Zpět na článek

Diskuze: Microsoft má po 25 letech své existence nové logo

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

rochne
rochne
Level 1 Level 1
24. 8. 2012 15:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nudný, kdyby bylo alespon trochu zkosený jako v logu W8, ale takhle to sou jen 4 barevný čtverečky... ;)

Vaio
Vaio
Level 1 Level 1
25. 8. 2012 12:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rochne nahodou je to ok

Ocik
Ocik
Level 1 Level 1
24. 8. 2012 15:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=rochne]Nudný, kdyby bylo alespon trochu zkosený jako v logu W8, ale takhle to sou jen 4 barevný čtverečky... ;)[/quote]

Nejen to, oni nahradily i typickej font pro napis "Microsoft" nejakym bezduchym Arialem - kolik pak ten majster Pan Dizajner za tohle bere? Ja ze bych to rad jako vedlejsak delal taky.

c3cilka
c3cilka
Level 1 Level 1
24. 8. 2012 15:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocik Ty pro blbost nevidíš, že? :lol:

Mr. Kaňák to pro jistotu zmínil... :roll:

CRYPT
CRYPT
Level 1 Level 1
24. 8. 2012 15:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobry no, rika se sice v jednoduchosti je sice, ale gigant na poli operacnich systemu si preci jen mohl nechat vytvorit neco velkolepejsiho a ne tuto bezduchou sracku....

c3cilka
c3cilka
Level 1 Level 1
24. 8. 2012 15:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CRYPT Tak jim pošli svůj "velkolepý návrh" - třeba ti za něj i zaplatí... :roll:

Jinak souhlasím, že jemný posuv v perspektivě jako u Win8 by nebyl špatný. :wink:

Ocik
Ocik
Level 1 Level 1
24. 8. 2012 16:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=c3cilka]Ty pro blbost nevidíš, že? :lol:

Mr. Kaňák to pro jistotu zmínil... :roll:[/quote]

Co zminil? Kolik tam u nich berou? To ze v jednoduchosti je sila a ze si to takto zadala spolecnost? Co na tom mam videt? Todle by zvladl nejvrchnejsi manazer za 10 sec v MS paint.

carl
carl
Level 1 Level 1
24. 8. 2012 17:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Ocik][quote=rochne]Nudný, kdyby bylo alespon trochu zkosený jako v logu W8, ale takhle to sou jen 4 barevný čtverečky... ;)[/quote]

Nejen to, oni nahradily i typickej font pro napis "Microsoft" nejakym bezduchym Arialem - kolik pak ten majster Pan Dizajner za tohle bere? Ja ze bych to rad jako vedlejsak delal taky.[/quote]

Myslim ze to je Segoe a ne Arial :) Mimochodem, ten font uz opravdu potreboval zmenu a nove logo je hezci, vyvazenejsi, modernejsi.

slowbrain
slowbrain
Level 1 Level 1
24. 8. 2012 18:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@carl Ani Segoe ani Arial....
http://www.andrewbret****son.com/index.php/apple2/162-new-microsoft-logo-looks-like-apple-corporate-font

Ocik
Ocik
Level 1 Level 1
24. 8. 2012 17:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=carl][quote=Ocik][quote=rochne]Nudný, kdyby bylo alespon trochu zkosený jako v logu W8, ale takhle to sou jen 4 barevný čtverečky... ;)[/quote]

Nejen to, oni nahradily i typickej font pro napis "Microsoft" nejakym bezduchym Arialem - kolik pak ten majster Pan Dizajner za tohle bere? Ja ze bych to rad jako vedlejsak delal taky.[/quote]

Myslim ze to je Segoe a ne Arial :) Mimochodem, ten font uz opravdu potreboval zmenu a nove logo je hezci, vyvazenejsi, modernejsi.[/quote]

Jo, tak. Dik. Ja ze me vseci minusovali za neco spatnyho a on se z toho vyklubal problem s fontem Segoe ktery se nijak nelisi od Arialu. Typografove ted rudnou. 99/100 lidi si rekne ze je to Arial a dal neco tak bezvyznamneho jako umelecky nazev nudneho fontu neresi.

