Zpět na článek

Diskuze: Megatest 28 grafik— výsledky nižší a střední třídy

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Daret
Daret
Level 1 Level 1
6. 5. 2011 11:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mohli by ste prosim uvadzat aj ceny v Eurach zo slovenskych e-shopov. Predsa len tu chodi aj vela Slovakov a moc na mi nechce si to stale prepocitavat.
Vdaka

kameiv
kameiv
Level 21 Level 21
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 5. 2011 07:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kam se poděla nVidia GTX 275? V představovaných kartách byla a v měření ne. Proč? Docela by mě zajímalo, jak by si vedla.

Tomáš Šulc
Tomáš Šulc
Level 1 Level 1
2. 5. 2011 09:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kameiv GTX 275 ma vykon vyssi nez tyto levne karty, v testu vykonnych karet samozrejme bude.

TOC
TOC
Level 1 Level 1
2. 5. 2011 15:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomáš Šulc Tak tohle je pěkná blbost. GTX460 1GB je výkonnější než GTX 275. Patří sem, ne do těch výkonějších. Ale spíše bych jí nezařazoval sem, ale přihodil bych 1GB GTX460 s těm výkonnějším a k rozlišenní FullHD, protože většina lidí co jí má hraje právě ve FHD. :wink:

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
2. 5. 2011 10:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomáš Šulc No doufám, že tam bude nějaký porovnatelný test, zajímalo mě souboj GTX 460 1GB vs. GTX 275, měl jsem za to, že GTX 460 je o chlup výkonnější, ale ono ne? A bude možné ty vyšší modely zítra porovnat s nižšími? Já jen, jestli tam jsou testy od 1920x1200 a vyšší rozlišení, bez stejně otestovaných slabších modelů, tak ten přechod v mainstreamu se bude špatně srovnávat.

Fik1973
Fik1973
Level 1 Level 1
2. 5. 2011 10:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomáš Šulc Tak to se tesim na pristi dil. Dekuji.

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
2. 5. 2011 19:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomáš Šulc @TOC: Tak tak, dokonce hraji FullHD a 3D:-)

nostrom
nostrom
Level 1 Level 1
2. 5. 2011 13:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomáš Šulc @net.Xtreme: GTX 460 1GB je zhruba o 5% vykonnejsi nez GTX 275 a to samozrejme s mnohem lepsimi provoznimi vlastnostmi o moznosti vysokeho OC nemluve. Proc nebyla zahrnuta do dnesniho testu je zahada, ale asi je to tim, ze v dobe sveho uvedeni byla GTX 275 mirena o tridu vyse nez GTX 460, ale souhlasim ze mela byt GTX 275 zahrnuta i do techto testu.

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
2. 5. 2011 10:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomáš Šulc @net.Xtreme: PS: proč je ten čas v komentářích o hodinu posunutý?

Fik1973
Fik1973
Level 1 Level 1
2. 5. 2011 09:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kameiv Taky jsem sklamany

venox
venox
Level 1 Level 1
2. 5. 2011 07:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

myslim, ze tento test by si autor nezasluzil ano cent! Absencia TOP grafik a pomer cena / vykon ti zjavne chyba!

5870 a 5850 uzivatelia a buduci zaujemci to urcite neodpustia! :wink:

marek1036
marek1036
Level 1 Level 1
2. 5. 2011 07:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@venox kamarade podivej se na nadpis

venox
venox
Level 1 Level 1
2. 5. 2011 08:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marek1036 to nic nemeni na fakte ze tam nieje 5850 na porovnanie s 6850!

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
2. 5. 2011 10:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marek1036 @venox: A co ji porovnat s 6950?

neo029
neo029
Level 1 Level 1
2. 5. 2011 07:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tady je chybka od autora, za ty penize se prodava 1GB, ALE DDR3 :confused: 1GB DDR5 je za cca 1800,- takze v te chvili bude pomer cena/vykon nekde jinde :D

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
2. 5. 2011 13:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neo029 tak nejlepší je stejně varianta 512MB DDR5, která jde sehnat už těsně nad 1400,- a výkon má naprosto stejný jako 1GB varianta. 1GB je prostě zbytečný pro takovou kartu.

