Zpět na článek

Diskuze: Microsoft Xbox Series X: Next Gen (PC) do obýváku

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

JoxY
JoxY
Level 25 Level 25
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
25. 11. 2020 17:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nerozumiem tomu nadpisu a ani prezentacii Xboxu ako nejakeho PC do obyvacky...Je to jednoducha konzola na hranie so slusnym vykonom, ale urcite nie ziadne PC, kedze nie je mozne ho tymto sposobom pouzivat (instalacia aplikacii skrz exe subory) a ani ako plnohodnotne multimedialne centrum v nasich zemepisnych sirkach (absencia HBO Go, alebo Horizon Go)

humik
humik
Level 23 Level 23
26. 11. 2020 18:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JoxY Hardwarově to PC určitě je...

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
26. 11. 2020 07:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JoxY Hm, a proč by to jako nemohlo být plnohodnotné multimediální centrum, co tomu pro ten účel jako chybí?
Správně - absence jakéhokoliv zvukového výstupu. To je neodpustitelná chyba, a nevím, proč to MS udělal.
A mimochodem, to není JEDNODUCHÁ konzole, to je zatraceně složitá a výkonná konzole, tak mi není jasné, proč by neměla mít výstup s kvalitním prostorovým zvukem. To je jednoznačné MÍNUS!

Jindra_S
Jindra_S
Level 1 Level 1
28. 11. 2020 17:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RomanL Každý další výstup bude pro někoho přínosem, nicméně zrovna zvukový výstup nevidím jako újmu pro většinu uživatelů - buď používám receiver a externí bedny nebo tv (a externí bedny, protože většina tv má výstup).
To takové množství lidí používá čistý audio zesilovač vyhrazený jen pro konzoli?

palqo
palqo
Level 23 Level 23
27. 11. 2020 08:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RomanL Pretoze existuje taka vec ako HDMI a ked nemas TV za 5 korun, tak si ten opticky vystup zapojis do nej.

jawakiller
jawakiller
Level 1 Level 1
26. 11. 2020 09:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RomanL Protože to někomu kdo vidí jen PC nevysvětlíš... mám PC i Xbox a konzoli mám čistě na sportovní hry a auta + pro děti Crash apod. a na to je konzole prostě lepší volba. Netflix a Youtube tam je taky a to mi u konzole stačí. Ostatní zvládne PC :) rozhodně nejde srovnávat konzoli s PC to je blbost...

Z. Obermaier
Z. Obermaier
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
26. 11. 2020 09:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RomanL @jawakiller: Já mám několik PC a několik konzolí, sice už dlouho ne Xbox, preferuji spíš PS (také čekám na jaro na PS5)ale mít oboje PC+konzole je rozhodně nejlepší řešení na hry, každé má svoje.

Z. Obermaier
Z. Obermaier
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
25. 11. 2020 18:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JoxY Ja si myslim, ze je to PC. S klavesnici je to normalne pouzitelne PC na hry, brouzdani webu, aplikace Netflix, HBO Go a dalsi jde zprovoznit pres Go Player

gck23
gck23
Level 25 Level 25
26. 11. 2020 07:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier Co Kodi?

ussi
ussi
Level 1 Level 1
26. 11. 2020 09:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @gck23: Kodi funguje i alternativni zdroje addonů, jen jsem mel problem pustit nektere 4k filmy z nej (kodeky?)

rumpeak1
rumpeak1
Level 1 Level 1
25. 11. 2020 17:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Musím potvrdit jednu větu z recenze: Hra Godfall je totální hovadina. Dostal jsem ji k nové AMD grafice a cena 0Kč je jediná odpovídající. Je to fakt extrémně nepodařená záležitost.

mara.t
mara.t
Level 1 Level 1
25. 11. 2020 17:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bohužel, ani takhle výkonná konsole se s PC srovnávat nedá. Ono totiž umí jen to hraní her a to ještě bez opravdu herních fíčur jaké přinesl kinect. Chtělo by streamování, chaty/videochaty, bezdrátovou klávesnici, brouzdání po netu a spoustu dalších věcí co umí PC normálně. A zrovna Microsoft by to měl vědět.