corry_cz
corry_cz
Level 1 Level 1
24. 8. 2012 17:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to čisté stejně jako W8. Na můj vkus až moc, ale budiž, prý je to dneska moderní :)

dizz
dizz
Level 1 Level 1
24. 8. 2012 18:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Me se to nelibi(imho nudne) navic mi to prijde neoriginalni

http://www.geocaching.com/images/about/logos/geocaching/Logo_Geocaching_color_300.png

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
24. 8. 2012 23:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dizz Přesně, Geocaching je první, co mě napadlo. Tohle se pánům skutečně příliš nepovedlo...

slowbrain
slowbrain
Level 1 Level 1
24. 8. 2012 18:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

je to naozaj Segoe :) moja chyba..

RuThaN
RuThaN
Level 1 Level 1
24. 8. 2012 19:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslim, ze dalsi ukazka toho, jak se MS stazi kopirovat vsechno co jde kolem. Jde to s nim z konpce, zene nas rovnou do naruce nenasytneho Applu a tim to bude jeste daleko horsi, nova doba uzavreneho temna.

SNowie
SNowie
Level 1 Level 1
24. 8. 2012 19:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

logo stejně "čisté" (= nudné) jako metro

Ocik
Ocik
Level 1 Level 1
24. 8. 2012 20:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=RuThaN]Myslim, ze dalsi ukazka toho, jak se MS stazi kopirovat vsechno co jde kolem. Jde to s nim z konpce, zene nas rovnou do naruce nenasytneho Applu a tim to bude jeste daleko horsi, nova doba uzavreneho temna.[/quote]

To ne, az tak cerne bych to nevidel, spis se prolomi ledy a kdo vi treba i ten linux bude popularnejsi / mit vice her / programu - co si budem povidat, i kdyz je vetsina free a open source, placenym profesionalnim nastrojum se to nema sanci vyrovnat.

nameless1
nameless1
Level 1 Level 1
24. 8. 2012 21:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Metro mi do kompu nesmí, ale tohle jako logo se mi líbí...

MAX HACKER
MAX HACKER
Level 1 Level 1
24. 8. 2012 23:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já bych řekl, že to bude dobou...

mroyko
mroyko
Level 1 Level 1
25. 8. 2012 00:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a tramvaj tam muze? :D

sam_217
sam_217
Level 1 Level 1
25. 8. 2012 03:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mroyko Tak to už je opravdu parodie :DDDD
"Microsoft innovation". Že člověka vždycky napadne, když kouká do těch jejich operačních systémů, nebo když sleduje nesmírně pokrokovou funkčnost windows vista speech recognition, či spičkové překládání překladače Bing na facebooku, nebo při pohledu na ovládádací rozhraní dalždic WP7 či Metro, že v tom Microsoftu seděj opravdu blbci, že to snad nemůžou ani myslet vážně, oni se vážně snažej udělat ze všech lidí co používaj jejich produkty udělat debily...a to logo o tom jenom svědčí..."jsme Microsoft" "A máme logo jak pro LEGO DUPLO".

morke
morke
Level 1 Level 1
25. 8. 2012 08:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je jednoduché a výstižné, čistý font a okno se povedlo. Právě složitá a tím nevýrazná loga těžko působí na vjemy a tím se vytrácí jeho smysl.

shipo
shipo
Level 1 Level 1
25. 8. 2012 09:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@morke Symbol je primitivní, snadno zaměnitelný, sebestředný a bez nápadu. Popisek je naopak čistý a font vyvážený. U společnosti produkující dlouho vyvíjené složité systémy je debilní logo spíš na škodu.

morke
morke
Level 1 Level 1
25. 8. 2012 13:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@shipo A s čím je zaměnitelný? Čtyři čtverce je logicky Microsoft. Nic lepšího nemohli udělat.

elesde11
elesde11
Level 1 Level 1
25. 8. 2012 10:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@shipo To je kec najväčšieho kalibru. Zložité logá sú takmer vždy na obtiaž. Napr. logo Sun Microsystems bolo až odporne zložité, resp. preplnené a chaotické. Logá ako napr. Apple, Google, AMD, Nvidia, Samsung. Títo všetci majú logá jednoduchých tvarov. Prečo asi, Sherlock?

