Zpět na článek

Diskuze: Microsoft představil dotykové ovládání Windows 8. A vypadá perfektně! [video]

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

santana85
santana85
Level 1 Level 1
2. 6. 2011 13:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vyzerá to fajn, ale nič pre mňa... keď si vybavím jak mi vadí aj najmenší flek na monitore, tak si neviem predstaviť, že budem mať celý displej ochytaný, brrr! :confused:

inak bol by som zvedavý ako toto rozhranie vyťaží grafické karty v porovnaní s dnešným Aero a o koľko to bude mať zvýšený vplyv na spotrebu v idle.

AndreShluk
AndreShluk
Level 1 Level 1
2. 6. 2011 15:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@santana85 V době "neopatlatelných" folií (Folie proti otiskům prstů), jsou výmluvy na šmouhy na monitoru trochu pase... :)

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
2. 6. 2011 16:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AndreShluk Vsadim se o cokoliv, že bych tu fólii dokázal upatlat.

jezek
jezek
Level 1 Level 1
2. 6. 2011 14:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@santana85 No - proč řešíš umaštěné displaye, když se začínají prosazovat ovladače "alá kinnect"? :) ... pro ně to bude dobré - ať přímo ms kinnect pro PC či derivát od Asusu a určitě příjdou i další firmy...

jezek
jezek
Level 1 Level 1
2. 6. 2011 14:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jezek Jo - stejně se to podle mě dá nazvat MediaCenter upravený pro Kinnect :wink:

Varimathras
Varimathras
Level 1 Level 1
2. 6. 2011 13:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=davison]vyzerá to fajn, ale nič pre mňa... [/quote]
Jojo, taky by mě zajímalo kdo si dobrovolně zaprasí monitor, a taky furt natahovat ruku... Tohle je fakt trochu mimo mísu.

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
2. 6. 2011 15:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Varimathras Připomíná mi to takový ty příšerný PC stolky, co frčely v 90. letech, tam taky bylo potřeba natahovat ruku přes klávesnici a loket byl ve vzduchu. To je peklo, pokud tohle u někoho vidim tak rovnou zdrham.

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
2. 6. 2011 16:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin Myslim ty stolky s výsuvnou klávesnicí, kde byla myš před monitorem a klávesnice v šuplíku, hodně lidí to používá i dneska, ale je to příšerný na tom pracovat nebo ještě hůř na tom hrát.

supervisor
supervisor
Level 22 Level 22
2. 6. 2011 13:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jelikož to má běhat plynule na ARM tak si myslím, že to nebude moc náročné, ale osobně si myslím, že u PC lidi zůstanou s win7 než aby dávali 3tis za upgrade windows, aby jim tam přibyl nějaký program na dotykové ovládání, když stejně 99,9% lidí dotykáče nemají. Otázka zůstává jak se změní trh s netbookama, tabletama atd...tam vidím největší potenciál win8.

Mnau
Mnau
Level 1 Level 1
2. 6. 2011 13:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@supervisor Asi tak, podle mě tohle nejspíše byly ty mobilní windows 8 pro tablety, vypadají dobře,akorát týpek to měl zezačátku puštěný na monitor, potom to už mastil na malé obrazovce rozměrove podobnou tabletům.

Mnau
Mnau
Level 1 Level 1
2. 6. 2011 14:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mnau I když tam potom říká "Becouse it´s PC ..." Uvidime :P

mustti2
mustti2
Level 1 Level 1
2. 6. 2011 14:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslim ze pro tablety je to super, vypada to hezky, pouzitelne a moderne. iOS jsou jen ikonky a android zase takovy mix vseho mozne (pro hracicky super, nastavi si co a jak chteji, pro BFU uz mene).

Ale nemyslim si ze by meli delat jeden win jak pro tablety tak i pro stolni pc. Kdovi jak to nakonec dopadne.

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
2. 6. 2011 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zkuste pracovat 8 hodin s necim na co musite klikat prstem na monitor, vetsi peklo jste nezazili :DD
Pak se prace na PC konecne stane fyzicky narocnou praci jako to maji treba kopaci :DDDD

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
2. 6. 2011 15:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak Když jsem si ten komentář přečetl, tak mě napadlo pracovat 8 hodin na bankomatu :-) Ne dík, nechci.

belgorad
belgorad
Level 1 Level 1
2. 6. 2011 15:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na PC celkem na nic. Stejně člověk, který potřebuje aspoň občas něco napsat potřebuje klávesnici a myš, ať si říká kdo chce, co chce. Dotykové panely jsou tu už delší dobu a určitě je nemá doma každý, je to cenou? Spíše tím, že jsou pro normálního smrtelníka téměř nepoužitelné. U mobilů se to dá pochopit... zvětší se displej takže tam to je plus

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
2. 6. 2011 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@belgorad Souhlasim, ale nesouhlasim s tim že je to u mobilů plus. Ani u mobilu bych to nechtěl, měl jsem v ruce několik těch super cool mobilů a ty prachy bych za to nedal. Je to nepřesný, má to opožděný reakce, je to celý upatlaný že tam po chvíli už skoro neni nic vidět a psát se na tom nedá, tak k čemu to je? Na co potřebuju u mobilu 2x větší displej? Stejně na tom nic pořádnýho dělat nejde, jsou to jenom machrovinky pro puberťáky (mimochodem jsem taky ještě náctiletej). Když budu chtít dělat něco na co potřebuju velkej displej, tak ne na mobilu.