Z. Obermaier
Z. Obermaier
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
25. 11. 2020 18:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mara.t S klavesnici muzete brouzdat po netu, instalovat aplikace, na stream to ma asi vykonu malo, ale jinak si stojim za tim, ze je to PC v jednoduche podobe a s jednoduchym ovladanim.

Dudo
Dudo
Level 1 Level 1
26. 11. 2020 10:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier Dobry den, chcel by som sa spytat ma vas nazor. Preco vlastne xbox nepodporuje klavesnicu a mys na hranie? Keby to tak bolo, tak by sme vlastne nepotrebovali pc na hranie. To iste PS5.

Preco to nejde? Je to trchnicky problem alebo filozoficky?

Dakujem

palqo
palqo
Level 23 Level 23
27. 11. 2020 08:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Dudo: Konzola to podporuje, minimalne v menu. V hre ale podporu musi pridat autor hry.

kolecko
kolecko
Level 24 Level 24
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 11. 2020 11:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Dudo: To nie je otázka konzoly, ale otázka hry. Respektíve, či vývojári pridali podporu kb+m do hry na konzole.
Mám cca dva týždne SeS + gamepass, ak sa ku nemu dostanem tak skúsim pripojiť kb+m a pozrieť v ktorej hre to baví.
Každopádne viem, že v starrom DOOM, DOOM II nie, na blackfriday som minul za hry nejakú tú stovečku € a toto som skúsil ako prvé.

nenazranej
nenazranej
Level 1 Level 1
25. 11. 2020 18:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslím, že na to lze z herního pohledu koukat klidně jako na PC, ono to ani nic jiného není, je to herní PCkonzole. A jsou lidi, jako já, kteří u konzole ocení jednostrannou účelnost, protože si chci zahrát na mém Xbox one X jen Forzu ve 4K na velký bedně přes domácí kino. Mám dobré PC a slušnou herní konzoly. Neodsuzuji nový Xko, myslím, že to je fakt pokrok. Někdy se prostě rád rozvalin v gauči, zhasnu a hraji. Velká TV je velká TV, mám tedy 4K 28 monitor, ale na telku nemá, pokud hrají FIFU nebo Forzu. A na tohle je konzole prostě lepší...PC má své přednosti také, ale pokud se tu bavíme čistě o hraní her, jsou hry, které jsou super jen na PC a hry, které jsou super jen na konzoly.

rumpeak1
rumpeak1
Level 1 Level 1
26. 11. 2020 10:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nenazranej Já mám v obýváku jedno ze svých 3 herních PC pod televizí v case https://www.czc.cz/silverstone-gd09b-grandia-cerna/215262/produkt . JE to stejně velký case, jako AV receiver pod ním, a pěkně mi to ladí v nábytku, který jsem si vyráběl k AV receieru a subwooferu. Sehnat pak case stejných rozměrů dalo zabrat :) Výhoda tohoto řešení je především jednoduchý upgrade hardware. (původně v té case byl i5 4570, dnes tam je RYZEN 3100 + Radeon RX580) Naprosto nesrovnatelná je rychlost načítání her, kdy v tomto PC mám 2x Adata SX 8200 Pro v RAID 0. Takže rychlost je úplně někde jinde a neporazí ji ani nový XBOX. A to nemluvím o tom, že kapacita 2TB mě stála něco přes 6000Kč, když za tuto cenu je možno si dovybavit XBOX na mou kapacitu. Ale to je všechno vedlejší. Protože celkově mě to PC vyšlo na mnohem více, než ten XBOX, navíc musím dokoupit bezdrátový dongle pro XBOX ovladače a XBOX ovladače(v XBOXU už je alespoň jeden v balení). ZA ty peníze je XBOX naprosto úžasný a sám uvažuji, že si jeden koupím. JEn mě štve, že tu FIFU nejde hrát po lokálním LANu. Ale ta možnost, zabalit si jen tu bedýnku+2 ovladače a vzít to ssebou na dovolenou, místo tahání klávesnice atd. se mi prostě líbí. Navíc Microsoft přišel s opravdu atraktivním XBOX passem. I když mít doma pod televizí 2 zařízení plnící stejný účel je asi nesmysl. NEhledě nato, že v knihovnách na Steamu, Epicu, Ubisoftu,... mám asi 200 her, takže to PC by tam asi stejně zůstalo. Ale celkově se mi ten koncept, jak to nastavil Microsoft moc líbí. Kdybych ty počítače doma neměl, tak ten nový XBOX beru všema deseti. Hlavně kvůli tomu XBOX passu. A velká TV, to je ta hlavní platforma na hraní. O tom žádná.

