77 ano, přesně tak - systém umožňuje poměrně dobře upravovat GUI sám o sobě :)

niemand
niemand
Level 23 Level 23
25. 2. 2010 08:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pěkný článek, používám W7 na notebooku i na PC a nemám s ničím žádný problém. Mám teda jen 32bit verzi, ale upřímě, nestalo se mi, abych měl zabranejch víc ramek, než 3,5 GB, tak na co zbytečně instalovat 64bit verzi. Ta 32bitová se mi zdá i o něco svižnější :)

Jinak když to porovnám s Vistama, tak ty byly opravdu strašný. Jednu dobu jsem měl na PC jen 1 GB ram, Visty si v klidu braly 800 - 900 ramek, takže na práci už nic nezůstalo. Stejná situace nastala, když jsem v PC měl 1 GB RAM a W7 - ty si braly pouhých 200 - 300 RAM, takže se dalo normálně pracovat nebo zapínat i nenáročný hry, což je veliký plus.

K tomu Ccleaneru - používal sem ho v XP, používám ho ve Win 7, vždycky odstraní tak 50 - 100 mb denně jen z nějaký historie v Mozille, což normální vyčištění disku nedělá. Ale když už čistim HDD, projedu to vyčištěním disku a potom ccleanerem a je to v pohodě. Ccleaner nijak nepřekáží, tak proč ho nemít :)

Nenarazil jsem na žádnej důležitej program, kterej by pod W7 nešel (jen takovej nepodstatnej prográmek na spray loga do CS 1.6), ale od toho je tu Virtual PC + XPčka.

Vlastně jedna hra dělá problémy, ale zdá se, že jenom mě - Mirrors Edge, po zapnutí hodí chybu, takže musim nastavit kompatibilitu pro XP SP3, pak znova zapnout, počkat až to vyhodí chybu a pak vrátit kompatibilitu na W7 a teprve potom se to zapne. Proč? Nevim, hlavně že to nakonec funguje.

Celkově mě W7 potěšily, nemám jim co vytknout, nepamatuju se ani na chybu - "Došlo k problému v aplikaci ***.exe > odesílat / neodesílat", tu sem snad ani za tu dobu co mám W7 neviděl :D

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
1. 3. 2010 16:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@niemand Přídávám se k těm, kteří souhlasí s článkem. Je to sice celkem chlavospěv na W7, ale já sem s nima spokojenej, takže OK. Na lištu sem taky nejdřív koukal jak puk, ale během pár kliků jsem zjistil co a jak a těžce sem si na ní zvyknul.

voidmain
voidmain
Level 1 Level 1
1. 3. 2010 13:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@niemand U toho Mirror's Edge zaskrtni "Disable visual themes" a "Disable desktop composition". Pak pujde spoustet normalne, kompatibilita s XP neni nutna.

Libb
Libb
Level 1 Level 1
25. 2. 2010 08:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mně se to líbilo, určitě je dobré napsat, že staré zažité rady už neplatí.

Jen připomínka k vyčištění disku apod. - nejsem si moc jistý, jestli vyčistí temporary soubory Firefoxu apod., v tomto je CCleaner určitě o dost lepší. Ale na registr ho nepouštím, zváště v 64bit systému.

Jiří Vašek
Jiří Vašek
Level 1 Level 1
26. 2. 2010 08:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Libb temporary soubory prohlížeče se mažou automaticky - stačí jim nastavit rozumný limit (na rychlém připojení v řádu desítek MB), pak se staré soubory automaticky mažou. co se týče temporary "downloads", těch pár souborů už fakt nikoho nezabije :)

Smeli
Smeli
Level 1 Level 1
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
25. 2. 2010 08:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ani bych to tak nezatracoval, dnes už existuje jednodušší cesta než přes patchování - http://uxstyle.com/ zde se dá stáhnout jednoduchý instalátor, který vám do systému přihodí systémovou službu Unsigned theme, která pak povolí použití jakéhokoli tématu. Funguje pod XP, Vistami i Win7 v 32bitové i 64bitové formě. Zkušenější pak zvládnou i úpravy systémových exe/dll pro úpravu různých tlačítek ap.

Andrw
Andrw
Level 1 Level 1
1. 3. 2010 11:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smeli rozhodně nechci na nikoho útočit ale, tento článek se mi sem na PCTuning nehodí!
Po přečtení článku jsem se podíval, zda jsem pořád na webu PCTuningu (Tuning -> úpravy všeho druhu!). Sem přece chodí lidi, co jsou unudění ze všech těch obyčejných věcí, co vidí kolem PC v každé kanceláři apod...
Na to aby se lidi "vzpamatovali" a netunily Windowsy se hodí článek na nějakém blogu nebo Technetu. Pokud v tom hodláte pokračovat, tak další článek vidím jako téma: Netuňte CASE, při vyřezávání bočnice se můžete pořezat o plech!!