shipo
shipo
Level 1 Level 1
26. 8. 2012 11:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@shipo @morke: Někomu tady připoměl Geocaching, mně zase logo ikonky AVG u hodin.[url]http://zpravar.blog.cz/1104/4-pohledy-na-barvy[/url] (s tím že oba mají natolik soudnosti že tam prostě nenacpali obecné čtyři čtverce)

shipo
shipo
Level 1 Level 1
25. 8. 2012 11:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@shipo @elesde11: Dej si tu práci a laskavě se koukni na loga těch Apple, Google, AMD, a Nvidie. Všechny mají nějaký nápad a také nezaměnitelný charakteristický tvar.
PS: Když máš málo sebedůvěry tak opravdu nemá cenu okopávat i své okolí.

elesde11
elesde11
Level 1 Level 1
25. 8. 2012 13:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@shipo @shipo: Všetky tie logá sú jednoduchých tvarov, väčšinu z nich by mal človek hotových do hodiny. Samsung má tvar elipsy, Microsoft prechádza na Metro UI, je teda logické, že chce presadzovať štvorce, jednoduchosť a čistotu takmer všade. Pozerať sa na toto logo len ako na 4 štvorce rôznych farieb je veľmi krátkozraké, tak isto by sme sa mohli pozerať na Windows Phone a nový Windows 8. Metro UI je krásne užívateľské prostredie, ktoré dokáže konkurovať všetkým candy-like UI. Je teda Metro UI podľa teba bez nápadu, primitívne a ľahko zameniteľné? Pretože to logo reprezentuje celé Metro, pretože všetko od Microsoftu prechádza do Metro dizajnu, dokonca aj Visual Studio!

jezecek
jezecek
Level 1 Level 1
25. 8. 2012 18:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@shipo @elesde11: Souhlasim s tim, ze dobre logo by melo mit cisty a jednoduchy design (temer vsechna nejznamejsi loga by i male dite se sadou voskovek dokazalo prekreslit na papir tak, ze by je dospely clovek dokazal rozpoznat). Je to vlastne jakysi vizualni ekvivalent prvnich par vet v seznamovacim rozhovoru, proto nemuze byt prilis komplikovane. Kdyz se budete nekde predstavovat, nedokaze o sobe rict behem chvilky vsechno, takze vyberete jen par veci, ktere povazujete za zasadni. S logem je to podobne, ma na svoji prezentaci extremne omezeny prostor i cas a proto se musi vyjadrovat v extremne zhustene a zkratkovite forme. Za techto omezujicich okolnosti musi byt sdeleni jednoduche, jinak prestane byt srozumitelne.
Jenze ma-li mit sebeprezentace nejaky smysl, musi necim zaujmout a tady uz se podle me Microsoftu moc nedari. Mozna zasel ve snaze o jednoduchost az moc daleko. Obycejny ctverec je nicnerikajici, prilis prazdny. Treba loga Intelu nebo Oakley jsou take temer obycejny oval, ale jenom temer. Obe maji neco, cim se dokazi odlisit od ostatnich, zatimco Microsofti ctverec je proste a jen obycejny ctverec. Na necem takovem bez nejakeho vymezujiciho individualniho prvku se vyrazna korporatni image postavit neda.
Udelal jsem maly obrazek pro srovnani:
[img]http://despair.cz/chaser/pastebin/applevsms.png[/img]
Je na nem krasne videt, ze zatimco logo Applu je okamzite identifikovatelne ve vsech variantach, logo M$ jakz takz funguje jenom v plne barve s textem, v cernobile se uz tezko hleda nejaka zapamatovatelna identita a cernobila bez textu nema sanci zaujmout vubec nicim. Ani ja bych si ji jen tak neasocioval s M$, ackoliv Windows pouzivam od verze 3.11. Co teprve nekdo "sluzebne mladsi"?

Reklama
Reklama