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
26. 11. 2020 21:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rumpeak1 Jako, mas vsechno vymyslene paradne, super, ocenuji to. Jedne veci se ale musim smat:

Jak stale min IT vzdelani lide nechapou, ze zatimco u mechanickych optomagnetickych disku byl prinos RAID0 zasadni, u SSD je jen maly a v pripade super nadupaneho SSD s pomerne velkou SLC cache jako mas ty, je prinos RAID0 zcela nulovy.
Snad v par testech optimalizovanych pro RAID tam neco malo % muze byt, tak ale ve hrach je to rovna NULA.

Dokonce si myslim, ze kdybys ty SSD rozdelil, na jednom mel OS a na druhem hry, tak ze v benchmarcich zaznamenas i nejaky narust vykonu, pri realnem pouziti je to uplne jedno.

rnb
rnb
Level 0 Level 0
26. 11. 2020 22:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rumpeak1 @Redmarx: Pokud má funkční GPUDirect Storage nebo AMD Smart Access Memory, tak to smysl mít může. Je to ale novinka, neví se ...

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
26. 11. 2020 22:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rumpeak1 @rnb: Tak SAM bych rekl, ze mit vliv nemuze. Nicmene ikdyby porad je tam ta SLC cache a ty disky ani v RAID0 nepofrci nad hodnotou rychlosti zapisu v rezimu SLC cache. Zalezi to od toho, jak ma ten disk zaplneny, navic je i otazka, jak tam ten RAID0 pracuje, do cehoz predpokladam moc nebude videt. Ja bych ty SSD kazdopadne do RAID0 nedaval a radeji je provozoval oddelene.

ch3vr0n
ch3vr0n
Level 13 Level 13
27. 11. 2020 19:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rumpeak1 @Redmarx: vyhoda raid 0 je stale stejna ... sekvencni cteni/zapis
IT vzdelance ;)

rnb
rnb
Level 0 Level 0
26. 11. 2020 23:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rumpeak1 @Redmarx: Ty dvě technologie jsou na čtení, nikoliv na zápis. RAID0 pracuje pořád stejně, liché bloky jsou na prvním SSD, sudé bloky na druhém SSD, bloky jsou obvykle 16-256 KB.

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
25. 11. 2020 21:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nenazranej Ode me +1.
Nicmene uplne nesouhlasim. Mam jen PC, nemam konzoli. Akorat ten PC mam proste napojen na monitor i televizi. Kdyz hraju klavesnice+mys, hraju na monitoru u stolu, kdyz hraju na gamepadu, mam Xbox wireless gamepad, proste se rozvalim do kresla, zapnu televizi, vezmu do ruky gamepad a hraju tam.
Neni to vubec problem, "konzolove" hrani v obyvaku se da uzit i s PC, samotna konzole netreba.

Za me ale Xbox SeX dobry, idealni pro rodinu, aby tatik zabavil deti a sam mohl jit hrat na PeCecku. :-)

humik
humik
Level 23 Level 23
26. 11. 2020 18:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx Přesně .. nechápu argumentaci konzolisty, že s konzolí se mohu rozvalit k TV.. to mohu i s PC..

dragonie
dragonie
Level 1 Level 1
26. 11. 2020 13:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx Mám PC také připojeno k monitoru i TV. Je to opravdu skvělé, některé hry si přímo říkají o monitor s m+k a některé zase o tv s gamepadem. Nicméně konzoli (PS4 pro) jsem i tak tehdy koupil a koupím i teď ps5. Proč? Z jediného důvodu... exklusivní hry. Hraji přes 20 let a nezahrát si, lépe řečeno nezažít si kusy jako GoW apod., byl bych o hodně ochuzen. A za těch 12k to prostě stojí. Nehledě na to, že až vyrostou dítka, nebudou mi okupovat PC a zabaví se na konzoli...

