profile-image

kubino77

715 bodů
Zbývá 35 bodů do dalšího levelu
700 750
13. 11. 2025 11:36 Přečtení článku
0 b
Obsah příliš starý
13. 11. 2025 11:34 Denní návštěva
4 b
11. 11. 2025 11:07 Přečtení článku
2 b
11. 11. 2025 09:39 Přečtení článku
2 b
11. 11. 2025 09:39 Denní návštěva
4 b
4. 11. 2025 12:17 Přečtení článku
2 b
4. 11. 2025 12:17 Denní návštěva
4 b
3. 11. 2025 09:28 Denní návštěva
4 b
29. 10. 2025 16:22 Denní návštěva
4 b
27. 10. 2025 07:55 Denní návštěva
4 b
21. 10. 2025 13:40 Přečtení článku
2 b
21. 10. 2025 13:40 Denní návštěva
4 b
15. 10. 2025 16:02 Přečtení článku
2 b
15. 10. 2025 16:02 Denní návštěva
4 b
19. 3. 2025 20:58 Přečtení článku
2 b
19. 3. 2025 20:57 Přečtení článku
2 b
19. 3. 2025 20:57 Denní návštěva
28 b
Bonus za 20 dní v kuse
11. 3. 2025 13:48 Denní návštěva
28 b
Bonus za 19 dní v kuse
10. 3. 2025 10:01 Denní návštěva
28 b
Bonus za 18 dní v kuse
3. 3. 2025 13:27 Denní návštěva
28 b
Bonus za 17 dní v kuse
2. 3. 2025 09:38 Denní návštěva
28 b
Bonus za 16 dní v kuse
22. 2. 2025 21:32 Přečtení článku
2 b
22. 2. 2025 21:23 Denní návštěva
28 b
Bonus za 15 dní v kuse
21. 2. 2025 12:02 Denní návštěva
28 b
Bonus za 14 dní v kuse
20. 2. 2025 16:03 Denní návštěva
28 b
Bonus za 13 dní v kuse

Komentáře

kubino77
kubino77
Level 14 Level 14
5. 2. 2025 00:58 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už pár let mám Pro 2, a jsou to skvělá sluchátka. Hlavní výhoda řady Pro je přítomnost dvou měničů - klasický 11 mm na hloubky a středy a planární na výšky. Díky tomu je zvuk prostě lepší, než u ostatních TWS, kde musí celé spektrum zajistit jenom jeden driver. Adaptivní ANC je taky super - zapne se jenom když je potřeba, jinak je vyplé a šetří baterii. Mód propustnosti má dvojková verze hrozný, a jak čtu, tak se to nezlepšilo. Aplikace pro sluchátka se musí pro první instalaci stáhnout přes Huawei AI Life, další aktualizace jsou ale už automatické a s fungováním není problém. Za mě jsou dvojky absolutně bezproblémová, pohodlná TWS sluchátka se skvělým zvukem a spoustou technologií. Třetí generace už nemá podporu od Devialet a zvukem je prý neutrálnější, než zábavně a plně znějící dvojky. Jak zní tato čtvrtá generace netuším, ale na papíře sluchátka vypadají stejně schopně.

kubino77
kubino77
Level 14 Level 14
19. 10. 2024 16:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Kvalita jakých fotek? Já v článku žádné nevidím, jenom mrňavé náhledy. U minulého testu webkamery od Elgata to bylo zrovna tak, ale tam autor už obrazový materiál doplnil.

kubino77
kubino77
Level 14 Level 14
3. 4. 2024 08:22 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Souhlas, nechápu jak mohl PCT tohle pustit ven. Autor článku nemá vůbec ponětí jak prezentovat obrazový materiál. Tuhle úroveň bych čekal na nějakém amatérském středoškolském blogu, ne na webu, který se snaží (doufám) působit profesionálně. Ta kapitola "3", která je imho nejdůležitější zájemce u tuto techniku spíš odradí. Už pár let používám minulou generaci Elgato tak vím, co umí.

- kamera umí 1080p, v článku není ani jediný nativní snímek v tomto rozlišení. Ty rozmazané náhledy s nízkým rozlišením co prezentujete fakt nic neukážou

- sekce o 120 fps plynulosti by si zasloužila video. I těch 60 fps minulé generace je totiž výborných.