Tomáš Šulc
Tomáš Šulc
Level 1 Level 1
2. 5. 2011 09:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neo029 Diky za upozorneni, opravil jsem to vcetne grafu i textu (pomer cena/vkon sel dolu, ale i tak je karta lepsi volbou nez GT 440, byt ne s tak velkym rozdilem)

rezny
rezny
Level 1 Level 1
2. 5. 2011 08:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mne mrzí, že v žádných testech a ani v takto komplexních není MS flight simulátor, což bych tedy opravdu ocenil. Taky je to hra, která grafiku slušně prověří...

khorghan
khorghan
Level 1 Level 1
2. 5. 2011 08:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rezny Proč tě to tak mrzí, když MS FSX je absolutně závislý na CPU ? Grafiku opravdu neprověří :wink:

rezny
rezny
Level 1 Level 1
2. 5. 2011 09:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@khorghan Závislý je hodně na CPU, třeba teď jsem přešel na čtyřjádro a je to oproti dvoujádru hodně znát. Nicméně na grafice taky hodně sejde. Hodně byl znát jen přechod z winXP na win7 tím, že grafika začala využívat DX10. Jeden by nevěřil, ale rozdíl byl hodně znatelný. Takže na grafice rozhodně sejde.

khorghan
khorghan
Level 1 Level 1
2. 5. 2011 15:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@khorghan @rezny: Samozřejmě, je to "hra" - tedy něco tam ta grafika dělá, ale když tu "náročnost" tak obhajuješ, monitoruj si během létání vytížení GPU a CPU - i GPU střední třídy ti stačí a rychlejší se již jen fláká, protože většinu grafiky FSX bohužel táhne CPU - neskutečně mizerně deoptimalizovaná hra...

wip
wip
Level 1 Level 1
2. 5. 2011 08:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rezny Přesně tak, specifická náročnost FSX prověří všechny komponenty.

zvirek
zvirek
Level 15 Level 15
2. 5. 2011 08:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Při pohledu na poměr cena / výkon vás asi nejdříve zaujme ATI Radeon HD 5450. Jeho otřesný poměr cena / výkon je dán ještě horším výkonem, který nevykompenzuje ani nízká cena okolo sedmi set korun s daní. A podobně jsou na tom i další modely nezařazené do testu jako třeba nVidia GeForce GT 520, která by dle mého odhadu založeného na zahraničních recenzích dopadla ještě hůře.

Bomba, tak už víme že si jí na hraní opravdu, ale opravdu kupovat nemáme. To jsme nikdo nevěděli! Co takhle místo zcela zbytečného testování otestovat něco s čím se dá hrát ? Zeby to byl tygl, pardon 5850/5870 ??!!

khorghan
khorghan
Level 1 Level 1
2. 5. 2011 09:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zvirek Samozřejmě, že spoustu lidí zajímá i takový "odpad" jako 5450 - minimálně mohou porovnat výsledky se svojí integrovanou a zjistit, že by si nepomohli :wink: K 5850/70 - tohle jsou výsledky lowendu po střední třídu - z toho tak nějak vyplývá, že 5850 bude příště -pokud byla v seznamu grafik v samostatném článku, který jsi určitě pečlivě pročetl 8)

zvirek
zvirek
Level 15 Level 15
2. 5. 2011 11:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@khorghan quote=khorghan]Samozřejmě, že spoustu lidí zajímá i takový "odpad" jako 5450 - minimálně mohou porovnat výsledky se svojí integrovanou a zjistit, že by si nepomohli :wink: K 5850/70 - tohle jsou výsledky lowendu po střední třídu - z toho tak nějak vyplývá, že 5850 bude příště -pokud byla v seznamu grafik v samostatném článku, který jsi určitě pečlivě pročetl 8)[/quote]

Pro hraní her si nikdo nekupuje ani integrovanou grafiku ani 5450, tudíž v testu by se asi o dost více lidem líbily grafiky jiné. A ano, seznam jsem si narozdíl od tebe púřečetl a pokud se něco nezměnilo, tak vím že ani v příštím testu na high end 5850/5870 nebude !

khorghan
khorghan
Level 1 Level 1
2. 5. 2011 13:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@khorghan @zvirek: Funkcí reagovat opravdu nemusíš zbytečně protahovat diskuzi.
Toto není test gafik pro hraní her, to je prostě test grafik. Evidentně nemáš představu, kolika lidem na hraní ta integrovaná grafika stačí 8) Ano, opravdu seznam četls a dokonce sis jako většina stěžoval na absenci 5850/70 (ač opět velmi naivně - 80% hráčů má podle tebe 5850/70 :lol: - a vyřešils něco ? Myslíš, že to vyřešíš teď ? Je problém si najít, jaké z testovaných grafik 5850 zhruba výkonem odpovídá ? :idea:

Timmah!
Timmah!
Level 20 Level 20
2. 5. 2011 10:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Tomáš Šulc]GTX 275 ma vykon vyssi nez tyto levne karty, v testu vykonnych karet samozrejme bude.[/quote]

Takze gtx275 je vykonnejsia ako gtx460 768? To je divne, vzhladom na vyssi pocet shaderov (336 ku 240, vyssiu frekvenciu (675 ku 632) a DDR5 pamate... prinajhorsom by som veril tomu,ze tie karty su zhruba rovnako vykonne, ale aby bola 275 vykonnejsia a este na tolko, ze je zaradena do vyssej kategorie?

mlrs
mlrs
Level 1 Level 1
2. 5. 2011 10:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Timmah! Presne tak, je to blbost. Ta karta by tu urcite mela byt!

AL_
AL_
Level 1 Level 1
2. 5. 2011 10:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mlrs prave tyhle karty sem castokrat sledoval jak si vedou, jako majitel 260-216ky sem byl zvedavej jestli by se mi vyplatil nakup 460ky..a v mnoha hrach sou ty karty pomerne dost vyrovnany, takze 275 ma..dle meho nazoru urcite..nad 460/768 naskok. Nekde holt pomyslny prechod mezi kategoriema udelat museli no, holt bude v pristim testu 275ka mezi nejpomalejsima :) SP ma sice jen 240, nicmene bezej na 2,5x frekvenci jadra a oproti fermi sou taky dost...hmh..efektivnejsi, jak to tak podle vysledku testu obecne vypada

fiLL-kiLL
fiLL-kiLL
Level 1 Level 1
2. 5. 2011 11:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Tomáš Šulc]GTX 275 ma vykon vyssi nez tyto levne karty, v testu vykonnych karet samozrejme bude.[/quote]
Docela mě překvapuje toto vaše tvrzení, jakožto zkušeného zdejšího redaktora. Samozřejmě, že gtx 275(specifikace už napoví) je slabší než gtx 460 1GB/HD6850, vždyť i gtx 285 je slabší než oba nejvýkonější modely tohoto testu. Jsem myslel, že tento fakt musí každy pravidelný čtenář vědět, recenzent nemluvě.
Zde je důkaz: http://www.techpowerup.com/reviews/HIS/Radeon_HD_6850/28.html

fiLL-kiLL
fiLL-kiLL
Level 1 Level 1
2. 5. 2011 11:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Tomáš Šulc]GTX 275 ma vykon vyssi nez tyto levne karty, v testu vykonnych karet samozrejme bude.[/quote]Docela mě překvapuje, že vy jakožto zkušený redaktor, zde uvádíte takovou hloupost. Samozřejmě, že gtx 275 je slabší než gtx 460 1GB/HD6850. Už specifikace napoví. Vždyť i gtx 285 je pomalejší než výše uvedené karty.
Zde je důkaz: http://www.techpowerup.com/reviews/HIS/Radeon_HD_6850/28.html
Pro pravidelného čtenáře místních článků snad ani není potřeba si tohle ověřovat, u recenzenta nemluvě. Takže gtx 275 v testu rozhodně být měla.

fiLL-kiLL
fiLL-kiLL
Level 1 Level 1
2. 5. 2011 11:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Docela mě překvapuje, že vy jakožto zkušený redaktor, zde uvádíte takovou hloupost. Samozřejmě, že gtx 275 je slabší než gtx 460 1GB/HD6850. Už specifikace napoví. Vždyť i gtx 285 je pomalejší než výše uvedené karty.

Viz. odkaz o příspěvěk výšše

rbclass
rbclass
Level 1 Level 1
2. 5. 2011 11:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Tomáš Šulc]GTX 275 ma vykon vyssi nez tyto levne karty, v testu vykonnych karet samozrejme bude.[/quote]

toto nie je pravda...460 je silnejsia ako 275

fiLL-kiLL
fiLL-kiLL
Level 1 Level 1
2. 5. 2011 12:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=ArgCZ]kdes na to přišel, podívej se sem https://pctuning.tyden.cz/hardware/graficke-karty/18107-nvidia-geforce-gtx-460-necekane-prekvapeni-s-fermi?start=14[/quote]
No vidím, tam že gtx 275 je pomalejší než gtx 460 1GB. Je to půl roku starý test, takže od té doby byl výkon vylepšen ovládači, které samozřejmě běžně zvedají výkon aktuální generace. A nárůst u starých generací je minimální. Takže momentálně je gtx 460 1GB/HD6850 výkonnější dokonce než gtx 285.
Viz. link na test z techpowerup