Mimochodem: sám mám patchnutý uxtheme.dll na XP a používám témata z DeviantArt. Spokojenost a stabilita. Až přejdu na 7 tak vyzkouším uxstyle a budu používat nové témata. Rozhodně se nebudu dívat na "úžasné" barevné varianty Aera od Microsoftu.

Toť můj názor. Pro shrnutí - tento článek odporuje zaměření tohoto webu. Až bude Windows mít možnost bez změny knihovny uxtheme přidávat témata od třetích stran (vím že tady bezpečnostní riziko je - ale mohlo by to jít cestou podobnou UAC) a také bude mít pokročilejší optimalizace jako má TuneUp (čištění registru, atd...), tak potom už by se dalo mluvit o nerípání do Windows...

Jiří Vašek
Jiří Vašek
Level 1 Level 1
26. 2. 2010 08:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smeli instalace jakési zbytečné služby bude určitě cestou ke zvýšení stability systému :roll:

Václav Vlček
Václav Vlček
PCTuning PCTuning
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
1. 3. 2010 10:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jiří Vašek Omlouvame se ctenarum, ale clanek o novem chipsetu od AMD je dneska jeste pod NDA a najdete ho na nasem webu zitra...

jezek
jezek
Level 1 Level 1
1. 3. 2010 11:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jiří Vašek @Václav Vlček: aha ... a já si říkal, kam zmizel :D

vlask
vlask
Level 1 Level 1
1. 3. 2010 11:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Autorovi mozna stare start menu nechybi, ale mne a mnoha jinym chybi a opravdu hodne. Videl jsem i uzivatele kteri meli nainstalovano programu pres tri sloupce start menu, takze kdyz clovek najel na menu programy, tak mu to sezralo vetsinu obrazovky. A ted mi vysvetlete jak se mezi tolika programy bude hledat ve skvelem novem vzhledu win7, ktere zobrazi naraz zlomek nainstalovaneho SW. By se takovy uzivatel zblaznil, nez by se prororoval k tomu co chce. A je sice hezke ze to ma hledat podle nazvu programu, pres uzasnou skvelou sluzby hledani (kterou tam ms zavedl, protoze casto sami nenajdou co chteji v novem vzhledu), ale ani ja si casto nevzpomenu jak se presne ten program jmenuje a hledam to vizualne. MS by se vubec nic nestalo, kdyby dal uzivatelum volbu, ale oni se chovaji jako Apple - nas zakaznik, nas otrok. A to hodne lidem vadi - za ty penize by si mohl MS lidi vazit a ne jim nutit neco co nechteji, bez moznosti volby. Jinak vzhled plochy po instalaci je taky kapitolou samo o sobe. Ten design navrhuje sileny minimalista. Plocha bez jedine ikony - tomu rikam totalni minimalizmus na ukor maximalniho orezani ergonomie. Neskodilo by aspon napsat jak se vyhnout automatickemu prepinani velikosti ikon na plose na vychozi nejvetsi velikost (uzasna funkce zejmena na NB s mensimi displeji) - prepnu velikost na nejmensi a po restartu mam pravidelne nahozeno zpet velke ikony.

Woyta
Woyta
Level 1 Level 1
1. 3. 2010 17:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vlask JJ. Klasicke menu (ale s aero skinem) bylo prvni co jsem instaloval do RC a nasledne i do plnych.
Dalsi vec co me ponekud stve je Vynuceni podpisu ovladace.
Stale hledam funkcni moznost jak to trvale vypnout. Porad se to prepina zpet. Holt nemam podepsanej ovladac TV karty a ani nebude (Leadtek).

Matteo
Matteo
Level 1 Level 1
1. 3. 2010 17:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Woyta Tenhle starý možná nahradí spouštění programů přes vyhledávací řádek v nabídce start. Zkuste to, přijde mi to rychlejší než starý způsob ;)

Woyta
Woyta
Level 1 Level 1
1. 3. 2010 19:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Woyta @Matteo: Klavesove zkratky a rocket dock. :wink:
A pres vyhledavaci radek mi to moc pohodlne neprislo. Spise naopak. Kdyz nahodou poustim neco na co nemam zkratku, tak je rychlejsi parkrat kliknout nez po tme hledat pismenka.

smajlik1
smajlik1
Level 1 Level 1
1. 3. 2010 21:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Woyta @Woyta: Používám na W7 klasické menu s Aero z této stránky: http://www.classicstartmenu.com/ . Udávají to jako demo, ale funguje mi to už půl roku, akorát to chce občas o jeden klik na START tlačítko (kulaté) navíc. Jinak je to obyčejný prográmek automaticky spouštěný po startu (tedy žádná služba) a nijak nezasahuje do systemu (vlastně pouze zobrazí složky se zástupci).