EDIT: Děkuju autorovi za doplnění fotek a hlavně videí.

kubino77
kubino77
Level 14 Level 14
6. 12. 2023 21:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pro milovníky literatury a časopisů zmíním archiv Národní digitání knihonvy, projekt Kramerius

https://www.ndk.cz/

Obsahuje kvalitní skeny snad všeho, co u nás vyšlo v tištěné podobě. Bohužel, v současné době je to sbírka "neveřejná", ale v době covidu to na půl roku zpřístupnili! Našel jsem tam spoustu věcí, o kterých si uloz.to mohlo nechat zdát... Nechápu, proč to není přístupné pro veřejnost standardně nějakou rozumnou formou, z velké části jsou to věci, které nejdou nijak sehnat (kromě antikvariátů) a hlavně už jsou zdigitalizované.

kubino77
kubino77
Level 14 Level 14
14. 12. 2022 10:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Herní notebooky jsou OK, záleží ale na uživateli a konkrétních potřebách. Pokud chci pařit nonstop tak časem narazím na TDP limity a je po srandě. Pokud si zapnu hru na hodinu dvě, tak se to dá. Důležitý je design šasi - tenká kovová placka s váhou pod dvě kila se do hodiny přehřeje, bez ohledu na výkon komponent, podtaktuje a výkon je horší než u chromebooku. Vyžaduje to potom častější údržbu - čištění větráků, přepastování, podvoltování a podobný věci, který běžný uživatel nechce (a neměl by) řešit.
Naproti tomu větší stroje s dobře navrženým chlazením (16" a výš, např. Asus ROG, Lenovo Legion, Dell Precision/Alienware) mají tu hranici výrazně posunutou a nemají problém udržet výkon delší dobu.

Nedávno jsem třeba na notebooku dohrál HL Alyx (HTC Vivo Pro) a s výkonem problém nebyl.

Jinak k článku - na můj vkus se moc propaguje Acer a málo klade důraz na nové technologie (navrhovat do herního notebooku 1650 je chyba). Taky komentáře u Omen o výhodách většího touchpadu a čtečky SD karet jsou u herního stroje úplně mimo mísu - to jsou věci použitelné pro notebooky pro tvorbu obsahu, ne konzum (=herní).

kubino77
kubino77
Level 14 Level 14
2. 4. 2022 11:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Článek jsem s chutí zhltnul, pochvala autorovi.

Vůbec mi nevadí menší výběr her, popsat všechno nejde. Ten Half-life by třeba vydal na samostatný článek. Je zajímavý, že mi dřív vyšší obtížnost nevadila, Hexen2 jsem zkoušel bez návodu opakovaně. Dneska bych na to chuť a čas neměl.

A mody jsou u starých her nutností, takže obsah článku u mě taky v pořádku.

kubino77
kubino77
Level 14 Level 14
5. 1. 2022 20:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"kryt je k tělu přišroubovaný méně obvyklými torxy"
Asus používá u Zenbooků torxy odjakživa, rozhodně to není nějakou novou snahou o ztížení přístupu.

kubino77
kubino77
Level 14 Level 14
21. 9. 2021 15:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Článek mě zklamal, taková legenda si zasloužila lepší zpracování. Chápu, hodně videí a obrázků a minimum textu (rozděleného na 7 kapitol), to se líbí redakci i masám... Kdo se chce něco zajímavého dozvědět (čtivou formou), sáhne jinam, třeba na staré články Pavla Tronnera a kapitolu "Nejvšestrannější z otců zakladatelů".

kubino77
kubino77
Level 14 Level 14
8. 11. 2016 19:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @15degren: Razer Krait, vydržel asi 10 let, pak odešlo pravé tlačítko.

Razer Lachesis verze 5600, fungovala asi 4 roky, pak se začal sekat kurzor, myš je nepoužitelná.

Razer Orochi zatím drží asi 6 let.

kubino77
kubino77
Level 14 Level 14
29. 9. 2016 08:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rbclass Brothers: A tale of two sons

výborná hra.

kubino77
kubino77
Level 14 Level 14
9. 10. 2014 00:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kikimora hele díky za info, o tom jsem nevěděl. GK1 byl super.

kubino77
kubino77
Level 14 Level 14
8. 9. 2010 13:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@racz Přesně tak. Stejná fleshka je už delší dobu na trhu - Delock nano. Mám 4GB a od autorádia jí odpojuju jenom k nahrátí nových mp3.

kubino77
kubino77
Level 14 Level 14
30. 4. 2015 14:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier To je větší patnáctka. její předchůdce UX51 se čtyřjádrem a mainstreamovou grafikou se prodává už roky.

