Zpět na článek

Diskuze: Microsoft prodal za jeden měsíc 40 milionů licencí Windows 8

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 11. 2012 09:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To by mě zajímalo, kolik je skutečně prodaných a hlavně používaných a ne jen dodaných jako OEM výrobcům počítačů. Osobně bych tipoval, že velké množství budou downgrade na Win 7 a přeplácnutí multilicencí s Win 7 nebo ještě dokonce XP.
- corwin78

janis
janis
Level 1 Level 1
28. 11. 2012 12:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace To se uvidí na "koláči" podílů jednotlivých verzí MS systémů - hádám, že faktor nízké ceny hrál u upgradů podstatnou roli. Kdyby 8 startovaly ve stejné cenové hladině jako předchůdce, asi by tak úspěšným bestsellerem nebyly. Když vezmu upgrade ze zastaralého (přesto dosud hojně používaného) systému XP: buď přes 2.000,- na W7, nebo za cca 800,- na W8, asi je volba jasná. Až MS v únoru cenu zvedne (jak tvrdí), uvidíme, co to udělá s křivkou prodeje.

c3cilka
c3cilka
Level 1 Level 1
28. 11. 2012 10:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Spíš kolik jich bylo ukradeno(resp. dáno zdarma), když MS dávalo kódy jak na běžícím páse pro WMC... :lol:

Jerrow
Jerrow
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
28. 11. 2012 10:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Asi tak.
Zkusil jsem, viděl jsem, smazal jsem...

PersonalComputer
PersonalComputer
Level 1 Level 1
28. 11. 2012 10:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Koupil jsem, zkusil jsem, používám, spokojenost, Vistu bych už nechtěl. Asi tak :)

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
28. 11. 2012 10:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nemohl by autor uvest aspon jednu tu "bajecnou funkci" prosim? O zadne z nich se nepsalo, nebyly k videni v bete, tak by me to docela zajimalo. Kdyby tam aspon nejaka byla, treba by byl duvod prezit hruzy Metra. :o))))

Necroman
Necroman
Level 1 Level 1
28. 11. 2012 10:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 Rozsirene moznosti File Exploreru, IE10, podrobny dialog pro presun souboru a reseni kolizi jmen, rozsireny podrobny Task Manager, prehlednejsi vyhledavani v nabidce Start, podpora Start baru pri vicemonitorove konfiguraci, rychle systemove menu v levem spodnim rohu, mnohem rychlejsi start na stejne konfiguraci, synchronizace hesel a nastaveni mezi vice Windows 8 pocitaci, mam pokracovat? A to vubec nemluvim o Metro aplikacich.

LoPiO
LoPiO
Level 1 Level 1
28. 11. 2012 12:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Necroman Poprosim pokracuj. Negativa pocuvam z kazdej strany. Zaujimaju ma pozitiva :)
Sam mam naplanovany prechod na win8 a wp8. S trojice Linux/Android, OS X/iOS a Win8/WP8 som sa rozhodol pre 3. moznost a medzi platformami sa mi nechcu riesit nastavovania.

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
28. 11. 2012 10:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 PS: Teda jestli tou "bajecnou funkci" neni treba neschopnost Win9 prehrat DVD film..

Maphish
Maphish
Level 1 Level 1
28. 11. 2012 11:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 DVD? Napsal jste DVD? V době, kdy se do počítačů už nemontují mechaniky? Tohleto DVD? Tak to je pro mě nepřekonatelnej problém. Asi stejně takovej, jako že to nepřehraje magnetofonovou pásku nebo vinylovou desku nebo voskovej váleček.

chci_asus
chci_asus
Level 1 Level 1
28. 11. 2012 17:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 @Maphish: nebo manualne vysoustruzenou ryhu prstem na amfore ci jine archaicke keramice :oops:

Milhausl
Milhausl
Level 1 Level 1
28. 11. 2012 11:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já osobně považuji windows8 za reklamu na linux, jelikož takový hnus většina lidí nezkousne a bude se dívat jinam, tak snad oběví i něco jiného. Ostatně jediným důvodem pro win7 jsou domácích PC hry a ty brzy budou mít pro Linux plnou podporu. Důvod, proč by měl uživatel s windowsXP, nebo s windows7 přecházet na stejném PC na Windows8 opravdu neznám a podle mého neexistuje. V případě, že uživatel používá Windows Vista až do dnes, mu windows8 nepomůže, na druhou stranu takový člověk nejspíše vydrží všechno, i kdyby se mu MS vykálel na hlavu a chtěl po něm papírové bankovky, aby si měl čím vytřít zadnici. S čím ale souhlasím je, že tento systém je opravdu revoluční. Bude to zlom, kdy se nejvíce uživatelů od windows odkloní.