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
26. 11. 2020 08:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx Nevidím důvod, proč tak nečinit i s PC :) Kolegav tak např. činí, dva ovladače Xbox a mastí s přítelkyní u TV. Nebo také HRAJE na PC u monitoru s 1440p v ultawide poměru, pro HERNÍ konzoli scifi. Nebo HRAJE na PC s připojeným (i bezdrátově) VR headsetem kdykoli po bytě. Opět, pro HERNÍ konzoli scifi. Nebo HRAJE na PC a zároveň streamuje ven. Opět, pro HERNÍ konzoli scifi.
Kua, co vlastně to konzoli pastvině na herní zařízení? Vždyť je to něco dost neschopného :)

palqo
palqo
Level 23 Level 23
27. 11. 2020 08:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @ananta: Nebo také HRAJE na PC u monitoru s 1440p v ultawide poměru, pro HERNÍ konzoli scifi.

Pre hernu konzolu NORMAL.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
26. 11. 2020 13:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @dragonie: J, to je relevantní. Exkluzivní tituly. Takové ty tituly, u kterých roky koukáš na PC teasery a trailery, dev deníčky, vyvíjí se to na PC.... A pak přijde kravaťák a šup, zmrvíme distribuci. Super vlastnost konzol. Dnes už vlastně jen Sony. Ale Sony bylo vždycky divné, takové "jako Apple, ale mnohem horší":)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
26. 11. 2020 08:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @ananta: ...co vlastně tu konzoli pasuje...

Jindra_S
Jindra_S
Level 1 Level 1
28. 11. 2020 17:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @palqo: Tohle opravdu jde?
Chystám se pořídit ultrawide monitor (3840*1080), ale co jsem hledal, žádná ze současných nebo budoucích konzolí to nepodporuje, takže asi poskládám nějaké PC.

ussi
ussi
Level 1 Level 1
26. 11. 2020 09:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @ananta: Pomer cena/ kvalita. Zahrajes na tom a dost slusne, chozeni s VR po byte neni uplne mainstream dnesni doby a s kabelovou VR jsem chodil po byte i s PS4 (a uz rok se mi na ni prasi), ze ktere jsem ted presel na XSX. Rad hraju i na kompu (vlastne jsem byl dost mozna jeste zarytejsi PCckar), ale chtelo by to novou grafiku, vega uz nestiha... Ale to samo o sobe je vetsi investice nez cela newgen konzole a mozna i obe dohromady :D

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
26. 11. 2020 13:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @ussi: No počkej, cena nebo kvalita nehraje roli, zda je není tématem gaming. Tak jako, co je mainstream, nebo není. Zkusme se držet téma:)
T0ma je, na kolik je vlastně konzole herní platforma, když jsme si bez problému vyjmenovali několik scénářů, kdy dané specializované na to hraní selhává:)
A to tu jsou další témata, jako třeba HID (mnoho kvalitních periférií konzole vůbec neumí obsloužit).

kolecko
kolecko
Level 24 Level 24
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
25. 11. 2020 19:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To upgrade SSD zamrzí.

Korba
Korba
Level 1 Level 1
26. 11. 2020 00:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Konzoli mám a s recenzí souhlasím. Do teď jsem byl PC Master Race, tak se učím s ovladačem.
Nevíte čím (jak) oddělit z toho HDMI 2.1 optické audio. Když to pošlu přes televizi do AV reciveru, tak se mi zvuk zpožďuje a AV reciver neumí 4k. Co jsem zatím našel, tak neumí 4k v 60fp. Děkuji

Hammer
Hammer
Level 1 Level 1
22. 12. 2020 20:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Korba Jak mam rozumet tomu "kdyz to poslu pres televizi do AV recieveru"? Konzoli proste HDMI kabelem pripojis rovnou na reciever a hotovo (konzole HDMI -> AV reciever -> AV reciever HDMI out -> TV)
Dalsi moznost je, vypnout zpozdeni zvuku v TV (aspon u Philipsu to lze).
Nevim proc vadi "absence zvukoveho vystupu". V obyvacim pokoji se da predpokladat nejaky ten AV reciever a domaci kino. Asi nejsem cilova skupina, ale nevim kam jinam bych mel zvuk z konzole odvadet.

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
26. 11. 2020 08:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Korba No, o tom je právě ta absence zvukového výstupu. Prostě je to školácká chyba, a budou s tím problémy, pokud budete chtít cokoliv jiného, než to mít zapojené přes HDMI do TV.