V téhle kategorii je úsporný procesor běžný, nejen u Zenbooků. Já používám starý UX32VN a spokojenost.

kubino77
kubino77
Level 14 Level 14
27. 9. 2016 09:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Aspoň si zjistěte správné názvy her, než o nich začnete psát (Enter the Gungeon).

Jinak jak už někdo zmínil, těch her jsou tuny. Za sebe zmíním:

Civilizace 4
většina her z GOGu
Teleglitch
Dungeon of the Endless
Risk of Rain

kubino77
kubino77
Level 14 Level 14
14. 1. 2011 14:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bezy Válečných konfliktů proběhlo/probíhá po světě spousta, včetně aktivní účasti největších zemí (Rusko, Čína, USA). V případě konfliktu globálního měřítka by zásah IT oblastí a cloud služeb bylo asi to poslední, co by nás trápilo.

kubino77
kubino77
Level 14 Level 14
19. 12. 2014 10:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RomanL @5h1nj1: To asi nemluvíš o legálně koupených knížkách, co? Protože ty by měly mít metadata v pořádku.

kubino77
kubino77
Level 14 Level 14
10. 3. 2019 08:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx Vybíral jsem podobně, na konec se tomu nejvíc blížil Huawei p10.. (až na výšku)

kubino77
kubino77
Level 14 Level 14
22. 10. 2012 16:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pěkný a informativní článek. Možná by bylo přehlednější kdybyste také přidali nějakou srovnávací tabulku hw parametrů chystaných tabletů - váha, rozměry, displej, baterie...

kubino77
kubino77
Level 14 Level 14
27. 11. 2013 09:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kde je Tajemství Oslího ostrova?

kubino77
kubino77
Level 14 Level 14
25. 3. 2010 08:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomáš Šulc Dneska čtu úvahu pana Rybky
https://pctuning.tyden.cz/multimedia/16-elektronika/16956-uvaha-co-ze-bude-do-tri-let-irelevantni?start=4
a ten se k dotykovému displeji a jeho ovládání vyjadřuje dost kriticky. Co si má potom čtenář myslet když si na jednom webu přečte dva tak protichůdné názory?

Ještě jsem se chtěl vyjádřit k obecné kvalitě recenzí notebooků na PCT. Očividně jedete podle dané šablony, bez ohledu zda testuje netbook nebo herní stroj a z toho plyne řada (imho) [b]zbytečných měření[/b]. Např. dva testy hry UTIII ve kterých je fps nula (mimochodem váš systém zvýraznění testovaného stroje v grafu v tomto případě selhává), syntetických benchmarků procesoru je imho taky moc (skóre z Fritz chess mě jako laikovi neřekne jak moc je notebook svižný).
Možná vycházíte z úvahy víc testů=lepší recenze, ale tak to není. Odborník není ten kdo dokáže změřit hodně čísel (to umí každý), ale ten kdo z těch čísel udělá závěry.
Proč nezkusíte nějaké praktické testy, např rychlost bootování (od zapnutí pc po otevření webového prohlížeče na stránce PCT), hibernace a probouzení (to by bylo zajímavé na srovnání netbooky vs notebooky)?

kubino77
kubino77
Level 14 Level 14
13. 4. 2011 09:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gauntl3t Souhlasím, přesně to jsem chtěl napsat.
Problém tohohle testu je, že z výsledků změřených při [b]jednom nastavení (1920*1200, AA) a jedné grafické kartě dělá obecné závěry[/b], což je špatně. Viz váš starší test Mafie 2, tam tvrdíte, že na výkonu procesoru záleží, tady vám vyšel pravý opak. Další příklad toho, jak PCT pracuje neefektivně, změříte strašnou spoustu čísel, ale nevhodným designem metodiky je polovina z toho nepoužitelná, nebo vede k zavádějícím závěrům.
Druhá poznámka ke grafům: v jednom máte i5-2500K modře a v druhém zeleně. Nebylo by přehlednější udělat to stejnou barvou?

kubino77
kubino77
Level 14 Level 14
26. 9. 2013 15:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nějaký komentář ke kvalitě displeje by nebyl?

V čem je ten Alienware konkurencí? Vždyť jsou to různě velké stroje (14" vs 17,3")

kubino77
kubino77
Level 14 Level 14
25. 3. 2010 08:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Milhausl To rozdělení PC světa je přeci už dneska, když si někdo kupuje nový stroj tak v první řadě vybírá podle toho na co to bude používat.
Nepřipadá mi, že by větší prodej notebooků nějak omezoval svět desktopů (pokud chápu tak toho se bojíš).

Reklama
Reklama