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 3. 2010 11:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ahoj, mně osobně se článek líbil a i mě dost překvapil. TuneUp 2010 používám, ale spíš jen na čištění a úpravu spouštěných programů po startu windows.

Co mě na článku zamrzelo, že k radám na úpravy nebyla cesta... takže třeba stále netuším jak automaticky přihlásit uživatele při startu windows.....

Asi jsem jen začátečník, ale právě proto si myslím, že by to mohlo být trošku po lopatě :) však to asi není pro zkušené vývojáře :)

Jinak díky Lukáš
- QproTest

z0nt0r
z0nt0r
Level 1 Level 1
1. 3. 2010 11:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Používám je na notebooku (Acer 5810TG) a jsem s nimi vcelku spokojen. Hlavně se svižnějším chodem oproti Vistám. Ale instalace stála za to. Využil jsem tehdy upgradu zdarma, který Acer nabízel, a sedmičky mi přišly asi týden po oficiálním vydání. Balení obsahovalo dva disky, které bylo zapotřebí v průběhu instalace několikrát měnit. Zde ale nastal problém. Po instalaci samotného systému byla vyžadována další výměna disků, ale systém neměl ovladače DVD mechaniky, takže nebylo možné instalaci dokončit. Naštěstí výrobce reagoval pohotově a na stránkách podpory byly ke stažení ovladače i na W7. Až na tento nedostatek si ale nemůžu na nic stěžovat a dle mého názoru po XP druhý nejlepší OS Microsoftu.

kingbean
kingbean
Level 1 Level 1
1. 3. 2010 11:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

diky za pekny clanek, naprosto s autorem sdilim nazor, ze vetsina tech utilit co automaticky funguji muzou leda neco zkonit nez zlepsit...a to ze nekomu chybi tenhle panel nebo tamten, nebo ze tu nekdo pise ze ma milion ikon na plose to jsou uplne zcestnosti, nechapu jak se v tom vubec muze nekdo vyznat...presel jsem z xp a taky jsem zprvu koukal na start menu a rychly spusteni a tak, ale behem pul dne jsem si zvyknul a libi se mi to zase jeste vic nez predtim...lepsi nez nejaky cely aero...takze dekuji autorovi a chtel bych se jen zeptat, ci by nemohl dat nejaky odkaz nebo hint hlavne na to co nepouzivat v kombinaci win 7 a ssd...jestli to dobre chapu tak vypnout swap, index a nedefragmentovat a jeste neco? diky

omiker
omiker
Level 1 Level 1
1. 3. 2010 11:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

osobně si myslím že optimalizace pomocí programů třetích stran co se výkonu a grafiky týče je vážně zbytečná.... ale pak je tady ještě otázka řízení spotřeby a to je jiná -jednak nikdy nevím co pořádně danej profil dělá/nedělá jednak nastavit nějaké přesnější nastavení aby člověk pohledal....

v takovem RMclock si nastavíte dynamciké přetaktování přesně dle potřeby (pořadovaná % zatěž apod.) upravíte napájení a vše jede vpohodě, ušetříte třebas 10-20% baterie a máte přehled co se z hardwarem skutečně děje

Smeli
Smeli
Level 1 Level 1
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
1. 3. 2010 11:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Jiří Vašek]instalace jakési zbytečné služby bude určitě cestou ke zvýšení stability systému :roll:[/quote]

Pokud někoho omrzí koukat na stále stejný vzhled systému tak je to cesta mnohem menšího zla, než přebírání práv a přepisování systémových souborů.

polohy
polohy
Level 1 Level 1
1. 3. 2010 11:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ale co se tyce toho napr. Ccleaneru nebo TuneUp, tak musim rici, ze na mazani bordelu se opravdu hodi. U brachy jsem to spustil po nekolika tydnech a smazalo to asi 15GB balastu - povetsinou soubory s priponou .tmp ve Win adresari. Navic, nevim jsetli autor nekdy zkousel program Symantec Workspace virtualizaton, ale treba office 2007 pri instalaci nakopiruje do /Windows/Installer veskere instalacni zdroje - vcetne updatu(cca 1,2 GB). Navic si winy zalohuji i veskere aktualizace - dalsi MB navic. Nicmene mnohe jsem vyresil tak, ze jsem si nainstaloval RamDisk a do nej hodil strankovaci soubor a veskere Tempy. Cili staci restart a hotovo