ArgCZ
ArgCZ
Level 1 Level 1
2. 5. 2011 13:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@fiLL-kiLL tady je test na TPU ze stejné doby jako na PCT http://www.techpowerup.com/reviews/Zotac/GeForce_GTX_460_1_GB/31.html

dopadlo to úplně stejně jako ten od tebe, prostě metodika, žádné ovladače, když se podíváš na jednotlivé hry, tak zjistíš, že dost často/častěji si GTX460 s GTX285 prostě neporadí, ale co.. někomu ke štěstí stačí průměr z průměru kde vě dvou-třech hrách GTX460 dostane boost a podle toho mu to stačí

Máchal
Máchal
Level 1 Level 1
2. 5. 2011 12:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Že Vám v testu GTX460 vyjde výkonnější jak HD6850 o tom jsem ani na chvilku nepochyboval :) , ale že má podle Vás
GTX460 i nižší spotřebu HD6850 tak to jsem vážně nečekal.

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
2. 5. 2011 13:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Máchal GTX460 taky v daném nižšším rozlišení bez vyhlazování, či s vyhlazováním 4x je skutečně výkonnější než HD6850. Ale co si budem povídat tyto karty by si již zasloužily testovat je ve FullHD rozlišení, kde již HD6850 je výkonější než GTX460. Ono ten výběr pro tento test měl skončit s HD6790/GTX550. Karty od GTX460/HD6850 by opravdu už slušelo testovat ve FullHD s min. 4x vyhlazování.

nehalim
nehalim
Level 16 Level 16
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
2. 5. 2011 14:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@siddhi Aku nahradu zobrat? Podmienka je len aby mala HDMI 1.4, vykon zhruba na urovni tychto v teste +/-.. Inak na mne vidite ake hlupe je brat nadupanu kartu pri novom pc..a nieje co hrat, crys 2 naskriptovana opakovana nuda :confused: a nic nove co vas chyti na obzore.Vsetko zdrzuju co je podozrive, a je jedno ci platime za hry alebo nie.Aj na konzolach len opakovane besselery

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
2. 5. 2011 13:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Máchal Spíš, že GTX275 vyšla výkonnější:-) Ale co už:-)

Imhotep
Imhotep
Level 1 Level 1
2. 5. 2011 15:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Taky jsem marne hledal fullHD, zvlast kdyz stoji v titulku "od 1280 × 1024 až po 2560 × 1440 px" Takhle to postrada smysl :roll:

Maor
Maor
Level 1 Level 1
2. 5. 2011 15:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zajímavé, že když byla HD6850 uvedena na trh byla ve všech recenzích průměrně o 10% výkonnější jak GTX460 a ještě měla nižší cenu a spotřebu.
Nezdá se mi, že by jen novější ovladače nVidie dělaly takový rozdíl.

Michal Šimonek
Michal Šimonek
Level 1 Level 1
2. 5. 2011 16:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maor Jsem rád za zařazení HD3870 a 4850 jako srovnávacích karet :) , HD3870 stále v jedné sestav používám a je na ní leccos stále hratelné. Jinak více než užitečný článek :)

Máchal
Máchal
Level 1 Level 1
2. 5. 2011 17:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Maor]https://pctuning.tyden.cz/ilustrace3/obermaier/radeons_6000_1/spotreba_1.png
To mi vysvětlete, jak je možné, že v jednom testu je to tak a v dalším úplně obráceně.[/quote]
JJ přesně ten graf jsem měl na mysli :). Že by nějaká drobná mistyfikace.