Klimax
Klimax
Level 1 Level 1
28. 11. 2012 16:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Milhausl Jen sněte svů linuxácký sen dál. Stejně se Linux nikam nedostane. (Na to nemaj potřebné inženýry na nevděčnou/nezajmavou práci a nikdo z autorů nezná pro hry nutnou zpětnou kompatibilitu)

PersonalComputer
PersonalComputer
Level 1 Level 1
28. 11. 2012 13:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Milhausl Řeknu to takhle: jediné co jsem se naučil je zkratka win-S a Win-i. Nadchlo mě že na aplikaci kliknu v metru a můžu ji odtud odinstalovat, respektive mě to rovnou pošle do nabídky odebrat program. Poprvé u Windows jsem nemusel instalovat ovladače pro nic !!!! Jakmile se nainstalovaly wokna, tak běhá zvuk, internet, klávesnice, myš i grafika ! Správce úloh ukazuje na jaké frekvenci momentálně běží CPU ! Celkově je to takové uhlazenější a hezčí. Opravdu tuhle hysterii nechápu, jsem spokojenější nežli s Vistou, vyšlo mě to na zlomek ceny co by stála sedmička. Ale já prostě jsem zvyklý dělat i na OS X, nicméně pokud chci herní PC musím mít wokna a osmička je prostě relativně fajn. Taky jsem ji nechtěl, ale těch 750Kč jsem za to dal a jsem spokojený...

cVGhost
cVGhost
Level 1 Level 1
28. 11. 2012 14:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lituju ty chudáky, co si tenhle schyzofrení systém koupí předinstalovaný v počítači, se znalostmi rovnající se kurzu pro důchodce, nebo ECDL :-) . Ani si v něm neuprdnou. Vůbec nic není jasný, půlka funkcí je schovaný někde za rohama obrazovky, a když už něco pustí tak nebudou vědět, jak to vypnout.
Já si to bohužel koupil dobrovolně, za ty prachy neber to =) I kdybych je dal za měsíc do řiti tak to víc měsíčně dám za cigára než za systém. Asi hodinku jsem se šťoural v metru, upřímně jsem se nikdy tolik nezasmál. Teď mám ClassicShell a metro už nikdy v životě nechci vidět, zvlášť ne na 37" displayi.
A jestli si MS myslí, že na desktopu bude někdo používat ten jejich perfektní store, já určitě ne. Kdyby mě nenutil používat to hnusný prostředí který nesnášim a už ho tam skoro ani nemám.

eNoobien
eNoobien
Level 1 Level 1
28. 11. 2012 16:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takže používám a než si člověk zvykne trochu to trvá, ale je to systém, který nejméně zatěžuje pc a šlape nejrychleji co jsem zatím viděl. Kam se hrabou W7. A to jsem slušně pokročilej profík.. To ,že se vám nelíbí neznamená, že to neni dobrý. A proboha gumovky, který tu píšou,že ho vyzkoušeli ani neví o čem je pokud ho mají týden.. Takže po zaučení se používání má u mě W8 palec nahoru. A to co píšete vy je opravdu jen mylná fikce.

eNoobien
eNoobien
Level 1 Level 1
28. 11. 2012 16:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Jerrow]Asi tak.
Zkusil jsem, viděl jsem, smazal jsem...[/quote]

Jak dlouho jste ho zkoušel, že jste v tom takovej profík?? týden. Tak to nevíte vážně vůbec nic.. Je to nejrychlejší Win ze všech a kam se hrabou sedmičky a vůbec xpčka.. Miluju "velký profíky". Za mě má plec nahoru.

Jerrow
Jerrow
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
29. 11. 2012 08:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@eNoobien Neříkám, že jsem v tom profík, ale prostě se mi to nelíbí a nepomůže tomu ani Windows Shell, když to pořád leze do toho přiblblýho Metra.
Toť můj subjektivní názor. Svůj W7 už mám nastavený dle potřeb a nemám opravdu čas se měsíc hrabat v systému, aby vypadal k světu.
Kdyby šlo Metro natrvalo vypnout, pak by to asi bylo dobré, ale takhle vážně ne...