Jiří Konvičný
Jiří Konvičný
Level 1 Level 1
1. 3. 2010 12:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už dlouho přemýšlím o SSD a dokonce mě v poslední době, kdy ceny stagnují napadá myšlenka, že ani takový 32-40 GB disk by nemusel být k zahození. Ale článek, který by doporučil co vypnout, co zapnout, případně jak zeštíhlit systém, aby se vlezl i s některými programy a ještě zbylo volné místo pro bezproblémový běh SSD tady chybí a uvítal bych jej co nejdříve. Myslím, že nebudu jediný, kdo sice fóra a diskuze o SSD čte, ale souhrnný článek by ocenil.

fmx rider
fmx rider
Level 1 Level 1
1. 3. 2010 12:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem rád za tento článek, že do systému nemá cenu "drbat". Přes rok a půl používám Vistu 64-bit Ultimate, na kterém mám vypnutý UAC, nainstalovaný ESET Smart Security a program Your Uninstaller! 2008, přes který mažu veškeré programy. PC má pořád stejný výkon, žádné zpomalování, stejný výkon ve hrách i 3Dmarku ve kterém kontroluji, jak si vedou nové catalysty. Nikdy jsem nedefragmentoval disk a PC je výkonem ve stavu stejném jako první den. Je to tak i u vás tunerů, kterým se nelíbí ikonka koše?

Jiří Vašek
Jiří Vašek
Level 1 Level 1
1. 3. 2010 12:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Jiří Konvičný]Už dlouho přemýšlím o SSD a dokonce mě v poslední době, kdy ceny stagnují napadá myšlenka, že ani takový 32-40 GB disk by nemusel být k zahození. Ale článek, který by doporučil co vypnout, co zapnout, případně jak zeštíhlit systém, aby se vlezl i s některými programy a ještě zbylo volné místo pro bezproblémový běh SSD tady chybí a uvítal bych jej co nejdříve. Myslím, že nebudu jediný, kdo sice fóra a diskuze o SSD čte, ale souhrnný článek by ocenil.[/quote]
sám jsem právě na 40GB SSD přešel a článek o optimalizaci Win7 právě pro něj chystám na tento měsíc! 8)

Pepa1
Pepa1
Level 1 Level 1
1. 3. 2010 12:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Používám klasický styl i nyní na Win7 a to z jednoduchého a prostého důvodu - z aera a clear type fontů mě prostě bolí oči... Samozřejmě jsem zkoušel clear type nastavit ale stejně jsem se vrátil ke klasice. V jednoduchosti je prostě síla i když to podle autora a mnohých jiných působí archaicky......

Nem3
Nem3
Level 1 Level 1
1. 3. 2010 12:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ahoj, no docela sem rozladen. Co to ma bejt za clanek? Tento clanek ma v sobe spoustu polopravd a omylu co se traduji mezi BFU. "Máte Windows 7? Ladíme, štelujeme a optimalizujeme" nazev jak blazen a pritom jsou to jen reci jak u piva :D
PS: Doted nechapu jak BFU dokazali takhle znicit Visty...

insurgent
insurgent
Level 1 Level 1
1. 3. 2010 13:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S autorem ve všem naprosto souhlasím a určitě je velmi přínostné psát o tom co s počítačem nedelat. diky

zvavrik
zvavrik
Level 1 Level 1
1. 3. 2010 13:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Článek jak od Hulána! :confused:

lulinak
lulinak
Level 1 Level 1
1. 3. 2010 15:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jojo konecne to nekdo napsal tak jak to vidim i ja, pouzivam a vrtam se v oknech od verze 3.11 a chapu ze lidi kteri jsou na tom podobne to uz tak nejak maji v sobe, zazili co to znamenalo instalovat Win95, 98, po disketach ovladace na kazdou komponentu v kompu, uptavy config.sys atd. atd. a maji pocit ze i po 15 letech je to stale potreba... neni, instalaci W7 zvladne naprosto kdokoliv, a po nainstalovani to je zcela pripraveno z pohledu OS k praci, jakykoliv vrtani apod. nema smysl, proste to funguje, naopak by byla zajimava odpoved na otazku proc se v tom dana osoba vrta a co konkretne ji nefunguje (spis to nenasel nebo zije stale v layoutu WXP...) snad jen utilitky jako ccleaner budu pouzivat dal, uz jen pocit ze mi to po cisty instalaci systemu i veskereho bezneho SW najde stovky chybnych zaznamu v registrech a stovky mega ruznych zapomenutych souboru na disku mi za to stoji...

Reklama
Reklama