mlrs
mlrs
Level 1 Level 1
2. 5. 2011 19:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Máchal Tohle proste neni mozne, zajimalo by me, jak tohle pan redaktor vysvetli - i podle naroku na napajeni - 460 myslim potrebuje 2 6piny a 6850 jen jeden..ze by pan redaktor delal test po kalbe, kdy byl jeste trochu nazelenaly?? Ne vazne, jak je takovy vysledek mozny, kdyz i podle testu na jinych webech i starsiho tady to dycky vychazi opacne?? :?:

smiders
smiders
Level 1 Level 1
2. 5. 2011 19:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Super recenze. Jenom se musím ohradit proti mnoha joudům tady v diskusi, kteří tady pláčou, že tam nenašli svou kartičku a nejsou schopni si dopočítat přibližné výsledky dle starších testů. Holt i mentálně slabší zde mají své místo. Ještě jednou chválím recenzi a těším se na další díl. :wink: :!:

fiLL-kiLL
fiLL-kiLL
Level 1 Level 1
2. 5. 2011 20:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ta GTX 275 bude v tom testu výkonnějších karet jak pěst na oko. Vždyť pravděpodobně nejslabší karta toho testu HD5850 je výkonnější o nějakých 20% než 275ka. Jinak souhlasím s místní výtkou, že testovat karty jako gtx 460 1GB/HD6850 pouze do rozlišení 1680 × 1050 px je docela nedostatek. A to že je gtx 460 1GB lepší do nižších rozlišení je známá pravda, tak proto ten celkový výsledek.

TOC
TOC
Level 1 Level 1
2. 5. 2011 20:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To, že v tomto testu chybí GTX 275 nebo Radeony HD58xx je logické. Kdo by na těchto kartách hrál v nižším rozlišení, než je FullHD?
Ale na druhou stranu, co tu pak zase dělá GTX460 a HD6850?
Dle mého názoru je dobře, že tu jsou, protože je dobré mít porovnání, jak dopadají v nižších rozlišeních.
Ale to jen za předpokladu, že v příštím testu vyšší třídy budou tyto GTX460 obsažené, jinak to ztrácí informační hodnotu a je to s prominutím blbost. Navíc jedním dechem odůvodňovat absenci GTX 275 tím, že je výkonější je směšné, viz odkazy na testy. :wink:

Maor
Maor
Level 1 Level 1
2. 5. 2011 21:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TOC je to fakt divný, dočetl jsem se, že problém s různými výsledky je způsoben tim, že GTX se často prodávala v oc edici a proto vycházela o něco výkonnější.
Tady je ale HD6850 v OC edici a gtx460 v referenční, takže ty výsledky nedávají smysl, uvidíme v další části testu, jestli se objeví ve full HD rozlišení

michal3d
michal3d
Level 1 Level 1
2. 5. 2011 22:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja viem, ze HD3870 bola do tohto testu zaradena len pre zaujimavost, no aj tak ma prekvapil, aky nizky vykon v niektorych testoch dosiahla, hlavne v porovnani s 9800GT.
Kedze mam tuto kartu, tak mam jej vykon v porovnani s novymi kartami zaujima, a tiez viem, ze Far Cry 2 zvlada podstatne lepsie nez tu ukazuju testy, takze som svoju kartu otestoval vo Far Cry 2, nastavenie ako je tu v teste 1280x1024 bez AA...PC: Core 2 Q9550 (2,8 GHz, nepretaktovany), 6GB RAM, HD3870 512MB(nepretaktovana, Catalyst 11.3), Win 7 64-bit...a vysledok: [b]40,7 FPS[/b], pritom vy ste v teste namerali len 33 FPS.
Povedal by som, ze tych 40,7 podstatne viac odpoveda realite, hlavne v porovnani s 9800GT. Ja viem, ze sa vysledky nedaju uplne porovnavat, ale toto je uz poriadny rozdiel...cim to je? je to nejaka chyba v teste? [url]http://www.michal3d.ic.cz/other/images/FarCry2_1280x1024.jpg[/url]

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
3. 5. 2011 15:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@michal3d Hlavní problém byl u HD3870, že naprosto propadne při zapnutí vyhlazování. Stačí zapnout 4x vyhlazování a rázem hodně ztrácí. Tuhle kartu sem měl nějaké 2roky a vyhlazování prostě u ní nešlo použít.

RomanOn
RomanOn
Level 1 Level 1
4. 5. 2011 17:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

clanok [b]Sapphire Radeon HD 6850 – Král poměru cena výkon?[/b] -
[i]Radeon HD 6850 jasnou volbou.
Zajímavý výkon, možnost připojení několika LCD, slušná spotřeba a možnost dalšího taktování povyšuji nad možnosti o pár set levnější GeForce 460. [/i]
clanok [b]Megatest 28 grafik— výsledky nižší a střední třídy[/b] - [i]O stokorunu levnější je Radeon, který je současně pomalejší a za GeForce GTX 460 1 GB zaostává v průměru o čtyři procenta.[/i]

A potom sa ma kto v tom vyznat?!

Reklama
Reklama