Jerrow
Jerrow
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
29. 11. 2012 08:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@eNoobien Neříkám, že jsem v tom profík, ale prostě se mi to nelíbí a nepomůže tomu ani Windows Shell, když to pořád leze do toho přiblblýho Metra.
Toť můj subjektivní názor. Svůj W7 už mám nastavený dle potřeb a nemám opravdu čas se měsíc hrabat v systému, aby vypadal k světu.
Kdyby šlo Metro natrvalo vypnout, pak by to asi bylo dobré, ale takhle vážně ne...

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
29. 11. 2012 10:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jerrow a ted si predstav ze bys mel linux a musel tohle resit cca dvakrat do roka kvuli novymu jadru
BTW pro minuskare: toto je info od typka u kteryho jsem mel spravu linuxu a jeho debug

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
28. 11. 2012 23:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@eNoobien Rychlejší než 7 je pitomost. Systém je totožný prakticky totožný, v 8 jde hlavně o podporu jiného rozhraní a "propojení" s ostatními platformami (mobily hlavně).

Jediné co je rychlejší je start/vypnutí a multimédia. Ve hrách je ve skutečnosti pomalejší o pár FPS, stejně tak v 3D Marku. Holt 7 už má SP1 a vyladěnost a 8 zatím ne. Po prvním SP pro Win 8 čekám, že to bude buď na úrovni Win 7, nebo i lepší.

Nicméně upgrade z Win 7 nemá význam, to je lepší si koupit slušně velký SSD, pokud ho někdo nemá..

Bambi
Bambi
Level 1 Level 1
28. 11. 2012 19:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@eNoobien Naprosto souhlasim. Ten system neni nic strasneho, uznavam, ze metro mi nesvedci, ale naucil jsem se s nim zit. Vzhledem k tomu jak je tento system svizny, nevidim jediny argument proc ho nepouzivat.
PS. Par duchodcum jsem pocitac s timto system prodal, nastavil jsem jim vse co potrebuji do metra, a jsou s tim velmi spokojeni, protoze nic nikde nemusi hledat a maji vse jak se rika primo pod nosem.

Crooker
Crooker
Level 1 Level 1
28. 11. 2012 20:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám otázku ohledně výkonu, jediný důvod pro přejití na Win8 je slibované zvýšení výkonu. Mám 4 jádro core 2 Quad. je zvýšení výkonů až tak znatelné? o start winů mě nejde

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
28. 11. 2012 23:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crooker Oproti Win 7 ne, o pár FPS ve hrách přijdeš. Oproti čemukoliv staršímu než Win 7 ano.

martin714
martin714
Level 1 Level 1
28. 11. 2012 22:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jsem si ten slavný Windows 8 nainsntaloval na netbook ASUS 1201N a můžu říct že je to v ovladání katastrofa.Z některých funkcí jsem měl pocit že to není Windows ale špehovací program aby zveřejňoval kde chodím na web nebo odkud jsem :-).Pak ta nutná registrace na MS a sice být neustále připojen do FB či pošty je fajn,ale taky bych měl obavy co když chytnu do PC nějaký vir který v tom nadělá nějakou paseku.Celý systém mi připadá až moc otevřený internetu.Zůstavám u Windows 7 dokud to půjde.Jinak ohledně výkonu je to úplně stejné jako Win7.

Djmartini
Djmartini
Level 1 Level 1
29. 11. 2012 17:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Mysel_1]Nemohl by autor uvest aspon jednu tu "bajecnou funkci" prosim? O zadne z nich se nepsalo, nebyly k videni v bete, tak by me to docela zajimalo. Kdyby tam aspon nejaka byla, treba by byl duvod prezit hruzy Metra. :o))))[/quote]

To že se nelíbí Metro tobě neznamená že se nelíbí všem. Mě třeba jo a hodlám ho používat až za cca měsíc přeinstaluju kompa. Výhod a novinek je plno jen nejsou třeba na první pohled vidět. Ale to je přesně o tom člověk si to maximálně tak vyzkouší v obchodě a je chytrej a ti lidi co na to nadavají nejvíc tak se na to většinou podívali jen na YT přečetli pár záporných názorů a drží se davu. Samozřejmě neřikám že musí vyhovovat všem ale nikdy se nestane že by jedna věc (ať už jde o jakoukoliv) vyhovovala všem a tak to prostě bude.

Reklama
Reklama