Z. Obermaier
Z. Obermaier
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
26. 11. 2020 09:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RomanL Časem se objeví milion krabiček, které z toho HDMI vytáhnou externě zvuk a bude po problému. Bohužel si za to ale uživatel zaplatí navíc.

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
26. 11. 2020 11:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RomanL @Z. Obermaier: Hm, krabičky, ze kterých půjde zvuk půl vteřiny za obrazem, nebo to bude bez problémů? Proč tam prostě není optika? :x

rumpeak1
rumpeak1
Level 1 Level 1
26. 11. 2020 10:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RomanL @Z. Obermaier: NA ALiexpressu je takových krabiček mrtě milionů. Namátkou za čtvrt sekundy nalezeno: https://www.aliexpress.com/item/1005001695264179.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.3b0375eaVXgm2q&algo_pvid=efff53c0-0a1a-4cf5-9933-af7470320f8d&algo_expid=efff53c0-0a1a-4cf5-9933-af7470320f8d-5&btsid=2100bb4c16063834791802725e5af4&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_

Já mám AV receveir s podporou 4K HDR, 60HZ, takže to řešit nemusím, ale jak píšu, těchto kraiček bude mrtě. Kvalita DA převodníku za 500 asi nebude žádná hitparáda, ale určitě budou i mnohem lepší krabičky. Sám mám z ALiexpresu špičkové audio komponenty za zlomky cen nabízených v Evropě. Za sebe doporučuji se na Ali porozhlédnout např. po sluchátkách Philips. Mám doma třeba s neskutečnou spokojeností doma 2 ks těchto sluchátek: https://www.aliexpress.com/item/4000793117179.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.3eba2565nZoR2U&algo_pvid=b732c5d6-2c53-4920-a7a8-24ab6a60c827&algo_expid=b732c5d6-2c53-4920-a7a8-24ab6a60c827-8&btsid=0b0a182b16063837875485606ecfbd&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_

ZA tu cenu mám zvuk, o kterém se mi ani nezdálo na Sennheiserech, které jsem v ČR koupil za násobně vyšší cenu.

Z. Obermaier
Z. Obermaier
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
26. 11. 2020 11:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RomanL @rumpeak1: Tohle jsou krabičky, které jsou nám k PS5 a XBSX k prdu, my potřebujeme krabičku, která bude mít 4K/8K/120 Hz + VRR/HDMI 2.1 a Dolby Atmos support. Už dnes solidnější krabičky HDMI 2.0 4K@60 stojí přes 200 EUR, nějakou dobu potrvá než se první plně kompatibilní objeví.

JurikAler
JurikAler
Level 1 Level 1
26. 11. 2020 07:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já má jasno hned - PS5. Kvůli hrám.
Microsoft sice nakupoval studia, ale většina z připravovaných her bude i na PC/Game pass.

XeZ
XeZ
Level 1 Level 1
26. 11. 2020 14:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to PC lebo ho vyrába Microsoft a ten je na tomto webe za tých dobrých. iPad Pro nie je PC, hoci na ňom urobím viac roboty, lebo ho robí fujky-fujky Apple. To je celé. Hlavne aby bol flame, lebo tak budú kliknutia a zobrazenia reklamy. Ale aj tak vás mám rád :P

_DAVE_
_DAVE_
Level 1 Level 1
26. 11. 2020 18:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jakožto PC hráč, který má PC připojené k televizi musím chtě nechtě uznat, že ta cena vzhledem k výkonu je výborná.
Protože ty ceny, za které se dnes prodávají běžné grafické karty jsou brutální.

Slušná VGA vyjde co celý xbox

PHiLiPZ
PHiLiPZ
Level 44 Level 44
26. 11. 2020 22:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

“neexistuje žádná zázračná technologie, jak z Xboxu vytáhnout takové snímkové frekvence“
toto je zial skutocne sucasny stav, ale verim, ze Microsoft spolu s AMD kutia alternativu k DLSS

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
27. 11. 2020 07:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PHiLiPZ AMD k tomu MS nepotřebuje, jmenuje se to Super Redolution. A obrazové kurvítko v podobě resamplování konzole užívají již min. od minulé generace.

ch3vr0n
ch3vr0n
Level 13 Level 13
27. 11. 2020 19:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel DLSS != checkerboard
a na DLSS alternative se teprve pracuje

Reklama
Reklama