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
2. 6. 2011 23:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin tak si treba zobrat do ruky nejaky poriadny smartphone a nie nejaky Samsung Star ci LG Cookie, potom je ten dotyk uz o niecom inom :wink:

Jirka76
Jirka76
Level 21 Level 21
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
2. 6. 2011 15:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@belgorad jiste, ze je to take cenou
je minimalne dvojnasobna...

čwojke
čwojke
Level 1 Level 1
2. 6. 2011 15:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když tak čtu některé příspěky, tak jich jde půlka aboslutně mimo mísu. Kauza "Nechci mít upatlaný monitor". Viděl někdo z vás to video do konce? Tam je totiž normální rozhraní W7, nikdo vás nenutí matlat prstama po monitoru!

shipo
shipo
Level 1 Level 1
2. 6. 2011 16:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@čwojke Právě že je problém to normální rozhraní, které není optimalizováno pro dotykovou práci(hlavně mi jde o soubory a aplikace), není zde nijak rozumně využito toho velkého potenciálu(PTM, copy-paste, gesta, ...). :confused:

Ve videu jsem viděl pouze pasivní rozhraní s přístupem na disk (dotykový web pro tablety).

Safiron
Safiron
Level 1 Level 1
2. 6. 2011 15:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

at se v MS nezlobi mam rad tablety a dotykove displeje u telefonu.. ale u PC mi to prijde blbost. Sahat na monitor, ktery mam na stene se mi moc nechce a pokud jde o neaky Kinnect ovladani to mi prijde narocnejsi(nehlede na presnost) nez cuknout s mysi. proste toto se nechyti si myslim uz jenom protoze se to ovlada hur ne lip

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
2. 6. 2011 15:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Opravdu je na světě někdo, kdo chce mít u stolního PC dotykovej monitor? Nikoho takovýho neznam. Tnehle trend nechápu, ovládání myší je jednodušší a pohodlnější, nedokážu si představit jak by někdo pracoval několik hodin a musel při tom dloubat prstem do monitoru. Ani u mobilů to nechápu, mobil bez klávesnice bych nechtěl a už je docela problém ho sehnat.

eaglelukash
eaglelukash
Level 1 Level 1
2. 6. 2011 16:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin A napadlo te treba ze by v budoucnu mohli vypadat osobni (domací) pocitace jinak nez dnes? Zkus si vygooglit Microsoft Surface a mozna uvidis do budoucnosti, vetsina lidi nepouziva doma pocitac na praci ale na zabavu, prohlizeni rodinnejch fotek atd..

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
2. 6. 2011 20:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@eaglelukash Zkus místo PC používat bankomat a pak řekni jak je to pohodlný. Využitý dotykový technologie vidim spíš v průmyslu, někdo přijde k ovládacímu panelu nějakýho stroje, něco tam namačká a zase odejde, doma to nechci, nevim k čemu.

drysoft
drysoft
Level 1 Level 1
2. 6. 2011 16:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

asi by narobili menej skody ak by ho nazvali windows mobile :wink:

Krayzie
Krayzie
Level 1 Level 1
2. 6. 2011 17:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To tu vazne nikto nerozmysla (teda az na par vynimiek)? Povedal/napisal niekto, ze Metro UI bude nahrada "klasickeho" WIN UI na desktope? Cele Metro UI je prisposobene pre dotykove displaye tabletov, nic viac, nic menej. Ide skor o unifikaciu WIN na rozne zariadenia, ak mas tablet pouzijes Metro UI, ak mas desktop pouzijes klasiku, ak mas HTPC a Kinect, pouzijes Metro UI + pohybove gesta, ...

iran
iran
Level 1 Level 1
2. 6. 2011 22:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nestezujte si lenosi liny aspon nebudete u tech PC tak kinout :D . Proste prijdem rano do prace prevliknem se do elastaku, nasadime frote celencicku a pred koncem pracovni doby v ramci protazeni vylestime monitory od patlancu krouzivymi pohyby ala mistr Miyagi.
A ted me jeste napadl prima slogan:
" S kinectem se nekine"
Mozna bych byval za nej od MS i neco dostal :D

Dallas
Dallas
Level 1 Level 1
3. 6. 2011 11:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jak bylo psáno hodněkrát výše..na tablety a telefony asi dobrý.Jen podotýkám že to jde samosebou ovládat i myší a klávesnicí takže nevím co tu pořád kafráte o tom že myší je to lepší,když to ovládat myší půjde.Nehledě na stovky (nebo snad i tisíce) programů co prostě prstama ovládat nepůjdou, není to prostě dostatečně přesný (nedovedu si představit jak klikám prstem v AutoCADu a pokaždé musím oddělat prst a kouknout jestli jsem klikl na správný místo). :-D

BADMOPAR
BADMOPAR
Level 1 Level 1
4. 6. 2011 00:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=davison]vyzerá to fajn, ale nič pre mňa... keď si vybavím jak mi vadí aj najmenší flek na monitore, tak si neviem predstaviť, že budem mať celý displej ochytaný, brrr! :confused:

inak bol by som zvedavý ako toto rozhranie vyťaží grafické karty v porovnaní s dnešným Aero a o koľko to bude mať zvýšený vplyv na spotrebu v idle.[/quote]

Myslim, že to bude možný ovládat jak dotykově, tak i klávesnicí, příp. myší nebo Kinectem.

Reklama
Reklama